Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Nazca
HV kasutaja

liitunud: 09.04.2002
|
30.01.2008 09:05:42
|
|
|
Desknote on porno. 2 nädalat ootan (kohe helistan tagasi) kõnet. Raha tagasi makstud pole. Õde õnneks jurist, ütles et ajab asja vonksu. Mõttetu firma! Ei soovita!
_________________
 |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
toga
HV vaatleja
liitunud: 14.06.2004
|
06.03.2008 18:05:59
|
|
|
Nii. Ka läpakas Desknotest ja tiba üle aasta toimis muretult. Eile hommikul enam käima ei läinud. Ka laadijat ei võta taha. OK. Desknotesse jõudes läks asi huvitavaks.
Garantii ka kolm aastat. Sealt öeldi, et põhja all olev triipkoodiga kleepekas on kulunud ja enam garantii ei kehti . . See pidavat ka garantii tingimustes kirjas
olema. Sellega ma siiski ei nõustunud, et mingi trükitud kleepekas lõpetab garantii. Muuseas, kõik teised kleepsud on terved ja ilusti loetavad. Remondile kuluvaks ajaks soovitati arvestada
1,5 kuuga . USKUMATU. Nad pidavat saatma selle Viini. Praegu ootan, et mida siis garantii kohta öeldakse ja kui ei toimi siis vaatame edasi. Kindlasti külastan ka tarbija kaitset. Vot sulle DESKNOTE.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nazca
HV kasutaja

liitunud: 09.04.2002
|
06.03.2008 21:17:39
|
|
|
Nüüd minu keissist möödas juba üle 2 kuu. Kirjutasin uue kirja ja ütlesin et annan ka nad tarbijakaitsesse. Kirjutati siis vastu et jah, täname info eest. Kuna minu poolt ei ole avaldust laekunud ei ole ka raha üle kantud. Esiteks tüüp kellega ma asju ajasin tartu desknotes, pidi kohe tagasi helistama. Ei räägitud midagi avalduse kirjutamisest ega millestki rohkem. Nüüd kirjutasin siis avalduse. Nädal varsti möödas pole vastust saanud . Noh peale 2 nädalat kui nad pole ka vastanud võin vabalt tarbijakaitsesse pöörduda.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Popp
Kreisi kasutaja

liitunud: 22.02.2006
|
07.03.2008 01:18:05
|
|
|
Popp kirjutas: |
Tuleb välja, et müügigarantii ei kehti loomulikult kuluvatele osadele ja seadetele. |
lugege, lugege. Ega siit head nahka ei tule
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
zimson
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.06.2002
|
07.03.2008 11:54:31
|
|
|
Kahtlane koht. Võhikust kasutaja ostis Desknote sülearvuti. Kes pagan müüb Eestis Saksa klaviatuuriga arvuteid? Mind ajas hämmingusse. Päris pikalt otsisin 'del' klahvi. Ei leidnuki.
|
|
Kommentaarid: 43 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
Goon
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.06.2005
|
09.03.2008 13:58:24
(n) |
|
|
Desknotes on küll lambaantsud. Omal läks masin sinna läpakas remonti 3 nädalat vahtisid tüübid niisama ja 4. nädalal hakkasid parandama. Muidugi olid nad ässad remondi eest ka raha nõudma, hoolimata selle eest et veel kehtib garantii.
Aga nemad põhjendavad, et see on ekspertiisi kulud mille eest Desknote vastutab kõigest 6 kuud ülejäänud aja eest vastutab klient.Kunagi oli TV3-s täpselt samasugune case "Kaua Võib"
Ühesõnaga kui ei taha enda ajusid lillaks ke__ida, siis hoidke sellest firmast eemale
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
09.03.2008 18:36:00
|
|
|
Goon, ekspertiisi kulud on nende endi kanda kui nad garantiikorras asja parandavad
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
09.03.2008 18:43:21
|
|
|
mikk36: Muide Eesti seadusandluses on selge sõnaga kirjas, et "6 kuud". Üle selle toimub ekspertiis ostja nõudmisel ja vastutusel.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
09.03.2008 18:55:31
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
mikk36: Muide Eesti seadusandluses on selge sõnaga kirjas, et "6 kuud". Üle selle toimub ekspertiis ostja nõudmisel ja vastutusel. |
jah, aga see kuus kuud on juhul kui müüja pikemat garantiid ei anna
hetkel ütles eelnev kasutaja et asi oli veel garantiiajal (mitte pretensioonide esitamise ajal)
garantiiaeg tähendab et kogu selle vältel kannab ekspertiisi ja parandus-/ümbervahetuskulud müüja
lisaks:
kui müüja ei ole andnud eraldi garantiiaega, siis peale kuue kuu möödumist kui ostja peab vajalikuks ekspertiisi ja ekspertiis leiab et toode on tootjapoolse veaga ja kuulub müüja poolt parandamisele/ümbervahetamisele, siis selle ekspertiisi maksab ostjale kinni müüja (ostja peab algselt ise maksma, aga saab selle kulu müüjalt sisse nõuda)
viimati muutis mikk36 09.03.2008 18:57:06, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
mks
HV veteran
liitunud: 27.09.2004
|
09.03.2008 18:55:59
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
mikk36: Muide Eesti seadusandluses on selge sõnaga kirjas, et "6 kuud". Üle selle toimub ekspertiis ostja nõudmisel ja vastutusel. |
ja eeldusel, et sõltumatu ekspertiis tuvastab, et tootja (desknote) on süüdi, on desknote kohustatud hüvitama ka ekspertiisikulud...
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
09.03.2008 18:57:39
|
|
|
mks, täpselt, jah, sõltumatu ka veel, desknote ise ei ole aga sõltumatu
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nazca
HV kasutaja

liitunud: 09.04.2002
|
08.04.2008 12:42:15
|
|
|
Sain 1300-st eegist tagasi siis 689.-eek. Nad isegi ei põhjendanud miks nii vähe maksid. Isegi kui neil olid mingid kulutused siis tellimuse vormistamine 10 minutit klienditeenindaja aega ei maksa ju ometi 600 krooni. Üldse tänu tarbijakaitsele sain asja liikuma. Soovitati edaspidi alati kõik tähtajad kirjalikult vormistada ja allkirjastada. Mul ju polnud arvel mingeid tähtaegu pandud kuigi oleks pidanud. Kust kurat peab iga inimene kõik seadusi teadma peast. Aga see firma kasutab küll sind nii kuidas vähegi võimalik ära. Kellel selle firmaga mingeid jamasid on soovitan tarbijakaitset, või isegi politseid. See on lihtsalt julm ära kasutamine mis nad teevad.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
extacy123
HV vaatleja

liitunud: 09.04.2004
|
21.06.2008 21:23:01
|
|
|
Ütlen ausalt, et pole Desknote´ga üleüldse rahul.
Esiteks väidetavad sooduskampaaniad pole seal mingid soodusmüügid, vaid tegelikult naiivsete inimeste petmine.
Nimelt ostsin omale sealt paljukiidetud Via C7-M prosega läpaka, mis paar kuud hiljem rippus nn soodukana müügis 500 kallimalt!!!
See selleks, et läppar on nagu helikopter, aga et see läppar selline pidur on, poleks küll uskunud.
Mingi hetk ütles ekraani taustavalgustuse ühendusjuhe üles, läksin siis garantiiremonti seda parandama.
Esmalt muidugi hakati soiguma sellest, et mina polevat nende kodulehel olevat garantiid aktiveerinud, mis neil oli tingimusena 3-se kaldkirjas fondiga tingimustesse lisatud??? Et WTF nagu, polegi minu asi mingeid ankeete täita, igal tootel on garantii olenemata selle aktiveerimisest!!!
Hea küll saime selles osas veel kaubale, aga hooldusesse sain alles pärast kuuaega ootamist. Asendusmasinat anda ei tahetud, ju siis Desknote arvab, et liiga rott läpakas see.
Loomulikult ei avata neil uksi hommikul kell 8 nagu igas normaalses asutuses vaid kell 9 ja ma tööinimesena istusin muidugi terve tund autos, kuna järgmine aeg oleks järgmised 30 päeva võtnud. Teise tunni ootasin siis veel järjekorras, kuna uksed ei avatud kell 9 vaid siis, kui neile sobis ja vahepeal ukse ette järjekord tekkis. Aga jah kuigi enne mind oli 2 inimest, pidin ikkagi terve tunni ootama! Samalajal muidugi väljas ühisteenused kirjutasid tasulisel parkimisalal 15 minutise tasuta parkimisaja ületamise eest trahvi. Vudisin välja, et parkimispiletit siis osta ja kui tagasi jõudsin oli vahepeal uus järjekord tekkinud. Põhiline on muidugi see, et klientide jaoks tasuta parkimiskohtadel pargivad oma töölised.
Sain siis lõpuks löögile ja parandatud, kui kätte sain, pidin tõsiselt pettuma, kuna läpakas oli komplekteeritud valesti, klaviatuuri nupud lahtised ja katted valesti paigaldatud. 500.- küsis lahtivõtmise eest ikka ja ekraan jukerdab endiselt. Ma vean kihla, et nad ei vahetanudki seal midagi ära, vastupidiselt sellele, mis nad mulle väitsid.
Ühesõnaga ei soovita desknotet.
Üks asi veel: http://firmaparing.krediidiinfo.ee/jakjs.php?eregnr=10889256
MAKSUDE SALDO
Maksude saldo näitab Maksu- ja Tolliameti andmebaasi hetkeseisu reaalajas toimunud päringu alusel.
20.06.2008 seisuga on maksuvõlg 205 415 krooni
20.06.2008 seisuga on ettevõttel intressivõlg
Kusjuures ettevõtte põhikapital on ainult 80 000 EEK
Kas see firma ametlikult pankrotis ei peaks juba olema?
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
wirx
HV Guru

liitunud: 03.08.2002
|
25.06.2008 00:52:06
|
|
|
OT: nii palju, kui mul hetkel meelde tuleb IT firmasi, siis 10:00 on selline keskmine avamisaeg, itimehed on laisad...ka mina
pealegi on neil kodukal kirjas, et kell 9 avavad...
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
R0mm
HV kasutaja

liitunud: 14.02.2005
|
25.06.2008 09:47:21
|
|
|
Näidake mulle ka poodi mis kell 8.00 uksed avab.
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Bumer
HV veteran
liitunud: 16.10.2004
|
28.06.2008 12:11:43
|
|
|
extacy123 kirjutas: |
Üks asi veel: http://firmaparing.krediidiinfo.ee/jakjs.php?eregnr=10889256
MAKSUDE SALDO
Maksude saldo näitab Maksu- ja Tolliameti andmebaasi hetkeseisu reaalajas toimunud päringu alusel.
20.06.2008 seisuga on maksuvõlg 205 415 krooni
20.06.2008 seisuga on ettevõttel intressivõlg
Kusjuures ettevõtte põhikapital on ainult 80 000 EEK
Kas see firma ametlikult pankrotis ei peaks juba olema? |
27.06.2008 seisuga maksuvõlg puudub
27.06.2008 seisuga on ettevõttel intressivõlg
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
 |
extacy123
HV vaatleja

liitunud: 09.04.2004
|
01.07.2008 20:59:13
|
|
|
R0mm kirjutas: |
Näidake mulle ka poodi mis kell 8.00 uksed avab. |
Mitte, et see nüüd arvutipood oleks, aga see oli esimene pood, mille peale ma hetkel lihtsalt tulin.
http://www.prismamarket.ee/
See selleks, aga selline nurgatagune hurtsik võiks oma luugid küll veidi varem lahti teha.
Sel ajal, kui mina ootasin võimalust läppar lihtsalt üle anda istusid mingid kaks tegelast internetis ja msnis ning lõid aega parajaks. Selle asemel oleks võinud läppari vastu võtta. Milleks sellised muidusööjad sinna?
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
01.07.2008 22:28:05
|
|
|
üld/toidupood ei ole võrreldav spetsialiseeringuga poodidega
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gotmilk
HV kasutaja
liitunud: 13.04.2005
|
02.07.2008 17:20:56
|
|
|
Esiteks: sa võrdled toidupoodi arvutipoega. Vaevalt leiaksid tehnika poodi kes kell 8 uksed avaks.
Teiseks: Tee firma kohta põhjalik uuring enne kui arvutit ostma hakkad. Ega arvuti ostmine leiva ost ole. Kui oleksid viitsinud enne natuke rohkem uurida oleksid kindlasti teada saanud ,et nii mõnelgi inimesel on Desknotega probleeme olnud. Akki oleks arvuti ost ära jäänud.
Kolmandaks: Enne kui hakkad arvutit garantiisse viima uuri ikka järgi ,et mis kellast lahti tehakse.
Neljandaks: Kuidas võid sina teada ,et need kaks msn-is istuvat tegelast lõid aega parajaks?? Kas sa käisid nende selja taga msn chati juttu piilumas? Äkki on sinu töökohas msn kui vaba aja suhtlus vahend. Mõnele võib see olla töövahend. Äkki nad tegid tööd. Suhtlesid klientidega, ajasid mingit muud bürokraatiat või mis iganes. Sina seda ju ei tea. Seega ei näe ma põhjust ,et sa siin kontrollimata fakte esitad.
Viiendaks: Enne kui sa hakkad üldse kellegi firmat mingiks hurtsikuks nimetama ava ise oma arvuti firma. Vaata kaua suudad selles kohutavas konkurentsis vastu pidada. Kui sinu firmal läheb paremini kui Desknote-l ja kõik sinu kliendid on 100% rahul. Alles siis võid hakata Desknotet hurtsikuks nimetama.
Ma ei ürita Desknotet kaitsta. Lihtsalt sinu jutu ja suhtumise puhul tundub ,et sa võid ise ka olla üsna probleemne klient kes nõuab ,et hurtsik kell 8 lahti tehakse
Mina ütlen selle peale. Ära osta igasugust sitta hurtsikutest
Edu arvuti korda saamisel.
|
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
02.07.2008 18:32:47
|
|
|
nii tore et kaks märksõna jälle kokku said eks
desknote ja hurtsik
huvitav kaua google'l aega võtab et see endale nimekirja leida
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
extacy123
HV vaatleja

liitunud: 09.04.2004
|
02.07.2008 20:09:26
|
|
|
Mis asi see üldtoidupood veel on? Prisma on ikkagi market, kus müüakse seinast seina kaupa ja see oli lihtsalt esimene pood, mis mulle pähe torkas, kuna olin enne kommi kirjutamist sealt tulnud ja tundus kuidagi jabur väide, et ükski pood uksi lahti ei tee.
Nii nüüd ühe norijale vastused
Esiteks poleks Prismat, oleks mul remont pooleli jäänud, kuna enamus ehituskaupluseid olid pühapäeval kinni. Nii et pole ta midagi ainult toidupood.
Teine ja kolmas edaspidi olen targem ja selleks siin kommingi, et ka teised seda teaksid
Neljas asi on see msni teema, seal lihtsalt vitriinid ja külaliste tool selliselt sätitud, et ekraan täpselt silma paistab.
Viiendaks ma ei tegele asjadega, millega ma hakkama ei saa ja ei soovita Desknotel seda kah teha.
Ja ei ole ma probleemne midagi, lihtsalt 5!7@ ajas keema.
Edaspidi olen siis targem.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
02.07.2008 22:20:27
|
|
|
no ütleme siis nii, et hommikul 8'st on lahti ainult toidupoed, marketid ja muud suure külastatavusega poed
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
extacy123
HV vaatleja

liitunud: 09.04.2004
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
iDemon
HV Guru

liitunud: 03.11.2006
|
19.07.2008 14:28:28
|
|
|
Mu kursavenna desknote läppar on käinud 4 korda garantiis juba aasta jooksul, ning kõigil kordadel hoiti seda üle kuu aja seal. Nüüdseks näeb laptop ikka väga retsitud välja, liistakas ekraani juures hakkab lahti tulema, aku logiseb, c-täht ei tööta, subwoofer ei tööta, arvuti hangub iga paari minuti tagant.
Ja desknote vennad ajavad et nii peabki. : D
Ta üritab ka raha tagasi nõuda vist, sest laptop on juba niipalju kordi seal garantiis käinud.
|
|
Kommentaarid: 122 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
104 |
|
tagasi üles |
|
 |
extacy123
HV vaatleja

liitunud: 09.04.2004
|
19.07.2008 14:54:24
|
|
|
Bumer kirjutas: |
extacy123 kirjutas: |
Üks asi veel: http://firmaparing.krediidiinfo.ee/jakjs.php?eregnr=10889256
MAKSUDE SALDO
Maksude saldo näitab Maksu- ja Tolliameti andmebaasi hetkeseisu reaalajas toimunud päringu alusel.
20.06.2008 seisuga on maksuvõlg 205 415 krooni
20.06.2008 seisuga on ettevõttel intressivõlg
Kusjuures ettevõtte põhikapital on ainult 80 000 EEK
Kas see firma ametlikult pankrotis ei peaks juba olema? |
27.06.2008 seisuga maksuvõlg puudub
27.06.2008 seisuga on ettevõttel intressivõlg |
18.07.2008 seisuga on maksuvõlg 67 005 krooni
18.07.2008 seisuga on ettevõttel intressivõlg
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
|