Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Medieval 2: Total War märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 13, 14, 15  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Sakurai
HV veteran
Sakurai

liitunud: 31.03.2006




sõnum 01.07.2007 19:55:46 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
nu Total War on suht sallimatu... kui ei oska ja strateegiat ei oma siis saad haledalt peksa icon_lol.gif

see ei ole selline: point and click mäng nagu enamus "strateegia" mänge on. Vaid seal peab ikka vaeva nägema ja mõtlema. Kuidas muidu suudaks mingi 500 mehega 1000 mehest jagu saada (ise mängisin viimati mediumiga, hardiga peaks vast kah üritama) Isegi kui sa oled ülekaalus paneb paika mis üksused sul on. Samas isegi odavate üksustega võib vastasele ära teha kui piisavalt vaeva näha ja maastik kus asud soosib seda. Väga mõnus on meelitada vastane kusagile metsa tukka oma talupoegi tapma ja siis saata talle ülima armee küljepealt ja seljatagat vasta. Ehk siis olgu mis ta on aga vastane üldiselt paneb siis täiega punuma su eest icon_lol.gif

Ma isiklikult olen väga suured armeed punuma ajanud. Mingi 5 meest ajasid 100 mehikest taga kuna see armee mis need algselt jooksma sundis oli teises kohas (vahet pole kes taga ajab kui vastane hirmul on. Peamine et keegi neid taga ajaks)... aga kui need ära oleks võtnud siis vastane üldiselt kogub end ja saad ise tappa.


Err vaevalt et asi strateegia puudumises on. Ärge mind nüüd lolliks ka päris pidage.. Ma olen mängu lihtsalt paar korda ainult tööle pannud ja ei oska veel midagi teha seal.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 3 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.07.2007 19:59:45 vasta tsitaadiga

monty11 kirjutas:
Kas keegi on proovinud anda kõigile faktsioonidele nii 1 000 000 rahaühikut?
Huvitav milline võidurelvastumine siis lahti läheks?


ma olen ainult custom battle värki nõnda teinud et 2 osapoolt (mina ja arvuti) ning max summa raha. Siis parimad mehed ja parim relvastus. Ja siis on suht sarnane madin.. ainult sageli kauem kestev. Ainuke asi et kui paneksid vastasele parimad mehed ja endale need "odavad" siis on suht tapamaja seal väljakul.

Rohkem kui 2 AI + suur kindlus on arvutile sutsu koormav. Kunagi RTW ajal suutsin ma kõige lowima graafikaga arvuti mingi suure AI hulgaga 10 vms fps i peale suruda (panin vist suurimad armeed, suur kinldus ja mingi 4 ai vms vist).

Aga kampaania mapil minuteada ei saa raha juurde panna kõigile... või saab? Siis läheks asi suht kurvaks kuna hakkaks väga suured armeed ukse taha tulema. Selle efekti saab ka kätte siis kui sinu vasta ristisõda kuulutatakse. Minule see tehti (õigemini mitu korda) ja ühe kindluse taga oli pidevalt jube suured armeed kes järjest tappa said icon_lol.gif

Samas suht kulukas oli see sõda ja natukeseks ajaks peatas mu suurema rünnaku euroopale.


to Sakurai: lolliks ei pea aga seal on vaja lihtsalt natuke tuntuva mis üksus mida suudab ja kelle vasta tohib üldse saata. Ja strateegia mängib suurt rolli eriti kui sa tahad seal midagi vallutada kuna siis tuleb pidevalt olukordi kus sa oled vähemuses. Maastiku ära kasutamisel on seal kah suur roll.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nemsis
HV kasutaja
nemsis

liitunud: 25.10.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.07.2007 21:41:27 vasta tsitaadiga

Keegi oskab mingit nõu anda, kuidas saaks diplomaatilisi suhteid parandada ?
Ainuke liitlane on Paavsti riik aga oleks vaja kedagi kes asub pranslaste külje all. Proovin küll igaühega mitte kembelda aga vägisi tulevad kallale.
Momendil on mul käsil sõda egiptlaste, pranslaste, inglaste ja Milaniga. See aga muutub järjest kulukamaks sõdida kõigiga. Samuti hakkavad mongolid aafrika poole ronima.

Mongolid ja timurid on kõige hullemad neil on tõsiselt suured väed. Timurid oma elevantidega on ikka tõsised nuhtlused, ainuke asi mis nende vastu aitavad on vibumehed ja kahurid.
Lased elevante põlevate nooltega ja vaatad siis kuidas nad oma mehed surnuks tallavad icon_biggrin.gif

1.2 peale panemisel üllatas mind mäng kohe. Piirasin ühte linnust ja järsku kargasid nad linnusest välja ja mulle kallale. Samuti on nad hakanud rohkem ründama ka muudes
lahingutes. See mulle meeldib kuna olen rohkem kaitsva stiiliga mängija.
1.2 patchi kohta lisaks kui keegi veel ei tea siis minul savegame töötas peale patchi installimist kuigi osad väidavad et neil ei tööta.

angel, mis rahvusega mängid ise mängin hispaanlastega. Esimest korda mängisin inglastega aga see jäi pooleli kui 1.2 patch välja tuli.

Mulle see mäng tõsiselt meeldib. Ei jõua ära oodata millal expansin välja tuleb.
Kommentaarid: 35 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sakurai
HV veteran
Sakurai

liitunud: 31.03.2006




sõnum 01.07.2007 21:45:08 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:


to Sakurai: lolliks ei pea aga seal on vaja lihtsalt natuke tuntuva mis üksus mida suudab ja kelle vasta tohib üldse saata. Ja strateegia mängib suurt rolli eriti kui sa tahad seal midagi vallutada kuna siis tuleb pidevalt olukordi kus sa oled vähemuses. Maastiku ära kasutamisel on seal kah suur roll.


Selle jaoks ongi aega vaja et neid tundma õppida ;=)
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 3 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.07.2007 21:48:03 vasta tsitaadiga

ise võtsin hispaanlased kuna enne patchi olid inglased. Väike vaheldus. Alguses oli raske ümber harjuda aga lõpuks kui asi arenes läks suht kergelt juba.

Nende diplomaatiliste suhetega on see värk et sa pead uurima kes on kellega liitlane. Ja see paneb paika kellega sa üldse sõbra suhteid luua saad. Ning sageli aitab ka raha jms kingituste andmine pidevalt.
Asi ka selles et mina isiklikult diplomaatilist infi ei oska anda kuna ma suht: kill em all seal mängus. Ma ainult panen alguses kõigiga trade suhted paika et raha oleks. Ja kui hoo sisse saan lasen kõik laiaks.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sakurai
HV veteran
Sakurai

liitunud: 31.03.2006




sõnum 01.07.2007 22:12:46 vasta tsitaadiga

a, mul viskas mäng kopa ette ju icon_biggrin.gif. Ei mitte sellepärast, et mäng jama oleks vms. Mäng on sjuper. Aga kui Grand Campaign tegin siis, nii kui korra üle andsin ja prantslaste kord tuli, enam edasi ei liikunud.. Fuxin närvid sööb ära icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 3 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nemsis
HV kasutaja
nemsis

liitunud: 25.10.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.07.2007 22:26:03 vasta tsitaadiga

No mul on ka sama et kes lällama tuleb sellele pasunasse icon_biggrin.gif aga mediumiga nii mapil kui lahingus läheb suht raskeks. Pranslastel on loll komme oma vägedega minu
kindlusi koguaeg piiramas käia. Kuigi ega naad suurt kahju ei tee kuna mul enamus piiri juures olevad linnad on tugevalt kaitstud. Aga vahst võiks kellegagi
läbi ka saada niikaua kui nende riik jalgu jääb icon_biggrin.gif

Ainuke asi mis mängus pinda käib on see et mingi riik kellel on ainult 50 000 sõdurit tuleb mulle kallale kuigi mull on kokku 500 000 meest.
Kommentaarid: 35 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.07.2007 22:32:51 vasta tsitaadiga

nad tulevad sellepärast sageli kallale et su kindluses on vähem mehi.. neid ei huvita kui suur su üldine militaarne tugevus on. Ega sa neid eriti kiirelt ühte kohta kokku ei aja. Ning kui ajad siis teised kindlused langevad. Ise kaotasin paar korda ühe koha kuna lihtsalt abiväed ei jõudnud kohale ja mingid värdjad ründasid täis armeega ühte kohta mingi 5x vms rohkem kordi järjest. Selleks ajaks kui mu armee kohale jõudis oli kindlus kaotatud... aga siis võtsin ta kohe tagasi kah icon_lol.gif
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ZaHooR
HV vaatleja

liitunud: 06.02.2006




sõnum 02.07.2007 01:24:30 vasta tsitaadiga

http://i202.photobucket.com/albums/aa281/zahhaz/oioi.jpg Kindlus langes minutitega ja sama kiiresti olid nad ka teise kallal. icon_lol.gif Teise juurde jõudis abivägi kohale ja mongolid said mõnusalt nahutada. Nüüd tagasilööki andma. boxing_smiley.gif
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
giideon
HV vaatleja

liitunud: 17.06.2002




sõnum 02.07.2007 14:02:20 vasta tsitaadiga

Kuulge, kust seda saab? Kas tõesti ainult netist tellides, kohalikud poed paistavad olevat tühjad...eesti ikka tõeline ääremaa!

edit: Whew, pärast pikka jooksmist sain prisma onoffist kätte...icon_smile.gif icon_smile.gif icon_smile.gif

angel kirjutas:
nu Total War on suht sallimatu... kui ei oska ja strateegiat ei oma siis saad haledalt peksa icon_lol.gif

see ei ole selline: point and click mäng nagu enamus "strateegia" mänge on. Vaid seal peab ikka vaeva nägema ja mõtlema. Kuidas muidu suudaks mingi 500 mehega 1000 mehest jagu saada (ise mängisin viimati mediumiga, hardiga peaks vast kah üritama) Isegi kui sa oled ülekaalus paneb paika mis üksused sul on. Samas isegi odavate üksustega võib vastasele ära teha kui piisavalt vaeva näha ja maastik kus asud soosib seda. Väga mõnus on meelitada vastane kusagile metsa tukka oma talupoegi tapma ja siis saata talle ülima armee küljepealt ja seljatagat vasta. Ehk siis olgu mis ta on aga vastane üldiselt paneb siis täiega punuma su eest icon_lol.gif

Ma isiklikult olen väga suured armeed punuma ajanud. Mingi 5 meest ajasid 100 mehikest taga kuna see armee mis need algselt jooksma sundis oli teises kohas (vahet pole kes taga ajab kui vastane hirmul on. Peamine et keegi neid taga ajaks)... aga kui need ära oleks võtnud siis vastane üldiselt kogub end ja saad ise tappa.




Üksuste õige kasutamine on muidugi oluline nagu maastiku tundminegi, aga väga palju loeb ikkagi see mitu tärni on sinu kindralil. Kuuetärnilise sõjapealiku eest laseb ka kümme korda suurem vägi jalga.... icon_biggrin.gif Nii vähemalt on see olnud kõigis teistes Total War seeriates...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.07.2007 16:44:17 vasta tsitaadiga

ise olen alati ilma korraliku kindralita hakkama saanud... vahest mõni korralik lonkab järgi aga üldiselt istuvad nad mul kindlustes ja hoiavad seal korda. Ainuke asi et päris iga tüübi kätte seal mängus armeed anda ei tohi kuna vastasel juhul kas a) armee paneb putku ja hakkab mässajateks või b) keegi ostab nad ära.
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.07.2007 18:02:52 vasta tsitaadiga

angel, 500 mehega 1000st jagu saada on paras katse esimeseks tutorialiks selles mängus icon_lol.gif proovi mõnikord 500 mehega 5000'st jagu saada, siis hakkame alles strateegiast rääkima! icon_wink.gif ja seda muidugi max. raskusega pelades thumbs_up.gif

minu poolt väike nõuanne neile, kel võibolla mediaval 2'e mängida alles esimene kogemus selle kordumatu mänguseeriaga - sõjaväge arendage mängu algusest alates, ja ma pean silmas just ühte (hiljem juba 2'e, max 3'e) konkreetset suurt armeed, kes ühe üksusena teie turvalisuse/vallutamiste eest hoolitseb. seejuures ka mingid kindlad (parem oleks kui kohe algusest heade sõjaliste skillide/eeldustega) kindralid nende armeede etteotsa. kuigi angel rääkis siin äsja hoopis teist juttu, julgen väita, et tihtipeale otsustab võidu/kaotuse lahingus just see "kõige tähtsam mees" icon_wink.gif ja kõiki, eriti sõjalise poole pealt superior kindrale kindluses istutada on üleüldse üks väga suur lollus selles mängus.

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Flavius
HV Guru

liitunud: 25.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.07.2007 19:37:18 vasta tsitaadiga

RTWBI's polnud mingi probleem 10k barbarit minema peksta ~5 salga piikidega meestega ja strateegiaga polnud siin midagi pistmist, lihtsalt arenemata AI
endal ysna tihti ei olegi kindralit v2eosa ees, kuna nendest on puudus, keegi peab linnades makse koguma ja korda looma, armee eesotsas on mingi suvaline kapten, kes teatud aja tagant edutatakse kindraliks

veel v6iks abiks olla, et kui raha on v2he, siis tehke yks suur armee ja saatke yle mere kuhugi ja hakake kylasid ryystama, ~100-150k teenivad need mehed vabalt icon_wink.gif
ise kasutasin v6imalust ristiretke ajal kui oli vaja jeruusalemm vallutada, egiptlane koondas v2ed sinna ja peksles bytsantslastega, poolakate, ungarlastega jms, ise ryystasin samal ajal teisi, praktiliselt kaitsmata, linnasid thumbs_up.gif

millalgi m2ngisin medieval2'te very hardiga, pool euroopat oli vallutatud, armee mitu korda suurem kui k6igil kokku, kogu tegevus koondus enda m2ssuliste linnade allasurumisele, mitte s6jategevusele vastastega, suht tyytuks muutus thumbs_down.gif
idas/l6unas ka eriti midagi huvitavat polnud vallutada, massiliselt ryystatut linnasid t2is ja needki m2ssuliste k2es icon_smile.gif
Kommentaarid: 125 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.07.2007 19:39:17 vasta tsitaadiga

mul on mängus sutsu teine strateegia. Teatud kindralid on muidugist kõige tugevama sõjaväega koos kuna vastasel juhul kas vastane ostab nad ära või nad hakkavad minu vasta mässama. Ja siis ei ole üldse kerge neist jagu saada ja kaotused oleks mõttetud + raisku läinud aeg mis kulus nende treenimiseks. Eriti siis kui su armees on enamus "kullatud" märgikestega mehikesed (kuigi üldiselt neid on raske vastase poolt ära osta).

Teatud kindralid istuvad mul lossis kuna ülla ülla: rahvas tahab seal mässama hakata kui mingi jama tuleb. Ja kes kurat viitsib pärast üle poole euroopa suurust mässu maha suruda. Parem olgu üks kindral koos 2 sõduri väega kindluses ja hoiab seal korda kui kärvab keset lahinguvälja. Hispaania ratsavägi on kah paras jura seega kasutan neid vaid harva ja vastaste hirmutamiseks ning taga ajamiseks. Kordagi pole mul vähemalt olnud vajadus puhuda kindrali sarvekest et mehi korrale kutsuda... kuna kui nad jooksu panevad siis on ka põhjust ehk siis neid on alles mingi 10-4 tükki ainult icon_lol.gif


Ja vat seda tahaks näha kuidas sa lageda taeva all saad jagu 5000 tugevast sõdurist oma 500 mehega. See on võimatu minuarust. Mina neid lahinguid ei arvesta kus 5000 mässulist tuleb vasta mu 500 tugevalt treenitud mehele... see on suht kerge võit kuna sutus jamamist ja jooksu nad panevadki. Pealegi endal on sagedane probleem et kui vallutama lähed siis enne kui sihtmärgini jõuad on su armee sõdinud juba 3x mingi vastase armeega ja väiksed kaotused läbi teinud.

Aga kui sa Wiltz näitad mulle hardiga 5000 vs 500 sõda kus ikka on korralikud sõdurid ja see ära võidetud lageda taeva all siis tunneks huvi. Kindluse kaitsmises on muidki veidrusi tehtud ja väga suuri armeesid maha surutud...

Ise igatahes olen oma vallutustega juba ameerikasse jõudnud... sealsed tüübid aga ülbed ja ei taha liitlaseks tulla... lootsin rahulikult asju ajada icon_lol.gif

Üks veider asi on kah et hispaanial ei paista olevat korraliku väga mida hobuste ja elevantide vasta panna (piigid minuteada puuduvad)... seega neile kes väga osavad on proovigu võtta hispaania väed ja pangu nad elevantide vasta + jalavägi icon_lol.gif Ning seda mitu korda järjest lageda taeva all. Kindluses lõin ma sellise jura armee mingi 5-10 korda ära ilma suuri kaotusi kannatamast kuna ülla ülla: nad ei suutnud müürinigi jõuda enne kui vibud nad maatasa tegid müüril kükitades.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|


viimati muutis angel 02.07.2007 19:43:09, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zonerman
HV veteran
Zonerman

liitunud: 03.06.2003




sõnum 02.07.2007 19:41:14 vasta tsitaadiga

Aga mul üks küsimus teile, mis versiooni järgi te oma armeed uuendate/või reinforcite. Ise olen nagu seda teed läinud, et kui vähegi võimalik siis oma parimat armeed koos parima kindraliga täidan alati parimate üksustega mis saada on. Ja 90% ajast on nad ka täies koosluses max arv üksustes.. Kui juhtub olema sõda kus kaotsed on üksustel suured, siis vorbin kuskil uued valmis ja saadan sinna teele asenduseks niikaua kuni vanad kogenud üksused on uuesti täis jõuks treenitud. Ja vahetan uuesti ära. Üldjuhul teen sedasi 1-3 armeega. Ülejäänud armeed koosnevad vabadest ja üleliigsestest üksustest vastavalt vajadusele. Tüütu on selline pidev täiendamine aga siis on lootust ka kaua üksusi alles hoida ja nad kõrge exp'iga välja treenida.
Enamasti on mul alati 1-2 armeed puhtalt ründe jaoks valmistatud (rohkelt raskeratsaväge).
Linnades on enamasti odavad town guardid ja piirialadel mõned eriti karmid üksused.
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.07.2007 19:46:36 vasta tsitaadiga

üldiselt endal hakkab asi siis pihta kui raha palju ja enamus losse ja linnu suudab parimat armeed valmistada.. .siis hakkab asi suht "voolama" ja järjest läheb peale... kindlused muidugist on kahuritega vms kraamiga varustatud kuna vastasel juhul ei suuda ma eriti häste mongolid ja ristisõjalised maha suruda... ma ju mängin seda mängu nõnda et kõik on minuga sõjajalal... mina selle diplomaatiaga ei viitsi jamada. Siis jah kui liitlased on lihtne...

Endal tulevad armeele pidevalt abiväed kusagilt kindlusest peale... ja need kes kannatada saanud vahetatakse võimaluse korral välja ja saadetakse kindlusesse treeningule et mitte exp punne kaotada.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draax
HV veteran
Draax

liitunud: 21.03.2005




sõnum 02.07.2007 22:11:44 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
üldiselt endal hakkab asi siis pihta kui raha palju ja enamus losse ja linnu suudab parimat armeed valmistada.. .siis hakkab asi suht "voolama" ja järjest läheb peale... kindlused muidugist on kahuritega vms kraamiga varustatud kuna vastasel juhul ei suuda ma eriti häste mongolid ja ristisõjalised maha suruda... ma ju mängin seda mängu nõnda et kõik on minuga sõjajalal... mina selle diplomaatiaga ei viitsi jamada. Siis jah kui liitlased on lihtne...

Endal tulevad armeele pidevalt abiväed kusagilt kindlusest peale... ja need kes kannatada saanud vahetatakse võimaluse korral välja ja saadetakse kindlusesse treeningule et mitte exp punne kaotada.


Cannon towers ja mortiirid on hea asi. Kindluse kaitsmisel pole ratsaväega eriti midagi teha, mõned üksused jalaväge müüritele ja meeletu hulk vibudega selle, et maksimaalselt damage'it teha enne kui ründajad üldse müürideni jõuavad. Värava ette odamehed (et pärast vastase rami lõhkumistööd ründav ratsavägi vastu võtta). Üleüldse juba RTW-s käis tegelikult närvidele, et värava, mis tegelikult kindluses on kõige kindlustatum koht üldse (õli ja värgid) saab mingi 5 ramihoobiga purustada.
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.07.2007 22:26:46 vasta tsitaadiga

nu minu taktika kindluse kaitsmisel on jube palju vibusid... 2 hobuse salka ja paar mõõga mehikest. Üldiselt on seal kari vibusid ja need tulevad asjaga väga efektiivselt toime. Isegi võimatult suure ja korraliku armee suutsin liduma panna ... ainuke nali oli see et vibu mehed kellel nooled otsas läksid karjaga neile peale ja mingi tugevam rüütli vägi pani punuma (said igalt poolt nooli kaela ja segased vennikesed jooksid igast nurgast peale). Arvuti ütles lahingu alguses aga et selle lahingu võit on võimatu vms jura ajas icon_lol.gif

Ainuke asi et kui sul on algeline kindlus millel ainult üks müür kaitseks siis läheb olukord sageli suht kurjaks. Siis ongi need jalaväe mehikesed ja ratsanikud vajalikud kes hoiavad vastaseid tagasi (müüri august takistavad sisse pugemast) ja vibud lasevad nooli kaela. Ainuke viga et omad saavad kah nooli pähe ning kui ikka 5x järjest suur vägi peale tuleb ja mingeid abivägesid või uuesti treenimist ei toimu siis on kaotus suht kindel kuna pole millegagi vasta enam astuda thumbs_down.gif

Hispaanial minuteada odamehi ei ole seega ise kasutan kõige tugevamat jalaväge või neid "suure kirvega" vennikesi.. tulevad toime igatahes. Ratsaväel on rohkem hirmutav omadus seega see läheb käiku siis kui vastane liiga ülbeks läheb. Ehk siis jooksen nendega peale... taganen ja uuesti peale jms mitu korda.

Seni igatahes olen kampaaniat mediumiga mänginud. Hardiga mängides vist peaks ka diplomaatjaga tegelema kuna see viis kuda ma mängin ei lähe eriti kergelt vastasel juhul läbi. Loogiline mõtlemine ütleb et kui sa ikka terve euroopa ja aasia vasta sõdid korraga ja järjepidevalt siis ei lõppe see eriti hästi icon_lol.gif

Pealegi need timburid vms idoodid ja mongolid omavad kuramuse suuri vägesid mis ei lõppegi otsa kuni sa nende kindlused ära võtad või neid hunnikute viisi maha ei löö... need on seal mängus suht ainukesed kes mulle sutsu peavalu valmistasid oma elevantidega icon_evil.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Flavius
HV Guru

liitunud: 25.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.07.2007 22:38:11 vasta tsitaadiga

mis AI lollusesse puutub, siis kindlust saab ka nii kaitsta, et armee koguda linna keskv2ljakule, sealt plehku ei pista keegi ja odamehed panna teede ette, nii et kui vaenlane peale tuleb siis lendavad k6ik odade otsa, esimesed hakkavad p6genema ja t6mbavad k6ik ylej22nud endaga kaasa
lahinguv2ljal kui panna odamehed ringkaitsesse ja keskele vibumehed/ballistad/kindral jms, siis ysna lihtne vaenlasest jagu saada
RTW's sai kreeklaste pikkade piikidega paarisaja mehega tuhandeid vaenlasi nii tapetud, samas oma meestest langesid vaid yksikud, suur armee oli praktiliselt ebavajalik seal
Kommentaarid: 125 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draax
HV veteran
Draax

liitunud: 21.03.2005




sõnum 02.07.2007 22:47:19 vasta tsitaadiga

Mis mongolitesse puutub, siis nad tulevad vist mingi 100-nda turni ajal umbes eksole? Minu taktika on olnud seni selline, et võimsate mongolitega ei ole mõistlik n*ssida. Kui sa 100 turniks juba lähis-idas omadega oled, siis ei ole lihtne 10-le mongoli täisväele vastu seista. Pealegi kulub sel juhul kogu su aeg, raha ja sõjaväeline võimsus seal lähis-idas ära.
Mongolid jäävad seda nõrgemaks, mida rohkem maad neil on (imelik, aga tõsi), s.t. nad on sunnitud vägesid hajutama ja tekib võimalus nõelata ja võtta ära linnake siin ja kindlus seal 8)
Kuskil 180 turni paiku ehk oleks mõistlik otseselt mongolitega tüli norida ja võtta see vajalik jeruusalem endale.
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.07.2007 22:51:37 vasta tsitaadiga

nu M2TW seda "viga" ei ole märganud... kui nad tulevad siis tulevad nõnda peale et su odad panevad punuma või siis lihtsalt vastase suur armee eemaldab nad ära. AI pealegi teeb nüüd 1.2v patchis nõnda et enne kui ründab lammutab su müüri 3 auku. Ja siis hakkab peale tulema. Kui sul mitu müüri siis tulevad redelitega ja selle "rammimis masinaga" ning kaugelt viskavad veel kive müüri pihta ja teevad augud sisse.

Pealegi endal ei ole odasid võtta v.a "palgalised" kuna hispaanial selline funksioon puudub. Vastaste odadest aga saab kergelt jagu ehk siis paned ühed mehed nendega sõdima ja tanant saadad hobesed peale icon_lol.gif

Ise tegin enne euroopa puhtaks ja siis sain alles tunda neid mongoleid ja veel hullemaid: timburiinid võis kes kurat nad olid. Mongolid on suht lihtsad nende kõrval kuna neil ei ole elevante. Ainuke ühine omadus neil kahel on see et kuramuse kiiresti ja kuramuse suured armeed neil pidevalt valmis tehtud. Aga osati aitab ka nende kindralite mõrvamine enne kui ta su kindluse juurde jõuab. Ise suutsin paar suuremat "õnnetust "nõnda ära hoida kuna mingi 5 vms tärni kindralid tulid vasta.


Ainuke koht kus kõige suuremaid kaotusi kannatan on kindluse ära võtmine kui vastane seal keskel vasta paneb. Kõige lihtsam on ikka enda kindluse kaitsmine (teatud vägede ja kindluse tüübi korral tulgu ükskõik kui suure väega tappa saavad nagunii v.a kui pidevalt ja iga käik tulevad siis muutub asi kahtlaseks) ja lageda taeva all sõdimine.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ZaHooR
HV vaatleja

liitunud: 06.02.2006




sõnum 02.07.2007 23:47:16 vasta tsitaadiga

Mulle hobused meeldivad kindluse kaitsmises. Tavaliselt kui vastased värava katki teevad, siis nad jäävad värava peale puntrasse mingisuguste minu sõduritega madistama. Ise samal ajal olen hobused kõrvalt välja ajanud ja neile seljatagant sisse ratsutanud. Sellises olukorras nad murduvad kiiresti ja edasi tuleb neid ainult mööda välju taga ajada. thumbs_up.gif

Praegu on mul ränk sõda pooleli mongolitega. Üks linn on vallutatud ja teine on ribadeks. KOkku olen neil umbes 4 suurt armeed maha võtnud ja ise kaotanud 2. Kolmas suur armee on teel jube nendeni. icon_wink.gif
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.07.2007 23:55:21 vasta tsitaadiga

mängus mängib väga suurt rolli ka mis riigiga sa mängid. Osadel riikidel on hobused nii haledad et karju appi. Ise igatahes nii inglaste kui hispaania poolel ei suutnud hobustega midagi suurt teha kui seljatagant kiir rünnak et oma mehi aidata ja vastaseid jooksma sundida või siis vibusid/ põgenevaid vastaseid taga ajada. Ja siis kah on pärast pooled hobesed surnud.

Teagi mis riigil see ratsavägi väga tugev on. Ühe riigi hobused (ei mäleta mis kuna nad juba suht kõik hävitatud) olid suht tugevad ja vahepeal tekkis juba probleemne olukord (vist oli mongol vms)

M2TW on üks sutsu häiriv asi et kui mehed on omavahel kokku "kleebitud" ükskord oli ainult üks mees vastastega madinas ja selle tõttu teised ei suutnud korralikult minekut teha ja jäid toppama. Ja kui sellist olukorda ei märka on varste pahandus majas.

Millalgi pidi ka EXP tulema M2TW mängule. Huvitav kas seal on asja ka edasi arendatud või tuleb ainult nn "uued mehikesed ja saared". Silmas pean AI osapoolt.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draax
HV veteran
Draax

liitunud: 21.03.2005




sõnum 02.07.2007 23:56:56 vasta tsitaadiga

Hobustega veel selline lugu, et General bodyguard on märksa kõvem kui tavaline ratsaüksus. 20 bodyguardi võivad vabalt 40 feudal knighti ära kottida.
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.07.2007 23:58:56 vasta tsitaadiga

hobused samas ei ole eriti head kohapeal sõdijad. Palju efektsem on neid edasi tagasi vastasele peale jooksutada kui ühed jalaväe osad neid kinni hoiavad. Ning kui hobuseid kasutada tasuks ka nad nn "viimse tasemini" treenida ehk siis kõige arenenumad väljakule saata.
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Medieval 2: Total War mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 13, 14, 15  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.