SAN FRANCISCO (MarketWatch) -- Toyota Motor Corp. said Thursday it plans to build its popular Prius hybrid on U.S. soil in late 2010 and to suspend the production of its bigger, less fuel-efficient vehicles as consumers continue to flee pickups and SUVs.
The Prius will be manufactured in Blue Springs, Miss., joining the Kentucky-built Camry Hybrid as the second Toyota hybrid built in North America. The Highlander mid-size SUV, which also comes in a hybrid version, was originally scheduled to be built in Mississippi.
July 13 (Bloomberg) -- Airbus parent European Aeronautic, Defence & Space Co. said almost one-third of its orderbook may be at risk of deferral or cancellation as spiraling oil prices wipe out airline earnings.
Airbus's revenue is also being hurt by the weakness of the dollar, the denomination for plane sales, and the U.S. currency may scupper plans to sell a U.K. factory to bring down costs, senior EADS executives said at a press briefing.
---
There will be "spectacular casualties" in the airline industry over the next 12 months, billionaire Richard Branson, the owner of Britain's No. 2 long-haul airline Virgin Atlantic, was quoted as saying on Saturday.
The U.S. airline industry - including Virgin America - has been battered by soaring fuel costs that are pinching even the healthiest airlines.
"The financial state of the world is just about the worst I've ever known it," Branson told The Times newspaper in an interview. "It's getting perilously close to being worse than the 1990s.
mh, Airbus teatas ju mingi kuu aega tagasi, et lennuliiklus kahekordistub mingiks aastaks 2015, või mis ta oli... huvitav küll, et järsku ei saa oma masinaid maha myydud. _________________ "Believe you can, believe you can't; either way, you're right." - Henry Ford
IndyMaci pankrot tekkis pärast klientide seas viimastel nädalatel levima hakanud närvilisust, mille ajel hakati raha pangast suurtes kogustes välja võtma. Pärast enam kui 1.3 miljardi dollari väljamaksmist oli pank likviiduskriisis.
Tegemist on ühe suurima panga põhjakõrbemisega USA ajaloos ja see võib kujuneda seni kõige kallimaks panga pankrotiks. Föderaalvõimud teatasid, et hetkel jälgitakse teraselt veel 90 finantsasutuse tööd, mida samuti võib pankrot ohustada.
Lisaks California pangakriisile otsitakse Washingtonis praegu teid, kuidas aidata kahte Ühendriikide suurimat eluasemelaenudega tegelenud finantsasutust Fannie May ja Freddie Mac, mis on seotud 40% USAs antud eluasemelaenudega, kokku 5 triljoni dollariga ja seega - nagu president Bush reedel rõhutas - USA majanduse jaoks erakordselt tähtsad.
.. Minu arvamus asjast? Mängu hoitakse üleval kuni valimisteni novembris, siis TSHTF ja nägemist ning tere tulemast Amerole. Freddie ja Fannie on läbi, FED toob läbi riigi jälle tohutud summad, et asi kinni taguda ja ühel heal päeval tõmmatakse Helikopteri-Ben Valge Maja lipuposti külge rippuma.
Kuidas amero käibelevõtmine välja näeks? Arvestades meeletuid mahtusid ja seda, et maakera on dollarist läbi imbunud.
Maailm kaotab nagunii - dollar üha odavneb ja võlgade väärtus USA enda jaoks väheneb ja risk väärtuse vähenemisest suht väike sest saavad nad ju naftat dollari põhiselt. Lisaks veel see, et USA suudaks ennast ka ise ära majandada. Rahvas suht kodumaa patrioot, sisse tulev elanikond pigem tervitab kursi langust. Kuigi jah aga on see, et tarbija peab harjumusi muutma - kui kaob usaldusväärsus muu maailma silmis pole enam võimalik võlgu elada. Üldiselt USA võlakoormuse kasvu juures ongi neil paras 1 hetk kõik kukele saata - american dream müümine on nagunii paras BS
US taxpayers are about to find out what their long-standing and (strictly speaking) non-existent guarantee of Fannie Mae and Freddie Mac will cost them. One way to think of it is this: take the US national debt of roughly $9,000bn and add $5,000bn. Not bad for an obligation still officially denied.
---
July 14 (Bloomberg) -- The U.S. Treasury Department's plan to shore up Fannie Mae and Freddie Mac is an ``unmitigated disaster'' and the largest U.S. mortgage lenders are ``basically insolvent,'' according to investor Jim Rogers.
---
WaMu naudib hetkel täiesti korraliku bank runi ja pildid tänavatelt on omapärased
The U.S. economy is in a recession, possibly the worst since World War II, Rogers said.
"They're ruining what has been one of the greatest economies in the world," Rogers said. "Bernanke and Paulson are bailing out their friends on Wall Street but there are 300 million Americans that are going to have to pay for this."
5 trillionit 300 miljoni peale on ca 16 600 dollarit per nase?
Et siis käputäis inimesi otsustasid, et sisuliselt igale Ameerika kodanikule väänati üle 16K USD kohustusi kaela?
5 trillionit 300 miljoni peale on ca 16 600 dollarit per nase?
Et siis käputäis inimesi otsustasid, et sisuliselt igale Ameerika kodanikule väänati üle 16K USD kohustusi kaela?
Kahjuks väga lühinägelik otsus, isegi selles samas artiklis on toodud ära ekspertide arvamus:
tsitaat:
Experts say offshore oil drilling would not have an immediate impact on oil prices because oil exploration takes years.
"If we were to drill today, realistically speaking, we should not expect a barrel of oil coming out of this new resource for three years, maybe even five years, so let's not kid ourselves," said Fadel Gheit, oil and gas analyst with Oppenheimer & Co. Equity Capital Markets Division.
Mis läheb vägagi vastuollu Bushi ja Caini väidetega lühiajalisest toest bensiini hinnale tanklates.
Seega, puhas valimisvõitlus ja populism ning keskmine ameeriklane valibki vabariiklase taas presidendiks, kuna ta eeldab, et selle uudise peale peaks ta varsti soodsamaid bensiini hindasid tanklates nägema
July 15 (Bloomberg) -- AMR Corp., whose American Airlines is the world's largest carrier, probably will post a second- quarter loss tomorrow, heralding industry losses of as much as $910 million on rising jet-fuel costs.
``The second quarter will be ugly, with a capital `ugh,''' said Henry Harteveldt, a Forrester Research Inc. analyst in San Francisco.
An 80 percent surge in jet fuel in the past year reduced airlines' usual boost from the start of the summer travel season. U.S. carriers are grounding 433 jets and cutting about 22,000 jobs to stem 2008 losses that the Air Transport Association estimates may reach a record $13 billion.
Tark investor kirjutab minut.ee vahendusel: "Legendaarne investor ja kunagine George Sorose äripartner Jim Rogers ennustas juba mitu aastat tagasi , et nafta hind jõuab praegusele 150 dollari tasemele, kui enamus seda ei uskunud. Samuti ennustas ta juba 3 aastat tagasi praegust tooraine ja toiduainete hinnatõusu. Äsja teatas ta intervjuus, et USA dollar ei ole varsti enam maailma reservvaluuta ja et nafta hind kasvab edasi kuni 200 dollarini barrelist. Lisaks sellele kuulutas ta et Ameerika praegune erafirmana töötav niiöelda keskpank Federal Reserve System ( Fed ) suletakse 10 aasta jooksul, kuna selle praegune poliitika on hävitav.
Natuke naiivne küsimus, mis mind juba tükk aega huvitab.
Kui ühel hetkel maksab barrel $20 ja teisel $150, kelle taskusse lähevad $130 vahet? Pumpamine on sama kallis, transport ainult veidi kallim. Ei usu hästi, et kõik see kulutatakse uute naftaväljade rakendamisele.
Kes saab lõppkokkuvõttes naftarahadest rikkaks? _________________ You win again, gravity!
C-4 can make a dull day fun
there are very few problems that can't be remedied with the proper application of explosives
1. Rikkus läheb ikka naftat eksportivate riikide ja sealsete (riiklike) naftafirmade kätte (Venemaa, Saudi-Araabia näited jne) - Venemaa teenib ühes päevas näiteks 600mln dollarit.
2. Dollar on oma 1998a. tippväärtusest kaotanud keskeltläbi 2x
3. Pumpamine olemasolevatest naftat täis maardlatest per se võib-olla iseenesest mitte, kuid vanadest maardlatest ammutamisel (vee sissepumpamine) ja uute naftamaardlate kasutuselevõtt (proovipuurimised, süvavetes puurimine) on kindlasti kallim
viimati muutis Tanel 15.07.2008 16:29:14, muudetud 1 kord
Arvestades, et tühjenevatest maardlatest musta olluse välja pressimine on suht keerukas ettevõtmine siis ma eriti kindel pole et selle hind muutumatuna püsib. _________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Natuke naiivne küsimus, mis mind juba tükk aega huvitab.
Kui ühel hetkel maksab barrel $20 ja teisel $150, kelle taskusse lähevad $130 vahet? Pumpamine on sama kallis, transport ainult veidi kallim. Ei usu hästi, et kõik see kulutatakse uute naftaväljade rakendamisele.
Kes saab lõppkokkuvõttes naftarahadest rikkaks?
Lisaks juba mainitule, et asi mõõtkavasse panna: Tupi naftaväljal Brasiilia rannikul on kusagil 3-4 miljardit barrelit kättesaadavat naftat. Selle kättesaamise hind infra näol on asjatundjate arvates 5-10 aastat ja 300 miljardit taala.
... ehk siis puhtalt välja imemine on heal juhul $75 per barrel. _________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.