Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 133, 134, 135 ... 227, 228, 229  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.03.2007 19:23:08 vasta tsitaadiga

tsitaat:
ammu ju üleval reviewid, miks küsida sellist asja nagu hind siin, kirjutad netisse stalker ja lööb andrico lehe ette ju, samas peaksid ju teadma mis gamespot on icon_wink.gif

"käia"
Seda gamespoti olen ma pidevalt vaadanud, seal on Previewd, ja mida annab mulle otseselt see USA hind? Võin ainult ise hakata arvutama palju maksma hakkab, samas olen pidevalt tähele pannud, et Eestis on osa mänge odavamalt müügil, kui kuskil ameerika netikaubamajas

tsitaat:
Visually, Shadow Of Chernobyl is reminiscent of a film that was inspired by the same book, Andrei Tarkovsky's Stalker, which was filmed in a derelict hydro-power plant in Estonia. These two nightmarish Russian fictions are as important to Stalker's purpose and atmosphere as Chernobyl itself.
icon_biggrin.gif

Tänud Scart, lingi eest.
Kommentaarid: 224 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mario.
HV Guru

liitunud: 25.07.2004




sõnum 19.03.2007 19:28:26 vasta tsitaadiga

www.andrico.ee siis kui ise ei suuda leida icon_wink.gif kasvõi siitsamast teemast otsida
Kommentaarid: 274 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 2 :: 217
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.03.2007 19:32:03 vasta tsitaadiga

crashsmash kirjutas:
www.andrico.ee siis kui ise ei suuda leida icon_wink.gif kasvõi siitsamast teemast otsida

Tänud. Lootsin et ehk nata odavam on..
Kommentaarid: 224 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eix666
HV veteran
eix666

liitunud: 20.05.2002




sõnum 19.03.2007 19:38:30 vasta tsitaadiga

atmosfäär on küll väga hästi välja kukkunud, tolle eespool mainitud Vampire:bloodlines'i toda hotelli mõõtu see küll välja ei anna (see oli tõesti üks väheseid sedavõrd hästi väljakukkunud atmosfääriga, kus vaatamata mitte ühelegi kollile olid koguaeg kuklakarvad püsti)...aga hea siiski...
samas eks tuleb tunnistada, et ka mina lootsin et RPG komponent natuke suurem on, aga nuh, mis parata...

samas juba üks huvitav kala kah, nimelt andis üks vant (Nimble) mulle missiooni et ma vudiks talle ühte vidinat tooma...tee sinna viis aga läbi ühe varem puhtakstehtud bandiidiküla, bandiidid on tagasi spawninud ja stalkerid üritavad seda uuesti puhtaks teha, nu eks ma siis avitan neid ja notin ka bandiite, vaatamata keda ma avitan....ja mida ma näen, lõpuks tagasijõudes kiikan veelkord et ega mõni surnu veel mõnda relva ei peida, aga tuleb välja, et Nimble ise on seal relvaga vehkima hakanud ja ülbuse eest kuuli saanud.... icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.03.2007 20:36:09 vasta tsitaadiga

No see ei ole ju kala. Reaalne elu, igaüks võib kuuli saada icon_smile.gif
Kommentaarid: 224 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nitro
HV kasutaja
Nitro

liitunud: 02.03.2004




sõnum 19.03.2007 20:50:58 vasta tsitaadiga

See peabki nii olema, et kui mingi ala tühjaks teed, siis mõne aja pärast asuvad sinna kõrvalt aladelt tulnud NPC'd.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 19.03.2007 22:21:34 vasta tsitaadiga

BTF kirjutas:
Olen isegi mõelnud , et peaks juurde muretsema seda rammi 1 gb-ni aga pole olnud viitsimist , eks näis siis. icon_smile.gif
Oleks vaja teada nüüd kui palju see arvutil gb ära hammustab ka , olen kuulnud , et 10gb , see oleks suht overkill minujaoks. icon_razz.gif


Installitult kõvakettale võtab natuke üle 6 GB

_________________
Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled)
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Illu
HV vaatleja
Illu

liitunud: 07.10.2004




sõnum 19.03.2007 23:28:01 vasta tsitaadiga

kui osad missioonid failed, siis väga piixus?
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cheetah
HV veteran
Cheetah

liitunud: 12.07.2006




sõnum 19.03.2007 23:35:34 vasta tsitaadiga



Oskab keegi öelda mis võiks põhjustada sellist kenat taevast?
icon_neutral.gif Reinstall ei aita icon_sad.gif
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 84
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mario.
HV Guru

liitunud: 25.07.2004




sõnum 19.03.2007 23:38:24 vasta tsitaadiga

sorts teeb ka sellist nalja, mingi jama mapiga?
Kommentaarid: 274 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 2 :: 217
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.03.2007 23:38:28 vasta tsitaadiga

Cheetah kirjutas:


Oskab keegi öelda mis võiks põhjustada sellist kenat taevast?
icon_neutral.gif Reinstall ei aita icon_sad.gif



jõid liiga palju viina mängus ?

icon_lol.gif

tegelt vaata mis juhtub kui uusimad nVidia drivud peale viskad ja DX9.0c viimase versiooni peale lased.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002



Online

sõnum 19.03.2007 23:41:49 vasta tsitaadiga

oleks nagu kaardist väljas
Kommentaarid: 1009 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 728
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
redenergy
HV veteran
redenergy

liitunud: 22.03.2004




sõnum 19.03.2007 23:46:09 vasta tsitaadiga

Mäng on päris kena, jookseb minu süsteemil ka hästi.
Tulevahetused on päris lahedad. Proovisin naljaviluks meie campis tüüpe maha vötta. jooksid köik kallale kohe icon_razz.gif
ja siis suurelt Game Over

Mingid koerad söid ühte laipa mis tee pervel oli, ajasin vanad paari lasuga eemale.
Hiljem tulid mingid kaks koera kallale mulle.

Et igav ei hakka kui ringi liikuda thumbs_up.gif
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mario.
HV Guru

liitunud: 25.07.2004




sõnum 19.03.2007 23:46:26 vasta tsitaadiga

ja nende koerte tulevik on sinu allkirjas? 8) icon_question.gif icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 274 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 2 :: 217
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Herr Kurm
Piiratud kasutaja
Herr Kurm

liitunud: 25.03.2004




sõnum 19.03.2007 23:49:16 vasta tsitaadiga

huvitav kes siin suvaliselt postitusi kustutanud on ja osad kustumisele määranud. Niipalju kui mina näinud olen siis igati teemakohased olnud
_________________
-logod, firmaidentiteet, küljendamine, flash-
-portfolio-
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
g3n1us
HV veteran
g3n1us

liitunud: 31.10.2004




sõnum 19.03.2007 23:51:31 vasta tsitaadiga

Mängus võiks minu meelest rohkem hiilimist olla. Sain mingi missiooni, kus oli vaja varastada mingi überl33t kohver kuskilt sõjaväe piiripunktist ja soovitati vaikselt seda teha. Hea küll, hiilisin ümber baasi ringi, leidsin sobiva koha sisenemiseks, aga millegi pärast kell 4 öösel istuvad 8 sõdurit ümber lõkke (mis asub toas) ja mängivad kitarri. Nii pea, kui ma oma suure pea üle aia pistsin sain ka toast kuuli. Võtsin loadi ja vastuseks panin neile ühe granaadi aknast sisse, aga peale seda polnud enam hiilimisest eriti mõtet rääkida ka. icon_razz1.gif

Lõpuks kõmmutasin natuke üle 25 sõduri maha ja noos oli vägev. Snaiprit kurat oleks vaja nende sõdurite vastu, hetkel on optikaga miski AK moodi asi, aga kurat see laseb nii mööda, et üle 100m vahemaa pole üldse mõtet üritadagi. icon_neutral.gif
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Cheetah
HV veteran
Cheetah

liitunud: 12.07.2006




sõnum 20.03.2007 00:02:58 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
Cheetah kirjutas:


Oskab keegi öelda mis võiks põhjustada sellist kenat taevast?
icon_neutral.gif Reinstall ei aita icon_sad.gif



jõid liiga palju viina mängus ?

icon_lol.gif

tegelt vaata mis juhtub kui uusimad nVidia drivud peale viskad ja DX9.0c viimase versiooni peale lased.


Sellest ajast alates hakkas nii tegema, kui teise kaardi ära võtsin. Ennem oli sli-s. Lasin 3dmark 03-e kah, seal oli korras kõik ja temp üle 58C ei läinud. Proovin teised driverid ka ära veel.
Kommentaarid: 91 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 84
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 20.03.2007 00:26:18 vasta tsitaadiga

dstar kirjutas:
" But the further you play, the more the game opens up." Eurogamer

" S.T.A.L.K.E.R. is a game that gets better and better the further you get into it. " Computer & Video Games UK


Nii et on veel lootust, et mida kauem mängid, seda paremaks mäng muutub. Aga story ja missionite jaotus tundub olevat täiesti ajuvaba ja kasutu. Samas FPS shooteritelt mingit story't otsida oleks rumal, peamine on ikkagi keskkond ja atmosfäär.


nüüdseks mingi 10 tundi mänguaega koos ja tõesti, läheb aina paremaks.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.03.2007 00:33:24 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
dstar kirjutas:
" But the further you play, the more the game opens up." Eurogamer

" S.T.A.L.K.E.R. is a game that gets better and better the further you get into it. " Computer & Video Games UK


Nii et on veel lootust, et mida kauem mängid, seda paremaks mäng muutub. Aga story ja missionite jaotus tundub olevat täiesti ajuvaba ja kasutu. Samas FPS shooteritelt mingit story't otsida oleks rumal, peamine on ikkagi keskkond ja atmosfäär.


nüüdseks mingi 10 tundi mänguaega koos ja tõesti, läheb aina paremaks.


oot sa siin enne kirusid vist, et piix .... piix jura... kas siis pikapeale läheb kudagi huvitavamaks või mis moodi ta siis paremaks läheb ?

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 20.03.2007 00:39:50 vasta tsitaadiga

no alustame otsast: sind saadetakse pärast 1 missiooni täitmist kohe järgmisele mäpiile, kus on instituut ja ofkoors ma läksin. pärast 2 tundi vandumist laveerisin kuidagi lõputute bandiitide vahelt läbi ja tegin alguses posu queste ja ostsin traderi käest 10k eest korraliku relva, mis reaalselt niidab kõik bandiidid ja koerad nagu naksti. sealt edasi oli lõpuks ometi fighting chance olemas ja asi läks huvitavaks.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sigakoer
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2004




sõnum 20.03.2007 00:50:47 vasta tsitaadiga

Pole veel nii kaugelgi mänguga kui Scart, aga väga cool on. Ootused on minu jaoks vähemalt seni vilja kandnud. Alguse relvad on ainult kole viletsad, see võtab mõnu ära. Atmosfäär on ülikõva, graafika ja selle sujuvus on hea, vaenlaste AI kaunis muljetavaldav. Inimvaenlasi on täiesti võimalik selja tagant ümber piirata näiteks. Jahtisin mingeid koeri taga, need põgenevad eest ära üldjuhul, üks siis jooksis tihedasse põõsastikku minu eest.. aga kui ma teda sealt padrikust otsima tulin, kargas põõsa alt varjust kõrri. Norm. icon_smile.gif
Kommentaarid: 36 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.03.2007 01:01:53 vasta tsitaadiga

mismoodi see seljatagant ümberpiiramine täpsemalt käib? ja mismoodi väljendub AI muljetavalduvus selles, et neile kergelt seljataha ronida õnnestus? icon_biggrin.gif
_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 275 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sigakoer
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2004




sõnum 20.03.2007 01:18:45 vasta tsitaadiga

Nagu selles mõttes, et vaenlased pidasid teistega (liitlastega) lahingut ja sissepiiramisel oli rohkem mõtet kui otse rüsimisel. Muud aktsioonid mis nad ette võtavad, varjumise, positsioonivaliku jm suhtes muidugi ka. No ja et kõik käib venekeelse ropendamise saatel. icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 36 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
inc
HV veteran
inc

liitunud: 18.04.2004




sõnum 20.03.2007 01:25:05 vasta tsitaadiga

Suhteliselt ajuvaba kuidas neid vastaseid ikka tekib. Teen ühe küla puhtaks, käin korra eemal vanelaseid kõmmutamas, lähen tagasi ja juba jälle vastaseid küla täis. Täpselt selline mulje jääb, et mina vs maailm, kuigi olen abistanud NPC'si igal võimalusel. Enamasti kui võitluseks läheb, siis vaenlaseid on 5-10, mina aga 1 + harva mõni neutral NPC kes paar valangut vaenlase suunas laseb.

Suurest liikumisvabadusest juttu ei saa ollagi, on suuremad külad, mis ühendatud kitsaste teedega, mis on omakorda piiratud aedadega.

Oma jälje on jätnud ka pidev venitamine - osad graafilised elemendid ja liikumis animatsioonid on aegunud.


Mingit quick save pole võimalik kasutada või kuidagi muud moodi salvestada kui minna menüüse - valida save jne..?
Ning on see väga pahasti kui mul Moe, vms iganes selle tüübi nimi oli, päästmine ebaõnnestus?
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aix
HV Guru
Aix

liitunud: 02.06.2004




sõnum 20.03.2007 01:28:41 vasta tsitaadiga

F6 - quicksave
F7 - quickload
by default peaks olema
Kommentaarid: 407 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 339
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 133, 134, 135 ... 227, 228, 229  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.