Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Gothic 3 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 62, 63, 64  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.01.2007 22:48:09 vasta tsitaadiga

hm... ise olen lõppu poolel ja asi vajub kudagi lõpuks ära. Ehk siis lõpp tundub suht: kill em all olevat. Põhjas sai orke kah maha niidetud nagu muru. Ja raha tuli kolinal + XP punnid. Ja lõppu poole olevad quest bugid käivad suht pinda thumbs_down.gif

Endal paar kohta pooleni kuna tean et üks neist on ametlikult tunnistatud bugiga. Ja teise koha jaoks ei leija kudagi ühte asjandust (see vana vanemate vms haudade misioon fire clan i jaoks)....

Algus on nagu tugev ja siis lõpp hakkab mängul ära vajuma.... kiirustatud mängu tunnus icon_rolleyes.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
limp
HV Guru
limp

liitunud: 11.08.2003




sõnum 17.01.2007 22:58:04 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
hm... ise olen lõppu poolel ja asi vajub kudagi lõpuks ära. Ehk siis lõpp tundub suht: kill em all olevat. Põhjas sai orke kah maha niidetud nagu muru. Ja raha tuli kolinal + XP punnid. Ja lõppu poole olevad quest bugid käivad suht pinda thumbs_down.gif

Endal paar kohta pooleni kuna tean et üks neist on ametlikult tunnistatud bugiga. Ja teise koha jaoks ei leija kudagi ühte asjandust (see vana vanemate vms haudade misioon fire clan i jaoks)....

Algus on nagu tugev ja siis lõpp hakkab mängul ära vajuma.... kiirustatud mängu tunnus icon_rolleyes.gif

mis sul seal anchester stonedega puudu on? kui üks stone puudu, siis ühe stone peaksid saama sa sealt midlandi ja nordmari piiri peal oleva linnast (alilt pidid veel algselt varastama)

_________________
Ärgake lapsed, maailm on hädaohus

Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta!
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.01.2007 23:21:37 vasta tsitaadiga

Mingi: Baldar's tomb on veel avamata. Teised kõik tehtud. Aga mul hoopis mingi A tähega tüübi ancestor stone käes icon_sad.gif

Ühe sain sellestl alilt vms kätte (see hassissin vms), siis ühe sain sellelt kes mind esimese ancestor koopani viis. Ja teised... vist peksin orkidelt välja. Ühe sain ka kätte mingilt laibalt mis orkide keskel vedeles (see ohverdus vms)


Pealegi see on 100% jura (vähemalt praegast tundub) et peksin need orkid sealt hammer clan kaevandusest minema ja mitte piixugi keegi ei ülte ega suurt täna. Nagu midagi sain selle eest aga siiski.... suht ok tnx bye bye suhtumine oli peale seda kui ma üksi kogu selle koopa tühjaks peksin + kõik orkid on sealt põhjast kadunud. Need tüübid kellega pidin koos seda tühjendust tegema aga siiani passivad seal "oote kohas". Ei saanud neid kaasa võtta kuna 1) nad on kobad 2) nad jäävad jalgu ja siis võitle veel kogu hammer clan rahvaga.


Vähemalt seegi hää et sain ühest kohast lõunas ühe huvitava kilbi. Ehk siis parem kui see paladin vms kilp. Ning peale paladin max armori omandamist ei suuda pea ükski tont mulle liiga teha. V.a Mõned loomad kes panevad väsimatult nagu automaadid vahest.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marcor1
HV veteran
marcor1

liitunud: 29.09.2003




sõnum 17.01.2007 23:27:40 vasta tsitaadiga

Üks kivi on tölli käes, kes mul oli ühe üksiku Nordmari sepa juures(oli vist Wolfclanni ligidal). See töll oli ennast sepa sisse peitnud - algul vaatasin, et graafika viga, sepp on äärtes topelt beer_yum.gif . Tegelikult töll seisis sama koha peal kus sepp ja kui õieti suunata siis sai temaga ka jutule.
Selle Nordmari kaevandusega oli lõbus - avastasin selle kogemata teisest otsast, väike lõhe kaljus. No mõtlesin, et killin need 5-6 orki maha kuid neid jäigi tulema icon_lol.gif Mitu tundi möllasin.

_________________
War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.01.2007 23:38:57 vasta tsitaadiga

selle käest olen kätte saanud kes viis mind koopa juurde ja pärast läks tagasi nn "sepa majakese" juurde. Nüüd nad üksitese sees icon_confused.gif Ehk siis tore bug.


Samas keegi ei ole mängus mulle veel pakkunud kuda magic ore relvi teha... need seppad kes seal kaevanudses on ei suvatse minuga isegi rääkida vaid saadavad pikalt....

selline tunne et peksan terve selle hammer clan värgi seal puhtaks ja rahu majas

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marcor1
HV veteran
marcor1

liitunud: 29.09.2003




sõnum 17.01.2007 23:46:47 vasta tsitaadiga

"magic ore smithing" ja "silent killer(vms)" pidid olema mängu vead - neid ei eksisteeri.
Üks kiva oli vist Shadowbeasti sees või tema koopas, tombi lähedal

_________________
War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.01.2007 23:48:02 vasta tsitaadiga

hm uurin siis selle shadowbeast värgi ükskord järgi... vast ongi see. Aga ehk tead sa asukohta? Tõsiselt ei viitsi jälle tervet seda mapi läbi tatsata... mul suht kõrini juba seal põhjas liikumisega.. isegi kolle enam eriti ei ole kuna kõik maha löödud kes mind kahtlaselt vaatasid.... 8)
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marcor1
HV veteran
marcor1

liitunud: 29.09.2003




sõnum 17.01.2007 23:55:32 vasta tsitaadiga

Ausalt - ei mäleta. Mäletan seda, et tombi juurest läks vererida shadowbeasti koopasse. Kuid neid tombe on ju kerge läbi käia -võtad tombide kaardi ette ja lähed. Lisaks oli seal, minu jaoks, kõige mõnusam õhustik - kõrb oli suht null selle kõrval. Lumetormid, hundikarjad, vihisev tuul thumbs_up.gif thumbs_up.gif thumbs_up.gif
_________________
War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.01.2007 00:05:28 vasta tsitaadiga

mnjah... väike tunne et mul see juba leitud kuna kõik shadowbeast tüübid peaks kutud olema... Samas kui sa niikaua seal põhjas otsinud ja käinud oled nagu mina siis tea et pikapeale viskab kogu see värk seal üle lihtsalt...

Lumetormid on samas ainult julmad kuna siis on nähtavus suht 0 i lähedane.


Samas üks tobe bug on veel (oletan et bug): seal Vibu märgiga linnas (sildern või mis ta oli) oli üks paladin. Ja selle sai vabaks lastud jne jne. Ja peale seda ütles et ta jääb X kohta jms. Aga kuramuse piix on nüüd kadunud. Vaja talle üks asi tagasi anda (siis oleks quest tehtud) aga tüüp vist jälle kusagile maa alla vajunud. Keegi teab kus ta on siis võib ps i saata. Igatahes seal kus ta väitis end olevat ei leia ma teda enam.


Ja neid poolikuid queste on veelgi mis on bugiga seotud. Näiteks goldren vms (pudeli märgiga linn) oli see: leia mingi tüübi (metsavend vms) saladus vms... aga tüüp ei anna mulle seda kivi kuigi quest tehtud... isegi siis kui vägisi võtta ei toimu midagi...

+ maagidel on piiramatu hulk seda mana. Ja väsimatult panevad neid tule palle ja suht kergelt saab surma kui veel 10 matsi mõõgaga vehivad su ümber aka ei saa kiirelt neid maha võtta thumbs_down.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Brom
HV kasutaja
Brom

liitunud: 18.07.2005




sõnum 18.01.2007 00:57:36 vasta tsitaadiga

No vot see oli kõige haigem quest kus pidid wolf clannist mingi mehe fire clani (võin eksida) escortima. No nii võimatu, kuna terve tee oli kolle täis ja NPCd ikka aggrovad meeletult, võtavad mingi salga endale taha, jooksevad edasi ja siis komistab teele ette üks goblin ja kogu salk jõuab tagant järgi. Maha neid nottida ka ei anna, kuna kui aggro üle võtad siis saad ise surma ja vastasel juhul sureb NPC.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Elof
HV Guru
Elof

liitunud: 07.05.2003




sõnum 18.01.2007 01:01:05 vasta tsitaadiga

Kõige lahedam on see kui suudad nii korraldada et suudad siiski eskortida tegelase Fire Clan'i ligidusse, ent siis kui kodaniks peaks hakkama mäest üles liikuma, otsustab too aga läbi tekstuuriprao maa alla ronida. Iga kord!
Kommentaarid: 212 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 175
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.01.2007 01:02:38 vasta tsitaadiga

ei tea mul oli enne plats nendest kollidest puhtaks tehtud...

samas gothic 3 enne põhja ei tasu minna kui vastav skill level saavutatud ja korralik armor jms värgid käes. Gothic 3 on suht : alguses mets, siis kõrb ja siis alles põhi. Enne seda aga saad kõikjal tappa icon_lol.gif


Ise lähen vabalt 20 ele orikele vasta ja hakkab neid tonte igalepoole laiali lendama... loomadega sama värk icon_lol.gif

Ja see et ta sinna "maa alla läheb" on vägev bug... samas liigu edasi ja ta juba ootab sind sutsu eemal maa peal. Vähemalt mind ootas

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
r4ido
HV kasutaja
r4ido

liitunud: 27.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.01.2007 01:43:38 vasta tsitaadiga

Mul oli see teema, et enne kui kedagi eskortima kuhugi üldse pidi, siis enamvähem puhastasin tee kollidest vabaks, et väheolulised tüübid ka ellu jääks, kuna just neilt olen saanud veel mõne lisa kopika jms.
Nordmaris alustasin strateegiliste punktide valikuga, ronisin kuhugi katusele/kaljunuki/kivi otsa/ või siis mingi nurga taha, et sealt siis lihtsalt lasin maha vibu või vibupüssiga.( ini tweakidega panin kollide ja npc'de draw distance poole kaugemale kui enne oli, ja siis vibupüssiga andis ikka taevasse sihtida, kui vaevalt elukat (trolle enamasti) näed. icon_smile.gif

Furnace vabastamine oli kah suht juhuslik mul, libisesin ja kukkusin kuskilt kõrgelt täpselt koopasuu ja orkide vahele, jooksin koopasse ja tegin siis koopa tühjaks siis tulin tagasi ja hakkasin koopasuu juurest vaikselt neid koopaesiseid orke tapma ning samalajal tulid need abiväed ise appi ja xp'd ainult kukkus.

Ahjaa, summoned deemon jääb ka pidevalt kuhugi kinni või jookseb maa alla kuhugi, kui võitlema ruttab. icon_confused.gif
Kommentaarid: 74 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
limp
HV Guru
limp

liitunud: 11.08.2003




sõnum 18.01.2007 08:07:52 vasta tsitaadiga

aga minu küsimusele keegi ei vastanud. kas tame animal spell kestab igavesti? st kuni järgmise loadini - siis harilikult kõik spellid kaotavad mõju.
_________________
Ärgake lapsed, maailm on hädaohus

Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta!
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
r4ido
HV kasutaja
r4ido

liitunud: 27.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.01.2007 09:00:04 vasta tsitaadiga

limp kirjutas:
aga minu küsimusele keegi ei vastanud. kas tame animal spell kestab igavesti? st kuni järgmise loadini - siis harilikult kõik spellid kaotavad mõju.


Tame animali ei tea nii, ise olen kasutanud summon spelli ja deemon alles pärast loadi kah ning kuuletub mulle.
Sama on sellega kui saveda peale seda mingit animal spelli, mis loomad vastaseid pani ründama. Mõju polnud küll kadunud kuhugi minu savemiste/loadimiste ajal.(juhul kui looma ära ei tapetud)
Kommentaarid: 74 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
limp
HV Guru
limp

liitunud: 11.08.2003




sõnum 18.01.2007 09:00:12 vasta tsitaadiga

samas näiteks light spell kaob ära peale loadimist. aga tänud vastamast.
_________________
Ärgake lapsed, maailm on hädaohus

Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta!
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Syncmahv
HV Guru
Syncmahv

liitunud: 01.01.2006




sõnum 18.01.2007 14:21:14 vasta tsitaadiga

Millal see üüratult suur ja kõike korda tegev patch pidi tulema. Või oli see mingi laiendus.
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Elof
HV Guru
Elof

liitunud: 07.05.2003




sõnum 18.01.2007 14:27:56 vasta tsitaadiga

Mitteametlikud kõlalad ikka seal G3 foorumis.
Üks näide - http://forum.jowood.de/showpost.php?p=1976636&postcount=2
http://forum.jowood.de/showpost.php?p=1977427&postcount=12
Et siiski võibolla suur patching' tasuta aga lisajubinad siiski tasu eest.
Mingeid täpseid andmeid ei leia praegu küll kuskilt.
Kommentaarid: 212 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 175
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
limp
HV Guru
limp

liitunud: 11.08.2003




sõnum 20.01.2007 10:35:06 vasta tsitaadiga

masendav bug jälle. Ühes linnas mingi randomiga osad tüübid hakkvad minuga kaklema. Montera kui hästi mäletan (see linn kus see üks põhiboss tahab fire chalicesid)
Igatahes kõigepealt tuli kallel Orc Warrior (eelnevalt peitsin mingisse laekasse oma 50k+ raha ära, et nad seda rotti ei paneks. vaatasin, et las peksavad senikaua kuni süda lustib. niih lõi üks maha seejärel tulid ühe tegelase lefthand ja righthand kallale, siis jooksin ringi ei tulnud kedagi. rääkisin Jarediga tradesin jne. veitsa aja pärast jooksin Jaredi juurest mööda ja see hakkas ka oma väitsaga vehkima ja tappis!!! mu ära. nii lambikat asja pole veel juhtunud. Samuti Okarasse transportides vahepeal ilmuvad ei kuskilt välja minecrawlerid kes seal natuke puhastust teevad.
Seejärel leidsin veel mõned bugid. Nimelt seal kuninga lossis kohe sissekäigu juures üks vant tahtis saada 30 roasted meati ja 30 breadi. bread oli olemas aga meati oli 29. andsin need ära. selle meati eest sain expi ja puha ja ta tänas, kuid quest ära ei kao ning juurde seda 1 samuti ei saa anda. sama lugu on 2 kohas veel olnud, kus lihtsalt ei kao quest ära, kuna sai antud 1tk nodi vähem.
Lootsin, et suurem osa buge parandatud (mis tõesti ka vist on - vs versiooniga 8). Aga seeläbi on miskeid veel lisaks tulnud. Perfektsust taga ei aja, aga siuke asi ajab närvi küll.
Samuti kui kaugemalt lasta mingisugusele loomale vibuga, ta hakkab diagonaalis liikuma x suunda, missiis et ma olen sealsamas mäest alla.

_________________
Ärgake lapsed, maailm on hädaohus

Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta!
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Brom
HV kasutaja
Brom

liitunud: 18.07.2005




sõnum 20.01.2007 11:52:15 vasta tsitaadiga

No mul on selline bug, et selle suure mulli alt võtsin endale party kaaslase, Georg oli ta nimi vist, aga ta sai surma ja nüüd on nii, et enam uut kaaslast võtta ei saa, ütleb et juba on üks olemas..
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.01.2007 16:14:09 vasta tsitaadiga

gothic 3 tasuks eemale hoida igasugu kaaslastest... nad jäävad ainult igalepoole kinni, lähevad läbi seinte jms... ühesõnaga parajad tüütused. Võitluses ei ole neist kah üldse kasu thumbs_down.gif
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
limp
HV Guru
limp

liitunud: 11.08.2003




sõnum 20.01.2007 16:50:11 vasta tsitaadiga

mina olen küll neist kasu saanud. hea kahurilihaks kasutada. tõmbavad suurema tule endale ja ise notid vaikdselt tema ümbert teisi icon_smile.gif
_________________
Ärgake lapsed, maailm on hädaohus

Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta!
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.01.2007 17:22:02 vasta tsitaadiga

mul muutub rändamine siis parajaks tüütuseks kui nad taga jõlguvad ja neid järgi ootama peab... ja siis ei saa ka neid teleport kive kasutada... kuna nad jäävad sust maha.


ehk siis suht thumbs_down.gif alati kui mingi kaaslase saan hakkab üks jama et oota teda järgi. Üks watermage kuramus oli kaasas vahepeal ja see tont hakkas keset võitluses teisi tonte tapma ehk siis läks orkidele jms asjadele kallele pidevalt.. ehk siis siis kui ma tapsin mingeid kolle aka sisalikke vms hakkas ta ka teistega kes pealt passisid tüli norima... ja mudugist pidin ma teda ära päästma pärast sellest jamast.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tr00evil
HV vaatleja
tr00evil

liitunud: 28.12.2006




sõnum 21.01.2007 05:23:14 vasta tsitaadiga

humm...minuarust see magic ore smithing küll töötab....(st ma mäletan küll, et ma oleks ruby blade teinud)
make poison skill on küll selline, mis ei tööta

_________________
too evil to be tr00...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 21.01.2007 11:34:35 vasta tsitaadiga

patche ka oodata on? icon_smile.gif
sai mäng kõrvale pandud, et peale mõnd suuremat patsutamist edasi üritaks, aga ei paista vist kuskilt neid...

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Gothic 3 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 62, 63, 64  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.