Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Spezz
HV veteran
liitunud: 21.08.2005
|
18.01.2008 10:46:31
|
|
|
High-Q kirjutas: |
tahanteada kirjutas: |
Ehk siis see ML Tehas pole mitte midagi muud kui seesama ML Arvutid... |
ML "tehasepood" on Pärnu mnt 142 Tondi Ärikeskuse majas, MicroLink Eesti on sealt natuke edasi mustas Estconde majas aadressiga Pärnu mnt 158. Kaks eri asja. MLE-s jaemüüki ei toimu. |
Palun paranda kvootimine ära, mina pole seda öelnud
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
18.01.2008 19:59:47
|
|
|
humax kirjutas: |
Ma saan sellest kõigest aru aga kas siis ei oleks mõttekas pidada Pärnus vastava pädevusega inimest tööl kui siin se digiDoctor nigunii olemas on??
Pole ka ju otstarbeks puht firma seisukohalt liigutada pakke läbi trantsporsi firmade edasi tagas.
Milleks se digiDoctor esindust siin Pärnus siis üldse vaja on ??
Humax |
arvad et oled targem kui praegune digiDoctori juht ? kandideeri siis tema kohale
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
busse
HV veteran
liitunud: 14.03.2004
|
18.01.2008 20:33:15
|
|
|
kui ma ei eksi, siis veiko piirsalu peaks itm'i kunn olema. ehk on mõttekas siis teda välja vahetada kui juuser oskab paremini otsustada kuidas tuleks teha garantiiremonti
mind siiani ajab naerma, kuidas üks köva it taat kunagi tuli murega, et garantiivahetusest sai ebastandardse kövaketta pärast temapoolset söimu ja kisa kui ta ringiga löpuks tagasi teenindusse tuli. näitas, et näete vale ketas, et boxi ei mahu. kettal polnud midagi häda. hoopis köva it taat suutis selle valetpidi sisse panna.
_________________ http://foto.urmo.ee/ |
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
 |
humax
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.12.2002
|
19.01.2008 10:26:39
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
humax kirjutas: |
Ma saan sellest kõigest aru aga kas siis ei oleks mõttekas pidada Pärnus vastava pädevusega inimest tööl kui siin se digiDoctor nigunii olemas on??
Pole ka ju otstarbeks puht firma seisukohalt liigutada pakke läbi trantsporsi firmade edasi tagas.
Milleks se digiDoctor esindust siin Pärnus siis üldse vaja on ??
Humax |
arvad et oled targem kui praegune digiDoctori juht ? kandideeri siis tema kohale |
Ma ei arva kas keegi on lollim või on targem.
Puhtalt kliendikohapealt ei ole selline olukord normaalne.
_________________ Rh(reesus) HV +
Dropbox + extra 500MB |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mooses
HV vaatleja
liitunud: 12.11.2002
|
21.01.2008 01:52:22
|
|
|
link :: ML Garantiitingimused
humax kirjutas: |
Ma saan sellest kõigest aru aga kas siis ei oleks mõttekas pidada Pärnus vastava pädevusega inimest tööl kui siin se digiDoctor nigunii olemas on??
Pole ka ju otstarbeks puht firma seisukohalt liigutada pakke läbi trantsporsi firmade edasi tagas.
Milleks se digiDoctor esindust siin Pärnus siis üldse vaja on ??
Humax |
Pole need ML jm kodumaised PC-noted nii vigased midagi, et jõuab igas auulis täiskoormusega garantiijaoskonda pidada. Piisab sisestajast-tööde vastuvõtjast-lihtsamate tööde tegijast.
Probleemiks oli MediaPC, see on vähe teisem toode kui viisipärased PC-d. Võib-olla seepärast taheti masin pealinna tarnida. TEGELIKULE probleemiga sa kokku ei puutunudki: [b]optilistel seadmetel on 1-aastane garantii!![/b] Seda oleks võinud Pärnu digidok küll tuvastada. Seega olid Pärnu dokid ebapädevamad kui sa kogesid. Oleks su seade garantiisse saadetud ja siis nädala pärast öeldud: tee seda mida sa tegidki (ostsid uue DVD). Mis oleks oleks ka kehtiva garantii puhul suht tark valik olnud, seade maksab ~400 EEK, sinu aeg dokiga suheldes ja siia postitades on kindlasti kallim
|
|
tagasi üles |
|
 |
madis253
HV kasutaja

liitunud: 03.03.2005
|
21.01.2008 09:19:47
|
|
|
Mooses, aga tal ( humax ) on tegelikult ju garantii kogu kupatusele kehtiv nagu ma aru saan, seega oleks jah õige ja loogiline seade välja vahetada, kuid ML tahab kogu kupatust seepärast, et just selle kooslusega välja selgitada probleem, kus hetkel see katkine seade asub. Võib ka arvata et see kogu süsteem käib pidevalt läbi suuremate ülemuste, seega võtab aega
_________________ M: kasutatud laua- ja sülearvuteid, küsi PS-i kaudu |
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
mks
HV veteran
liitunud: 27.09.2004
|
24.01.2008 23:57:34
|
|
|
Mooses kirjutas: |
[b]optilistel seadmetel on 1-aastane garantii!![/b] |
ja kaheaastane pretensioonide esitamise tähtaeg, mis tähendab, et klient oleks võinud nõuda ekspertiisi ja kui selgub, et temal pole asja katkiminemisega midagi pistmist, maksab firma lisaks uuele tootele ka ekspertiisi hinna kinni...
Võlaõigusseadus on lahe asi
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mooses
HV vaatleja
liitunud: 12.11.2002
|
02.02.2008 08:31:10
|
|
|
tsitaat: |
ja kaheaastane pretensioonide esitamise tähtaeg, mis tähendab, et klient oleks võinud nõuda ekspertiisi ja kui selgub, et temal pole asja katkiminemisega midagi pistmist, maksab firma lisaks uuele tootele ka ekspertiisi hinna kinni...
Võlaõigusseadus on lahe asi  |
Asi maksab 400 EEKi.
Ekspertiis võib tuvastada, et DVD-ga on liiga palju kirjutatud (tootjad annavad tihtipeale garantiiaja töötundides) ja seetõttu kuulutab toote mitte-garantiiliseks. Ja siis maksad selle laheda seaduse alusel ise ekspertiisi kinni.
Aega läheb sellisele asjaajamisele min. nädal, sinu isiklikku aega kohaleminekuteks, kirjade kirjutamiseks, helistamiseks min 2 tundi.
Isegi kui seade tasuta välja vahetatakse, pole sa eriti suures võidus.
Aga õiglus ei tohigi odav olla-). "Jess, minu võit;ära tegin!"- selliste hetkede nimel tulebki pingutada!
Aga iseenesest võiks MLA CD/DVD seadmete garantii kaheaastaseks küll kuulutada, enamus ROMi-tootjaid pakuvad praeguseks kaheaastast garantiid.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Raz0r
HV vaatleja

liitunud: 02.02.2008
|
03.02.2008 15:25:11
|
|
|
Ostsin siis Augustis enterist(pärnust kaubamajakast) uue arvuti...
eriti palju ei maksnud aga see selleks,
koju minnes panin arvuti kokku jne. installisin paar mängu ja proovisin mängima hakata (battlefield 2) 5 seci mängitud ja pilt läheb selliseks nagu katkisel dvd-l ja
viskab pildi alla... lähen siis enterisse jalksi läksin nii 2km minna arvuti käes ja tipa-tapa läksingi... viskan arvuti letile seal see digidoktor vms. ja siis kruvib lahti uurib värki särki ja avastab et praak bios... <-- nii ta mulle ütles ... tegi siis midagi sellega ja sain arvuti tagasi.. tipa-tapa koju tagasi ja (kuna netti polnud tol hetkel siis uuesti mängisin bf2) nii oli paar päeva kuni hakkab arvuti jääma ühte tsüklisse ja enam sealt välja ei tule ainult peale restarti... viin uuesti enterisse ja
hakkab jahuma et vananenud tarkvara(omg) nii uuendasid siis draiverid ja mu sellise ning uuesti koju tagasi
sama probleem tuli uuesti kui olin 10 arvutis olnud niimoodi käisin mitu korda enteri vahet nemad ütlevad alati et kõik on nüüd okei.. hakkas kooliaeg ja siis läksin enda teise kottu,
kuna selle arvutiga oli kaasas ekspressgarantii siis lähim mikronlinki ekspressgarantii koostööpartner asus raplas (AS Taig) nii taigist tuleb üks vennike kohale ja käsib ühte progret jooksutada et kui selle proge jooksmise ajal kokku jookseb siis on tal viga teada (lubas ise helistada) nagu lubatud siis ta ei helistanudki mulle,,
jätsin siis arvuti unarusse ühesõnaga ei viitsinud sellega tegeleda aga siis ennem uut aastat võtsin asja uuesti käsile... arvuti viidi kolmeks päevaks ära ja tagasi tuues olevat mul olnud sees kaks viirust ja poolikud programmid:D aga ma teadsin et viga on rauas ja teadsin ka seda et kui ma uuesti arvuti järgi panen siis natukses ajapärast jookseb uuesti kokku:D nii oligi:D, viidi uuesti ära ja siis vahetati ära kõvaketas:D arvasin et probleemid on sellega lõppenud ja ühendasin arvuti rõõmsalt ära:D nii nati aja pärast uuesti krahh ahjaaa siis viidi veel korra ära ja siis vahetati graafika jahutus ära aga viskas jälle pange kui ära ühendasin nüüd sai suht kõrini ja arvuti viidi testimisele Mikrolinki Tallinasse nüüd on möödunud nädal sellest ja nad ei suuda probleemi ikka veel üles leida:D (7 tööpäeva kokku) ja homme esmaspäeval tehakse otsus mis edasi saab:) loodaks et saab raha tagasi sest nüüd saab juba hulga parema arvuti selle raha eest:P sellised kogemused siis mikrolinki ja enteriga:P
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
03.02.2008 15:30:11
|
|
|
sa oleks pidanud seda tagasi nõudma juba kui 3x jutti käisid paranduses
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
03.02.2008 17:22:17
|
|
|
Raz0r: Tundub tüüpiline Microlingi masina käitumine, millele on osatud liialt lahja toiteplokk sisse toppida 8)
Kusagil eespool on mul kirjas mitmeid juhtumeid - kus Microlink teeb masinaga kõike - välja arvatud võimsama toiteploki käikulaskmine.
Nii, et võta sõbra käest prooviks võimsam toiteplokk ja proovi järgi, kas jäävad vead järgi või mitte.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
Raz0r
HV vaatleja

liitunud: 02.02.2008
|
03.02.2008 18:26:11
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
Raz0r: Tundub tüüpiline Microlingi masina käitumine, millele on osatud liialt lahja toiteplokk sisse toppida 8)
Kusagil eespool on mul kirjas mitmeid juhtumeid - kus Microlink teeb masinaga kõike - välja arvatud võimsama toiteploki käikulaskmine.
Nii, et võta sõbra käest prooviks võimsam toiteplokk ja proovi järgi, kas jäävad vead järgi või mitte. |
ah lasta jääda ise on lollid:D kui raha tagasi saan saan juba parema arvuti
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
RassK
HV Guru

liitunud: 17.01.2007

|
03.02.2008 22:33:42
|
|
|
Raz0r, selle raha eest mis sa sel ajal sinna panid oleks ka anyway saanud palju parema arvuti
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Raz0r
HV vaatleja

liitunud: 02.02.2008
|
04.02.2008 17:44:33
|
|
|
krusu70 kirjutas: |
Raz0r, selle raha eest mis sa sel ajal sinna panid oleks ka anyway saanud palju parema arvuti  |
asi juba laheneb pakuti kas 12800 eegune kinkekaart enterist või ostusumma tagasi ja 1000 eegune kinkekaart kingituseks
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Spezz
HV veteran
liitunud: 21.08.2005
|
06.02.2008 10:51:59
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
Raz0r: Tundub tüüpiline Microlingi masina käitumine, millele on osatud liialt lahja toiteplokk sisse toppida 8) |
Millal saabub päev kui sa lõpuks aru saad, et Microlingi arvuteid enam ei toodeta?
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
 |
winter
HV veteran

liitunud: 17.01.2002
|
06.02.2008 12:35:36
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
Raz0r: Tundub tüüpiline Microlingi masina käitumine, millele on osatud liialt lahja toiteplokk sisse toppida 8)
Kusagil eespool on mul kirjas mitmeid juhtumeid - kus Microlink teeb masinaga kõike - välja arvatud võimsama toiteploki käikulaskmine.
Nii, et võta sõbra käest prooviks võimsam toiteplokk ja proovi järgi, kas jäävad vead järgi või mitte. |
Ja millal sa ükskord aru saad, et väike arvutus tõestab, et näiteks 300w-350w-sest toiteplokist piisab, et enamus tänapäevased kodukasutaja arvutid ära toita.
Probleem võib tekkida siis, kui toide hakkab ära väsima, näiteks toide on seest väga tolmune (halvemal juhul kiilub ventilaator kinni) ja kuumeneb üle.
Sellisel juhul ta tõesti ei suuda enam kogu kraami ära toita ja tavaliselt on kosta ka kondensaatorite sisinat juba. Avaldub näiteks nii, et arvuti ei suuda enam pilti ette võtta ja kui kõvakettal voolukaabel ära võtta küljest siis võtab ilusasti pildi ette.
Siin on väga mõnus kalkulaator, mis arvutab välja, mis võimsusega toiteplokki tuleks kasutada, enda poolt valitud detailide korral.
http://www.journeysystems.com/?powercalc
ML arvutid arvutab välja, millisest toitest piisab, et kõik detailid normaalselt töötaks, testib arvuti üle ja läheb müüki. Kui klient arvab, et talle ei piisa sellest võimsusest siis saab ta ju alati võimsama toiteploki tellida (see maksab ju ka rohkem). Miks peaks tavakasutaja maksma rohkem kui tegelikult piisab arvuti normaalseks tööks ka väiksema jõudlusega toitest.
|
|
Kommentaarid: 272 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
239 |
|
tagasi üles |
|
 |
RassK
HV Guru

liitunud: 17.01.2007

|
07.02.2008 00:13:50
|
|
|
Raz0r, teine variant kindlasti
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Raz0r
HV vaatleja

liitunud: 02.02.2008
|
07.02.2008 17:40:06
|
|
|
krusu70 kirjutas: |
Raz0r, teine variant kindlasti  |
juba tehtud ja uus arvuti käes 8) aga midagi võiks ju kinkekaardi eest ka osta aga mida? 1000 eeku väärt kinkekaart muidu enteri poest
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
dud66
HV veteran

liitunud: 20.08.2007
|
08.02.2008 20:08:51
|
|
|
ML läpakal läks adapter läbi ning sai mindud garantiise, Kust sai asenduse juba pooleteise tunniga
Teenindus oli ka seekord viispluss****
Alati võiks nii olla
|
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeCoder
HV kasutaja

liitunud: 26.11.2003
|
28.02.2008 17:21:35
|
|
|
Panen ka kirja oma kogemuse ML arvutite garantiiosakonnaga (valukoja 5, Tln), ei oskagi öelda kas positiivne või negatiivne, ei oskagi öelda.
Üheasõnaga, tüdruku ML läpakal (ML tootenime ei tea, barebone oli AL55, ostetud umbes sügis 2006) murdus loomuliku kasutamise käigus ekraani hing korpuse küljest lahti, lihtsalt käis kaane lahti tegemisel krõps ja oligi kõik.
Kuna kõik ostuga seotud dokumendid olid kaotsi läinud (masin ise ostetud Taigist paides), siis otsustasin pöörduda otse algallika juurde, et vältida mõttetuid sekeldusi.
Seega, teisipäeval (26.02) astusin läpakas kaenlas valukoja 5 uksest sisse. Üleüldine teeninduskultuur jättis kohe esmapilgul soovida. Leti taga oli kaks teenindajat, millest üks tõmbas peale minu eeloleva kliendi teenindamist välja suitsu tegema, teine tegeles leti taga oma asjadega, mõlemad jättes mind teadmatusse, kaua ma ootama pean ja millal minuga suvatsetakse tegelda.
OK, see selleks.
XP litsentsikleepsu alusel selgitati välja, et masinal garantii kehtib ja ostu jms. doksid neid ei huvita. rääkisin oma mure neile lühidalt ära. Selle peale tehti suured silmad ja öeldi, sry füüsiline vigastus ei käi garantii alla.
Ma vastu, oot mis füüsiline vigastus, kas mul jäi midagi kahe silma vahele? Nemad vastu, aga te olete selle läpaka ju maha pillanud muidu ei saaks selline asi juhtuda!
No hallllooo, sellise kukkumise peale peaks ju terve nurk sodi olema või siis vähemalt tugevad värvikahjustused olema, mida otsimise peale muidugi ei leitud. Selle peale kutsuti tagatoast keegi targem, kääksutas kaant mõned korrad ja käis välja idee, et kasutaja olla ise tahtlikult ekraani väänanud, kuni see hing murdunud.
Selle peale ma hakkasin juba juba vaikselt vihaseks saama, ja nähvasin, kuulge sellise tugeva väänamise puhul peaks ka ekraani osa tugevalt kahjustatud olema.
Selle peale ei öeldi viisakamalt, et laseme tehnikul täpsemalt uurida, võeti masin remondijärjekorda. Küsimusele, millal võiks midagi selguda, vastati et kindlasti mitte enne neljapäeva (28.02).
Nojah, asi seegi. Vajalikud varuosad pidi neil sellele mudelile õnneks laos olemas olema.
Jõudsin autoga vaeval 15 min. sõita, kui tuli kõne ML garantiist. Tere, helistan ML garantiist, vahetasime laptopil garantii korras ekraani hinged välja, võite järgi tulla.
Olin suhteliselt keeletu, küsisin igaks juhuks teist korda veeel üle, ega nad midagi sassi ei ajanud. Kõik õige.
Keerasin otsa ringi, ML tagasi. Üle leti ulatati laptop, ei mingit allkirja kuskile ega midagi.
Siiamaani töötab
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
 |
madis253
HV kasutaja

liitunud: 03.03.2005
|
29.02.2008 13:25:51
|
|
|
päris hea ja päris ruttu kah
_________________ M: kasutatud laua- ja sülearvuteid, küsi PS-i kaudu |
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
zimson
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.06.2002
|
07.03.2008 11:57:00
|
|
|
Vähe kokkupuuteid olnud. Samas ei kipu ka sinna. Krõbedad hinnad pluss selline ligadi-logadi teenindus.
|
|
Kommentaarid: 43 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gotmilk
HV kasutaja
liitunud: 13.04.2005
|
07.03.2008 12:04:08
|
|
|
No siis oli sul ikkagi positiivne kogemus. Said 15 minutiga arvuti tagasi. Mõni ootab 3 nädalat ja ikka tagasi ei saa.
|
|
tagasi üles |
|
 |
peaspets
HV vaatleja
liitunud: 19.03.2008
|
13.04.2008 20:28:56
|
|
|
Sai käidud Rocca al mare enteris paar nädalata tagasi. Otsest huvi nagu millegi vastu ei olnud, silma jäid Lacie välised kõvakettad. Neid silmitsedes tuli kohale ka teenindav isik ja pakkus abi, küsisin temalt teraste ketaste kohta. Kuna neid neil sees ei ole pakkus müüja välja, et teeb hinnapäringu. Võttis minult kõik kontaktandmed, sisestas arvutisse ja lubas, et võetakse paari päeva jooksul kindlasti ühendust. Jäin huviga ootama, et mis nad välja pakuvad.
Ootasin nädala, keegi loomulikult ühendust ei võtnud. Mõtlesin, et ajan veel natuke seda teemat ja saatsin neile meili kõigi oma kontaktandmetega ja sooviga ikka saada seda nn. pakkumist. Totaalne vaikus.
Nädal hiljem helistasin neile, et teada saada kas nende klienditeeninduse telefonis keegi minuga rääkida tahab. Rääkisin kogu loo sealsele näitsikule ära (et pole ühendust võetud jne.), too lubas et kindlasti võetakse minuga homme ühendust.
Tänaseks jälle viis päeva möödas
Mitte, et ma niisama neid kiusan aga mind hakkas huvitama kaua klienti võib lollitada oma lubadustega. potentsiaalse kliendi nad peletasid igatahes eemale
_________________ Eit teadis aga eit bänniti ära kui oma kogemusi laialt levitama hakkas. |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
MONX33
HV vaatleja
liitunud: 06.10.2007
|
15.04.2008 17:33:12
|
|
|
Selline küsimus, et kas on see mõeldav või on see täiesti mõeldamatu. Ma viisin paarpäeva tagasi sinna monitori garantiisse et kas on võimalik nii teha et vahetada see monitor mingi muu monitori vastu välja ja siis kui vaja siis mingi summa juurde maksta?
Tänud vastanutele ja vabandust kui nata OT.
|
|
tagasi üles |
|
 |
|