Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
VanHalen
HV kasutaja
liitunud: 26.08.2005
|
23.01.2006 18:39:22
|
|
|
Jah.. Viisin shuffle parandusse. Tuli välja et tarkvaraviga. MInu jaoks väga ebapositiivne,e t ma pean peale maksma vea eest, mis ei ole minu süü läbi põhjustatud. Aga positiivne on jällegi, see et nad võtsid mult tunnitasu 135.-, 400.- asemel kuna ma olen õpilane. Inimesed on seal väga sõbralikud ja abivalmis ka.
_________________ flickr.com/karlhaljasmets |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
ArturTT
HV veteran
liitunud: 04.10.2004
|
23.01.2006 18:59:54
|
|
|
VanHalen kirjutas: |
Jah.. Viisin shuffle parandusse. Tuli välja et tarkvaraviga. MInu jaoks väga ebapositiivne,e t ma pean peale maksma vea eest, mis ei ole minu süü läbi põhjustatud. Aga positiivne on jällegi, see et nad võtsid mult tunnitasu 135.-, 400.- asemel kuna ma olen õpilane. Inimesed on seal väga sõbralikud ja abivalmis ka. |
Ot,Kui sul arvutil op süsteem nässu läheb,Kas garantii teeb selle sul tasuta korda? Oleksid võinud ju ise uuesti tarkvara oma ipod shuffle peale installida.
_________________
|
|
Kommentaarid: 148 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
138 |
|
tagasi üles |
|
|
VanHalen
HV kasutaja
liitunud: 26.08.2005
|
24.01.2006 19:33:43
|
|
|
Installisin, aga midagi ei tulnud mul sellest välja... NIng softi vead ei käivat kh garantii alla.
_________________ flickr.com/karlhaljasmets |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
Format
Piiratud kasutaja
liitunud: 01.01.2004
|
30.01.2006 20:11:57
|
|
|
Olen selle firma peale täiesti kuri... Saatsin neile 15 Oktoober, aastal 2005 4 digikaamerat remontida. Digikaameratel pabereid ei olnud, aga mulle lubati, et nad vaatavad kaamerad üle ja kui suudavad, siis teevad midagi ja annavad mulle teada! 2005. lõpus hakkasin uurima, kus mu kaamerad on ja mis neil siis viga on. Mailisin neile ja vastuseks sain, et kaameraid pole veel jõutud üle vaadata. Selle aasta algusest peale olen üritanud nendega kontakti võtta.. olen saatnud kirju ja ka helistanud, kuid telefonis on alati vastuseks minu ees vabandatud, võetud kontaktid ja öeldud, et võtame ühendust.. Kuid vaid lubaduseks see on jäänudki.
Viimasele 6-7le e-kirjale mulle pole vastatud. Olen ka ähvardanud, kuid ikka pole mingit vastust saanud.
|
|
Kommentaarid: 307 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
11 :: |
231 |
|
tagasi üles |
|
|
juku19
HV vaatleja
liitunud: 20.01.2006
|
31.01.2006 00:30:18
|
|
|
Ülo kirjutas: |
Nad võiks oma netilehekülje tegemisel arvestada ka seda, et mõningad (nagu mina) ei ole oma brauserisse (Mozilla) flash'i installinud. Ja et oleks hinnakirju võimalik ka ilma flash'ita vaadata. |
Ole rahulik, veebruari lõpuks valmib ka PHP versioon ja kaubamärgid laienevad oluliselt... seniks kannatust...
|
|
tagasi üles |
|
|
Seven7h
HV kasutaja
liitunud: 05.04.2003
|
13.07.2006 23:14:17
|
|
|
Whineks veidike :p
Kui sealt tellida tahate siis planeerige kohe ära et peate järgnevad päevad kodus istuma ja olge valmis peale tellimist kohe ülekannet tegema
1.tuli maili peale e-arve mingite tundide jooksul peale tellimuse saatmist...hea oli et maili vaatasin, selgus et arve makse tähtaeg oli tervelt 1 päev peale tellimuse tegemist, iga lisapäeva eest oleks viivis juba 0,5%...moe pärast võiks mingi nädal ikka olla...mingit hoiatust ma selle kohta kuskil ei näinud
2.Kuna järgmine päev pidin pärnu sõitma siis igaksjuhuks saatsin kirja neile et mind pole kodus seepäev aga et järgneval päeval olen...hea oli et saatsin...ülejärgmisel päeval oligi ELS 10.30 ommiku ukse taga, ilma mingi ette hoiatamiseta
lehelt just lugesin enne et võetakse ühendust ja kinnitatakse tellimus ja kõik siuksed asjad...mõtlesin et nagu küsitakse ka et kas see päev sobib vms aga ei...poleks kirja saatnud oleks mulle prolly helistatud siis kui pärnus olin, et mu kaup on kohal ja kes teab...pärast poleks mingi mitu päeva seda viitsitud mulle tooma tulla
muidu kaup korralik ja funkab aga lihtalt kommunikatsioon jätab soovida
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
heikis
HV Guru
liitunud: 17.03.2003
|
15.07.2006 15:03:39
|
|
|
Seven7h, ELS on Eesti Posti kullerteenus. kui pakki ei õnnestu kätte anda, siis jääb pakk sinule lähimasse postkontorisse ootama järelemineist.
|
|
Kommentaarid: 338 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
4 :: |
290 |
|
tagasi üles |
|
|
digivend
HV kasutaja
liitunud: 16.02.2003
|
16.09.2006 18:02:59
|
|
|
...
viimati muutis digivend 10.05.2007 20:00:51, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
globostrat
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2002
|
16.09.2006 22:29:57
|
|
|
digivend kirjutas: |
Toredad vennad seal, pakuvad 6380 krooni pealt soodustust 15 krooni. See on küll näkku naermine. Seda enam, et ise kohal ka käisin ja nad ELSi pealt 50 krooni säästsid. ebanormaalne. üleolevad, hoidke eemale. |
Üleolevad ... tuttav suhtumine neilt aasta tagasi, kahju et asjad ei muutu
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
kännuämmelg
HV Guru
liitunud: 27.08.2002
|
17.09.2006 08:02:35
|
|
|
ei suhtu eriti inimestesse , kes soodustusi nuruvad ja pärast veel viha täis on, et vähe anti või üldse ei antud.
soodustus on ikkagi vastutulek oma kasu vähendamise arvelt ning selleks peaks mõjuv põhjus olema.
Mees, tee oma firma ja hakka soodustama..
|
|
Kommentaarid: 242 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
3 :: |
204 |
|
tagasi üles |
|
|
globostrat
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2002
|
17.09.2006 12:07:05
|
|
|
kännuämmelg kirjutas: |
ei suhtu eriti inimestesse , kes soodustusi nuruvad ja pärast veel viha täis on, et vähe anti või üldse ei antud.
soodustus on ikkagi vastutulek oma kasu vähendamise arvelt ning selleks peaks mõjuv põhjus olema.
Mees, tee oma firma ja hakka soodustama.. |
Vaevalt et neid inimesi on 1) palju ja 2) nad kogu aeg paluvad niisama soodustusi.
Mina näiteks kuigi pidevalt ostan midagi POLE ÜHTEGI KORDA soodustust palunud,
kuigi mõnikord oleksin seda väärinud.
Ülalkirjeldatud juhtum sai alguse kui klient KÜSIS soodustuse kohta kuna hind ei olnud
kõige mõistlikum ja ta EI SAANUD VASTUST.
See on halb suhtumine ja selle parandamiseks firma oleks pidanud
1) vabandama ja 2) nõustuma kliendi palutud soodustusega.
Vähemalt selline firma kes tahab eksisteerida kaua,
osaliselt ka oma suurepärase reputatsiooni tõttu.
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
kännuämmelg
HV Guru
liitunud: 27.08.2002
|
17.09.2006 14:14:26
|
|
|
globostrat kirjutas: |
..
Ülalkirjeldatud juhtum sai alguse kui klient KÜSIS soodustuse kohta kuna hind ei olnud
kõige mõistlikum ja ta EI SAANUD VASTUST.
. |
olen ma loll, ajast maha jäänud või on vahepeal eestis mingid uued seadused välja tulnud?
vähemalt paar päeva tagasi polnud ma kusagilt kuulnud, et müügiettevõtetel lasub kohustus müüa kõige odavama hinnaga, ning kui nad seda juhuslikult ei tee, on õigus vastavas ulatuses allahindlust nõuda
mäletamist mööda on iga äriettevõtte hinnapoliitika tema siseasi ning seda ka kõikvõimalikud allahindlused..
nõustud Sa selles osas minuga, et võimaliku allahindluse osas lepitakse kokku enne ostu ning kui see mingil moel pole piisav, siis on ju ostjal õigus osta sealt, kust talle soodsam tundub? näituseks, kui Sulle restos tundub 250.- praad kallis, siis ei hakka Sa ju kelneri käest soodustust küsima, kuna kükita grillis oleks saanud sama suure prae 40.- eest?
igatahes on äärmiselt jahmatavapanev..
|
|
Kommentaarid: 242 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
3 :: |
204 |
|
tagasi üles |
|
|
globostrat
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2002
|
17.09.2006 14:52:43
|
|
|
Just nimelt enne ostu, s.t. küsimusele reageeritakse ja mitte seda ignoreeritakse.
Minu selgelt kirjalikul viisil välejndatud soovi (sobiv tarneaeg, vastasel juhul tehingut üldse mitte sooritada) nad samamoodi ignoreerisid eelmisel suvel, kusjuures kaotasid selle tulemusena ka pisut aega ja raha kuna ma lihtsalt taganesin tehingust ja kurb lugeda et sama ülbelt tegutsevad tänagi.
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
17.09.2006 15:03:16
|
|
|
tsitaat: |
> Kas on variant, et saan selle canon kaamerakoti 390 asemel 250 krooniga
> (5990 + 390 = 6380 pealt soodustus 140 krooni pole sugugi palju küsitud, kui ELS kulu 50.- ka kokku hoidsite).
|
kust küll selline suhtumine tuleb, et klient kirjutab firmale ette, kui palju ta soodustust peaks tegema?
Kus on öeldud, et firma on kohustatud allahindlust tegema või siis allahindluse kirjadele vastama.
Firmadel ei jagu tõenäoliselt lihtsalt inimressurssi ja aega, et vastata kõikidele kirjadele.
(loe: pigem nad tegelevad konkreetsete tellimustega, kui et paarikümnekrooniseid hinnaalandusi arvutatakse)
See on muidugi sinu, kui kliendi valik, valida selline firma, kes pidevalt on nõus sinuga tegelema ja hinnaalandusi tegema.
viimati muutis Tanel 17.09.2006 15:07:01, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
globostrat
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2002
|
17.09.2006 15:04:54
|
|
|
Tanel kirjutas: |
tsitaat: |
> Kas on variant, et saan selle canon kaamerakoti 390 asemel 250 krooniga
> (5990 + 390 = 6380 pealt soodustus 140 krooni pole sugugi palju küsitud, kui ELS kulu 50.- ka kokku hoidsite).
|
kust küll selline suhtumine tuleb, et klient kirjutab firmale ette, kui palju ta soodustust peaks tegema? |
Kus ta kirjutab ette, ta küsib lihtsalt.
Kui isegi küsida tegelasi ei tohi, siis parem üldse mitte tülitada
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
17.09.2006 15:09:10
|
|
|
globostrat, sa jõudsin juba vahepeal kirjutada, loe nüüd mu postituse täiendus ka üle
Kui kunagi oma firma peaksid tegema, siis mõistad, et klientidega suheldes peab prioriteete seadma ning valima sellise tegevuse/kliendi, mis toob firmale reaalselt raha sisse.
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
globostrat
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2002
|
17.09.2006 15:18:00
|
|
|
Tanel kirjutas: |
globostrat, sa jõudsin juba vahepeal kirjutada, loe nüüd mu postituse täiendus ka üle
Kui kunagi oma firma peaksid tegema, siis mõistad, et klientidega suheldes peab prioriteete seadma ning valima sellise tegevuse/kliendi, mis toob firmale reaalselt raha sisse. |
Kliendi soovidele operatiivne reageerimine,
positiivne või negatiivne,
aga igatahes tähelepanu osutamine,
peaks olema kindlasti üheks äritegevuse prioriteediks.
Kui Digizone reageeriks selle kliendi soodustuse küsimusele
sama operatiivselt kui sina vastad minu postitustele,
siis vaevalt ta siia üldse sellest kirjutaks
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
17.09.2006 15:24:00
|
|
|
tsitaat: |
Kliendi soovidele operatiivne reageerimine,
|
Usu mind, firma töökollektiivi suurus/ajaressursi puudus seab oma piirid kõikidele kirjadele vastamistele ja sunnib prioriteete seadma.
Ja usu mind, firma ei hakka palkama uut inimest seepärast, et kõikidele kirjadele/allahindluste palvetele hakata vastama.
Selliseid soodusenurumisi kirju ignoreeritakse minu arust õigusega, sest sellele positiivselt vastamine kulutaks nii firma aega kui otseselt raha.
Kordan, sinu kui kliendi õigus on nüüd valida firma, kes su soove pidevalt operatiivselt täita suudab (kas on selline olemas?)
Ja kui sa firmat vahetada ei soovi, siis ei tohi sa ka vinguda, kuna valikuvabadus on ju tegelikult olemas.
Liiati, kahest allahindluse palvest siiski ühele vastati. Ju siis vaadeldi telefoni ja koti müüki eraldi tehingutena, et
ei saa lambist kotti müüa alla omahinna.
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
kännuämmelg
HV Guru
liitunud: 27.08.2002
|
17.09.2006 15:24:00
|
|
|
globostrat kirjutas: |
Just nimelt enne ostu, s.t. küsimusele reageeritakse ja mitte seda ignoreeritakse.
Minu selgelt kirjalikul viisil välejndatud soovi (sobiv tarneaeg, vastasel juhul tehingut üldse mitte sooritada) nad samamoodi ignoreerisid eelmisel suvel, kusjuures kaotasid selle tulemusena ka pisut aega ja raha kuna ma lihtsalt taganesin tehingust ja kurb lugeda et sama ülbelt tegutsevad tänagi. |
Sinu küsimusele ju reageeritigi arve kirjutamisega
Sinu asi oli sellega kas nõustuda või mitte (arve ei kohusta ostma) Sina valisid esimese variandi ja hakkasid hiljem tingima teise äri hindadele viidates (imestan, et Sa veel võrdluseks mõnda väljamaa odavmüügi saidile linki ei andnud). Vastus toodi Sulle ju ka ära ja ma tõesti ei saa aru, mis on Su solvumise põhjuseks? Seda enam, et Sa oled ennast juba ühel korral sama ettevõtte poolt tundnud solvatuna
üldiselt nimetatakse taolisi kliente probleemseteks ning kahjuks pole taoliste soovidele järgiandmine alati parim strateegia..
olen paar korda kohanud osavaid müügimehi, kes on kasutanud sellistel puhkudel ka shokiteraapiat- kliendile on viisakalt selgeks tehtud, et nende isik pole antud lettide taga enam soovitud 8) ja usu või mitte- see on mõjunud- klient on ikkagi naasnud kuid hoopis arusaavama suhtumisega
|
|
Kommentaarid: 242 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
3 :: |
204 |
|
tagasi üles |
|
|
Raits753
HV kasutaja
liitunud: 23.01.2006
|
17.09.2006 15:26:49
|
|
|
tsitaat: |
Viisin shuffle parandusse. Tuli välja et tarkvaraviga. |
Et itunes pani lood peale aga shuffle andis märku, et ei ole midagi peal? Muideks itunes ise nu**ib selle tarkvara ära.. Mul oli sama probleem. Winamp oli abiks. Aga muidu minuarust küll väga OK firma. Sai sealt ipod shuffle ostetud, kodukal oli kirjas, et LAOS ja tartus ta olemas ka oli . Müüjad olid OK ja mingit üleolevat suhtumist küll ei olnud.
|
|
tagasi üles |
|
|
globostrat
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2002
|
17.09.2006 15:38:51
|
|
|
"Sinu küsimusele ju reageeritigi arve kirjutamisega".
Geniaalne kommentaar.
Ma palusin tarnet teatud päevaks, muidu tehing mulle ei sobinud aja nappuse tõttu.
Sellele reageeriti arve kirjutamisega.
Ja kuidas ma pidin teadma ette et arve kirjutamine täehndab EITAVAT VASTUST?
Sest kaup ei olnud tarnitud küsitud päeval.
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
17.09.2006 15:46:46
|
|
|
globostrat, arve peal on ju kirjas summa ja sellest summast on näha, kas allahindlust tehti või mitte. Seega, sinu valik, kas aktsepteerida seda ja arve maksta või siis mitte.
Simple as that.
Peale arve maksmist ei saa aga firmale hakata ette kirjutama, palju ta tagantjärgi peaks allahindlust tegema.
kaamerakoti müümine 390 asemel 250 krooniga on aga kindlasti kahjumlik tegevus firmale, seega firma iseenesestmõistetavalt ei saa sellist tegevust aktsepteerida.
Kuna kaamerakotile oleks pidanud tegema uue arve, kuid müüma selle suure kahjumiga, siis mõnede firmade sisepoliitika näebki lausa ette, et miinusega müüa ei tohi ja seega ka 250 krooniga seda müüa poleks saanud, vaid tehtigi sümboolne allahindlus, mis vastab umbes omahinnale + mõned katteprotsendid.
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
globostrat
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2002
|
17.09.2006 15:48:21
|
|
|
Tanel kirjutas: |
globostrat, arve peal on ju kirjas summa ja sellest summast on näha, kas allahindlust tehti või mitte. Seega, sinu valik, kas aktsepteerida seda ja arve maksta või siis mitte.
Simple as that.
Peale arve maksmist ei saa aga firmale hakata ette kirjutama, palju ta tagantjärgi peaks allahindlust tegema.
kaamerakoti müümine 390 asemel 250 krooniga on aga kindlasti kahjumlik tegevus firmale, seega firma iseenesestmõistetavalt ei saa sellist tegevust aktsepteerida.
Kuna kaamerakotile oleks pidanud tegema uue arve, kuid müüma selle suure kahjumiga, siis mõnede firmade sisepoliitika näebki lausa ette, et miinusega müüa ei tohi ja seega ka 250 krooniga seda müüa poleks saanud, vaid tehtigi sümboolne allahindlus, mis vastab umbes omahinnale + mõned katteprotsendid. |
Tanel, mina pole see klient kes seda allahindlust neilt nüüd palus.
Mul oli teine juhtum ca aasta tagasi, siin teemas ka enne pisut minu poolt kajastatud.
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
17.09.2006 15:49:46
|
|
|
tsitaat: |
mina pole see klient kes seda allahindlust neilt nüüd palus.
|
seda ma tean jah, aga kuna sa samastasid oma case's end kasutajaga digivend, siis ühtlustan käitumismalli mõlemile 8)
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
globostrat
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2002
|
17.09.2006 15:53:40
|
|
|
Tanel kirjutas: |
tsitaat: |
mina pole see klient kes seda allahindlust neilt nüüd palus.
|
seda ma tean jah, aga kuna sa samastasid oma case's end kasutajaga digivend, siis ühtlustan käitumismalli mõlemile 8) |
Geez, ma ei tea enam, miks näiteks Ordi jaoks ma pole kunagi probleemne klient olnud kuigi rohkem nendelt ostetud ja ka remonditud ja tagastatud.
Äkki asi pole alati kliendis?
Vabandan eeskätt sellise ketserliku mõte eest.
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
|