Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
bjand
HV kasutaja

liitunud: 12.06.2002
|
21.09.2006 10:13:04
Ühest pistikust sisse, teisest välja :) |
|
|
Ei suunud kiusatusele vastu panna:
Lugesin just väikest uudisenuppu:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/article.php?id=13905860
Saaremaa jõukaim mees, praamikuningas Vjateslav Leedo ütles, et Saaremaa silda kümne aasta jooksul ei tule.
Ma loodan, et inimestele tuleb mõistus pähe. Sillaehitus on sama nagu tooks praegu laevandusse purilaeva. Sild on eilne päev, on Leedo kindel.
Ma ei usu, et sõidame ka 30 aasta pärast samade autodega ja üle silla. Ma ei tea, kas see tuleb 25 või 50 aasta pärast, aga lõpuks kaovad ka laevad ära. Ka sillad kaovad ära. Tehnika areneb, rääkis Leedo Eesti Ekspressile.
Ma olen päris kindel, et tuleb see aeg, kui inimene ronib ühest pistikust sisse ja tuleb teisest välja, lisas Leedo.
Eh, ma olen viimase 2 aasta jooksul täheldanud, et inimeste jutt (eriti kes ka meediaga suhtleb) läheb järjest jaburamaks.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vidget
HV Guru

liitunud: 21.02.2002
|
21.09.2006 10:18:15
|
|
|
Leedo ju vaene mees, peab sõitma vähemalt 30 aastat oma praeguse autoga, aga vat ei ole kindel, kas see niikaua vastu peab. Äkki peab hoopis jala käima hakkama
|
|
Kommentaarid: 148 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
4 :: |
128 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tbit
HV Guru
liitunud: 27.04.2004

|
21.09.2006 12:02:40
|
|
|
mis teha, kui sul tahetakse ikka üks äriots kinni panna siis peab ju kuidagi seda asja takistama.
_________________ DVD is da 4483MB :-/)
|OSTAN|-> T43 pikk jahutus |
|
Kommentaarid: 264 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
229 |
|
tagasi üles |
|
 |
Riivo
HV Guru

liitunud: 23.02.2004
|
21.09.2006 18:25:41
|
|
|
ma ei ole nii kindel, aga ei imestaks kui see tõesti nõnda oleks
|
|
Kommentaarid: 233 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
 |
tonu89
HV veteran

liitunud: 08.03.2004
|
21.09.2006 20:47:46
|
|
|
Oletamine on üks raskemaid eneseväljenduse viise..
Seda ei tea keegi mis hommne tuua võib... 8)
_________________ In Heaven an angel is nobody in particular. |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
voyager_est
HV Guru

liitunud: 02.11.2002
|
21.09.2006 21:00:43
|
|
|
Leedol võib isegi õigus olla.
Esimest käega katsutavat ja praktilise väärtusega läbimurret teleportatsiooni vallas oodatakse aastaks 2020.
Jutt siis informatsiooni saatmisest teleportatsiooni vahendusel.
Nii et 2050 võib tõenäoliselt vabalt juba ainelist mateeriat üle kanda.
Aga selle silla kohta seda, et seda kavandatakse valesse kohta.
Sild tuleks ehitada Mandrilt Hiiumaale ja Hiiumalt Saaremaale.
Selline lahendus ja teostus odavam ja lihtsam ning ühendus oleks ka rentaablim.
Nimelt arvutused näitavad, et Kuressaarde oleks üle Hiiumaa Tallinnast otsem tee.
Pärnust ja Tartust peaks muidugi ringiga minema, aga kuna põhiline liiklus tuleb ikkagi Tallinnast,
siis summaarne rahvamajanduslik kokkuhoid oleks igal juhul Hiiumaa silla kasuks.
Teine oluline aspekt on projekti maksumus ja teostatavus.
Saaremaa sild oleks küll lühem, aga kokku võttes kallim.
Nimelt silla jooksev meeter ei ole oma olemuselt üldse kallis.
Maksab silla rajamine merre, maksab aluse rajamine jne.
Kui mandri ja saaremaa vahel on mere põhjas paks mudakiht ja toetav lubjakivi asub keskmiselt 6m
ja kohati üle 12m sügavusel, siis Hiiumaa ja mandri vahel mingit muda pole, paas on merepõhjas
paljas ja sügavus ei ületa põhimõtteliselt 4m ja on enamuses kuni 2,5m, kohati veidi üle meetri.
Tuleks ajusid kasutada
PS! võin faktiliselt meetritega eksida, aga kahe võimaluse vahekorda näitavad need küllalt täpselt.
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
 |
mad
Kreisi kasutaja
liitunud: 11.08.2003
|
21.09.2006 21:18:52
|
|
|
voyager_est, kust sellise info võtad st algallikas? või oled mingis hüdroloogiatöögrupis?
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
olc
HV Guru

liitunud: 28.11.2001
|
22.09.2006 10:10:22
|
|
|
voyager_est kirjutas: |
Nimelt arvutused näitavad, et Kuressaarde oleks üle Hiiumaa Tallinnast otsem tee.
Pärnust ja Tartust peaks muidugi ringiga minema, aga kuna põhiline liiklus tuleb ikkagi Tallinnast,
siis summaarne rahvamajanduslik kokkuhoid oleks igal juhul Hiiumaa silla kasuks.
|
Aga kui kolix tallinna saaremaale? mida arvutused näitavad, palju see maksma lähex? polex silda/tunnelit vajagi, oleks kõik tlnlased juba saaremaal ja kui vaene tartlane voi pärnakas tahab saarde minna siis sõidab nendesamade "supilusikatega", ainult et siis pole järjekordi kuna tln on juba saares
|
|
Kommentaarid: 137 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
125 |
|
tagasi üles |
|
 |
voyager_est
HV Guru

liitunud: 02.11.2002
|
22.09.2006 12:43:17
|
|
|
Vaata, olc, sellise mastaabiga projekte teostatakse ikka riiklikest ja ühiskondlikest huvidest tervikuna lähtuvalt. Selle Hiiumaa silla ainuke suur viga on jah see, et teekond Pärnust läheb ilge ringiga ja Tartust suhteliselt veidi väiksema ringiga. Aga vaata asja veel laiema pilguga - pane rõhk Lääne-Eesti saarestike elanikonnale. Nende seisukohalt on väga oluline püsiühendus just pealinnaga - ka Hiiumaa elanikele.
Seda silda/tunnelit ei ehitatagi mitte nii väga mandrieestlastele, kes ei kannata kaks korda aastas - Jaanipäeval ja Õlletoobri ajal - praami järjekorras seista, vaid eelkõige nimetatud saarte elanike jaoks. Küsimuse all on Lääne-Eesti saarte regionaalne arengu ja jätkusuutlikuse tagamine riiklikul tasemel. Teine asi, mida sa ei hooma, on see silla kui rajatise maksumus. Mida kallim see tuleb, seda kallimat sillamaksu hakatakse küsima. Ikkagi sillal sõitjad maksavad selle silla lõpuks kinni.
Kui nüüd rääkida Saaremaa silla ja Hiiumaa silla erinevatest asukohtadest tingitud Eest rahva summaarsest sõidukulude kokkuhoiust, siis see on Hiiumaa kasuks. Ma täpselt ei tea, kas see oli Maanteeamet, või keegi muu, aga keegi loendas sõidukeid, mis Hiiumaale ja Saaremaale mööda erinevaid teid sõidavad. Liikluskoormus oli mitu korda Tallinna suuna kasuks. Lõuna-Eesti regioonide elanike teekonna pikenemine ei kaalu Põhja-Eesti elanike teekonna lühenemist lihtsalt üles. Saarte elanikud eelistavad iseenesest mõistetavalt lühemat ja otsemat teed pigem Tallinna kui Tartusse ja Pärnusse.
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tbit
HV Guru
liitunud: 27.04.2004

|
22.09.2006 14:00:57
|
|
|
voyager_est, oled sa kindel et kuressaarest üle hiiumaa on oluliselt lühem tallinnasse
ma pakuks et samapikk või isegi pikem teekond. ja kõiki muid asjaolusid kõrvale jättes tähendaks see ka maanteede väljaehitamist, sest see oletatav trass mis tuleks, sinna alla jäävad maanteed ~70% ulatuses oleks hädavajalikud ümber ehitada, see tähendaks veel omakorda kümneid miljardeid kulutusi ehk kõik see mis on kulutatud kuressaare-tallinn maantee väljaehitusse oleks phm tuulde visatud. see on vaid üks osa.
kui sa väidad, et mandri inimesed tahavad tulla ainult paaril ajal aastas saartele siis sa väga eksid, see miks siis palju räägitakse sellest on kuna suurema osa tuleb siis ühe väikse ajaperioodi jooksul, tavaline autode hulk jagades nende mõne päeva jooksul reisivatega annab kõige rohkem ~10% väiksema hulga.
muidugi üldises vaates ei teeks see erilist vahet kust pidi rajada sest üldine vaatevinkel käibki tallinna osas, aga lõpkokkuvõttes kui see rajatakse siis paneb raha asjad paika ja kahjuks vist ikka kurb tõde on, et tuleb mööda odavamat otsa.
_________________ DVD is da 4483MB :-/)
|OSTAN|-> T43 pikk jahutus |
|
Kommentaarid: 264 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
229 |
|
tagasi üles |
|
 |
korndog412
HV veteran

liitunud: 20.01.2005
|
22.09.2006 14:06:23
|
|
|
olc kirjutas: |
Aga kui kolix tallinna saaremaale? mida arvutused näitavad, palju see maksma lähex? polex silda/tunnelit vajagi, oleks kõik tlnlased juba saaremaal ja kui vaene tartlane voi pärnakas tahab saarde minna siis sõidab nendesamade "supilusikatega", ainult et siis pole järjekordi kuna tln on juba saares |
ei suuda vastu panna.
Koliks terve eesti saaremaale ja müüks mandri venelastele äkki?
|
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
99 |
|
tagasi üles |
|
 |
bjand
HV kasutaja

liitunud: 12.06.2002
|
22.09.2006 14:28:30
|
|
|
Hea mõte. Saaremaast teeks Eesti Manhattani ja maismaal kavataksid inimesed näiteks kartuleid. Võtame metsad ja majad maha, saame suurema põllu.
Poleks liiklusprobleeme ega midagi. 150ndalt korruselt lähed 50ndale tööd tegema või vastupidi.
Külas saad käia läbi pistikute
_________________
 |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
voyager_est
HV Guru

liitunud: 02.11.2002
|
22.09.2006 14:48:13
|
|
|
Tbit, praeguse seisu järgi tuleb ikkagi sild Saaremaale ja seda Hiiumaa variant üldse ei kaalutagi.
Kirjutasin just seetõttu, et vähemalt HV rahvas teaks, et on alternatiivseid variante ka.
Selle kohta, et kumb tee tegelikult lühem on, tean mina, et üle Hiiumaa pidi jah otsem olema.
Aga millistel kaalutlustel? Seda ma küll öelda ei oska.
Kui kellelgi Regio elektrooniline kaart on, siis võiks teekonnad tänaseid teid mööda ära mõõta.
Ja kui kellelgi hea suur Eesti paberkaart on, siis võiks joonlauaga ligikaudselt ära mõõta.
Selle mandriinimeste Jaanipäeva ja Õlletoobri näide oli rohkem sügava sarkasmiga kirjutatud
Ja nüüd tuli mul veel meelde, et silla jookva meetri ehitamine pidi odavam olema, kui maantee ehitamisel.
Selle väite paikapidavust peaks nüüd keegi silla/teede ehitaja/projekteerija kommenteerima.
Kuidagi sürr se väide tundub, aga mine tea...
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
 |
2korda2
HV kasutaja
liitunud: 19.07.2003
|
22.09.2006 14:57:42
|
|
|
silla ja maantee meetri ehituse hinda ei tea aga paneksin panuse siiski maantee kasuks - muidu võiks ju maismaa kohal ka maanteed postidele panna, ometi seda ei tehta.
Küll aga olen absoluutselt kindel, et mere kohal oleva silla meetri hooldus on KÕVASTI kallim, kui maismaal kulgeval maanteel. Vähemalt kui sild ja maantee on võrreldava läbilaskevõimega.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
22.09.2006 14:58:02
|
|
|
voyager_est kirjutas: |
Ja nüüd tuli mul veel meelde, et silla jookva meetri ehitamine pidi odavam olema, kui maantee ehitamisel. |
Eks siis tuleb ehitada nelja realine Tallinn-Tartu-Luhamaa sild
Võibolla ehitamine on tõesti odavam kuid kardetavasti läheb hooldus kallimaks ning eluiga on teepõhjal pikem kui silla karkassil.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
mTim
HV Guru

liitunud: 19.10.2004
|
22.09.2006 15:56:03
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
voyager_est kirjutas: |
Ja nüüd tuli mul veel meelde, et silla jookva meetri ehitamine pidi odavam olema, kui maantee ehitamisel. |
Eks siis tuleb ehitada nelja realine Tallinn-Tartu-Luhamaa sild
Võibolla ehitamine on tõesti odavam kuid kardetavasti läheb hooldus kallimaks ning eluiga on teepõhjal pikem kui silla karkassil. |
ma kuulsin seda raadiost ja seal pakuti välja veel, et võiks sis teha juba Tallinn - Tartu - Kuivastu silla
_________________ "I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum
M: E36 varuosad |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
XCX
Kreisi kasutaja

liitunud: 24.03.2005
|
22.09.2006 16:04:21
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
voyager_est kirjutas: |
Ja nüüd tuli mul veel meelde, et silla jookva meetri ehitamine pidi odavam olema, kui maantee ehitamisel. |
Eks siis tuleb ehitada nelja realine Tallinn-Tartu-Luhamaa sild  |
Väga hea idee Ei ole vaja üldse muret tunda, antud hetkel olemasolevate ristmike ümberehitamisest, lihtsalt sild üle ja probleemi polegi
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
voyager_est
HV Guru

liitunud: 02.11.2002
|
22.09.2006 16:21:45
|
|
|
Saaremaa sild tuleb tõenäoliselt kolme sõidurajaga ja eraldatud suunavöönditega.
Keskmine rada oleks siis kord ühes, kord teises suunas möödasõiduks.
PS! teatud ringkondades planeeritakse juba Tallinn-Helsinki tunnelit
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
23.09.2006 00:25:12
|
|
|
Helsinki vahet peaks aastas päris mitu miljonit inimest läbi sõitma, küll ka see tunneli hind tasa teenitakse
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etsike
HV veteran

liitunud: 24.12.2004
|
24.09.2006 22:05:11
|
|
|
voyager_est kirjutas: |
Selle kohta, et kumb tee tegelikult lühem on, tean mina, et üle Hiiumaa pidi jah otsem olema.
Aga millistel kaalutlustel? Seda ma küll öelda ei oska.
|
Oleneb kuhu Saaremaal siirduda ja kustpoolt tulla. Võttes miski tavalise Risti (seal läheksid Tallinnast tulijatele Saaremaa ja Hiiumaa teed lahku) - Kuressaare marssuudi siis teepikkuse poolest on need suht ühe pikkused (154km maanteed otse Saaremaale ja 145km maanteed üle Hiiumaa) aga ajakulult on üle Hiiumaa palju aeglasem (2,5h praamisõitu + järjekorrad vs 0,5h praami + järjekord). Aga talvel jääteede puhul on Hiiumaa tee Kuressaared siirdujale ikkagi pikem (163 vs 150km). Aga kellel on asja ksukile Leisi kanti nagu minul siis on üle Hiiumaa igal juhul otsem.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
 |
2III7
HV veteran

liitunud: 20.09.2003
|
25.09.2006 02:35:17
|
|
|
Scotty, beam me to Saaremaa
|
|
Kommentaarid: 158 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
143 |
|
tagasi üles |
|
 |
guest1902
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2005
|
25.09.2006 15:46:58
|
|
|
... ja saade "Ärapanija" mainis ka seda jaburust.
_________________ assumption is the mother of all fuck ups
,,think before you print and save a ROOT::TTree'' |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
25.09.2006 15:50:26
|
|
|
Jaburat pole seal midagi, lihtsalt selle süsteemi tööle saamine võtab veel mõnikümmend aastat aega
Kui õieti mäletan siis üksikuid tuumi vist juba suudeti teleportida üsna kaugele. Täpselt ei mäleta kas oli mõnisada meetrit või kilomeetrit.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
arm2004
HV Guru

liitunud: 20.05.2003
|
25.09.2006 16:14:54
|
|
|
mõõtsin Regio'ga ära, hiimaalt läbi oleks 209km, vitrsust 218km. aga jah, kui hiiumaalt läbi sild teha, siis tuleks leisi-kuressaare maantee täiesti ümber ehitada (43km). hiiumaa ja lääne-eesti teedest ei tea midagi (tõenäoliselt need kah üsna nigelad).
_________________ nooope! |
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
 |
voyager_est
HV Guru

liitunud: 02.11.2002
|
25.09.2006 19:42:39
|
|
|
arm2004 kirjutas: |
mõõtsin Regio'ga ära, hiimaalt läbi oleks 209km, vitrsust 218km. aga jah, kui hiiumaalt läbi sild teha, siis tuleks leisi-kuressaare maantee täiesti ümber ehitada (43km). hiiumaa ja lääne-eesti teedest ei tea midagi (tõenäoliselt need kah üsna nigelad). |
No ma mõtlen, et poh:ui see mõnekümne kilomeetri teede ümber ehitamine...
Jama on siis, kui tuleb välja, et sild sai lõpuks ikkagi vale koha peale.
Tegelikult oleks ju regionaalse arengu seisukohalt väga tore ja vajalik, kui kõik 4 suurt Lääne-Eesti saart saaks mandiga püsiühenduse. Ja nagu ma aru olen saanud, siis Hiiumaa silla variandi väidetavast rahalisest võidust saaks neid teid ka täiesti piisavas mahus ümber ehitada.
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
 |
|