Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Mängukonsoolid ja konsoolimängud »  [PS3/X360] Fight Night: Round 3 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
StarLight
HV veteran

liitunud: 09.06.2004




sõnum 31.12.2008 02:29:36 vasta tsitaadiga

Kuida krt neid combosid teha... Iga jumala kord tuleb odal lutt kui vastane miljoni kordse combo teeb. Seisad lihtsat seal ja vastane lammutab sulle sisse icon_rolleyes.gif


...ja mis diil selle krdi slowmotioniga on... saad ilusti selle ja vastane lööb sulle sisse on ja oled KO-s samas ise lüües temale samal ajal võidgi peksma jääda. ( lugesin 12 tugevat lööki vastasele ennem kui normal motion tagasi tuli.)

Mida rohkem mängida seda karjääri seda kahtlasemaks läheb. Vastast lihtsalt ei ole võimalik KO lüüa. Alati lõpetab kohtunik enne ära kui normaalselt sisse saaks sõita vastasele.

...ja kuidas krt on võimalik mehe näost läbi lyya nii, et ta pihta ei saa icon_lol.gif

_________________
Make no mistake. Despite every good thing i've ever done... I'm still a bad person
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dude .
HV Guru

liitunud: 11.10.2007




sõnum 31.12.2008 15:14:42 vasta tsitaadiga

* Combo teed sedasi, et lihtsalt laksid ühte kohta ja siis teise kohta jne...
* Kasuta kaitset. Lihtsaim viis on lihtsalt kõhtu kaitsta ja kui näed et hakkab lööma, siis kasutad lean'i et pea taha tõmmata. Peale seda laksid talle paar tükki kohta sisse.
* Slowmotioni all mõtled seda, kui hakkab KO tulema? Oleneb, kes on välja minemas. Kui tema sulle teeb, siis kasuta seda kinni võtmist, et sellest välja saada. Paari löögiga lähed põrandale muidu. Kui sina teed talle, siis on asi vastupidi. Paar lööki ja asi korras. Sinu vastu löömine ei tee midagi, kui sa oled väljaminemas. Clinch vms selle asja nimi oli..
* Kohtunik lõpetab ära, kui sa saad liiga palju järjest peksa või siis sul on Cut või Swelling läheb liiga suureks. Üle 100% muidu ei näita, aga üldiselt on kui sajani jõuab on asi suht metsas.

_________________
TALUSILDID
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 31.12.2008 15:23:15 vasta tsitaadiga

Dude . kirjutas:
* Combo teed sedasi, et lihtsalt laksid ühte kohta ja siis teise kohta jne...
* Kasuta kaitset. Lihtsaim viis on lihtsalt kõhtu kaitsta ja kui näed et hakkab lööma, siis kasutad lean'i et pea taha tõmmata. Peale seda laksid talle paar tükki kohta sisse.
* Slowmotioni all mõtled seda, kui hakkab KO tulema? Oleneb, kes on välja minemas. Kui tema sulle teeb, siis kasuta seda kinni võtmist, et sellest välja saada. Paari löögiga lähed põrandale muidu. Kui sina teed talle, siis on asi vastupidi. Paar lööki ja asi korras. Sinu vastu löömine ei tee midagi, kui sa oled väljaminemas. Clinch vms selle asja nimi oli..
* Kohtunik lõpetab ära, kui sa saad liiga palju järjest peksa või siis sul on Cut või Swelling läheb liiga suureks. Üle 100% muidu ei näita, aga üldiselt on kui sajani jõuab on asi suht metsas.
Piisab ka ühest korralikust lööbist et knockdown teha, aegajalt on vedanud vastase löömisega lausa nii et esimene pani venna kõikuma (slow-motion) ja combo teine löök saatis hoobilt pikali ehk siis vastane jõudis kõikuda alla poole sekundi.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ppg
HV Guru
ppg

liitunud: 14.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.12.2008 15:56:25 vasta tsitaadiga

Kui vastane teeb hard punchi kuskile ja sa tuled talle vastu leanist tagasi tulles + oma tugeva löögiga on tõesti võimalik jätta slowmotion vahele üldse, kohe knock down thumbs_up.gif ... Fight Night 4 siis 2009 beer_yum.gif
Kommentaarid: 171 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 5 :: 138
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dude .
HV Guru

liitunud: 11.10.2007




sõnum 31.12.2008 16:14:41 vasta tsitaadiga

Jup, suht lahedad hetked need kui ilma slowmo'ta tõmbad venna pikali. Ning piisab küll ühest löögist, aga see peab olema siis Haymaker või lihtsalt mõni tugevam löök, mille teed sedasi, et ette kangi ülesse lükkamist tõmbad veel tagasi kah...
_________________
TALUSILDID
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
caarel123
HV veteran
caarel123

liitunud: 14.12.2006




sõnum 30.03.2009 16:41:43 vasta tsitaadiga

kuidas asi ps2 peal välja paistab (graafiline pool ja selline silmailu)
kas jääb tunduvalt xbox360 alla kuigi mäng on sama
ja kas ps2 puldiga on normaalne seda mängida?

_________________
Mis vahe on tegelikkusel ja reaalsusel? Vahet pole!
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Mängukonsoolid ja konsoolimängud »  [PS3/X360] Fight Night: Round 3 mine lehele eelmine  1, 2
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.