Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
nolifer
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.05.2008
|
29.09.2008 22:37:53
|
|
|
mingid tsordid panid mu asjad ja raha turkki, tegin uuesti, viskasin sinna samasse asjad maha, ja siis läksin punkrisse, pärast korasin kogu oma nänni uuesti üles ja midagi kaotsi ei läinud, peale 2000rubla
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
tige kala
HV veteran

liitunud: 16.11.2004
|
30.09.2008 00:14:41
|
|
|
Hehe, avastasin hea nipi kuidas bandiitidele mitte raha maksta, tuleb nad kõik maha lasta
Ok aga muidu on suht ulme ikka, mis bandiidid teevad, kord juhtus nii ,et 5 granaati lendas minu poole, ei saanud kuhugile joosta ka enam kuna nad viskasid suht laiali granaadid...nii raskeks kõik tehtud
_________________
 |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Margo18
HV kasutaja

liitunud: 04.05.2005
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Crow
HV kasutaja

liitunud: 28.09.2003
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
rait6
HV vaatleja
liitunud: 14.09.2008
|
30.09.2008 19:10:56
|
|
|
Kas esimese astme nightvision teebki ainult pildi roheliseks ja näeb ainult siis kui taskulamp ka põleb ja ainult taskulambi valgustusalasse, või on see mingi bug?
|
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
30.09.2008 19:59:08
|
|
|
rait6 kirjutas: |
Kas esimese astme nightvision teebki ainult pildi roheliseks ja näeb ainult siis kui taskulamp ka põleb ja ainult taskulambi valgustusalasse, või on see mingi bug? |
Nii ongi.
Teise astme oma ka palju parem pole...
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
tige kala
HV veteran

liitunud: 16.11.2004
|
30.09.2008 20:01:02
|
|
|
paremini ikka kui ilma selleta, ise kasutan taskulampi ka veel.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007

|
30.09.2008 20:14:19
|
|
|
NV on suht realseks saadud seal.
Pimedas öös sa rohkem ei näegi.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
KuriVaiM1
HV veteran

liitunud: 10.12.2006
|
30.09.2008 21:02:57
|
|
|
1.5.05 patch change log
1.5.04 saved games will be compatible with patch 1.5.05.
Game changes
- Fixed an error which prevented the guide from leading the player to the Cordon. This was caused by the fact that the autosave function failed to save all data, and once such a saved game was loaded, the game became impossible to complete. If this error occurred, it was necessary to restart the game from the beginning.
- Fixed a bug with secondary objectives (Deliver item), which caused the arrow to point to the wrong NPC after a save/load.
- Changed the reward for lowering the bridge in the Red Forest.
- Changed the reward for killing bandits at the Freedom base filling station.
- Fixed the Freedom technician?s dialogue. After accepting a secondary objective, it became impossible to undertake/complete objectives to find flash drives.
- Fixed an error, which caused the situation to be displayed incorrectly in the PDA Faction War section.
- Fixed an error, which caused the number of grenades for the grenade launcher attachment to be saved incorrectly following modifications.
- Fixed an error, which caused FPS to fall when the cursor was moved over headings on the PDA map.
- Fixed an error, which sometimes caused the game to crash to desktop when the game was saved during an NPC death animation sequence.
- Fixed an error, which caused carried weight to be calculated incorrectly when a suit was upgraded or artifacts attached.
- Fixed an error, which sometimes caused faction strength to be displayed incorrectly in the PDA statistics.
- Fixed an error, which caused the game to crash following the loading of a saved game due to incorrect saving of monster animations and armed NPC grenades.
- Fixed an error, which sometimes caused ammo to be displayed incorrectly after searching bodies.
- Fixed an error, which sometimes caused individual NPCs to be enemies, while the rest of their faction was neutral or friendly.
- Fixed several minor HUD, inventory, PDA and main menu errors.
- Minor rebalancing of trade and items that pop out of dead bodies.
- Fixed a problem, which allowed the player to leave the Zone in the water part of the game (first visit to the Swamps).
- Changed the process for rewards given for joining factions.
- Changed rewards for destroying faction bases.
- Fixed game crashes during conversations with enemy technicians.
- Added ability to upgrade GP 37 with the help of Freedom and Bandit technicians.
Multiplayer
- Added ability to ban and kick players from the game using their GUID (serial number), in addition to name and IP.
- Fixed several errors in multiplayer chat, including the fact that the following letters could not be entered in some circumstances: A, Z, X, C, V.
- Fixed a large number of various errors which caused client and server crashes in the multiplayer.
- Added IP filter (for games in certain subnets).
Fixed the following script crashes:
- smart_terrain.script:227: attempt to index local 'obj' (a nil value)
- smart_terrain.script:1003: attempt to index field '?' (a nil value)
- sim_combat.script:950: attempt to index a nil value
- sim_board.script:688: attempt to index local 'obj' (a nil value)
- smart_terrain.script:288: attempt to call method 'clear_smart_terrain' (a nil value)
- bind_monster.script:72: attempt to index field '?' (a nil value)
- xr_effects.script:1607: attempt to index field '?' (a nil value)
- ! [LUA][ERROR] ERROR: There is no task with entity_id(_g.script:973: bad argument 2 to 'format' (string expected, got nil))
- ! [LUA][ERROR] ERROR: error. val_smart_terrain_5_0_freedom_antenna(_g.script:973: bad argument 2 to 'format' (string expected, got nil))
- fixed crash (task_objects.script:2231: attempt to call global 'blowout_hit_with_pp_and_cam_effectors' (a nil value))
- fixed crash (ERROR: Invalid AI map at kamp point [mar_smart_terrain_6_8_kamp_1](_g.script:973: bad argument 2 to 'format' (string expected, got nil)))
- fixed crash (sim_combat.script:429: attempt to index local 'comander' (a nil value))
- fixed crash (task_objects.script:580: attempt to concatenate field 'id' (a nil value))
_________________
"Mõtle kriitiliselt" |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
t6nn_k
HV kasutaja

liitunud: 16.07.2004
|
30.09.2008 22:02:04
|
|
|
keegi palun viitsiks teha mulle save game 1.5.05 täiesti algusest
mul crashib kohe peale esimest videot
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
KuriVaiM1
HV veteran

liitunud: 10.12.2006
|
30.09.2008 22:10:25
|
|
|
mul crashib quicksave Table of Agroprom Research Institutes, autosave samast kohast aga töötab
_________________
"Mõtle kriitiliselt" |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
SogegaTyyp
Kreisi kasutaja

liitunud: 02.12.2007
|
30.09.2008 22:31:41
|
|
|
Heh, sain ka läbi. Polnudki nii raske, master leveliga suht normaalne. Vastased sutsu targemad, kui eelmises Stalkeris, aga ikkagi....kuidagi lammastena aeg-ajalt jooksevad püssi ette. Granaadipildumine muidugi oli väga hea neil! Muuseas, imelik, võrrelduna SOC-ga polnud ühtki suiti kuskil vedelemas....kuigi kolasin üsna palju ringi...aga vbla ma lihtsalt ei leidnud: seega lasin sellesama Swampis saadud suht kehva suitiga lõpuni Pappi ka polnud, et uut osta: hinnad ikka megakirved Clear Skys Kõik nuts kulus medkittide ja ammo peale: ja ikkagi tuli aeg-ajalt ette olukordi, kus ühtki sidet polnud, aga veri jooksis sorinal...aga no kes on öelnud, et peab lihtne olema, challenget ka ikka vaja Kusjuures see artefaktide otsimise süsteem on nii raske CS-s, et näiteks mina ei leidnud ühtki...see detektor oli kehv arvatavasti, oleks võinud ehk parema osta. Mis mängu endasse puutub, siis pisut haltuurat on tehtud. Vaid 2 uut mappi ning kõik ülejäänud suht sama, ka relvad. Oleks võinud mõne uue labori näiteks juurde panna...aga see selleks. Graafika, eriti vesi, oli samas märgatavalt parem. Vihm ja päikesekiired kah. Panin kõik põhja, @DX10 ja 1920x1200. Silmailu ennekõike, kuigi ega see FPS väga hull ka polnud, alla 25 ei kukkunud ja enamasti oli ikka üle 40. Hea oli see, et ei täheldanud erilist stutteringi või kummalisi lääge, mis SOC kimbutasid. Aegajalt crashic quicksave...aga see vist Vista viga. Üldiselt, harju keskmine, Shadow of Chernobõl oli ikka parem! Sellele peaks varsti vinge mod btw tulema, siis saab seda veelkord proovida.
|
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
 |
Marduuhin
HV Guru

liitunud: 02.09.2004
|
30.09.2008 22:37:00
|
|
|
4h aktiivset näppimist ja alla poole swampist läbi käidud (välja minna pole mõelnudki veel). Väga super pela siiani. Öösel läbi meetrise muru roomates ülikehva taskulambiga ja siis mõne mutandi otsa sattuda on väga fun.
Mängijatele, kellele meeldib kõik nurgatagused läbi käia on seal oi-oi kui palju tegevust.
_________________ Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018 |
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
108 |
|
tagasi üles |
|
 |
tige kala
HV veteran

liitunud: 16.11.2004
|
01.10.2008 00:28:15
|
|
|
Miks sa medkitte nii palju ostsid
Ma varastan koguaeg kaas stalkerite ja bandiitide vara kastidest, suht üleküllus on
_________________
 |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
01.10.2008 01:17:05
|
|
|
tige kala kirjutas: |
Miks sa medkitte nii palju ostsid
Ma varastan koguaeg kaas stalkerite ja bandiitide vara kastidest, suht üleküllus on  |
raskematel raskusastetel on medkitte ja bandageid märgatavalt vähem kui näiteks "stalker" raskusastmel.
ja vastaste kuulid on kaa kõvasti ohtlikumad.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
SogegaTyyp
Kreisi kasutaja

liitunud: 02.12.2007
|
01.10.2008 02:16:53
|
|
|
Nii ta on. Mina leidsin väga harva mõne sideme või medkiti kuskilt vedelemast, aga vaja neid oli, eriti kuna suit lõpupoole räbal nagu kalavõrk ja iga kuul lõi elu pea nulli. Kõik leitud vorstid, konservid ja leib läks ka healthi tõstmiseks Aga siiski, oleks võinud ka raskem olla...Mõni SOC mod on raskem, SIMBION näiteks. Muidu mul on meeles küll, omal ajal sai SOC esimese korraga kah vaid stalker leveliga läbi tehtud, siis oli kraami külluses lõpuks master leveliga oled õnnelik, kui laiba juurest 5 kuuli või ühe sidemepaki leiad. Seepärast läkski kõik mu reward raha medikamentide ja ka ammo peale.
|
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
 |
tige kala
HV veteran

liitunud: 16.11.2004
|
01.10.2008 10:17:33
|
|
|
ise mängin veteraniga ja laipadel ei ole jah, aga bandiitide laagrites ja karpides on tavaliselt ikka mõni bandage või medkitt.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
minake
HV veteran

liitunud: 08.04.2003
|
01.10.2008 11:25:25
|
|
|
hmm ei lugenud küll kusagilt v2lja, a kas viimase patchiga on j2lle vaja m2ngule restart teha
|
|
Kommentaarid: 161 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
Renq
HV veteran

liitunud: 21.12.2003
|
01.10.2008 12:23:58
|
|
|
minake kirjutas: |
hmm ei lugenud küll kusagilt v2lja, a kas viimase patchiga on j2lle vaja m2ngule restart teha  |
patchi logis on kõik kirjas: "1.5.04 saved games will be compatible with patch 1.5.05."
nüüd kus mõlemad crysised on jutti läbi täristatud, ongi paras aeg clear sky kallale asuda
_________________ Steam: Renq Origin: Renq86 Uplay: Renq86 |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
nolifer
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.05.2008
|
01.10.2008 19:53:46
|
|
|
sain ka läbi, ilma viimase patchita, vana stalker oli ikka kõvasti parem, just need laborid, olid huvitavad, üldiselt main quest oli ikka väga igav, buge ka 1.504 patchiga eriti ei täheldanud, peale eselle et aegajalt deskdoppi viskas, midagi erilist see mäng küll pole, 6/10
viimati muutis nolifer 02.10.2008 14:41:40, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Satakas
HV kasutaja

liitunud: 07.07.2004
|
01.10.2008 20:25:21
|
|
|
Järele mõeldes jah...jama on, et peaaegu kogu maa-alune mutiriik on nüüd olemata ja samas pole ka muus osas karakteritega suurt essugi muutunud, vaid missioonid on teised. Oh, kus oleks saanud maa-alustesse toredaid missioone teha ja üldse kogu jandi kardinaalselt teistsuguseks muuta: kaardid kaartideks aga majad oleks võinud teises kohas ja teistsugused olla, et oleks rohkem uut ja avastamisrõõmu. Praegu ongi suurimaks jamaks see, et nende paari uue kaardi kõrval (kus on tõesti fun kolada) on vanadel kaartidel kõik teada, tuntud ja mingit kolamise soovigi ei teki. Ai, kus esimeses mängus oli tore - sai silmad krõllis kõik kivitagused ja põõsaalused läbi tuustitud...
aga muidu on tore mäng ehkki erinevalt esimesest osast seda üle 2x läbi teha ei viitsiks. endal parajasti teine kord pooleli. SOC'i mängisin poole aasta vältel mingi kõva 6-7x
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mirigon
HV kasutaja

liitunud: 05.11.2007
|
02.10.2008 17:27:46
|
|
|
ma jälle halan nüüd
mul laseb miskipärast ainult mingi 2 mintsa mängida ja siis viskab pange (bluescreen ees ja palju õnne )
mis teema võib olla...asi on patchitud 05'ni ja sätted def...mitte midagi ei aita.
Ma hakkan oma läpakas juba pettuma kuid see ple ainus jama...
lauaarvutile panin ka peale kuid seal on mul taevas puudu kokku ei jookse aga taevast ei näe...
aa jah läpparil vista sp1'ga ja lauakal xp sp3'ga
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
t6nn_k
HV kasutaja

liitunud: 16.07.2004
|
02.10.2008 21:51:26
|
|
|
Help
Kas keegi saaks palun alustada uut mängu, salvestada kohe peale seda intro videot kus see blowout on ja visata 1.5.05 savegame netti
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
peeter90
HV vaatleja

liitunud: 27.12.2004
|
03.10.2008 17:58:07
|
|
|
Ka nüüd natukene proovinud seda ja praegu tundub vägagi normaalne pela. Ainuke asi, mis hetkel silma on hakanud, on see, et isegi master leveliga on kuidagi väga palju kuule igalt poolt saada. SOC oli küll pidev defitsiit masteriga.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
03.10.2008 19:49:14
|
|
|
peeter90 kirjutas: |
Ka nüüd natukene proovinud seda ja praegu tundub vägagi normaalne pela. Ainuke asi, mis hetkel silma on hakanud, on see, et isegi master leveliga on kuidagi väga palju kuule igalt poolt saada. SOC oli küll pidev defitsiit masteriga. |
See-eest on medkite ja bangage'id vähem.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
|