Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
lauri143
HV kasutaja
liitunud: 26.12.2003
|
20.06.2007 10:25:06
|
|
|
Tere!
Lugesin ka antud teemat ning pean tunnistama, et ML on saast. Miks? Sai ostetud ~aasta tagasi N720 seeria sülearvuti. Kõik töötas esimesed paar kuud ~2,5 - 3 ning seejärel tekkisid ekraanile valged laigud. Läksin kohale, sõimasin veits, sain õnneks välja vahetatud. Nüüd on lugu nii, et saab aasta kasutatud, kuid juba on Touchpadi ühe hiirenupu juurest pragu sees, lisaks on järjekordselt ekraanile tekkinud valged laigud....
Ei soovita ML-i osta. Garantiis läheb ka alati jube kaua aega, kuid see on vist igal pool tavaline.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
ak.90
HV veteran
liitunud: 01.06.2007
|
20.06.2007 11:00:20
|
|
|
lauri143 kirjutas: |
Tere!
Lugesin ka antud teemat ning pean tunnistama, et ML on saast. Miks? Sai ostetud ~aasta tagasi N720 seeria sülearvuti. Kõik töötas esimesed paar kuud ~2,5 - 3 ning seejärel tekkisid ekraanile valged laigud. Läksin kohale, sõimasin veits, sain õnneks välja vahetatud. Nüüd on lugu nii, et saab aasta kasutatud, kuid juba on Touchpadi ühe hiirenupu juurest pragu sees, lisaks on järjekordselt ekraanile tekkinud valged laigud....
Ei soovita ML-i osta. Garantiis läheb ka alati jube kaua aega, kuid see on vist igal pool tavaline.  |
No öeldakse ju, et seda raha mida maksad selle raha eest saad ka väärilise arvuti
Üldiselt kõik need ML, Ordi, K-arvutisalongi jme. eestis kokkupandud odavad junnid lähevad katki
|
|
Kommentaarid: 209 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
188 |
|
tagasi üles |
|
 |
heretic666
HV Guru

liitunud: 13.02.2006

|
21.06.2007 13:28:59
|
|
|
Ega need välismaa Aceri ja Acme toodangud ka just etemad pole.
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Spezz
HV veteran
liitunud: 21.08.2005
|
26.06.2007 09:07:23
|
|
|
lauri143 kirjutas: |
Ei soovita ML-i osta. Garantiis läheb ka alati jube kaua aega, kuid see on vist igal pool tavaline.  |
Ekspressgarantiist oled kuulnud?
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
 |
darkside
HV veteran

liitunud: 20.05.2005
|
26.06.2007 10:11:03
|
|
|
Spezz, ega ta nüüd iga kord ka ei aita...rapla taigis seisab raudselt nurgas ja kui keegi korra nädalas viib suurema murega tlna kohapeal ei osata üldjoones midagi teha
sõbral sai arvuti viidud taigi (ML Arvutite garantiihooldus raplas), arvuti oli ära kuu aega, hiljem kui ML arvutite infoliinile sai helistatud ja sõimatud siis nad vastasid, et nende juures oli arvuti 3 päeva et kui kohalik teeb niikaua siis see ei ole nende probleem
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
busse
HV veteran
liitunud: 14.03.2004
|
03.07.2007 15:22:32
|
|
|
darkside kirjutas: |
sõbral sai arvuti viidud taigi (ML Arvutite garantiihooldus raplas), arvuti oli ära kuu aega, hiljem kui ML arvutite infoliinile sai helistatud ja sõimatud siis nad vastasid, et nende juures oli arvuti 3 päeva et kui kohalik teeb niikaua siis see ei ole nende probleem  |
pigem arvan, et partneritel pole alati testiks juppe (tean omast kogemusest), tellitakse testiks arvutile detail (täna tellid homme kohal), kui ei sobi, tellitakse järgmine jupp. eks niimoodi venib see arvuti remont. lisaks muidugi see, et möned korrad nädalas saadetakse katkised arvutid tallinnasse remonti (juhul kui kohalikel partneritel käib asi üle jöu teha korda), kus nad lähevad omakorda sisse vöetud arvutite ootejärjekorda (juhul muidugi kui pole kisa tehtud, et eelisjärjekorras vöetakse või uus masin). ja sealt nad vöetakse omakorda töösse. eks jah, tln teeninduses on ka järjekorrad nagu on, mönikord lühemad, teinekord pikemad. arvuti korras, läheb ükspäev posti, teinepäev kohal ja kohalik edasimüüja kusagil saabki kliendi järgi kutsuda.
kogu selle tegevuseks kulub aega ja ma siis ei imesta, et möni masin vöib kuukene remondis olla, teine vähem. söltub probleemist ja sellest, kuidas lahendatakse, kas läbi tallinna teeninduse või pusitakse kohapeal korda.
vb see selgitab, miks ühe masina saab kiiremini korda kui teise. kindlasti on erineva teeninduspartneri töö ka erinev. kes kiirem, kes aeglasem.
_________________ http://foto.urmo.ee/ |
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
 |
darkside
HV veteran

liitunud: 20.05.2005
|
03.07.2007 19:09:13
|
|
|
busse, õnneks endal nüüd tutvus sees ML Arvutid garantii teostajaga, mitte õnneks sama firma, kellega ennist probleemid olnud
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
mcaff
Piiratud kasutaja

liitunud: 10.08.2005
|
17.09.2007 18:28:53
|
|
|
Ostsin täna Logitech X-230 kõlarid tartu enterist, teenindus oli 5+
|
|
Kommentaarid: 130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
104 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mäger
HV kasutaja
liitunud: 27.12.2006
|
18.09.2007 17:17:13
|
|
|
selline jama siis, et sai ostetud vigane juhtmeta hiire ja klaviatuuri komplekt s510. asi selles, et pluss ei taha töötada (see, millega saab teha küsimärki) ja vahepeal loobib pluss märke väga palju teksti vahele, nii lihtsalt ei saa arvutit kasutada.
kuidas on lood muidu enterisse garantiisse viidud asjadega?
kristiine enterist ostetud, viimase paari tunni jooksul olen vähemalt neli korda sinna helistanud, aga keegi pole vastanud. korra andis kinnist ja kohe peale seda ei vastanud jällegi keegi.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
-RaiTz-
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.06.2006
|
21.09.2007 10:20:55
|
|
|
Endal on Microlink garantiiga järgmine kogemus. Arvutil oli probleem järgmine. Läks käima, aga pilti polnud. Arvasin kohe, et graafika kaart katki. Kuna oli ekspressgarantii siis helistasin neile, rääkisin probleemi ja tõenäolise lahenduse ära. öeldi et tullakse vaatama. Kuna ennast sel hetkel tallinnas polnud, lasi tuttav remondivenna tuppa. Vahetati siis graafika kaart ära ja arvuti töötas. Läks päev mõõda kui tuttav helistas, et arvutit käima pannes ajab et üks SLi kaartidest ei tööta, mis oli muidugi veider, kuna eelmine graafika kaart oli ati x1300. Tallinnasse tagasi jõudes selgus et nad olid ilma kellelegi mainimata/küsimata mulle nvidia 7300GT sisse pannud ja kuskilt mälupulgalt valed draiverid ka peale pannud mis peksid segast.
Pikk jutt sitt jutt, aga minuteda peaks ikka kliendilt ennem küsima, kas selline vahetus sobib?
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
busse
HV veteran
liitunud: 14.03.2004
|
21.09.2007 10:26:19
|
|
|
-RaiTz- kirjutas: |
Pikk jutt sitt jutt, aga minuteda peaks ikka kliendilt ennem küsima, kas selline vahetus sobib? |
Seda kommenteerida ei oska, kuid üldiselt on tingimuses, et klient peab saama sama või samaväärse (parema) asemele. juhul kui nt atit sellist pole pakkuda, siis geforce asemele.
_________________ http://foto.urmo.ee/ |
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
 |
kirurg
HV vaatleja
liitunud: 19.01.2007
|
|
tagasi üles |
|
 |
Snowy
HV vaatleja
liitunud: 03.11.2002
|
18.10.2007 11:16:26
|
|
|
Sattusin juhslikult enteri veebilehele. Üllatuseks on nad avanud vana, maailma kõige koledama veebilehe asemel netipoe avanud. Tundus esmapilgul täitsa sümpaatne. Kas keegi on juba jõudnud osta ka midagi?
_________________ Praegu kodus |
|
tagasi üles |
|
 |
t-force
Kreisi kasutaja
liitunud: 31.07.2004
|
26.10.2007 20:19:31
|
|
|
Läpakas käis garantiis kuna viskas ekraani mängudes triibuliseks.
Algul oli järjekord,siis ei leitud viga ja kui avastat,et veaks on emaplaat ei olnud neil kohe asendust ka. Kokku igatahes 3 nädalat. Kätte sain oli esimese asjana kohe "peaasi et enam tagasi viima ei peaks". Tundus,et probleemid lahendatud kuid kui kodus bluetoothiga telefoni ühendama hakkasin avastasin,et bluetoothi puuudub täielikult. Nii,et tundub,et nad ise on mingi käki kokku keeranud seal ja ikka peab tagasi minema. Masendav.
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
busse
HV veteran
liitunud: 14.03.2004
|
26.10.2007 21:16:25
|
|
|
t-force kirjutas: |
Läpakas käis garantiis kuna viskas ekraani mängudes triibuliseks.
Algul oli järjekord,siis ei leitud viga ja kui avastat,et veaks on emaplaat ei olnud neil kohe asendust ka. Kokku igatahes 3 nädalat. Kätte sain oli esimese asjana kohe "peaasi et enam tagasi viima ei peaks". Tundus,et probleemid lahendatud kuid kui kodus bluetoothiga telefoni ühendama hakkasin avastasin,et bluetoothi puuudub täielikult. Nii,et tundub,et nad ise on mingi käki kokku keeranud seal ja ikka peab tagasi minema. Masendav. |
vb on isend, millel bt sisselülitus käib erinevalt kui sinu eelmisel masinal oli? või draiverid paigast bt'l?
_________________ http://foto.urmo.ee/ |
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
 |
t-force
Kreisi kasutaja
liitunud: 31.07.2004
|
26.10.2007 21:53:14
|
|
|
No bt driveritega ma proovisin juba see ei aidanud. Ja sisselülitus nupp peaks ikka samaks jääma mis märgitud ma arvan. Kuna masin sama emaplaat vahetati lihtsalt uue ja oletatavasti täpselt samasuguse vastu
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
busse
HV veteran
liitunud: 14.03.2004
|
26.10.2007 22:06:44
|
|
|
t-force kirjutas: |
No bt driveritega ma proovisin juba see ei aidanud. Ja sisselülitus nupp peaks ikka samaks jääma mis märgitud ma arvan. Kuna masin sama emaplaat vahetati lihtsalt uue ja oletatavasti täpselt samasuguse vastu  |
no kui ainult emaplaat vahetati ära, siis ei tohiks töesti olla bt probleemi. vöid alati everestiga vaadata, mis emmel on küljes või ei ole. btw kui bt on olemas, siis manage all peaks seda kenasti kuvama ka.
_________________ http://foto.urmo.ee/ |
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
 |
darkside
HV veteran

liitunud: 20.05.2005
|
26.10.2007 22:51:49
|
|
|
busse kirjutas: |
t-force kirjutas: |
No bt driveritega ma proovisin juba see ei aidanud. Ja sisselülitus nupp peaks ikka samaks jääma mis märgitud ma arvan. Kuna masin sama emaplaat vahetati lihtsalt uue ja oletatavasti täpselt samasuguse vastu  |
no kui ainult emaplaat vahetati ära, siis ei tohiks töesti olla bt probleemi. vöid alati everestiga vaadata, mis emmel on küljes või ei ole. btw kui bt on olemas, siis manage all peaks seda kenasti kuvama ka. |
minu ML arvuti omal pead ikka päris mitu korda sõtkuma, enne kui BT sisse lülitub ja sõtkumise variante on erinevaid...kas koos või ilma wifita jne
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
t-force
Kreisi kasutaja
liitunud: 31.07.2004
|
27.10.2007 01:36:36
|
|
|
No device manage all hetkel ei kuva seda küll. Sõbra hp läpaka peal proovides oli nii,et see tekkis sinna alles siis kui bt ise sisse lülitada. Kellelgi kes kasutab bt-ga ml läpakat ehk teab kus see seade näha võiks olla kui ei ole sisse lülitatud?
Olen proovinud juba koos ja ilma wifita,see ei muuda midagi. Samuti proovisin natuke kauem all hoidmist jms.
On see üldse eraldi või emaplaadi küljes?
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
darkside
HV veteran

liitunud: 20.05.2005
|
27.10.2007 09:14:23
|
|
|
t-force, ma juba kirjeldasin kuidas see minu masinal välja näeb...aga kui ei ole nupust sisse lülitatud, siis teda ei olegi kuskil näha...sest vool sinna on välja lülitatud vist
Kõige mõttekam oleks olnud eile helistada 6 390 030 ML Arvutite klienditukke...aga emaplaadi mudeli numbri ütlemine ehk aitab otsimist kui sina ei tea, siis klienditugi teab seda raudselt
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
t-force
Kreisi kasutaja
liitunud: 31.07.2004
|
29.10.2007 19:06:55
|
|
|
Kohapeal lahendati paarikümne minutiga probleem ära
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wilts
HV veteran
liitunud: 07.02.2002
|
07.12.2007 22:21:04
|
|
|
nii... mõtlesin, et ei kirjuta aga siiski keda kotib... asi juba unund nats.
augusti keskel läks kõvaketas garantiisse... asi oli vigane.. sooviga failid võimalusel uue peale ümber lasta.
mingi 2 nädala pärast helistasin siis oli ketas kadunud.. või naad ei leidnud seda...
ELS´ist sai siis uuritud et asi ikkagi ML´i jõudnud ja keegi vastu ka võtnud.
no kõik ok.. jätsin nädalaks- kaheks rahule.
Helistan uuesti septembris millagil... tuli siis välja et nendel liiga palju garantii laptoppe, et ei ole aega mu kettaga tegeleda... ok... ee no kas mul pole siis garantii ve... ah noh suva.
Septembri lõpu poole helistan siis uuest.. (asi polnud veel töös) et suva need failid tahaks lihtsalt uut kettast.
Mingi 2 nädala pärast oktoobris helistan uuest ja uurin kuidas kettaga lood on... eelmine kõne vist ei jõusnud kuskile... märgiti siis uuesti et FAILE POLE TARVIS KOPPEERIDA.
neid kõnesid oli siis umbes kolm tükki, et ma ei taha faile andke lihtsalt uus ketas.
jätsin naad jälle mingiks 2 nädalaks u. rahule.
Novembris oli ka paar kõnet nädalaste vahedega..(arvasin, et järsku pole 160GB´st võtta lubasin juurde maksta, et saatku või 400GB) siis oli jälle ketas kadunud.. pidid otsima ja siis garantii vahetuse tegema.
Noh... jätsin nad siis otsima.
Vahepeal sai uus arvuti siis kokku klopsitud ja sellel ainult üks ide.. noh ketast vaja juba.
Detsembri algul mõtlen, et jõuluks tahaks kätte ikka saada, ja hakkasin neid sagedamini pommitama.
väikse juramise peale (vbla väike mõõda rääkimine) aga arve millega kõvaketas neilt ostetud oli sai septembri lõpus aasta täis ja siis nüüd väideti, et kõvakettal garantii läbi. a vbla polnud tüüp asjaga kursis millal see ketas sinna jõudnud oli.
igatahes.. nüüd 07.12.07 siis asi õnnelikult käes
edit.
Ja see polnud edasimüüja vaid tallinna teenindus.
miks kirjutasin.. sest raskelt käivad närvidele inimesed kes räägivad ml´i kiirest garantiist.
viimati muutis Wilts 07.12.2007 23:31:44, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
busse
HV veteran
liitunud: 14.03.2004
|
07.12.2007 22:27:29
|
|
|
selliseid asju jah juhtub, et midagi on ja seisab ja seisab ja klient ootab...
_________________ http://foto.urmo.ee/ |
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
 |
T0mmy
HV vaatleja
liitunud: 18.07.2006
|
09.12.2007 09:51:07
|
|
|
Wilts kirjutas: |
... raskelt käivad närvidele inimesed kes räägivad ml´i kiirest garantiist. |
Kusjuures tõsijuttu räägivad. ML-i garantii on tõesti ülikiire, vaid päevade, ekspressgarantii puhul isegi tundide küsimus. Aga seda siis ML arvutite puhul.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
09.12.2007 10:46:02
|
|
|
T0mmy: Olulist vahet tuleb teha - ühel juhul remonditakse oma toodangut oma remondikontoris, teisel juhul - "võõrad tooted" - ollakse müügivahendajad.
Ehk siis remonti toodud arvuti vaadatakse üle - kui on suurem viga, saadetakse esindus- või volitatud remondifirmasse edasi remonti.
Näitena ostetud HP Compaqi garantiiremont. Enteri kaudu oleks tulnud remondiaeg 2 nädalat. Oodata polnud aega - lohistasin ise masina Kungla-Dialoogi (kui volitatud remondifirmasse) ja kulus aega 3 päeva remonti andmisest kättesaamiseni...
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
|