Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Timberg
ööKARU
liitunud: 27.06.2003
|
25.09.2008 12:43:44
|
|
|
Scart ajab lamba juttu, mis vastab osaliselt tõele.
RÄägin praegu ühest konkreetsest scenariost. Mourkain blabla nimi. Võidab see pool, kes hoiab enda käes artifakti ja saab enne 500 punkti kokku.
XPi antakse ESMALT scenario enda punktide eest (mõlemad pooled algavad nullist ning liiguvad 500 poole, kui hoiavad artifakti käes).
Sa võid teha 100k damaget, aga kui sinu pool pole artifakti puudutanudki, saad ainult killide pealt tulnud xpd ja renowni.
Seda ei oska kommenteerida, kas renown tuleb võidust või mitte. Mina saan renowni enamasti sellest, et olen kusagil lähedal kui keegi sureb (vastane). Loomulikult tuleb rohkem renowni kui oled konkreetselt seotud antud vastase tapmisel (teinud rohkem dpsi). Ise healeriga pole mänginud, aga arvan, et healerid saavad sarnaselt.
On vaenlane.
On sõber.
On healer, kes sõpra healib.
Kui vaenlane sureb, saavad nii sõber kui healer renowni ja xpi.
Muide see on täielik pask, et tangid jäävad alla xp ja renowni saamises. Kui osaled võitluses või oled lähedal, sind autasustatakse. Lisaks on tankide damage vähemalt T2 väga jõhker kui nad oskavad mängida.
T2 bgdest.
Paljud mängijad jäävad alla 20k damage.
Osad jõuavad umbes 30kni.
Vähesed jõuavad 40kni (olen näinud tanke, kes seda saavutavad).
Üksikud jõuavad 50k ja rohkemani (enamasti sorceressid ja bright wizardid).
Ise olen imba squig herder ja passin seal 20-30k damage vahel. Olen ka leechinud ja teinud nt 5k damaget ning ikka saanud 10k+ xpi.
|
|
Kommentaarid: 337 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
268 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
25.09.2008 12:56:34
|
|
|
Timberg kirjutas: |
Sa võid teha 100k damaget, aga kui sinu pool pole artifakti puudutanudki, saad ainult killide pealt tulnud xpd ja renowni. |
Mitte mingit vahet pole, eriti nüüd kus võidab väga tihti see meeskond, kes ei hoia artefakti üldse enda käeski. Eile tuli 2-3 võitu nii, et Destro jooksis jullaga ringi nagu peata kanad ja me nottisime neid sellise lustiga, et võitsime skooridega 500:200. See tõi koju iga mänguga 10k+ ekspi ja ma ei tea, kui palju renowni, peaaegu terve bar iga kord.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Timberg
ööKARU
liitunud: 27.06.2003
|
25.09.2008 13:03:29
|
|
|
Oot.. sa tahad öelda, et destrol oli artifakt enamus ajast ja teie võitsite? Saan ma õieti aru, et teie võidu tax on see.. ignoreerida artifakti ja tulevad punktid?
Võibolla tõesti olen millestki valesti aru saanud, aga kui ma nüüd ei eksi, siis meie oleme võitnud siis, kui enamus ajast hoiame artifakti enda käes, kogume 500p täis ja the end.
|
|
Kommentaarid: 337 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
268 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
25.09.2008 13:16:19
|
|
|
Timberg kirjutas: |
Oot.. sa tahad öelda, et destrol oli artifakt enamus ajast ja teie võitsite? Saan ma õieti aru, et teie võidu tax on see.. ignoreerida artifakti ja tulevad punktid? |
Destrol oli koguaeg artefakt, meie ei puutunudki seda terve mängu jooksul. Seda taga ajada on mõttetu, kui sinu poolel on korralik dps ja koostöö - sa tapad lihtsalt vastast kiiremini, kui artefakt punkte annab.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Winenose
HV vaatleja
liitunud: 27.03.2007
|
25.09.2008 13:25:02
|
|
|
Scartil on õigus - iga kill on 2 punkti ja pisikese kaardi peal kus vastased sulle koguaeg sülle jooksevad on täitsa võimalik neid terve kari maha nottida. Ma ei tea nüüd kas just 250 tükki 10 minutiga, aga ma ise olen näinud "total kills" lahtris numbrit 82. See on väärt 164 punkti. Kui üks pool omab korralikku dpsi ja teeb koostööd, siis on see tapmine just õige idee, olgu sul siis flag või mitte.
|
|
tagasi üles |
|
|
Cyberlord
HV Guru
liitunud: 02.12.2003
|
|
Kommentaarid: 545 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
449 |
|
tagasi üles |
|
|
Celos
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.08.2005
|
25.09.2008 13:34:07
|
|
|
Ka kaotanud pool saab mängu lõppedes mingi xp/renown boonuse. Ilmselt siis kogutud punktide arvust sõltuvalt. Renowni saab ikka ka. Võites on see kuskil 600rp vist, kaotades ei tea. Tapmisega on tõesti nii, et kui korralik grupp koos, siis see lipp ei koti kedagi. Ma ei tea, kas tapmine annab tõesti ainult 2 punkti, aga igatahes olen korduvalt võitnud nii, et lipp kuskil vaenlase käes tema baasi juures ja me notime lipukandja kaaslasi võiduni.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Cole
HV vaatleja
liitunud: 27.06.2006
|
25.09.2008 13:41:51
|
|
|
Täna siis kloonitakse serverid, kaasaarvatud Karak Eight Peaks. Kas eestlased lähevad uuele üle või jäävad vanasse serverisse mängima?
viimati muutis Cole 25.09.2008 13:42:37, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
Timberg
ööKARU
liitunud: 27.06.2003
|
25.09.2008 13:42:29
|
|
|
Celos kirjutas: |
igatahes olen korduvalt võitnud nii, et lipp kuskil vaenlase käes tema baasi juures ja me notime lipukandja kaaslasi võiduni. |
Seega lippu polegi võiduks vaja? Piisab ainult jõhkrast tapmisest? :) Nice. Eks siis tulebl oota, et enamus vastase mängijatest on 7 levelit madalamad vms..
|
|
Kommentaarid: 337 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
268 |
|
tagasi üles |
|
|
piimaPAKK
HV kasutaja
liitunud: 06.12.2005
|
25.09.2008 13:52:08
|
|
|
See scenario süsteem on jah veits jama, mul on witch elf ja seega on lippu suht lihtne kätte saada ja see peakski mu eesmärk olema aga ma ei saa mingit boonust selle eest kui ma capturin.
Põhimõtteliselt nagu rügaks neile leecheritele, kes kaardi keskel madistavad, lipu kaitsmisega on asi veel masendavam kuna keegi ei julge siis tulla sinna
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Exalibur
HV kasutaja
liitunud: 23.12.2004
|
25.09.2008 14:11:23
|
|
|
mingi triali ka kuskil saab või ei ole asjal triali?
_________________ M:Katkise videoga laptop |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
|
eShelobik
HV Guru
liitunud: 01.04.2003
|
25.09.2008 14:14:17
|
|
|
Exalibur kirjutas: |
mingi triali ka kuskil saab või ei ole asjal triali? |
ei ole mina ühelgi MMOl näinud nädal peale launchi trialit ... ja ei ole ka WARil
|
|
Kommentaarid: 292 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
259 |
|
tagasi üles |
|
|
Timberg
ööKARU
liitunud: 27.06.2003
|
25.09.2008 14:33:58
|
|
|
piimaPAKK kirjutas: |
See scenario süsteem on jah veits jama, mul on witch elf ja seega on lippu suht lihtne kätte saada ja see peakski mu eesmärk olema aga ma ei saa mingit boonust selle eest kui ma capturin.
Põhimõtteliselt nagu rügaks neile leecheritele, kes kaardi keskel madistavad, lipu kaitsmisega on asi veel masendavam kuna keegi ei julge siis tulla sinna :-| |
mõtle nüüd, mida sa tahad.
Kui kõik üritaks lippu iga hinna eest saada, siis kes healiks, tangiks või hoiaks vastaseid kinni? Iga klass ei ole võrdväärne lipu kandja ja iga klass ei ole võrdväärselt osav sellest, et vastast kinni hoida.
Ma ei ole 100% sinu klassi oskustega kursis, aga eelistaksin pigem suurema armoriga, kiirendusega klasse lipukandjana näha ning sind vastaseid aeglustamas, kui teeksime organiseeritud pvpd.
Küllalt wowis neid idioote nähtud, kes rikuvad korraliku flag-runi ära, sest peavad iga hinna eest ise lippu hoidma, KUIGI neil on seljas ainult cloth armor, kuigi neil on lipu võtmise hetkel 30% hpd alles, kuigi nad on raisanud oma cooldownid ära, kuigi nad ei oska mängida ja jooksevad vastastesse.
Näide wowist. Frost maag hüppab ruumi sisse, freezib kõik ära, lipu järgi jookseb druid, kes sprindib välja, tal on priestilt mull peal, roog peatab mõne tagaajaja, lock aoe fearib, interceptib petiga mõne vastase.
Andes mängijatele muu põhjuse lippude kandmiseks (peale võiduni jõudmise), annaks mängu tootjad mängijatele suurema põhjuse isekalt käituda. Olen squig herder. Ma imen. Samas.. kui tean, et saaksin rohkem renowni vms.. artifakti püüdmise eest ja kui mul on halb tuju, siis ma võtaksin artifakti ja mind ei huvitaks see, kas tänu minu isekusele kaotame või ei. Minu peamine eesmärk oleks sellisel hetkel saada arfitakt, saada ÜKSINDA autasustatud. Selliseid mängijaid on palju, kes ei suuda mõelda suurematele eesmärkidele nagu meeskonna võit.
|
|
Kommentaarid: 337 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
268 |
|
tagasi üles |
|
|
Winenose
HV vaatleja
liitunud: 27.03.2007
|
25.09.2008 14:57:15
|
|
|
Timbergil on õige point. Puhtalt lipu tassimise eest punktide andmine ei ole hea mõte.
Samas WAR-s ei ole minu arvates võidul piisavalt kaalu. Eks aeg näitab muidugi kuidas edasi läheb. Võib-olla hiljem läheb vastaste tapmine raskemaks ja siis kill exp enam niipalju rolli ei mängi ja võitmine muutub jälle oluliseks.
|
|
tagasi üles |
|
|
eShelobik
HV Guru
liitunud: 01.04.2003
|
25.09.2008 15:07:53
|
|
|
ma arvan, et hetkel ei suuda keegi meist veel õigeid järeldusi teha, mis see mäng endaga kaasa üldse toob. pakun, et me pole isegi mitte 1/4 veel näinud ... see 40/40 levelilt 40/xx levelile jõudmine saab omamoodi huvitav olema...+tier4 keepid, linnad jne...
|
|
Kommentaarid: 292 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
259 |
|
tagasi üles |
|
|
cirm
HV vaatleja
liitunud: 06.07.2004
|
25.09.2008 15:20:32
|
|
|
Tere, olen Shadow hunter.
1vs1, võrdsel levelil, pühitakse minuga põrandat.
Samas mul on 30 sec cooldown AOE snare + 5 sek ranged stun + -40% movement speed ranged shot.
Lisa veel AOE DOT (2-3tk, olenevalt buildist), 2-3 tavadoti (sama mis eelmine), 2-3 debuffe (a'la -x armor and -z parry rate) (korrata). Ja veel hunnik okei dämiskille.
ja veel 1 vs player pushback+damage shot.
Ehk siis minu taktika näeb ette, et keegi teine hoiab vastaseid hõivatuna ja mina teen haiget.
Suurem mass - kasutan rohkem AOE asju ja dot'e, et healerid hulluks läheksid ja siis kasutan rank2 morale ability't (+100% däm for 8sec) ja lasen kellegi olulise katki.
Alguses ei hakka ma kalju otsa ronima, vaid igaks juhuks lähen sinna kivi taha, kus chaos ülesse jookseb. Kui tuleb mõni uljas punane flagrunner, saab ta 5sec stunni näkku ja ülejäänu teeb massina selga vajuv orderite kamp.
Kui jookseb lipukandja siis vastavalt vajadusele saan väga lihtsalt ta kas eest ära panna jooksma, või siis kinni pidada.
Kõik mu snared omavad korraliku cooldowni, samas nad on kas instacast melee cone, või siis "builds up on a move" ranged ability.
Et kõik hästi läheks on minu klassil enamasti väga vajalik tank ja healer. Lippu ma ei näpi kunagi, kuna ma olen väga vale tegelane selle jaoks.
Tavaliselt vastaste puhul jagan välja dämmi ja jälgin kuna inimesed jooksma tavaliselt hakkavad(nagu näiteks 1vs4 või low hp), siis saab nad ära snareda ja hetke pärast tuleb uus ohver valida. Antud klass nõuab väga palju nn battlefield awarenessi. Kui ei jälgi ümbrust ja ei arvesta erinevate võimalustega siis ei ole minust eriti kasu.
ahjaa, hetkel ma vihkan goblin shamane üle kõige
Ps. Ükski mu skill ei tee oneshot dämmi nii nagu Marauderi, Maguse, Sorcereri skillid teevad.
edit - klass parandatud
viimati muutis cirm 25.09.2008 16:38:32, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Ravenclaw
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.05.2004
|
25.09.2008 15:26:09
|
|
|
ma usun ka et selles mängus on veel palju asju mida avastada. Mind isiklikult just see guildi värk on väga hea mulje jätnud, Guildid saavad leveleid jne Winenose teks on väga informatiivne olnud.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
25.09.2008 15:32:35
|
|
|
cirm kirjutas: |
Tere, olen Shadow hunter.
1vs1, võrdsel levelil, pühitakse minuga põrandat.
|
Ja täpselt sama on peegelklassi ehk siis Engineeriga. Küll aga lööme platsi puhtaks masspvps, kus on meie koht tagaliinil vastast ahistades.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Paganarh
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.09.2004
|
25.09.2008 15:45:50
|
|
|
Scart kirjutas: |
Ja täpselt sama on peegelklassi ehk siis Engineeriga. Küll aga lööme platsi puhtaks masspvps, kus on meie koht tagaliinil vastast ahistades. |
grr. engineer scenariotes on kõik krdi kohad turreteid täis! annab neist oma choppaga läbi choppida et squishy stuntyni jõuda
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
25.09.2008 15:48:41
|
|
|
Paganarh kirjutas: |
grr. engineer scenariotes on kõik krdi kohad turreteid täis! annab neist oma choppaga läbi choppida et squishy stuntyni jõuda |
Barbed wire > puusalt lask > kõigi torudega korraga > profit!
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
piimaPAKK
HV kasutaja
liitunud: 06.12.2005
|
25.09.2008 15:56:36
|
|
|
Timberg kirjutas: |
mõtle nüüd, mida sa tahad.
Kui kõik üritaks lippu iga hinna eest saada, siis kes healiks, tangiks või hoiaks vastaseid kinni? Iga klass ei ole võrdväärne lipu kandja ja iga klass ei ole võrdväärselt osav sellest, et vastast kinni hoida.
Ma ei ole 100% sinu klassi oskustega kursis, aga eelistaksin pigem suurema armoriga, kiirendusega klasse lipukandjana näha ning sind vastaseid aeglustamas, kui teeksime organiseeritud pvpd.
Küllalt wowis neid idioote nähtud, kes rikuvad korraliku flag-runi ära, sest peavad iga hinna eest ise lippu hoidma, KUIGI neil on seljas ainult cloth armor, kuigi neil on lipu võtmise hetkel 30% hpd alles, kuigi nad on raisanud oma cooldownid ära, kuigi nad ei oska mängida ja jooksevad vastastesse.
Näide wowist. Frost maag hüppab ruumi sisse, freezib kõik ära, lipu järgi jookseb druid, kes sprindib välja, tal on priestilt mull peal, roog peatab mõne tagaajaja, lock aoe fearib, interceptib petiga mõne vastase.
Andes mängijatele muu põhjuse lippude kandmiseks (peale võiduni jõudmise), annaks mängu tootjad mängijatele suurema põhjuse isekalt käituda. Olen squig herder. Ma imen. Samas.. kui tean, et saaksin rohkem renowni vms.. artifakti püüdmise eest ja kui mul on halb tuju, siis ma võtaksin artifakti ja mind ei huvitaks see, kas tänu minu isekusele kaotame või ei. Minu peamine eesmärk oleks sellisel hetkel saada arfitakt, saada ÜKSINDA autasustatud. Selliseid mängijaid on palju, kes ei suuda mõelda suurematele eesmärkidele nagu meeskonna võit. |
Näiteks ma stealthin lipu juurde napsan selle ära ja panen jooksu, 75% jõuan ma oma baasi tagasi kus ma siis tolknen kuna kedagi ei huvita oma lipu tagasi saamine.
Iseksuse kohapealt niikuinii kõik käituvad seal isekalt, kui ma jooksen lipuga siis enamik healereid ei viitsi mind healida, rahvas peksab lipuga venna kõrval mingit suvalist tonti jne.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
veso
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.03.2008
|
25.09.2008 16:33:56
|
|
|
cirm kirjutas: |
Tere, olen Shadow hunter. |
Shadow Warrior* : >
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Celos
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.08.2005
|
25.09.2008 17:28:12
|
|
|
Scart kirjutas: |
cirm kirjutas: |
Tere, olen Shadow hunter.
1vs1, võrdsel levelil, pühitakse minuga põrandat.
|
Ja täpselt sama on peegelklassi ehk siis Engineeriga. Küll aga lööme platsi puhtaks masspvps, kus on meie koht tagaliinil vastast ahistades. |
Em. Shadow Warriori peegelklass on siiski Squig Herder ja engineeri peegelklass Magus. Engineerid ja SWd ju muidu ühel poolel, mis nad ikka peegeldavad üksteist
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
25.09.2008 17:56:55
|
|
|
Celos kirjutas: |
Em. Shadow Warriori peegelklass on siiski Squig Herder ja engineeri peegelklass Magus. Engineerid ja SWd ju muidu ühel poolel, mis nad ikka peegeldavad üksteist |
No ma lugesin, et AOE ja minek!
Nagunii on klassid nii segase välimusega, et haldjatel ei tee üldse vahet, misasi on mis - kui kilp on käes, siis veel saab aru. Vahet pole, mängitavad on nad kõik normaalselt.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Ravenclaw
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.05.2004
|
26.09.2008 08:56:27
|
|
|
niih, sai siis eile õhtul mäng ära installitud ja patchitud ning korra isegi sisse logitud. Mõtlesin pikalt et mis klassi mängida, samal ajal kui installis ja patchis, mis sest et Winenose jutud on huvitavad ja kohe kisuvad sinna serverisse ise nendest juttudest osa võtma, otsustasin ikkagi alguses Goblin Shamani kasuks. See server mis esimeses postituses Destro serveri nime kannab on kogu aeg full. Siit ka küsimus kui kaua sinna serverisse minnes õhtuti järjekorras seisma peab? Eile õhtul mingi 00.30 paiku oli seal 80 pealine järjekord, tipp tunni ajal kindlasti suurem.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
|