Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Viilutaja
HV Guru

liitunud: 28.07.2002
|
19.03.2007 19:23:08
|
|
|
tsitaat: |
ammu ju üleval reviewid, miks küsida sellist asja nagu hind siin, kirjutad netisse stalker ja lööb andrico lehe ette ju, samas peaksid ju teadma mis gamespot on icon_wink.gif
"käia" |
Seda gamespoti olen ma pidevalt vaadanud, seal on Previewd, ja mida annab mulle otseselt see USA hind? Võin ainult ise hakata arvutama palju maksma hakkab, samas olen pidevalt tähele pannud, et Eestis on osa mänge odavamalt müügil, kui kuskil ameerika netikaubamajas
tsitaat: |
Visually, Shadow Of Chernobyl is reminiscent of a film that was inspired by the same book, Andrei Tarkovsky's Stalker, which was filmed in a derelict hydro-power plant in Estonia. These two nightmarish Russian fictions are as important to Stalker's purpose and atmosphere as Chernobyl itself. |
Tänud Scart, lingi eest.
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mario.
HV Guru
liitunud: 25.07.2004
|
19.03.2007 19:28:26
|
|
|
www.andrico.ee siis kui ise ei suuda leida kasvõi siitsamast teemast otsida
|
|
Kommentaarid: 274 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
2 :: |
217 |
|
tagasi üles |
|
 |
Viilutaja
HV Guru

liitunud: 28.07.2002
|
19.03.2007 19:32:03
|
|
|
crashsmash kirjutas: |
www.andrico.ee siis kui ise ei suuda leida kasvõi siitsamast teemast otsida |
Tänud. Lootsin et ehk nata odavam on..
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
eix666
HV veteran

liitunud: 20.05.2002
|
19.03.2007 19:38:30
|
|
|
atmosfäär on küll väga hästi välja kukkunud, tolle eespool mainitud Vampire:bloodlines'i toda hotelli mõõtu see küll välja ei anna (see oli tõesti üks väheseid sedavõrd hästi väljakukkunud atmosfääriga, kus vaatamata mitte ühelegi kollile olid koguaeg kuklakarvad püsti)...aga hea siiski...
samas eks tuleb tunnistada, et ka mina lootsin et RPG komponent natuke suurem on, aga nuh, mis parata...
samas juba üks huvitav kala kah, nimelt andis üks vant (Nimble) mulle missiooni et ma vudiks talle ühte vidinat tooma...tee sinna viis aga läbi ühe varem puhtakstehtud bandiidiküla, bandiidid on tagasi spawninud ja stalkerid üritavad seda uuesti puhtaks teha, nu eks ma siis avitan neid ja notin ka bandiite, vaatamata keda ma avitan....ja mida ma näen, lõpuks tagasijõudes kiikan veelkord et ega mõni surnu veel mõnda relva ei peida, aga tuleb välja, et Nimble ise on seal relvaga vehkima hakanud ja ülbuse eest kuuli saanud....
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Viilutaja
HV Guru

liitunud: 28.07.2002
|
19.03.2007 20:36:09
|
|
|
No see ei ole ju kala. Reaalne elu, igaüks võib kuuli saada
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nitro
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2004
|
19.03.2007 20:50:58
|
|
|
See peabki nii olema, et kui mingi ala tühjaks teed, siis mõne aja pärast asuvad sinna kõrvalt aladelt tulnud NPC'd.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
RustyZ
HV Guru

liitunud: 20.06.2004
|
19.03.2007 22:21:34
|
|
|
BTF kirjutas: |
Olen isegi mõelnud , et peaks juurde muretsema seda rammi 1 gb-ni aga pole olnud viitsimist , eks näis siis.
Oleks vaja teada nüüd kui palju see arvutil gb ära hammustab ka , olen kuulnud , et 10gb , see oleks suht overkill minujaoks.  |
Installitult kõvakettale võtab natuke üle 6 GB
_________________ Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled) |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Illu
HV vaatleja

liitunud: 07.10.2004
|
19.03.2007 23:28:01
|
|
|
kui osad missioonid failed, siis väga piixus?
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cheetah
HV veteran

liitunud: 12.07.2006
|
19.03.2007 23:35:34
|
|
|
Oskab keegi öelda mis võiks põhjustada sellist kenat taevast?
Reinstall ei aita
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
84 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mario.
HV Guru
liitunud: 25.07.2004
|
19.03.2007 23:38:24
|
|
|
sorts teeb ka sellist nalja, mingi jama mapiga?
|
|
Kommentaarid: 274 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
2 :: |
217 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
19.03.2007 23:38:28
|
|
|
Cheetah kirjutas: |
Oskab keegi öelda mis võiks põhjustada sellist kenat taevast?
Reinstall ei aita  |
jõid liiga palju viina mängus ?
tegelt vaata mis juhtub kui uusimad nVidia drivud peale viskad ja DX9.0c viimase versiooni peale lased.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
19.03.2007 23:41:49
|
|
|
oleks nagu kaardist väljas
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
redenergy
HV veteran

liitunud: 22.03.2004
|
19.03.2007 23:46:09
|
|
|
Mäng on päris kena, jookseb minu süsteemil ka hästi.
Tulevahetused on päris lahedad. Proovisin naljaviluks meie campis tüüpe maha vötta. jooksid köik kallale kohe
ja siis suurelt Game Over
Mingid koerad söid ühte laipa mis tee pervel oli, ajasin vanad paari lasuga eemale.
Hiljem tulid mingid kaks koera kallale mulle.
Et igav ei hakka kui ringi liikuda
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mario.
HV Guru
liitunud: 25.07.2004
|
19.03.2007 23:46:26
|
|
|
ja nende koerte tulevik on sinu allkirjas? 8)
|
|
Kommentaarid: 274 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
2 :: |
217 |
|
tagasi üles |
|
 |
Herr Kurm
Piiratud kasutaja

liitunud: 25.03.2004
|
19.03.2007 23:49:16
|
|
|
huvitav kes siin suvaliselt postitusi kustutanud on ja osad kustumisele määranud. Niipalju kui mina näinud olen siis igati teemakohased olnud
_________________ -logod, firmaidentiteet, küljendamine, flash-
-portfolio- |
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
g3n1us
HV veteran

liitunud: 31.10.2004
|
19.03.2007 23:51:31
|
|
|
Mängus võiks minu meelest rohkem hiilimist olla. Sain mingi missiooni, kus oli vaja varastada mingi überl33t kohver kuskilt sõjaväe piiripunktist ja soovitati vaikselt seda teha. Hea küll, hiilisin ümber baasi ringi, leidsin sobiva koha sisenemiseks, aga millegi pärast kell 4 öösel istuvad 8 sõdurit ümber lõkke (mis asub toas) ja mängivad kitarri. Nii pea, kui ma oma suure pea üle aia pistsin sain ka toast kuuli. Võtsin loadi ja vastuseks panin neile ühe granaadi aknast sisse, aga peale seda polnud enam hiilimisest eriti mõtet rääkida ka.
Lõpuks kõmmutasin natuke üle 25 sõduri maha ja noos oli vägev. Snaiprit kurat oleks vaja nende sõdurite vastu, hetkel on optikaga miski AK moodi asi, aga kurat see laseb nii mööda, et üle 100m vahemaa pole üldse mõtet üritadagi.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
98 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cheetah
HV veteran

liitunud: 12.07.2006
|
20.03.2007 00:02:58
|
|
|
angel kirjutas: |
Cheetah kirjutas: |
Oskab keegi öelda mis võiks põhjustada sellist kenat taevast?
Reinstall ei aita  |
jõid liiga palju viina mängus ?
tegelt vaata mis juhtub kui uusimad nVidia drivud peale viskad ja DX9.0c viimase versiooni peale lased. |
Sellest ajast alates hakkas nii tegema, kui teise kaardi ära võtsin. Ennem oli sli-s. Lasin 3dmark 03-e kah, seal oli korras kõik ja temp üle 58C ei läinud. Proovin teised driverid ka ära veel.
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
84 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
20.03.2007 00:26:18
|
|
|
dstar kirjutas: |
" But the further you play, the more the game opens up." Eurogamer
" S.T.A.L.K.E.R. is a game that gets better and better the further you get into it. " Computer & Video Games UK
Nii et on veel lootust, et mida kauem mängid, seda paremaks mäng muutub. Aga story ja missionite jaotus tundub olevat täiesti ajuvaba ja kasutu. Samas FPS shooteritelt mingit story't otsida oleks rumal, peamine on ikkagi keskkond ja atmosfäär. |
nüüdseks mingi 10 tundi mänguaega koos ja tõesti, läheb aina paremaks.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
20.03.2007 00:33:24
|
|
|
Scart kirjutas: |
dstar kirjutas: |
" But the further you play, the more the game opens up." Eurogamer
" S.T.A.L.K.E.R. is a game that gets better and better the further you get into it. " Computer & Video Games UK
Nii et on veel lootust, et mida kauem mängid, seda paremaks mäng muutub. Aga story ja missionite jaotus tundub olevat täiesti ajuvaba ja kasutu. Samas FPS shooteritelt mingit story't otsida oleks rumal, peamine on ikkagi keskkond ja atmosfäär. |
nüüdseks mingi 10 tundi mänguaega koos ja tõesti, läheb aina paremaks. |
oot sa siin enne kirusid vist, et piix .... piix jura... kas siis pikapeale läheb kudagi huvitavamaks või mis moodi ta siis paremaks läheb ?
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
20.03.2007 00:39:50
|
|
|
no alustame otsast: sind saadetakse pärast 1 missiooni täitmist kohe järgmisele mäpiile, kus on instituut ja ofkoors ma läksin. pärast 2 tundi vandumist laveerisin kuidagi lõputute bandiitide vahelt läbi ja tegin alguses posu queste ja ostsin traderi käest 10k eest korraliku relva, mis reaalselt niidab kõik bandiidid ja koerad nagu naksti. sealt edasi oli lõpuks ometi fighting chance olemas ja asi läks huvitavaks.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
sigakoer
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.01.2004
|
20.03.2007 00:50:47
|
|
|
Pole veel nii kaugelgi mänguga kui Scart, aga väga cool on. Ootused on minu jaoks vähemalt seni vilja kandnud. Alguse relvad on ainult kole viletsad, see võtab mõnu ära. Atmosfäär on ülikõva, graafika ja selle sujuvus on hea, vaenlaste AI kaunis muljetavaldav. Inimvaenlasi on täiesti võimalik selja tagant ümber piirata näiteks. Jahtisin mingeid koeri taga, need põgenevad eest ära üldjuhul, üks siis jooksis tihedasse põõsastikku minu eest.. aga kui ma teda sealt padrikust otsima tulin, kargas põõsa alt varjust kõrri. Norm.
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
20.03.2007 01:01:53
|
|
|
mismoodi see seljatagant ümberpiiramine täpsemalt käib? ja mismoodi väljendub AI muljetavalduvus selles, et neile kergelt seljataha ronida õnnestus?
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
sigakoer
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.01.2004
|
20.03.2007 01:18:45
|
|
|
Nagu selles mõttes, et vaenlased pidasid teistega (liitlastega) lahingut ja sissepiiramisel oli rohkem mõtet kui otse rüsimisel. Muud aktsioonid mis nad ette võtavad, varjumise, positsioonivaliku jm suhtes muidugi ka. No ja et kõik käib venekeelse ropendamise saatel.
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
inc
HV veteran

liitunud: 18.04.2004
|
20.03.2007 01:25:05
|
|
|
Suhteliselt ajuvaba kuidas neid vastaseid ikka tekib. Teen ühe küla puhtaks, käin korra eemal vanelaseid kõmmutamas, lähen tagasi ja juba jälle vastaseid küla täis. Täpselt selline mulje jääb, et mina vs maailm, kuigi olen abistanud NPC'si igal võimalusel. Enamasti kui võitluseks läheb, siis vaenlaseid on 5-10, mina aga 1 + harva mõni neutral NPC kes paar valangut vaenlase suunas laseb.
Suurest liikumisvabadusest juttu ei saa ollagi, on suuremad külad, mis ühendatud kitsaste teedega, mis on omakorda piiratud aedadega.
Oma jälje on jätnud ka pidev venitamine - osad graafilised elemendid ja liikumis animatsioonid on aegunud.
Mingit quick save pole võimalik kasutada või kuidagi muud moodi salvestada kui minna menüüse - valida save jne..?
Ning on see väga pahasti kui mul Moe, vms iganes selle tüübi nimi oli, päästmine ebaõnnestus?
|
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aix
HV Guru

liitunud: 02.06.2004
|
20.03.2007 01:28:41
|
|
|
F6 - quicksave
F7 - quickload
by default peaks olema
|
|
Kommentaarid: 407 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
339 |
|
tagasi üles |
|
 |
|