Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Sülearvutid »  Dell D630 & USB pordi garantii märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Rudolf112
Kreisi kasutaja
Rudolf112

liitunud: 27.04.2003




sõnum 29.07.2008 12:36:31 Dell D630 & USB pordi garantii vasta tsitaadiga

Lagunes siis ära täiesti normaalsel kasutamisel USB port, st must jubin, mis ühel pool pinne on, tuli ära. Ei osanud muud arvata, kui et praak vms, sest et pillatud vmt seda masinat ei ole, hoitud ideaalselt. Küll oli suur mu üllatus, kui nüüd PC Expert, st minu poolt välja valitud garantiiteostaja teatas, kuidas neile Tallinnast sõrgu vastu hakati jama, et selline asi ei käigi garantii alla. icon_confused.gif Olin üldiselt väga üllatunud sellist asja kuuldes. Mis muidu asjast arvata? Plaanis oli nüüd minna Tallinnasse Maxi ja natuke normaalsemat seletust neilt nõuda kui tavaline "seda me ei paranda".
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 29.07.2008 13:09:11 vasta tsitaadiga

Tallinnas on 2 firmat - MAX ja IT. Uuri mõlemast, et kas tehakse garantiid või mitte. Ja kui ei tehta, siis ei tehtagi, kuna garantii tingimused kehtestab ju DELL, mitte MAX ega IT.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rudolf112
Kreisi kasutaja
Rudolf112

liitunud: 27.04.2003




sõnum 29.07.2008 13:11:03 vasta tsitaadiga

No kas nad mingisugust seletust asjale ei peagi andma või? Mulle lihtsalt ei jõua kohale, kuidas saab olla nii, et laptopi otstarbekohase kasutamise juures ta laguneb ning see nagu polekski kellegi asi. Mis garantiist siin üldse juttu saab olla siis?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 29.07.2008 13:21:55 vasta tsitaadiga

Ega ikka ei pea selgitusi andma küll. Kui palju protsessima hakkad, siis saadetakse emaplaat 2-3 kuuks välismaale ekspertiisi. Kui masina vanus on alla 6-e kuu, siis organiseeritakse ekspertiis MAXI - IT ja DELL-i poolt. Kui üle 6-e kuu, siis pead oma kulu ja kirjadega selle - DELL poolt aksepteeritava ekspertiisi koha leidma. Kui vaidluse võidad, saad ekspertiisi rahad tagasi, kui kaotad, siis jääd rahadest ilma.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PitBull
HV kasutaja

liitunud: 31.10.2003




sõnum 30.07.2008 20:46:23 vasta tsitaadiga

Käesolev teema võtab küll sõnatuks.
Varem IBM T41ga 2x sarnane probleem (küll VGA pistikuga) ning alati vahetati kiirelt kobisemata ära.

Sai endalegi talvel D630 IT-st ostetud.
Ma uskusin, et D630 on äriklassi masin ja IT Grupp usaldusväärne firma.
Masendav.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Motiv8
Kreisi kasutaja
Motiv8

liitunud: 11.07.2003




sõnum 30.07.2008 23:39:18 vasta tsitaadiga

PitBull kirjutas:
Käesolev teema võtab küll sõnatuks.
Varem IBM T41ga 2x sarnane probleem (küll VGA pistikuga) ning alati vahetati kiirelt kobisemata ära.

Sai endalegi talvel D630 IT-st ostetud.
Ma uskusin, et D630 on äriklassi masin ja IT Grupp usaldusväärne firma.
Masendav.


Kahjuks see üldiselt Eestis käibki nii, et garantiiprobleemide korral oled ise oma muredega üksi. Dell Eestis hakkab muutuma samasuguseks kui Leedu Acme (Asuse toodete garantiiteostaja), kus vist reaalselt garantiiremonti ei tehtagi, vaid öeldakse, et oled ise ära lóhkunud arvuti ja pead maksma paranduse eest.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
toivos
Kreisi kasutaja
toivos

liitunud: 13.04.2004




sõnum 31.07.2008 16:13:38 vasta tsitaadiga

Ei tea mida normaalseks kasutamiseks nimetatakse, kuid üldjuhul on USB pesa väga kerge ära lõhkuda.
_________________
Taastan datat katkistelt ketastelt ja katkistelt Flash(USB) mäludelt. Nüüd ka katkistelt SSD ketastelt.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rudolf112
Kreisi kasutaja
Rudolf112

liitunud: 27.04.2003




sõnum 31.07.2008 16:49:04 vasta tsitaadiga

Heh, järjekordne tõestus, et Eesti klienditeenindusel ei tohi lasta endale pähe istuda. Marssisin Tallinnasse Maxi esindusse sisse, rääkisin oma loo ära ja ning garantiikutt ütles, et jah, tõepoolest, tema meelest võiks ka selline asi garantii alla käia. Järgmine nädal saadavad kulleriga Pärnusse koju kätte, kui emaplaat vahetatud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Sülearvutid »  Dell D630 & USB pordi garantii
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.