Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
tonism
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.06.2002
|
21.02.2007 00:59:34
|
|
|
gan3b kirjutas: |
Mul endal 6, 9, 11, 12, 14, 15 ja 16. |
Vau. Sa oled tõsine kollektsionäär (müts maha su ees). EDGE Chronology?
Keegi võiks InstallShieldiga ilusa installeri teha, oleks päris änks. Ei viitsi vist mingit isearetatud installerit tegema hakata -- parem suunan oma aja otse mootorisse mitte kõrvalistesse programmidesse. Ilmselt mingi aeg peaks ka mingisuguse editori ja launcheri tegema veel.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
 |
tonism
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.06.2002
|
22.02.2007 22:04:02
|
|
|
b17 = liikumisfüüsika
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
23.02.2007 08:35:40
|
|
|
Ilusti libiseb mäest alla, nagu alguses liigub ta aeglasemini
_________________ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
 |
tonism
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.06.2002
|
23.02.2007 10:59:01
|
|
|
gan3b kirjutas: |
Ilusti libiseb mäest alla, nagu alguses liigub ta aeglasemini  |
Jah, mäes liikumine on nüüd mõnevõrra raskendatud tänu gravitatsioonile.
mul on tunne, et osa koodist kirjutasin natuke halva koha peale (aga peast ei mäleta ja tööjuurest ei saa vaadata kah). kui tõesti kirjutasin, siis järgmine build peaks liikumist natuke parandama. veel on plaanis "headbob" ja hüppamine.
jutud liikusid, et keegi olevat mingit editori üritanud teha. huvitav mis seisus see on? ma nägin eriti varajast screenshotti millest veel väga palju välja ei olnud võimalik lugeda, aga tore kui inimesed viitsivad kaasa tulla -- stimuleerib edasi tegema
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
23.02.2007 13:33:56
|
|
|
Proovi midagi veega ka teha. Mulle meeldivad just sellised pelad kus on sees ka vesi.
_________________ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
 |
piraat262
HV veteran

liitunud: 11.01.2006
|
23.02.2007 13:41:07
|
|
|
tubli töö on sul sellega tegelt tonx, paljud pole isegi sinnamaani jõudnud
gan3b,
|
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
 |
tonism
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.06.2002
|
25.02.2007 19:34:37
|
|
|
b18
* Liikumisfüüsika
+ Hüppamine (Space) |
gan3b kirjutas: |
Proovi midagi veega ka teha. Mulle meeldivad just sellised pelad kus on sees ka vesi. |
Hmm.. Ilmselt parim mida ma teha suudaks oleks BF1-sarnane vesi. Katsun liikumisega seotud asjad joonde ajada siis ilmselt proovingi. Tõenäoliselt mingi b20+
piraat262 kirjutas: |
tubli töö on sul sellega tegelt tonx, paljud pole isegi sinnamaani jõudnud |
Tänud
b19
* Kollisioonifüüsika
* Hüppamine
+ Headbob |
b20
* Liikumisfüüsika
* Gravitatsioon muudetav igal tasemel (map.inf) |
Ühtlasi, kuna valmistun EDGE GLE 6 beta Milestone 1 (aka EDGE beta Release 1) väljalaskeks, kuulutaksin välja ka logokonkursi. Logo pikim külg peaks olema vähemalt 1024px ja mingis lossless formaadis (BMP, TGA, mistahes).
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
25.02.2007 21:44:38
|
|
|
tonx, palu parem vectoris logo
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
riaak
HV Guru

liitunud: 22.09.2002
|
25.02.2007 23:43:19
|
|
|
Ühtegi kolli ei leidnud
Õhus saab liikumis suunda muuta
_________________ ¯\_(ツ)_/¯ |
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
105 |
|
tagasi üles |
|
 |
renx09
HV Guru

liitunud: 28.09.2004
|
26.02.2007 00:21:21
|
|
|
õhus saab sprintida ka
_________________ !! |
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
250 |
|
tagasi üles |
|
 |
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
26.02.2007 08:36:06
|
|
|
Nüüd kõik kaugushüpet tegema.
_________________ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
 |
tonism
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.06.2002
|
26.02.2007 10:43:34
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
tonx, palu parem vectoris logo  |
Jah, vektoris oleks muidugi veel parem Aga kes vektoriga logo teha ei suuda siis kõlbab ka tavaline raster-pilt.
riaak & OCuser kirjutas: |
jama värk |
Hetkel üritan liikumist normaalseks saada, nagu võib ka build-logidest näha. Kuna pole lihtsalt inertsust veel teinud siis leidsin, et jätan nii. Mul endal on jätkata sealt lihtsam ja pole mõtet väga kirjutada hunnikut koodi mille pead niikuinii järgmine build maha laskma. Aga, muidugi, olen teadlik sellest ja mõtlen lahendusele.
gan3b kirjutas: |
Nüüd kõik kaugushüpet tegema. |
Jah, config-failist pange info fulli peale ("2"), ning siis näete koordinaate, millest omakorda saate siis hüppe pikkuse välja arvutada
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
aht0
HV veteran
liitunud: 14.10.2003
|
26.02.2007 16:08:47
|
|
|
huvi pärast proovisin tubli töö ja suht hariv enese jaoks kujutan ette
liikusin alani kus erinevate kõrgustega roheline ala lõpeb ja algab ühtlane roheline.. ühtlasele pinnale jõudes kukkusin sellest läbi.. ongi meelega hetkel nii jäetud?
|
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
tonism
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.06.2002
|
26.02.2007 17:31:29
|
|
|
aht0 kirjutas: |
liikusin alani kus erinevate kõrgustega roheline ala lõpeb ja algab ühtlane roheline.. ühtlasele pinnale jõudes kukkusin sellest läbi.. ongi meelega hetkel nii jäetud?  |
Ei, see on seni avastamata bug. Omateada tegin ikka nii et saaks lõpmatuseni minna sealt.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
26.02.2007 18:25:42
|
|
|
On jah selline bug.
b21's võiksid kuskile mingi joone tõm,mata, saaks kaugushüpet teha seal
_________________ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
 |
aht0
HV veteran
liitunud: 14.10.2003
|
27.02.2007 04:55:52
|
|
|
sa saad ju tekstuurifaili ise triibud teha 8)
|
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
tonism
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.06.2002
|
28.02.2007 11:01:45
|
|
|
EDGE areng on mõneks ajaks peatunud riistvaraliste probleemide tõttu. Loodetavasti leian peatselt rohtu. Täna katsetan mingit odavat ASUS-e platet (P5VD2-MX).
Aga endiselt ootan logosid :/
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
g3n1us
HV veteran

liitunud: 31.10.2004
|
28.02.2007 11:13:23
|
|
|
Muidu, kui on vaja abikätt 3d modelite vallas, siis võin vabalt appi tulla. Vaba aega praegu niiehknaa liiga palju käes.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
98 |
|
tagasi üles |
|
 |
tonism
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.06.2002
|
01.03.2007 23:19:34
|
|
|
g3n1us kirjutas: |
Muidu, kui on vaja abikätt 3d modelite vallas, siis võin vabalt appi tulla. Vaba aega praegu niiehknaa liiga palju käes.  |
Mudeleid on küll hädasti vaja. See mure on mind painanud juba aastaid, et mudelipuuduse tõttu ei saa miskit teha.
Kui palju pole palutud, siis ehk viitsid mõned looduseteemalised mudelid teha tekstuuridega?
b21
b22 tahaks teha miskit inertsiga -- seetõttu lasin ka praegu õhus suunda jms muuta, et mul oleks lihtsam hiljem inertsuse kallal vaeva näha
Üleskutse ATI omanikele, otsin kaarti, mis suudab EDGE'i liigutada driveris olevate seadistuste järgi max graafikaga (va AA) ~60 fps (ilma VSync-ta, muidugi). Kas see kaart võiks olla 9600 PRO?
Tegelikult võiksid sama proovida ka kõik GF6 omanikud, kelle kaart on alla 6600 GT.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
01.03.2007 23:25:27
|
|
|
mis reso ?
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
02.03.2007 08:28:47
|
|
|
Kaugemalt vaadates paistavad mäed nagu tume llaik ;/
_________________ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
 |
tonism
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.06.2002
|
02.03.2007 12:25:55
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
mis reso ? |
1280x1024x32
gan3b kirjutas: |
Kaugemalt vaadates paistavad mäed nagu tume llaik ;/ |
Tagantpoolt ilmselt, kus vari on. Aga sellele ma praegu tähelepanu ei pööra, kuna varsti ilmselt hakkab selle toore maatüki peale ka objekte kogunema, mis tõstavad üleüldist visuaalset muljet. Siis tuleb nii ehk naa hakata seda beta taset ümber tegema.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
02.03.2007 18:11:52
|
|
|
alpha?
_________________ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
 |
tonism
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.06.2002
|
04.04.2007 15:11:22
|
|
|
Alphastaadiumis testisin mootor võimsust (too kolmnurgatest). Beetastaadiumis teen "mängu" ennast.
b22 = inertsus
b23 = liikumisfüüsika
Ja siis ongi lõpuks see väljalase mis peaks panema punkti liikumisprobleemidele mille kallal olen viimaste buildidega vaeva näinud ja mis oli beta Milestone 1 sihiks:
b24
* Liikumisfüüsika
* Kollisioon
+ Topeltkihiline taevas |
Kahjuks beta Milestone 1 jaoks pole ühtegi logo laekunud ja lasin selle välja nii nagu oli. Järgmine suurem staadium, beta Milestone 2, seab eesmärgiks juba projekti visuaalselt paremuse poole muuta -- ehk õnnestub nüüd mõni logo saada.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
|