Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  NetPointi meetodid klientide kinnihoidmiseks märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
krokats
HV vaatleja

liitunud: 31.01.2007




sõnum 31.01.2007 14:40:24 NetPointi meetodid klientide kinnihoidmiseks vasta tsitaadiga

Vaat selline lugu juhtus, et Netpoint tõstis oma veebimajutuse hindasid ja ma mõtlesin kolida mujale. Aga domeeni tehnilise kontakti andmetes on Netpointi tegelane. EENETi päringu peale, kas tehnilisel kontaktil on minu äraminek OK, vastab Netpoint, et ei ole, kuna "domeeni kasutajal on Netpointi ees veel lepingulisi kohustusi". Mingeid kohustusi mul ei ole, raha on ette makstud ja neile lahkumise soovist teatatud. Telefonikõned Netpointi pole aidanud, aetakse segast juttu hostmasteritest, firmasiseste meilide mitteliikumisest (vastavat teenust osutavas firmas!) ja nii edasi. Meilidele ei tule mingeid vastuseid, ka mitte managementi aadressile saadetud teadetele.
Ehk et asi selline: Netpointi teenindus eksisteerib ainult nende jaoks, kes tahavad nende kliendiks hakata. Ära sind sealt ei lasta. Nad teevad omalt poolt kõik mis võimalik, et sulle see lahkumine raskeks teha.
Ainuke variant paistab, nagu EENET teatas, oodata kuni saabub timeout, ehk kuni nad ei saa enam minu domeeni oma äranägemise järgi kinni hoida.
Omal ajal kui Zone'ist sai ära tuldud, tuli sealt üks räige hoiatuskiri, aga mitte mingeid vastuväiteid. Kunagi tulin ära Elionist -- sellega polnud üldse probleeme. Aga nii alatuid meetodeid nagu Netpointis pole veel kohanud.
On teil kogemusi Netpointiga -- olete sealt eluga tulema saanud?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kännuämmelg
HV Guru
kännuämmelg

liitunud: 27.08.2002




sõnum 31.01.2007 14:48:33 vasta tsitaadiga

mäletamistmööda oli analoogne juhtum varem HV-s ka kajastatud
kuna endalgi tänu hinnatõusule kavatsus jalga lasta, siis jääks ootama soovitusi, kuidas seda võimalikult valutult teha saab thumbs_up.gif
Kommentaarid: 243 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 205
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 31.01.2007 15:32:25 vasta tsitaadiga

tähitud kirjad ja sügavalt perssesaatmine?
ausalt öeldes tahaks lepingut näha icon_smile.gif

tsitaat:
Käesoleva peatüki ülaltoodud sätteid ei rakendata, kui KLIENT juba omab registreeritud domeeninime. Sel juhul on NETPOINT volitatud esindama KLIENTI suhetes domeeninimede jaotajaga niivõrd, kui see on vajalik Teenuse osutamiseks.
sul oli uus domeen?

tsitaat:
11. Teated
Käesolevast lepingust tulenevad KLIENDI ja NETPOINTi vahelised teated ning märgukirjad peavad olema esitatud kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (sealhulgas kirja ja elektronposti teel), välja arvatud juhtudel, kui teate iseloom on üldinformatiivne ning see ei mõjuta kummagi Poole õigusi ja kohustusi.
...
Poolel on õigus põhjusi esitamata öelda Leping üles, teatades sellest teisele Poolele kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis ette.

KLIENDI algatusel Lepingu ülesütlemisel loetakse Leping lõppenuks 7 kalendripäeva möödudes alates hetkest, mil KLIENT saadab NETPOINTile teate, milles KLIENT palub lõpetada talle Teenuse osutamine.

ma ei näe probleemi.

olenevalt kuidas sa teateid oled saatnud, muidugi.
e-maili kohalejõudmise kinnituse saamine on õiguslikult omaette teema.

aga pmst kui nad vigisevad, siis tähitud kiri neile ja 7 päeva pärast saadad pikalt ja konsulteerid mõne advogaadiga.

täpsemat olukorda teadmata on muidugi keeruline midagi konkreetset soovitada.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!


viimati muutis londiste 31.01.2007 15:39:00, muudetud 3 korda
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
krokats
HV vaatleja

liitunud: 31.01.2007




sõnum 31.01.2007 15:33:24 vasta tsitaadiga

Kusjuures ei, ma tulin oma domeeniga neile üle zone'ist.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Silver?!
HV veteran

liitunud: 26.04.2004




sõnum 01.02.2007 19:09:58 vasta tsitaadiga

Kas lepingus on ka punkt, mis võimaldab sul nende poolse lepingu rikkumise eest nõuda kahjutasu? Aga nõua siis.

Aga sa ähvarda neid tarbijakaitsega ja kaeba kõigile ja valjult.

Muidugi lepingu rikkumisel on sul võimalus ka tsiviilkohtusse minna.

Üldiselt nende verbaalne pedereerimine, nii internetis kui ka muus meedias, toimib päris tõhusalt. Kirjuta näiteks mõnele IT arvamusliidrile, kes sellest oma blogis ja raadiosaates räägib.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 01.02.2007 22:04:54 vasta tsitaadiga

http://www.netpoint.ee/index.php?option=com_content&task=view&id=35&Itemid=69

eeldame, et leping näeb välja selline?

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Silver?!
HV veteran

liitunud: 26.04.2004




sõnum 01.02.2007 23:11:35 vasta tsitaadiga

Kuulge, see leping on ju õudne. Peab puhta loll olema, et sellisele paberile alla kirjutada.

tsitaat:

d) tal on kehtiv internetipanga leping Hansapangaga, SEB Eesti Ühispangaga, Nordea Pangaga, Sampo Pangaga või Eesti Krediidipangaga.

Pullikaka. (Pealegi peaks see olema ainult panga ja panga kliendi vaheline asi, mida ei tohigi kolmandatele isikutele avaldada.) Pealegi ei tohi minu teadmist moodi sellist piirangut teha, maksta võib ükskõik millisest pangast üle universumi.

tsitaat:

Leping loetakse sõlmituks, kui KLIENT on täitnud NETPOINTi koduleheküljel paikneva tellimisvormi, vajutades nupule "Esitan tellimuse!" (st edastanud NETPOINTile pakkumuse) ning NETPOINT on selle aktseptinud, saates KLIENDILE sellekohase teate koos Teenuse kasutamiseks vajalike autoriseerimiskoodidega

Kuskil on seadus, mis väga täpselt reguleerib sidevahendi teel sõlmitud lepinguid. Igatahes niis see küll ei käi.

tsitaat:

NETPOINT jätab endale õiguse keelduda Lepingu sõlmimisest juhtudel, kui KLIENT on NETPOINTile või kolmandatele isikutele võlgu, ...

ftw??? Termin "on võlgu?" st krediitkaardi omanik kes on pangale võlgu, lepingut sõlmida ei saa. Palju õnne!

tsitaat:

.. rikub/on rikkunud NETPOINTi või kolmandate isikute pakutavate teenuste tingimusi ja Interneti kasutamise häid tavasid, või muul NETPOINTi jaoks mõjuval põhjusel.

Väga ümmargune jutt. Tahan sõlmin, tahan ei sõlmi.

tsitaat:

KLIENDIL on õigus Lepingust taganeda 11 kalendripäeva jooksul alates Lepingu sõlmimisest.

Minu mäletamist mõõda oli see sidevahendite abil sõlmitud lepingute puhul vähemalt 14 kalendripäeva.

tsitaat:

KLIENT on kohustatud informeerima NETPOINTi koheselt Teenuse kasutamisel tekkinud probleemidest.

Väga paha punkt kliendi jaoks. Kui teenuse pakuja ei paku teenust etteantud määral, on klient KOHUSTATUD sellest teenusepakkujat teavitama. Mis aga juhtub kui ei teavita? See on ju lepingu rikkumine. St kui nende server on katki, PEAD SINA neile helistama ja seda ütlema.

tsitaat:

KLIENT hüvitab kahju, mis tekkis seoses tema poolt kasutatava tarkvara või rakenduse poolt Füüsilise Serveri kahjustamisega või NETPOINTi tegevuse muul moel ebaseadusliku takistamisega, kui NETPOINT on teda sellise tegevuse eest eelnevalt hoiatanud. Juhul, kui KLIENDI tegevus Füüsilise Serveri kahjustamisel on tahtlik, vastutab ta sõltumata NETPOINTi poolsest hoiatamisest.

Võimaldab Netpoindil küsida kliendilt näiteks 10 miljonit krooni. Ei välista kolmandate osapoolte kahjusid. Hea et välistab tahtmatud kahjud.

tsitaat:

Juhul, kui KLIENDI mitteõiguspärase tegevuse tulemusena (sh kolmanda isiku ees võetud kohustuse mittetäitmisel) pööratakse kolmandate isikute nõuded NETPOINTi vastu, hüvitab KLIENT NETPOINTile sellega seoses tekkinud kahju.

.. ja siit tuleb teine 10 miljonit.

tsitaat:

NETPOINT kohustub tagama KLIENDILE võimalikult stabiilse Teenuse osutamise, sealhulgas Füüsilise Serveri võimalikult suure töökindluse (mõistlikel asjaoludel).

Mis on võimalikult stabiilne teenus, mõistlikel asjaoludel?
K: kas 3 tundi päevas töötav server on võimalikult stabiilne.
V: jah on küll, sest mõistlikutel asjaoludel ei saa paremini.

[quote]
NETPOINTil on õigus jälgida, et KLIENT ei rikuks Teenuse kasutamisel rakendamisele kuuluvaid õigusakte ja Lepingut,
[/qoute]
Kaasaarvatud seda kas teil ikka on internetipanga konto ning ega te kellelegi "võlgu ei ole" ???

tsitaat:

KLIENT kohustub tegema NETPOINTile ettemakseid Teenuse eest läbi NETPOINTi administreerimisliidese ... Muul viisil tehtud ettemakseid (sh käsitsi täidetud maksekorraldusi) arvesse ei võeta
[/qoute]
Minu teada, ei tohi küll selliseit piiranguid seada.

[qoute]
Ettemaksu ei tagastata.
[/qoute]
Pask, ma ütlen. Ettemaks kuulub alati tagastamisele.

[qoute]
NETPOINT ei vastuta kahju eest, mis tekib seoses

a) kolmandate isikute tegevusega;
b) NETPOINTi kontrolli all mitteolevate (sh andmesidepakkujale kuuluvate) sideliinide või seadmete riketega;
c) NETPOINTist sõltumatult tekkinud elektrikatkestustega;
d) KLIENDI tegevusega Virtuaalserveri haldamisel, sh KLIENDI poolt Virtuaalserveris hoitavate ning avaldatavate materjalide sisuga või KLIENDI või temale kuuluvate aadresside alt Teenuse kasutamise käigus saadetud elektronkirjade sisuga;
e) NETPOINTi poolt mitteloodud (sh KLIENDI poolt kasutatavate) skriptide, programmide või muude rakenduste probleemidega;
f) viiruste levimisega;
g) Teenuse mittevastavusega KLIENDI vajadustele;

välja arvatud, kui selline vastutus lasub tulenevalt seadusest NETPOINTil ning kahju tekitatakse tahtlikult või raske hooletuse tõttu.

Pange tähele! Netpoint ei vastuta praktiliselt mitte millegi eest. Ka selle eest, kui klient ei saa talle müüdavat teenust kasutada ning klient ei saa mitte mingit kahjutasu nõuda.

[quote]
12. Konfidentsiaalsus
Pooled on kohustatud hoidma teise Poole äri- ja muid saladusi juhul, kui need satuvad Teenuse osutamise käigus Poole valdusse, välja arvatud juhul, kui andmete avaldamise kohustus tuleneb seadusest.

Ülaltoodud säte jääb kehtima ka pärast Lepingu lõppemist.
[/qoute]
Kuidas saab peale lepingu lõppemist üks lepingu punkt kehtima jääda?

[quote]
Pool kohustub informeerima teist Poolt koheselt oma nime, asukoha/elukoha aadressi muudatustest kirjalikult taasesitatavas vormis.
[/qoute]
Palju õnne! (Rõhk on sõnal koheselt.)

tsitaat:

Lepingust tulenevate nõuete aegumistähtaeg on üks aasta.

... ja kohtuveskid jahvatavad palju aeglasemalt.

Panite tähele?
K:Kui palju on kliendil kohustusi?
V: mustmiljon
K: Kui palju on kliendil õigusi?
V: 1 (lepingust taganemine)

K: kas Netpoindil on kohustus osutada teenust, mis vastab mingitele kindlatele parameetritele ja näitajatele?
V: ei ole ( Ta võib seda teha võimalikult stabiilselt teenust mõistlikel asjaoludel) Minu meelest on täiskuuneljapäeval kella 02:00-03:00 töötav server vägagi mõistlik.

K: kas kliendil on õigus saada hüvitist, kui Netpoint ei suuda teenust pakkuda?
V: ei ole

Lisaks veel on tasumise osa ja ettemaksu osa väga keeruline. Minu teada ei ole 300%, ettemaksu nõudmine seaduslik. Pealegi pange tähele. Netpoint ei tagasta ettemaksu, ka MITTE SIIS KUI TA EI SUUDA TEENUST PAKKUDA.

Londiste sa oled paha, et vasta õhtut inimesi niimoodi masendad.

Keegi aktivist võiks selle lepingu mõnele päris juristile lugeda anda, saaks palju nalja.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
alliance
The Transporter

liitunud: 23.11.2004




sõnum 01.02.2007 23:28:23 vasta tsitaadiga

kas selline leping mitte õigustyhine ei ole,kus on vaid kohustused aga mitte ühtegi õigust
_________________
---
Kommentaarid: 531 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 5 :: 431
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tripp
Kreisi kasutaja
Tripp

liitunud: 30.12.2003




sõnum 01.02.2007 23:48:36 vasta tsitaadiga

alliance kirjutas:
kas selline leping mitte õigustyhine ei ole,kus on vaid kohustused aga mitte ühtegi õigust


irw, minu arust pole küll seda asja kusagil reguleeritud icon_wink.gif

_________________
"Reklaam on teadus sellest, kuidas hoida intellekti nii kaua kinni, kui tema omanik raha ära annab." - Stephen Leacock
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 02.02.2007 01:01:40 vasta tsitaadiga

Silver?! kirjutas:
Kuulge, see leping on ju õudne. Peab puhta loll olema, et sellisele paberile alla kirjutada.
...
Lisaks veel on tasumise osa ja ettemaksu osa väga keeruline. Minu teada ei ole 300%, ettemaksu nõudmine seaduslik. Pealegi pange tähele. Netpoint ei tagasta ettemaksu, ka MITTE SIIS KUI TA EI SUUDA TEENUST PAKKUDA.

Londiste sa oled paha, et vasta õhtut inimesi niimoodi masendad.

Keegi aktivist võiks selle lepingu mõnele päris juristile lugeda anda, saaks palju nalja.

milline osa sind üllatab icon_smile.gif
need lepingud on ju teada lahedad (loe: masendavad) asjad. ma ausalt öeldes ootasin ka miskit punkti, et leping on täielikult konfidentsiaalne ja pea võetakse maha kui avaldad vms icon_smile.gif
päris juristile lugeda andmine oleks tegelikult lahe mõte, peaks proovima.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nuhk
Kreisi kasutaja
nuhk

liitunud: 15.12.2001




sõnum 02.02.2007 10:28:35 vasta tsitaadiga

Pole olemas ühtki tehnilist põhjust, et dns, veebiruum ja e-mail peaksid tingimata sama teenusepakkuja käes olema. NetPointi mailist ma ei tea, www-teenust tundub selle raha eest piisavalt, aga oluliste domeenide nimesid ma küll nende kätte ei annaks. Juba põhjendus, et "meie süsteem on nii ehitatud" peaks terike mõtlema panema. Oma nimeserverid või vähemalt primary on suur eelis - kui midagi maha kärvab ja kiirelt reageerida tarvis, siis isegi väga suur. Vana nuhi elureegel nummer seitse - "oma naist võid sa mitte alati usaldada, aga oma hostmasteri, relvameistri ja lennukimehhaaniku peale pead sa 24/7 kindel olema."
nuhk@hot.ee
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
stuff
HV kasutaja

liitunud: 02.05.2004




sõnum 02.02.2007 14:19:19 vasta tsitaadiga

See on see kui ei tea mis teed.
Domeen, oldu ta siis .ee, .com ,.net vms iganes. Alati registreeri ise, nii et omad domeeni üle kontrolli.

_________________
https://dn.ee
https://raha.ee
https://host.ee
https://aktiva.ee
https://investor.ee
https://dns.ee
https://kiirlaen.ee
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alliance
The Transporter

liitunud: 23.11.2004




sõnum 02.02.2007 15:27:36 vasta tsitaadiga

http://www.tarbijakaitse.ee/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=3965&mode=thread&order=0&thold=0

väike googeldus

_________________
---
Kommentaarid: 531 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 5 :: 431
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hank
HV vaatleja

liitunud: 08.12.2009




sõnum 14.12.2010 16:28:03 vasta tsitaadiga

on keegi veel netpointi juures ära kolinud ja kuidas läks ?
_________________
M: FS Amilo A1667G 0,1€
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  NetPointi meetodid klientide kinnihoidmiseks
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.