praegune kellaaeg 26.06.2025 00:30:34
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Foucault
HV vaatleja

liitunud: 24.10.2007
|
06.01.2009 22:18:20
|
|
|
Tänud afexile siiani ainukese asjaliku vastuse eest. TÕEPOOLEST - nurka kergitades asi töötab!!! Kuigi klotsi ja kangisüsteemiga korpuse pideva pinge all hoidmine just normaalne ei ole...mugavusest rääkimata. Sain sinu postitatud linki külastades palju targemaks. Tuleb välja, et erinevaid meetodeid oma mitte POSTivate haapee'de käitamiseks on ilmselt samapalju kui on persestunud HP'sid. Soovitatakse täie jõuga klavituurile vajutada, pressida touchpadist paremale ja vasemale, kergitada kõiki nelja nurka ja väänata kesta propellerisse.
Viidatud ametlikus HP garantiifoorumis on piisavalt palju edasiviite kõikvõimalikesse teistessegi foorumitesse, mis silmini umbes HP kasutajate halast ning kurblugudest kuidas HP läpakad järjest samade sümptomite alusel kotti jooksevad. Me ei räägi siin mitte ühe seeria tooteveast - tegemist on epideemiaga nimega HP. Markantseim näide oli kellegilt väikefirma omanikult kes korraga vist kaheksa HP nx8.... seeria arvutit oma ettevõttesse ostis ning need siis anekdootlikus situatsioonis paaripäevaste vahedega korraga otsad andsid.
Esiteks tahaksin küsida, et kas HV foorum ei saaks probleemile kaalukamat tähelepanu pöörata kui et lihtsalt kõik teemaga seonduvad postitused esmapilgul mittemidagiütleva pealkirja "HP Pavilion dv2000/6000/9000 seeria garantiijutud" alla koondada? Ilmne on ju see, et probleem on palju laiaulatuslikum kui pelgalt Pavilion dv seeria garantiijutt. Probleemile tähelepanu pöörates ning selle laiaulatuslikust näiteks kõikide defektsete HP seeriate nimetamise abil teadvustades saaks ehk nii mõnegi veel töötava sülearvuti päästa.
Probleem on iseenesest ju lihtne - ülekuumenemine. Selle mõjul sulavad mingid otsad/jalad/kivid kokku/lahti ja arvuti hakkab käituma nii nagu liigagi paljud meist juba teavad. Seda on võimalik preventiivse tegevuse abil aga vältida. Kui ma oleksin teadnud et vähimgi ülekuumenemine mu HP'le selliselt mõjub, siis oleksin ilmselt ette võtnud täiendavad abinõud, et seda vältida. Tuleks üles kutsuda kasutama erinevaid diagnostikaprogramme, et oma arvuti temperatuuridega kursis olla, rääkida jahutussüsteemi regulaarse puhastamise vajalikkusest ja jagama õpetusi kuidas seda teha, sellest, et masinale peab olema garanteeritud konstantse jahutusõhu sissepääs ja kuumaõhu väljapääs, et sülearvuti ei olegi tegelikult süle arvuti jne. jne (mitte, et seda tehtud ei oleks ja mitte, et arvuti ostja seda kui iseenesestmõistetavust teadma ei peaks...aga seda kõike ka õnnetute HP seeriate foonil)
Teiseks paluksin abi kuidas tekkinud olukorras edasi käituda. Minu HP nx6125 töötab ainult siis kui korpus on paindes. Kohe kui kest surve alt vabastada käitub see nagu televiisor, millel juhe seinast tõmmatakse. Kas oleks võimalik kuidagi muudmoodi kõvaketast või emaplaati või mis siis iganes seda survet vajab survestada? Kui kauaks mu arvutit selliseltki jätkuda võiks? On oht, et lõpuks ei reageeri mitte ühelegi "nipile" ja masin tuleb ära "riiulile tõsta"?
Imestan, et sellest asjast avalikult nii vähe räägitakse!?!? Olukord on ju kaugel normaalsusest. Teab keegi HP allakäigu kohta postitada mõnda artiklit või allikat. Milline on HP ametlik seisukoht? Tagasiside defektsete arvutite alla uppuvatelt garantiiremontijatelt, firmadelt ja nördinud omanikelt peaks olema ja kõike muud kui vähene?
|
|
tagasi üles |
|
 |
kännuämmelg
HV Guru

liitunud: 27.08.2002
|
06.01.2009 23:51:58
|
|
|
Foucault kirjutas: |
Imestan, et sellest asjast avalikult nii vähe räägitakse!?!? Olukord on ju kaugel normaalsusest. Teab keegi HP allakäigu kohta postitada mõnda artiklit või allikat. Milline on HP ametlik seisukoht? Tagasiside defektsete arvutite alla uppuvatelt garantiiremontijatelt, firmadelt ja nördinud omanikelt peaks olema ja kõike muud kui vähene? |
No ise viitasid HP garantiifoorumile, mis pilgel hala.. ja nüüd väidad, et avalikult vähe räägitakse
Seda hala lugenutele jäi kindlasti silma ka hp seisukoht (nende esindaja figureerib seal päris tugevalt), ning ka see, et kui kaua aega hiljem peale vea avalikukstulekut hp lisagarantii võimalust pakkuma hakkas ning ka seda, et euroopas juhtus see märgatavalt hiljem, kui kartulimandril.
Massidesse surutud odavläpakate kallalt ei saa inimesi kurikaega minema kihutada (olgem ausad, hind, välimus ning varustuspagas on paviljonidel hea), Samuti pole mõtet jagada lendlehti , mis õpetavad, kuidas agooniat pikendada. Nagu ka päriselus, tuleb leppida kõige kaduvusega, ning toimida sellele vastavalt- kes tahab, hoiab oma tööriistaks soetatud raali nagu ekskrementi söögipulgal, hellitab kui nümfomaanist aali ning kuldab jahutusseadmetega üle nagu egipuse rahavas koolnud vaarao... kes ei taha, kasutab asja elupäevi lõpuni ning toetab Eesti Jäätmekäitlust... või hoopistükis müüb edasi järgmisele Spetsialistile, kes hõljub usus, et teda paha ei puuduta..
Nurgast väänamised, Zoja Puhur, raskuste peale toppimine jms on enesepett, mida võib teha hobi korras ning teatavaks eneseteostuseks, kui asi on hädine, siis see viga ka progresseerub, kui mitte homme, siis järgmine kuu, kahe aasta pärast .. aga ikkagi jõuad tagasi sama lõhkise küna juurde
|
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
07.01.2009 08:23:46
|
|
|
Foucault: Probleem pole mitte selles, et sellest vähe kirjutatakse, vaid selles et HP-de ostjad (vabanda otsese väljendamise pärast) on piisavalt ohmud, et enne toote ostmist kindlaks teha seda, mida nad ostavad ja mida selle toote kohta teatakse ja kirjutatakse.
See HP-de ülekuumenemise viga on teada mingi 3-4 aastat kindlasti, kui mitte kauem. Ja seda on terve maailma kõikvõimalik Meedia täis kirjutatud. Ning - ainult tänu sellisele suurele kriitikale ongi HP endale tuhka pähe raputanud ja siis küll emaplaatide vahetust välja pakkunud garantii pikendamise kaudu.
Ja veel - pole ju mõtet halada, kui ise valesti käitutakse. Kui omanik ise juhtimisvigade tõttu autoga vastu puud sõidab, siis ei hakka ta ju autotootjat süüdistama ja kõikvõimalikke tagatisi nõudma. Kuid arvatakse, et kui arvuti kõrgete temperatuuridega koomasse keeta, et siis peab tootja tulema, kummardama ja niisama tasuta uue emaplaadi andma.
Kui mina oleks HP, siis mina ei annaks mingit uut emaplaati ega garantiipikendust. Läppari säästmine kõrgetest temperatuuridest on omaniku suur ja sügav isiklik ülesanne.
- Õigemini - vaataks seda emaplaati - kui see on kõverkas või rulli väändunud, siis viskaks selle läppari omanikule tagasi ja küsiks, et mis tasuta garantiid see omanik saada tahab, kui on ise oma vale käitumisega oma tahnika ära lõhkunud.
Ja nüüd veel kord suurelt ja selgelt, et: "
1. Läppar pole ei tolmuimeja, millega tuba tolmust puhastada, selleks on olemas kodumasin, nimega tolmuimeja. On selline tehnikaloom olemas, kui keegi veel kuulnud pole
2. Läpparit ei aeta nii kuumaks, et sellel kohvivett saaks keeta või röstsaia valmistada. Selleks on olemas tehnikavidinad nimega elektripliit ja röster
|
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
07.01.2009 10:00:42
|
|
|
tsitaat: |
HP-de ostjad (vabanda otsese väljendamise pärast) on piisavalt ohmud, et enne toote ostmist kindlaks teha seda, mida nad ostavad ja mida selle toote kohta teatakse ja kirjutatakse.
|
vaata, kui sulle lubatakse k-kongis ilusa asjaga teine ilus asi kaasa anda, olgu see siis seebifotokas, mälupulk, vms. sis tundub, et hp põhilise sihtrühma omadus selisel puhul on täielk arukaotus. noh, sarnane nago stokmannis teatud päevade ajal, kus ollakse selle nimel lihane sugulane valmis ära tallama.
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 18 arvutit kohe olemas. |
|
tagasi üles |
|
 |
kännuämmelg
HV Guru

liitunud: 27.08.2002
|
07.01.2009 10:09:29
|
|
|
mis krdi ohmu... mina, kui tarbija ostan reklaambrozüüris olevaid omadusi ning käegakatsutava töövahendi, kust põrgust pean mina, kui kirikuõpetaja, leidma aja ja vajaduse selle konkreetse seadme eelluure tegemiseks?
Sinu jutu järgi on kõik inimesed, kes garantiisse pöörduvad ohmud? Või ka need, kes naisest lahutavad (võtsid elamisse mittetöötava seadme), või ka need, kellel pätid lapsed (töövahend toodab praaki)?
tolmuimeja jutu kohta jääb mul suu ammuli.. ilmslet tuleb siis läpakaomanikel arvutama asuda vaakumkappi .
|
|
tagasi üles |
|
 |
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
07.01.2009 10:39:16
|
|
|
HP viga on minuarvates see selles suhtes, et kui probleemist ollakse teadlikud juba väidetavalt 3-4 aastat, siis vabandust, mille kuradi pärast seda jahutussüsteemi ümber ei tehta? Pole au olnud veel kohtuda ühegi läpakaga, mis niivõrd kuumaks läheks, praeguse vana läpakaga võib tundide viisi 80-90 kraadi peal mängida ja ei juhtu taga mitte kui midagi, idle on temp maks 43 kraadi ja niisama seistes ei hakka kunagi vent tööle, HP pidi ennast koguaeg mingi aja tagant jahutama, olenemata kas tsillisid desktopis või töötasid korraga 2 mängu ja defrag.
|
|
tagasi üles |
|
 |
rudolf.
HV vaatleja
liitunud: 05.01.2009
|
07.01.2009 11:26:27
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
Läppar pole ei tolmuimeja, millega tuba tolmust puhastada, selleks on olemas kodumasin, nimega tolmuimeja. |
Minu läpakas ei olnud imekombel mingit sodi ega tolmu täis ja ikka läks p..se.
Niipalju et ta seisab enamjaolt laua peal ja vahest telkut vaadates on ka süles.
Ja jalga ei hoidnud ka õhuvõtukanali ees.
|
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
07.01.2009 11:37:11
|
|
|
tore on kui firma on turumajanduse situatsioonis leidnud viisi kuidas peale garantiiaja lõppu inimesele selgeks teha, et ta peaks uue asja omale ostma. need 20% mis enne katki lähevad vahetatakse tuimalt välja ja kua turul " väga palju valida " ei ole, siis inimene ostabki omale uue junni lootes/saades teise juni kauba peale ...
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 18 arvutit kohe olemas. |
|
tagasi üles |
|
 |
kännuämmelg
HV Guru

liitunud: 27.08.2002
|
07.01.2009 13:54:01
|
|
|
Raidomarek kirjutas: |
HP viga on minuarvates see selles suhtes, et kui probleemist ollakse teadlikud juba väidetavalt 3-4 aastat, siis vabandust, mille kuradi pärast seda jahutussüsteemi ümber ei tehta? . |
probleem polegiotseselt jahutuses vaid põhjasilla liialt prose läheduses istumises.. ehk siis emaplaadi/korpuse projekteerimises ning AMD platvormil (pekske mind ,kui eksin). sellest 3-4 aastast esimeses otsas loodeti, et tillukeste kosmeetiliste muudatustega asi paraneb, ca 1,5 aastat tagasi läks asi aga päris põrguks- liiga suur hulk rahavast oli asja omale saanud ning vea tõttu kisa tõstnud.
ehk siis HP poliitika- müüa palju ja odavalt tuli teistpidi tagasi.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Foucault
HV vaatleja

liitunud: 24.10.2007
|
07.01.2009 16:49:24
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
Foucault: Probleem pole mitte selles, et sellest vähe kirjutatakse, vaid selles et HP-de ostjad (vabanda otsese väljendamise pärast) on piisavalt ohmud, et enne toote ostmist kindlaks teha seda, mida nad ostavad ja mida selle toote kohta teatakse ja kirjutatakse.
See HP-de ülekuumenemise viga on teada mingi 3-4 aastat kindlasti, kui mitte kauem. Ja seda on terve maailma kõikvõimalik Meedia täis kirjutatud. Ning - ainult tänu sellisele suurele kriitikale ongi HP endale tuhka pähe raputanud ja siis küll emaplaatide vahetust välja pakkunud garantii pikendamise kaudu.
Ja veel - pole ju mõtet halada, kui ise valesti käitutakse. Kui omanik ise juhtimisvigade tõttu autoga vastu puud sõidab, siis ei hakka ta ju autotootjat süüdistama ja kõikvõimalikke tagatisi nõudma. |
Väga mõnusasti oskate antud teemal plähmida. Heas mahlakas keeles aga sisu on null. Jutt sellest, et HP ostjad on ohmud ei toida seda foorumi teemat grammigi võrra. Kuidas peaks autoga vastu puud sõitmise näide siinses kontekstis töötama? Me ei räägi arvutiga tolmu imemisest ega sellega kohvi keetmisest - probleemid ilmnevad sellel "autol" ka siis kui sellega täiesti normaalselt "sõidetakse". Pigem sobiks näide masinast, millel näiteks tootevea tõttu kiirusel üle 90 km/h pidurid ära kaovad. Muidugi võib pärast mainitud tooteveast tingitud õnnetust sellise auto omaniku juurde minna, talle näpuga näidata ja parastada, et vahi ohmut, et sihukse masina ostis ja kes see idioot üldse kiiremini kui 90km/h sõidab. See on sellise näite puhul niigi autoomanikul selge, et ostmisel sai viga tehtud, tagantjärgi ohmuks nimetamine ja vahvalt pe..rse saatmine võiks olla aga mingisuguse autoosside foorumi sisuks. HV'lt ootaks midagi tõsiseltvõetavamat.
|
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
|
tagasi üles |
|
 |
Foucault
HV vaatleja

liitunud: 24.10.2007
|
07.01.2009 18:55:19
|
|
|
mhmh..
|
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
07.01.2009 19:12:17
|
|
|
Foucault: Ma olen remontinud ja uurinud tervet suurt rida kutut HP DV6000 läpparit. Lisaks sellele ma tunnen väga hästi sellist asja, nagu toodete koostamine ja tootmistehnoloogia. Seega pole mingi küsimus - läpparit seestpoolt nähes - öelda, et kas see on omaniku kätetöö või on tegu tootepraagiga. Ja selles virnas, mida mina näinud olen, pole olnud mitte ühtegi tootepraagi tõttu kutut läpparit. Kõik on olnud omanike kätetöö.
Aga selline tüüpiline omaniku käitumine - A la "Mina pole midagi teinud". Et küll tootjad on lollid, et ega nad milletki midagi aru ei saa ja kas vahetavad seda emaplaati
--------------------------------------------------------------------------------------
HP-des on muidu olemas küll, eks kehvapoolne insener-tehniline lahendus, kuid kui selle läppariga viisakalt ringi käia, töötab ta täiesti rõõmsalt ilma igasuguste probleemideta. Igal töövahendil on ikka oma koht. Keegi ei hakka ju läppariga naela seina lööma, selleks võetakse haamer. Ja nii võetakse karmimaks arvutitööks / tegevuseks ka vastav, tugeva konstruktsiooniga läppar.
|
|
tagasi üles |
|
 |
metrika
HV kasutaja
liitunud: 06.10.2008
|
07.01.2009 19:20:46
|
|
|
rudolf. kirjutas: |
Nüüd siis ka meie läpaka surm käes, kusjuures teist korda. Räägin oma kogemusest Serviceneti teenindusest.
Läpakas sai soetatud 21. august 2006. Ja nagu võluväel kolm päeva peale garantii lõppu ehk siis 24.aug.2007
nagu siin eelpoolmainitud kolm piiksu jne. Uurisin siis järgi, kes neid pavilllione remondib ja kappasin servicenetti. Sealt kosteti mulle kohe,
et garantii läbi ja pean pappi välja käima ja mitte vähe. Ütlesin küll, et ainult kolm päeva tagasi garantii lõppes
aga see neid ei huvitanud. Mis siis ikka lasin siis defekteerida, et mis tal siis viga on.
Samal ajal hakkasin uurima läpaka garantii kohta, sest endal jäi meelde et oli 2 aastat garantiid. Siis leidsin lingi,
kus sai kontrollida oma läpaka warranty date ja ennnäe imet. Garantii oli veel nädal aega peal.
Printisin selle paberi välja tõendusmaterjaliks ja läksin tagasi servicenetti. Näitasin seda paberit ,
mille peale teenindaja läks taharuumi ja peale 10 min. teatati mulle, et remont läheb 90% tõenäosusega garantii alla.
Olin muidugi väga rõõmus, sest ära vahetati emaplaat.
Sain siis läpakat kasutada ca 10 kuud ja hakkas jälle peale. Wifi töötas jumala suvaliselt.
Peale 3 kuni 6 restarti tuli wifi ikoon nähtavale, ise arvasin et mingi väike asi ja
kuna läpakat kasutasin vähe, siis ei pööranud eriti tähelepanu sellele. Krt praegu loen seda foorumit ja ei või ennast ära kiruda!!!
Enda läpakas mahub ka selle lisagarantii alla. R..sk
Nüüd siis kui läppar 2.4a vana, kaks päeva tagasi panin käima. Üks pikk piiks ja kaks lühikest piiksu. Lülitasin uuesti välja ja sisse
ja läks ilusti käima. Eile õhtul enam ei läinud ja paistab et enam ei lähe.
isend ise HP Pavillion DV6018ea, kui keegi soovib varuosi 53513678 |
ehk annaksid selle warranty date kontrollimisel lingi
|
|
tagasi üles |
|
 |
reints
HV Guru

liitunud: 02.04.2006
|
07.01.2009 19:39:55
|
|
|
vaata nr 2 lehelt
_________________ Töö tegi ahvist inimese
Äkki teeb sinust ka  |
|
tagasi üles |
|
 |
oswald
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.05.2004
|
07.01.2009 19:39:58
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
Ja selles virnas, mida mina näinud olen, pole olnud mitte ühtegi tootepraagi tõttu kutut läpparit. Kõik on olnud omanike kätetöö. |
Ja mida need hullud omanikud kõik siis teinud on? Ei usuks, et väga palju inimesi läpaka lahti kruvivad ja näiteks termopastat vahetama hakkavad. Tean ühte, kes jootis õlut - nõus, omaniku viga ja nii see ka jäi, aga 1 oli nn koduarvuti naisterahval, naelu sellega vast seina ei löönud, kaasas ka ei kandud ning ei mänginud ka midagi. Tootepraak, ütleksin mina. Võimalik, et arvutil tekkis orkuti vastu allergia.
Muidugi on võimalus, et need olid kõik abivalmite noorHV-laste kätetöö, kes lööktöö korras HP-sid päästma tõttasid..
_________________ Stirlits kõndis mööda öist Berliini. Äkitselt plahvatus ees, taga, paremal, vasemal...
"Dolby surround," mõtles Stirlits. |
|
tagasi üles |
|
 |
reints
HV Guru

liitunud: 02.04.2006
|
07.01.2009 19:53:01
|
|
|
Kõige lihtsam on alati teisi süüdistada
_________________ Töö tegi ahvist inimese
Äkki teeb sinust ka  |
|
tagasi üles |
|
 |
kännuämmelg
HV Guru

liitunud: 27.08.2002
|
07.01.2009 21:09:19
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
Ja selles virnas, mida mina näinud olen, pole olnud mitte ühtegi tootepraagi tõttu kutut läpparit. Kõik on olnud omanike kätetöö.
. |
mul hallata ca 20 läpparit. Kasutajate vaimne, usuline, eetiline kui ka füüsiline foon on kirjum kui kaliedoskoobil 10k/rpm tiireldes. Tingimused kus masinad töötama peavad, kõiguvad samuti kehvema mehe fantaasia piiridest väljaspool. Ja ometigi pole ühegi masina emaplaatidega probleeme.
..aga masinad pole muidugi paviljonid
|
|
tagasi üles |
|
 |
Foucault
HV vaatleja

liitunud: 24.10.2007
|
07.01.2009 22:02:13
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
Foucault: Ma olen remontinud ja uurinud tervet suurt rida kutut HP DV6000 läpparit. Lisaks sellele ma tunnen väga hästi sellist asja, nagu toodete koostamine ja tootmistehnoloogia. Seega pole mingi küsimus - läpparit seestpoolt nähes - öelda, et kas see on omaniku kätetöö või on tegu tootepraagiga. Ja selles virnas, mida mina näinud olen, pole olnud mitte ühtegi tootepraagi tõttu kutut läpparit. Kõik on olnud omanike kätetöö.
Aga selline tüüpiline omaniku käitumine - A la "Mina pole midagi teinud". Et küll tootjad on lollid, et ega nad milletki midagi aru ei saa ja kas vahetavad seda emaplaati |
Aga palun - siiralt - kirjeldage siis seda omanike "kätetööd", et kasvõi järgmise sülearvuti puhul oskaksin reas kõikide teiste nobedanäpuliste ohmude omanikega oma käsi paigal hoida. Kõik HP teatud seeriate omanikud on hoolsad käsitöölised, teiste sama klassi arvutite omanikud aga mitte?
Vabandage väljendamast aga see jutt on pa.sk.
viimati muutis Foucault 08.01.2009 02:48:17, muudetud 2 korda |
|
tagasi üles |
|
 |
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
07.01.2009 22:08:18
|
|
|
Omaniku kätetöö= omanik võtab arvuti pakendist välja ja kasutab seda sihtotstarbeliselt, sellisele kasutamisele aga Pavilion vastu ei pea.
|
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
08.01.2009 10:05:00
|
|
|
Raidomarek: Paksult tolmu täis masin või õhuvõtuavade kinnikatmine (kasvõi põlvedel töötamise ajal) pole kohe kindlasti mitte HP DV läppari sihtotstarbeline kasutamine.
Lisaks ei viitsi omanikud oma masinaid tolmust puhastada. Kas siis ise puhastades või masinat hooldusesse viies.
Kui auto ostetakse, siis autoga käiakse küll igasugustes hooldustes ja sise- ja välipesudes jne, jne
Mina puhastan oma läppareid a iga 2-3 kuu tagant. Ning töötavad, nii, mis mühiseb. Ja kõige vanem neist on a 8 aastat vana Toshiba ja ei näita mingit soovi hakata välja surema.
Kirjutatud umbes 4 aastat vana Aceri pealt ja see ei soovi samuti välja surra
|
|
tagasi üles |
|
 |
jansadj
HV Guru
liitunud: 24.05.2002
|
08.01.2009 12:13:22
|
|
|
kui on probleeme hp dv2000 ja 6000 seeria mudelitega võtke ühendust! saab pakkuda soodsalt emaplaadi rem,vahetust (võimalusel ka garantii rem võimalusi) kui ka varuosadeks ostu! läbustamise vältimiseks konkreetne mure ,probleem privasse või meilile itexpress@hot.ee
|
|
tagasi üles |
|
 |
JOKKER666
HV veteran

liitunud: 21.09.2002
|
08.01.2009 12:26:32
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
Raidomarek: Paksult tolmu täis masin või õhuvõtuavade kinnikatmine (kasvõi põlvedel töötamise ajal) pole kohe kindlasti mitte HP DV läppari sihtotstarbeline kasutamine.
Lisaks ei viitsi omanikud oma masinaid tolmust puhastada. Kas siis ise puhastades või masinat hooldusesse viies.
Kui auto ostetakse, siis autoga käiakse küll igasugustes hooldustes ja sise- ja välipesudes jne, jne
Mina puhastan oma läppareid a iga 2-3 kuu tagant. Ning töötavad, nii, mis mühiseb. Ja kõige vanem neist on a 8 aastat vana Toshiba ja ei näita mingit soovi hakata välja surema.
Kirjutatud umbes 4 aastat vana Aceri pealt ja see ei soovi samuti välja surra  |
Veidi naljakas on lugeda jah, kui mõni kurdab katkise arvuti pärast. Sealjuures mainib, et viimasel ajal undas arvut kahtlaselt :/.
|
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
08.01.2009 12:51:34
|
|
|
JOKKER666: Tüüpiline arvutikasutaja ärkab ju alati siis, kui asi on lootusetult kutu. Ja kui küsida, et kas igasuguseid pabereid ja manuaale kah on loetud, et kuidas masinaga ümber käia ja mida võib ja mida mitte, siis selgub, et keegi pole kunagi ühtki paberit lugenud. Äärmisel juhul teatakse, et kusagil mingi paber oli, aga kuna sõber ütles, et: "See kes pabereid loeb, on loll!", siis jäetakse need paberid ka lugemata.
Endal oli eelmise aasta suvel suurem vaidlus ühe DV 2000 omanikuga, kes mitte miskitpidi ei tahtnud tunnistada, et ta oli oma läppari kohviga üle valanud - kuivanud kohviplekke oli pool masinat täis 8) Ja siis imestas, et mis see tema luksuslik, sõprade ees hooplemiseks ostetud kallis masin töötada ei taha ja kutu on. Ning siis oli üsna solvunud, kui ütlesin talle, et HP läppar vaatab hoolega, kellega koos töötada tahetakse ja kellega mitte
Ja see pole muide üldse nali - minu käest käis eelmisel aastal läbi üsna mitu HP läpparit, mis minu juures töötasid nagu kulda, kuid kui hakkasid aru saama, et neid omanikele tagasi antakse, siis pistsid pildi kohe uuesti taskusse.
|
|
tagasi üles |
|
 |
riffman
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2007
|
08.01.2009 16:26:49
|
|
|
tahanteada, ju sa siis mingi imemees oled, et läpparitele nii kangesti meeldid.
|
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|