Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
djkiller
HV Guru

liitunud: 19.07.2004
|
09.08.2006 22:07:59
|
|
|
kle see on tõsi.kui tal ple enam neid pabereid ega kasutajat seal.mis mina teha saan.läheb peksan vastused välja we?. igas firmas juhtub apsakaid.mulle ple jätnud see positiivset külge ,kuigi ise ple ostnud. igaüks ostab sealt kus tema peab õigemaks;)
|
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
202 |
|
tagasi üles |
|
 |
taifunk
HV Guru

liitunud: 06.01.2005
|
09.08.2006 22:18:52
|
|
|
No tõsi või mitte, oma jutu kinnitamiseks pole sul midagi ette näidata. No ok, see selleks aga mis mõttega sa siin avalikult musta pesu pesed. Kui on/oli probleem, teata aga firma juhtkonnale (ka kasutaja arva andis oma meili) ja edaspidi ehk osatakse neid vigu vältida. Kui sa aga "üritad" siin hoiatada teisi kasutajaid selle hirmsa ämbrisse astumisega pahatahtliku zebra käest tellimisel, oled sa ise hoopiski "kuritahtlik".
Konkreetsust ja aktiivset suhtlust õigete isikutega, eks edaspidi selliseid probleeme ei ilmne enam!
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
36 |
|
tagasi üles |
|
 |
djkiller
HV Guru

liitunud: 19.07.2004
|
09.08.2006 22:27:24
|
|
|
ja see oli kõik mida sa öelda tahtsid?. ma ei hoiata ega tee halba reklaami vaid seletasin lahti mis kamm oli.vb need vead juba parandatud zebra firma -l ja kulleri teenused ka korda seatud.see kamm oli vast 2 aastat tagasi .loodan et firma teinud edusamme,kel jutt ei meeldnud siis ple mõtet ka vastu kommida;)
|
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
202 |
|
tagasi üles |
|
 |
hexmex
HV kasutaja
liitunud: 13.06.2006
|
09.08.2006 22:30:18
|
|
|
No 2 aastat vana juhtumiga poleks ma siia vehkima ka tulnud ..
_________________ Olgem sõbralikud! |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
djkiller
HV Guru

liitunud: 19.07.2004
|
09.08.2006 22:40:10
|
|
|
sry et siis zebra teemat varem üles ei leidnud,ega ma kohe iga asja peale kohale tule kaebama.juhtus teema ette ja asi ants;)
|
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
202 |
|
tagasi üles |
|
 |
remi
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.05.2003
|
10.08.2006 00:01:40
|
|
|
djkiller kirjutas: |
ja see oli kõik mida sa öelda tahtsid?. ma ei hoiata ega tee halba reklaami vaid seletasin lahti mis kamm oli.vb need vead juba parandatud zebra firma -l ja kulleri teenused ka korda seatud.see kamm oli vast 2 aastat tagasi .loodan et firma teinud edusamme,kel jutt ei meeldnud siis pole mõtet ka vastu kommida;) |
Tõesta. Või arvesta sellega et teiste silmis valetasid.
Enivei .. 2 aastat on pikk aeg.. liiga pikk aeg et pärast midagi kobiseda.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
djkiller
HV Guru

liitunud: 19.07.2004
|
10.08.2006 10:03:56
|
|
|
nuh mis sugulane hakkab mul valetama we.ta tellis ka sealt emaplaadi,mingi asus k8v se ka zebrast. samal ajal tellis ka prose.emaplaat tuli kohale aga prose mitte .nii ta kõllas sinna ja öeldi ei 3 päeva pärast tuleb .nii möödusid päevad.kõllab tagasi ,vastus prosed otsas. selel ajajooksul tulid uued prose ja sama prose mille ta tellis hind jäi samaks.aga teistes poodides hinnad langesid.nuh läksin siis ükspäev talle külla.ta naeris ja ütles et oi kui tore kui 1 nädal uus emaplaat kapi peal tolmu kogub.(ema hind oli vist üle 2000 eek tol ajal) prose oli tal kah mingi amd 64 midagi 2000+ või mis iganes ei mäletagi täpselt. nuh nüüd tal käes aga seda helistamist oli ikke palju.igapäev küllas ja nii üle nädala;) tahtsin ja kobisesin. see ple keelatud või tuled keelama?
|
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
202 |
|
tagasi üles |
|
 |
arva
HV kasutaja

liitunud: 03.08.2002
|
10.08.2006 14:23:56
|
|
|
Kahjuks nii vana asja ei oska mina kommenteerida sest olen Zebras töötanud ca. poolteist aastat. Leidsin tõenäoliselt selle tellimuse ka üles, kuid mingit lisainfot sinna juurde ei olnud kirjutatud, seega ei tea mis case sellega oli.
Tõenäoliselt kahe aastaga oleme me ka oma teenuse kvaliteeti parandanud. Minu siinoleku ajal oleme päris jõudsalt arenenud ja asjad on paremaks, lihtsamaks ja töökondlamaks muutunud. Eks väiksed apsakaid ikka juhtub, aga neid on praktiliselt võimatu nulli viia, kuna palju asju ei ole ainult meist sõltuvad.
PS! Varsti tulemas ka eraldi keskkond eraisikute teenindamiseks, kuna praegune keskkond on suunatud enamjaolt äriklientuurile. Uue keskkonna märksõnadeks lihtsus ja magusad hinnad!
viimati muutis arva 11.08.2006 14:05:07, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
Subu
HV veteran

liitunud: 16.10.2003
|
10.08.2006 14:55:03
|
|
|
Kurta ju võib ,aga kui konkreetsest juhtumist on möödunud juba aastaid tasuks kahtlemata seda ka märkida. Hetkeseisuga tundub kasutaja arva vägagi vastutulelik olevat.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
TomPom
HV kasutaja
liitunud: 08.02.2002
|
18.08.2006 18:06:23
|
|
|
1.Otsustasin siis ka Zebrast esimest korda tellida.Laupäeval 19,08,2006 vaja sünnipäevale minna ja lapsele arvuti kinkida.
2.Esmaspäeval teen tellimuse ja kannan raha üle.Tarnekuupäev 16,08,2006
3.Teisipäeval juba kuller kodus käinud ja toonud ümbriku kus arve sees,küsin abikaasa käest,et kus korpus on ?Ütles ainult,et see kiri on mille sain allkirja vastu.
4.Võtsin ühendust Zebraga selt öeldi,et ju homme tuleb,ok ootan siis veel.
5.Kolmapäev,juba õhtu ei midagi.
6.Neljapäev helista Zebrasse ja uurin asja,sest asjaga suht kiire.Enam ei teavitata mitte telefoni teel asjade käiku vaid saadeti mail
Teie poolt tellitud Koprus Faschen FSC-9805, 300W toiteplokiga, hõbe oli sattunud kogemata Saaremaale.
Bizpakist lubati, et kaup juba sõidab tagasi ja jõuab teieni homme ( reedel ), kuni kella 16.00 toimub jaotus.
Väga vabandame tekkinud segaduse pärast!
7.Reede õhtu kell 16,30 helistan jälle Zebrasse, lubatakse asja uurida ja ühendust võtta.Antud hetkeni pole keegi ühendust võtnud,isegi mitte maili peale kui helistada ei julge.
8.Seda korpust nüüd vaja pole sest sõidan linna ,ja ostan suvalisest poest,et mitte last sünnipäeva kingitusest ilma jätta.Loodan,et Zebra kannab raha pangaarvele üle ilma et peaks ametivõime tülitama.
Kümne aasta kõige viletsam teenindus mida olen kohanud.Inimesed olge ettevaatlikud kui sealt midagi tellite,võite samasugusesse olukorda sattuda kui mina praegu.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
time123
HV Guru

liitunud: 11.09.2005
|
18.08.2006 18:17:40
|
|
|
TomPom, zebral ongi kulleriteenusega mingid tõsised probleemid, venitavad ja venitavad koguaeg.
Midagi ette ka ei võeta.
|
|
Kommentaarid: 203 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
178 |
|
tagasi üles |
|
 |
Heins
HV veteran
liitunud: 04.07.2002
|
18.08.2006 19:02:00
|
|
|
time123 kirjutas: |
TomPom, zebral ongi kulleriteenusega mingid tõsised probleemid, venitavad ja venitavad koguaeg.
Midagi ette ka ei võeta.  |
Need on ladude kullerid mitte zebra omad. Zebra teeb lattu aint tellimuse ja annab tarneaadressi.
|
|
Kommentaarid: 143 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
TomPom
HV kasutaja
liitunud: 08.02.2002
|
18.08.2006 19:42:21
|
|
|
Heins kirjutas: |
time123 kirjutas: |
TomPom, zebral ongi kulleriteenusega mingid tõsised probleemid, venitavad ja venitavad koguaeg.
Midagi ette ka ei võeta.  |
Need on ladude kullerid mitte zebra omad. Zebra teeb lattu aint tellimuse ja annab tarneaadressi.  |
Vaat see on nende probleem mitte minu.Siis tuleb kullerifirmat vahetada mitte potentsiaalseid kliente käest lasta.Kui tarneaeg on paika pandud siis ei ole enam kliendi mure millega nad selle kliendini toimetavad.Minupärast kasvõi tuvipostiga.Millepärast seda kulleritasu siis võetakse?
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
Heins
HV veteran
liitunud: 04.07.2002
|
18.08.2006 20:04:18
|
|
|
TomPom kirjutas: |
Heins kirjutas: |
time123 kirjutas: |
TomPom, zebral ongi kulleriteenusega mingid tõsised probleemid, venitavad ja venitavad koguaeg.
Midagi ette ka ei võeta.  |
Need on ladude kullerid mitte zebra omad. Zebra teeb lattu aint tellimuse ja annab tarneaadressi.  |
Vaat see on nende probleem mitte minu.Siis tuleb kullerifirmat vahetada mitte potentsiaalseid kliente käest lasta.Kui tarneaeg on paika pandud siis ei ole enam kliendi mure millega nad selle kliendini toimetavad.Minupärast kasvõi tuvipostiga.Millepärast seda kulleritasu siis võetakse? |
MIna ütlesin seda lihtsalt infoks. Minuga pole mõtet sul siin vaielda kuna mina ei tööta zebras. Ja ise olen sealt ostnud paarkümmend korda asju viimase aasta jooksu ja pole kordagi mingeid jamasi olnud
|
|
Kommentaarid: 143 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
TomPom
HV kasutaja
liitunud: 08.02.2002
|
20.08.2006 10:10:33
|
|
|
Eile õhtal jõudis siis saadetis pärale.Kuna sain veel ühe tellimuse siis võtsin ka vastu.Kuid väga hapu maitse on suus sellisest teenindusest.Loodan,et see oli tõesti selline õnnetu erand ja selliseid asju juhtub vääga harva ,tegelikult,et ei juhtuks kunagi.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
arva
HV kasutaja

liitunud: 03.08.2002
|
21.08.2006 14:36:38
|
|
|
TomPom kirjutas: |
Eile õhtal jõudis siis saadetis pärale.Kuna sain veel ühe tellimuse siis võtsin ka vastu.Kuid väga hapu maitse on suus sellisest teenindusest.Loodan,et see oli tõesti selline õnnetu erand ja selliseid asju juhtub vääga harva ,tegelikult,et ei juhtuks kunagi. |
Hea on see et õnnetuid erandeid juhtub tõesti VÄGA harva ja halb see et see just sinuga on juhtunud. Kullerfirmaga on tõepoolest natuke probleeme olnud. Kõik selline info on väga, nii saame ka kullerfirmale märkusi teha, sest see on ikka lubamatu saata kaup saaremaale. Tallinna siseseselt tarnib Bizpak ja GNT enda buss, väljaspoole Tallinnat Eesti Post (ELS). Kas sinu puhul oli tarne Tallinna või mujale?
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
RooZu
HV kasutaja
liitunud: 03.10.2004
|
22.08.2006 20:15:11
|
|
|
Well, tellisin siit firmast omale Logitech G1 hiire ja kõik sujus suurepäraselt. Kaup toodi maja ette
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
gallardo
HV kasutaja

liitunud: 22.09.2005
|
23.08.2006 11:10:53
|
|
|
Tellisin GF 6600. Reedel andsin tellimuse ja lubati esmaspäevaks, aga sain juba laupäeval kätte. Juba kasutan
|
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sahiir
HV vaatleja
liitunud: 12.10.2004
|
04.09.2006 14:22:42
|
|
|
Zebra tellimuse täitmisega pole mul kah siiani probleeme olnud. Kui olen tellinud siis alati ka õigel ajal või isegi varem kätte saanud.
AGA: Garantii pole neil küll mingi suurem asi. Minu tellitud graafikakaart osutus nädalase kasutuse järel vigaseks. 2D jooksis aga 3D andis black screeni.
Täitsin siis avalduse kus palusin nendepoolset transporti. Miskipärast kulus neil sellest aru saamiseks nädal enne kui transpordi järgi saatsid. Nüüd on kaart garantiis olnud avalduse andmisest KUU aega.
Kogu aeg on lubatud maaletoojalt vastust. Täna siis tuli ka vastus. >> Oodata tuleb veel kuu aega sest maaletoojal vastavat kaarti ei ole. >> No tore!! Samas on needsamad kaardid näiteks GNT laos täitsa olemas.
P.S. Siit ka küsimus HinnaVaatluse inimestele. Kust leida tarbijakaitse infot arvutiasjanduse kohta. Mis on minu õigused toimivat garantiid nõuda?
|
|
tagasi üles |
|
 |
PowerPuff
HV vaatleja

liitunud: 06.01.2005
|
05.09.2006 11:45:20
|
|
|
Tellinud umbes kümme korda, suuremaid ja väiksemaid asju, ja ühtegi probleemi või venimist pole siiani esinenud
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Subu
HV veteran

liitunud: 16.10.2003
|
05.09.2006 13:16:27
|
|
|
Sahiir kirjutas: |
Zebra tellimuse täitmisega pole mul kah siiani probleeme olnud. Kui olen tellinud siis alati ka õigel ajal või isegi varem kätte saanud.
AGA: Garantii pole neil küll mingi suurem asi. Minu tellitud graafikakaart osutus nädalase kasutuse järel vigaseks. 2D jooksis aga 3D andis black screeni.
Täitsin siis avalduse kus palusin nendepoolset transporti. Miskipärast kulus neil sellest aru saamiseks nädal enne kui transpordi järgi saatsid. Nüüd on kaart garantiis olnud avalduse andmisest KUU aega.
Kogu aeg on lubatud maaletoojalt vastust. Täna siis tuli ka vastus. >> Oodata tuleb veel kuu aega sest maaletoojal vastavat kaarti ei ole. >> No tore!! Samas on needsamad kaardid näiteks GNT laos täitsa olemas.
P.S. Siit ka küsimus HinnaVaatluse inimestele. Kust leida tarbijakaitse infot arvutiasjanduse kohta. Mis on minu õigused toimivat garantiid nõuda? |
Kui asi üle kuu juba garantiis on olnud kirjuta avaldus raha tagasi saamiseks ( vabas vormis viidates garantiisse võtmis ajale ja nende ajalisele venitamisele , igaks juhuks võid lisada ka koopiad garantiipassist e.t.c). Vastavalt tarbijakaitseseadusele on nad kohustatud sellele 12 päeva jooksul kohustatud sinuga sõlmima vastatikuse lahenduse , kui nad ei taha et see edasi tarbijakaitsekomisjoni läheks. Garantiiaega mis ületab 4 nädalat loetakse tarbijakaitse poolt mittesoovitavaks seega alus raha tagasisaamiseks on olemas.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sahiir
HV vaatleja
liitunud: 12.10.2004
|
05.09.2006 17:40:29
|
|
|
Aitähh soovituse eest. Ootan mõne päeva ja siis vist tuleb paberit määrima hakata jah.
|
|
tagasi üles |
|
 |
arva
HV kasutaja

liitunud: 03.08.2002
|
27.09.2006 13:16:24
|
|
|
Garantii on üldiselt meist mittesõltuv. Nimelt on toodetel kas tootjapoolne garantii või teostab seda maaletooja RMA osakond. Meie oma garantiid ei paku. Sellest tulenevalt on läheb garantiiga ka vahel kauem aega. Palun pane mulle meili (martin@zebra.ee) oma tellimuse number ja väike info situatsiooni kohta. Püüan uurida mille taha on see kogu asi toppama jäänud ja üritan sulle võimalikult kiiresti lahenduse leida.
Kui toode on näiteks tulnud läbi TD Balticu lao ja garantiikorras sinna tagasi läinud siis GNT laost me seda asendust sulle pakkuda ei saa. Seda ka siis põhjusel et garantiiteenust ei paku mitte meie vaid vastava maaletooja RMA osakond.
----
EDIT:
Hetkel käimas suur sügise alguse kampaania! - 3 päeva hinnad all kuni 90 protsenti!
vaadake üle http://shop.zebra.ee
Vabandan ette et siin reklaami teen, kuid eesmärk on tegelikult HV seltkonda teavitada võimalusest hea hinnaga IT kaupasid osta.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
access
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.01.2006
|
29.09.2006 11:14:36
|
|
|
Kui mina telleisin, tuli kõik korralikult kohale.
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
4 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
 |
namstoop
HV Guru

liitunud: 05.11.2001
|
12.12.2006 15:01:39
|
|
|
Sai ka zebra kaudu üks läpakas hangitud. Oma veebisüsteemi ja kuupäevandust võiks nad ju natuke korrigeerida, aga üldiselt läks ainult pool päeva lubatust üle. Nii et positiivne kirja minu poolt.
_________________ verba volant, scripta manent
Hoiatus! Olen sinu postituses olevate lolluste ja nõmeduste vastu allergiline. Lolluste ilmnemisel võib kaasneda raskekujuline sarkastiline reaktsioon. |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
|