Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Troll
HV Guru

liitunud: 01.06.2002
|
02.08.2006 17:26:59
|
|
|
Noh, nüüd teine tera, jätsin ainult need mängijad, kes on viimase 6 kuu jooksul mänginud.
_________________ TÜMPA, TÜMPA...EEST ÄRA, TROLL TULEB!!! |
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
 |
Speedee
HV kasutaja

liitunud: 23.04.2003
|
02.08.2006 22:42:43
|
|
|
gemini kirjutas: |
Teie õnneks suutsin mõningase arvamise järel parooli meelde tuletada... |
Oled ära teeninud ühe , et oma ajurakke jahutada
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
tanelmees
HV vaatleja
liitunud: 25.11.2004
|
03.08.2006 08:23:10
|
|
|
Nonii uurides netist selle uue versiooni kohta, selgus, et ametlikult välja käidud on nüüd-ja-kohe-hiljemalt-oktoober. Siis läheb asi lahedaks. Uus enemy spotted süsteem ja npc-d jalutavad ka ringi, kes on samuti siis suhtkoht targaks tehtud. Tundub, et AI-le pannakse suurt rõhku juba see, et AI pidavat kalkuleerima situatsiooni ohtlikust ja vastavalt "tujule", siis tegutsema. Nii et võib punnu panna või siis granaat käes ruumi joosta ja splint vabastada. Ja kui veel hummveega ringi saab lasta, siis on ikka tase küll...nagu BF2 juba.
Igastahes ootan...
|
|
tagasi üles |
|
 |
WEC
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.04.2002
|
04.08.2006 09:26:40
|
|
|
Mis levelit kõge rohkem pelate ?
Kas on üldse mõni lemmik väljakujunenud ?
|
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
tanelmees
HV vaatleja
liitunud: 25.11.2004
|
04.08.2006 09:46:18
|
|
|
WEC kirjutas: |
Mis levelit kõge rohkem pelate ?
Kas on üldse mõni lemmik väljakujunenud ? |
Bridge on absoluutne lemmik. Samuti Hospitali. Teisi suht harva. Ei jõuagi kõigile spetsialiseeruda. 2-4 mappi selged ja nendest piisab.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
04.08.2006 12:20:49
|
|
|
Uus Situation Report on uuesti lisatud ametlikule AA kodukale. Pikem jutt juba sealt. Samuti on ka flash video üles riputatud et saada aimu uuest kaardist SF Snake Plain.
Mõned väljavõtted :
JAVELIN MISSILE SYSTEM
Simulation Within The Simulation:
These real world devices provide players with greater insight in how todays Army Soldiers train to fight. The Javelin Basic Skills Trainer is based on the actual America's Army powered training simulator (BST).
Live Fire Exercise:
Upon successfully qualifying on the BST, players are offered a chance to engage automated targets with an actual Javelin. The results are recorded in the player database.
Players Can Carry Spare Tubes:
Players have the ability to carry additional Javelin tubes in addition to their regular loadout, granting even an unqualified player the means to support the mission and reinforce the need for teamwork.
Player Movement:
Realism is pursued in all aspects of America's Army game play. When the Javelin is employed players are restricted from unrealistic movement and action.
CROWS HMMWV SYSTEM
Driver Qualification Required:
Players must complete both of the Driving and Gunnery Training Courses in order to start the HMMWV ignition or the CROWS weapon console.
Extensive Character Animations:
Characters will enter/exit from doors, hold the steering wheel, grip the CROWS joystick and slump when injured or killed.
Complex Damage Model:
The CROWS HMMWV can take multiple levels of damage to the tires, engine, weaponry and frame. Players can damage the HMMWV through reckless driving. CROWS can suffer damage to optics, computer, servo and to the .50cal/MK19 weapon itself.
SF SNAKE PLAIN - uus kaart
Vast Overmatch Experience:
Snake Plain is a desert map representing nearly 6 square kilometers. This is a daytime mission set in an arid valley where enemy AI forces are entrenched in up to six different locations and supported by multiple armored vehicles.
Highly Variable Game Play:
Enemy AI will spawn on a percentage basis, will scale to the number of human players and will employ a variety of random ambushes, random guard locations and will start patrols from random locations. AI is dynamic and nothing is scripted and is therefore very unpredictable.
Captured SF Scout Role:
Players can opt to select the optional POW player start, which will start them in a locked cell, hidden somewhere in the hills along the map perimeter. - Äge
Jätsin teile veel lugeda ametlikult kodukalt.. 2.7 versiooni ootasin ma juba ammu ning tundub, et tasub veel oodata .
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Speedee
HV kasutaja

liitunud: 23.04.2003
|
04.08.2006 13:30:05
|
|
|
It's gonna be so sweet
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Velociraptor
HV veteran

liitunud: 27.03.2004
|
05.08.2006 14:47:48
|
|
|
WEC kirjutas: |
Mis levelit kõge rohkem pelate ?
Kas on üldse mõni lemmik väljakujunenud ? |
kõiki.. minuarust peab üks normaalne mängija kõike oskama.. mitte kohe mingi maphoora tasemel aga enamvähem
mitte , et mul mapwhorade vastu midagi oleks.. kui viitsite koguaeg üht jama taguda siis laske käia
ma bridgei tegin algues 170 tundi.. irw pole üle aasta korra joininudki bridge servusse
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
MetalScorpion
HV kasutaja

liitunud: 29.07.2003
|
05.08.2006 18:12:26
|
|
|
Alles AA-d avastamas ja teen siin just teste ja nüüd täitsa kimpus
Peale medic testi nr 1 vastuste märgistamist tuleb teha mida? Kuidas ma sealt edasi saan? Mis klahvi vms tegema pean?
Ette tänades
AST
_________________ It's not a choice, it's a way of life |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
kr6ll
HV Guru

liitunud: 13.09.2003
|
05.08.2006 18:13:48
|
|
|
esimene post teemas on abiks
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
 |
MetalScorpion
HV kasutaja

liitunud: 29.07.2003
|
05.08.2006 18:38:32
|
|
|
kr6ll kirjutas: |
esimene post teemas on abiks  |
ei tea mis moodi
esimeses postis on küll vastused ette kirjutatud (see polegi kõige tähtsam, kuna meeldib ise nuputada), aga peale vastuste märkimist ei tee mul miskit mäng.
Peale viimasele küsimusele vastamist lähen testist välja tava vaatesse, kuid sealt ei oska enam miskit edasi teha. Tundub, et kusagil peaks olema nupp - Ready või Done, aga pole. Ehk küsimus oligi selles, et kuidas ma nüüd selle sessiooni lõpetada saan?
_________________ It's not a choice, it's a way of life |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
kr6ll
HV Guru

liitunud: 13.09.2003
|
05.08.2006 18:42:09
|
|
|
ma ei mäleta täpselt. mingi kamm oli jah sellega. vist oli mingi nupp kuhu oli vaja klõpsata
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
 |
Herr Kurm
Piiratud kasutaja

liitunud: 25.03.2004
|
05.08.2006 18:44:22
|
|
|
tõuse püsti ja mine õpetaja juurde ning alusta vestlust
_________________ -logod, firmaidentiteet, küljendamine, flash-
-portfolio- |
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
MetalScorpion
HV kasutaja

liitunud: 29.07.2003
|
05.08.2006 18:45:55
|
|
|
Tänud herr Kurmile!
_________________ It's not a choice, it's a way of life |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Erik_Est
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.08.2005
|
05.08.2006 23:02:29
|
|
|
http://www.americasarmy.com/community/ minge klikage jah ,päris pull asi oli...kuigi vana kooli huntidele see sari enam vist hästi ei lähe Tean vendi kes vihkavad SFi relvi . Kujutan juba ette
: Fukk,minge tampige bf 2 te kurat AA on äran-piiks.... aga õnneks jäävad tava mapid alles et kõik vist rahul oleksid
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
Speedee
HV kasutaja

liitunud: 23.04.2003
|
06.08.2006 00:29:41
|
|
|
Erik_Est kirjutas: |
Fukk,minge tampige bf 2 te kurat AA on äran-piiks.... |
Millegi pärast saab seda ütlust, et AA on muutumas BF 2-ks, lugeda tüütuseni mitmedest foorumitest. Sõda ei koosne ainult jalaväe lahingusse/rünnakusse tormamisest, nagu seda kujutavad praegused AA missioonid. Järgmised uuendused avardavadki lahingu pidamist. BF 2 on arcade stiilis mäng ja loodud for fun (nojah - kellele meldib, keda ajab haigutama) ja AA ikkagi värbamise tööriist (või siis sellest välja kasvanud) ja öelda, et kui AA-sse tulevad nüüd sõidukid, on AA muutumas BF 2-ks, siis need, kes seda ütlevad, ei tee vahet neil kahel või lihtsalt vinguvad.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dust Rocke
HV vaatleja
liitunud: 06.04.2005
|
06.08.2006 08:06:54
|
|
|
Ma vihkan neid tekste mis mõnes servus ekraanile lööb. A la see ja see got killing spree!! WTF is this shit!?
ja eriti mage on siis kui keegi paneb sniprist sulle head shooti siis keegi mögiseb kuskil a la U got to learn basics!? WTF im dead u moron, kuda sa muga rääkida saad va afffff!!!
Üle mõistuse!!
_________________ Lahinguväljal näeme, R.A.I.S.K!!! |
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
kr6ll
HV Guru

liitunud: 13.09.2003
|
06.08.2006 08:25:16
|
|
|
käisin ka ykspäev yle tyki aja pelamas. sain snaipri ja tõmbasin yhe maha. visati kohe välja. huvitav kas enam snaiprit kasutada ei võigi
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
 |
Juhan88
HV Guru
liitunud: 11.11.2003
|
06.08.2006 09:28:37
|
|
|
kr6ll kirjutas: |
käisin ka ykspäev yle tyki aja pelamas. sain snaipri ja tõmbasin yhe maha. visati kohe välja. huvitav kas enam snaiprit kasutada ei võigi  |
Äkki lasid adminni maha
_________________ Fotoblogi |
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
 |
Herr Kurm
Piiratud kasutaja

liitunud: 25.03.2004
|
06.08.2006 09:42:53
|
|
|
bridges on küll snaiper täiesti overpowered, alguses natuke passid ja notid rushijaid ja lõpukskui oled vaid sina järel on nagu lasketiiru kõmmutamise vaev
_________________ -logod, firmaidentiteet, küljendamine, flash-
-portfolio- |
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
Speedee
HV kasutaja

liitunud: 23.04.2003
|
06.08.2006 10:42:30
|
|
|
Dust Rocke kirjutas: |
Ma vihkan neid tekste mis mõnes servus ekraanile lööb. A la see ja see got killing spree!! WTF is this shit!?
ja eriti mage on siis kui keegi paneb sniprist sulle head shooti siis keegi mögiseb kuskil a la U got to learn basics!? WTF im dead u moron, kuda sa muga rääkida saad va afffff!!!
Üle mõistuse!! |
Jah, see käib paljudele närvidele. Üks tola tegi selle skripti valmis ja nüüd paljude serverite adminnid on selle kasutusele võtnud ja mõtlevad, et oh kui lahe. Piix, AA ei ole mingi CS või UT. AA-s ei tohi olla mingit crap-i, mida päris elus ei ole. Saad kuuli kusagilt selja tagant ja sured, ning siis loed teksti "Boom headshot" ja kuuled helilõiku "Are you even trying soldier". Nagu WTH? Ega mul ei ole silmi selja taga ja muidugi ma proovin endast parima anda. Ma ei saa aru nendest, kes võtavad selle skripti kasutusele - ei pea ju oma serverile kõiki olemas olevaid skripte juurde lisama.
Õnneks on dev-id sellest teadlikud ja 2.7-s ei tohiks need skriptid enam töötada.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
WEC
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.04.2002
|
07.08.2006 09:20:57
|
|
|
Kas keegi siin kasutab Xfire`it ?
Olen ise nüüd nädala AA pelanud ja oleks tore kui saks kellegi oma friend listi.
Mõistagi ma olen alagaja ja saan aru, kui keegi ei soovi mind veel .
Loota ju ikka võib .
minu andmed:'
User name: Taavovellend
e-mail addres: vellend@absum.ee
First name: Taavo
Last name: Vellend
|
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Lordlesta
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.07.2005
|
13.08.2006 22:51:21
|
|
|
ennast on juba pikemat aega häirinud selles mängus, et kuulid lendavad reaalelust ligi 2 korda aeglasemalt
loodan, et 2.7-mes selline asi on parandatud
viimati muutis Lordlesta 13.08.2006 23:45:45, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
13.08.2006 23:14:57
|
|
|
Lordlesta kirjutas: |
ennast on juba pikemat aega häirinud selles mängus, et kuulid lendavad reaalelus ligi 2 korda aeglasemalt
loodan, et 2.7-mes selline asi on parandatud |
Vaevalt et seda parandatakse, kuid mõtle natuke loogilisemalt. Ega igat tilulilu ei saa ka mängu ju tuua, muidu ei mängitaks varsti seda enam üldse enamiku poolt, mitte nende poolt, kes viimsetki reaalsuse kübekest taga ajaksid (nagu minagi näiteks).
Kui võtame aluseks selle, et mängus näebki aint maks paarsada meetrit kaugele enne, kui tuleb haigelt häiriv udukogu, mis on igat moodi ebareaalne ja minu jaoks mängu rikkuv, siis ei ole kuuli "valguskiirusel" liikumine väga vigagi. Kui võtta veel arvesse, ping mis on kuskil 0.1 sekundit, siis tuleb enamvähem reaalne kuuli kiirus isegi paarisaja meetri kohta kätte. Kui M16 kuuli algkiirus võib küündida isegi pea kilomeetrini sekundis (allikas) siis ei ole kuuli läbimisel hetkeliselt mõnesaja meetri kohta üldsegi mitte häiriv. Ütleme nii, et selles mängus on see veel paigas, et sihik liigub ja igakord ei saa samasse punkti pihta, kuhu sihid jne.
Võiks aga olla just juures see, kus saad relva kalibreerida vastavalt meetritele, ütleme nii, et peaks ka kaardid olema, mis võimaldavad kaugemalt, üle KM, nägemis kaugust ja siis vastavalt arvestama kuuli tabamis punkti, kas peab väheke üles poole sihtima või alla poole punkti, mida soovitakse tabada. Kusjuures, ei teagi ühtegi korralikku sniperi mängu, kus kõik need tegurid sees oleksid. Samas selline mäng nagu Sniper Elite - seal on see täitsa olemas, kuid mäng ei ole siiski aint sniperi treening nii, et ei ole nii hea.. Aga, Deer Hunter 2005 - Voh seal on relva kalibreerimine täiesti olemas, padrunite valik, tuulekiiruse arvestamine ning vastavalt relva kalibreerimisele pead ka sihtima teisiti, kui põder asub kaugemal või lähemal, kui su relv on kalibreeritud. Nii, et kes tahab rohkem reaalsust vintpüssist laskmisel mängus, siis peaks proovima Deer Hunter 2005 relva osa ning ka Sniper Elite mängu, mis on täielik WWII sniperdamine, väga raske ja tüütav, kui ei ole kannatust.
Ok, kuid 2.7 -s tuleb siis 2 uut kaarti, milles on vaatekaugus siiski märgatavalt suurem, kuid hetke AA kaartidel(Y).
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dominus
HV Guru

liitunud: 05.03.2004
|
13.08.2006 23:21:47
|
|
|
ot:
Deer Hunter veidi liiga kerge,relva kalribreerimine ehk on hea.
Tavaline tegevus mul seal - sõidad ATV'ga kohale,paned toweri püsti,teed pasunaga mööö ja jääd saaki ootama.Hetk hiljem kui kuuled kepslemist võtad sniperi välja,sihid ning lased,kui lask pole surmav siis trackid verejälgede järgi üles.Teinekord on loom nii loll et tuleb toweri ette ning lased ta revolvriga maha või viskad kivaga vasta pead
/ot
AA's see udukogu käib jah veidi pinda,Urban Assauldis see siiski eriti ei häiri,spawnist vasakul-paremal olevates campspottides saab SF või sniperiga lõdvalt kellegi maha,kui ta just punuma ei pane.
|
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
1 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
 |
|