Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Draco
HV veteran

liitunud: 15.09.2005

|
13.02.2008 23:26:47
|
|
|
Nu kui sa selle ülikonnaga lubad mul kedagi maha koksata siis olen reaalsusega rahul Aga mida ma reaalsuse all mõtlesin oli see, et nüüd kannatab head shot`e ka teha
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Renq
HV veteran

liitunud: 21.12.2003
|
14.02.2008 12:51:56
|
|
|
SogegaTyyp kirjutas: |
tsitaat: |
psh, panin ka selle paljukiidetud patchi peale, tundub ju täitsa okei, a mis krdi värk selle topeltnägemisega on??? niigi on neid mutange igast uksest ja aknast nüüd sisse ronimas, igastahes nüüd võiks seda mängu isegi täitsa lõpuni mängida, eelnevalt olin peaaegu point of no returni jõudnud a siis mingi bugi pärast jäi mingi tööots olemata ja edasi ei viitsinud enam.
|
Renq, kui ma õieti mäletan,siis see topeltnägemine ja pildi kõikumine tekkis väsimuse saabudes. Siis tuli seda AMK sleeping bagi kasutada...aga ma võin ka valesti mäletada,proovisin Oblivion Losti paar kuud tagasi. Priboi Storys oli kindlasti nii,et kui pilt ähmaseks muutus,siis kott välja ja tuttu  |
ma selles teoorias hakkasin veits kahtlema, millegi pärast tundub mulle, et asi on hoopis kollides, sest iga kord kui mingi asi lähenema hakkab, keerab nägemise pekki ja siis ei ole üldse lõbus enam sihtida... huh, ja üldse kuidagi liiga spooky on mängida millegipärast, koguaeg on siuke tunne et kohe ehmatan või midagi. esialgu ei suutnud raudtee alt minemise kohast edasi mängida.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
edge
HV vaatleja

liitunud: 07.07.2005
|
15.02.2008 10:08:34
|
|
|
Ega vist:D
|
|
tagasi üles |
|
 |
ice343
HV vaatleja
liitunud: 27.12.2007
|
15.02.2008 16:32:49
|
|
|
Mul mäng kaks korda läbitehtyd
Mulle ikka jubedalt meeldis see mäng. Hetkel võib olla isegi TOP 1 mäng.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cheetah
HV veteran

liitunud: 12.07.2006
|
15.02.2008 18:28:57
|
|
|
Vananematu, Oskad öelda kus esimene sõitev auto asub? Seal alguses selles külas ei ole ühtegi autot kuhu sisse saaks
E: Sain juba
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
84 |
|
tagasi üles |
|
 |
Renq
HV veteran

liitunud: 21.12.2003
|
16.02.2008 21:33:53
|
|
|
krt, nende autodega on ikka veits kehvasti, sest ma olin autos ja mind ründas mingi koerte kari ja koerad panid auto lihtsalt keerlema ja rappuma...:S + et vahetult enne seda esimest piiripunkti lendas mu auto lihtsalt kohalt minema ja hakkas tiirutama... not fun.
_________________ Steam: Renq Origin: Renq86 Uplay: Renq86 |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tartu
Piiratud kasutaja

liitunud: 18.11.2006
|
16.02.2008 21:35:34
|
|
|
Peab ka vist seda proovima... paistab normaalne pela olevat
_________________ Pakkuda soodsamalt diislit & bena Huvi korral PS! NB! TARTUS!
M: Valamukapp soodsalt! |
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
2 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
17.02.2008 21:11:59
|
|
|
Renq kirjutas: |
krt, nende autodega on ikka veits kehvasti, sest ma olin autos ja mind ründas mingi koerte kari ja koerad panid auto lihtsalt keerlema ja rappuma...:S + et vahetult enne seda esimest piiripunkti lendas mu auto lihtsalt kohalt minema ja hakkas tiirutama... not fun. |
Sõidukid ja muu kola, mis originaalis olemas ei ole, on siiski lihtsalt "külge" sunnitud ning mõned nipet-näpet koodiread lisatud. Seega peab märkima, et uuendusi mitte sulatõena ning S.T.A.L.K.E.R.'i tegijate poolse ideaalse töötavusega võtta.
Üldiselt lisab OL 1.3 palju üllatusrikkama, ettearvamatu keskkonna. Sõidukeid on palju, igal kaardil. Tuleb neid vaid osata eristada - s.t kõndida juurde ning kontrollida masina käivitumist. Paljud kaartide ülemineku kohad on ka sõidukitega läbitavad, küll teinekord naljaka tulemusega, kuid tihe mänguseisu salvestamine on selle võtme elemendiks.
Nalja saab palju OL 1.3'ega. Teinekord teed Niva'ga hüppeid väljadel ning kui hüppe ajal juhtub mõni keerisest anomaalia auto alla trehvama, siis on võimalik, nagu kopteriga, lennata - muidugi ilma kontrollita ning ettearvamata kus järgmisena maandud.
Samuti on väga hea esimeses relva "slotis" olevat tehnikat autos kasutada. Autos on ka ohutum, kuigi uued tegelased nagu mutandistunud kassid ja teised tegelased on võimelised palju kurja jõudu masinate kallal rakendama, on sõidukitel siiski erinev käitumine. Kamaz - x18 ala lähedal bensiinijaamas on näiteks võimas sõiduvahend, millega kahjuks ei pääse sealt alalt rohkem edasi, kuna metsast teise alale minnes...eks tulemus on ise näha, läbi värava sõites aga jõuab vaid esimesele kaardile, kust sõidukitega ei saa üldse edasi ega tagasi enam. Nõnda oskasin ka mina vähemalt viis sõidukit esimesele kaardile sõita, alale, kus neid enam muudele kaardiosadele viia ei õnnestu.
Olen juba mängu lõpusirgel ja peab mainima, et viimane kaardiala - tuumajaama keskus, pole üldse nii huvitav, kui kaks kolmandikku mängust.. Seega järgmine kord mängu alustades või "freeplay" funktsiooni ära kasutades, liigun kindlasti rohkem metsade ning põllualadel..
Samuti märgin veel positiivseks OL 1.3 muudatuseks tsooni "blowoute", pärast mida tsoon muutub elavamaks. Igasugused kõikvõimalikud tegelased trehvavad juhuslikele aladele. Isegi esimesel kaardil pead alguses varjuma nende koerte, kasside, zombide ja isegi mustas kuues paksu päkapiku eest Öösel (tsoonis) on eriti võimas ning algselt loodetud olukordadele sarnane, kus väheste kuulide, kehvas olukorras olevate relvadega vaid katustel ja majades end varjadki öösel, kuna pimedas on need pahalased vägagi maiiad sinu tegelase peale.
Ah jaa, järgmine lahe uuendus oleks sõidukitele kolivedamise mod külge pookida. Kes näeb või loob sellist asja, see karjugu !
Endal sai kõrini 80 KG vedamise piir seljakotil ning üritasin seda suurendada lisades igast kaalu muudatusi. Kahjuks ei läinud need kokku jällegi OL 1.3'ega ning pidi käsitsi mingi tosina ringis ridu kahes failis muutma. Kasvõi kümne tonnini, kuigi suurusjärgus piisaks ka poolest tonnist seljakoti ruumist. Mina mõtlesin, et on see ju kõigest mäng, ning kui autodega vedada ei saa kaupa, siis pean seljakotiga kahte tonni vedama Lõpus avastasin, et ei ole see üldse huvitav. Palju huvitavam on alati seda kaheksakümmet ning originaalis poolt sada kilogrammi ära kasutada ja kombineerida kauba ja relvadega..
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
17.02.2008 23:21:56
|
|
|
Sul ka selline viga, et item menus kahte alumist rida ei saa kasutada. Et hiirage peale vajutades ei tee midagi aga kui lohistad siis nagu töötab aga kasutada ikkagi ei saa. Siukene jama Muidu see 1t kandevõime on väga tore asi.
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Renq
HV veteran

liitunud: 21.12.2003
|
18.02.2008 08:49:02
|
|
|
a random blowout on vist siis see kui järsku see radiatsioon tõuseb ja hägune ja mutante tekib?...krt liiga tihti on seda ikka:S
see 1.1 officlial patch võiks varsti välja tulla, siis saadaks selle obv versiooni pikalt võibolla, samas on jälle palju lahedaid asju ka selles patchis.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
18.02.2008 15:13:10
|
|
|
486 kirjutas: |
Sul ka selline viga, et item menus kahte alumist rida ei saa kasutada. Et hiirage peale vajutades ei tee midagi aga kui lohistad siis nagu töötab aga kasutada ikkagi ei saa. Siukene jama Muidu see 1t kandevõime on väga tore asi. |
Ei ole täheldanud. Ainsaks veaks, ma ei tea kas see peabki OL 1.3 versioonis nõnda olema, et kuidagi ei näe viimast true ending videot. Seega peab selle jaoks veel ühe modi peale laskma, mis õnneks laseb kõiki videosi mugavalt vaadata mängu menüüs valides.
Mis puutub raskuse muudatusse, siis võib sinna kasvõi sada tuhat tonni piiriks seada. Nii või teisiti olen kõiki inventuuris olevaid ridu kasutada saanud.
Üks trikk, millele juhtusin peale, kui walkthrough lugesin (et miks ma viimast videot küll ei näe OL 1.3-ega) oli nõnda, et laed oma pahna, arvatavasti samuti lõpmatu kaaluga, kellegi surnukehale lastiks. Ning standard klahvidega shift+F pidavat olema võimalik seda surnukeha kaardi piires ringi vedada koos kõige moonaga. Oleks ma seda teadnud, ei oleks ka kaalumuudatustega jamama hakanud..
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
varrak
HV vaatleja
liitunud: 06.05.2006
|
18.02.2008 16:27:24
kanalisatsioon... |
|
|
kui sinna kanalisatsiooni ronin..kust leian valgust? ..ehk kuidas valida taskulampi ..
kui see üldse olemas on..
|
|
tagasi üles |
|
 |
Draco
HV veteran

liitunud: 15.09.2005

|
18.02.2008 19:16:19
Re: kanalisatsioon... |
|
|
varrak kirjutas: |
kui sinna kanalisatsiooni ronin..kust leian valgust? ..ehk kuidas valida taskulampi ..
kui see üldse olemas on.. |
Taskulambi nupu saad panna settingute alt. Defaultis peaks olema L (light)
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
crypto
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.03.2005
|
18.02.2008 19:33:12
Re: kanalisatsioon... |
|
|
Draco kirjutas: |
varrak kirjutas: |
kui sinna kanalisatsiooni ronin..kust leian valgust? ..ehk kuidas valida taskulampi ..
kui see üldse olemas on.. |
Taskulambi nupu saad panna settingute alt. Defaultis peaks olema L (light) |
Aga see taskulambi valgusvihk on nähtav ainult dynamic lightning'uga, staticuga see ei ole nähtav
_________________ 61. Logistikapataljoni võitleja |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
18.02.2008 22:42:34
Re: kanalisatsioon... |
|
|
crypto kirjutas: |
Aga see taskulambi valgusvihk on nähtav ainult dynamic lightning'uga, staticuga see ei ole nähtav  |
Valguvihk jah, aga valgust saad ikka ju.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
crypto
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.03.2005
|
18.02.2008 23:05:41
|
|
|
softis, äää, mul küll valgust ei olnud. Vahet pole kas lülisin lambi sisse, täpselt sama mis ilma lambita. Kui teise videokaardiga hiljem dyn. peal mängisin, oli teine asi kohe mängida, ei pidanudki gammat kruttima kogu aeg
_________________ 61. Logistikapataljoni võitleja |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
Renq
HV veteran

liitunud: 21.12.2003
|
19.02.2008 10:48:11
|
|
|
oblivion mod 1.3 uuem patch.
- the damage of the blowout is now more balanced between each levels
- fixed Sakharov's bug in Yantar
- fixed the Snork bug in Yantar
- fixed the bleeding restoration artifacts (Slime, Slug, Mica)
- fixed the statistics bug in the PDA
- now you can skip the cutscene movies
- weather bug at 8:00 fixed
http://stalker.filefront.com/file/Oblivion_Lost_Patch;86538
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
20.02.2008 12:26:06
|
|
|
Creat_1 kirjutas: |
Vananematu kuidas sa seda installisid  |
Loe kaasas olevat "info_credits.txt" faili, sealt saad teada, et mõttekas on OL 1.3 paigaldada Smart mod manageri abil, mis ei ole eriline konks. Valid oma versioonile vastava OL modi (2 varianti) ja läheb.
crypto kirjutas: |
softis, äää, mul küll valgust ei olnud. Vahet pole kas lülisin lambi sisse, täpselt sama mis ilma lambita. Kui teise videokaardiga hiljem dyn. peal mängisin, oli teine asi kohe mängida, ei pidanudki gammat kruttima kogu aeg  |
Sul on endal kõvakettal mingi failidega (võimalik, et ka Stalkeriga kataloogidega seotud) seotud konfliktid tekkinud. Võimalik, et videokaart oli kehvasti häälestatud või muu korrupteerunud jama. Endal on samuti ürgajast videokaart, mis vaid staatilist tulevärki toetab ning taskulamp töötab nii, nagu vaja.
Samuti on kõigile neile, kes veel static lightningut sunnitud kasutama, välja tulnud Weather Overhaule Static Lite versioon.
  
tsitaat: |
The feature which I am personally most proud of is the totally new lighting system - it is sun-based meaning that the only real source of light is the sun. As we all know the sun does not shine in the same way during the day - the light intensity, color, direction change dynamically as the sun makes it's voyage form east to west. Not to mention other factors such as clouds, fog, rain all those things have their role in the outcome of the light the sum gives.
My aim was too reproduce this effect in the Stalker world, to make the sun light realistically transformed during the whole cycle. If think I managed to achieve this aim. |
Ei ole küll kindel kui suur osa sellest static ligtningut kasutavate kaartide maiuspalaks saab..
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
21.02.2008 18:39:27
|
|
|
Kas minigunni ka kuskilt osta saab?
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
David0002
HV vaatleja
liitunud: 08.05.2006
|
22.02.2008 12:12:00
|
|
|
Kas kõige uuema ja algversiooni vahe on suur?selles mõttes et kas oleks mõtet uuesti proovida ja näha erinevusi vm?Esimene versiooniga olen läbi teinud...seal oli sitaks vigu...
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
22.02.2008 16:06:19
|
|
|
David0002 kirjutas: |
Kas kõige uuema ja algversiooni vahe on suur?selles mõttes et kas oleks mõtet uuesti proovida ja näha erinevusi vm?Esimene versiooniga olen läbi teinud...seal oli sitaks vigu... |
Edasiminek stabiilsuse, esitluse ja vigade paranduse osas peaks meeletu olema kui võrrelda versiooni 1.0 versiooniga 1.0005. Ametlikes foorumites ja ka oblivion-lost foorumis põgusa ülevaatuse teinud on kuulda küll, et nüüd hakatakse vaikselt rahule jääma mänguga . Kui veel kommuuni poolt super-vingeid modifikatsioone, uusi relvi, heli, tulevärki ja taevaseid kaarte paigaldada, võiks iga S.T.A.L.K.E.R.'i fänn rahule jääda.
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Renq
HV veteran

liitunud: 21.12.2003
|
24.02.2008 21:38:15
|
|
|
mul on mingi kamm nüüd. hakkasin otsast peale mängima oblivion 1.3 patchiga ja jõudsin x18nesse ja sain dokumendid kätte a nüüd sealt uksest läbi enam ei saa, keegi blokib ja seda mantlis poltergeisti (dwarf'i) lihtsalt ei suuda ära tappa. lasin 1000 automaadikuuli + veel pumbaga ja mitte muffigi ei muutunud. kas seal oli minig nipp või midagi?
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
t6nn_k
HV kasutaja

liitunud: 16.07.2004
|
24.02.2008 21:38:54
|
|
|
lase pihtaRenq,
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Renq
HV veteran

liitunud: 21.12.2003
|
24.02.2008 21:41:07
|
|
|
ma arvan et enamus läksid pihta siiski.
_________________ Steam: Renq Origin: Renq86 Uplay: Renq86 |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
crypto
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.03.2005
|
24.02.2008 21:42:49
|
|
|
võid granaate kah proovida
_________________ 61. Logistikapataljoni võitleja |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
|