Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  ML Arvutid + Enter märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 37, 38, 39  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Spezz
HV veteran

liitunud: 21.08.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.01.2008 10:46:31 vasta tsitaadiga

High-Q kirjutas:
tahanteada kirjutas:

Ehk siis see ML Tehas pole mitte midagi muud kui seesama ML Arvutid...


ML "tehasepood" on Pärnu mnt 142 Tondi Ärikeskuse majas, MicroLink Eesti on sealt natuke edasi mustas Estconde majas aadressiga Pärnu mnt 158. Kaks eri asja. MLE-s jaemüüki ei toimu.


Palun paranda kvootimine ära, mina pole seda öelnud icon_wink.gif
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 66
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004



Online

sõnum 18.01.2008 19:59:47 vasta tsitaadiga

humax kirjutas:
Ma saan sellest kõigest aru aga kas siis ei oleks mõttekas pidada Pärnus vastava pädevusega inimest tööl kui siin se digiDoctor nigunii olemas on??
Pole ka ju otstarbeks puht firma seisukohalt liigutada pakke läbi trantsporsi firmade edasi tagas.
Milleks se digiDoctor esindust siin Pärnus siis üldse vaja on ??

Humax
arvad et oled targem kui praegune digiDoctori juht ? kandideeri siis tema kohale
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
busse
HV veteran

liitunud: 14.03.2004




sõnum 18.01.2008 20:33:15 vasta tsitaadiga

kui ma ei eksi, siis veiko piirsalu peaks itm'i kunn olema. ehk on mõttekas siis teda välja vahetada kui juuser oskab paremini otsustada kuidas tuleks teha garantiiremonti icon_smile.gif

mind siiani ajab naerma, kuidas üks köva it taat kunagi tuli murega, et garantiivahetusest sai ebastandardse kövaketta icon_razz.gif pärast temapoolset söimu ja kisa kui ta ringiga löpuks tagasi teenindusse tuli. näitas, et näete vale ketas, et boxi ei mahu. kettal polnud midagi häda. hoopis köva it taat suutis selle valetpidi sisse panna.

_________________
http://foto.urmo.ee/
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
humax
Kreisi kasutaja
humax

liitunud: 01.12.2002




sõnum 19.01.2008 10:26:39 vasta tsitaadiga

mikk36 kirjutas:
humax kirjutas:
Ma saan sellest kõigest aru aga kas siis ei oleks mõttekas pidada Pärnus vastava pädevusega inimest tööl kui siin se digiDoctor nigunii olemas on??
Pole ka ju otstarbeks puht firma seisukohalt liigutada pakke läbi trantsporsi firmade edasi tagas.
Milleks se digiDoctor esindust siin Pärnus siis üldse vaja on ??

Humax
arvad et oled targem kui praegune digiDoctori juht ? kandideeri siis tema kohale


Ma ei arva kas keegi on lollim või on targem.
Puhtalt kliendikohapealt ei ole selline olukord normaalne.

_________________
Rh(reesus) HV +
Dropbox + extra 500MB
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 66
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mooses
HV vaatleja

liitunud: 12.11.2002




sõnum 21.01.2008 01:52:22 vasta tsitaadiga

link :: ML Garantiitingimused

humax kirjutas:
Ma saan sellest kõigest aru aga kas siis ei oleks mõttekas pidada Pärnus vastava pädevusega inimest tööl kui siin se digiDoctor nigunii olemas on??
Pole ka ju otstarbeks puht firma seisukohalt liigutada pakke läbi trantsporsi firmade edasi tagas.
Milleks se digiDoctor esindust siin Pärnus siis üldse vaja on ??

Humax

Pole need ML jm kodumaised PC-noted nii vigased midagi, et jõuab igas auulis täiskoormusega garantiijaoskonda pidada. Piisab sisestajast-tööde vastuvõtjast-lihtsamate tööde tegijast.
Probleemiks oli MediaPC, see on vähe teisem toode kui viisipärased PC-d. Võib-olla seepärast taheti masin pealinna tarnida. TEGELIKULE probleemiga sa kokku ei puutunudki: [b]optilistel seadmetel on 1-aastane garantii!![/b] Seda oleks võinud Pärnu digidok küll tuvastada. Seega olid Pärnu dokid ebapädevamad kui sa kogesid. Oleks su seade garantiisse saadetud ja siis nädala pärast öeldud: tee seda mida sa tegidki (ostsid uue DVD). Mis oleks oleks ka kehtiva garantii puhul suht tark valik olnud, seade maksab ~400 EEK, sinu aeg dokiga suheldes ja siia postitades on kindlasti kallim
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madis253
HV kasutaja
madis253

liitunud: 03.03.2005




sõnum 21.01.2008 09:19:47 vasta tsitaadiga

Mooses, aga tal ( humax ) on tegelikult ju garantii kogu kupatusele kehtiv nagu ma aru saan, seega oleks jah õige ja loogiline seade välja vahetada, kuid ML tahab kogu kupatust seepärast, et just selle kooslusega välja selgitada probleem, kus hetkel see katkine seade asub. Võib ka arvata et see kogu süsteem käib pidevalt läbi suuremate ülemuste, seega võtab aega thumbs_down.gif icon_neutral.gif
_________________
M: kasutatud laua- ja sülearvuteid, küsi PS-i kaudu
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mks
HV veteran

liitunud: 27.09.2004




sõnum 24.01.2008 23:57:34 vasta tsitaadiga

Mooses kirjutas:
[b]optilistel seadmetel on 1-aastane garantii!![/b]


ja kaheaastane pretensioonide esitamise tähtaeg, mis tähendab, et klient oleks võinud nõuda ekspertiisi ja kui selgub, et temal pole asja katkiminemisega midagi pistmist, maksab firma lisaks uuele tootele ka ekspertiisi hinna kinni...
Võlaõigusseadus on lahe asi thumbs_up.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mooses
HV vaatleja

liitunud: 12.11.2002




sõnum 02.02.2008 08:31:10 vasta tsitaadiga

tsitaat:
ja kaheaastane pretensioonide esitamise tähtaeg, mis tähendab, et klient oleks võinud nõuda ekspertiisi ja kui selgub, et temal pole asja katkiminemisega midagi pistmist, maksab firma lisaks uuele tootele ka ekspertiisi hinna kinni...
Võlaõigusseadus on lahe asi thumbs_up.gif


Asi maksab 400 EEKi.
Ekspertiis võib tuvastada, et DVD-ga on liiga palju kirjutatud (tootjad annavad tihtipeale garantiiaja töötundides) ja seetõttu kuulutab toote mitte-garantiiliseks. Ja siis maksad selle laheda seaduse alusel ise ekspertiisi kinni.
Aega läheb sellisele asjaajamisele min. nädal, sinu isiklikku aega kohaleminekuteks, kirjade kirjutamiseks, helistamiseks min 2 tundi.
Isegi kui seade tasuta välja vahetatakse, pole sa eriti suures võidus.
Aga õiglus ei tohigi odav olla-). "Jess, minu võit;ära tegin!"- selliste hetkede nimel tulebki pingutada!

Aga iseenesest võiks MLA CD/DVD seadmete garantii kaheaastaseks küll kuulutada, enamus ROMi-tootjaid pakuvad praeguseks kaheaastast garantiid.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Raz0r
HV vaatleja
Raz0r

liitunud: 02.02.2008




sõnum 03.02.2008 15:25:11 vasta tsitaadiga

Ostsin siis Augustis enterist(pärnust kaubamajakast) uue arvuti...
eriti palju ei maksnud aga see selleks,
koju minnes panin arvuti kokku jne. installisin paar mängu ja proovisin mängima hakata (battlefield 2) 5 seci mängitud ja pilt läheb selliseks nagu katkisel dvd-l ja
viskab pildi alla... lähen siis enterisse jalksi läksin nii 2km minna arvuti käes ja tipa-tapa läksingi... viskan arvuti letile seal see digidoktor vms. ja siis kruvib lahti uurib värki särki ja avastab et praak bios... <-- nii ta mulle ütles ... tegi siis midagi sellega ja sain arvuti tagasi.. tipa-tapa koju tagasi ja (kuna netti polnud tol hetkel siis uuesti mängisin bf2) nii oli paar päeva kuni hakkab arvuti jääma ühte tsüklisse ja enam sealt välja ei tule ainult peale restarti... viin uuesti enterisse ja
hakkab jahuma et vananenud tarkvara(omg) nii uuendasid siis draiverid ja mu sellise ning uuesti koju tagasi
sama probleem tuli uuesti kui olin 10 arvutis olnud niimoodi käisin mitu korda enteri vahet nemad ütlevad alati et kõik on nüüd okei.. hakkas kooliaeg ja siis läksin enda teise kottu,
kuna selle arvutiga oli kaasas ekspressgarantii siis lähim mikronlinki ekspressgarantii koostööpartner asus raplas (AS Taig) nii taigist tuleb üks vennike kohale ja käsib ühte progret jooksutada et kui selle proge jooksmise ajal kokku jookseb siis on tal viga teada (lubas ise helistada) nagu lubatud siis ta ei helistanudki mulle,,
jätsin siis arvuti unarusse ühesõnaga ei viitsinud sellega tegeleda aga siis ennem uut aastat võtsin asja uuesti käsile... arvuti viidi kolmeks päevaks ära ja tagasi tuues olevat mul olnud sees kaks viirust ja poolikud programmid:D aga ma teadsin et viga on rauas ja teadsin ka seda et kui ma uuesti arvuti järgi panen siis natukses ajapärast jookseb uuesti kokku:D nii oligi:D, viidi uuesti ära ja siis vahetati ära kõvaketas:D arvasin et probleemid on sellega lõppenud ja ühendasin arvuti rõõmsalt ära:D nii nati aja pärast uuesti krahh ahjaaa siis viidi veel korra ära ja siis vahetati graafika jahutus ära aga viskas jälle pange kui ära ühendasin icon_confused.gif nüüd sai suht kõrini ja arvuti viidi testimisele Mikrolinki Tallinasse nüüd on möödunud nädal sellest ja nad ei suuda probleemi ikka veel üles leida:Dicon_biggrin.gif(7 tööpäeva kokku) ja homme esmaspäeval tehakse otsus mis edasi saab:) loodaks et saab raha tagasi sest nüüd saab juba hulga parema arvuti selle raha eest:P sellised kogemused siis mikrolinki ja enteriga:P
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004



Online

sõnum 03.02.2008 15:30:11 vasta tsitaadiga

sa oleks pidanud seda tagasi nõudma juba kui 3x jutti käisid paranduses
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 03.02.2008 17:22:17 vasta tsitaadiga

Raz0r: Tundub tüüpiline Microlingi masina käitumine, millele on osatud liialt lahja toiteplokk sisse toppida 8)
Kusagil eespool on mul kirjas mitmeid juhtumeid - kus Microlink teeb masinaga kõike - välja arvatud võimsama toiteploki käikulaskmine.

Nii, et võta sõbra käest prooviks võimsam toiteplokk ja proovi järgi, kas jäävad vead järgi või mitte.
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Raz0r
HV vaatleja
Raz0r

liitunud: 02.02.2008




sõnum 03.02.2008 18:26:11 vasta tsitaadiga

tahanteada kirjutas:
Raz0r: Tundub tüüpiline Microlingi masina käitumine, millele on osatud liialt lahja toiteplokk sisse toppida 8)
Kusagil eespool on mul kirjas mitmeid juhtumeid - kus Microlink teeb masinaga kõike - välja arvatud võimsama toiteploki käikulaskmine.

Nii, et võta sõbra käest prooviks võimsam toiteplokk ja proovi järgi, kas jäävad vead järgi või mitte.

ah lasta jääda ise on lollid:D kui raha tagasi saan saan juba parema arvuti thumbs_up.gif beer_yum.gif
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RassK
HV Guru
RassK

liitunud: 17.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.02.2008 22:33:42 vasta tsitaadiga

Raz0r, selle raha eest mis sa sel ajal sinna panid oleks ka anyway saanud palju parema arvuti icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Raz0r
HV vaatleja
Raz0r

liitunud: 02.02.2008




sõnum 04.02.2008 17:44:33 vasta tsitaadiga

krusu70 kirjutas:
Raz0r, selle raha eest mis sa sel ajal sinna panid oleks ka anyway saanud palju parema arvuti icon_biggrin.gif

asi juba laheneb thumbs_up.gif beer_yum.gif pakuti kas 12800 eegune kinkekaart enterist või ostusumma tagasi ja 1000 eegune kinkekaart kingituseks thumbs_up.gif
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Spezz
HV veteran

liitunud: 21.08.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.02.2008 10:51:59 vasta tsitaadiga

tahanteada kirjutas:
Raz0r: Tundub tüüpiline Microlingi masina käitumine, millele on osatud liialt lahja toiteplokk sisse toppida 8)

Millal saabub päev kui sa lõpuks aru saad, et Microlingi arvuteid enam ei toodeta?
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 66
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
winter
HV veteran
winter

liitunud: 17.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.02.2008 12:35:36 vasta tsitaadiga

tahanteada kirjutas:
Raz0r: Tundub tüüpiline Microlingi masina käitumine, millele on osatud liialt lahja toiteplokk sisse toppida 8)
Kusagil eespool on mul kirjas mitmeid juhtumeid - kus Microlink teeb masinaga kõike - välja arvatud võimsama toiteploki käikulaskmine.

Nii, et võta sõbra käest prooviks võimsam toiteplokk ja proovi järgi, kas jäävad vead järgi või mitte.


Ja millal sa ükskord aru saad, et väike arvutus tõestab, et näiteks 300w-350w-sest toiteplokist piisab, et enamus tänapäevased kodukasutaja arvutid ära toita.
Probleem võib tekkida siis, kui toide hakkab ära väsima, näiteks toide on seest väga tolmune (halvemal juhul kiilub ventilaator kinni) ja kuumeneb üle.
Sellisel juhul ta tõesti ei suuda enam kogu kraami ära toita ja tavaliselt on kosta ka kondensaatorite sisinat juba. Avaldub näiteks nii, et arvuti ei suuda enam pilti ette võtta ja kui kõvakettal voolukaabel ära võtta küljest siis võtab ilusasti pildi ette.

Siin on väga mõnus kalkulaator, mis arvutab välja, mis võimsusega toiteplokki tuleks kasutada, enda poolt valitud detailide korral.
http://www.journeysystems.com/?powercalc

ML arvutid arvutab välja, millisest toitest piisab, et kõik detailid normaalselt töötaks, testib arvuti üle ja läheb müüki. Kui klient arvab, et talle ei piisa sellest võimsusest siis saab ta ju alati võimsama toiteploki tellida (see maksab ju ka rohkem). Miks peaks tavakasutaja maksma rohkem kui tegelikult piisab arvuti normaalseks tööks ka väiksema jõudlusega toitest.
Kommentaarid: 272 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 239
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RassK
HV Guru
RassK

liitunud: 17.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.02.2008 00:13:50 vasta tsitaadiga

Raz0r, teine variant kindlasti icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Raz0r
HV vaatleja
Raz0r

liitunud: 02.02.2008




sõnum 07.02.2008 17:40:06 vasta tsitaadiga

krusu70 kirjutas:
Raz0r, teine variant kindlasti icon_biggrin.gif

juba tehtud ja uus arvuti käes thumbs_up.gif 8) beer_yum.gif aga midagi võiks ju kinkekaardi eest ka osta aga mida?icon_biggrin.gif 1000 eeku väärt kinkekaart muidu enteri poest
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dud66
HV veteran
dud66

liitunud: 20.08.2007




sõnum 08.02.2008 20:08:51 vasta tsitaadiga

ML läpakal läks adapter läbi ning sai mindud garantiise, Kust sai asenduse juba pooleteise tunniga

Teenindus oli ka seekord viispluss****


Alati võiks nii olla icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 54 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeCoder
HV kasutaja
DeCoder

liitunud: 26.11.2003




sõnum 28.02.2008 17:21:35 vasta tsitaadiga

Panen ka kirja oma kogemuse ML arvutite garantiiosakonnaga (valukoja 5, Tln), ei oskagi öelda kas positiivne või negatiivne, ei oskagi öelda.

Üheasõnaga, tüdruku ML läpakal (ML tootenime ei tea, barebone oli AL55, ostetud umbes sügis 2006) murdus loomuliku kasutamise käigus ekraani hing korpuse küljest lahti, lihtsalt käis kaane lahti tegemisel krõps ja oligi kõik.
Kuna kõik ostuga seotud dokumendid olid kaotsi läinud (masin ise ostetud Taigist paides), siis otsustasin pöörduda otse algallika juurde, et vältida mõttetuid sekeldusi.

Seega, teisipäeval (26.02) astusin läpakas kaenlas valukoja 5 uksest sisse. Üleüldine teeninduskultuur jättis kohe esmapilgul soovida. Leti taga oli kaks teenindajat, millest üks tõmbas peale minu eeloleva kliendi teenindamist välja suitsu tegema, teine tegeles leti taga oma asjadega, mõlemad jättes mind teadmatusse, kaua ma ootama pean ja millal minuga suvatsetakse tegelda.
OK, see selleks.
XP litsentsikleepsu alusel selgitati välja, et masinal garantii kehtib ja ostu jms. doksid neid ei huvita. rääkisin oma mure neile lühidalt ära. Selle peale tehti suured silmad ja öeldi, sry füüsiline vigastus ei käi garantii alla.
Ma vastu, oot mis füüsiline vigastus, kas mul jäi midagi kahe silma vahele? Nemad vastu, aga te olete selle läpaka ju maha pillanud muidu ei saaks selline asi juhtuda!
No hallllooo, sellise kukkumise peale peaks ju terve nurk sodi olema või siis vähemalt tugevad värvikahjustused olema, mida otsimise peale muidugi ei leitud. Selle peale kutsuti tagatoast keegi targem, kääksutas kaant mõned korrad ja käis välja idee, et kasutaja olla ise tahtlikult ekraani väänanud, kuni see hing murdunud.
Selle peale ma hakkasin juba juba vaikselt vihaseks saama, ja nähvasin, kuulge sellise tugeva väänamise puhul peaks ka ekraani osa tugevalt kahjustatud olema.
Selle peale ei öeldi viisakamalt, et laseme tehnikul täpsemalt uurida, võeti masin remondijärjekorda. Küsimusele, millal võiks midagi selguda, vastati et kindlasti mitte enne neljapäeva (28.02).
Nojah, asi seegi. Vajalikud varuosad pidi neil sellele mudelile õnneks laos olemas olema.
Jõudsin autoga vaeval 15 min. sõita, kui tuli kõne ML garantiist. Tere, helistan ML garantiist, vahetasime laptopil garantii korras ekraani hinged välja, võite järgi tulla.
Olin suhteliselt keeletu, küsisin igaks juhuks teist korda veeel üle, ega nad midagi sassi ei ajanud. Kõik õige.
Keerasin otsa ringi, ML tagasi. Üle leti ulatati laptop, ei mingit allkirja kuskile ega midagi.
Siiamaani töötab icon_lol.gif
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madis253
HV kasutaja
madis253

liitunud: 03.03.2005




sõnum 29.02.2008 13:25:51 vasta tsitaadiga

päris hea icon_smile.gif ja päris ruttu kah
_________________
M: kasutatud laua- ja sülearvuteid, küsi PS-i kaudu
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zimson
Kreisi kasutaja
zimson

liitunud: 04.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.03.2008 11:57:00 vasta tsitaadiga

Vähe kokkupuuteid olnud. Samas ei kipu ka sinna. Krõbedad hinnad pluss selline ligadi-logadi teenindus.
Kommentaarid: 43 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gotmilk
HV kasutaja

liitunud: 13.04.2005




sõnum 07.03.2008 12:04:08 vasta tsitaadiga

No siis oli sul ikkagi positiivne kogemus. Said 15 minutiga arvuti tagasi. Mõni ootab 3 nädalat ja ikka tagasi ei saa.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
peaspets
HV vaatleja

liitunud: 19.03.2008




sõnum 13.04.2008 20:28:56 vasta tsitaadiga

Sai käidud Rocca al mare enteris paar nädalata tagasi. Otsest huvi nagu millegi vastu ei olnud, silma jäid Lacie välised kõvakettad. Neid silmitsedes tuli kohale ka teenindav isik ja pakkus abi, küsisin temalt teraste ketaste kohta. Kuna neid neil sees ei ole pakkus müüja välja, et teeb hinnapäringu. Võttis minult kõik kontaktandmed, sisestas arvutisse ja lubas, et võetakse paari päeva jooksul kindlasti ühendust. Jäin huviga ootama, et mis nad välja pakuvad.
Ootasin nädala, keegi loomulikult ühendust ei võtnud. Mõtlesin, et ajan veel natuke seda teemat ja saatsin neile meili kõigi oma kontaktandmetega ja sooviga ikka saada seda nn. pakkumist. Totaalne vaikus.
Nädal hiljem helistasin neile, et teada saada kas nende klienditeeninduse telefonis keegi minuga rääkida tahab. Rääkisin kogu loo sealsele näitsikule ära (et pole ühendust võetud jne.), too lubas et kindlasti võetakse minuga homme ühendust.
Tänaseks jälle viis päeva möödas icon_eek.gif
Mitte, et ma niisama neid kiusan aga mind hakkas huvitama kaua klienti võib lollitada oma lubadustega. potentsiaalse kliendi nad peletasid igatahes eemale thumbs_down.gif

_________________
Eit teadis aga eit bänniti ära kui oma kogemusi laialt levitama hakkas.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MONX33
HV vaatleja

liitunud: 06.10.2007




sõnum 15.04.2008 17:33:12 vasta tsitaadiga

Selline küsimus, et kas on see mõeldav või on see täiesti mõeldamatu. Ma viisin paarpäeva tagasi sinna monitori garantiisse et kas on võimalik nii teha et vahetada see monitor mingi muu monitori vastu välja ja siis kui vaja siis mingi summa juurde maksta?

Tänud vastanutele ja vabandust kui nata OT.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  ML Arvutid + Enter mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 37, 38, 39  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.