Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Gothic 3 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 62, 63, 64  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
limp
HV Guru
limp

liitunud: 11.08.2003




sõnum 30.10.2006 11:27:07 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
kõige parem vist on kõik misioonid läbi teha mis nende kõrbe tontide ja orkidega on ja siis linnast linna minna ja ükshaaval vabaks võtta linnad. Siis vast ei tule keegi niisama linnas kallale ja misioone saab kah teha ja exp juurde kerida. Samas siis vast pärast on mehike paras jõmm kellel kõik skillid olemas icon_rolleyes.gif

mul ongi paras jõmm, magic skillid puudu ainult ülejäänud peaaegu kõik ära õpitud

_________________
Ärgake lapsed, maailm on hädaohus

Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta!
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.10.2006 11:29:57 vasta tsitaadiga

drugme84 kirjutas:
kuskil paarkümmend lehte tagasi räägiti sellest, kuidas mingeid jorsse lõplikult ära killida. praegu kukuvad lihtsalt maha ja mõne aja pärast litivad edasi. et kordamine on tarkuse ema jne


mine selle tondi kohale kes seal jõudu kogub (sa näed ta "elu riba" kasvamas) ja hoija all paremat klahvi (aka block) ja siis vajuta vasakut hiire nuppu (tavaliselt teeb ta torke mõõgaga siis) ja ta peaks talle mõõga ribide vahele suruma ja ongi kõik.

Mul juhtunud mitu korda nõnda et kui mingi looma ära tapan aga too laip ei kukku pikali vaid jääb sinna kivistunult paigale siis genereeritakse isegi loomadele elud tagasi. Ükskord sai isegi sealt liha jms kraam ära võtta enne kui ta ellu ärkas... ja siis niikaua teda tapetud kuniks ta maha vajus.... kena bug igatahes icon_lol.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Johan11
HV kasutaja
Johan11

liitunud: 11.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.10.2006 12:01:17 vasta tsitaadiga

limp kirjutas:
huvitav kas linnadev abastamise alla läheb ka nordmari orcidest puhastamine ja varatis nende linnade vabastamine hasasinitest vms?


Kõrbes hasasinidest vabastamine peaks olema ikka omaette asi. Seal ma vabastasin 2 linna, siis 3-nda linna boss muutus alles kahtlaseks, smas see aeg juba üritasid kõik orkid mind tappa..
Kommentaarid: 43 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.10.2006 12:03:18 vasta tsitaadiga

aga kas siis orkid tappa ei anna kui häste palju kõrbes olevaid hasasinite vms loomade misioone teha? Või vastupidi. Siiani suht palju orkide misioone teinud ja keegi nagu lambist kallale ei ole tulnud.

Suht keeruline kooslust seal.... meenutab vana GTA 2 kus ei saanud kõikide heaks korraga töötada icon_rolleyes.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Johan11
HV kasutaja
Johan11

liitunud: 11.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.10.2006 12:45:36 vasta tsitaadiga

ei tohiks peksa anda, arvatavasti ainult see loeb kui linnu vabastad/tapad orke vms
Kommentaarid: 43 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wazaabi
HV kasutaja
wazaabi

liitunud: 23.10.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.10.2006 13:01:25 vasta tsitaadiga

limp kirjutas:
Need kes jooksutavad 1gb mäluga ja video on ka talutav (näiteks nagu mul 7600gt), siis leidsin enda jaoks optimaalse confi (lag on minimaalne): INI ja detailide settingud SIIN (resource cache mediumi peale ainult).


Tänud soovituse eest, mul suht sama süsteem ja tõesti jookseb nende seadetega päris hästi.
Ühest asjast pole mängus aint veel aru saanud, et kuidas vibul neid nooli vahetada saab. Kui tavalised nooled otsa saavad, siis võtab küll automaatselt tulenooled jne, aga kuidas ma ise nooli vahetada saan.
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.10.2006 13:12:18 vasta tsitaadiga

võtad vibu kätte, ja siis quick slotist valid mis noolega lasta tahad.
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wazaabi
HV kasutaja
wazaabi

liitunud: 23.10.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.10.2006 13:22:42 vasta tsitaadiga

Nojah, nii lihtsa asja peale ma ei tulnud icon_redface.gif Klõpsutasin inventoris muudkui erinevat tüüpi noolte peal icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
limp
HV Guru
limp

liitunud: 11.08.2003




sõnum 30.10.2006 13:25:23 vasta tsitaadiga

mis puduutab vibudesse siis millega laseb see phuking amb? quarrelitega? kui jah siis neid mul miskine 1000+ tükki (räägin siis patch 1.07) lasen 3 lasku ära siis karjub et millega lasta? samas 1.08 mingi ammu teema oli igatahes fixatud aga ei viitsi ammuga lasta kuna see mega aeglane (proovisin küll paar korda aga see jäigi paariks korraks)
_________________
Ärgake lapsed, maailm on hädaohus

Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta!
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DaXiiD
HV vaatleja

liitunud: 26.10.2004




sõnum 30.10.2006 13:43:50 vasta tsitaadiga

viimase patchiga on ammud ka täiesti arvestatavad icon_smile.gif Saad laadimise ja laskmise ajal liikuda+ laadimine kiirem+ saab välja arendades ja sharpened blade quarrelitega lastes sittakanti dammi teha.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kaufman
HV vaatleja
kaufman

liitunud: 11.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.10.2006 20:41:09 vasta tsitaadiga

Pagan, paljud lasevad täis graafika peal ja kui ma panen siis jõnksub haledalt. Kas tõesti GForce 7300gs jääb väheks. Ram 1gb kah. Või on asi lahti olevades programmides. msn, xfire etc.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Brom
HV kasutaja
Brom

liitunud: 18.07.2005




sõnum 30.10.2006 20:54:22 vasta tsitaadiga

Heh, kohe kõvasti jääb väheks icon_biggrin.gif Proovi minimumiga.

viimati muutis Brom 30.10.2006 20:54:36, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
robin
Kreisi kasutaja
robin

liitunud: 25.01.2005




sõnum 30.10.2006 20:54:25 vasta tsitaadiga

7300gs on nõrk kaart jah.
pane ikka programmid kinni, gothic 3 vajab palju mälu icon_wink.gif
Kommentaarid: 54 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 50
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
limp
HV Guru
limp

liitunud: 11.08.2003




sõnum 30.10.2006 20:55:40 vasta tsitaadiga

ma ka ikka lükkan pea kõik asjad kinni (eriti ff mis neelab mälu)
_________________
Ärgake lapsed, maailm on hädaohus

Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta!
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raimo21
HV kasutaja

liitunud: 10.09.2004




sõnum 30.10.2006 21:00:05 vasta tsitaadiga

ega sellest 7300gs'ist mängulooma pole jah.. isegi 6600gt peaks paremini jooksma sellest
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kaufman
HV vaatleja
kaufman

liitunud: 11.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.10.2006 22:24:37 vasta tsitaadiga

njah, proovisin panna high details ja reso võtsin alla. nii on mängitav isegi. pikema aja peale hakka jõnksuma.

aga mängus tekkis probleem. küla nime ma ei mäleta (F tähega). seal pidi ühele orcile hundi nahku viima ja siis veel jooki teistele. seal 2 guesti canceltati kuna ma valisin rääkimise ajal vale variandi. see kes guest andis ei taha enam minug tegemist teha. ja paar rep punkti jäi puudu. nüüd sinna suurde lossi ei saa.
praegu suht stuck seal.
midagi aitaks veel, et rep saade 75.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tolknaz
HV kasutaja

liitunud: 12.03.2002




sõnum 01.11.2006 00:09:21 vasta tsitaadiga

Oeh, kui algul ei tundunudki asi niii hull, siis nüüd olen asja mänginud vast paarkümmend tundi kokku ja võiks öelda, et nii bugist ja lõpetamata asja pole minu silmad nii kuulsate mängude hulgas ammu näinud. Järgnevalt mõned disainivead ja wtf momendid, mis tõsiselt häirivad:

1. Skeletonid veritsevad. No mida veel?!
2. VÄGA palju õhus hõljuvat taimestikku ja kive. Ka näiteks oblivionis oli see tõsine probleem, kuid Gothic 3-s on asi veel palju hullem. See ei kõla ehk nii suure bugina võrreldes mõne teise asjaga aga imeersionit lõhub sajaga.
3. DOF näeb nõme välja. Iseenesest on selline lahendus etem kui näiteks oblivioni LOD supp, kuid probleemiks on osad lähedal asuvad puud ja põõsad, mis muutuvad udumullideks. Põõsas mõned meetrid kaugemal on terav, kuid nina all udumull. WTF?!
4. Kuhu kadus eelmistest osadest tuttav climbing?
5. Mainiks veel üle, et targeting imeb vilinal. Inventorys mikromanageerimine on out (iseenesest väga õige ja lahe) aga kaheksakümnendate seiklusmänge meenutav pixelhunting ei ole? WTF?!
6. Vibu käes menüüsse minnes ja menüüst mitte ESC klahvi vajutades vaid hiirega klikkides väljudes lastakse nool lendu. Järjekordne WTF
7. Sharpen ja poison võiksid relvade hinda tõsta.
8. Laibad võiksid verised olla.
9. AI on väga halb! Level 1 chariga vibuga draakon või ogre või misiganes maha võtta on kukimuki.
10. Eelnevat võimendab see, et AI on sigaaeglane. Teine variant on see, et nameless hero on tegelikult maskeeritud carl lewis.
11. Selle mängu füüsika ei ole füüsika. Isegi cool ei ole. Jäneseid mõõgaga 10 meetrit õhku lüüa tüütab peale 2. korda ära. Muuks samas nagu eriti pole auru jätkunud. Surmaanimatsioonid on küll kohati lahedad ja nooled jäävad asjadesse kinni aga see on ka kogu füüsika.
12. Rääkidest nooltest. Khmm... Lastes noole suvalises kohas vastu kivi ei juhtu sellega mitte kottigi kuid laibast noolt kätte ei saa. Huvitav-huvitav.
13. Combat on väga balansist väljas. uus patch küll parandas asja aga mitte piisavalt. Enamus humanoididele võib ka nüüd, kui armor lõpuks tööle saadi suvalise level 1 volliga nossi anda samas kui loomad suht lihtsalt nameless hero ära kotivad.

Siia nutu ja hala otsa võiks lisada mitmeid katkisi queste, kohati olematu collision detectioni, tattaeglase mootori ja veel muudki aga mõttetuks läheb see jutt. Sama mõttetuks nagu see mäng praegu. Loomulikult ma mängin ta ka tema praeguses katkises olekus pilbasteks, sest ma olen ikkagi fanboy aga Piranha Bytesi mainele tuleks kasuks, kui USA-s tuleks mäng välja umbes peale poolt aastat kõva balansseerimistööd ja paarikümmet patchi.

Edit: Lisaks veel ühe asja, mis on mängu praeguses staadiumis VÄGA problemaatiline. Nimelt on fraktsioonisuhted täiesti läbi mõtlemata. Pean siin silmas värvatavaid tegelasi, kelle annab täiesti vabalt vedada vaenulikku linna. Seal ei juhtu nendega senikaua midagi, kui nad sinuga kasas jõlguvad aga nii kui käsid koju minna onklil, on temaga hambad. Onklid võiksid enne vaenulikku linna jõudmist uluma pista, et nemad sinna kaasa ei tule ja kogu moos. Probleem lahendatud.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
limp
HV Guru
limp

liitunud: 11.08.2003




sõnum 01.11.2006 01:36:11 vasta tsitaadiga

Endal ka nüüd ainult Ishtar läbi käia siis kõikides linnades need reputatsiooni questid tehtud (igas linnas 75+) va nordmaris kus oli natuke kehv neid saada, aga samas ega seal selle linna repi eest midagi paremaks/halvemaks ei lähe.
Tolknaz on täitsa tõsi, kuigi seda graafilist poolt ei hakkaks rõhutama, mina mängin siiski stoori ja ka fännamise pärast. fraktsioonid oleks jah paremad välja pidand nägema, ma näiteks mingise orc mercinaryga lammutasin teisi orce ja see sõber aitas kaasa icon_biggrin.gif igatahes neil arenguruumi (loe: bugide parandamist) veel jätkub. eks kui selle esimese korraga läbi teeb siis vaatab ja ootab kuni asi fixatakse kenasti ära ja proovib teine kord uuesti icon_smile.gif

_________________
Ärgake lapsed, maailm on hädaohus

Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta!
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raimo21
HV kasutaja

liitunud: 10.09.2004




sõnum 01.11.2006 10:10:02 vasta tsitaadiga

Tolknaz kirjutas:

4. Kuhu kadus eelmistest osadest tuttav climbing?


selle kohta PB poisid isegi vastuse andnud:
http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?t=154203
tsitaat:

--- Hat unser namenloser Held das Klettern verlernt?


Die Entscheidung, das klassische Klettern zu entfernen (bzw. gar nicht erst zu implementieren), hatte mehrere Ursachen. Erstens gefiel uns die Art- und Weise nicht, wie der Held jede Mini Polykante
erklettern konnte (z.B. auf eine Innos Statue) und zweitens konnte man damit oft "die AI aushebeln", da diese selber nicht den Punkt des Helden erreichen konnte.

Daher planten wir zuerst, zwei Arten des Kletterns einzubauen, und zwar eine Art, in der der Charakter unter gewissen Bedingungen automatisch einen Sprung auslöst (wie das z.B.
bei Beyond Good and Evil oder Tomb Raider der Fall ist), und eine andere Art, in der der Charakter sich bei zu grossen Schrägen an eine Wand "lehnt", und ein alternatives Bewegungsset
ausgeführt hätte.
Das automatisierte Springen ist aufgrund des hohen Datenaufwands nicht möglich gewesen (jeder anzuspringende Stein hätte speziell geflaggt werden müssen),
und das eigentliche Klettern an Berghängen hätte bedeutet, für jeden existierenden Move auch eine "Klettervariante" erstellen zu müssen, was für einen Animator alleine ein wenig "oversized" gewesen wäre.

Zusätzlich wäre das Animationssystem ins Schwitzen gekommen, da noch ein Anichannel mehr hätte berechnet werden müssen (d.h. alle laufenden Animationen wie vorwärts, seitwärts und nun auch "Steigung X" hätten permanent geblendet/interpoliert werden müssen)


kes saksakeelt eriti hästi ei mõista siis põhiline põhjused selle ronimise ärajätmiseks oli et tegijatele ei meeldinud et kangelane sai igale poole ronida, see andis talle mitmetes kohtades vastaste ees eeliseid kuna need ei ulatunud temani. ja alternatiivse ronimise tegemine oleks liiga palju lisa aindmeid nõudnud ja animatsioone, et otsustati sellest üldse loobuda

Tolknaz kirjutas:

13. Combat on väga balansist väljas. uus patch küll parandas asja aga mitte piisavalt. Enamus humanoididele võib ka nüüd, kui armor lõpuks tööle saadi suvalise level 1 volliga nossi anda samas kui loomad suht lihtsalt nameless hero ära kotivad.


selle kohta jälle PB kommentaar:
tsitaat:

Der Patch 2 ist jetzt online und macht nicht alles, aber vieles gut. Partymitglieder und Menschen an sich sind etwas stärker gegen Monster aber immer noch nicht stark genug - das wird zusammen mit dem Kampf im nächsten (hoffentlich letzten) Patch gefixt.


et siis Combat peaks järgmise patchiga parandatud saama
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
limp
HV Guru
limp

liitunud: 11.08.2003




sõnum 01.11.2006 10:31:28 vasta tsitaadiga

loodan et nad ei mõelnud tõsiselt et viimane patch... mis puutub ronimisse siis praegugi saab seda hüppamist nii ära kasutada, et hüppad mööda msirget mäge ja klõbistad hüüppamise nuppu, sisit a natuke veereb alla ja hüppab uuesti, nii sai mõnigi kõevm koll maha nopitud kuskil kivimüraka otsa ronides.
_________________
Ärgake lapsed, maailm on hädaohus

Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta!
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.11.2006 10:42:43 vasta tsitaadiga

limp kirjutas:
loodan et nad ei mõelnud tõsiselt et viimane patch... mis puutub ronimisse siis praegugi saab seda hüppamist nii ära kasutada, et hüppad mööda msirget mäge ja klõbistad hüüppamise nuppu, sisit a natuke veereb alla ja hüppab uuesti, nii sai mõnigi kõevm koll maha nopitud kuskil kivimüraka otsa ronides.


ma ronisin nõnda igalepoole... ühes kohas ei olnud isegi loomi ega lilli ehk siis läksin kusagile mapi lõppu kus textuurid poolikud jms kraami. Sedasi saab suht kõikjale ronida kuhu vähegi võimalik ilma cheete vms kasutamata

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
limp
HV Guru
limp

liitunud: 11.08.2003




sõnum 01.11.2006 11:07:20 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
limp kirjutas:
loodan et nad ei mõelnud tõsiselt et viimane patch... mis puutub ronimisse siis praegugi saab seda hüppamist nii ära kasutada, et hüppad mööda msirget mäge ja klõbistad hüüppamise nuppu, sisit a natuke veereb alla ja hüppab uuesti, nii sai mõnigi kõevm koll maha nopitud kuskil kivimüraka otsa ronides.


ma ronisin nõnda igalepoole... ühes kohas ei olnud isegi loomi ega lilli ehk siis läksin kusagile mapi lõppu kus textuurid poolikud jms kraami. Sedasi saab suht kõikjale ronida kuhu vähegi võimalik ilma cheete vms kasutamata

no mina tekstuuri lõppe pole näinud (va mängu enda sisesed bugid) aga samuti nordmaris kui otsisin mingit ancestori hauda, siis marssisin ka kuskilt üles ja jooksin kuni tuli mingine plokk ette, edasi näitas pilt ilusti aga nagu nähtamatu sein oli ees icon_biggrin.gif öelge nüüd teadjamehed kui kõikides linnades rep tehtud kas on mõttekas hakata kohe orce killima hakata või sinna xardase juures ära käia?

_________________
Ärgake lapsed, maailm on hädaohus

Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta!
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 01.11.2006 11:43:28 vasta tsitaadiga

raimo21 kirjutas:


et siis Combat peaks järgmise patchiga parandatud saama


ma mäletan veel aegu, kui väljaantud mäng ka reaalselt töötas, mitte ei vajanud hunnikut patche, et mängitavaks muutuda icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.11.2006 11:50:04 vasta tsitaadiga

jah ja mäletagem aegu kui mänge ei lastud nii tihti välja ning ei olnud piixe kes asja takka kiirustavad, et kiiremini asi müüki jõuaks+ igasugu pr0n koopia kaitseid peale viskavad mis asja piixu keeravad sageli.

pealegi mängud on keerulisemaks läinud. Samas mind need bugid mida näinud väheseid olen ei häiri. Mäng on hää muud midagist. Ega shitta mängu ei mängiks isegi siis kui ta 100% bugi vaba oleks.

Hää seegi et parandavad. See oleks ju jube kui nad ei vaevuks parandama või paari kuu pärast alles patchid välja laseks. Lihtsalt rahvas kes mängu mängivad on praegast beta testerid. Ja nõnda hoitakse raha kokku ja saadakse arvatavasti ka suht kiirelt enamus buge teada. Kes se ikka jõuaks palgata sellise hunniku bugide testereid.

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
voltc
HV kasutaja

liitunud: 02.01.2005




sõnum 01.11.2006 11:50:47 vasta tsitaadiga

ise müttan praegu pealinnas ja üritan pääseda kuninga jutule, aga level alles 29 ning orce on nii palju, et mediumi peal eriti kerge pole 8)
Kommentaarid: 62 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 50
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Gothic 3 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 62, 63, 64  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.