Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Command & Conquer 3 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 39, 40, 41  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
caarel123
HV veteran
caarel123

liitunud: 14.12.2006




sõnum 27.02.2007 21:14:42 vasta tsitaadiga

minu arust jama mäng
või mure selles et ei saa mängu graaafikat põhjas jooksutada
äkki sellepärast ei saa õiget kaiffi
aga loodan et täiekas parem ja selleks ajaks grafakaart uus olemas icon_biggrin.gif

_________________
Mis vahe on tegelikkusel ja reaalsusel? Vahet pole!
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lamp
HV Guru
lamp

liitunud: 08.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.02.2007 21:53:15 vasta tsitaadiga

tegin valimatult tutorialis mõned screenid
ingame kõik põhjas ja ati ccc'st aa 6x ja af 16x. x700 nonproga muidugi korralik slideshow, a see selleks.

_________________
eriti julm
Kommentaarid: 186 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 163
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 27.02.2007 22:14:31 vasta tsitaadiga

urrr... ära paki rariga kokku, võiks ju vähemalt zipi teha :/
ot: keegi mõnd kõiki asju pakkida suvatsevat tasuta softi teab? 7-zip ei päde, kole on. icon_smile.gif

viskasin kiirelt hetkeseisust mõned screenshotid. kõik peal v.a. aa, mida on 1 nõks ainult, control panelist on quality vms.
http://londiste.planet.ee/screenshot/
~2mb .png, nii et läheb hetk aega uploadiga.

on jah karvased varjud kui nüüd hästi vaadata, kandilised kindlasti mitte icon_smile.gif miski järgmine kahtlane 'soft shadows' üllitis?
aga selle pärast ma küll ei põe, kesse kurat keset madinat neid ikka imestada jõuab icon_biggrin.gif

ahjaa, muljed edasi:
- cutscened omavad. paistab, et tegijad on ka kergelt huumoriga suhtunud asjadesse. eriti valus oli proloogi lõpus see 'good luck commander' vms, mis kostis umbes nii, et alguses teksti sisselugeja itsitas või muigas icon_biggrin.gif
- mammutid on kolekarmid.
- ehitised on suht liiga nõrgad küll. 4 orcat per building maha võtta on bad idea. 8 orcat per suvaline building on veel halvem. mammutitega pole veel vastase baasi jõudnud.

selle esimese proloogi missionis sain vastase baasi üle võetud aga ununes mõni oluline building vastasele jätta, nii et kui construction yardi kätte sain, siis oli missioon läbi kah. päh. tahtsin nodi tech treed kah ühe korraga uurida icon_smile.gif

krt, poole mängu pealt ei anna graafikasettinguid kah näppida, ma nii hoos, et pooleli ei raatsi praegu küll jätta, saveda kah ei saa :/

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
WäntWõll
make.believe
WäntWõll

liitunud: 18.01.2005




sõnum 27.02.2007 22:17:36 vasta tsitaadiga

nii panin peale ja meeldib thumbs_up.gif Pea 4-jaks tunniks unustasin enda nokitsema icon_lol.gif
Jookseb nagu siidi minu kofiga(mis profiilis) 1600x1200 ja kõik põhjs peale AA,väga viis graafika thumbs_up.gif
Kommentaarid: 374 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 300
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Charly16
HV vaatleja

liitunud: 25.10.2006




sõnum 27.02.2007 22:18:21 vasta tsitaadiga

Asi jookseb ka päris hästi minu masinal ( AMD Sempron 2400+ (1,8Ghz), 512 mb ram-i ja Ati Radeon 9600 pro). FPS jäi mängitavuse piiresse isegi suuremate lahingute korral (ei mõõtnud kuid "tunde järgi"). Graafika oli küll Generalsi tasemel...
Plussiks ka siis veel see et AI on täitsa korralik.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
weasel
HV Guru
weasel

liitunud: 27.08.2003




sõnum 27.02.2007 22:54:12 vasta tsitaadiga

Konf profiilis. Kõik in-game settingud põhjas, fps 20-30 (reso 12xx*10xx).

Stoori tundub huvitav. Võibolla kiiruse kallal tõesti natuke noriks, aga fullis arvatavasti saab seda reguleerida.

http://img339.imageshack.us/my.php?image=40096023sk0.jpg
http://img339.imageshack.us/my.php?image=3jjr0.jpg
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.02.2007 22:55:12 vasta tsitaadiga

weasel kirjutas:
Konf profiilis. Kõik in-game settingud põhjas, fps 20-30 (reso 12xx*10xx).

Stoori tundub huvitav. Võibolla kiiruse kallal tõesti natuke noriks, aga fullis arvatavasti saab seda reguleerida.

http://img339.imageshack.us/my.php?image=40096023sk0.jpg
http://img339.imageshack.us/my.php?image=3jjr0.jpg



arvan et fullis (demos need valikud tuhmid) saab ainult kontrollida kui kiirelt vastane areneb (kas ootab või tuleb kohe peale). Mitte kui kiirelt ehitamine toimub ja väed valmivad.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
masterx
HV veteran
masterx

liitunud: 21.03.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.02.2007 22:59:31 vasta tsitaadiga

Üldiselt see kiire sõdimine ja võitlus on kudagi harjumatu .Võib-olla minu jaoks ainuke miinus icon_razz1.gif Muidu päris mängitav ,alguses tundus võõras aga kui rohkem süvened, hakkab meeldima.Mäng jookseb väga sujuvalt ka x1600pro kaardiga,nagu väga nõrgad nõuded tunduks rauale.Igatahes järgmine pelu mille ostan thumbs_up.gif

viimati muutis masterx 27.02.2007 23:05:07, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 164
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 27.02.2007 23:02:05 vasta tsitaadiga

mis sellel kiirusel täpselt viga on? unitid saavad liiga kiirelt valmis ja surma? icon_smile.gif
minu arust on see c&c seerias kogu aeg nii toimunud icon_biggrin.gif

teisalt on see vast ka mõnevõrra sihilik. teises skaala otsas on supreme commander ju. kus korralik madin kestab ikka mitu-mitu tundi, unitid valmivad ja liiguvad aeglaselt. icon_smile.gif

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ollu666
HV kasutaja
ollu666

liitunud: 30.10.2003




sõnum 27.02.2007 23:17:36 c&c vasta tsitaadiga

On se täisversioon väljas kui ei siis millal se tuleb?
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 27.02.2007 23:23:09 vasta tsitaadiga

Need "karvased varjud" on vist ATI kaartide mingi kala. Lükkasin kõik põhja, aga ikka kuubikulised need icon_neutral.gif
_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.02.2007 23:23:25 Re: c&c vasta tsitaadiga

ollu666 kirjutas:
On se täisversioon väljas kui ei siis millal se tuleb?



EA laseb enne demo siis täis versiooni... mingi järgmise kuu jooksul peaks full välja tulma

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 28.02.2007 00:01:41 vasta tsitaadiga

28. märts 2007.
for fuck's sake, keegi võiks esimest posti editida, siis saaks kõik küsijad otsejoones sinna peksta.

veel muljeid:
- nodi unitid on nagu ikka originaalsemad, stealth ja muu sihuke kahtlasem värk on märksõnadeks
- demo ai on üsna abitu, loodan et mängu oma rohkem pädeb

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.02.2007 00:11:42 vasta tsitaadiga

kui demos ei osanud neid kaitseid ehitada siis sain medium i käest tappa... aga pärast seda kui need asjandused avastasin läks asi lihtsamaks...

eriti radariga vastase urgast korraks valgustada+ see "nuke" vms relvake + väed sisse mis küljepealt valida laseb.

ainult see on tobe et oma üksused automaatselt ei ründa kohe kui keegi nende lähedal kükitab. Vastane ehitas mu putkade vahele pidevalt hooneid... hooned paistsid kenasti silma kuigi minu oma kaitse relvad ja tank seisid ta kõrval ilma et seda oleks hävitanud.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.02.2007 00:11:44 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:

teisalt on see vast ka mõnevõrra sihilik. teises skaala otsas on supreme commander ju. kus korralik madin kestab ikka mitu-mitu tundi, unitid valmivad ja liiguvad aeglaselt. icon_smile.gif


Mulle mõjuvõimas põhjus, miks toda mitte mängida siis.
Kuidas laadimisajaga on ? Keskmine, kiire või nii aeglane, et võid köögis vahepeal kohvigi valmis keeta ?
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 28.02.2007 00:24:36 vasta tsitaadiga

heretic666 kirjutas:

Mulle mõjuvõimas põhjus, miks toda mitte mängida siis.
Kuidas laadimisajaga on ? Keskmine, kiire või nii aeglane, et võid köögis vahepeal kohvigi valmis keeta ?


Mul olid väga kiired laadimisajad. Ei jõudnud eriti istumistki kohenda.

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lamp
HV Guru
lamp

liitunud: 08.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.02.2007 00:37:08 vasta tsitaadiga

vt angel seal all saad määrata kuidas su tyybid käituvad..
kui agressiivsed, siis nad ilmselt peaks kõik vastase asjad pilbasteks laskma, mis ette juhtuvad.
ma oletan

_________________
eriti julm
Kommentaarid: 186 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 163
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.02.2007 00:46:13 vasta tsitaadiga

Krt, siis pean ka demo tirima ikka icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.02.2007 01:00:03 vasta tsitaadiga

lamp kirjutas:
vt angel seal all saad määrata kuidas su tyybid käituvad..
kui agressiivsed, siis nad ilmselt peaks kõik vastase asjad pilbasteks laskma, mis ette juhtuvad.
ma oletan


seda värki jah peab uurima...

ja see et mutrivõti sinna ehitise kohale jääb tähendab seda et ehitist parandatakse kohe kui midagi viga (siin ees pool küsiti WTF sellega on).
samas ressursse läheb kah kenasti kui pooled ehitised mutrivõtmega.


Enda jaoks on igatahes medium liiga kerge aga hard sutsu raske. Vastane tuleb liiga kiiruga mingite vägedega peale ja nendele vägedele ei paistagi lõppu tulevat...

mulle meeldib aeglaselt kaitseid ehitada ja rammu varuda seega ee AI kohene peale jooks häirib... samas kui ise üritan peale joosta on tal kah juba paras armee valmis ning vabrikust tuleb neid üli kiirelt juurde.

varjud võiks siiski mingi ime läbi korras olla fullis... ruudu kogu häirib.. või on siis ati jama kui teistel seda ei ole... kui vanas generalsis olid varjud kenamad kui selles CC 3 es siis ei ole asi õige.

(paljude EA automaadist väljalastud mängude puhul olen näinud selliseid varje aka NFS MW, pole ime et crapton läks pimeda peale tagasi...)

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 28.02.2007 01:04:35 vasta tsitaadiga

aeglaselt ehitades on rushi vastu mängimine kogu aeg keeruline olnud icon_wink.gif
muide, kui skirmishis vaatasid, siis ai tüüpidest on demos vaid üks esindatud, teised kõlavad ka igaüks omamoodi lahedalt.

laadimisajad on krdi viimase peal. ~5 sekundit ilget kõvakettaraginat ja olemas.

tegin paar pilti ka.
nod ehitised
gdi ehitised
oi kui palju special nänni
nod nuclear bomb
gdi ion cannon oli siin
1600x1200 fulldetail construction yard
sai skirmishis vastasele käpelt ära tehtud ja paar ta ehitist alles jättes omale täielik nod base niimoodi katsetamise mõttes valmis ehitatud. nod on lahe, avatar warmech eriti näituseks icon_biggrin.gif

edit: ohoo, keskmiselt sita kvaliteediga .jpg teeb varjud ilgelt kandiliseks. mängus need küll NII kandilised ei olnud icon_smile.gif

edit2: ilmselt as good as it gets
1600x1200 fulldetail construction yard - 4,91mb

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!


viimati muutis londiste 28.02.2007 01:22:10, muudetud 3 korda
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 28.02.2007 01:06:54 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:

varjud võiks siiski mingi ime läbi korras olla fullis... ruudu kogu häirib.. või on siis ati jama kui teistel seda ei ole... kui vanas generalsis olid varjud kenamad kui selles CC 3 es siis ei ole asi õige.

(paljude EA automaadist väljalastud mängude puhul olen näinud selliseid varje aka NFS MW, pole ime et crapton läks pimeda peale tagasi...)


Ma vist ütlesin, et mul on ka need varjud üsna nilbed? icon_razz.gif

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.02.2007 01:19:31 vasta tsitaadiga

londiste sul paistavad need varjud samasugused ruudu kogud olevat... kui viitsid tee kas või bmp formatis pilt ja viska ülesse...


ps: ühel pildil on sul täpselt selline vaade nagu peldik oleks õhku lennanud ja pruuni "ainet" kõik kohad täis icon_lol.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dstar
Kreisi kasutaja
dstar

liitunud: 27.11.2004




sõnum 28.02.2007 01:29:41 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
G80 kirjutas:
Praegu suht võimatu seda tõmmata kuskilt,kõik serverid on täis. icon_cry.gif


väga hea link.


Siit tuleb kiiresti küll, aga fail on poolik. Suuruseks peaks olema üle 1.20 GB, mitte 1.17. Igatahes mul andis lahtipakkimisel corrupted errori. Tõmban Gamershellist uuesti...
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 28.02.2007 01:43:32 vasta tsitaadiga

commandandconquer.com kirjutas:
OS: Windows XP, Windows Vista (32-bit; 64-bit versions of Vista are not supported)
CPU: 2.0GHz or high, or AMD equivalent
RAM: 512 MB or more
Disk Drive: 8x or faster DVD drive for retail SKUs, not required for digitally downloaded version
Hard Drive: 8.0 GB or more of free space
Video: GeForce4, ATI Radeon 8500 or greater (ATI Radeon 9200 and 9250 PCI, NVIDIA Geforce 4 MX cards not supported.)
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card
Network, Internet Multiplayer: 2 players (no voice support) – 56 Kbps Internet connection; 2-8 players (with voice transmission) – Broadband-class connection

ehk siis täitsa ametlikud nõuded.

edit:
skirmishihuvilised:
EALA Predator kirjutas:
Just to clarify, the Hard AI does not cheat at all and the Brutal AI has double income as its only cheat. All its build times and unit stats are exactly the same. And yes, the AI cheated in all previous C&C games. It’ s beatable though =)

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killzone88
Kreisi kasutaja
Killzone88

liitunud: 15.05.2006




sõnum 28.02.2007 01:46:38 vasta tsitaadiga

dstar kirjutas:
Scart kirjutas:
G80 kirjutas:
Praegu suht võimatu seda tõmmata kuskilt,kõik serverid on täis. icon_cry.gif


väga hea link.


Siit tuleb kiiresti küll, aga fail on poolik. Suuruseks peaks olema üle 1.20 GB, mitte 1.17. Igatahes mul andis lahtipakkimisel corrupted errori. Tõmban Gamershellist uuesti...
Soovitan siit tõmmata icon_exclaim.gif http://www.vgpro.com/file/20758_CnC3_Demo.exe.html thumbs_up.gif
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Command & Conquer 3 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 39, 40, 41  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.