Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  max 123 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.08.2006 16:25:25 max 123 vasta tsitaadiga

link :: max.ee/ max123.ee

Esmamulje firmast oli hea. Teenindus kiire ja viisakas.

Öeldi kuupäev, mil' sülearvuti valmis saab ja võin järgi tulla. Mõni päev hiljem aga selgus, et sellel päeval masinat kätte ei saa, sest neil pole vastava (667) kiirusega mälu ning see tuleb tellida.

Mis seal ikka.. ootasin. Mõningase viivitusega jõudis mälu lõpuks kohale. Helistati ja öeldi, et arvuti on valmis - võite järgi tulla. Läksin järgi, sain arvuti kätte, kõik oli armas (masin vastas ootustele, windows oli eelnevalt peal - nagu pidi).

Möödus kusagil kuu või natuke rohkem ja mingeid pretensioone polnud. Ilma mingi otsese põhjuseta juhtusin arvuti biossi minevat.. ja oh imet.. mis ma näen: arvutis on hoopis 533 kiirusega mälu. Mõtlesin, et äkki bios valetab või olen ise loll.. ja millestki valesti aru saanud. Lasin siis kindluse mõttes everesti peale ja selgus, et arvutis oli tellitud/ makstud 667 kiirusega mälu asemel hoopis 533 kiirusega mälu. Umbes samal ajal avastasin ka süsteemis vea, mis ei lasknud resolutsiooni tõsta suuremaksi 800 x 600'st ( https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=268285 ).

Teatasin probleemist ette ja öeldi, et vastava kiirusega mälu tellitakse. Päev hiljem oli mälu kohal ning läksin esindusse, kus mälud vahetati (tuli välja, et keegi oli teinud "näpuka" ja kiirema mälu installeerimise lihtsalt unustanud). Mainisin ka resolutsiooni probleemi, millega mul soovitati tehnika osakonna poole pöörduda.

Läksin sülearvutiga vastavasse osakonda, selgitasin milles probleem on, mida olen proovinud, et sellest vabaneda ja mida ise kahtlustan. Päevaks jäi arvuti sinna, kus tehnik pidi probleemiga tegelema. Läksin järgmisel päeval arvutile järgi ning rõõmsalt teatati mulle "viga on tõenäoliselt windowsis" ja.. kõik (probleemile lahendust ei saanud). Teenustasu 250 krooni.

Rõõm
Kommentaarid: 341 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 272
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Max Powers
 

liitunud: 21.03.2003




sõnum 18.08.2006 16:30:11 vasta tsitaadiga

https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=106598&highlight=modem


Sama firma tegelikult. icon_rolleyes.gif
Nimi vahetunud muidugi
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 182
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rewer
HV Guru
rewer

liitunud: 31.08.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.08.2006 18:54:49 Re: max 123 vasta tsitaadiga

Timberg kirjutas:

Läksin sülearvutiga vastavasse osakonda, selgitasin milles probleem on, mida olen proovinud, et sellest vabaneda ja mida ise kahtlustan. Päevaks jäi arvuti sinna, kus tehnik pidi probleemiga tegelema. Läksin järgmisel päeval arvutile järgi ning rõõmsalt teatati mulle "viga on tõenäoliselt windowsis" ja.. kõik (probleemile lahendust ei saanud). Teenustasu 250 krooni.

garantiid ei antud läpakale icon_eek.gif ?
Kommentaarid: 1301 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 918
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
emty
HV Guru
emty

liitunud: 16.10.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.08.2006 19:02:29 vasta tsitaadiga

Max Powers kirjutas:
Nimi vahetunud muidugi


mnjah, modemiga pole enam midagi teha, sellep2rast ilmselt muudetigi...muidu oleks see nimi vihjanud tagurlusele ja uuemate juppide mittemyymisele...n2iteks...

_________________
ei tea, kas netisõltuvuse vastu ka miskiseid plaastreid on?...
m/v: challenger, sportage
Kommentaarid: 459 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 381
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oliverk
HV veteran

liitunud: 31.12.2003




sõnum 20.08.2006 19:19:36 vasta tsitaadiga

irw Timberg vaatasin nüüd ise ka biosi ja mul samamoodi aeglasem mälu kui tellitud :S peab ka ühendust võtma. Aga muidu teenindus oli vägev. Esitasin tellimuse ära. 15 minuti pärast saadeti mail et asi kokkupanemisel ja paari tunni pärast pandi asi posti . Kätte sain järgmine päev kuna elan Tallinnast väljas aga muidu oleks samal päeval kätte saanud. Aga jah see mälu värk siis mingi tüüpprobleem neil vist.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AJ
HV Guru
AJ

liitunud: 03.02.2005




sõnum 20.08.2006 22:10:52 vasta tsitaadiga

mille kuradi eest nad raha küsisid kui nad probleemi ei kõrvaldanud? icon_eek.gif
_________________
Küsige mida tahate, me vastame mida tahame.
Kommentaarid: 37 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 36
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ihv
HV Guru
Ihv

liitunud: 17.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 21.08.2006 12:45:58 vasta tsitaadiga

on selline asi nagu miinimumtasu diagnostika eest icon_wink.gif kuna tarkvara vead (s.h windosi kalad) ei kuulu kunagi garantii alla siis kui tuvastatakse, et riistvara on korras ja win ise kalab siis miks nad peaksid seda tasuta tegema?
Kommentaarid: 88 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rewer
HV Guru
rewer

liitunud: 31.08.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.08.2006 12:56:26 vasta tsitaadiga

kas mitte 6 kuud pole see aeg kui vaadatakse asi tasuta üle(esimesest tekstist jäi mulje, et see juhtus ennem)?
muidugi võimalik, et olen valesti arusaanud.
Kommentaarid: 1301 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 918
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.08.2006 21:50:01 vasta tsitaadiga

Ei ole kursis, kui pikk see periood on (kas 6 kuud/ rohkem või vähem). Endal on masin kindlasti alla 2 kuu vana. Eks see natuke narr oli jah, et raha pidi tasuma, kui sain täpselt samas seisus tagasi ja mingit uut infot kah ei antud.
Kommentaarid: 341 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 272
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jj666
Kreisi kasutaja
jj666

liitunud: 31.05.2004




sõnum 24.08.2006 23:34:48 vasta tsitaadiga

Ihv kirjutas:
on selline asi nagu miinimumtasu diagnostika eest icon_wink.gif kuna tarkvara vead (s.h windosi kalad) ei kuulu kunagi garantii alla siis kui tuvastatakse, et riistvara on korras ja win ise kalab siis miks nad peaksid seda tasuta tegema?


Miinimumtasu on loomulikult olemas, kuid eelnevalt installit Windowsi puhul peaks nad äkki siiski selle kvaliteetselt paigaldanud olema? Või peaks klient eelnevalt kontrollima, et arvutis on töötavad draiverid olemas.. ja võimalus oma suva järgi reso muuta.

Kui see oleks mingi tüüpprobleem, oleks maxi vennad seda ilmselt juba teadnud, ja nõustunud sellega, et jah, viga on parandamisel, on delli viga, kahjuks me praegu aidata ei saa. Raha ei oleks nad küll selle eest tohtinud küsida. Aga noh, Eesti väiksel turul on raha teenida vaja, tegelen ise sama asjaga..
Kommentaarid: 177 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 158
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
finalfanta
HV kasutaja
finalfanta

liitunud: 08.05.2004




sõnum 28.08.2006 16:06:04 vasta tsitaadiga

Mul oli probleeme D600 sülearvutiga. Olin ostnud selle kasutatult laptopid.ee'st ja polnud asja esimene omanik. Kuna garantii veel kehtis siis otsustasin sammud MAAx 123.e poole seada.
Esmalt toimus väike meilivahetus, kus kirjeldasin oma probleemi. Hinged olid täiesti katki ning arvuti ei käivitunud iga kord. Mõnikord oli veel võrgukaart kadunud ja siis kui juhe sisse torgata hangus masin põhjendamatult. Lisaks ei töötanud enam häälenupud ja mute. Öeldi, et hingede vahetus on 250.-kr ja emaplaadi vahetus samuti 250 kr.

Arvuti viisin reede hommikul kell kümme kohale ja kahe tunni pärast helistati, et mu masin on valmis. Sain siis uue läpaka pealmise kaane koos hingedega ning emaplaadi, mis sisaldas nüüdsest ka bluetoothi : ). Maksin nagu mailiski öeldud 500.- krooni. Mina olen teenindusega väga rahul. Arvuti samuti, kuna kõik probleemid on kadunud.

_________________
Still lost in the noise...
Kommentaarid: 62 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siLc
HV Guru

liitunud: 22.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.08.2006 22:52:02 vasta tsitaadiga

Niiet nagu aru saan siis viies neile täiesti garantiilise läpaka ükskõik kui väikese (või suure) vea/probleemiga, siis erinevalt tavalistest meinstriim arvutipoodidest (Ordi, K jne.) võetakse teenustasu ? Küsin just sellepärast, et plaanis endalegi küllartki kaua (~1,5a) kasutatud aga garantiilise Dell D600 osta aga kui peale Max123-e mõni muu firma Delli garantiiremonti ei teosta, siis on kehvasti kuna raha ei kasva just puu otsas icon_razz1.gif
Kommentaarid: 196 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 185
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
käits
Kreisi kasutaja


liitunud: 14.11.2002




sõnum 01.09.2006 09:21:59 vasta tsitaadiga

khmm.. Kõik riistvaralised vead kõrvaldatakse garantiiperioodil müüja/tootja kulul. Kõik tarkvara probleemid lahendatakse olenemata garantiist või kurat teab millest.. alati tarbija kulul. Pole ju lihtsalt võimalik anda windowsile garantiid anda, kuna iga juku võib kätte võtta ja system32 kataloogi näiteks ära kustutada ning pärast tähtsa näoga poodi tagasi minna ja öelda, et seda kataloogi pole seal olnudki.
Muidugi on võimalik kindlaks teha, et kas see on olnud seal või mitte. Aga aja-ning tööjõu kulu on selleks tarbetult suur.

Ühesõnaga.. selle jutuga, et mul miski driver ei käi hästi ja windows turtsub.. selle jutuga ei tasu minna garantiihooldusesse.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sponge
HV Guru
Sponge

liitunud: 28.08.2004




sõnum 04.09.2006 15:19:02 vasta tsitaadiga

MAX teeninus on Supper! thumbs_up.gif masinal oli mobo vigane, järgminepäev oli uus mobo olemas, ja sain kliendile masina üle anda ... ja neid näiteid on mitmeid icon_wink.gif ja nad laenasid mulle 50k läpparit kah icon_biggrin.gif 8)

kusjuures see firma saab kohe kohe 15a vanaks
Kommentaarid: 398 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 4 :: 323
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.09.2006 23:10:08 vasta tsitaadiga

Vaata aga.. max123'st saadeti postiga kingituseks üks audioplaat.
Kommentaarid: 341 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 272
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
leet66
HV kasutaja
leet66

liitunud: 10.06.2004




sõnum 23.10.2006 19:07:14 vasta tsitaadiga

pajatan ühe veidi negatiivsema loo ka sekka. Kevadel ütles korraga d400 aku üles (dellide värk. korralikult pidav aku ühel päeval enam laadimisele ei allunud). Sai siis probleemiga max123-me poole pöördutud ning sealt abivalmilt lubati aku tellida. Selleks protsessiks pidi maksimaalselt 1 nädal minema. Olin suht õnnelik, sest vana aku eest pidid nad mulle 500 alet tegema. Möödus nädal ning ka teine. Kõne max123me ning teenindajaneiu teatab, et kahjuks läheb rohkem aega. Et küll nad helistavad ise tagasi. Möödus uuesti paar nädalat, kuid ikkagi ei midagi. Narr lugu ka... ise ainult juhtme otsas saan tööd teha. Läks veel nädalake ning helistasin ning öeldi, et on olemas. Kontrollisin, et ikka minu nimele oleks ning õige aku. Vastati, et olemas jah. Tulgu ma aga järele. Mõtlesin siis sõitmisplaani (kolisid teised ju veerenni) välja ning sõitsin kohale. Üllatus aga suur: "Ei kahjuks ei ole veel d400 akut". Kontrollisin, et ikka nad õige inimese kohta andmeid pakuvad, kuid kui ei ole, siis ei ole. Asi tundus äärmisel kahtlane, kuid mis mul ikka muud teha. Lõpuks sain vabandussõnade saatel 2 kuud hiljem aku kätte ning ka 500 alet. Samas see 2 kuud akutaolekut on palju rohkem väärt, kui 500 alet.

Selline omapärane kogemus...

_________________
Kes minevikku ei mäleta, see ostku mälu juurde!
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
matu21
HV Guru
matu21

liitunud: 24.11.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.10.2006 20:54:53 vasta tsitaadiga

Mul veel isiklik kokkupuude puudub, küll on aga ebameeldiv olukord minu müüdud läppariga, millel siis kehtis garantii.
Nimelt avastas ostja, et CDRW-DVD seade ei suuda plaate kirjutada korralikult ja enne lõppu rikkus need.

Soovitasin tal pöörduda esindusse, kuna garantii kehtis. Sealt vastati talle aga : kuna see dell ei ole ostetud MEIE esindusest, siis on vaja maksta 250.- teenustasu seadme vahetuse eest... No mida veel?? icon_evil.gif

Kui siiani olen kõikidele ostjatele kiitnud seda brandi masinate globaalset garantiid, siis nüüd Delli puhul hoian igaks juhuks suu kinni...

_________________
Kõik, mis mul müügiks on, küsi julgelt soodushinda : www.digimarket.ee
Kõiki kaupasid saan müüa ka järelmaksuga thumbs_up.gif
Kasutatud arvutid ja laptopid Tartus, Vanemuise 43
Kommentaarid: 1373 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 1047
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
toivos
Kreisi kasutaja
toivos

liitunud: 13.04.2004




sõnum 23.10.2006 22:10:13 vasta tsitaadiga

matu21 kirjutas:
Soovitasin tal pöörduda esindusse, kuna garantii kehtis. Sealt vastati talle aga : kuna see dell ei ole ostetud MEIE esindusest, siis on vaja maksta 250.- teenustasu seadme vahetuse eest... No mida veel?? icon_evil.gif
Ühe teise brandi puhul näiteks Globaalne garantii hõlmab ainult katkist tükki. Vales regioonis selle tüki vahetamise eest tuleb maksta tööraha. Õiges regioonis seevastu võib tootja kulul saata note postiga(kulleriga) garantiiremonti ja sealt ka tootja kulul tagasi saada. Kuidas Dellil asi on, ei tea.
_________________
Taastan datat katkistelt ketastelt ja katkistelt Flash(USB) mäludelt. Nüüd ka katkistelt SSD ketastelt.
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
matu21
HV Guru
matu21

liitunud: 24.11.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.10.2006 22:43:23 vasta tsitaadiga

toivos kirjutas:
Ühe teise brandi puhul näiteks Globaalne garantii hõlmab ainult katkist tükki. Vales regioonis selle tüki vahetamise eest tuleb maksta tööraha. Õiges regioonis seevastu võib tootja kulul saata note postiga(kulleriga) garantiiremonti ja sealt ka tootja kulul tagasi saada. Kuidas Dellil asi on, ei tea.


Ei regioonidega see küll ei ole. Igal garantiil on oma tingimused. Sel juhul siis on PARTS only. Teisel juhul on Collect&Return.

Aga viha teebki just see, et öeldi : kuna ei ole MEIE käest ostetud.... F**K. Delli müüvad eestis ju paljud, kas see tähendab siis, et kõik need masinad on vaid osalise garantiiga??

_________________
Kõik, mis mul müügiks on, küsi julgelt soodushinda : www.digimarket.ee
Kõiki kaupasid saan müüa ka järelmaksuga thumbs_up.gif
Kasutatud arvutid ja laptopid Tartus, Vanemuise 43
Kommentaarid: 1373 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 1047
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
toivos
Kreisi kasutaja
toivos

liitunud: 13.04.2004




sõnum 23.10.2006 22:48:04 vasta tsitaadiga

matu21 kirjutas:
Aga viha teebki just see, et öeldi : kuna ei ole MEIE käest ostetud.... F**K. Delli müüvad eestis ju paljud, kas see tähendab siis, et kõik need masinad on vaid osalise garantiiga??
Küsi maaletooja käest järgi, mis garantiiga masina nad sulle müüsid?
_________________
Taastan datat katkistelt ketastelt ja katkistelt Flash(USB) mäludelt. Nüüd ka katkistelt SSD ketastelt.
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 24.10.2006 10:45:45 vasta tsitaadiga

tsitaat:
IT Grupp AS
Distributor Contact: Esti Ehatamm-fels
E-mail: esti.ehatamm-fels@it.ee
Distributor Head Office: Pärnu mnt 139C, 11317, Tallin, Estonia
Phone: + 372 6670700
Fax: + 372 6670771

MAX 123 Ltd
Distributor Contact: Külli Gutmann
E-mail: kylli@max.ee
Distributor Head Office: Veerenni 58 A, 11314 Tallinn, Estonia
Phone: +372 699 0664
Fax: +372 699 0666
need 2 firmat on märgitud kui
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Toomas
Kreisi kasutaja
Toomas

liitunud: 10.03.2003




sõnum 24.10.2006 21:20:44 vasta tsitaadiga

meeldiv kogemus, sõbralik teenindus thumbs_up.gif
jätsin D610 comboseadme neile ja natuke raha peale ning sain dvd-kõrvetaja selle võrra soodsamalt icon_razz.gif
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archibald
HV veteran
Archibald

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 18.01.2007 18:16:01 vasta tsitaadiga

Ülemaailma teenusetasu Delli toodete eest ei küsita, aga samas on kaks erandid: Eesti ja Venemaa, nende esindusest küsitakse teenusetasu, näiteks max123 puhul on see 250 krooni.
Kuigi samas, kui Delli toode ostetud Maxist otse, siis on aga garantii remont täitsa tasuta, vastastiku juhul on ainult juppidele garantii.
P.S. Kindel info ühe Delli töötaja käest thumbs_up.gif

_________________
http://www.linktr.ee/archik_off
Kommentaarid: 162 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 155
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
JoosepN
HV kasutaja
JoosepN

liitunud: 24.11.2005




sõnum 18.01.2007 18:53:06 vasta tsitaadiga

aga miks siis erandina on Eesti ja Venemaa, mis probleem nendega siis on :S
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
toivos
Kreisi kasutaja
toivos

liitunud: 13.04.2004




sõnum 18.01.2007 18:59:29 vasta tsitaadiga

_Joss_ kirjutas:
aga miks siis erandina on Eesti ja Venemaa, mis probleem nendega siis on :S
Ilmselt on võimalik osta aparaate odavama hinnaga(ei ole arvestatud sisse töö raha näiteks).
_________________
Taastan datat katkistelt ketastelt ja katkistelt Flash(USB) mäludelt. Nüüd ka katkistelt SSD ketastelt.
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  max 123 mine lehele 1, 2  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.