Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Desknote märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Siim212
HV vaatleja

liitunud: 17.02.2007




sõnum 01.03.2007 16:29:46 vasta tsitaadiga

Väikse hilinemisega sain kätte eile. Õhtul veel igastahes töötas korralikult kõik icon_smile.gif Eks näha ole mis tänane päev toob.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Puuriit
Kreisi kasutaja
Puuriit

liitunud: 22.11.2004




sõnum 01.08.2007 12:16:46 vasta tsitaadiga

Pean siiski oma sõnu sööma, praeguseks hetkeks pea 2 kuud juba garantiis. Telefonivend on ka eriti ümara jutuga ning iga kord lubab järgmine nädal, täna siis ütles lõpuks, et ei oska ütelda kaua veel läheb. thumbs_down.gif
Kommentaarid: 90 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 88
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tiiger15
HV veteran
Tiiger15

liitunud: 15.01.2004




sõnum 10.08.2007 10:40:47 vasta tsitaadiga

Astusin hiljuti Tartu Desknote kontorisse, lihtsalt uudishimust. Müija oli uus tekkinud. Sain 1 minuti ringi vaadata, kui küsis viisakalt, et kuidas aidata saab....ja küsimuste korral võib kohemaid tema poole pöörduda, ja siis läksin kohe viljandisse K-Saluuni, et oma plaadiga viidud digipildid paberile saada. (Üle nädala oli plaat seal) Eit vaatas paberit ja ütles tuimalt "Ma teie asemel tuleks äärmisel juhul kolme nädala pärast, kuid ega enne nelja nädalat küll ei saa siit midagi arvatavasti" Andis paberi tagasi ja vsjo...siis matsin vihaga ennast kinni, sest hirmus tahtmine oli pu*** saata icon_evil.gif
_________________
My choices, my life - don't judge me, just try better!
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Alari A.
HV Guru

liitunud: 19.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 02.10.2007 20:13:16 vasta tsitaadiga

TV3'st kaua võib just räägib sellest peldikust pikemalt thumbs_up.gif
Kommentaarid: 658 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 540
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
degrass
HV kasutaja
degrass

liitunud: 23.12.2004




sõnum 06.10.2007 17:14:22 vasta tsitaadiga

Lugedes eelnevat tekib küsimus, miks sellisest kohast veel midagi ostetakse ja veel uuritakse kas osta. Endal ka plaanis läpakas osta, kuid desknote kandidaat sai nimekirjast rasvase joonega mahatõmmatud. Võib ju olla näitajate poolest soodne, kuid teiste kogemustest tuleb õppida.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Eeroz
HV Guru
Eeroz

liitunud: 03.11.2003




sõnum 23.11.2007 21:29:35 vasta tsitaadiga

UUS kirjutas:
soulshaker kirjutas:
http://www.desknote.ee/b549.php
Kas kellelgi selle masinaga kah kokkupuuteid on?
Korpus on igatahes sellel oluliselt etem kui sama configa Ordi masin.

Lisaks tahaks teada, kuidas toimub Desknote 3-aastane garantii, sest nende kodukalt ma selle kohta väga infi ei leidnud.

no sisuliselt sama masin mis mul, ainult molu sul pisem aga aku võimsam icon_biggrin.gif Seega mis sind täpsemalt huvitaks?
Garantiiga on segane lugu ja pole viitsinud süveneda aga üks on kindel et läpakas tuleb 30 päevajooksul kodulehel ära registreerida muidu ei ole üldse garantiid!!!! Seda mulle muidugi ostupäeval ei mainitud!!! Hiljem küsisin seda ka poes et mis siis saab kui mul metsas netti pole ja ei saa regamist teha---vastus oligi et siis gar. ei ole ja ei tule ka!! Minu jaoks on see tiba haige lugu aga mis teha!!! Ehki müüa oleks võinud seda regamise värki mulle sealsamas poes pakkuda aga ei...... on vast põrsas.... sellepeale kulub ehk minut aega icon_mad.gif



Kas selline asi on üldse eesti seadustega kooskõlas? Ei peaks olema kliendi mure sellise jamaga tegeleda. On keegi registreerimata garantiiga läpakaga õiglust nõudmas käinud?

_________________
O:/SS: Iidseid sülearvuteid (386 ja vanemad)
Kommentaarid: 282 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 243
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Popp
Kreisi kasutaja
Popp

liitunud: 22.02.2006




sõnum 05.12.2007 23:21:56 vasta tsitaadiga

Röövlid. Algul pakutakse suure hurraaga 2 aastast garantiid, kuid pärast selgub, et see ei kehti vist millelegi. Kui lepingut kohe läbi ei loe, siis tõmmatakse ikka nii orki. Tuleb välja, et müügigarantii ei kehti loomulikult kuluvatele osadele ja seadetele. Ühesõnaga kõvaketas ja cd seade visake kohe garantii alt minema. lisaks ventilaator (kui pläriseb ega seal s*ittagi ei tehta selle heaks (pakutakse müüa hirmsa hinnaga uut, et ehk aitab) ). Ekraani hinged on kuluvad osad...katki läheb ärge garantiile lootke. Klaviatuur ei kuulu sinna alla ja ka igasugused muud nupud....touchpad ka. Lisaks läheb parandusega mitmeid nädalaid aega.
Mul on DVD kirjutaja defektne AGA kuna ei lugenud läbi korralikult lepingut, siis nad küsivad selle vahetuse eest 2500.-
Ei no tore küll, esimesest päevast on arvuti vigane olnud, kuid siis oli viga BIOSis ja see parandati garantiikorras ära (kuna biosikivi ei kulu füüsiliselt vist).
Hetkekogemuse kohta võin väita, et garantiid seal ettevõttes ei ole. Viimane kord kui sealt midagi ostan
PS. Veel üks huvitav punkt: tootele antud müügigarantii 1 aasta vältel on desknote eesti hoolduskeskusese teostratavad tööd tasuta, alates 2 aastast toimub teostatud tööde eest tasustamine vastavalt bla...hinnakirjale. < WTF? Nii, et ikkagi peab maksma kui midagi viga on, vahet ei ole kas sul on 2 aastane garantii või mitte
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Eeroz
HV Guru
Eeroz

liitunud: 03.11.2003




sõnum 05.12.2007 23:48:23 vasta tsitaadiga

Selle looga peaks minuarvates tarbijakaitse jutule minema. icon_rolleyes.gif
_________________
O:/SS: Iidseid sülearvuteid (386 ja vanemad)
Kommentaarid: 282 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 243
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Popp
Kreisi kasutaja
Popp

liitunud: 22.02.2006




sõnum 05.12.2007 23:53:56 vasta tsitaadiga

ma kardan, et suurt midagi teha ei ole, kuna lepingus on suht selge sõnaga, et ka cd seadmel on garantii 1 aasta. aga küsima võib ikka minna
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 06.12.2007 00:01:55 vasta tsitaadiga

Popp kirjutas:
ma kardan, et suurt midagi teha ei ole, kuna lepingus on suht selge sõnaga, et ka cd seadmel on garantii 1 aasta. aga küsima võib ikka minna
nö garantii on 1a, kuid pretensioonide esitamise aeg on ikkagist 2a ja seda ei saa ükski pood ega leping muuta
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DesertFox
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2005




sõnum 07.12.2007 00:06:15 vasta tsitaadiga

mikk36 kirjutas:
Popp kirjutas:
ma kardan, et suurt midagi teha ei ole, kuna lepingus on suht selge sõnaga, et ka cd seadmel on garantii 1 aasta. aga küsima võib ikka minna
nö garantii on 1a, kuid pretensioonide esitamise aeg on ikkagist 2a ja seda ei saa ükski pood ega leping muuta


Ega pretensiooniesitamisõigus ei tähenda seda, et siis lähed pooleteist aasta pärast korda, lööd kauba lauale ja nõuad, et tehke nüüd tasuta korda, selleks peab olema ka ekspertiis kliendi kulul, et seade on vigane juba ostuhetkel või ei vastanud see siis lepingutingimustele. Kahjuks aetakse müügigarantii ja pretensiooniesitamise õigusi omavahel sassi.

_________________
tihti nähakse pindu teise silmades, samas ei panda tähele, kui palk enda omas...
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 07.12.2007 00:46:56 vasta tsitaadiga

et kui seade läheb tootja praagi tõttu katki 1.5a peale ostu kuid garantii on vaid 1a, siis tuleks ostjal sõrme lihtsalt lutsida ?
siiamaani nagu minu teamiste järgi ikka asi nii et ostja pidi lihtsalt algselt enda kulul tõestama et tootja praak on ning kui on, siis läheb sellegipoolest parandamisse/ümber vahetamisele
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wirx
HV Guru
wirx

liitunud: 03.08.2002




sõnum 07.12.2007 01:06:27 vasta tsitaadiga

kuidas näeb välja sinu arvates näiteks ostja tõestus, et PS3 pani sellepärast pildi tasku, et videokaardi chipseti kivis oli nr 3242 transistor halvasti paigaldatud laseri poolt ehk siis praak?
_________________
Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Kommentaarid: 80 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mks
HV veteran

liitunud: 27.09.2004




sõnum 07.12.2007 18:00:15 vasta tsitaadiga

wirx kirjutas:
kuidas näeb välja sinu arvates näiteks ostja tõestus, et PS3 pani sellepärast pildi tasku, et videokaardi chipseti kivis oli nr 3242 transistor halvasti paigaldatud laseri poolt ehk siis praak?


saadab asja omal kulul (soovi korral sõltumatusse, kui soovi pole käib asja müüja ka) ekspertiisi... kui ekspertiis tuvastab, et asi läks hapuks tootja süül, hüvitatakse ka ekspertiisikulu, kui ekspertiis tuvastab, et ise keerasid pekki, siis pole sul kuskilt midagi nõuda...
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 07.12.2007 18:04:52 vasta tsitaadiga

sai seal kunagi ennast pakutud tehniku töökohale.
nendepoolne töötasu oli ikka suhteliselt naeruväärne. ilma pikema mõtlemiseta sai teine koht valitud 2x suurema katseajapalgaga.

lugedes neid igasuguseid negatiivseid kogemusi siis ega pole ka ime kui seal tööd ei mõisteta teha kui palk selline on.
normaalne tehnik tuleks võibolla ainult kohale ja istuks oma aja maha selle summa eest.

endal küll kunagi oli ka desknote läppar ca pool aastat ja töötas küll kuid siis tegin õige otsuse ja müüsin ta maha. peale seda on uus omanik päris mitu korda nendevahet jooksnud.
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siLc
HV Guru

liitunud: 22.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.12.2007 20:58:36 vasta tsitaadiga

InterFace kirjutas:
sai seal kunagi ennast pakutud tehniku töökohale.

Kui kunagi oli kunagi?
Kommentaarid: 196 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 185
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 07.12.2007 22:24:42 vasta tsitaadiga

Tiiger15 kirjutas:
Astusin hiljuti Tartu Desknote kontorisse, lihtsalt uudishimust. Müija oli uus tekkinud. Sain 1 minuti ringi vaadata, kui küsis viisakalt, et kuidas aidata saab....ja küsimuste korral võib kohemaid tema poole pöörduda, ja siis läksin kohe viljandisse K-Saluuni, et oma plaadiga viidud digipildid paberile saada. (Üle nädala oli plaat seal) Eit vaatas paberit ja ütles tuimalt "Ma teie asemel tuleks äärmisel juhul kolme nädala pärast, kuid ega enne nelja nädalat küll ei saa siit midagi arvatavasti" Andis paberi tagasi ja vsjo...siis matsin vihaga ennast kinni, sest hirmus tahtmine oli pu*** saata icon_evil.gif

ma ei saa su postitusest mitte midagi aru icon_neutral.gif

Et alguses oled Tartus, sinu poole pöördub Desknote müüja ja siis satud äkki Viljandisse K-salooni?
Mis sellel piltide jamal seos üldse Desknotega??
Äkki seletad korralikult oma stoori lahti? icon_rolleyes.gif

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Carniflex
HV vaatleja
Carniflex

liitunud: 23.12.2007




sõnum 03.01.2008 14:28:51 vasta tsitaadiga

Minu senine kokkupuude Desknotega on olnud meeldiv võrreldes mingi Acer'i juustuga (maksis 2005 suvel 12k, kartulisalongis), mis mul enne oli. Peale seda kui see Acer oli mul 8 kuu jooksul, mis ma teda omasin 3 kuud garantiis veetnud, sai mul viimane kannatus otsa ning kuna ei viitsinud tarbijakaitsega jännata, et sundida müüjat mulle uut samasugust andma (kuna ei lootnud, et see paremaks osutub) siis Desknotel õnnestus oma 'vana arvuti osana sissemaksust' programmi käigus mu värskelt järjekordselt garantiist väljunud õnnetus kellelegi maha müüa koos järelejäänud garantiiajaga (9k eest, ehk siis üsna kallilt arvestades et asi uuena oli 12k). Vastu sain B600+ wide mudeli (mis 2006 kevadel oli veel üsna kallis) ning oman seda siiani (loomulikult pidin ma juurde maksma). Garantiis olen käinud 1 korra (asi, mis muudab voolu suri ära), mis ei olnud küll nii kiire kui mulle oleks meeldinud, aga võrreldes eelmise kogumusega siiski meeldiv. Korra olen ka raha eest lasknud remontida kui ma asja servani kohvi täis valasin, sest komistasin vaibaserva taha ( uus klaver + tööraha).

Loomulikult on selge, et tasuta lõunaid ei ole olemas ja asi mis on odav on seda millegi arvelt. Natukene häirivalt mõjus avastus, et masinasse, mis ostmise hetkel oli üsna kallis (22k) on millegipärast surutud DDR1 mälud kuigi chipsett ja sisu peaks lubama kasutada DDR2 tüüpi mälusid, aga noh, ju siis tol ammusel ajal (2006 kevad) olid veel DDR2 tüüpi vidinad kallimad kui selle hinna eest võimalik välja käia.

Teenindus on sõbralik need vähesed korrad kui olen nendega suhelnud ning sellist tunnet, et 'mida sa veel tahad' pole ette tulnud, nagu mõnedes muudes firmades kellega olen pidanud suhtlema. E-mailidele on ka vastamise aeg olnud üsna mõistlik (paari päeva joksul). Jama tekib siis, kui sul on vaja garantiiteenust kasutada siis, kui sa ise Eestis ei viibi, aga seegi pole eriti ületamatu (vidin mingi kiirema pakiga eestise ja liigb samamoodi tagasi sinujuurde, kuigi see kogemus ei ole mu enda oma vaid pärineb firmast kus ma vahepeal töötasin, kus ühel desknotel suri sweitsis ekraan ära).
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nazca
HV kasutaja
Nazca

liitunud: 09.04.2002




sõnum 11.01.2008 20:20:49 vasta tsitaadiga

Tellisin ka sealt sülearvuti. 27 dets. tegin esimese sissemakse ja lubati nädala pärast et on valmis ja saab kätte. Ok pühad olid vahel jne aga nüüd juba 11 jaanuar ja ei kõssugi sealt. Saatsin ka e-maili ja küsisin kaugel asi on. Vastust ei ole tulnud. Täna saatsin siis teise kirja teisele aadressile. Praegu ei oska nagu arvata midagi asjast. Seda teemat siin lugedes natuke masendus juba peal icon_biggrin.gif. Isegi juba kahetsen sest juba on tekkinud väikesed negatiivsed eelaimdused. Loodan et siiski saan varsti kätte oma läppari. Vastasel juhul saadan nad pikalt ja võtan mujalt, kuigi juba 1300 kr ette maksin :S. Kui seda teemat siin varem oleksin näinud oleksingi juba mujal võtnud.. deem..
_________________
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tihver
HV veteran

liitunud: 23.09.2002




sõnum 11.01.2008 21:24:34 vasta tsitaadiga

Soovitaks selle 1300kr tagasi nõuda või sellest üle saada ja normaalne arvuti osta. Desknote`ga on peavalu kindlustatud
_________________
Kõik lihtsad probleemid on juba lahendatud ...
Kommentaarid: 154 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 142
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Eeroz
HV Guru
Eeroz

liitunud: 03.11.2003




sõnum 12.01.2008 00:28:32 vasta tsitaadiga

ja kui ikka otsustad sealt võtta ära siis unusta oma garantiid registreerida icon_lol.gif
_________________
O:/SS: Iidseid sülearvuteid (386 ja vanemad)
Kommentaarid: 282 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 243
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nazca
HV kasutaja
Nazca

liitunud: 09.04.2002




sõnum 16.01.2008 15:25:18 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Kui nad nüüd järgmise nädalaga ka hakkama ei saa siis võtan mujalt ja kui hakkavad midagi hämama, et nad ei saa seda 1300 ikka tagasi maksta ma ära sellepärast ka ei sure icon_razz.gif. Kirjadele nad vastata paistab et ei viitsi..


Eile helistati siis viimaks ja jutt oli järgmine.. (kogeleva häälega jorss) " Tere helistan Desknote OÜ-st arvuti asjus mille tellisite. Saime teilt kirja et küsisite miks läheb nii kaua aega. Meil ei olnud protsessorit teie arvuti jaoks aga täna või homme peaks kohale jõudma. Aga on selline variant, et võime panna teile sinna võimsama protsessori aga sel juhul tuleks juurde maksta kuskil 800.- kr." Selle peale ütlesin et ma kirjutasin oma kirjas ka et ma ei soovi enam arvutit ja tahan ettemaksu tagasi. Mille peale tuli selline vastus.. (vaikus ca 10 sek)" ahahhh... ah sedasi või..... (vaikus 10 sek).. ah te ei soovi enam arvutit, aga siis on selline lugu et seda raha kahjuks me ei tagasta. Nii on kirjas ka meie kodulehel, et ettemakse me ei tagasta. Aga see oleks natuke naljakas küll kui midagi ei tagastaks". Mille peale olin nõus ka sellega et osaliselt maksku siis tagasi, kuna ma ka natuke süüdi et ära ütlesin, kuna ma ei viitsind enam oodata arvuti valmimist ja kirjadele vastuseid. " Ma vaatan mis nad mulle selle peale ütlevad, helistan siis kohe teile tagasi kui teada saan kas saate midagi tagasi." Nüüd siis ootan teist päeva vastust juba thumbs_down.gif... Isiklikult arvan et seda ei tule. Selline siis oli minu kogemus selle firmaga. Nüüd uue sülearvuti tellisin pärnu mikrost Dell Vostro 1000 seeriast, mille ise konfigureerisin ja veel aletki sain thumbs_up.gif

_________________
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
John Smith
HV veteran

liitunud: 04.11.2001




sõnum 17.01.2008 02:49:34 vasta tsitaadiga

No minu poolt tuleb ka thumbs_down.gif .

Tahtsin aasta lõpus telefoni vahetada ja kuna eriti nõudlik ei olnud leidsin nende kodukalt MUSTA, kaameraga ja ilma E50-ne. Ok sobib ja kaamerat pole ka vaja, pilti see ju ei tee icon_wink.gif .
Saatsin neile järelmaksutaotluse, varsti sain vastuse kus paluti veel mõningaid andmeid täpsustada. Tehtud ja vist järgmine päev tegelane juba helistas ja ütles, et kõik ok, saab telefoni. Küsisin veel üle, et on ikka üleni must nagu nende kodukal pilt on, pidi olema. Lubas arve saata ja ütles, et mida rutem maksan seda kiiremini hakkavad asjad liikuma. Maksin neile pool ära ja paari päeva pärast helistasin, et noh kaua siis aega läheb, hakkas kokutama, et kuna ma MUSTA tahtsin siis läheb ikka aega icon_question.gif OK nädala pärast helistasin uuesti ja oh üllatust NOKIA esindaja oli talle öelnud, et neid ei TULEGI ja kas ma tavalist ei taha. Saatsin kukele, kuna selle ajaga oli juba E51 hinge pugenud. Lubas siis raha tagasi kanda ja saatis ka järgmine päev koopia raamatupidajale saadetud arvest.

Nüüd tuleb aga see magus osa, vahepeal olid pühad ja siis veel pühad ja aasta alguses võtsin ühendust, et kaua siis peab ootama, tuli välja, et täpselt 1 kuu, selline on nende kord icon_rolleyes.gif . Lõpuks läks küll 1 päev üle, aga raha käes.

See 1700.- nagu elu ei häiri, aga mõtlen, et kui oleks maksnud neile ettemaksu näiteks 10-15000.- millegi eest mida neil müüa pole ja pidanud siis kuu aega ootama?

Minu ettevõtmise alhusest saab varsti 1,5 kuud aga telefon ilutseb ikka nende kodukal UUS! märge juures, huvitav milliseid olematuid asju nad veel müüvad? http://www.desknote.ee/mobiilid.php

_________________
Kui te panete midagi mällu, jätke meelde, kuhu te panete.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Invention
Kreisi kasutaja

liitunud: 06.02.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.01.2008 03:12:05 vasta tsitaadiga

Endale ostsin ka sealt sügisel B670Wide'i. Lubati masinat nädalaga, aga kohale jõudis nelja nädalaga icon_confused.gif Aga see eest pandi T7300 prose asemel T7500 ja seda ilma rahata thumbs_up.gif
Samas klienditeeninduse pealt on see koht veidi imelik jah. Saatsin neile ühte ja sama kirja 2 nädalaste vahedega kolm korda ja alles siis sain vastuse.
Arvuti siiamaani õnneks töötab, kuigi seda nö. "garantiid" arvestades ostaksin küll arvuti praegu kuskilt mujalt.
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
anthilse
HV vaatleja

liitunud: 07.09.2007




sõnum 22.01.2008 11:49:38 vasta tsitaadiga

Sai ka sygisel B549 wide ostetud ja kätte sain 14 päeva jooksul, soovisin 2*512 mb asemel 1*1gb mälu ja nad panidgi ilma rahata,
Arvuti ästi vastu pidanud aga kurati kuumax läheb et sylles olles speed fan näitas 85 kraadi.
ja nüüd sai vista peale pandud ja online toelt kysisin abi driverite kohta ja andsit lingi vista driveritele ja sain taas köig toimima.
Aga jah see garantii asi on porno et see peaks automaatselt olema 3a mitte sis kui aktiveerit selle.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Desknote mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.