Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Crysis Editor märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Volum
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.01.2006




sõnum 18.11.2007 21:52:42 vasta tsitaadiga

Killerwave, su sõidumap kunagi valmis ka saab? icon_razz.gif
_________________
Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 18.11.2007 21:53:47 vasta tsitaadiga

yoos, ma teen ka vist ühe sõidumapi kui Crysise läbi teen.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Killerwave
HV Guru
Killerwave

liitunud: 05.01.2005




sõnum 19.11.2007 13:00:30 vasta tsitaadiga

Ma praegu ei tea selle kohta, kunagi ikka icon_razz.gif Hetkel püüan antarktika stiilis mapi teha ja ikka õpin veel seda asja kasutama.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nuub
HV vaatleja

liitunud: 03.01.2003




sõnum 04.12.2007 14:28:05 vasta tsitaadiga

Crysis - Mass Physics
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.12.2007 15:03:58 vasta tsitaadiga

nuub kirjutas:
Crysis - Mass Physics

NEXT GEN 8) thumbs_up.gif
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
G80
HV Guru
G80

liitunud: 27.03.2006




sõnum 04.12.2007 15:59:10 vasta tsitaadiga

tomorrow kirjutas:
nuub kirjutas:
Crysis - Mass Physics

NEXT GEN 8) thumbs_up.gif

tsitaat:
Wtf, it's like a fucking music video. I love it. 5*s.

Hea video. icon_smile.gif 8)

_________________
Ära siia kliki
Kommentaarid: 256 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 210
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killerwave
HV Guru
Killerwave

liitunud: 05.01.2005




sõnum 10.12.2007 02:00:31 vasta tsitaadiga

proovisin ka kuid igatepidi hakib ikka, muidugi see timeframe asja ei saanud tööle icon_confused.gif

Edit: hehe, ma ei pannud alguses tähele et jutt oli renderdatud videost icon_razz1.gif ja üritasin arvutist seda välja pressida(gameplay) icon_redface.gif

Edit: Lõpuks sain tuumalaengu korralikult tööle, peaaegu sama hästi kui ühes kunagises promovideos kus plahvatus polnud niisama iluasi nagu praegu crysises vaid et ta ikka lõhkus ka ja korralikult. Nüüd ikka teise asi TACtangiga majade vahel dzunglis ringi sõita icon_biggrin.gif
http://i160.photobucket.com/albums/t165/Hauauss/tactank2.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t165/Hauauss/tactank.jpg


EDIT2:Mässasin veidi editoriga jälle. Ajendiks oli kunagi siit läbi käinud pilt crysisest, kus kujutati jäätunud merd ja rannikut ning mõtlesin midagi sarnast teha.
Algeline variant siin: http://i160.photobucket.com/albums/t165/Hauauss/frozenworld.jpg
Kuna mõned asjad siiamaani editoris ei tööta(sellest ka asjakohastes foorumites juttu olnud), siis tulemus ei tule nii hea kui oleks lootnud, kuid parandada saab seda kindlasti.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 18.12.2007 19:30:48 vasta tsitaadiga

Täiesti ebanormaalselt võimas frame-by-frame render, kus Sandbox Editoris tehakse katseid 3000 kütusetünniga. Pole vist vaja lisadagi, et ühel hetkel pannakse need ka lõhkema icon_razz.gif


Link
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dstar
Kreisi kasutaja
dstar

liitunud: 27.11.2004




sõnum 18.12.2007 19:34:33 vasta tsitaadiga

Hetkel just loen, kuidas seda tehti.

Link siin:

http://forums.facepunchstudios.com/showthread.php?p=8179898
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 18.12.2007 19:35:29 vasta tsitaadiga

erick, crysise teemas oli ka muidu see video, aga ma ei saa aru miks peaks tünn kiiremini kukkuma kui player. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Killerwave
HV Guru
Killerwave

liitunud: 05.01.2005




sõnum 18.12.2007 20:27:49 vasta tsitaadiga

HighEnd kirjutas:
erick, crysise teemas oli ka muidu see video, aga ma ei saa aru miks peaks tünn kiiremini kukkuma kui player. icon_rolleyes.gif


Mängijale mõjub millegi pärast jah teistsugune gravitatsiooni const. kui ülejäänud objektidele. Seda oli ka mängus näha ja sama näeb ka editoriga möllates.

Edit: Proovisin just 9000 tünniga renderdada, kuid seda ei kannata kas prose või cryengine2 või mõlemad korraga, sest pilt läks üsna kiiresti läbuks kätte.
Tahaks kuidagi videokaardi ka kaasata füüsika arvutamisse, prosest üksi jääb väheks.

Crysis on ka esimene mäng minu jaoks kus toimub nn. osaline hakkimine. kukuvad tünnid liiguvad pool freimi sekundis ja ise jooksed/liigutad/tulistad/meri liigub jne 20+ FPS icon_confused.gif
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 19.12.2007 17:03:09 vasta tsitaadiga

See on tingitud sellest, et füüsika jookseb eraldi threadis mida ei sünkroniseerita graafikathreadiga 1:1.
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Volum
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.01.2006




sõnum 20.01.2008 12:09:45 vasta tsitaadiga

Killerwave, sõidumap valmis? icon_razz.gif
_________________
Tellin originaal A-varuosasi saksast. 15-70% soodsamalt kui esindustes!
Teostan diagonstikat tehasetasemel: BMW, VAG (Audi, VW, Seat, Skoda ja kaubikud), Volvo (sõiduautod), Scania - Tartus, Põlvas ja lisatasu eest Võrus.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
flameas
HV veteran
flameas

liitunud: 14.07.2005




sõnum 26.01.2008 21:47:22 vasta tsitaadiga

Seletage lollile ka kuidas erinevaid asju lisada kaartidele? Avasin näiteks island kaardi ja ei jaga matsu kuidas AId lisada või autosi, tünne jne icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 81
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 26.01.2008 22:01:06 vasta tsitaadiga

flameas, kuskil paremal üleval ääres peaks olema roheline nupp DB otsi sealt. (võin eksida ple 2 kuud saand video pärast näppida mängu icon_cry.gif )
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
flameas
HV veteran
flameas

liitunud: 14.07.2005




sõnum 27.01.2008 15:19:42 vasta tsitaadiga

lisasin ühte mapi palju asju ja panin mingi load või export to engine. Kui save panin lihtsalt siis mängu midagi juurde ei tulnud. Nüüd jookseb aga laadides see map mida editisin kinni. Mida teha?
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 81
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 27.01.2008 15:28:40 vasta tsitaadiga

flameas, installi näiteks crysis uuesti kuhugi eraldi kausta ja tõsta sealt orika leveli failid ümber.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
flameas
HV veteran
flameas

liitunud: 14.07.2005




sõnum 27.01.2008 15:50:41 vasta tsitaadiga

aga kas levelitesse ei saagi siis objekte lisada?
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 81
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ganja
HV kasutaja
Ganja

liitunud: 27.09.2007




sõnum 27.01.2008 23:03:48 vasta tsitaadiga

Saab ikka. Geom entity alt otsi.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Stabby
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.04.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.01.2008 18:08:15 vasta tsitaadiga

Hmm, mul mingi imelik asi juba nädal aega olnud, et kui sandboxi avan ja vajutan "File" peale, siis ekraan vilgub paar sekundit ja tuleb et nvidia driver has stopped working alla kastikesse. Pean restarti tegema alati siis, sest muidu ei tööta üksi 3d asi enam.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 28.01.2008 19:52:41 vasta tsitaadiga

Stabby, testi atitooliga artifacte. Vaheta drivereid ja vaata kas probleem jätkub. Kõige ullemal juhul võib kaart surnd olla. Mul suri kaart crysisega maha.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
nuubik
HV kasutaja

liitunud: 02.12.2007




sõnum 28.01.2008 22:17:17 vasta tsitaadiga

Kas ainult mul pole geom. entity all midagi?
Ja see jama ka , et iga kord, kui mapi loadid, läheb kogu kaart roheliseks... Võib see olla sellest, et default texture on roheline?
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Stabby
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.04.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.01.2008 23:21:00 vasta tsitaadiga

HighEnd kirjutas:
Stabby, testi atitooliga artifacte. Vaheta drivereid ja vaata kas probleem jätkub. Kõige ullemal juhul võib kaart surnd olla. Mul suri kaart crysisega maha.


Asi selles, et muidu mängib crysist ennast ja teisi mänge ilusti, kuid ainult selle asjaga teeb seda jama.
Tuli veel meelde, et probleem hakkas tekkima siis kui panin 171.16 driverid peale, ei tea kas kokkusattumus või oligi driverite pärast.
Drivereid tagasi panema selle editori pärast veel ei hakka, ootan uusi drivereid siis (kui ongi driveri probleem).
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 27.03.2008 22:23:21 vasta tsitaadiga

Kas editor liigub 2D kelladel? Kui siis kuidas 3D kelladel jooksma saaks panna?
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.03.2008 23:44:48 vasta tsitaadiga

HighEnd kirjutas:
Kas editor liigub 2D kelladel? Kui siis kuidas 3D kelladel jooksma saaks panna?

Eip.Asi on selles,et asi jookseb aknas.Nt Vista puhul renderdatakse siis nii Aero-t kui ka mängu.Sellest ka perf. drop editoris icon_neutral.gif .Pane aero kinni siis peaks tsipa paremini jooksma icon_wink.gif .
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Crysis Editor mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.