Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
morgoth
HV kasutaja

liitunud: 14.01.2004
|
16.06.2008 13:39:32
|
|
|
No kui juba ametlikus foorumis öeldi, et iga uuendusega keerab failcom kolm vana funktsiooni metsa, siis asi on ikka imelik küll.
Sellel mängul ei ole ka mingit potentsiaali, kui selle arendajaks jääb failcom...
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
16.06.2008 13:56:57
|
|
|
link :: pilti näed siit!
Suur parandus, T3 saab teha aga selle tegemise uuendus jäeti targu mainimata patchnotedes, mis põhjustas tubli naerupurske saalist. Grats Ruscorpule
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
tomps01
HV vaatleja
liitunud: 09.06.2004
|
16.06.2008 14:01:46
|
|
|
Scart kirjutas: |
Loomulikult tohib, kes seda on keelanud? Asi muutub idiootsuseks siis, kui lvl80 ära graindinud vend ütleb foorumis, et pagan, asi on katki ja midagi ei ole teha, mille peale vastab too ainult Tortaagi näinud tegelane, et "lvl80 mees, sa oled ikka ilge loll. See mäng rokib ja on hea!" Ametlikes foorumites on olnud kenasti näha viimase nädalaga suur muutus postituste sisus, kui nood kaks nädalat tagasi kisanud nuubid on ise jõudnud sinnamaale, et "ohoo poisid, mida on nagu valesti vist ikka?" |
Sniff... Scart sa hakkad tasakesi ärakeerama ja su alguspoole kommentaarid olid palju normaalsemad. Rahvas jaguneb põhimõtteliselt kaheks - ühed kellele see mäng ei meeldi ja hakkavad pea kohe vigisema, ning teised kellele AoC meeldib nagu ta olema peaks (ehk kuskil leveli 50'ni) ja kes hakkavad umbes peale seda vigisema. Nii et mis kasu siin on väiksemate levelite sõimamisest ja miks rõõmustada kui nad ka oma AoCi mängurõõmu kaotavad?
Muide ma lugesin Vanguardi threadis, kuidas sa ütlesid, et see on täielik käkk ja hea et AoC ja WAR on tulemas. Nüüd siin threadis lipsas läbi juba ka kellegi teise lause, et AoC on läbikukkumine, tuleb WAR äraoodata. Nii et tekib küsimus hoopis, et kas ei ole idiootne, et mehed, kes on korra juba rehale astunud pahandavad igas viiendas kommentaaris, kui nad teine kord täpselt samale rehale hüppavad? IMHO, sa võiks natuke rahulikumalt võtta, oodata kuni praegused õnnelikud mängijaid kõrgemaid leveleid saavad ja rõõmustada et patchid asju lõhuvad nagu sa ette ennustasid. (AO's lõhkusid ka enamus Funcomi patche olemasolevaid asju, nii et tõenäoliselt sul ei tule selles osas pettuda - kuid minu arust lõpuks tegid nad asjad korda ja mängu väga heaks).
P.S Timberg kui sulle AoC meeldib, siis hoia end nädal aega foorumitest eemal. Kui ma ei eksi siis saab see nädal enamikul mängijatest esimene kuu täis ja tõenäoliselt nädala lõpus läheb õige sõimamine lahti
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
System
HV kasutaja
liitunud: 03.03.2004
|
16.06.2008 14:41:14
|
|
|
Arvatavasti kolingi Vanguardi üle, see mäng pidavat olema teinud 180 kraadise pöörde, buge peaaegu pole ja kõik toimib nii nagu peab. Suurepärane graafika, avar maailm lisaks veel üüratult suur jne..
_________________ Tuli vaikselt, tuli tasa. Varjud jättis seintele ja maha. |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
16.06.2008 14:49:48
|
|
|
tomps01 kirjutas: |
Sniff... Scart sa hakkad tasakesi ärakeerama ja su alguspoole kommentaarid olid palju normaalsemad. Rahvas jaguneb põhimõtteliselt kaheks - ühed kellele see mäng ei meeldi ja hakkavad pea kohe vigisema, ning teised kellele AoC meeldib nagu ta olema peaks (ehk kuskil leveli 50'ni) ja kes hakkavad umbes peale seda vigisema. Nii et mis kasu siin on väiksemate levelite sõimamisest ja miks rõõmustada kui nad ka oma AoCi mängurõõmu kaotavad? |
Võta asja nii: ma olen oma elus ette tellinud 2 mängu- EA Linkist Crysis ja nüüd AoC. Miks ma tellisin AoC ette? Sest see mäng ja selle lead devvid lubasid veel nädal enne release'i, et kõik see mis on WoWis puudu, on nende mängus ja veel kuhjaga rohkemgi. Nad teadsid, et valetavad, neid asju ei ole mängus praegu ja ei olnud ka siis. Milline on reaalsus? Esimesed 20 levelit on tasemelt võrreldavad Bioware'i mängude stooriga ning actually on MMO - sellist saavutust pole veel keegi enne korda saatnud, kui nüüd FC. Kuidas on see nii tore ja viimistletud? FC kulutas nende oma ametlike firmaallikate järgi 75% kogu eelarvest selleks, et teha esimesed 20 levelit õkva vägevaks, sest algselt pidi Tortage olema üldsegi SP ning klassid kui sellised pidid alles tekkima peale selle lõppu. Sellest ka olukord, et suhtkoht pole vahet sinu klassil Tortuugas, sest kõik mängib samamoodi. Sellel esimesel 20 levelil põhineb ka enamus revüüsid, mis suckerdasid inimesed seda mängu ostma - täiesti faktiliselt tõestatud, kui foorumeid lugeda.
Sealt edasine on ajalugu - mittetöötavate featide tõttu respekkimine on ühest hetkest võimatu, sest hind läheb nii kõrgeks. Ja oi kui palju neid mittetöötavaid feate on laiali kõigi klasside peale- rangeri neljast "stancest" kolm ei tööta näiteks by default. Mäng on täis vigu, mida teeks esimest korda midagi sellist arendav devv a la naischarid teevad 25% vähem meleedämmi, sest animatsioon mängib aeglasemalt kui meeste oma ja FC pole suutnud seda kuu ajaga korda teha. Igasugused majandusskillid on sellised, et kui kusagil poole tee peal kvest katki läks, siis GM lasi selle maha ja uuesti kvesti võtta ei saa elik inimesed istuvad oma lõpetamatute kvestide otsas ja teevad petitioneid, mis lastakse maha. Miks? Võite ise kaks korda arvata. Kes neid petitioneid maha lasevad? Suuremalt jaolt tavamängijad, kes oskavad minimaaltasemel inglise keelt, et saada Follower Of Azuraks. Täidad küsimustiku ära, vastad mitte olles täielik retard ja oledki sees. Kui see on normaalne, olen mina Britney Spears. Ja kuna minu rinnad ei ole kasvanud sama suureks, kui mu ingame rangeri omad, siis too tüdruk ma kohe kindlasti ei ole. Seega, ingame support on olematu ja seda siis miljoni poodidesse veetud mängijaga MMOs. Meile kätte antud tööriistad on olematud ning FoAdid (hea lühend) otsivad probleemidele lahendust üksteisega ircus kanalites üksteisega juttu puhudes, kuna reaalsete GMide poolt majandatavas foorumis on olematu hulk materjale. Julgustav? Not much.
Mis mind isiklikult torgib antud asja juures tagusmenti kuuma oraga mitu korda järjest? Näkku valetamine. Devvid lasid hellalt oma fännbaasi üle ja nüüd ei ole võimelised isegi normaalseid patchnote'e tegema, mängu kordategemisest üldse rääkimata. Uusi alte teha ei saa, sest ma olen Tortaagi jooksnud läbi 3 eri charriga ja veel sinna 10 tundi matta ma ei viitsi, kuna content on alati 1 ja seesama välja arvata mõned Destiny questi erinevused. Nende leveldatud charidega olen ma 50 juures ja mitte kui midagi pole teha, go grind. Aga ma ei taha! Ma tahan mängida seda mängu, mida mulle lubati devvide poolt suure suuga. Mida ma ootan? Vabandust. Ma tahan, et Gaute teeks veel ühe uhke sinise ekraani taustal filmitud video, kus ta ütleb: "meie poolt müüdud mängus pole sees neid asju, mida lubatud. Me ei tea, millal need tulevad aga püsige meiega, me teeme oma parimat." Combo-dance'i lisamine ei pane mind uuendama oma subskriptsiooni. Samuti ei pane seda tegema kaks patchi nädalas, mis lõhuvad rohkem kui loovad ja on ilmselgelt testimata ja kiirustatud ja tormatud. FCl on 1 patch veel aega, siis on tavamängijatel tasuta kuu läbi ja ma võin kihla vedada, et näkku karjuvad puudused ei saa tolle patchiga lahendatud. Sest nagu ütles foorumi mode tol hetkel irooniaga : "Funcom tegeleb mõttetute asjade parandamisega kõigepealt, sest nii me töötame," siis nüüd see pole enam iroonia. See on reaalsus.
Kahju.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
16.06.2008 14:54:11
|
|
|
hästi kirjutatud, retsept.
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
dstar
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.11.2004
|
16.06.2008 16:17:59
|
|
|
Olen ka seda teemat siin lugenud ja mängul silma peal hoidnud. Kõige masendavam asi nii AoC kui ka paljude teiste tänapäeva mängude juures on see, et alustatakse efektselt kena graafika ja paljutõotava sisuga (GTA4), aga hiljem saabub suur tühjus. AoC puhul oli asi kahtlane juba siis, kui peale 20 levelit kaotati ära voice-acting. See võib tunduda tähtsusetu pisiasjana, aga teatud negatiivne signaal on juba edasi antud. Ja nüüd selgubki, et mäng on täiesti poolik ja katki...
Tegelikult kui vaadata nende eelmist mängu, Anarchy Online, siis oli ka see mäng üsna koba nikerdis, mida lõpuks sai üldse tasuta mängida. Nii et minu ootused FC mainet arvestades ei olnud AoC suhtes just eriti kõrged. Juba see vana nipp, et teeme verise M ratingu mängu koos paljalt ringi hüppavate eitedega, mõjus kuidagi odavalt. Et kui mõte enam ei jookse, siis "seks ja vägivald" aitab välja igal juhul...
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
vunts
HV vaatleja
liitunud: 01.09.2006
|
16.06.2008 17:04:27
|
|
|
Mul peamine põhjus, miks ma AoC vigades ei näe midagi erilist, on see, et ma olin veendunud, et esimesed paar kuud on suht metsas. Miks? Esiteks sellepärast, et ma ei tea ühtegi MMOd, mis oleks algusest peale võimaldanud rahval teha kõike perfektselt. Teiseks, sest Anarchy Online on pika puuga minu lemmik MMO. Isegi kõike oma bugidega ja ebavõrdse 1-on-1 PvPga ja minu lemmikklasside nõrkusega PvPs on see mäng ülesehitusega üle ka näiliselt perfektuseni viimistletud (ja sadade tuhandete poolt ülistatud) WoWist. Kokkuvõtvalt on lugu selles, et head on rohkem kui halba. Sama kehtib ka AoC puhul.
FC probleem on see, et neil on paberil kõik super, aga kõige teostus võtab palju aega. Loodan, et AoC puhul ei veni eriti pikalt.
Ootan rõõmuga aega, kui hakkan isegi kisama katkise süsteemi pärast! aff
|
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
16.06.2008 17:28:13
|
|
|
Huvi pärast küsin et kui palju suuremaid probleeme on lahendatud alates closed/open betast ning mängu releasest? Et kas on arengut näha või on tõesti nii, et iga patchiga tehakse hunnik uusi ja huvitavaid vigu
vunts kirjutas: |
sadade tuhandete poolt ülistatud |
Pane sinna kaks nulli juurde
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
16.06.2008 18:05:44
|
|
|
kogu jutt on minu jaoks suht-koht alarming, sest olen admittedly powergamer ja suur level on nädala-poolteise, arvestades tulevase puhkusega võib-olla isegi vähema küsimus. :/
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
gloom
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.07.2002
|
16.06.2008 19:52:36
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Huvi pärast küsin et kui palju suuremaid probleeme on lahendatud alates closed/open betast ning mängu releasest? Et kas on arengut näha või on tõesti nii, et iga patchiga tehakse hunnik uusi ja huvitavaid vigu  |
Betast peale olen ainult ühte fixi märganud milleks on view distance bug as ei pead kaamerat edasi-tagasi keerutama, et näha kas seal on mob või mitte. Lisaks veel paar pisiasja mis kedagi eriti ei huvita + hunnik queste. Suuri fixe pole siiani olnud. Mäng pole 50% ka valmis.
Kahju.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sarin
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.04.2005
|
16.06.2008 20:03:49
|
|
|
Minusugusele võhikule tundub see mäng maru tore !
Koguenud mängijad, kes sellist stiili mänge on mänginud ja teavad kõike, mis süsteemidel peaks asi töötama jne(statsid, numbrid, klassid).
Mina ei jaga sellest midagi, õnneks veel.
Olen nagu väike laps kes sündis conani aega ja anti relv kätte.
Mängureid on erinevaid.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
Killhoven
OC`er

liitunud: 05.11.2001

|
16.06.2008 20:21:10
|
|
|
Kahjuks olen sunnitud Scart`iga nõustuma. Ka mina tühistasin subscriptioni ära. Selle mängu kvaliteet on odav BS võrreldes sellega, mis launch päeval saadaval pidi olema! Kardan, et need metsikud sieged jäävad aastateks unistusteks siin mängus. See oli mu põhi point miks mängima hakkasin.
_________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™ |
|
Kommentaarid: 399 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
345 |
|
tagasi üles |
|
 |
Afnoks
HV vaatleja
liitunud: 09.05.2006
|
16.06.2008 21:08:19
|
|
|
Sama siin, väike paus sisse
tegin 51 täis....questid otsas...ja grindida kindlalt ei viitsi...ootan kuni tuleb rohkem queste...või kuni nad necro korda teevad
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
jancool
HV kasutaja

liitunud: 09.01.2007
|
16.06.2008 23:06:47
|
|
|
Afnoks kirjutas: |
ootan kuni nad necro korda teevad  |
Sama siin!
Ja mis veel häirib, on see jõhker kuumaks . Euroopas põhimõtteliselt 15, mis on kalleim seni välja tulnud mängudest. Oleks siis asi korras ja väärt seda summat, aga EI!
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
 |
Xenomorph
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.07.2005
|
17.06.2008 00:23:45
|
|
|
Neile , kes tööl käivad pole see vast probleemiks aga neile , kes veel tööl ei käi käib see tõesti üle jõu. Loodaks , et warhammeri kuumakse tuleb normaalsuse piiridesse .
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
 |
s4nder
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2004
|
17.06.2008 00:34:16
|
|
|
Tühistasin samuti konto, mul tuli nii-öelda blokk peale juba lvl 30+ väiksema questipausi ajal. Mäng oleks võinud olla niivõrd eriline, kuid kahjuks potentsiaal ei loe midagi. Nõustun Scarti vaatepunktiga. Tundub, et praegu on Eve Online ainus mmo, mis tõesti teeb midagi teistest erinevat ning viib kogu mmo-de maailma edasi uutes suundades.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Killhoven
OC`er

liitunud: 05.11.2001

|
17.06.2008 09:05:50
|
|
|
Timberg kirjutas: |
jancool kirjutas: |
Ja mis veel häirib, on see jõhker kuumaks . Euroopas põhimõtteliselt 15, |
word. |
Mulle on 15 eur kuumakse kui selline täiesti vastuvõetav (225.-). Mis aga vastu hakkab on see, et teised (non-EU) saavad üle 1.5 korra odavamalt sama toodet pruukida. Kes euro serverites ei mängi (mina kahjuks pean - askoht-> ping) maksavad kuus ~150.-. Mina aga, seoses sellega et euro tsoonis tahan mängida, pean "karistuseks" ~230.- maksma
Ma ei aja taga 1:1, küll aga nii 15USD/12EUR oleks nagu kasutajasõbralikum/ausam euro rahva vastu.
_________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™ |
|
Kommentaarid: 399 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
345 |
|
tagasi üles |
|
 |
piimaPAKK
HV kasutaja

liitunud: 06.12.2005
|
17.06.2008 09:44:50
|
|
|
Timberg kirjutas: |
Scart kirjutas: |
"Funcom tegeleb mõttetute asjade parandamisega kõigepealt, sest nii me töötame," |
Scart on heas mõttes idu, aga kahjuks peab antud väide osaliselt paika nii funcomi, blizzardi kui paljude teiste mängude arendajate suhtes. Mitte et aoc nüüd sitt oleks, kuna nõustun ühe idu väitega .)
edit: ma ei suuda mõista, kuidas idu nii palju kirjutada viitsib ja seda asja nii kole-tõsiselt võtab  |
Parandatakse "mõttetuid" asju kuna inimesed on spetsialiseerunud erinevatele asjadele. Kunstnikud ei tegele klasside tasakaaluga ja programmeeriad ei loe juttu peale.
See on kõikides arvestatavates stuudiotes käivad asjad nii, muidugi inimesed ei taha sellest aru saada.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
piimaPAKK
HV kasutaja

liitunud: 06.12.2005
|
17.06.2008 10:55:24
|
|
|
Timberg kirjutas: |
Kujundajad ja programmeerijad ei otsusta midagi ,) Nende otsuste taga on vähe teised inimesed. |
APPPI!!! Kas sa ei saa midagi aru? Kas praegu kujundajad peaks kodus istuma, et nende asju patchi ei pandaks kuna need on mõttetud?
Sa ei saa neid panna graafika mootorit progema või feate fixima, nende asjade jaoks on teised inimesed.
Igaüks teeb oma asja, mitte ei aita asju teha mida ta ei oska, selleks ongi mõnes valdkonnas "mõttetud" uuendused ja teises
ei suudeta kõike ära parandada.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
17.06.2008 10:56:42
|
|
|
piimaPAKK kirjutas: |
Parandatakse "mõttetuid" asju kuna inimesed on spetsialiseerunud erinevatele asjadele. Kunstnikud ei tegele klasside tasakaaluga ja programmeeriad ei loe juttu peale.
See on kõikides arvestatavates stuudiotes käivad asjad nii, muidugi inimesed ei taha sellest aru saada. |
"Soon"
TM by Funcom.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wilts
HV veteran
liitunud: 07.02.2002
|
17.06.2008 18:56:46
|
|
|
Scart kirjutas: |
. Mida ma ootan? Vabandust. |
ja ütle mulle üks RPG, mmo või mis iganes mäng kus sa võid 10 korda uuesti alustada ja on erinevad questid
Isegi NWN2´s on ainult üks tee mis valid vahet pole kes oled või mis oled. sõimad neid igal võimalusel või üritad toetav olla. Ma olin tegel suht pettund.
ah niisama norin.
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
17.06.2008 18:57:33
|
|
|
Wilts kirjutas: |
Scart kirjutas: |
. Mida ma ootan? Vabandust. |
ja ütle mulle üks RPG, mmo või mis iganes mäng kus sa võid 10 korda uuesti alustada ja on erinevad questid  |
Wow'is on päris mitu eri alguskohta, alti leveldades olid ~30% queste sellised, mida polnud varem teinud-näinud ning umbes 30% kaardist maa-alad, kus pole veel ühtki questi teinud ühegi chariga. Lisada veel teise poole questid ning mõned klassispetsiifilised ning tuleb juba suht-koht palju võimalikke variante
Singelplayer RPG'dest tuleb sinu soovile kõige lähemale vast Fallout
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
ottf
HV veteran
liitunud: 29.11.2005
|
17.06.2008 20:00:22
|
|
|
Ehe.. tore näha, et Scart on kah kriitika pastaka kätte võtnud
Aga see on nagu failcomi kõige lagim laks, et nüüd kus saab ehitada T3 linnasid ning on olemas battlekeep siis see nö. endgame siegemine on võimatu
Kui guildil on battlekeep siis tema enam rünnata ei saa, saavad rünnata need kellel pole battlekeepi! ROFL
Kui nüüd serveripeale kõik 9 spotti on oma battlekepis siis ongi the end???? lol ma ei saa lihtsalt aru kui rahuliku näoga rahvale lihtsalt valetatakse!
Age of Fail: Hyborian Failures
rofl
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
17.06.2008 20:18:32
|
|
|
Eh? See ongi ametlik mängumehaanika et kindluse omanik ei saa rünnata või taas mõni "pisiasi" mis kunagi tulevikus parandada kavatsetakse (loomulikult peale uute tantsucombode lisamist)?
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
|