Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Unreal Tournament 3 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 37, 38, 39  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Raynor
HV kasutaja

liitunud: 29.06.2005




sõnum 29.12.2007 13:31:59 vasta tsitaadiga

Link primariga on siiski suht kerge keskmiselt kauguselt vastast maha võtta tänu suht suurele ROF'ile, secondary on tõesti grammi võrra nõrgem, kui eelmistes UT'des.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tqz
Kreisi kasutaja
tqz

liitunud: 23.07.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.12.2007 13:36:13 vasta tsitaadiga

Palju link primary 1 hit damaget teeb üldse? Mulle tunduvad muud relvad mistahes olukorras efektiivsemad.
Kommentaarid: 74 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Raynor
HV kasutaja

liitunud: 29.06.2005




sõnum 29.12.2007 14:11:51 vasta tsitaadiga

Primary peaks olema ~25hp. Ei anna pead, kuna ei saa hetkel järgi kontrollida.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MitchriX
HV kasutaja

liitunud: 06.01.2005




sõnum 29.12.2007 15:39:15 vasta tsitaadiga

heretic666 kirjutas:
Mis relva siis kõige rohkem kasutate

Shox on ikka truu relv: kaugustes primary ja lähivõitlustes combod. Ja veelgi lähemates olukordades..hmm rox või flak. Link guniga on aga hea tuld juhtida või näiteks vaenlase tähelepanu kõrvale tõmmata icon_wink.gif , minit üritaks pigem vältida ja sniper on kah kuidagi aeglasevõitu. Kuigi skeitijad on sellega lahe jahtida - esimese laksuga pikali..väike hämming..ja boom! icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Elric
HV kasutaja

liitunud: 26.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.12.2007 21:56:49 vasta tsitaadiga

Kas siis link guni kiir(kui täpselt tondi peal hoida) tondi liikumiskiirust ei aeglusta? UT 2004s jäi küll selline mulje, kui botid kogu aeg link guniga maha tirisid, kui midagi head välja ei mõelnud nende vastu.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Raynor
HV kasutaja

liitunud: 29.06.2005




sõnum 03.01.2008 23:59:37 vasta tsitaadiga

Mitmest osast koosnev videointervjuu erinevate UT3 tegijatega thumbs_up.gif
http://gameinvasion.comcast.net/gameinvasion/show/#1322587_unreal_tournament_07/profile
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Raynor
HV kasutaja

liitunud: 29.06.2005




sõnum 04.01.2008 17:33:55 vasta tsitaadiga

CustomUT sisaldab korralikke crosshaire, aga muidu standard/simple vaheldumisi.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
codemaster
HV kasutaja
codemaster

liitunud: 15.01.2005




sõnum 11.01.2008 22:00:56 vasta tsitaadiga

ostan homme ka UT3 vist, kas serverid on rahvast ikka täis?
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tqz
Kreisi kasutaja
tqz

liitunud: 23.07.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2008 22:07:59 vasta tsitaadiga

Kusjuures mängijaid ei ole eriti palju, õhtusel ajal ei ole siiski probleemi leida hea pingiga rahvast täis servereid.
Kommentaarid: 74 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killerwave
HV Guru
Killerwave

liitunud: 05.01.2005




sõnum 12.01.2008 16:27:30 vasta tsitaadiga

tqz kirjutas:
Kusjuures mängijaid ei ole eriti palju, õhtusel ajal ei ole siiski probleemi leida hea pingiga rahvast täis servereid.


Asi vb selles et vanemad UT olid paremad, vähemalt pole mina selle uuega ära harjunud. Tahaks kuidagi sellest blurist lahti saada sedasi et muu post processing alles jääks. Samuti oleks nagu Midagi puudu, just see Miski mis tegi UTst mõnusa ajaveetmis mängu. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tqz
Kreisi kasutaja
tqz

liitunud: 23.07.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2008 20:19:38 vasta tsitaadiga

My Documents -> My Games -> Unreal Tournament 3 -> UTGame -> Config -> UTEngine.ini
Sealt saad kinni keerata bloomi, blurri jms. Ainult pärast seda ei tohi vist mängu sees enam graafikasätteid muuta, muidu .inis tehtud muudatused kaovad.
Aga et vanad UT-d paremad... vähemalt gameplay poolest on UT3 minu arvates vähemalt sama hea, kui mitte parem kui eelmised.
Kommentaarid: 74 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Raynor
HV kasutaja

liitunud: 29.06.2005




sõnum 12.01.2008 20:29:47 vasta tsitaadiga

IMO jääb UT1 siiski esikohale, teine on kindlasti UT3 ja siis 200x crap.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tqz
Kreisi kasutaja
tqz

liitunud: 23.07.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2008 20:47:49 vasta tsitaadiga

Mille poolest sulle UT1 rohkem meeldib (gameplay'd mõtlen)?
UT3-e relvad ja nende tasakaal meeldib mulle igatahes rohkem kui UT1 oma.
Kommentaarid: 74 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Raynor
HV kasutaja

liitunud: 29.06.2005




sõnum 12.01.2008 21:07:30 vasta tsitaadiga

tqz kirjutas:
Mille poolest sulle UT1 rohkem meeldib (gameplay'd mõtlen)?
UT3-e relvad ja nende tasakaal meeldib mulle igatahes rohkem kui UT1 oma.

UT3 core-gameplay on igati OK, lithsalt liiga palju häirivaid suuremaid ning väiksemaid detaile, mille kirjeldamine võtaks rohkem aega, kui see väärt on. UT3 on kahlemata mäekõrguselt üle 2003 ja 2004-st, aga hetkel näen ma esimest UT'd liidripositsioonil icon_wink.gif Kõigest mu isiklik arvamus.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killerwave
HV Guru
Killerwave

liitunud: 05.01.2005




sõnum 12.01.2008 21:10:04 vasta tsitaadiga

Raynor kirjutas:
tqz kirjutas:
Mille poolest sulle UT1 rohkem meeldib (gameplay'd mõtlen)?
UT3-e relvad ja nende tasakaal meeldib mulle igatahes rohkem kui UT1 oma.

UT3 core-gameplay on igati OK, lithsalt liiga palju häirivaid suuremaid ning väiksemaid detaile, mille kirjeldamine võtaks rohkem aega, kui see väärt on. UT3 on kahlemata mäekõrguselt üle 2003 ja 2004-st, aga hetkel näen ma esimest UT'd liidripositsioonil icon_wink.gif


UT1 ja UT2004 on parimad siiamaani, UT3 nagu ma ütlesin võib muuta mingi hetk mu arvamust aga hetkel veel mitte. Üks asi mis meelde tuli selle relvade tasakaalu jutuga seoses et kõige parem on ta 2004 minu arust ja ka esimeses pole paha kuid viimases on miski paigast ära(vb rohkem damaget vaja, ei tea).
UT2003 oli üks suur viga algusest alates(minu arvamus).
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Raynor
HV kasutaja

liitunud: 29.06.2005




sõnum 12.01.2008 21:16:09 vasta tsitaadiga

Killerwave kirjutas:


UT1 ja UT2004 on parimad siiamaani, UT3 nagu ma ütlesin võib muuta mingi hetk mu arvamust aga hetkel veel mitte. Üks asi mis meelde tuli selle relvade tasakaalu jutuga seoses et kõige parem on ta 2004 minu arust ja ka esimeses pole paha kuid viimases on miski paigast ära(vb rohkem damaget vaja, ei tea).
UT2003 oli üks suur viga algusest alates(minu arvamus).

Ei ütleks väga, et pidev shocki ülekasutamine 2004's nii relvade tasakaalustatusele viitaks. Damage oli küll väiksem (45 hp) kui esimeses UT's (60 hp), aga UT2003/4 0,64 sekundiline rate of fire tegid selle relva üleliigselt domineerivaks koos lightning guniga.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tqz
Kreisi kasutaja
tqz

liitunud: 23.07.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2008 21:23:18 vasta tsitaadiga

Raynor kirjutas:
UT3 core-gameplay on igati OK, lithsalt liiga palju häirivaid suuremaid ning väiksemaid detaile, mille kirjeldamine võtaks rohkem aega, kui see väärt on. UT3 on kahlemata mäekõrguselt üle 2003 ja 2004-st, aga hetkel näen ma esimest UT'd liidripositsioonil icon_wink.gif Kõigest mu isiklik arvamus.

Jah, sellega olen täiesti nõus, et UT3-s palju bugisid ja häirivaid detaile.
Aga gameplay'ga olen nii rahul et ei pööra neile eriti tähelepanu. icon_razz.gif
Jääb üle loota, et Epic parandab patchidega mängu edasi.

Btw, ega keegi ei tea UT3 shock primary ja snaipri ROF-i? Kumb teeb ajaühiku kohta rohkem damage't - shock primary või sniper ilma headshotita?
Kommentaarid: 74 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Raynor
HV kasutaja

liitunud: 29.06.2005




sõnum 12.01.2008 21:26:51 vasta tsitaadiga

UT3 Shock Rifle: primary 45 hp / 0.70 sekundit. Sniper Rifle: primary: 65 hp / 1,2 sekundit. SR headshot teeb 130 hp damaget.
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tqz
Kreisi kasutaja
tqz

liitunud: 23.07.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2008 21:30:09 vasta tsitaadiga

70/140 peaks sniper olema. Aga jah, ongi nii, et shock primary on tugevam kui sniper, kui headshotte ei saa.
Kommentaarid: 74 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2008 22:06:40 vasta tsitaadiga

Snaipriga tehaksegi ainult headshotte icon_wink.gif
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killerwave
HV Guru
Killerwave

liitunud: 05.01.2005




sõnum 12.01.2008 22:38:56 vasta tsitaadiga

Raynor kirjutas:
Killerwave kirjutas:


UT1 ja UT2004 on parimad siiamaani, UT3 nagu ma ütlesin võib muuta mingi hetk mu arvamust aga hetkel veel mitte. Üks asi mis meelde tuli selle relvade tasakaalu jutuga seoses et kõige parem on ta 2004 minu arust ja ka esimeses pole paha kuid viimases on miski paigast ära(vb rohkem damaget vaja, ei tea).
UT2003 oli üks suur viga algusest alates(minu arvamus).

Ei ütleks väga, et pidev shocki ülekasutamine 2004's nii relvade tasakaalustatusele viitaks. Damage oli küll väiksem (45 hp) kui esimeses UT's (60 hp), aga UT2003/4 0,64 sekundiline rate of fire tegid selle relva üleliigselt domineerivaks koos lightning guniga.


Lightning gun oli saast kui välja arvata et sellega sai paari lasuga tüütuid Raptoreid alla lastud(ja oli palju saadavam kui AVRIL).
Shock rifle pole kunagi mu lemmik olnud nii et seega ei häirinud. Tasakaalustatus tasakaalustatuseks aga mulle meeldis 2004 relvaconf rohkem.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MitchriX
HV kasutaja

liitunud: 06.01.2005




sõnum 13.01.2008 01:56:50 vasta tsitaadiga

Raynor kirjutas:
UT2003/4 0,64 sekundiline rate of fire tegid selle relva üleliigselt domineerivaks koos lightning guniga.

Üks asi on jah relva kiirus ja dam aga mul on selline tunne, et ka laskudel on teistsugune jõud kokkupõrkel. Kui 2k4's on ikka üks shoxi tabamus kirjas, siis pole raske ka järgnevaid laske pihta saada (kui just shieldgun pole kaitsmas), kuna vastane saab väikse inertsi primary kiirtest ja järgmine laks on juba etteaimatud suunas teel enne, kui haavatu dodgida saab.
UT3's tundub aga see kokkupõrkeinerts märgatavalt väiksem ja pihtasaamisest on palju lihtsam recoverida. Või, kas tõesti siis 0.70s vs 0.64s vahe annab niivõrd palju tunda? icon_rolleyes.gif

Aagh, kõige häirivam element hetkel UT3's on tiimide tasakaalustamine. Ise viidan enamus aega Warfare/vCTF jahimaadel ja iga matchi lõppedes sa alustad samas võistkonnas, kus eelmise lõpetasid. Ei ole mingit randomize süsteemi, mis tähendab seda, kui üks tiim on võimsalt ülekaalukas, siis see domineerimine võib kesta üpriski kaua. Suht tihti on selline olukord, kus ühe tiimi motivatsiooni languse tõttu jääb sinna vaid 1-2 liiget (vs 8 näiteks icon_lol.gif ) pärast mitut hävingut järjest ja tavaliselt mitte keegi ei soovi potentsiaalsest võitja võistkonnast ennast teise tiimi vahetada. Kurb aga tõsi, tõsi aga kurb icon_neutral.gif
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tqz
Kreisi kasutaja
tqz

liitunud: 23.07.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.01.2008 02:26:55 vasta tsitaadiga

MitchriX kirjutas:
Üks asi on jah relva kiirus ja dam aga mul on selline tunne, et ka laskudel on teistsugune jõud kokkupõrkel. Kui 2k4's on ikka üks shoxi tabamus kirjas, siis pole raske ka järgnevaid laske pihta saada (kui just shieldgun pole kaitsmas), kuna vastane saab väikse inertsi primary kiirtest ja järgmine laks on juba etteaimatud suunas teel enne, kui haavatu dodgida saab.
UT3's tundub aga see kokkupõrkeinerts märgatavalt väiksem ja pihtasaamisest on palju lihtsam recoverida. Või, kas tõesti siis 0.70s vs 0.64s vahe annab niivõrd palju tunda? icon_rolleyes.gif

See on ikka sellest, et inerts (knockback) väiksem on.
Kommentaarid: 74 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 13.01.2008 02:31:31 vasta tsitaadiga

MitchriX kirjutas:
Aagh, kõige häirivam element hetkel UT3's on tiimide tasakaalustamine. Ise viidan enamus aega Warfare/vCTF jahimaadel ja iga matchi lõppedes sa alustad samas võistkonnas, kus eelmise lõpetasid. Ei ole mingit randomize süsteemi, mis tähendab seda, kui üks tiim on võimsalt ülekaalukas, siis see domineerimine võib kesta üpriski kaua. Suht tihti on selline olukord, kus ühe tiimi motivatsiooni languse tõttu jääb sinna vaid 1-2 liiget (vs 8 näiteks icon_lol.gif ) pärast mitut hävingut järjest ja tavaliselt mitte keegi ei soovi potentsiaalsest võitja võistkonnast ennast teise tiimi vahetada. Kurb aga tõsi, tõsi aga kurb icon_neutral.gif

ot:
Veidi OT küll aga Crysis-s oli algul samamoodi(beta 2-s).Polnud just kuigi lõbus mängida tund aega tiimis kus teine mängija oli mingi noob kes isegi autoga ei osanud sõita icon_lol.gif .Tiimi vahetada ka ei saanud,sest siis oleksid kõik nn "rank" punktid kaduma läinud icon_neutral.gif .Õnneks alates Beta 3-st lisati automaatne tasakaalustamine.Loodetavasti Epic teeb sama UT3 puhul icon_wink.gif .
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Raynor
HV kasutaja

liitunud: 29.06.2005




sõnum 01.02.2008 00:49:19 vasta tsitaadiga

Kes veel näinud ehk pole, hulgaliselt dev'ide intervjuusid ja muud huvitavat juttu http://gameinvasion.comcast.net/gameinvasion/show/#1322587_unreal_tournament_07/profile
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Unreal Tournament 3 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 37, 38, 39  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.