Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Raynor
HV kasutaja
liitunud: 29.06.2005
|
29.12.2007 13:31:59
|
|
|
Link primariga on siiski suht kerge keskmiselt kauguselt vastast maha võtta tänu suht suurele ROF'ile, secondary on tõesti grammi võrra nõrgem, kui eelmistes UT'des.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
tqz
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.07.2005
|
29.12.2007 13:36:13
|
|
|
Palju link primary 1 hit damaget teeb üldse? Mulle tunduvad muud relvad mistahes olukorras efektiivsemad.
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
Raynor
HV kasutaja
liitunud: 29.06.2005
|
29.12.2007 14:11:51
|
|
|
Primary peaks olema ~25hp. Ei anna pead, kuna ei saa hetkel järgi kontrollida.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
MitchriX
HV kasutaja
liitunud: 06.01.2005
|
29.12.2007 15:39:15
|
|
|
heretic666 kirjutas: |
Mis relva siis kõige rohkem kasutate |
Shox on ikka truu relv: kaugustes primary ja lähivõitlustes combod. Ja veelgi lähemates olukordades..hmm rox või flak. Link guniga on aga hea tuld juhtida või näiteks vaenlase tähelepanu kõrvale tõmmata , minit üritaks pigem vältida ja sniper on kah kuidagi aeglasevõitu. Kuigi skeitijad on sellega lahe jahtida - esimese laksuga pikali..väike hämming..ja boom!
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Elric
HV kasutaja
liitunud: 26.03.2006
|
29.12.2007 21:56:49
|
|
|
Kas siis link guni kiir(kui täpselt tondi peal hoida) tondi liikumiskiirust ei aeglusta? UT 2004s jäi küll selline mulje, kui botid kogu aeg link guniga maha tirisid, kui midagi head välja ei mõelnud nende vastu.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Raynor
HV kasutaja
liitunud: 29.06.2005
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Raynor
HV kasutaja
liitunud: 29.06.2005
|
04.01.2008 17:33:55
|
|
|
CustomUT sisaldab korralikke crosshaire, aga muidu standard/simple vaheldumisi.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
codemaster
HV kasutaja

liitunud: 15.01.2005
|
11.01.2008 22:00:56
|
|
|
ostan homme ka UT3 vist, kas serverid on rahvast ikka täis?
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
tqz
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.07.2005
|
11.01.2008 22:07:59
|
|
|
Kusjuures mängijaid ei ole eriti palju, õhtusel ajal ei ole siiski probleemi leida hea pingiga rahvast täis servereid.
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
Killerwave
HV Guru

liitunud: 05.01.2005
|
12.01.2008 16:27:30
|
|
|
tqz kirjutas: |
Kusjuures mängijaid ei ole eriti palju, õhtusel ajal ei ole siiski probleemi leida hea pingiga rahvast täis servereid. |
Asi vb selles et vanemad UT olid paremad, vähemalt pole mina selle uuega ära harjunud. Tahaks kuidagi sellest blurist lahti saada sedasi et muu post processing alles jääks. Samuti oleks nagu Midagi puudu, just see Miski mis tegi UTst mõnusa ajaveetmis mängu.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
 |
tqz
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.07.2005
|
12.01.2008 20:19:38
|
|
|
My Documents -> My Games -> Unreal Tournament 3 -> UTGame -> Config -> UTEngine.ini
Sealt saad kinni keerata bloomi, blurri jms. Ainult pärast seda ei tohi vist mängu sees enam graafikasätteid muuta, muidu .inis tehtud muudatused kaovad.
Aga et vanad UT-d paremad... vähemalt gameplay poolest on UT3 minu arvates vähemalt sama hea, kui mitte parem kui eelmised.
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
Raynor
HV kasutaja
liitunud: 29.06.2005
|
12.01.2008 20:29:47
|
|
|
IMO jääb UT1 siiski esikohale, teine on kindlasti UT3 ja siis 200x crap.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
tqz
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.07.2005
|
12.01.2008 20:47:49
|
|
|
Mille poolest sulle UT1 rohkem meeldib (gameplay'd mõtlen)?
UT3-e relvad ja nende tasakaal meeldib mulle igatahes rohkem kui UT1 oma.
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
Raynor
HV kasutaja
liitunud: 29.06.2005
|
12.01.2008 21:07:30
|
|
|
tqz kirjutas: |
Mille poolest sulle UT1 rohkem meeldib (gameplay'd mõtlen)?
UT3-e relvad ja nende tasakaal meeldib mulle igatahes rohkem kui UT1 oma. |
UT3 core-gameplay on igati OK, lithsalt liiga palju häirivaid suuremaid ning väiksemaid detaile, mille kirjeldamine võtaks rohkem aega, kui see väärt on. UT3 on kahlemata mäekõrguselt üle 2003 ja 2004-st, aga hetkel näen ma esimest UT'd liidripositsioonil Kõigest mu isiklik arvamus.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Killerwave
HV Guru

liitunud: 05.01.2005
|
12.01.2008 21:10:04
|
|
|
Raynor kirjutas: |
tqz kirjutas: |
Mille poolest sulle UT1 rohkem meeldib (gameplay'd mõtlen)?
UT3-e relvad ja nende tasakaal meeldib mulle igatahes rohkem kui UT1 oma. |
UT3 core-gameplay on igati OK, lithsalt liiga palju häirivaid suuremaid ning väiksemaid detaile, mille kirjeldamine võtaks rohkem aega, kui see väärt on. UT3 on kahlemata mäekõrguselt üle 2003 ja 2004-st, aga hetkel näen ma esimest UT'd liidripositsioonil  |
UT1 ja UT2004 on parimad siiamaani, UT3 nagu ma ütlesin võib muuta mingi hetk mu arvamust aga hetkel veel mitte. Üks asi mis meelde tuli selle relvade tasakaalu jutuga seoses et kõige parem on ta 2004 minu arust ja ka esimeses pole paha kuid viimases on miski paigast ära(vb rohkem damaget vaja, ei tea).
UT2003 oli üks suur viga algusest alates(minu arvamus).
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
 |
Raynor
HV kasutaja
liitunud: 29.06.2005
|
12.01.2008 21:16:09
|
|
|
Killerwave kirjutas: |
UT1 ja UT2004 on parimad siiamaani, UT3 nagu ma ütlesin võib muuta mingi hetk mu arvamust aga hetkel veel mitte. Üks asi mis meelde tuli selle relvade tasakaalu jutuga seoses et kõige parem on ta 2004 minu arust ja ka esimeses pole paha kuid viimases on miski paigast ära(vb rohkem damaget vaja, ei tea).
UT2003 oli üks suur viga algusest alates(minu arvamus). |
Ei ütleks väga, et pidev shocki ülekasutamine 2004's nii relvade tasakaalustatusele viitaks. Damage oli küll väiksem (45 hp) kui esimeses UT's (60 hp), aga UT2003/4 0,64 sekundiline rate of fire tegid selle relva üleliigselt domineerivaks koos lightning guniga.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
tqz
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.07.2005
|
12.01.2008 21:23:18
|
|
|
Raynor kirjutas: |
UT3 core-gameplay on igati OK, lithsalt liiga palju häirivaid suuremaid ning väiksemaid detaile, mille kirjeldamine võtaks rohkem aega, kui see väärt on. UT3 on kahlemata mäekõrguselt üle 2003 ja 2004-st, aga hetkel näen ma esimest UT'd liidripositsioonil Kõigest mu isiklik arvamus. |
Jah, sellega olen täiesti nõus, et UT3-s palju bugisid ja häirivaid detaile.
Aga gameplay'ga olen nii rahul et ei pööra neile eriti tähelepanu.
Jääb üle loota, et Epic parandab patchidega mängu edasi.
Btw, ega keegi ei tea UT3 shock primary ja snaipri ROF-i? Kumb teeb ajaühiku kohta rohkem damage't - shock primary või sniper ilma headshotita?
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
Raynor
HV kasutaja
liitunud: 29.06.2005
|
12.01.2008 21:26:51
|
|
|
UT3 Shock Rifle: primary 45 hp / 0.70 sekundit. Sniper Rifle: primary: 65 hp / 1,2 sekundit. SR headshot teeb 130 hp damaget.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
tqz
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.07.2005
|
12.01.2008 21:30:09
|
|
|
70/140 peaks sniper olema. Aga jah, ongi nii, et shock primary on tugevam kui sniper, kui headshotte ei saa.
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006
|
12.01.2008 22:06:40
|
|
|
Snaipriga tehaksegi ainult headshotte
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Killerwave
HV Guru

liitunud: 05.01.2005
|
12.01.2008 22:38:56
|
|
|
Raynor kirjutas: |
Killerwave kirjutas: |
UT1 ja UT2004 on parimad siiamaani, UT3 nagu ma ütlesin võib muuta mingi hetk mu arvamust aga hetkel veel mitte. Üks asi mis meelde tuli selle relvade tasakaalu jutuga seoses et kõige parem on ta 2004 minu arust ja ka esimeses pole paha kuid viimases on miski paigast ära(vb rohkem damaget vaja, ei tea).
UT2003 oli üks suur viga algusest alates(minu arvamus). |
Ei ütleks väga, et pidev shocki ülekasutamine 2004's nii relvade tasakaalustatusele viitaks. Damage oli küll väiksem (45 hp) kui esimeses UT's (60 hp), aga UT2003/4 0,64 sekundiline rate of fire tegid selle relva üleliigselt domineerivaks koos lightning guniga. |
Lightning gun oli saast kui välja arvata et sellega sai paari lasuga tüütuid Raptoreid alla lastud(ja oli palju saadavam kui AVRIL).
Shock rifle pole kunagi mu lemmik olnud nii et seega ei häirinud. Tasakaalustatus tasakaalustatuseks aga mulle meeldis 2004 relvaconf rohkem.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
 |
MitchriX
HV kasutaja
liitunud: 06.01.2005
|
13.01.2008 01:56:50
|
|
|
Raynor kirjutas: |
UT2003/4 0,64 sekundiline rate of fire tegid selle relva üleliigselt domineerivaks koos lightning guniga. |
Üks asi on jah relva kiirus ja dam aga mul on selline tunne, et ka laskudel on teistsugune jõud kokkupõrkel. Kui 2k4's on ikka üks shoxi tabamus kirjas, siis pole raske ka järgnevaid laske pihta saada (kui just shieldgun pole kaitsmas), kuna vastane saab väikse inertsi primary kiirtest ja järgmine laks on juba etteaimatud suunas teel enne, kui haavatu dodgida saab.
UT3's tundub aga see kokkupõrkeinerts märgatavalt väiksem ja pihtasaamisest on palju lihtsam recoverida. Või, kas tõesti siis 0.70s vs 0.64s vahe annab niivõrd palju tunda?
Aagh, kõige häirivam element hetkel UT3's on tiimide tasakaalustamine. Ise viidan enamus aega Warfare/vCTF jahimaadel ja iga matchi lõppedes sa alustad samas võistkonnas, kus eelmise lõpetasid. Ei ole mingit randomize süsteemi, mis tähendab seda, kui üks tiim on võimsalt ülekaalukas, siis see domineerimine võib kesta üpriski kaua. Suht tihti on selline olukord, kus ühe tiimi motivatsiooni languse tõttu jääb sinna vaid 1-2 liiget (vs 8 näiteks ) pärast mitut hävingut järjest ja tavaliselt mitte keegi ei soovi potentsiaalsest võitja võistkonnast ennast teise tiimi vahetada. Kurb aga tõsi, tõsi aga kurb
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
tqz
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.07.2005
|
13.01.2008 02:26:55
|
|
|
MitchriX kirjutas: |
Üks asi on jah relva kiirus ja dam aga mul on selline tunne, et ka laskudel on teistsugune jõud kokkupõrkel. Kui 2k4's on ikka üks shoxi tabamus kirjas, siis pole raske ka järgnevaid laske pihta saada (kui just shieldgun pole kaitsmas), kuna vastane saab väikse inertsi primary kiirtest ja järgmine laks on juba etteaimatud suunas teel enne, kui haavatu dodgida saab.
UT3's tundub aga see kokkupõrkeinerts märgatavalt väiksem ja pihtasaamisest on palju lihtsam recoverida. Või, kas tõesti siis 0.70s vs 0.64s vahe annab niivõrd palju tunda?  |
See on ikka sellest, et inerts (knockback) väiksem on.
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006

|
13.01.2008 02:31:31
|
|
|
MitchriX kirjutas: |
Aagh, kõige häirivam element hetkel UT3's on tiimide tasakaalustamine. Ise viidan enamus aega Warfare/vCTF jahimaadel ja iga matchi lõppedes sa alustad samas võistkonnas, kus eelmise lõpetasid. Ei ole mingit randomize süsteemi, mis tähendab seda, kui üks tiim on võimsalt ülekaalukas, siis see domineerimine võib kesta üpriski kaua. Suht tihti on selline olukord, kus ühe tiimi motivatsiooni languse tõttu jääb sinna vaid 1-2 liiget (vs 8 näiteks ) pärast mitut hävingut järjest ja tavaliselt mitte keegi ei soovi potentsiaalsest võitja võistkonnast ennast teise tiimi vahetada. Kurb aga tõsi, tõsi aga kurb  |
ot: |
Veidi OT küll aga Crysis-s oli algul samamoodi(beta 2-s).Polnud just kuigi lõbus mängida tund aega tiimis kus teine mängija oli mingi noob kes isegi autoga ei osanud sõita .Tiimi vahetada ka ei saanud,sest siis oleksid kõik nn "rank" punktid kaduma läinud .Õnneks alates Beta 3-st lisati automaatne tasakaalustamine.Loodetavasti Epic teeb sama UT3 puhul . |
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Raynor
HV kasutaja
liitunud: 29.06.2005
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
|