Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Mudil
HV vaatleja
liitunud: 06.10.2008
|
08.10.2008 23:46:45
|
|
|
Kuu aega tagasi käisin arvutiga remondis, vahetati ära toiteplokk ja mälu. Kuna oli rutt taga siis maksin kiirelt kaardiga ära summale tähelepanu pööramata. Kodus vaatasin, et 1gigase pulga eest oli küsitud 1500 raha (norm 400 nende hinnakirja järgi). Kaks korda käisin õigust nõudmas (esimene kord oli ülemus puhkusel) siis kanti nädalaga raha arve peale tagasi. Selgitus - hinnakirjas jäi õigel ajal muudatus tegemata. Loodan, et see ei ole nende juures reegel.
Poes on klienditeenindus küll väga tasemel. Viimase arvuti ostsin umbes aasta tagasi, Beloussov oli müüja nimi vist.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
100kv
HV kasutaja
liitunud: 07.01.2004
|
13.10.2008 16:34:03
|
|
|
Beloussov teada tuntud nalja ja napsi mees kahjuks enam ei tööta seal.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
z3ro
HV vaatleja
liitunud: 28.06.2003
|
14.10.2008 13:46:49
|
|
|
Beloussov ei tööta seal juba üle aasta, niiet tema ei saanud viimati olla
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
alik
HV vaatleja
liitunud: 23.09.2003
|
21.10.2008 00:10:50
|
|
|
alik kirjutas: |
Läpakas (ordi 2+a vana "äriklass") lahti, midagi otsima, plõks ja pilt ette ei tule...
....
Edu ja kannatust ordi töötajatele, kes peavad minusugused välja kannatama.
a.
|
Ordis käidud, üle kontrollitud, Arvuti korras (mis siis, et ise). kõik elus ja terved. Ordi poolt kah lahendus ja kõik ok.
Hoolimata siinsest kahtlevast kommentaarist, oli ka Ordi töötaja "kergelt üllatunud", kui eelmist töölehte, diagnoosi luges ja tegelikku seisu nägi.
aga sain esimest korda sms-i, et töö valmis, teenindaja sõbralik jne jne.
positiivne seekord.
ps. kogemus, mis õpetas, et masina juurest lahkudes, tasub shut-down teha, mitte lihtsalt kaan kinni panna...
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Jolinar
HV kasutaja

liitunud: 27.08.2004
|
21.10.2008 01:00:58
|
|
|
ot: |
stand by aitab paremini |
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
attrs
HV Guru

liitunud: 04.03.2004
|
28.10.2008 17:11:37
|
|
|
Täna siis muutus minu aastatega kujunenud arvamus Ordist, kui ühest usaldusväärseimast arvutikaupade müüjast.
Kogu saaga sai alguse 26.07 kui viisin garantiisse oma 530w Hiper TypeR toite. Müügigarantii antud isendil oli aegunud kuid karbil ilutsev "5 year warranty" viitas tootjapoolse garantii olemasolule. Toide võetigi sisse ja mõne nädala möödudes jõudis minuni info, et asi tõesti vigane ja läheb tootja juurde. Peale ülenädalast päringut eseme käekäigu kohta jõudis minuni täna sõnum, et asi lõpuks olemas ja võin järele minna. Sinna jõudes tõstab heledapäine tibi lauale tavalises pappkarbis 530w isendi ja ütleb, et palun(typeR ju teatavasti pakendati sellisesse muhedasse plastikust tööriistakasti). Kui ütlesin, et tegemist pole ju sama asjaga vaadati otsa kui rahvavaenlasele ja loeti ette kattuvad tootekoodid. Kordasin veelkord, et viisin sinna modulaarse toite ja tahaks ka sellist vastu saada. Tibi avab justkui tõestuseks pakendi kuid seal sees on kaablipuntraga isend. Mingi aja möödudes, kui polnud endiselt nõus võtma vastu märgatavalt odavamat toodet, mindi otsima tehnikut. Õiget tehnikut ei leitud kuid teine teadis rääkida, et see ju ongi nii, et kui omal ajal ostnud kallima isendi siis nüüd garantiis õigus see odavama vastu vahetada. Hinnavahe omal ajal oli päris viisakas ja pole tahtmist seda niisama tuulde visata. Lõpuks oldi nõus siiski toide tagasi sisse võtma ja lubati uurida, et ehk õnnestub siiski leida mõni modulaarne isend.
Eks näis mis sellest saab kuid aegamööda tarbijakaitse koridorid juba tuttavaks muutunud.
Sõltumata sellest, kuidas probleem lahendatakse, mina enam Ordist midagi ostma ei lähe. Eks viskan ka siia mõne rea kui olukorras muutusi.
_________________ He who knows he has enough is rich. |
|
Kommentaarid: 414 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
365 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gotmilk
HV kasutaja
liitunud: 13.04.2005
|
28.10.2008 17:48:47
|
|
|
attrs kirjutas: |
Müügigarantii antud isendil oli aegunud kuid karbil ilutsev "5 year warranty" viitas tootjapoolse garantii olemasolule. |
Issand kui loll sa oled. Anna andeks aga sa tõepoolest oled. Ise ütlesid, et müügigarantii oli aegunud. Seega peaksid sa olema õnnelik, et Ordi suvatses olla piisavalt vastutulelik ja selle seadme ikka vastu võttis. Kui ta oleks tahtnud oleks ta võind su ise tootja poole saata, et sa neilt 5 aastast garantiid nõuaksid.
attrs kirjutas: |
Õiget tehnikut ei leitud kuid teine teadis rääkida, et see ju ongi nii, et kui omal ajal ostnud kallima isendi siis nüüd garantiis õigus see odavama vastu vahetada. |
Jah see võib üllatusena tunduda aga seadmete väärtus langeb aja jooksul. See oleks sama kui sa tooksid garantiisse videokaardi mille ostsid omal ajal 5000 krooniga ja nüüd nõuaksid, et sulle antaks tagasi kaart mis oleks 5000 krooni väärt kuigi su oma kaardi väärtus on langenud 2000 krooni peale.
attrs kirjutas: |
Eks näis mis sellest saab kuid aegamööda tarbijakaitse koridorid juba tuttavaks muutunud.
Sõltumata sellest, kuidas probleem lahendatakse, mina enam Ordist midagi ostma ei lähe. Eks viskan ka siia mõne rea kui olukorras muutusi. |
Palun väga, mine tülita neid. Ordi ei puutu enam niikuinii asjasse kuna nende poolne müügigarantii on läbi.
Sa oled tüüpiline eestlane kes mustab sellepärast, et firma otsustas olla vastutulelik ja saata sinu seade tootjale. Ega nemad süüdi ei ole, et tootja saatis garantii korras mitte modulaarse toiteploki.
See on ikka kõige idiootsem asi mis ma selle teema alt olen lugenud.
Edu sulle sellise suhtumisega.
|
|
tagasi üles |
|
 |
X-z
HV kasutaja
liitunud: 13.07.2005
|
28.10.2008 18:05:45
|
|
|
attrs kirjutas: |
Täna siis muutus minu aastatega kujunenud arvamus Ordist, kui ühest usaldusväärseimast arvutikaupade müüjast.
Kogu saaga sai alguse 26.07 kui viisin garantiisse oma 530w Hiper TypeR toite. Müügigarantii antud isendil oli aegunud kuid karbil ilutsev "5 year warranty" viitas tootjapoolse garantii olemasolule. Toide võetigi sisse ja mõne nädala möödudes jõudis minuni info, et asi tõesti vigane ja läheb tootja juurde. Peale ülenädalast päringut eseme käekäigu kohta jõudis minuni täna sõnum, et asi lõpuks olemas ja võin järele minna. Sinna jõudes tõstab heledapäine tibi lauale tavalises pappkarbis 530w isendi ja ütleb, et palun(typeR ju teatavasti pakendati sellisesse muhedasse plastikust tööriistakasti). Kui ütlesin, et tegemist pole ju sama asjaga vaadati otsa kui rahvavaenlasele ja loeti ette kattuvad tootekoodid. Kordasin veelkord, et viisin sinna modulaarse toite ja tahaks ka sellist vastu saada. Tibi avab justkui tõestuseks pakendi kuid seal sees on kaablipuntraga isend. Mingi aja möödudes, kui polnud endiselt nõus võtma vastu märgatavalt odavamat toodet, mindi otsima tehnikut. Õiget tehnikut ei leitud kuid teine teadis rääkida, et see ju ongi nii, et kui omal ajal ostnud kallima isendi siis nüüd garantiis õigus see odavama vastu vahetada. Hinnavahe omal ajal oli päris viisakas ja pole tahtmist seda niisama tuulde visata. Lõpuks oldi nõus siiski toide tagasi sisse võtma ja lubati uurida, et ehk õnnestub siiski leida mõni modulaarne isend.
Eks näis mis sellest saab kuid aegamööda tarbijakaitse koridorid juba tuttavaks muutunud.
Sõltumata sellest, kuidas probleem lahendatakse, mina enam Ordist midagi ostma ei lähe. Eks viskan ka siia mõne rea kui olukorras muutusi. |
Sa oled nii loll peast et Hitleri maailma ümberjagamise plaan oli sinu mõttemaailma kõrval veatu ja ideaalne...
_________________ Kes teisele augu kaevab, viib ise labida ära! |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
attrs
HV Guru

liitunud: 04.03.2004
|
28.10.2008 18:09:57
|
|
|
Gotmilk, Ordil jah polnud kohustust antud asja saata tootjale. Tootjale Ordi seda ei saatnudki vaid saatis maaletoojale kellel siis minu mäletamist mööda kohustus tegeleda selliste asjadega (vahendada tootjapoolset garantiid). Ordi tegi minu silmis mustaks lambaks asjaolu, et minu ette tõsteti allkirjastamiseks paber mille tootekoodidest võib välja lugeda, et nad nagu väljastaksid mulle HPU-4K seeria(TypeR) mitte HPU-4M toite. See, et teadlikult antakse üle teist toodet vale tootekoodiga (seda loeti mulle sealt paberilt korduvalt ette) on siiski taunitav. Asjade hindade langemine mudugi normaalne ja ei eeldagi, et keegi mulle kinni maksaks selle summa mille ise kunagi kulutasin, kuid minuteada vastavalt seadusandlusele peaks toode vahetatama ümber siiski samaväärse või parema vastu.
...pealegi mis komme on inimestel peale üldistava teksti kirjutamist kellelgi kohe moodustada sellest teise isiku pihta suunatud rünnak? Mina ei sõimanud seal (ega ka siin) kedagi lollideks aga kui arvad, et läbi selle õnnestub sul paremini oma postituse sisu "müüa" siis anna aga tuld.
ot: |
Vaadates sinu eelnevaid postitusi jääb mulje nagu sa töötaks seal? |
_________________ He who knows he has enough is rich. |
|
Kommentaarid: 414 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
365 |
|
tagasi üles |
|
 |
X-z
HV kasutaja
liitunud: 13.07.2005
|
28.10.2008 18:23:50
|
|
|
Millele sa pretendeerid või mida sa siin saavutada üritad?! Ordi saatis oma raha eest paki kuhugile maailma nurka, transportis selle tagasi, nende inimesed tegid tööd tühja koha pealt, kõike seda et sulle vastu tulla. ...Ja sa ei ole rahul sest saad 100.- odavama toote... Samas ei otsustanud Ordi mida sa vastu saad... Kas sa tahad et Ordi kes sinu eest transpordi maksis ja paberid tegi veel sinu eest kahe toote vahe kinni maksaks?! VÕI MIDA SA TAHAD?! Milleks sa seda siis nimetad kui mitte debiilsuseks?!
_________________ Kes teisele augu kaevab, viib ise labida ära! |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gotmilk
HV kasutaja
liitunud: 13.04.2005
|
28.10.2008 18:29:33
|
|
|
attrs kirjutas: |
[ot] Vaadates sinu eelnevaid postitusi jääb mulje nagu sa töötaks seal? |
Heheheee kui ma seal tõepoolest töötaksin siis ma nii julgelt ei kaitseks Ordit siin
Vales aias haugud. Mina sinu asemel oleksin tänulik, et Ordi viitsis sinu mitte garantiilise seadme vastu võtta. Aga vastutasuks said nad põhjendamatut laimu HV foorumis. Saaksin aru kui sind tõepoolest oleks "rämedalt" üle lastud.
Tundub, et ükski heategu ei jää tasumata.
Ja ma ei ürita oma postituse sisu müüa. Mu eesmärk ei siin mingit tarka kunni mängida ja mul on savi mis teised mu posti sisust arvavad. Sinusugused rumalad lambad tuleb maa peale tagasi tuua.
Ma loodan, et vastutulelik Ordi vähemalt nii loll ei olnud, et sinu müügi garantii kaotanud seadme oma kuludega maaletooja juurde saatis.
Transpordi kulud maksid ikka ise kinni eks?
EDIT: tundub, et sa ei pidanud midagi maksma nagu ma X-z postitusest aru sain.
|
|
tagasi üles |
|
 |
attrs
HV Guru

liitunud: 04.03.2004
|
28.10.2008 19:23:18
|
|
|
Paistab, et siin pole tõesti mõtet vaielda. Sain ilmselt valesti aru, et selle teema mõtteks ongi võimalus avaldada oma arvamust Eesti turul tegutsevate arvutifirmade kohta. Võimalik, et haugun vales aias aga kuna Ordi selle karbi vastu võttis (mille eest olen neile ka tänulik) siis arvan, et sellega võttis Ordi endale ka kohustuse antud garantiiprotsess korrektselt läbi viia. Selle asemel prinditi välja paber millel valed tootekoodid ja seletati mulle kuidas kõik on õige ja minu toide on üks-ühele täpselt samasuguse vastu välja vahetatud ja mingit modulaarset asja pole ma sinna kunagi viinudki. Mis puutub kuludesse siis Ordi ainsaks kulutuseks jäi siiski antud karbi viimine maaletoojale. Nagu telefonitsi nende jutust aru sain siis kuskile kaugele maale ja tagasi saadeti see juba maaletooja kulude/kirjadega.
X-z, Pretendeerin siin sellele, et saaks sealt tagasi samasuguse karbi kui sinna viisin. Ei rohkemat ega vähemat. Mis puutub hinnavahesse siis ostes oli see märgatavalt rohkem. Kuid ka 100 on raha ja usun, et ka sina oleks veidi nördinud kui see sinult asja eest teist tagant ära võetaks. Pealegi pole sina õige mees, et minu profiili märkust teha kui 40% kõikidest sinu postitustest on siin teemas... Tagasiside siin siiski mõeldud äritehingute läbiviimise kirjeldamiseks.
_________________ He who knows he has enough is rich. |
|
Kommentaarid: 414 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
365 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
28.10.2008 19:33:02
|
|
|
Eee ei tohi avaldada arvamust ja mida rohkem lased endale pähe lasta seda parem.
Firma läheb sinusuguste pärast veel pankrotti
Kui teevad garantiid siis korralikult. Kui enam ei tegele asjaga siis andku tootja poolne kontakt. How fucking hard is thät ? Mida rohkem mõõdukal viisil kliendile vastu tulllakse seda suurem on ju võimalus et pärast ostetakse ka edaspidi kaupa neilt.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
X-z
HV kasutaja
liitunud: 13.07.2005
|
28.10.2008 19:38:00
|
|
|
No jah, vaatan ma töötan jah igas eesti arvutifirmas... Ei teagi kohe kuhu hommikuti minna aga see selleks...
Kui sa nüüd ise loed oma poste siis saad aru et kogu su enda jutt on moondunud. Ainuke asi mida sulle tõestada tahan on see et sa oled saanud hea diili Ordiga. 100.- on küll raha aga esialgu polnud sul sedagi, sul oli vaid toide millele Hyper ise on mingi warranty andnud. Asjata tümbed, võta see ja ole rahul sest reaalsus on see et sulle kingiti see, garantii oli ju läbi?! Kommunismi õitseajal oli nii et kes karjus see sai, sina kisad ja mustad tühja koha peal firmat kes sind parimal viisil teenindas. Aga su mõttemaailma ma ju muuta ei saa, hilja selleks, keegi on oma töö tegemata juba jätnud...
_________________ Kes teisele augu kaevab, viib ise labida ära! |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees

liitunud: 27.01.2003
|
28.10.2008 20:16:53
|
|
|
huvi pärast küsin, et kas Hiperil oleks üldse olnud mingigi võimalus samasugust toodet vastu saata? teatavasti IT-maailmas ju areng kiire ja paari aastaga muutuvad tooted tublisti.
_________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
6/4/2025, RFK Jr: "The most effective way to prevent the spread of measles is the MMR vaccines." |
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
28.10.2008 20:39:37
|
|
|
OCZ saadab näiteks siis parema toite kui samasugust ei ole.. Kuigi üldine mulje on selline jäänud et alati saadetakse midagi paremat ja uuemat vastu kui toode mis neil garantiis vigaseks osutuks on suht aegunud juba ja enam ei toodeta. Vähemalt ei ole veel silma hakanud (kui kellelgi täpsem info andku teada) et ta sitemat kraami kasutajale tagasi saadaks.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
heikis
HV Guru
liitunud: 17.03.2003
|
28.10.2008 20:47:01
|
|
|
OCZ puhul maksategi oluliselt rohkem just supporti ja paremate garantiitingimuste eest.
|
|
Kommentaarid: 338 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
4 :: |
290 |
|
tagasi üles |
|
 |
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees

liitunud: 27.01.2003
|
28.10.2008 20:49:28
|
|
|
attrs, mis toite sa siis täpsemalt said? 530W Hiperi, mis pole modulaarne? kas amprid olid muidu tugevamad railide kohta kui vanal mudelil?
_________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
6/4/2025, RFK Jr: "The most effective way to prevent the spread of measles is the MMR vaccines." |
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
28.10.2008 20:50:19
|
|
|
ot: mulle küll eriti OCZ kraam kallis ei tundu olevat kui eestis olevaid tooteid vaadata. Siis kui keegi eestisse sisse ei toonud olid jah kirved. Nüüd tundub suht OK + reaalselt tundub sama crap olevat mis teistel v.a firma märk peal.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
heikis
HV Guru
liitunud: 17.03.2003
|
28.10.2008 21:00:41
|
|
|
angel kirjutas: |
ot: mulle küll eriti OCZ kraam kallis ei tundu olevat kui eestis olevaid tooteid vaadata. Siis kui keegi eestisse sisse ei toonud olid jah kirved. Nüüd tundub suht OK + reaalselt tundub sama crap olevat mis teistel v.a firma märk peal. |
ega ta kallis ei ole. kindla summa raha eest võid saada paremate omadustega toite. iga firma oma poliitika, kas keskenduda tootekvaliteedile või kliendi rahulolule.
a see läheb jah juba liiga OT.
|
|
Kommentaarid: 338 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
4 :: |
290 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
28.10.2008 21:01:42
|
|
|
pidasin silmas seda et OCZ garantii tundub olevat hea ja IMO hind ei ole ka eriti kallis võrreldes teistega. Vahepeal vaatasin et DDR2 OCZ eriti "tasuta" juba saadaval.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
attrs
HV Guru

liitunud: 04.03.2004
|
|
Kommentaarid: 414 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
365 |
|
tagasi üles |
|
 |
heikis
HV Guru
liitunud: 17.03.2003
|
28.10.2008 22:07:29
|
|
|
hetkel ei teagi, kes otsustas modulaarse asendada mittemodulaarsega. kas maaletooja või tootja ise. mina uuriksin selle välja.
btw, kes on üldse maaletooja hiper toodangul? ega mitte ordi ise?
-edit-
väljavõte Hiper RMA tingimustest:
http://www.hipergroup.com/rma/
tsitaat: |
The replacement unit will be repaired or replaced with a reconditioned unit. In the event where a direct replacement is not possible an alternative model of similar specification will be sent. |
tootja on selgelt kirjutanud, et saadetakse andmetelt sarnane toode- mitte sama või parem nagu on kirjas näiteks OCZ.
|
|
Kommentaarid: 338 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
4 :: |
290 |
|
tagasi üles |
|
 |
attrs
HV Guru

liitunud: 04.03.2004
|
28.10.2008 22:37:36
|
|
|
Siis asi selge ja tunnistan oma eksimust. Oleks vaid kohapeal keegi nii tragi olnud ja neid tingimusi tutvustatud oleks kõik see meelepaha ilmselt olemata jäänud. Eks kivi ka minu kapsaaeda, et neid tingimusi ei lugenud kuid ütlen ausalt - oli sellel hetkel meel veidi mõru küll selle jutu peale mis seal aeti. Samaväärse või parema teema kirjas ka meie seadusandluses kuid see juba mõttetu jonni ajamine.
Enivei tänud heikis ja minupoolt see peatükk lõppenuks (kohe kui keegi mu profiili korda teeb )
_________________ He who knows he has enough is rich. |
|
Kommentaarid: 414 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
365 |
|
tagasi üles |
|
 |
heikis
HV Guru
liitunud: 17.03.2003
|
28.10.2008 22:58:08
|
|
|
eks ta veidike kahe otsaga asi ole tõesti. sa võid ju veel hiperiga ka ühendust võtta ja neilt küsida üle igaksjuhuks, kas modular vs nonmodular on similar või mitte.
eks ta ole pooleldi tõlgendamise küsimus ka, aga kindla vastuse annab sulle vast hiper ise.
|
|
Kommentaarid: 338 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
4 :: |
290 |
|
tagasi üles |
|
 |
|