|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
| autor |
|
Tanel
HV Guru

liitunud: 30.09.2001
|
|
| Kommentaarid: 472 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
13 :: |
7 :: |
359 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Lotharius
rallisibul

liitunud: 06.11.2005
|
26.11.2007 08:23:27
|
|
|
Klubi 3D oma on ju päris normaalse hinnaga, EU kohta
Tanel, videokartide sorteeringus on link puudu HD 38XX seeria kohta
_________________ Geek it til it MHz |
|
| Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
117 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
26.11.2007 08:49:26
|
|
|
Mis hinnast kasu, kui postimaks selle tuntavalt kallimaks teeb + kohe saadavust pole
|
|
| Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 18.05.2002
|
26.11.2007 08:56:08
|
|
|
| ei tea mis postimaksu sa eesti siseselt maksad, et too kaardi tunduvalt kallimaks teeb.
|
|
| Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
26.11.2007 09:15:42
|
|
|
| Winterwind kirjutas: |
| ei tea mis postimaksu sa eesti siseselt maksad, et too kaardi tunduvalt kallimaks teeb. |
Nüüd nad on tarneviisi muutnud(Tallinnast kätte on lisandunud ja post odavamaks läinud), aga varem küsiti ikka >100 selliste asjade pealt...tahtsin kunagi ketast sealt tellida. Esmapilgul oli odav, aga siis enam mitte kui see post juurde tuli. Hetke 75.- mujal Eestis pole jah suurt tappev, samas nii mõnigi teine pood saadab tasuta teatud hinnast alates
|
|
| Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Lotharius
rallisibul

liitunud: 06.11.2005
|
26.11.2007 09:38:54
|
|
|
Njaa USAs ka hinnad neil üles läinud, hetkel Neweggis ühtlaselt 269 doltsi, mis on sama palju kui XFX ja PNY 8800GT kaardid maksavad.
_________________ Geek it til it MHz |
|
| Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
117 |
|
| tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
26.11.2007 12:30:38
|
|
|
| Ho Ho kirjutas: |
Ehk sa oskad kirjeldada mõistlikult töötavat tööjaotust mitme GPU tuumaga süsteemis? Kuidas jagatakse töö laiali eri tuumade vahel et nad saaks efektiivselt omaette tööd teha?
|
Kas sa arvad, et eestis on ühtegi inimest kes sellele küsimusele midagi väga asjalikku oskaks vasta? Kui ati insenerid ütlevad, et see on realiseeritav, siis peame sellega arvestama. Kunagi oli levinud arvamus, et mitmeprotsessorisüsteemid on tupiktee, sest ei õnnestu vajalikke algoritme paralleelselt "jooksutatavateks" muuta.
Elu näitas, et see arvamus oli ekslik.
|
|
| Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
26.11.2007 13:12:59
|
|
|
AMD/ATI on niipalju pange pannud oma lubadustega, et narr oleks neid vähemalt ilma kriitikata arvestada
|
|
| Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
26.11.2007 13:39:27
|
|
|
| sukelduja kirjutas: |
| Kas sa arvad, et eestis on ühtegi inimest kes sellele küsimusele midagi väga asjalikku oskaks vasta? |
Kindlasti leidub, iseasi kas nad siin foorumis on. Tahaks loota, et mõni on
| sukelduja kirjutas: |
| Kui ati insenerid ütlevad, et see on realiseeritav, siis peame sellega arvestama |
Nagu öeldud siis viimasl ajal on nende lubadused veidi viletsa kattega olnud. Mina enda loogikat kasutades ei julgeks väita, et R700 on oluliselt efektiivsem tavalisest CF'ist. Enda arvates põhjendasin oma arvamust suhteliselt korralikult. Oleks tore, kui keegi tooks välja asjad, mis mul kahe silma vahele jäid ning mis võiks asjad paremaks teha, kui ma oletasin.
| sukelduja kirjutas: |
| Kunagi oli levinud arvamus, et mitmeprotsessorisüsteemid on tupiktee, sest ei õnnestu vajalikke algoritme paralleelselt "jooksutatavateks" muuta. |
Ehk oskad öelda millal seda arvati? Oletan, et >30a tagasi.
Muidugi üks asi mis võiks teoorias teha mitme kivi vahel suhtlemise veidike lihtsamaks oleks Rambus'ilt nende tehnoloogiat litsenseerida. Per pin per takt neli baiti pole naljaasi. DDR2 puhul on see ainult 4 bitti ning DDR3 puhul 8 ehk siis 4x vähem. Ainus jama on, et tehnoloogia saab kasutuskõlblikuks heal-juhul alles 3-4a pärast ning hindu ei julge vast keegi oletada. Karta on, et odav lõbu ei saa see olema. Selleks ajaks peaks ka die-stacking üsna heal järjel olema ning sel viisil oleks taas üks uus variant kuidas paigutada mitu kivi ühte kohta ilma et oleks väga suuri probleeme andmevahetusega.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
| Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
| tagasi üles |
|
 |
tonism
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.06.2002
|
26.11.2007 13:45:01
|
|
|
| Magic kirjutas: |
AMD/ATI on niipalju pange pannud oma lubadustega, et narr oleks neid vähemalt ilma kriitikata arvestada  |
OT: Mitte ainult AMD -- kas mitte Intel mingi aeg tagasi ei väitnud, et pole võimalik luua 32/64-bit? Võin eksida, aga olen aru saanud, et Inteli 64-bitine arhitektuur oli sisuliselt AMD64 tehh Inteli kleepsuga?
|
|
| Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
26.11.2007 13:54:19
|
|
|
| tonx kirjutas: |
| Magic kirjutas: |
AMD/ATI on niipalju pange pannud oma lubadustega, et narr oleks neid vähemalt ilma kriitikata arvestada  |
OT: Mitte ainult AMD -- kas mitte Intel mingi aeg tagasi ei väitnud, et pole võimalik luua 32/64-bit? Võin eksida, aga olen aru saanud, et Inteli 64-bitine arhitektuur oli sisuliselt AMD64 tehh Inteli kleepsuga? |
Intel inteliks - 64bit olemas ja üldse tehh rallis jookseb AMD eest hetkel jõhkra kiirusega ära(mis teha kui firma kordi suurem).
Ma võin siin eksida, aga Intel pole AMD-lt seda litsentseerinud...tegu ikka enda tulemusega.
Ja see, et asi võimalik pole on inteli poolt tihti PR olnud, et enda vanad tooted ka ikka müüdud saaksid
|
|
| Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 30.09.2001
|
|
| Kommentaarid: 472 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
13 :: |
7 :: |
359 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
26.11.2007 14:02:14
|
|
|
| Tanel kirjutas: |
| tsitaat: |
Ma võin siin eksida, aga Intel pole AMD-lt seda litsentseerinud...tegu ikka enda tulemusega.
|
eksid, see Intel EM64T tehnoloogia on 99% ulatuses AMD-lt kopeeritud  |
kopeeritud küll, aga kas ka litsenseeritud see 1% võib otsustav olla
|
|
| Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Mar1us
HV vaatleja
liitunud: 18.11.2007
|
26.11.2007 14:07:58
|
|
|
| Küsimus et kas see kaart on parem kui 8800GT või mitte küsiks ka mida need mis DDR4 mälud annavad juurde ja mis eelis või puuduse see tekitab DDR 3 ees (8800GT)
|
|
| tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 30.09.2001
|
26.11.2007 14:11:18
|
|
|
| Magic kirjutas: |
| Tanel kirjutas: |
| tsitaat: |
Ma võin siin eksida, aga Intel pole AMD-lt seda litsentseerinud...tegu ikka enda tulemusega.
|
eksid, see Intel EM64T tehnoloogia on 99% ulatuses AMD-lt kopeeritud  |
kopeeritud küll, aga kas ka litsenseeritud see 1% võib otsustav olla  |
litsentseeritud muidugi
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
| Kommentaarid: 472 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
13 :: |
7 :: |
359 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
26.11.2007 14:12:58
|
|
|
| tonx kirjutas: |
| OT: Mitte ainult AMD -- kas mitte Intel mingi aeg tagasi ei väitnud, et pole võimalik luua 32/64-bit? |
Nad lihtsalt lootsid, et high-end ja serverid võtavad kasutusse nende 64bit Itaniumid
DDR3 on madalama latentsusega, DDR4 veidi suurema läbilaskega tänu kõrgemale taktile. Samas numbrid ei näita veel üksinda midagi, loeb ikkagi see, kuidas kaart seda ära oskab kasutada. Antud hetkel tuleb GT oma ülesannetega paremini toime, ehkki mälu on aeglasem.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
| Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 30.09.2001
|
|
| Kommentaarid: 472 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
13 :: |
7 :: |
359 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
26.11.2007 14:25:47
|
|
|
sealt ei saanud eriti head vastust kuna ise vaatasin ka enne toda... aga jah..netis kaevates tundub, et ikka litsents on AMD-lt ja intel on seda lihtsalt endale sobivas suunas edasi arendanud.
|
|
| Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Mar1us
HV vaatleja
liitunud: 18.11.2007
|
26.11.2007 14:32:03
|
|
|
| AGa mis need AA-d on e taaks ka teada
|
|
| tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 18.05.2002
|
26.11.2007 14:34:31
|
|
|
tore offtopic. ostke parem acmest need 5 viimast hd3850-t ära.
hind on normaalne küll
|
|
| Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Lotharius
rallisibul

liitunud: 06.11.2005
|
|
| Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
117 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Draco
HV veteran

liitunud: 15.09.2005
|
|
| Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
| tagasi üles |
|
 |
piimaPAKK
HV kasutaja

liitunud: 06.12.2005
|
26.11.2007 14:45:20
|
|
|
Enamik renderdamist toimub tänapäeval mitmes passis seega annaks neid peksta erinevate GPUde vahel, kolmnurgad annaks objektide kaupa lahku lüüa ja GPUde vahel jagada.
Esimesed paar põlvkonda multi GPU kaarte ei ole arvatavasti suurem asi aga kui kasutajaid juba rohkem siis hakkavad ehk rakendused ka asju toetama.
|
|
| Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
| tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 22.04.2003
|
26.11.2007 15:11:40
|
|
|
sli ja hilisemad 3dfx monstrumid
ati enda rage maxx
sli/cf
millised paar põlvkonda?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
| Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
26.11.2007 15:41:15
|
|
|
| piimaPAKK kirjutas: |
| Enamik renderdamist toimub tänapäeval mitmes passis seega annaks neid peksta erinevate GPUde vahel, kolmnurgad annaks objektide kaupa lahku lüüa ja GPUde vahel jagada. |
Erm, kas jäi märkamata kui kirjeldasin miks erinevad passid asja keerukaks teevad?
| piimaPAKK kirjutas: |
| Esimesed paar põlvkonda multi GPU kaarte ei ole arvatavasti suurem asi aga kui kasutajaid juba rohkem siis hakkavad ehk rakendused ka asju toetama. |
Kui D3D/OpenGL'i poolt suured ümberkorraldused teha siis võibolla isegi oleks asjal üsna hea tulevik. Praegused multi-GPU lahendused paraku eriti hästi ei skaleeru alati. AFR on küll suhteliselt efektiivne kuid raiskab mälu ning latentsus kasvab võrdeliselt GPUde arvuga, samuti on veidi ebaefektiivne liigutada dünaamiliselt genereeritud datat kaadrist-kaadrisse kuna ühenduskanal on suhteliselt väikse läbilaskega.
Muidu R700 multi-GPU lahendust arutleti B3D's alates sellest postitusest. Seal võtavad sõna nii mõnedki minust oluliselt targemad ja teadlikumad asjatundjad kuid üldiselt on nad enam-vähem samal arvamusel, mis minagi. Eriti oluline on teema lõpu pool olev postitus.
| Arun kirjutas: |
Errr, no. GPUs are massively parallel in terms of *processing* logic, but not in terms of *control* logic. Here is a list of systems in a DX10 GPU that are *not* amenable to fine-grained redundancy:
- All I/O & display analogue.
- Video decoder hardware.
- PCI Express controller.
- Memory controller.
- Input assembly*.
- Clipping/Culling.
- Triangle Setup*.
- Rasterization.
- Global VS/PS arbitration.
- Texture addressing*.
- ALU Scheduler.
*: Depends slightly on implementation or only part of the process may be fine-grained (i.e. not enough)...
That's NOT a small list, and it's NOT a negligible part of the GPU. Good luck implementing fine-grained redundancy for any of those things, unless your definition of fine-grained is to duplicate things (increasing area by 25% to 100%) and not using them! |
Ok, jutt käib seal küll konkreetselt yeldi parandamiseks osade komponentide dubleerimises kuid samas kehtib see nimekiri ka nende funktsionaalsete üksuste kohta mida on mitme GPU'ga süsteemides keerukas laiali jagada.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
| Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
| tagasi üles |
|
 |
|