Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
limp
HV Guru

liitunud: 11.08.2003
|
30.10.2006 11:27:07
|
|
|
angel kirjutas: |
kõige parem vist on kõik misioonid läbi teha mis nende kõrbe tontide ja orkidega on ja siis linnast linna minna ja ükshaaval vabaks võtta linnad. Siis vast ei tule keegi niisama linnas kallale ja misioone saab kah teha ja exp juurde kerida. Samas siis vast pärast on mehike paras jõmm kellel kõik skillid olemas  |
mul ongi paras jõmm, magic skillid puudu ainult ülejäänud peaaegu kõik ära õpitud
_________________ Ärgake lapsed, maailm on hädaohus
Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta! |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
30.10.2006 11:29:57
|
|
|
drugme84 kirjutas: |
kuskil paarkümmend lehte tagasi räägiti sellest, kuidas mingeid jorsse lõplikult ära killida. praegu kukuvad lihtsalt maha ja mõne aja pärast litivad edasi. et kordamine on tarkuse ema jne |
mine selle tondi kohale kes seal jõudu kogub (sa näed ta "elu riba" kasvamas) ja hoija all paremat klahvi (aka block) ja siis vajuta vasakut hiire nuppu (tavaliselt teeb ta torke mõõgaga siis) ja ta peaks talle mõõga ribide vahele suruma ja ongi kõik.
Mul juhtunud mitu korda nõnda et kui mingi looma ära tapan aga too laip ei kukku pikali vaid jääb sinna kivistunult paigale siis genereeritakse isegi loomadele elud tagasi. Ükskord sai isegi sealt liha jms kraam ära võtta enne kui ta ellu ärkas... ja siis niikaua teda tapetud kuniks ta maha vajus.... kena bug igatahes
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Johan11
HV kasutaja

liitunud: 11.12.2004
|
30.10.2006 12:01:17
|
|
|
limp kirjutas: |
huvitav kas linnadev abastamise alla läheb ka nordmari orcidest puhastamine ja varatis nende linnade vabastamine hasasinitest vms? |
Kõrbes hasasinidest vabastamine peaks olema ikka omaette asi. Seal ma vabastasin 2 linna, siis 3-nda linna boss muutus alles kahtlaseks, smas see aeg juba üritasid kõik orkid mind tappa..
|
|
Kommentaarid: 43 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
30.10.2006 12:03:18
|
|
|
aga kas siis orkid tappa ei anna kui häste palju kõrbes olevaid hasasinite vms loomade misioone teha? Või vastupidi. Siiani suht palju orkide misioone teinud ja keegi nagu lambist kallale ei ole tulnud.
Suht keeruline kooslust seal.... meenutab vana GTA 2 kus ei saanud kõikide heaks korraga töötada
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Johan11
HV kasutaja

liitunud: 11.12.2004
|
30.10.2006 12:45:36
|
|
|
ei tohiks peksa anda, arvatavasti ainult see loeb kui linnu vabastad/tapad orke vms
|
|
Kommentaarid: 43 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
wazaabi
HV kasutaja

liitunud: 23.10.2006
|
30.10.2006 13:01:25
|
|
|
limp kirjutas: |
Need kes jooksutavad 1gb mäluga ja video on ka talutav (näiteks nagu mul 7600gt), siis leidsin enda jaoks optimaalse confi (lag on minimaalne): INI ja detailide settingud SIIN (resource cache mediumi peale ainult). |
Tänud soovituse eest, mul suht sama süsteem ja tõesti jookseb nende seadetega päris hästi.
Ühest asjast pole mängus aint veel aru saanud, et kuidas vibul neid nooli vahetada saab. Kui tavalised nooled otsa saavad, siis võtab küll automaatselt tulenooled jne, aga kuidas ma ise nooli vahetada saan.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
30.10.2006 13:12:18
|
|
|
võtad vibu kätte, ja siis quick slotist valid mis noolega lasta tahad.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
wazaabi
HV kasutaja

liitunud: 23.10.2006
|
30.10.2006 13:22:42
|
|
|
Nojah, nii lihtsa asja peale ma ei tulnud Klõpsutasin inventoris muudkui erinevat tüüpi noolte peal
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
limp
HV Guru

liitunud: 11.08.2003
|
30.10.2006 13:25:23
|
|
|
mis puduutab vibudesse siis millega laseb see phuking amb? quarrelitega? kui jah siis neid mul miskine 1000+ tükki (räägin siis patch 1.07) lasen 3 lasku ära siis karjub et millega lasta? samas 1.08 mingi ammu teema oli igatahes fixatud aga ei viitsi ammuga lasta kuna see mega aeglane (proovisin küll paar korda aga see jäigi paariks korraks)
_________________ Ärgake lapsed, maailm on hädaohus
Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta! |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
DaXiiD
HV vaatleja
liitunud: 26.10.2004
|
30.10.2006 13:43:50
|
|
|
viimase patchiga on ammud ka täiesti arvestatavad Saad laadimise ja laskmise ajal liikuda+ laadimine kiirem+ saab välja arendades ja sharpened blade quarrelitega lastes sittakanti dammi teha.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
kaufman
HV vaatleja

liitunud: 11.05.2005
|
30.10.2006 20:41:09
|
|
|
Pagan, paljud lasevad täis graafika peal ja kui ma panen siis jõnksub haledalt. Kas tõesti GForce 7300gs jääb väheks. Ram 1gb kah. Või on asi lahti olevades programmides. msn, xfire etc.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Brom
HV kasutaja

liitunud: 18.07.2005
|
30.10.2006 20:54:22
|
|
|
Heh, kohe kõvasti jääb väheks Proovi minimumiga.
viimati muutis Brom 30.10.2006 20:54:36, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
robin
Kreisi kasutaja

liitunud: 25.01.2005
|
30.10.2006 20:54:25
|
|
|
7300gs on nõrk kaart jah.
pane ikka programmid kinni, gothic 3 vajab palju mälu
|
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
 |
limp
HV Guru

liitunud: 11.08.2003
|
30.10.2006 20:55:40
|
|
|
ma ka ikka lükkan pea kõik asjad kinni (eriti ff mis neelab mälu)
_________________ Ärgake lapsed, maailm on hädaohus
Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta! |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
raimo21
HV kasutaja
liitunud: 10.09.2004
|
30.10.2006 21:00:05
|
|
|
ega sellest 7300gs'ist mängulooma pole jah.. isegi 6600gt peaks paremini jooksma sellest
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
kaufman
HV vaatleja

liitunud: 11.05.2005
|
30.10.2006 22:24:37
|
|
|
njah, proovisin panna high details ja reso võtsin alla. nii on mängitav isegi. pikema aja peale hakka jõnksuma.
aga mängus tekkis probleem. küla nime ma ei mäleta (F tähega). seal pidi ühele orcile hundi nahku viima ja siis veel jooki teistele. seal 2 guesti canceltati kuna ma valisin rääkimise ajal vale variandi. see kes guest andis ei taha enam minug tegemist teha. ja paar rep punkti jäi puudu. nüüd sinna suurde lossi ei saa.
praegu suht stuck seal.
midagi aitaks veel, et rep saade 75.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tolknaz
HV kasutaja
liitunud: 12.03.2002
|
01.11.2006 00:09:21
|
|
|
Oeh, kui algul ei tundunudki asi niii hull, siis nüüd olen asja mänginud vast paarkümmend tundi kokku ja võiks öelda, et nii bugist ja lõpetamata asja pole minu silmad nii kuulsate mängude hulgas ammu näinud. Järgnevalt mõned disainivead ja wtf momendid, mis tõsiselt häirivad:
1. Skeletonid veritsevad. No mida veel?!
2. VÄGA palju õhus hõljuvat taimestikku ja kive. Ka näiteks oblivionis oli see tõsine probleem, kuid Gothic 3-s on asi veel palju hullem. See ei kõla ehk nii suure bugina võrreldes mõne teise asjaga aga imeersionit lõhub sajaga.
3. DOF näeb nõme välja. Iseenesest on selline lahendus etem kui näiteks oblivioni LOD supp, kuid probleemiks on osad lähedal asuvad puud ja põõsad, mis muutuvad udumullideks. Põõsas mõned meetrid kaugemal on terav, kuid nina all udumull. WTF?!
4. Kuhu kadus eelmistest osadest tuttav climbing?
5. Mainiks veel üle, et targeting imeb vilinal. Inventorys mikromanageerimine on out (iseenesest väga õige ja lahe) aga kaheksakümnendate seiklusmänge meenutav pixelhunting ei ole? WTF?!
6. Vibu käes menüüsse minnes ja menüüst mitte ESC klahvi vajutades vaid hiirega klikkides väljudes lastakse nool lendu. Järjekordne WTF
7. Sharpen ja poison võiksid relvade hinda tõsta.
8. Laibad võiksid verised olla.
9. AI on väga halb! Level 1 chariga vibuga draakon või ogre või misiganes maha võtta on kukimuki.
10. Eelnevat võimendab see, et AI on sigaaeglane. Teine variant on see, et nameless hero on tegelikult maskeeritud carl lewis.
11. Selle mängu füüsika ei ole füüsika. Isegi cool ei ole. Jäneseid mõõgaga 10 meetrit õhku lüüa tüütab peale 2. korda ära. Muuks samas nagu eriti pole auru jätkunud. Surmaanimatsioonid on küll kohati lahedad ja nooled jäävad asjadesse kinni aga see on ka kogu füüsika.
12. Rääkidest nooltest. Khmm... Lastes noole suvalises kohas vastu kivi ei juhtu sellega mitte kottigi kuid laibast noolt kätte ei saa. Huvitav-huvitav.
13. Combat on väga balansist väljas. uus patch küll parandas asja aga mitte piisavalt. Enamus humanoididele võib ka nüüd, kui armor lõpuks tööle saadi suvalise level 1 volliga nossi anda samas kui loomad suht lihtsalt nameless hero ära kotivad.
Siia nutu ja hala otsa võiks lisada mitmeid katkisi queste, kohati olematu collision detectioni, tattaeglase mootori ja veel muudki aga mõttetuks läheb see jutt. Sama mõttetuks nagu see mäng praegu. Loomulikult ma mängin ta ka tema praeguses katkises olekus pilbasteks, sest ma olen ikkagi fanboy aga Piranha Bytesi mainele tuleks kasuks, kui USA-s tuleks mäng välja umbes peale poolt aastat kõva balansseerimistööd ja paarikümmet patchi.
Edit: Lisaks veel ühe asja, mis on mängu praeguses staadiumis VÄGA problemaatiline. Nimelt on fraktsioonisuhted täiesti läbi mõtlemata. Pean siin silmas värvatavaid tegelasi, kelle annab täiesti vabalt vedada vaenulikku linna. Seal ei juhtu nendega senikaua midagi, kui nad sinuga kasas jõlguvad aga nii kui käsid koju minna onklil, on temaga hambad. Onklid võiksid enne vaenulikku linna jõudmist uluma pista, et nemad sinna kaasa ei tule ja kogu moos. Probleem lahendatud.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
limp
HV Guru

liitunud: 11.08.2003
|
01.11.2006 01:36:11
|
|
|
Endal ka nüüd ainult Ishtar läbi käia siis kõikides linnades need reputatsiooni questid tehtud (igas linnas 75+) va nordmaris kus oli natuke kehv neid saada, aga samas ega seal selle linna repi eest midagi paremaks/halvemaks ei lähe.
Tolknaz on täitsa tõsi, kuigi seda graafilist poolt ei hakkaks rõhutama, mina mängin siiski stoori ja ka fännamise pärast. fraktsioonid oleks jah paremad välja pidand nägema, ma näiteks mingise orc mercinaryga lammutasin teisi orce ja see sõber aitas kaasa igatahes neil arenguruumi (loe: bugide parandamist) veel jätkub. eks kui selle esimese korraga läbi teeb siis vaatab ja ootab kuni asi fixatakse kenasti ära ja proovib teine kord uuesti
_________________ Ärgake lapsed, maailm on hädaohus
Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta! |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
raimo21
HV kasutaja
liitunud: 10.09.2004
|
01.11.2006 10:10:02
|
|
|
Tolknaz kirjutas: |
4. Kuhu kadus eelmistest osadest tuttav climbing?
|
selle kohta PB poisid isegi vastuse andnud:
http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?t=154203
tsitaat: |
--- Hat unser namenloser Held das Klettern verlernt?
Die Entscheidung, das klassische Klettern zu entfernen (bzw. gar nicht erst zu implementieren), hatte mehrere Ursachen. Erstens gefiel uns die Art- und Weise nicht, wie der Held jede Mini Polykante
erklettern konnte (z.B. auf eine Innos Statue) und zweitens konnte man damit oft "die AI aushebeln", da diese selber nicht den Punkt des Helden erreichen konnte.
Daher planten wir zuerst, zwei Arten des Kletterns einzubauen, und zwar eine Art, in der der Charakter unter gewissen Bedingungen automatisch einen Sprung auslöst (wie das z.B.
bei Beyond Good and Evil oder Tomb Raider der Fall ist), und eine andere Art, in der der Charakter sich bei zu grossen Schrägen an eine Wand "lehnt", und ein alternatives Bewegungsset
ausgeführt hätte.
Das automatisierte Springen ist aufgrund des hohen Datenaufwands nicht möglich gewesen (jeder anzuspringende Stein hätte speziell geflaggt werden müssen),
und das eigentliche Klettern an Berghängen hätte bedeutet, für jeden existierenden Move auch eine "Klettervariante" erstellen zu müssen, was für einen Animator alleine ein wenig "oversized" gewesen wäre.
Zusätzlich wäre das Animationssystem ins Schwitzen gekommen, da noch ein Anichannel mehr hätte berechnet werden müssen (d.h. alle laufenden Animationen wie vorwärts, seitwärts und nun auch "Steigung X" hätten permanent geblendet/interpoliert werden müssen)
|
kes saksakeelt eriti hästi ei mõista siis põhiline põhjused selle ronimise ärajätmiseks oli et tegijatele ei meeldinud et kangelane sai igale poole ronida, see andis talle mitmetes kohtades vastaste ees eeliseid kuna need ei ulatunud temani. ja alternatiivse ronimise tegemine oleks liiga palju lisa aindmeid nõudnud ja animatsioone, et otsustati sellest üldse loobuda
Tolknaz kirjutas: |
13. Combat on väga balansist väljas. uus patch küll parandas asja aga mitte piisavalt. Enamus humanoididele võib ka nüüd, kui armor lõpuks tööle saadi suvalise level 1 volliga nossi anda samas kui loomad suht lihtsalt nameless hero ära kotivad.
|
selle kohta jälle PB kommentaar:
tsitaat: |
Der Patch 2 ist jetzt online und macht nicht alles, aber vieles gut. Partymitglieder und Menschen an sich sind etwas stärker gegen Monster aber immer noch nicht stark genug - das wird zusammen mit dem Kampf im nächsten (hoffentlich letzten) Patch gefixt.
|
et siis Combat peaks järgmise patchiga parandatud saama
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
limp
HV Guru

liitunud: 11.08.2003
|
01.11.2006 10:31:28
|
|
|
loodan et nad ei mõelnud tõsiselt et viimane patch... mis puutub ronimisse siis praegugi saab seda hüppamist nii ära kasutada, et hüppad mööda msirget mäge ja klõbistad hüüppamise nuppu, sisit a natuke veereb alla ja hüppab uuesti, nii sai mõnigi kõevm koll maha nopitud kuskil kivimüraka otsa ronides.
_________________ Ärgake lapsed, maailm on hädaohus
Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta! |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
01.11.2006 10:42:43
|
|
|
limp kirjutas: |
loodan et nad ei mõelnud tõsiselt et viimane patch... mis puutub ronimisse siis praegugi saab seda hüppamist nii ära kasutada, et hüppad mööda msirget mäge ja klõbistad hüüppamise nuppu, sisit a natuke veereb alla ja hüppab uuesti, nii sai mõnigi kõevm koll maha nopitud kuskil kivimüraka otsa ronides. |
ma ronisin nõnda igalepoole... ühes kohas ei olnud isegi loomi ega lilli ehk siis läksin kusagile mapi lõppu kus textuurid poolikud jms kraami. Sedasi saab suht kõikjale ronida kuhu vähegi võimalik ilma cheete vms kasutamata
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
limp
HV Guru

liitunud: 11.08.2003
|
01.11.2006 11:07:20
|
|
|
angel kirjutas: |
limp kirjutas: |
loodan et nad ei mõelnud tõsiselt et viimane patch... mis puutub ronimisse siis praegugi saab seda hüppamist nii ära kasutada, et hüppad mööda msirget mäge ja klõbistad hüüppamise nuppu, sisit a natuke veereb alla ja hüppab uuesti, nii sai mõnigi kõevm koll maha nopitud kuskil kivimüraka otsa ronides. |
ma ronisin nõnda igalepoole... ühes kohas ei olnud isegi loomi ega lilli ehk siis läksin kusagile mapi lõppu kus textuurid poolikud jms kraami. Sedasi saab suht kõikjale ronida kuhu vähegi võimalik ilma cheete vms kasutamata |
no mina tekstuuri lõppe pole näinud (va mängu enda sisesed bugid) aga samuti nordmaris kui otsisin mingit ancestori hauda, siis marssisin ka kuskilt üles ja jooksin kuni tuli mingine plokk ette, edasi näitas pilt ilusti aga nagu nähtamatu sein oli ees öelge nüüd teadjamehed kui kõikides linnades rep tehtud kas on mõttekas hakata kohe orce killima hakata või sinna xardase juures ära käia?
_________________ Ärgake lapsed, maailm on hädaohus
Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta! |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
01.11.2006 11:43:28
|
|
|
raimo21 kirjutas: |
et siis Combat peaks järgmise patchiga parandatud saama |
ma mäletan veel aegu, kui väljaantud mäng ka reaalselt töötas, mitte ei vajanud hunnikut patche, et mängitavaks muutuda
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
01.11.2006 11:50:04
|
|
|
jah ja mäletagem aegu kui mänge ei lastud nii tihti välja ning ei olnud piixe kes asja takka kiirustavad, et kiiremini asi müüki jõuaks+ igasugu pr0n koopia kaitseid peale viskavad mis asja piixu keeravad sageli.
pealegi mängud on keerulisemaks läinud. Samas mind need bugid mida näinud väheseid olen ei häiri. Mäng on hää muud midagist. Ega shitta mängu ei mängiks isegi siis kui ta 100% bugi vaba oleks.
Hää seegi et parandavad. See oleks ju jube kui nad ei vaevuks parandama või paari kuu pärast alles patchid välja laseks. Lihtsalt rahvas kes mängu mängivad on praegast beta testerid. Ja nõnda hoitakse raha kokku ja saadakse arvatavasti ka suht kiirelt enamus buge teada. Kes se ikka jõuaks palgata sellise hunniku bugide testereid.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
voltc
HV kasutaja
liitunud: 02.01.2005
|
01.11.2006 11:50:47
|
|
|
ise müttan praegu pealinnas ja üritan pääseda kuninga jutule, aga level alles 29 ning orce on nii palju, et mediumi peal eriti kerge pole 8)
|
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
 |
|