Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 97, 98, 99 ... 227, 228, 229  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 03.07.2006 11:51:10 vasta tsitaadiga

no making of ei tähenda et ju et peaks töö protsessi pidevalt lindistama... sobib rahulikult ka näiteks see, kui käidii tšernobõlis tiimiga, miskid üritused, arendajate kommentaarid featurede kohta siis kui mäng valmis (et kuidas tehti jne) jne...
fear'i making of oli päris huvitav vaadata nii... (fake caustics jne icon_razz.gif)
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mTim
HV Guru
mTim

liitunud: 19.10.2004




sõnum 03.07.2006 13:28:15 vasta tsitaadiga

Magic, http://en.wikipedia.org/wiki/Prypiat,_Ukraine
http://en.wikipedia.org/wiki/Chernobyl < vaata seda kaarti kah icon_wink.gif
ma pole siiamaani ühtegi pilti tsernobõlist näinud, kõik on kas tuumajaamast või prypiat-i linnast

_________________
"I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum
M: E36 varuosad
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
prigo
Kreisi kasutaja
prigo

liitunud: 25.06.2005




sõnum 03.07.2006 18:33:44 vasta tsitaadiga

mikk36 kirjutas:
no making of ei tähenda et ju et peaks töö protsessi pidevalt lindistama... sobib rahulikult ka näiteks see, kui käidii tšernobõlis tiimiga, miskid üritused, arendajate kommentaarid featurede kohta siis kui mäng valmis (et kuidas tehti jne) jne...
fear'i making of oli päris huvitav vaadata nii... (fake caustics jne icon_razz.gif)

Jah siis näitaks tagajärgi ka(fake!) kus vennad kõik kiiritada saanud ja lapsed tulevad väärakad jne. thumbs_up.gif icon_lol.gif
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kirves
HV kasutaja

liitunud: 23.10.2004




sõnum 17.07.2006 17:28:15 vasta tsitaadiga

.

viimati muutis Kirves 21.07.2006 16:42:56, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 7 :: 1 :: 0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ahvilõust
Aeg Maha 2n
ahvilõust

liitunud: 08.06.2005




sõnum 17.07.2006 17:32:45 vasta tsitaadiga

Ja oli veel aeg, kus ma uskusin et see tuleb enne Doom3 välja icon_razz.gif D3 engineile juba kolm eraldi mängu tehtud icon_lol.gif ei tea kes rohkem pappi teenis nende aastate jooksul. icon_biggrin.gif
_________________
Gdesainer

M: MSI RTX 3070 Gaming Trio
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-N!gHtY-
HV vaatleja
-N!gHtY-

liitunud: 30.06.2006




sõnum 17.07.2006 17:47:02 vasta tsitaadiga

tsitaat:

http://en.wikipedia.org/wiki/Chernobyl < vaata seda kaarti kah icon_wink.gif



Seal pildil on üks maailma suurimaid vesijahutusi icon_razz.gif

_________________
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 18.07.2006 07:59:07 vasta tsitaadiga

-N!gHtY- kirjutas:
tsitaat:

http://en.wikipedia.org/wiki/Chernobyl < vaata seda kaarti kah icon_wink.gif



Seal pildil on üks maailma suurimaid vesijahutusi icon_razz.gif
reservuaar jah väike icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 25.07.2006 18:20:51 vasta tsitaadiga

tsitaat:
S.T.A.L.K.E.R. Hands-on!

Greetings, all! Last month I took a trip to Ukraine, to the studios of GSC, to play their upcoming futuristic shooter, S.T.A.L.K.E.R. don't ask how I got to do this; I'll only say that my position in one of the leading game review websites has its perks.

I was met in front of the building by Oleg Yavorsky, the head of PR for GSC. He led me into a dark room with a comfortable chair set in front of a flatscreen LCD monitor.

"Welcome," he said dramatically as he turned on the monitor, "To Chernobyl."

The game was already opened. I selected "New Game," and, after a brief loading screen, the intro movie began playing.

"Chernobyl, 2006."

A peaceful countryside, the twin cooling towers of a nuclear power station spewing water vapor on the horizon. Birds chirped, a gentle breeze rustled through the grass.

Then it all went to hell.

The screen goes black.

"The Zone, present day."

The screen seems to open, like an eye after a long sleep; the image is blurred. Blinks once, twice, and it becomes clear.

A fat bald man is leaning over me.

"You're awake. Good."

I get up.

"You're a Stalker. That means you belong to me. I'm the Dealer, the only one in these parts. You want to buy or sell anything, you do it with me. Got it?"

He didn't wait for me to respond before continuing, "You should go to the bar, and talk to the bartender. He'll give you a mission. After you're done that, come back here, and we'll talk about getting you a weapon."

I walked to the door of the run-down little shack. I trembled in excitement as I pushed the door open. This was S.T.A.L.K.E.R.

Bleak and desolate landscape practically assaulted my eyes. The little town outside the Zone was gloomy and dark, even in the harsh daylight, exactly as I had imagined it. Some say that the engine would be outdated by now; they're wrong.

A little way down the road to the right was a high chain-link fence and a guarded gate into what I knew would be the Exclusion Zone. Across the street was an old, vandalized building with a grimy sign bearing cyrillic letters spelling out "Bar" in Ukrainian. This was my destination.

I approached it, marveling at how undeniably beautiful the desolation looked.

The bar was lit by a single bare bulb hanging on a thin wire from the ceiling. It cast harsh shadows on the hunched patrons scattered in booths around the edges of the building. There was a grizzled-looking man standing behind the bar, wiping glasses with a dirty rag. As I approached the bar, some of the patrons stirred and began talking to each other.

"Another Stalker..."

"Yeah, new meat."

"I give him a week."

"A week? Look at him. He'll be dead in five, wish he was in three..."

The bartender put down the glass and tossed the rag over his shoulder. He fixed me with an appraising stare, then asked, in French-accented Ukrainian, "What'll you have?" A little icon showed up on the screen, indicating that I could talk to him.

I entered the dialog. Conversation in S.T.A.L.K.E.R. is based on a branching dialog tree, with each choice affecting subsequent options. At this point, there was only one dialog option, and I chose it: "What've you got?"

"Let's see... we've got vodka, some more vodka, and, oh, a fresh case of vodka just came in from Russia."

Two more options. Arbitrarily, I chose the first, "I'll have a peach shnapps."

The bartender looked angry. He reached under the counter and pulled out a double barreled shotgun. "I got your peach schnapps right here..." A resounding boom, the screen splattered red, and as it faded to black I heard the bartender say, "...smartass..."

The Zone, I reflected, is truly a harsh place. I started over.

I was eager to get back into the game, so I skipped the intro movie and rushed through my conversation with the Dealer. He gave me the mission again, and I went back to the bar. I went through the dialog again, and this time chose the second option.

"Smirnoff, please."

The bartender grinned and pulled a bottle from the shelf behind him. Let me take another moment now to tell you about S.T.A.L.K.E.R.'s graphics: they're awesome. For example, the bottle Mr. Barkeep pulled was detailed enough that I could read the label as he poured a few fingers into a dirty glass: scratched and smudged, with the word 'methanol' barely visible. I could even see the faint outline of a dead rat floating in the bottle. Disgusting, but so beautiful.

Anyway, my character didn't seem to mind; he downed the liquor, and the dialog box popped up again. I picked the only choice, "Give me another."

Barkeep filled the glass again, and my character quickly drank it. I picked the only dialog option again, "Another."

Six drinks passed this way. I started looking for a way to leave the bar, or not order another drink, but I couldn't close the dialog. I could only keep ordering Smirnoff after Smirnoff, and my character kept throwing them back like it was water. The dialog options were getting more slurred ("Anuzza!" ), until my character was only grunting and spitting, gesturing wildly at his empty glass, and the barkeep kept pouring.

After the eighteenth drink, the screen went black. There was a thud. Worn letters faded into view: Game Over.

I started a new game.

This time, I decided to ignore the Dealer's advice, and just head straight into the Zone.

"You cannot go into the Zone yet. Talk to the Bartender to get a mission first."

I went back to the bar, and tried talking to the other patrons. The ones that didn't curse and throw empty glasses at me said that I should talk to the bartender. So, I did...

"I'll have a peach schnapps." BOOM!

I tried again, but ended up passed out, piss drunk, on the floor after only sixteen drinks.

I looked over at Oleg, who was grinning broadly.

"Ha ha, designers love to joke," he told me. "I have the real game. Here it is."

He pulled a DVD from his bag, and put it in the drive. He continued to speak as it began installing.

"In fact, this version was built just yesterday. It has all of the content and only a few bugs left to fix. All of the A-life features are complete, all of the art assets and quests are done, we only have to smooth out a few bugs."

The game finished installing and Oleg started it up. Cosmetically, it looked identical to the previous version I had played. I started a new game.

The introductory video was the same, as was the waking up sequence, and the Dealer's speech. "You should go to the bar, and talk to the bartender. He'll give you a mission," he told me. I set out.

In the bar, I ordered a peach schnapps, and was promptly blown away again. I glanced over at Oleg; he frowned and motioned for me to start over.

I tried entering the Zone, but, again, was reminded that I needed a mission from the bartender.

In the bar I ordered a Smirnoff, and drank myself into oblivion.

Oleg had been getting increasingly agitated as the vodka flowed. When the "Game Over," faded into view, he pulled a cell phone from his pocket, quickly dialed, and began speaking into it in terse Ukrainian.

"Where's the rest of it... what do you mean, that's all...? I... f---!" He turned very red and put the phone away. "You... you have to go now."

Look for S.T.A.L.K.E.R. in early 2007.

http://www.gsc-game.com/index.php?t=community&s=forums&s_game_type=xr&lang=en&offset=-180

_________________
Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled)
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Marek Säde
HV veteran

liitunud: 19.05.2004




sõnum 25.07.2006 19:48:08 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Look for S.T.A.L.K.E.R. in early 2007.

...ehk järgmine aasta icon_lol.gif jne

_________________
Tehingud Soomes, müük ja ost ja saatmine/toomine pisikese % eest. Küsi järgi!
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 66
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.07.2006 20:41:26 vasta tsitaadiga

[quote="RustyZ"]
tsitaat:

"Welcome," he said dramatically as he turned on the monitor, "To Chernobyl."

Oli see nüüd fanfiction/ vale või tõesti.. ?
Kommentaarid: 341 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 272
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 25.07.2006 20:49:14 vasta tsitaadiga

[quote="Timberg"]
RustyZ kirjutas:
tsitaat:

"Welcome," he said dramatically as he turned on the monitor, "To Chernobyl."

Oli see nüüd fanfiction/ vale või tõesti.. ?


kurat seda teab....ma ei saand seda threadi lugedes ka aru...

EDIT: teema õige link peaks see olema : http://www.gsc-game.com/main.php?t=community&s=forums&s_game_type=xr&thm_page=1&thm_id=3532&sec_id=1

_________________
Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled)
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.07.2006 20:52:47 vasta tsitaadiga

Fanfic tõenäoliselt. Tüübil oli foorumis see ainuke postitus.
Kommentaarid: 341 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 272
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zaG
HV kasutaja

liitunud: 22.05.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.07.2006 22:29:34 vasta tsitaadiga

ja tüüp ei maininud millisest leading game review reporter ta on ja kes ta on. Vaevalt lubataks tal ette laristada ka milline mängu algus on.
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Herr Kurm
Piiratud kasutaja
Herr Kurm

liitunud: 25.03.2004




sõnum 26.07.2006 03:41:50 vasta tsitaadiga

aja suu ajas see lugu vesiseks ikka icon_lol.gif

jälle...

_________________
-logod, firmaidentiteet, küljendamine, flash-
-portfolio-
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.07.2006 17:16:08 vasta tsitaadiga

Endal hakkab vaikselt juba tunne tekkima, et hea kui üldse kunagi täismäng ilmub... icon_rolleyes.gif
_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 228 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.07.2006 17:22:26 vasta tsitaadiga

Eelnevatel lehekülgedel on sellest juttu olnud, et võibolla nuditakse stalker ära (nt. masinad välja jätta). Kogemused näitavad, et tihti.. kui asjad venima hakkvad, ei tulegi sealt midagi head - kardan, et stalkeri puhul võib nii minna.

Samas on stalkeri tüübid juba palju karmi tööd ära teinud (nt ai, eriti loomade ai), mida võib tulevikus teistes mängudes kohata.
Kommentaarid: 341 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 272
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
prigo
Kreisi kasutaja
prigo

liitunud: 25.06.2005




sõnum 26.07.2006 22:02:24 vasta tsitaadiga

No loota võib ikka ju sealt midagi head.Kui juba nii kaua oodanud siis pead ikka läbi pealama asja.Iseasi on see kui ta ikka tuleb ilmavalgele. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.07.2006 22:16:34 vasta tsitaadiga

Eks see kuupäev on siit teemast juba läbi käinud, aga nendele teadmiseks, kes pole märganud..

Release date confirmed - 13/06/2006
We have a pleasing news for you today: the release date of S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl has been officially fixed as Q1 2007.
allikas: http://stalker-game.com/index_eng.html

Kusjuures üks hästi põhjalik stalkeri fänsite oli olemas (millele on viide ka stalkeri ametliul kodukalt) Viimane uudis, mida sealt lugesin oli umbes järgmise sisuga "ma olen pühendanud kaks aastat oma elust sellele mängule ja firmale, kes lubas meile, et stalker saab valmis. nad on korduvalt kuupäevi edasi lükanud, pühendunud fännidele valetanud ja ma olen kibestunud & ei tegele selle leheküljega enam".

Omamoodi humoorikas, tüübist natuke kahju ja sellest veel rohkem, et link lehele on surnud.
Kommentaarid: 341 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 272
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.07.2006 10:04:21 vasta tsitaadiga

Välja tuleb asi kindlasti koos mingi sigakõva promo ja asjadega. Raha on liialt palju sinna alla maetud, et lihtsalt lubataks asi prügikasti visata. Lihtsalt asi nuditakse ära ja tuleb lubatu hale vari.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HDTanel
Overclocker
HDTanel

liitunud: 15.12.2002




sõnum 27.07.2006 10:16:16 vasta tsitaadiga

Release date confirmed - 13/06/2006
We have a pleasing news for you today: the release date of S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl has been officially fixed as Q1 2007.

No tra... keegi võiks mingi trahvi kaela ajada neile, et koguaeg nii edasi lükkavad... 2007 lükkavad uuesti edasi ju. Teema võiks üldse lukku panna kuni mäng väljas on. Mõttetu

_________________
Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Kommentaarid: 635 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 496
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
piimaPAKK
HV kasutaja
piimaPAKK

liitunud: 06.12.2005




sõnum 27.07.2006 10:21:27 vasta tsitaadiga

Nad võivad venitada sellega, see mäng ei maksa sittagi võrreldes Californias toodetud mängudega.
Palga vahe on arvatavasti 5-10 korda, rent samuti ja sisse pole nad vist midagi ostnud Stalkeri jaoks.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Herr Kurm
Piiratud kasutaja
Herr Kurm

liitunud: 25.03.2004




sõnum 27.07.2006 14:04:59 vasta tsitaadiga

PlatoonSgtElias kirjutas:
Teema võiks üldse lukku panna kuni mäng väljas on. Mõttetu


Ja miks me ei või siin arutada mängu üle seni kuni mäng välja tuleb? Sul on ikka päris huvitavad ideed ma vaatan

_________________
-logod, firmaidentiteet, küljendamine, flash-
-portfolio-
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Carnauba
HV vaatleja
Carnauba

liitunud: 21.05.2006




sõnum 27.07.2006 14:25:29 vasta tsitaadiga

PlatoonSgtElias kirjutas:
Teema võiks üldse lukku panna kuni mäng väljas on. Mõttetu


Siis see teema vist jääkski igavesti suletuks 8)
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rasmer
HV kasutaja
rasmer

liitunud: 10.07.2005




sõnum 27.07.2006 14:36:07 vasta tsitaadiga

Kas keegi seletaks ära miks on sellest mängust ligi 100 lehekülge juttu? icon_lol.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 27.07.2006 14:39:25 vasta tsitaadiga

loojad on korralikult promo teinud ning hulga fänne leidnud sellega icon_razz.gif
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 97, 98, 99 ... 227, 228, 229  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.