Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 142, 143, 144 ... 227, 228, 229  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
mr.Luiks
HV kasutaja
mr.Luiks

liitunud: 05.12.2003




sõnum 22.03.2007 13:08:42 vasta tsitaadiga

RustyZ kirjutas:

Keegi rääkis sitast füüsikast. No sellel mehel siin on küll suht head füüsikalised omadused icon_biggrin.gif Nii ma ta sealt leidsin icon_biggrin.gificon_biggrin.gif


heh icon_biggrin.gif tundub, et see tüüp viskas teistel üle ja lükati grilli.
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 22.03.2007 13:16:54 vasta tsitaadiga

Luix kirjutas:
RustyZ kirjutas:

Keegi rääkis sitast füüsikast. No sellel mehel siin on küll suht head füüsikalised omadused icon_biggrin.gif Nii ma ta sealt leidsin icon_biggrin.gificon_biggrin.gif


heh icon_biggrin.gif tundub, et see tüüp viskas teistel üle ja lükati grilli.


Sul on hoopis teine tüüp grillis ju icon_biggrin.gif Mul on see seal lõkkes, kes sul seal vasakul lebotab ja küpset liha ootab icon_biggrin.gif

EDIT: kusjuures kui ma relva sinnasamma lõkkesse droppisin, siis hakkas see seal särisema ja võttis leeki icon_eek.gif

_________________
Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled)
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 22.03.2007 14:32:15 vasta tsitaadiga

Mulle oleks meeldinud selline lahendus nagu Dark Messiahis - tuli on surmav ja asjad põlevad söeks.
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Paganarh
Kreisi kasutaja
Paganarh

liitunud: 16.09.2004




sõnum 22.03.2007 15:07:21 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
Mulle oleks meeldinud selline lahendus nagu Dark Messiahis - tuli on surmav ja asjad põlevad söeks.

aye, üldse kestavad laibad natuke liiga kaua minuarust (hah, tavaliselt on mängudel vastupidine probleem)
terved põllud on surnud bandiite täis kui mõnest kohast paar korda läbi peab käima ning vaesed koerad ei jõua kõike ära süüa ja tirida
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nitro
HV kasutaja
Nitro

liitunud: 02.03.2004




sõnum 22.03.2007 15:47:36 vasta tsitaadiga

Luix kirjutas:

heh icon_biggrin.gif tundub, et see tüüp viskas teistel üle ja lükati grilli.


Irw, mis see tagumine tont kastab loodust vist icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Noname
HV Guru
Noname

liitunud: 26.10.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.03.2007 15:49:32 vasta tsitaadiga

Raidomarek kirjutas:
kõik ei mängi ju sellepärast et graafikat nautida...tahaks lihtsalt hoida kiiret freimreiti ja samas tunda mõnu mängu teistest külgedest peale graafika....
endal ka brightness ja gamma suht kõrgel, et öö on nagu videvik, kindlasti tuleb keegi ütlema et peaks olema nii pime et ilma lambita ei näe kottigi, aga kahjuks pole enam algkoolis kus on aega päevi järjest mingit seivi lõudida ja kaifida kõiki mängu võlusid. Eesmärk lõpetada mäng, saada mingi aim asjast et saaks öelda "tehtud" icon_biggrin.gif (been there, done that)


njah ma ei näe sel juhul mängimisel mõtet, kui brightness põhjas ja mäng lihtsalt läbi joosta.
Ei jõua ära oodata, millal tulevad MONITORID mis brightnessi ise muudavad nii nagu loojad seda teinud, et ikka pimedas oleks pime ja valges valge ja kuidagi asja peale forssida ei saa. värvid teeb see brightness eriti jubedaks.
Ja kas imelik ei ole hiilida valvuritest mööda kellel taskulamp peas põleb ja kes kolaks nagu kottpimedas, kuigi sinu pilt väga valge on ja kõike hästi näha? icon_rolleyes.gif

_________________
"Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates
Kommentaarid: 370 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 320
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cheetah
HV veteran
Cheetah

liitunud: 12.07.2006




sõnum 22.03.2007 16:17:37 vasta tsitaadiga

Mõlen Bandiidil on vist päris põnev http://img256.imageshack.us/my.php?image=ssadministrator03220714hm1.jpg

See on küll jube p***, et autosi ei ole, peab mingeid pikki kilomeetreid maha kõmpima koguaeg icon_mad.gif
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 84
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Raynor
HV kasutaja

liitunud: 29.06.2005




sõnum 22.03.2007 16:21:17 vasta tsitaadiga

Ei olegi?! icon_eek.gif
Ja ma ootasin seal bussipeatuses ligi kaks tundi...
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cheetah
HV veteran
Cheetah

liitunud: 12.07.2006




sõnum 22.03.2007 16:22:18 vasta tsitaadiga

Korralikke autosi pole vähemalt kohanud, igalpool on katkised autod ja enamustel kummid tühjad thumbs_down.gif
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 84
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
phleg
HV kasutaja
phleg

liitunud: 08.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.03.2007 16:38:54 vasta tsitaadiga

Noname kirjutas:
njah ma ei näe sel juhul mängimisel mõtet, kui brightness põhjas ja mäng lihtsalt läbi joosta.
Ei jõua ära oodata, millal tulevad MONITORID mis brightnessi ise muudavad nii nagu loojad seda teinud, et ikka pimedas oleks pime ja valges valge ja kuidagi asja peale forssida ei saa. värvid teeb see brightness eriti jubedaks.
Ja kas imelik ei ole hiilida valvuritest mööda kellel taskulamp peas põleb ja kes kolaks nagu kottpimedas, kuigi sinu pilt väga valge on ja kõike hästi näha? :roll:


raudavara mis nu**ib tarbijat? ala nokia mob. mille alg_helinat ei saa muuta, kuna loojad on seda just nii näinud?
ilmselt jääd sa neid/selliseid monitore surmani ootama
see brightnessi teema on nagu "raskusaste" - igayhele oma
nagu kellegi ego lubab või tahab väljendamist: "aga mul on juba mäng läbi", aga mul....", "aga mina..."

sa arvad, et AI-d segab sind tulistamast see, et sina neid läbi mingi oksarisu ei näe?
mingi kompromiss on leitud mängitavuse ja reaalsuse vahel

_________________
"Things just happen. What the hell." - Didactylos
Kommentaarid: 52 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aista
HV Guru
Aista

liitunud: 18.12.2005




sõnum 22.03.2007 16:51:34 vasta tsitaadiga

Sai kah siis läbi tehtud, kahjuks lõpp oli nii, oleks tahtnud edasi peale lõppu mängida. Muidu mul seal lõpus soovis rikkaks saada ja videos siis kukkus see lagi peale.
Seda Sterlok või kes ta oli seda ma kätte ei saanudki icon_confused.gif .
Kommentaarid: 449 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 388
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 22.03.2007 17:38:14 vasta tsitaadiga

Aista kirjutas:
Sai kah siis läbi tehtud, kahjuks lõpp oli nii, oleks tahtnud edasi peale lõppu mängida. Muidu mul seal lõpus soovis rikkaks saada ja videos siis kukkus see lagi peale.
Seda Sterlok või kes ta oli seda ma kätte ei saanudki icon_confused.gif .


Liiga palju raha oli sul lõpus icon_razz.gif

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tequ
HV vaatleja

liitunud: 22.03.2007




sõnum 22.03.2007 18:22:34 vasta tsitaadiga

oskab keegi öelda kuidas fps'i mängus vaadata?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.03.2007 18:23:10 vasta tsitaadiga

tequ kirjutas:
oskab keegi öelda kuidas fps'i mängus vaadata?



www.fraps.com

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rasvane
Kreisi kasutaja
Rasvane

liitunud: 11.04.2006




sõnum 22.03.2007 18:46:35 vasta tsitaadiga

Herr Kurm kirjutas:
erandid kinnitavad reeglit aga vähemalt m,ul on 7? lõppu veel olemas mida näha 8)


tsitaat:
I have a theory that the name of the game is tied to the endings.
There are seven letters in S.T.A.L.K.E.R and seven endings. Game developers have already oficially explained that the acronym stands for "Scavengers, Trespassers, Adventurers, Loners, Killers, Explorers and Robbers". The game probably somehow judges your actions and classifies you into one of these seven groups and you get the ending tied to that stereotype. For instance, if you only explore the Zone and don't kill anyone, you would be classified as Explorer, or if you kill everyone you'd be a Killer. Scavenger is probably a character who mainly searches for artefacts, a Trespasser sneaks around a lot in prohibited military zones, a Loner is someone who stays away from NPCs, an Adventurer does every quest he can find, and a Robber loots everyone.

there are 7 endings, 2 of which are good endings, meaning you can explore more zone, another 1/3 or 2/3rs or something(cant remember which way around it is lol) and 5 bad endings, where the game just finishes I'm assuming. I know one just finishes, but in a cool sorta way, not good, but certainly cool lol.


7 ongi.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.03.2007 20:31:51 vasta tsitaadiga

Mängisin siis natuke uuesti, võtsin kohe seal alguses silla all olevad military vennad kaheraudsega kordamööda maha, varjusin puu taha ja kõmmutasin. Kuid ei meeldi selline pikaldane tulevahetus, ennem saavad kuulid otsa, relvad pole kuigi täpsed, isegi need automaadid. icon_smile.gif 2h mängisin vist ja panin kinni... HL2 oli kordades parem kui see välja tuli, ja seda tehti ka pikka aega.
Kommentaarid: 224 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
g-nome
Kreisi kasutaja
g-nome

liitunud: 07.11.2002




sõnum 22.03.2007 20:32:02 vasta tsitaadiga

kuigi...see dyn light pilt oli muidugi väga ilus. samas HL2 suutis väga ilusaid valguseffekte näidata...probleemivabalt. päikese glow ntks oli väga kena ka stalkeris. kahju.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.03.2007 20:34:53 vasta tsitaadiga

Oleks stalker veel HL2 source mootori peal 8), ning natuke parem juhtimissüsteem aga oleks Stalkeri ülesehitusega sisu thumbs_up.gif Siis juba kõlbaks kuhugi, kuid praegu arvan, et see mäng on neile kes seda TÕESTI ootasid pikkisilmi ja on nõus ohverdama selle nimel täiesti probleemidevabalt jooksva mängumootori.
Kommentaarid: 224 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.03.2007 20:38:56 vasta tsitaadiga

Viilutaja kirjutas:
Mängisin siis natuke uuesti, võtsin kohe seal alguses silla all olevad military vennad kaheraudsega kordamööda maha, varjusin puu taha ja kõmmutasin. Kuid ei meeldi selline pikaldane tulevahetus, ennem saavad kuulid otsa, relvad pole kuigi täpsed, isegi need automaadid. icon_smile.gif 2h mängisin vist ja panin kinni... HL2 oli kordades parem kui see välja tuli, ja seda tehti ka pikka aega.


vihjeks sulle et tegelt reaalses elus ei ole AK47 vms samat tüüpi relv üldse täpne... ma tahaks näha kuda sa AK47 käes snipid rahvast... icon_rolleyes.gif

aga jah.. AK47 peaks peenemast puust läbi laskma aga stalkeris vist sellist "rõõmu" ei ole


sniper ja rifle on need millega täpselt lastakse icon_neutral.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DracS
HV vaatleja
DracS

liitunud: 30.07.2006




sõnum 22.03.2007 20:49:05 vasta tsitaadiga

Herr Kurm kirjutas:

aga kordaks küsimust: mis raal peaks olema et iga nurga alt oleks 60fps stabiilne resol 1900x1600 kõik põjas kaasaarvataud AA ja FSAA


See masin mis mul profiilis on jooksis mõnikord üle 100fps-i, aga suurtemates lahingutes istus ta 40-60 vahepeal.
Kasutasin järgmisi settinguid (forced)
Antialiasing = 8xS (soovitatuim variant siis SLI confi jaoks)
Anisotropic Filtering = 8
Image Settings = High Quality
Transperancy Antialiasing = ON
SLI rendering mode = AFR (Ehk mõlemad kaardid jagavad infi omavahel)

http://www.dracs.pri.ee/1.jpg
http://www.dracs.pri.ee/2.jpg
http://www.dracs.pri.ee/3.jpg
http://www.dracs.pri.ee/4.jpg
http://www.dracs.pri.ee/5.jpg

Niiet kokkuvõttes sinu küsimuse peale, 8 seeria gfx ja inteli uuem duo = rohkemgi kui 60 fpsi igas olukorras, kuna minu masin in suht out of date juba.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Sakurai
HV veteran
Sakurai

liitunud: 31.03.2006




sõnum 22.03.2007 20:50:26 vasta tsitaadiga

Ei ole midagi out of date sul veel. Täitsa kobe süsteem icon_wink.gif
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 3 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sessa
HV veteran


liitunud: 27.09.2004




sõnum 22.03.2007 20:52:35 vasta tsitaadiga

stalkeris saab ka võsast läbi lasta ja oleneb mis variant selles AK-st on kui on see vanem variant mille moon 7.62 siis võatb see ka betoonist läbi vähemalt päris elus ise olen testinud umbes 15cm paksusest betonist võtab läbi nagu naxti ja on täpne küll kui lasta oskad aga jah kui lahema moonaga uuem variant siis on ta suht selline tavaline automaat relv aga töökindlus on ak 47 või mis iganes sama tüüpi relvadel kõigeparem
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 22.03.2007 20:59:03 vasta tsitaadiga

ma tahaks näha kuidas päris elus 100 meetri pealt valangutega inimestele yldse pihta saad pysti asendist. või 30 meetri pealt pystoliga inimesele pähe. rääkimata käigu või jooksu pealt icon_smile.gif. stalkeris ei ole see nii arcade, samas mängus 'topelt kykitamise' asendis ja kasutades yksiklasud full-auto asemel saab AK'ga edukalt headshottidega mehi nottida suht kaugelt. mõnele inimesele liiga palju reaalsust mõistagi rikub ära mängurõõmu. ahjaa, armor piercing padrunid on ka abiks icon_wink.gif

ma ei tea kas on sortsu mootor parem kui stalkeri oma, vist ei ole proovinud yhtegi mängu sel mootoril kus kaardid oleksid nii suured(dark messiah vb oli kõige suuremate kaartidega?). lipsync oli muidugi HL2 puhul päris hea uuendus, AI aga muljet ei avaldanud. stalkeri tegelaskujude 'vananenud' väljanägemus ei sõltu nii väga mootorist vaid pigem sellest kuidas osati neid modelleerida ja tekstuure nendele joonistada(mis paistab olevat tehtud juba enne seda kui mootorile DX9 tugi kylge poogiti).

_________________
/allkiri
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
carrot
HV kasutaja
carrot

liitunud: 10.06.2006




sõnum 22.03.2007 21:17:33 vasta tsitaadiga

proovige neid commande
r2_ls_bloom_fast on
r2_ls_bloom_threshold 0.100
paneb bloomi tööle, väga ilus ja perf ei alane. icon_smile.gif
sisestatakse konsooli, mis avaneb tildega (nupp ESC all)
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eyelids
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.10.2005




sõnum 22.03.2007 21:21:11 vasta tsitaadiga

ei tea mis nende stalkerite ja põlevate tünnidega on?
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 41
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 142, 143, 144 ... 227, 228, 229  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.