Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Mootorrataste teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 67, 68, 69 ... 300, 301, 302  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Mis mootorrattast/rollerit omad või ostad?
Yamaha
6%
 6%  [ 34 ]
Honda
8%
 8%  [ 46 ]
ATM
0%
 0%  [ 5 ]
KTM
2%
 2%  [ 13 ]
Aprilia
4%
 4%  [ 23 ]
Cpi
1%
 1%  [ 7 ]
BMW
1%
 1%  [ 11 ]
Harley-Davidson
1%
 1%  [ 10 ]
Kawasaki
5%
 5%  [ 30 ]
Suzuki
8%
 8%  [ 47 ]
Vene masin
9%
 9%  [ 50 ]
Pocketbike
1%
 1%  [ 7 ]
Mingi muu veereja ...
9%
 9%  [ 50 ]
Polegi sellist sõidukit.
39%
 39%  [ 220 ]
hääli kokku : 553

autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
kickija
HV veteran
kickija

liitunud: 08.02.2006




sõnum 14.12.2008 01:13:20 vasta tsitaadiga

Tee mis tahad, või ütle, mis sa ütled, aga vene sääreväristaja on ikkagi võrride võrr icon_lol.gif
_________________
Räägime ilmast..... Kaua sa ilma oled olnud?
Kommentaarid: 61 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.12.2008 01:18:03 vasta tsitaadiga

ei, sääreväristaja on täisvereline muskelratas...
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Jerry
4K külmavana
Jerry

liitunud: 01.02.2003




sõnum 14.12.2008 10:31:39 vasta tsitaadiga

siin vist enamus pole sääreväristajaga sõitnudki icon_lol.gif
_________________
Kes meie maale tulnud on ja kellel siin ei meeldi –
me rajad lahkelt lahti on, las minna, kui ei meeldi /Hando Runnel
Ellu jääb see, kes oskab oma kätega midagi valmis teha
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 107
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jkddp
HV veteran
jkddp

liitunud: 22.12.2004




sõnum 14.12.2008 12:08:20 vasta tsitaadiga

Tekkis küsimus selle kohta, et mida arvata sellest uuest registreerimiskorrast ATV-dele? Liikluses liikumiseks pakutakse kahte kategooriat L7e ja T5.
L7e: lubatud võimsus on kuni 15kW, kiirust ei ole piiratud.
T5: võimsus ei ole piiratud, kiirus piiratud 50km/h.
Seega mida mille puhul eelistada? Idee poolest vaataks just Quad-ide poole?

_________________
Kui vaja joonistada/saagida/hööveldada midagi, võib alati küsida thumbs_up.gif
Kommentaarid: 64 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.12.2008 12:12:18 vasta tsitaadiga

Minu valik on T5... palju sa ikka teedel-tänavatel sellega sõidad, puhas ressursi raiskamine... põllul ja metsas lase täie lauluga... normaalne atv on mingi 40kw...ma ei usu, et see 15kw mingit funnimist pakub.
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.12.2008 12:31:03 vasta tsitaadiga

miks peaks traktoriga liiklusse tahtma? piiramata kiirusega aparaat lubab sul siiski natuke trassil ka liikuda, ei pea koguaeg nii väga peeglisse passima. Jerry, meil muidu sõidetakse võrririnkat kah ja lausa kolmes klassis: stock, tuuning ja külgkorvid. päris siiras teema on.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Tasub kooliks valmistuma hakata.
Kommentaarid: 1137 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 721
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Jerry
4K külmavana
Jerry

liitunud: 01.02.2003




sõnum 14.12.2008 17:29:56 vasta tsitaadiga

ja ma olen teadlik sellest icon_wink.gif
_________________
Kes meie maale tulnud on ja kellel siin ei meeldi –
me rajad lahkelt lahti on, las minna, kui ei meeldi /Hando Runnel
Ellu jääb see, kes oskab oma kätega midagi valmis teha
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 107
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mmz
HV veteran

liitunud: 07.12.2003




sõnum 14.12.2008 21:03:44 vasta tsitaadiga

Ehk keegi targem oskab aidata. Kas vahetada kevadel õli 20W40 või 10W40 vastu?. Tehas soovitab 20W40, aga see hooaeg sõitsin näiteks 10W40'ga. Olen kuulnud, et 20W40 kaitseb mootorit enam. Tavaliselt soovitatakse muidugi tehasesoovitustest kinni pidada aga kui suur see vahe siis tegelikult on? Pealegi Eesti kliimas ei saa vast kõike nii üks ühele võtta. Hooaega alustan umbes +10 kraadi juures.
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bigmarx
HV Guru
bigmarx

liitunud: 06.09.2002




sõnum 14.12.2008 21:14:33 vasta tsitaadiga

mmz, minu arvates pole erilist mõtet, kuna 10W alumine temperatuuri ots on -20C juures ning 20W puhul -10C. Seega sinu jaoks +10C juures pole enam vahet.
_________________
"Kes naerab viimasena? Ma olen siis teie järel!"
Kommentaarid: 485 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 385
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Andre
HV Guru
Andre

liitunud: 31.08.2004




sõnum 14.12.2008 21:57:23 vasta tsitaadiga

20W on paksem kui 10W.
Maakeeli lahti seletatuna hoiab 20W paremini õlisurvet, lekked on väiksemad ja hõreda mootori hääli on vähem.
10W on vedelam. Külmaga käivitub kergemini.
Eelmisel postitajal on pmst õigus, kuid tuntav vahe on siiski olemas.
Tootja poolt väljapakutud voolavuspiir ja muud numbrid ei peegelda kogu tõde, sest teste tehakse uue õliga, kuid töötades õli omadused halvenevad ja eri õlidel erineva kiirusega.

_________________
TULE KARTI SÕITMA!
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 80
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mmz
HV veteran

liitunud: 07.12.2003




sõnum 15.12.2008 05:35:27 vasta tsitaadiga

Ei saanud päris täpset vastust. Kas targem oleks kasutada 10W40 või 20W40? Rattaks 92 aasta Yamaha XJ 600 S.
Telliksin juba praegu õlid ja filtrid ära, siis kevadel ainult vahetamise vaev. :)
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.12.2008 08:27:08 vasta tsitaadiga

mmz, täissünti ära pane. icon_wink.gif
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Tasub kooliks valmistuma hakata.
Kommentaarid: 1137 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 721
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bigmarx
HV Guru
bigmarx

liitunud: 06.09.2002




sõnum 15.12.2008 10:18:07 vasta tsitaadiga

Siin oli küsimus külmkäivituses +10c juures ja selle temperatuuri juures ma enam eriti ei usu, et 10W40 kasutamine mingit erilist eelist annab 20W40 ees. Ja isegi 0c juures ei tohiks vahet olla. Ehk siis see esimene number tähistab õli voolavust madalal temperatuuril, paarikümne miinuskraadi juures olenevalt numbrist.

Selle margi tagumine ots, ehk siis 40, tähendab aga kuuma otsa voolavust ja see on mõlemal õlil sama. Seega ei saa 10W40 kasutamine mitte kuidagi hoida õlilekkeid väiksemana ja hõreda mootori häält ära võtta. Seda teeks ehk näiteks 10W50 õli...

_________________
"Kes naerab viimasena? Ma olen siis teie järel!"
Kommentaarid: 485 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 385
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ihv
HV Guru
Ihv

liitunud: 17.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 15.12.2008 13:15:14 vasta tsitaadiga

mina paneks 20W40. ja külma ilmaga (näiteks 10 kraadi hommikul kui öösel väljas seisnud) tuleks lihtsalt kohapeal natuke kauem soojendada.

sina kindlasti tead aga teistele hoiatuseks - kindlasti peab kasutama mootorratta- , mitte automootori õli - märgsidur annab saba ilma vastavate lisanditeda.
Kommentaarid: 88 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
abit
HV vaatleja

liitunud: 02.03.2004




sõnum 15.12.2008 22:34:47 vasta tsitaadiga

Tavaliselt on tsiklitel õlide viskoosuse sobivustabel erinevatel temperatuuridel kasutamiseks, aga see temperatuuride vahemik on küllaldaselt lai nii 10w40 kui ka 20w40 õlidel. Sellel rattal soovitaks ka 20w40 või 20w50 mineraali.
Väga üldiselt võttes on nii et vesijahutusega mootoritele läheb 10w40-10w60 ja õhk või õhk ja õli jahutusega mootoritele 20w40-20w50 õli.

Siin on ka õlisoovitused Valvoline poolt:
http://lubricantadvisor.valvolineeurope.com/
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mmz
HV veteran

liitunud: 07.12.2003




sõnum 16.12.2008 04:03:11 vasta tsitaadiga

Ühesõnaga see oleks hea valik diversionile? - link (kui esimest korda ei avane, siis proovige uuesti.)

Edit: Ja kas õlifiltri vahetamine on tähtis kui 10W40 poolsünteetilise pealt 20W40 mineraali peale üle lähen või pole see nii oluline? Filtri vahetakse heameelega ära muidu alles järgmise õlivahetuse käigus.
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Brom
HV kasutaja
Brom

liitunud: 18.07.2005




sõnum 16.12.2008 04:24:44 vasta tsitaadiga

Filtriga ei juhtu midagi, lihtsalt pese ta sodist puhtaks.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Andre
HV Guru
Andre

liitunud: 31.08.2004




sõnum 16.12.2008 09:14:53 vasta tsitaadiga

Brom kirjutas:
Filtriga ei juhtu midagi, lihtsalt pese ta sodist puhtaks.

Garanteerid?

_________________
TULE KARTI SÕITMA!
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 80
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bigmarx
HV Guru
bigmarx

liitunud: 06.09.2002




sõnum 16.12.2008 09:53:16 vasta tsitaadiga

Õlifiltri vahetamine on tähtis. Kunagi ei tea, mis sinna sisse täpselt on kogunenud. Pesemisega võid hoopis vastupidise effekti tekitada, ehk siis pesed kuskilt mingi jama lahti, mis filtri ära ummistab ja sellega seoses tekitab mootoris kehva õlituse ning lõpuks oled selle kehva õlitusega sital juhul mootori remondi omale saanud. Õlifilter ei maksa ju sittagi, milleks üldse mõelda mitte vahetamisele...

Ja õliga on täpselt see seis, at mina kasutan ka sama õli, aga seetõttu, et hetkel oli see ainus kättesaadav meie väikelinnas icon_redface.gif

_________________
"Kes naerab viimasena? Ma olen siis teie järel!"
Kommentaarid: 485 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 385
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Andre
HV Guru
Andre

liitunud: 31.08.2004




sõnum 16.12.2008 10:44:25 vasta tsitaadiga

Õlifiltri vahetamata jätmine on lausidiootsus.
Sikli mootoris saab tänu pööretele jm õli rohkem vatti kui automootoris. Kuluvad detailid on pisemad jne.
Kokkuvõtlikult- õli ja filter on siin suurema tähtsusega kui auto juures. Õliteemat tuleks ajada rangemalt kui on igasugused tehasesoovitused ja müügimeeste müügijutt.
bigmarx on eelmises postis piisavalt öelnud juba. Lisaks võid pesemisega filtri lihtsalt pekki keerata, et surve enam üles ei tule.
Kui õlifiltri vahetamiselt hakkad kokku hoidma, siis ilmselt elad üle võimete ja oleks tulnud sikkel ostmata jätta.
Ma ei räägi otseselt kellegi vastu siin foorumis. Minu nägemus asjast lihtsalt.

bigmarx, üle-eelmise postiga panid tiba rukki.
Vaata, mida eelmises postis tegelikult kirjutasin.
Kusagil ei ole kirjas et 10W õli hääli maha võtab.
Kõik, mida kirjutad numbrite kohta, on 100% õige.
Veelkord: Tehase numbrid peavad paika sel hetkel, kui õli on poes kanistris.
Kui õli on 2000 km töötanud, on pilt teine.
20W-40 õli on paksem kui 10W-40.
20W-50 on veel paksem.

_________________
TULE KARTI SÕITMA!
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 80
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mmz
HV veteran

liitunud: 07.12.2003




sõnum 16.12.2008 12:13:17 vasta tsitaadiga

Kui kogu elu keerleks tsikli ümber, siis ma sõidaks ringi ilmselt tutika baigiga, ostaksin ühe cruiseri pühapäevasõitudeks ja käiksin nendega kord paari nädala tagant esinduses hoolduses. Kahjuks on aga ka muud kulutused ja võibolla elan siis tõesti üle oma võimete. Aga samas ma lihtsalt ei näe mõtet rohkem maksta, kui otsest põhjust ei ole. Siiamaani olen järginud tehasesoovitust, mille alusel peaks õli vahetama 2 korda aastas või iga 6000 km tagant ning õlifiltrit kord aastas või igal teisel õlivahetusel. Miks ma peaksin nüüd seda tihemini tegema? Pole veel mina kuulnud, et keegi tehasesoovitustest kinni pidades midagi oma tsikli juures ära rikkunud oleks või mingi asja eluiga oluliselt lühem oleks olnud.

Sellest saan aru et õlil ja filtril on suurem tähtsus kui auto juures ja ka vahetada tuleb neid tihemini kui autode puhul. Usun, et sellega on ka Yamaha insenerid arvestanud ja nad pole vahetusvälpasid päris laest võtnud, nagu Sa väita üritad.
Paluks argumenteeritud fakte, mitte isiklikku arvamust, et see lausidiootsus on.
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Andre
HV Guru
Andre

liitunud: 31.08.2004




sõnum 16.12.2008 12:17:00 vasta tsitaadiga

Ei ürita väita, et tehas välpa laest võtab. Kui tehas soovitab, anna minna. Kui laiali läheb, võid tehasega edasi vaielda.
Lisaks siia lihtsalt ühe huvitava fakti autondusest.
Üks neljatähelise nimega autotootja annab enda autodele õlivahetusvälbaks 30 000km.
Tean Eestis kahte juhtumit, kus enne esimest õlivahetust on mootorisse kolina visanud.
Arvestades sellega, kui palju neid müüdud on, siis % on kaduvväike. Aga siiski ei saa kuidagi väita, et pikk välp ei mõjutaks eluiga.
Kas see on argumenteeritud fakt või mitte jääb su enda otsustada.
See on ainult minu nägemus, kuid kui mina oleksin selle sikli ostnud uuena poest oma raha eest, siis vahetaksin filtri iga kord.
Tehase poolt väljapakutud 2x aastas tundub suht karm ja seega eeldaks, et mootor võib üsna kulumisaldis olla.
Ma ei usu, et keegi poole aastaga väga hullu kilometraazhi ette suudab keerata.

_________________
TULE KARTI SÕITMA!
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 80
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mmz
HV veteran

liitunud: 07.12.2003




sõnum 16.12.2008 12:45:18 vasta tsitaadiga

Eks see mootori eluiga sõltub ka muudest asjaoludest. Väga ekstreemsetes tingimustes ei saa tõesti tehasesoovitusi enam puhta kullana võtta aga normaalsetes tingimustes tunduvad need vähemalt mulle siiski pigem mõistlikud.
Oleksin ma tsikli uuena poest ostnud, siis pööraksin selle hooldusele kindlasti veel rohkem rõhku ja seda eriti just esimestel aastatel. Minu ratas on aga juba ligi 17 aastat vana ja suurem kulumine on mootoris juba toimunud. Tean, et eelmine omanik vahetas õli kord aastas ja filtrit igal teisel õlivahetusel (ehk 2 aasta tagant). Samas tundub mootor siiani igati tip-top olevat ja ka ratas ise tehniliselt igati korralik. Odomeetril hetkel 70000 ees. Ei välista, et nii vana ratta puhul see juba teisel ringil on, kuna ise olen sõitnud sellest ligi 10000 ja ainult ühe aastaga.
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.12.2008 18:49:43 vasta tsitaadiga

mmz, su flter maksab ca 150 krooni. selle ikka leiab. streetmotos on küünlad, filtrid ja klotsid minumeelest päris heade hindadega.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Tasub kooliks valmistuma hakata.
Kommentaarid: 1137 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 721
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ihv
HV Guru
Ihv

liitunud: 17.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 16.12.2008 19:59:03 vasta tsitaadiga

pigem isegi alla 100 kr - sinna läheb kõige lihtsam pappfilter alumiinium kopsiku alla.
Kommentaarid: 88 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Mootorrataste teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 67, 68, 69 ... 300, 301, 302  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.