Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Sakurai
HV veteran

liitunud: 31.03.2006
|
12.07.2007 15:21:30
|
|
|
angel kirjutas: |
mis sul viga mul AMD64 X2 2.5GHz ja nii pea ei tule ka midagi asemele (kui need oodatavad mängud on piixud siis ei tulegi midagi asemele vaid müüakse maha)  |
No aga siis sa ei saa bloomi üle karjuda enam ju kui sa putteri maha müüd
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
3 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
12.07.2007 15:24:54
|
|
|
jälle see bloom... õnneks crysis mängus paistab graafika reaalsuse peal olevat mitte mingi üle bloomitud pruun piix. Eks crysis nagu kunagi ka farcry paneb paika kas peab süsteemi välja vahetama või mitte.
FarCry pärast sai kunagi MX4 asemele 9800pro ostetud. Enne sai muidugist MX4 ga asja suht tublisti mängitud ja isegi pilt liikus suht hästi
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sakurai
HV veteran

liitunud: 31.03.2006
|
13.07.2007 00:07:38
|
|
|
angel kirjutas: |
jälle see bloom... õnneks crysis mängus paistab graafika reaalsuse peal olevat mitte mingi üle bloomitud pruun piix. Eks crysis nagu kunagi ka farcry paneb paika kas peab süsteemi välja vahetama või mitte.
FarCry pärast sai kunagi MX4 asemele 9800pro ostetud. Enne sai muidugist MX4 ga asja suht tublisti mängitud ja isegi pilt liikus suht hästi  |
Ei ma nalja pärast mainisin bloomi Far Cry oli tõsiselt tegija kui ta välja tuli.. minu jaoks vähemalt. Ma loodan Crysisest sama.
Graafika on jah reaalsuse piiri peal, kuid on jällegi vaieldav, mis täpselt on reaalsus.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
3 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
excalibur
HV Guru
liitunud: 24.01.2003
|
13.07.2007 00:11:21
|
|
|
heh puud on küll 2005 aastatst muidu mängitav kuid ilgelt võlts on loodus.
|
|
Kommentaarid: 316 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
4 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sakurai
HV veteran

liitunud: 31.03.2006
|
13.07.2007 00:27:51
|
|
|
Loodus on võlts? What the hell=?
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
3 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
13.07.2007 00:52:29
|
|
|
graafika on farcry küll suht "reaalne" ei ole see samune üle B**** piix ega plastiliini maailm ilma füüsikata. Pealegi kui see särav troopika (mis järele mõeldes nägi suht reaalne välja ja iga mängus oleva ilmaga oli erinev) ei meeldinud sai isegi mingil määral asja muuta ehk siis mingid "theme" värgid minuteada olid valikus olemas mille sai peale suruda. Vesi oli kah graafiliselt väga hästi tehtud ja kohati andis päris reaalse tunde (ei olnud vedel metall nagu enamus tänapäeva mänge)
FarCry on graafiliselt parem ja jookseb 10x paremini kui paljud nn "nextgen" saastad mis välja lastud on. Vähemalt füüsika on kah olemas ning uute patchide abil isegi võimalik maapinda mingil määral augustada. Ainuke viga vist pidi olema uue patchiga et AI kohati näeb läbi asjade (bug) aga selle vastu pidavat juba rohi olemas olema ehk siis keegi tegi väikse tweaki selle tarvis (midagi sellist vist enne siin teemas isegi öelnud ja vast andsin ka ligi sellele patchile)
Ainuke asi mis suht olid need väiksed kollid ----> graafiliselt suht alaarenenud. Oleksid võinud paremini tehtud olla. Samas need suuremad jms jubedamad kollid olid juba paremini välja vorbitud. + kui AI vette sattus ei osanud ta mitte piixugi seal teha. Ehk siis oli suht AI lülitati välja.
Hea seegi et Wolf3D ajastu lõppes ära. Enamus fps e on 100% wolf3D ehk siis mööda koridori jooksmine. Ainuke vahe et seinad kannavad avara ruumi textuure aga kui midagi üritad kusagil teha vms minna siis tuleb nähtamatu sein ette vms asi millest üle ei saa hüpata
to excalibur: kui sa tahad võltse puid näha siis enamus mängudes tee nända--> mine puu alla. Ja siis hakka ülesse vaatama. Seejärel pööra kaamerat vaade ülesse. Enamus mängudes on tulemus selline et puu lehed liiguvad sinuga kaasa. Väga vähestes oli nõnda et puu lehed jäid paigale. Ainuke asi et ei mäleta kas farcry sama jama oli.
Loodan et Crysis pakub midagi veel enamat... huvitav mida nad ainult selle mänguga veel teevad... bug fiximine? Ehk siis tahavad sama bugi vabana asja välja lasta nagu farcry
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
viimati muutis angel 13.07.2007 00:54:35, muudetud 4 korda |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sakurai
HV veteran

liitunud: 31.03.2006
|
13.07.2007 00:52:52
|
|
|
angel kirjutas: |
graafika on farcry küll suht "reaalne" ei ole see samune üle B**** piix ega plastiliini maailm ilma füüsikata. Pealegi kui see särav troopika (mis järele mõeldes nägi suht reaalne välja ja iga mängus oleva ilmaga oli erinev) ei meeldinud sai isegi mingil määral asja muuta ehk siis mingid "theme" värgid minuteada olid valikus olemas mille sai peale suruda. Vesi oli kah graafiliselt väga hästi tehtud ja kohati andis päris reaalse tunde (ei olnud vedel metall nagu enamus tänapäeva mänge)
FarCry on graafiliselt parem ja jookseb 10x paremini kui paljud nn "nextgen" saastad mis välja lastud on. Vähemalt füüsika on kah olemas ning uute patchide abil isegi võimalik maapinda mingil määral augustada. Ainuke viga vist pidi olema uue patchiga et AI kohati näeb läbi asjade (bug) aga selle vastu pidavat juba rohi olemas olema ehk siis keegi tegi väikse tweaki selle tarvis (midagi sellist vist enne siin teemas isegi öelnud ja vast andsin ka ligi sellele patchile)
Ainuke asi mis suht olid need väiksed kollid ----> graafiliselt suht alaarenenud. Oleksid võinud paremini tehtud olla. Samas need suuremad jms jubedamad kollid olid juba paremini välja vorbitud. + kui AI vette sattus ei osanud ta mitte piixugi seal teha. Ehk siis oli suht AI lülitati välja.
Hea seegi et Wolf3D ajastu lõppes ära. Enamus fps e on 100% wolf3D ehk siis mööda koridori jooksmine. Ainuke vahe et seinad kannavad avara ruumi textuure aga kui midagi üritad kusagil teha vms minna siis tuleb nähtamatu sein ette vms asi millest üle ei saa hüpata
to excalibur: kui sa tahad võltse puid näha siis enamus mängudes tee nända--> mine puu alla. Ja siis hakka ülesse vaatama. Seejärel pööra kaamerat vaade ülesse. Enamus mängudes on tulemus selline et puu lehed liiguvad sinuga kaasa. Väga vähestes oli nõnda et puu lehed jäid paigale. Ainuke asi et ei mäleta kas farcry sama jama oli.
Loodan et Crysis pakub midagi veel enamat... huvitav mida nad ainult selle mänguga veel teevad... bug fiximine? Ehk siis tahavad sama bugi vabana asja välja lasta nagu farcry  |
Ja vot sellise postituse eest saidki sa mult positiivse.. Tubli foorumlane.
Väikesed kollid olid tõesti mänguga võrreldes ikka eriti jurad .D
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
3 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
13.07.2007 00:57:17
|
|
|
mnjah.. jõuti juba quote panna... see tekst mul läks liiga läbuks kätte vist (pealegi sutsu vale teema).
Aga kas keegi mingeid pilte on leidnud kus Crysis DX9 VS DX10 on? Või erinevusi mis sellega kaasneb. Ise olen neid videosid passinud aga otseselt nagu öeldud ei ole et see nüüd DX10 või see nüüd DX9. Või siis ma ei ole tähele pannud
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
excalibur
HV Guru
liitunud: 24.01.2003
|
13.07.2007 08:13:32
|
|
|
farcy looduse all ma pean silmas puid ja muru. väga selline tuim ja lapik
|
|
Kommentaarid: 316 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
4 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
13.07.2007 10:44:40
|
|
|
excalibur kirjutas: |
farcy looduse all ma pean silmas puid ja muru. väga selline tuim ja lapik |
eks Crysis'es tehakse parem. Seal peaks nagu muru nüüd reageerima mängus olevatele tegelastele. Enamus tänapäeva mängudes on muru lapik jms + jookseb kõvasti halvemini üldiselt.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
tolm
HV kasutaja

liitunud: 01.01.2005
|
13.07.2007 12:40:26
|
|
|
g-nome kirjutas: |
Viilutaja kirjutas: |
Mina leian, et seljuhul on mängutegijad jälle läinud lihtsamat teed pidi ja ei olegi nii kõige kõige mäng. |
arvad et nad tõesti ei kaalnudud igasuguseid võimalike variatsioone? võimalik et rabelev tegelane hakanuks mängu häirima vms. |
nuga kõril ei julgeks ise ka eriti rabeleda
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Viilutaja
HV Guru

liitunud: 28.07.2002
|
13.07.2007 12:48:29
|
|
|
winterblows kirjutas: |
g-nome kirjutas: |
Viilutaja kirjutas: |
Mina leian, et seljuhul on mängutegijad jälle läinud lihtsamat teed pidi ja ei olegi nii kõige kõige mäng. |
arvad et nad tõesti ei kaalnudud igasuguseid võimalike variatsioone? võimalik et rabelev tegelane hakanuks mängu häirima vms. |
nuga kõril ei julgeks ise ka eriti rabeleda  |
Ma nuga küll tähele ei pannud ning, nii rahulikult kõripidi käes võib olla ainult surnud inimene. Sest kui kõri pihus ja jalad maast lahti hakkab reeglina inimene lämbuma-ehk loe ka rahutuks muutuma. See tegelane imetleb seal taevast võiks siis oma piinajale otsa vaadata, kasvõi korraks.
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
G80
HV Guru

liitunud: 27.03.2006
|
13.07.2007 14:20:10
|
|
|
Viilutaja kirjutas: |
winterblows kirjutas: |
g-nome kirjutas: |
Viilutaja kirjutas: |
Mina leian, et seljuhul on mängutegijad jälle läinud lihtsamat teed pidi ja ei olegi nii kõige kõige mäng. |
arvad et nad tõesti ei kaalnudud igasuguseid võimalike variatsioone? võimalik et rabelev tegelane hakanuks mängu häirima vms. |
nuga kõril ei julgeks ise ka eriti rabeleda  |
Ma nuga küll tähele ei pannud ning, nii rahulikult kõripidi käes võib olla ainult surnud inimene. Sest kui kõri pihus ja jalad maast lahti hakkab reeglina inimene lämbuma-ehk loe ka rahutuks muutuma. See tegelane imetleb seal taevast võiks siis oma piinajale otsa vaadata, kasvõi korraks. |
Nojah,eks crysises ole ka vigu,ega miski pole täiuslik.
Selline probleem jätab mind külmaks ausalt öeldes,põhiline,et muu töötab hästi jne.
_________________ Ära siia kliki |
|
Kommentaarid: 256 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
210 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sakurai
HV veteran

liitunud: 31.03.2006
|
13.07.2007 14:25:13
|
|
|
See pole minu jaoks ka eriti suur faktor nagu. Aga kui kauem mängu mängida, siis hakkad nagu vaatama neid vigu rohkem ka. Alguses suure tuhinaga ei saa arugi et midagi viga on .D
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
3 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
posthuman
HV Guru

liitunud: 15.06.2002
|
13.07.2007 14:32:38
|
|
|
Sakurai, panid küll puusse. Mu arust esmamulje, mängitavus ja kõik muu ongi asjad, mis kõigepealt mängu juures silmad jäävad esimese leveli juures ja selle järgi siis otsustatakse, et kas üldse on mõtet mängida. Olugi, et hetkel on palju videosi ja pilte ja ei tohiks pettumust olla, aga sellegipoolest on vähemalt minu puhul küll esmamulje kõige tähtsam. Nii kui ikka nihu on ja buge täis, kohe maha ära ka. Mitte et ma eriti viimaste aastate jooksul eriti midagi mänginud olen, aga noh
|
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sakurai
HV veteran

liitunud: 31.03.2006
|
13.07.2007 14:39:55
|
|
|
See et sinu arust nii on, ei tähenda et mina tingimata puusse panin. Minu jaoks on käesoleva mänguga ikkagi nii, et vead hakkavad alles hiljem silma.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
3 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
13.07.2007 14:57:54
|
|
|
kui vead suured ei ole siis eriti ei häiri +kui üldine pilt hea... ma võin igas mängus hunnikute viisi "vigu" ette laduda. Aga siiski kui mäng on hea ja täidab teatud nõudmised siis on teda nauditav mängida.
Igatahes ütleks nõnda et kõik mängud on vigased aga mõned on häirivamalt kui teised ja mõned on lihtsalt piixus omadega. Enamus häid mänge uuringu alla võttes võib hakata listi koostama mis seal viga on.
Loodan et Crysis igatahes pöörab elemetaarsetele asjadele tähelepanu. See kui kellelgi kõrist kinni võtan ja ta ei rabele ei ole eriti häiriv. Aga kui seal palju selliseid vigu siis lõpuks vast viskab üle küll.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
WäntWõll
make.believe

liitunud: 18.01.2005
|
|
Kommentaarid: 374 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
300 |
|
tagasi üles |
|
 |
G80
HV Guru

liitunud: 27.03.2006
|
|
Kommentaarid: 256 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
210 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
15.07.2007 16:07:10
|
|
|
ise olen nii mõndagi mängu oodanud (enamus neist valmistanud suure pettumuse mõned neist olnud sellised nagu lootsin ja paremadki veel) aga FarCry ootamist endal ei olnud. Sain teada alles siis mängust midagi kui demo oli väljas. Ehk siis mõttetu hype treilerite spämmi ei olnud FarCry ja vast sellepärast mõnele asi ei meeldinudki et liiga raske ning ajupesu ei tehtud (mõni tarbib kõike mida reklaamitakse).
Seal videos nähtud paistaks nagu onudele ei meeldi kui sa neil kõrist kinni võtad. Ja tundub et vist saab ka granaatide jms lõhkeainetega mängus kala kah püüda
Mul ainult oleks üks küsimus: kui treileris nähtud vennad vette kusevad kas siis klassikalisel viisil "läbi pükste"
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
WäntWõll
make.believe

liitunud: 18.01.2005
|
15.07.2007 16:26:42
|
|
|
Sul angel, on ikka huvitavad tähelepanekud
Jäi kohe hingele,et kuidas keegi mängumaailmas kuseb
|
|
Kommentaarid: 374 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
300 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
15.07.2007 16:34:40
|
|
|
nu lihtsalt tahaks teada kas ikka klassiga... paljudes mängudes kustakse... lihtsalt kui "reaalsuse lähedane" nendel asi on. Aga arvatavasti kui vorst välja paistaks saaks asi bänni (mõni vist käib pesemas end kah riided seljas). Aga eks sensuur teeb oma töö.. neil kah tegevust vaja muidu jäävad veel söömata.
Treilerite järgi tundub asi mängimist väärt iseasi kui hea ta siis on kui ise mängin. Ainuke asi et liiga "god mode" moodi tundub see mäng treilerites. tekib tunne et ei pea vastaseid eriti kartma kuna su ülikond teeb igasugu trikke. Ja huvitav kas teatud materjalid mis päris elus kuule läbi lasevad teevad seda ka mängus ?
Eeldan et mäng liiga kergeks ei tehata aka US IQ ne omane mäng. Üldiselt on mul see jama mõnes mängus et alguses on easy liiga kerge aga hardi ei saa võtta kuna pärast läheb asi liiga ebameeldivalt raskeks
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
WäntWõll
make.believe

liitunud: 18.01.2005
|
15.07.2007 16:56:25
|
|
|
Ise arvan(loodan) et tuleb sama raske nagu Farcry,kus hiromandid jäid kõvasti hätta ja igasugu "julge hundi rind on kuule täis" tegevus viis kiirelt ja kindlalt hukule
Asjale pidi kohati ikka väga loominguliselt lähenema
|
|
Kommentaarid: 374 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
300 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
15.07.2007 16:58:00
|
|
|
mule meeldib väljakutset esitav mäng aga mitte ajuvaba cheetiva AI ga mäng. Ehk siis loodan et AI läbi seinte ei näe vms üli tähelepanelik kohati ei ole + ei ole su pea külge kinni naelutatud sihikuga (sellist saasta kah tehtud kus AI oli otseses mõttes su pea külge kinni pandud püssiga)
FarCry meeldis juba sellepärast et kõik olukorrad pidi suht taktika abil lahendama ehk siis hiilimine jms varju otsimine. ehk siis rambo mängimine ei läinud kuidagi läbi
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
viimati muutis angel 15.07.2007 16:59:40, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
G80
HV Guru

liitunud: 27.03.2006
|
15.07.2007 18:04:17
|
|
|
angel kirjutas: |
nu lihtsalt tahaks teada kas ikka klassiga... paljudes mängudes kustakse... lihtsalt kui "reaalsuse lähedane" nendel asi on. Aga arvatavasti kui vorst välja paistaks saaks asi bänni (mõni vist käib pesemas end kah riided seljas). Aga eks sensuur teeb oma töö.. neil kah tegevust vaja muidu jäävad veel söömata.
Treilerite järgi tundub asi mängimist väärt iseasi kui hea ta siis on kui ise mängin. Ainuke asi et liiga "god mode" moodi tundub see mäng treilerites. tekib tunne et ei pea vastaseid eriti kartma kuna su ülikond teeb igasugu trikke. Ja huvitav kas teatud materjalid mis päris elus kuule läbi lasevad teevad seda ka mängus ?
Eeldan et mäng liiga kergeks ei tehata aka US IQ ne omane mäng. Üldiselt on mul see jama mõnes mängus et alguses on easy liiga kerge aga hardi ei saa võtta kuna pärast läheb asi liiga ebameeldivalt raskeks  |
Sa ei pea ju neid nano-ülikonna võimeid kasutama ja ühes videos räägiti,et mida rohkem sa asju õhku lased ja "möllad",siis tuleb ka rohkem abi vägesid,et vaikselt snaipides on lihtsam.
_________________ Ära siia kliki |
|
Kommentaarid: 256 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
210 |
|
tagasi üles |
|
 |
|