Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
mr.Luiks
HV kasutaja

liitunud: 05.12.2003
|
22.03.2007 13:08:42
|
|
|
RustyZ kirjutas: |
Keegi rääkis sitast füüsikast. No sellel mehel siin on küll suht head füüsikalised omadused Nii ma ta sealt leidsin   |
heh tundub, et see tüüp viskas teistel üle ja lükati grilli.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
RustyZ
HV Guru

liitunud: 20.06.2004
|
22.03.2007 13:16:54
|
|
|
Luix kirjutas: |
RustyZ kirjutas: |
Keegi rääkis sitast füüsikast. No sellel mehel siin on küll suht head füüsikalised omadused Nii ma ta sealt leidsin   |
heh tundub, et see tüüp viskas teistel üle ja lükati grilli.
|
Sul on hoopis teine tüüp grillis ju Mul on see seal lõkkes, kes sul seal vasakul lebotab ja küpset liha ootab
EDIT: kusjuures kui ma relva sinnasamma lõkkesse droppisin, siis hakkas see seal särisema ja võttis leeki
_________________ Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled) |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
22.03.2007 14:32:15
|
|
|
Mulle oleks meeldinud selline lahendus nagu Dark Messiahis - tuli on surmav ja asjad põlevad söeks.
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Paganarh
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.09.2004
|
22.03.2007 15:07:21
|
|
|
erick kirjutas: |
Mulle oleks meeldinud selline lahendus nagu Dark Messiahis - tuli on surmav ja asjad põlevad söeks. |
aye, üldse kestavad laibad natuke liiga kaua minuarust (hah, tavaliselt on mängudel vastupidine probleem)
terved põllud on surnud bandiite täis kui mõnest kohast paar korda läbi peab käima ning vaesed koerad ei jõua kõike ära süüa ja tirida
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nitro
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2004
|
22.03.2007 15:47:36
|
|
|
Luix kirjutas: |
heh tundub, et see tüüp viskas teistel üle ja lükati grilli.
 |
Irw, mis see tagumine tont kastab loodust vist
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Noname
HV Guru

liitunud: 26.10.2002
|
22.03.2007 15:49:32
|
|
|
Raidomarek kirjutas: |
kõik ei mängi ju sellepärast et graafikat nautida...tahaks lihtsalt hoida kiiret freimreiti ja samas tunda mõnu mängu teistest külgedest peale graafika....
endal ka brightness ja gamma suht kõrgel, et öö on nagu videvik, kindlasti tuleb keegi ütlema et peaks olema nii pime et ilma lambita ei näe kottigi, aga kahjuks pole enam algkoolis kus on aega päevi järjest mingit seivi lõudida ja kaifida kõiki mängu võlusid. Eesmärk lõpetada mäng, saada mingi aim asjast et saaks öelda "tehtud" (been there, done that) |
njah ma ei näe sel juhul mängimisel mõtet, kui brightness põhjas ja mäng lihtsalt läbi joosta.
Ei jõua ära oodata, millal tulevad MONITORID mis brightnessi ise muudavad nii nagu loojad seda teinud, et ikka pimedas oleks pime ja valges valge ja kuidagi asja peale forssida ei saa. värvid teeb see brightness eriti jubedaks.
Ja kas imelik ei ole hiilida valvuritest mööda kellel taskulamp peas põleb ja kes kolaks nagu kottpimedas, kuigi sinu pilt väga valge on ja kõike hästi näha?
_________________ "Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates |
|
Kommentaarid: 370 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
320 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cheetah
HV veteran

liitunud: 12.07.2006
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
84 |
|
tagasi üles |
|
 |
Raynor
HV kasutaja
liitunud: 29.06.2005
|
22.03.2007 16:21:17
|
|
|
Ei olegi?!
Ja ma ootasin seal bussipeatuses ligi kaks tundi...
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cheetah
HV veteran

liitunud: 12.07.2006
|
22.03.2007 16:22:18
|
|
|
Korralikke autosi pole vähemalt kohanud, igalpool on katkised autod ja enamustel kummid tühjad
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
84 |
|
tagasi üles |
|
 |
phleg
HV kasutaja

liitunud: 08.11.2001
|
22.03.2007 16:38:54
|
|
|
Noname kirjutas: |
njah ma ei näe sel juhul mängimisel mõtet, kui brightness põhjas ja mäng lihtsalt läbi joosta.
Ei jõua ära oodata, millal tulevad MONITORID mis brightnessi ise muudavad nii nagu loojad seda teinud, et ikka pimedas oleks pime ja valges valge ja kuidagi asja peale forssida ei saa. värvid teeb see brightness eriti jubedaks.
Ja kas imelik ei ole hiilida valvuritest mööda kellel taskulamp peas põleb ja kes kolaks nagu kottpimedas, kuigi sinu pilt väga valge on ja kõike hästi näha? :roll: |
raudavara mis nu**ib tarbijat? ala nokia mob. mille alg_helinat ei saa muuta, kuna loojad on seda just nii näinud?
ilmselt jääd sa neid/selliseid monitore surmani ootama
see brightnessi teema on nagu "raskusaste" - igayhele oma
nagu kellegi ego lubab või tahab väljendamist: "aga mul on juba mäng läbi", aga mul....", "aga mina..."
sa arvad, et AI-d segab sind tulistamast see, et sina neid läbi mingi oksarisu ei näe?
mingi kompromiss on leitud mängitavuse ja reaalsuse vahel
_________________ "Things just happen. What the hell." - Didactylos |
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aista
HV Guru

liitunud: 18.12.2005
|
22.03.2007 16:51:34
|
|
|
Sai kah siis läbi tehtud, kahjuks lõpp oli nii, oleks tahtnud edasi peale lõppu mängida. Muidu mul seal lõpus soovis rikkaks saada ja videos siis kukkus see lagi peale.
Seda Sterlok või kes ta oli seda ma kätte ei saanudki .
|
|
Kommentaarid: 449 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
388 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
22.03.2007 17:38:14
|
|
|
Aista kirjutas: |
Sai kah siis läbi tehtud, kahjuks lõpp oli nii, oleks tahtnud edasi peale lõppu mängida. Muidu mul seal lõpus soovis rikkaks saada ja videos siis kukkus see lagi peale.
Seda Sterlok või kes ta oli seda ma kätte ei saanudki . |
Liiga palju raha oli sul lõpus
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
tequ
HV vaatleja
liitunud: 22.03.2007
|
22.03.2007 18:22:34
|
|
|
oskab keegi öelda kuidas fps'i mängus vaadata?
|
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
22.03.2007 18:23:10
|
|
|
tequ kirjutas: |
oskab keegi öelda kuidas fps'i mängus vaadata? |
www.fraps.com
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rasvane
Kreisi kasutaja

liitunud: 11.04.2006
|
22.03.2007 18:46:35
|
|
|
Herr Kurm kirjutas: |
erandid kinnitavad reeglit aga vähemalt m,ul on 7? lõppu veel olemas mida näha 8) |
tsitaat: |
I have a theory that the name of the game is tied to the endings.
There are seven letters in S.T.A.L.K.E.R and seven endings. Game developers have already oficially explained that the acronym stands for "Scavengers, Trespassers, Adventurers, Loners, Killers, Explorers and Robbers". The game probably somehow judges your actions and classifies you into one of these seven groups and you get the ending tied to that stereotype. For instance, if you only explore the Zone and don't kill anyone, you would be classified as Explorer, or if you kill everyone you'd be a Killer. Scavenger is probably a character who mainly searches for artefacts, a Trespasser sneaks around a lot in prohibited military zones, a Loner is someone who stays away from NPCs, an Adventurer does every quest he can find, and a Robber loots everyone.
there are 7 endings, 2 of which are good endings, meaning you can explore more zone, another 1/3 or 2/3rs or something(cant remember which way around it is lol) and 5 bad endings, where the game just finishes I'm assuming. I know one just finishes, but in a cool sorta way, not good, but certainly cool lol. |
7 ongi.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Viilutaja
HV Guru

liitunud: 28.07.2002
|
22.03.2007 20:31:51
|
|
|
Mängisin siis natuke uuesti, võtsin kohe seal alguses silla all olevad military vennad kaheraudsega kordamööda maha, varjusin puu taha ja kõmmutasin. Kuid ei meeldi selline pikaldane tulevahetus, ennem saavad kuulid otsa, relvad pole kuigi täpsed, isegi need automaadid. 2h mängisin vist ja panin kinni... HL2 oli kordades parem kui see välja tuli, ja seda tehti ka pikka aega.
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
g-nome
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.11.2002
|
22.03.2007 20:32:02
|
|
|
kuigi...see dyn light pilt oli muidugi väga ilus. samas HL2 suutis väga ilusaid valguseffekte näidata...probleemivabalt. päikese glow ntks oli väga kena ka stalkeris. kahju.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Viilutaja
HV Guru

liitunud: 28.07.2002
|
22.03.2007 20:34:53
|
|
|
Oleks stalker veel HL2 source mootori peal 8), ning natuke parem juhtimissüsteem aga oleks Stalkeri ülesehitusega sisu Siis juba kõlbaks kuhugi, kuid praegu arvan, et see mäng on neile kes seda TÕESTI ootasid pikkisilmi ja on nõus ohverdama selle nimel täiesti probleemidevabalt jooksva mängumootori.
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
22.03.2007 20:38:56
|
|
|
Viilutaja kirjutas: |
Mängisin siis natuke uuesti, võtsin kohe seal alguses silla all olevad military vennad kaheraudsega kordamööda maha, varjusin puu taha ja kõmmutasin. Kuid ei meeldi selline pikaldane tulevahetus, ennem saavad kuulid otsa, relvad pole kuigi täpsed, isegi need automaadid. 2h mängisin vist ja panin kinni... HL2 oli kordades parem kui see välja tuli, ja seda tehti ka pikka aega. |
vihjeks sulle et tegelt reaalses elus ei ole AK47 vms samat tüüpi relv üldse täpne... ma tahaks näha kuda sa AK47 käes snipid rahvast...
aga jah.. AK47 peaks peenemast puust läbi laskma aga stalkeris vist sellist "rõõmu" ei ole
sniper ja rifle on need millega täpselt lastakse
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
DracS
HV vaatleja

liitunud: 30.07.2006
|
22.03.2007 20:49:05
|
|
|
Herr Kurm kirjutas: |
aga kordaks küsimust: mis raal peaks olema et iga nurga alt oleks 60fps stabiilne resol 1900x1600 kõik põjas kaasaarvataud AA ja FSAA |
See masin mis mul profiilis on jooksis mõnikord üle 100fps-i, aga suurtemates lahingutes istus ta 40-60 vahepeal.
Kasutasin järgmisi settinguid (forced)
Antialiasing = 8xS (soovitatuim variant siis SLI confi jaoks)
Anisotropic Filtering = 8
Image Settings = High Quality
Transperancy Antialiasing = ON
SLI rendering mode = AFR (Ehk mõlemad kaardid jagavad infi omavahel)
http://www.dracs.pri.ee/1.jpg
http://www.dracs.pri.ee/2.jpg
http://www.dracs.pri.ee/3.jpg
http://www.dracs.pri.ee/4.jpg
http://www.dracs.pri.ee/5.jpg
Niiet kokkuvõttes sinu küsimuse peale, 8 seeria gfx ja inteli uuem duo = rohkemgi kui 60 fpsi igas olukorras, kuna minu masin in suht out of date juba.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sakurai
HV veteran

liitunud: 31.03.2006
|
22.03.2007 20:50:26
|
|
|
Ei ole midagi out of date sul veel. Täitsa kobe süsteem
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
3 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
sessa
HV veteran

liitunud: 27.09.2004
|
22.03.2007 20:52:35
|
|
|
stalkeris saab ka võsast läbi lasta ja oleneb mis variant selles AK-st on kui on see vanem variant mille moon 7.62 siis võatb see ka betoonist läbi vähemalt päris elus ise olen testinud umbes 15cm paksusest betonist võtab läbi nagu naxti ja on täpne küll kui lasta oskad aga jah kui lahema moonaga uuem variant siis on ta suht selline tavaline automaat relv aga töökindlus on ak 47 või mis iganes sama tüüpi relvadel kõigeparem
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
mutabor
HV veteran

liitunud: 06.06.2002
|
22.03.2007 20:59:03
|
|
|
ma tahaks näha kuidas päris elus 100 meetri pealt valangutega inimestele yldse pihta saad pysti asendist. või 30 meetri pealt pystoliga inimesele pähe. rääkimata käigu või jooksu pealt . stalkeris ei ole see nii arcade, samas mängus 'topelt kykitamise' asendis ja kasutades yksiklasud full-auto asemel saab AK'ga edukalt headshottidega mehi nottida suht kaugelt. mõnele inimesele liiga palju reaalsust mõistagi rikub ära mängurõõmu. ahjaa, armor piercing padrunid on ka abiks
ma ei tea kas on sortsu mootor parem kui stalkeri oma, vist ei ole proovinud yhtegi mängu sel mootoril kus kaardid oleksid nii suured(dark messiah vb oli kõige suuremate kaartidega?). lipsync oli muidugi HL2 puhul päris hea uuendus, AI aga muljet ei avaldanud. stalkeri tegelaskujude 'vananenud' väljanägemus ei sõltu nii väga mootorist vaid pigem sellest kuidas osati neid modelleerida ja tekstuure nendele joonistada(mis paistab olevat tehtud juba enne seda kui mootorile DX9 tugi kylge poogiti).
_________________ /allkiri |
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
carrot
HV kasutaja

liitunud: 10.06.2006
|
22.03.2007 21:17:33
|
|
|
proovige neid commande
r2_ls_bloom_fast on
r2_ls_bloom_threshold 0.100
paneb bloomi tööle, väga ilus ja perf ei alane.
sisestatakse konsooli, mis avaneb tildega (nupp ESC all)
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
eyelids
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.10.2005
|
22.03.2007 21:21:11
|
|
|
ei tea mis nende stalkerite ja põlevate tünnidega on?
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
 |
|