Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
indu
HV veteran

liitunud: 03.02.2005
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
 |
diizel
HV veteran

liitunud: 10.06.2005
|
14.08.2006 13:34:27
|
|
|
Saatsin neile eelmine n2dal e-maili, kysisin emaplaadi saadavuse kohta ja paar tehnilist kysimust. Millegi p2rast ei viitsinud nad mulle vastata
nüüd tellisin emaplaadi juba teisest firmast 2ra. Nii nad kaotasidki yhe potentsiaalse ostja, v2hemalt selleks korraks.
|
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
indu
HV veteran

liitunud: 03.02.2005
|
21.08.2006 09:50:31
|
|
|
andsid kuupäeva 15.08 et prose ja emme kohal on. Aga ei. Vähemalt on vastanud kõikidele mailidele ja telefonkõnedele ning lootus on 18.05
17 august
Pakk posti viidud.
Partimat,
Marek
näed ei käskinud päris tagasi ka kirjutada aga ikka edastas infi
Nii. Prose emme käes
ei leindnud pakist tsekki - emaili teel sain teada et pdf fail8arve) ongi garantii tsekk
Kõik töötab suurepäraselt
Miks karbil pole foxconnist juttu vaid on IDE kaablitel ainult kirjas foxcon.
Karrbil on suurelt WINFAST
Asjal on isegi mingi default cooler kaasas mis ma sellega peale hakkan
_________________ http://www.lossirestoran.eu/ |
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
 |
amanitin
HV vaatleja
liitunud: 15.09.2006
|
05.10.2006 00:34:32
|
|
|
kala24 kirjutas: |
Järelmaksuga arvutit sealt ei saa. Kahju, muidu oleks ostnud  |
Kas siiamaani ei saa? Nende kodulehel hakkas üks komplekt silma ja sooviks osta järelmaksuga.
|
|
tagasi üles |
|
 |
tarme
HV kasutaja

liitunud: 02.09.2005
|
12.10.2006 22:48:40
|
|
|
Ei saa jah- ainult sulas või ülekandega arveldavad.
_________________ Liigne agarus on ogarus. |
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
 |
muda
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2002
|
13.10.2006 21:46:10
|
|
|
oskab keegi seletada kudas saab ühte asja nii odavalt müüa Fauni? näiteks Canon ixus 65 FAunis 3960 eek ja Mikromaailmas 5340 eek. On neil koplektis midagi puudu või garantiiga mingi teina asi? ca. 1500 eek vahet hinnal. ma kahtlen et teised 1500 vahelt võtavad või mis?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Malefactor
HV vaatleja
liitunud: 26.01.2004
|
13.10.2006 22:34:25
|
|
|
muda kirjutas: |
oskab keegi seletada kudas saab ühte asja nii odavalt müüa Fauni? näiteks Canon ixus 65 FAunis 3960 eek ja Mikromaailmas 5340 eek. On neil koplektis midagi puudu või garantiiga mingi teina asi? ca. 1500 eek vahet hinnal. ma kahtlen et teised 1500 vahelt võtavad või mis? |
Niisugused hinnad praegu Ise ostsin endale paar päeva tagasi Ixus 60 3595.- eest.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
8
HV Guru
liitunud: 27.04.2005
|
14.10.2006 00:13:10
|
|
|
muda kirjutas: |
oskab keegi seletada kudas saab ühte asja nii odavalt müüa Fauni? näiteks Canon ixus 65 FAunis 3960 eek ja Mikromaailmas 5340 eek. On neil koplektis midagi puudu või garantiiga mingi teina asi? ca. 1500 eek vahet hinnal. ma kahtlen et teised 1500 vahelt võtavad või mis? |
Tihti on ka vanad hinnad jäänud üles. Eriti siis, kui mõni väiksema käibega müüja on omale toote kunagi varem vana kallima hinnaga lattu sisse ostnud. Siis ei taheta kohe hinda alla lasta, et raha kahjumisse kanda. Oodetakse-loodetakse, et mõni hindadega mitte niiväga kursis olev klient siiski ära ostab.
Muidugi on ka teine võimalus, et müüja strateegia ongi väiksema koguse kallimalt müümisele arvestatud. Ka nii võib ju äri teha...
|
|
Kommentaarid: 37 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
project
HV Guru

liitunud: 18.02.2004
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
84 |
|
tagasi üles |
|
 |
raimo21
HV kasutaja
liitunud: 10.09.2004
|
26.10.2006 14:13:28
|
|
|
sai sealt endale uus arvuti tellitud. päringu saatsin mitmele poole kuid nemad suutsid kõige sootsama pakkumise teha. telllitud sai siis teisipäeval ja täna (neljapäeval) oli juba masin kokku pandud ja nüüd ka käes. töö kiire ja korralik.
arvan et teen edaspidigi oma tellimusi nende kaudu
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
zoriken
HV vaatleja

liitunud: 08.12.2004
|
07.11.2006 18:09:02
|
|
|
siin on umbes sellised kommentaarid kohati: helistasin ette, läksin kohale, ostsin oma vidina odava hinnaga ära - järeldus - klienditeenindus tip-top..
pff.. mis mõttes nagu?!?
ajasin ka mõnda aega ühte Hitachi ketast taga, mida teistes firmades muideks saab odavamalt kui Faunist aga kuskil seda kohe saada võimalik ei ole: peab tellima ja ootama mingi üüratu aja
vaatasin Fauni hinnakirja, märked igalpool juures, et kaup nagu täitsa olemas ja peaks kohe kätte saama..sobib.. helistasin igaksjuhuks veel ette ka ning küsisin, et kas neil kohapeal ka Hitachi kettad ikka olemas on, öeldi napisõnaliselt kuid enesekindlalt "Jah, olemas". selge. läksin kohale, asukoht väga ebameeldiv imelik kant imo, kauplus ka täiesti suvaline uberik ning nagu eelpool kirjeldati, sisse astudes parimal juhul korra silmanurgast piilutakse aga tere ega midagi ei öelda, klõpsitakse tuimalt rate.ee portaalil edasi vm.. köhatan ja ütlen siis, et tulin Hitachi ketast ostma, alles siis (ehk viimasel võimalusel) teeb vanemspetsialist häält ja küsib, millist täpsemalt soovin.. nooremspetsialist jõudis ainult "a" hääliku korraks õhkõrnalt kuuldavale tuua..
selgus, et neil ikkagi ei ole sellist mudelit kohapeal olemas nagu mul vaja oli. olenemata sellest, et hinnakirjas on Hitachide mudelivalik niigi väike, oli neil kohe pakkuda ainult mingid mõttetud variandid.. siis küsiti, et kas ma olen ette tellinud... vastasin siis, et ma helistasin ja küsisin ju, et kas Hitachi kettad on kohapeal olemas.. sellepeale pmtslt hakati mind süüdistama, et mina ei öelnud helistades ühtegi numbrit (viidates siis kindlale kettamahule/-mudelile) ja blaa blaa blaa... lühidalt kokkuvõttes pole minumeelest seal heast klienditeenindamisest mingit haisu ka.
de facto:
mina olen klient.
tema klienditeenindaja. võin lahku ka kirjutada: KLIENDI TEENINDAJA
kuhu seega jäi teenindus a la klient on kuningas?
selle asemel hakati hoopis süüdistama stiilis mina olen loll ja ei tellinud ette, seega mingit kaupa sa ei saa ja tõmba uttu siit. kui vale saab veel suhtumine olla? uskumatu, et sellist asja võib tänapäeval euroliidumaal klienditeeninduses kohata!
versioon antud situatsioonist hea klienditeeninduse puhul:
kui ma helistan ette enne poodi tulemist ja küsin, et kas neil kohapeal Hitachi kettad olemas on, siis kui nad ise teavad, et ainult mõned üksikud äbarikud mudelid on, peaks hea klienditeenindaja kohe küsima potentsiaalselt kliendilt, millise mudeli vastu huvi tuntakse ja täpsustama, kas ikka ON kohapeal olemas, sest antud intsidenti oleks saanud oskuslik müügimees väga väikse vaevaga vältida juba eos
okei.. antud hetkel vbl oli kiire ja mõlemal inimesel pea pulki täis, ei taibanud nii klient oma soovi täpsustada ega ka klienditeenindaja kliendi soove välja selgitada...
poodi jõudes oleks pidanud siiski kogu atmosfäär hoopis teine olema ja mitte otsima vigu kliendi telefonikõnest vaid koheselt tegema ettepaneku mingiks kompromissiks, kõvaketta seal samas ära tellima ja oleks tõenäoliselt mõlemad osapooled rahule jäänud
kuid selle üleküllusliku positiivse vastutulelikkuse juures, mis sealse väikese ruumi niivõrd klaustrofoobiliselt ära täitis, oleks ilmselt klient pidanud hakkama täiesti ise ennast teenindama ja vbl et "lattu" kettale ka järgi jooksma.. see klient sinna poodi arvatavasti oma jalga tagasi ei tõsta.
hea klienditeenindus? ..yeah right..
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
diizel
HV veteran

liitunud: 10.06.2005
|
07.11.2006 22:53:10
|
|
|
See on stagna-ajast säilinud, et MÜÜJA ON KUNINGAS.
|
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
71 |
|
tagasi üles |
|
 |
ewur
HV veteran

liitunud: 17.02.2004
|
09.11.2006 01:42:10
|
|
|
Eesti pole Malaisia v6i Filipiinid, kus klient on kuningas ja teenindaja ori...Tegelikult 6petatakse t2nap2eval arenenud Euroopas(ka Eestis?) teenindajaid, et kumbki ei ole kuningas ega ori, vaid soovitavalt suhtleks v6rdsete partneritena, s6bralikult ja respektiga...
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dominus
HV Guru

liitunud: 05.03.2004
|
09.11.2006 07:50:43
|
|
|
ewur kirjutas: |
Eesti pole Malaisia v6i Filipiinid, kus klient on kuningas ja teenindaja ori... |
ot: Kusjuures ka seal pole klient kuningas,seal koheldakse kliente hullemini ning teenindus annab kõvasti soovida.
Tean seda kuna ühed sõbrad elavad seal,ning ainuke ISP kes teenust pakub kogu riigis on
|
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
1 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
 |
rastix
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.12.2001
|
04.02.2007 22:41:58
|
|
|
Lasin neil kokku panna ühe komplekti. Valmis sai vist 2 päevaga. Kuid selgus, et mälud on vigased ja arvuti teeb pidevalt restarte. Viisin mälud garantiisse ja sain kiirelt uued vastu. Mis muud kui SUPER. Kõik vinks-vonks.
|
|
Kommentaarid: 88 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
84 |
|
tagasi üles |
|
 |
Matisowned
HV vaatleja
liitunud: 18.11.2006
|
07.02.2007 00:32:39
|
|
|
Ise olen rahul oma samsungi monitori ostuga (19" lcd) ja ka suht hea teenindus , soovitan teistelegi!
|
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
15.02.2007 19:17:02
|
|
|
Jagan zorikeni arvamust. Täna sai ette helistatud ja ka toode kinnipandud. Kohale jõudes selgus, et kõik juba ilusti maha müüdud ka minu kinnipandud eksemplar. Ei mingit vabandust ega midagi. Õnneks asub see "panipaik" sellises s***s kohas, et uuesti ma sinna nagu nii ei lähe.
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Minttunator
HV kasutaja

liitunud: 13.04.2007
|
10.05.2007 19:46:06
|
|
|
Tellisin Faunist mõne aja eest LCD molu. Viitsisid kirjavahetust pidada ja suhelda küll, molu sain ka mõne päevaga kenasti kätte. Minu poolt
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
10.05.2007 20:43:53
|
|
|
ka endal sai sealt üks kõvaketas ostetud ~2 kuud tagasi, hetkel on see küll garantiiremondis tagasi, paari päeva pärast peaks tagasi saama nende sõnul
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
igorjoha
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.11.2006
|
10.05.2007 21:05:05
|
|
|
ostetud seal 3 lcd (2 aastaga vist), samas 3 firmale komplektid kokku pandud (viimase aastaga), teenindusega alati oli rahul, isegi vahetati 1 surnuga pixliga lcd, nagu teada garantii seda ei hõlma.
alati sai telefoni teel kqik asjad lahendatud. ja isegi ise helistavad tagasi, kui lubavad seda teha.
ja võrreldes k-arvutiga nad vähemalt TEAVAD kuidas asjad kokku käivad.
tellimustega ja kinni pandud asjaga - saan neist aru, kui keegi helistab a la kohe tulen, ja ca 30 min pärast tuleb keegi teine klient ja ostab antud asja, ise tavaliselt küll ei hakka pärima kas see oled sina helistanud...
Kokkuvõtteks
_________________ автор этих строк своих мозгов не имеет, а потому имеет ваши |
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
10.05.2007 21:26:20
|
|
|
igorjoha kirjutas: |
tellimustega ja kinni pandud asjaga - saan neist aru, kui keegi helistab a la kohe tulen, ja ca 30 min pärast tuleb keegi teine klient ja ostab antud asja, ise tavaliselt küll ei hakka pärima kas see oled sina helistanud... |
annab nime peale kinni panna
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
RassK
HV Guru

liitunud: 17.01.2007
|
11.08.2007 18:38:48
|
|
|
ostsin neilt sound blaster X-FI Xtreme music helikaardi tuli kohale kõik ok ... kui tööle hakkasin panema ja värk tööle ei läinud siis pöörasin tähelepanu sellele et mis pakis olema pidi. Ja näe imet puudusid draiverid windows xp'le. Creativi softvare win xple kuigi vista oma oli kaasa. kasutus õpetus jne... saate ise vaadata seda siit mis kaasas pidi olema.
Kaasas oli aint siis. Creativi helikaart , kleepekad ja vista soft.
Hetkel ootan selgitusi enne kui kopsu üle maksa ajavad.
praegu kahjuks.
Et enam ei imesta miks ma värki tööle ei saa
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
?...!
Piiratud kasutaja
liitunud: 22.10.2006
|
11.08.2007 18:57:45
|
|
|
krusu70 kirjutas: |
ostsin neilt sound blaster X-FI Xtreme music helikaardi tuli kohale kõik ok ... kui tööle hakkasin panema ja värk tööle ei läinud siis pöörasin tähelepanu sellele et mis pakis olema pidi. Ja näe imet puudusid draiverid windows xp'le. Creativi softvare win xple kuigi vista oma oli kaasa. kasutus õpetus jne... saate ise vaadata seda siit mis kaasas pidi olema.
Kaasas oli aint siis. Creativi helikaart , kleepekad ja vista soft.
Hetkel ootan selgitusi enne kui kopsu üle maksa ajavad.
praegu kahjuks.
Et enam ei imesta miks ma värki tööle ei saa  |
link
|
|
Kommentaarid: 146 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
2 :: |
114 |
|
tagasi üles |
|
 |
RassK
HV Guru

liitunud: 17.01.2007
|
11.08.2007 19:14:38
|
|
|
aitäh sulle loodame et aitab
EDIT: driver install + soundcard driver update ja toimib (=
viimati muutis RassK 11.08.2007 20:25:50, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Eints
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.10.2003
|
11.08.2007 19:27:55
|
|
|
Sai ostetud sealt lcd... teenindus oli norm kui välja arvata fakt... et noormehel polnud raha tagasi anda.Muidu
|
|
Kommentaarid: 73 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
 |
|