Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
JediMihkel
HV veteran

liitunud: 28.10.2005
|
09.07.2006 16:27:00
|
|
|
Toite, MX 440-e ja Prose jahutused vuravad nii mis kole...
Emme Temp on 36 C, CPU temp on 55 C, Aux temp on 40 C ja kõvaketta temp on 25 C - ja seda tänase VÄGA palava ilmaga...
Cpu fani RPM on 3750.
Clokimised on kõik viimseni nullis (ei kannata clokimist tekivad mingid arutud ja pikad läägid ka Pixel mängudes sisse)
Toide on mul COLORSit ATX power supply EN60950 400 W
Videost ma nagu ei usuks seda, kui vahepeal kõvem video oli (6600 GT) Siis esinesid ala samasugused anomaaliad mängudes (NFS MW,FEAR,Oblivion(ja praegu isegi ühes mingis Wings over europe lennu simis mis on ikka tegelt mageda kvaliteediga kuid High kvaliteediga isegi jõnksutab))
Prose mul on Cellu Northwood-128 corega 24x multiplayeriga....
Teeme mass kampaania, Minu arvuti KORDA
Kes annab korda tegeva nõu saab 50 eeku tasu Päris tõega....
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
Marduuhin
HV Guru

liitunud: 02.09.2004
|
09.07.2006 16:39:52
|
|
|
JediMihkel kirjutas: |
CPU temp on 55 C |
IDLE? Kui jah siis usun küll, et kiireneb väga kiirelt AA'ga 80-90c peale või on biosist automaatne restart temp pandud väga madalaks..
btw endal on idles 40-45c.. & kokku jookseb enamasti 85c peal.. (auto shutdown = 90).. Niiet kui see idle temp, siis vägagi võimalik.
Proovi kõik ülejäänud programmid kinni panna? Mul paneb siis pange tihedamini, kui pela/tulirebane/msn korraga lahti on.. Kui ainult pela, siis paneb vähem.
_________________ Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018 |
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
108 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ernits
HV veteran

liitunud: 12.02.2006
|
09.07.2006 16:40:35
|
|
|
JediMihkel, need temperatuurid on loadis? Kui temp on idles 55 C, siis nõudlikuma applicationi jooksutamine võib viia temperatuuri lühikese ajaga 70 C, millest piisab resaks.
Kui on võimalik, võiksid proovida downclocki eg. Võtad MHz BIOSest maha ja proovid siis.
Minu kasti temp on idles 57 C ja loadis läheb 68 C-ni. Kui mängima hakkan, löön pöördeid vendile juurde
|
|
Kommentaarid: 99 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mart352
HV Guru

liitunud: 05.02.2003
|
09.07.2006 16:49:11
|
|
|
JediMihkel, ma pakuks, et sul tarkavaraga midagi korrast ära. Kui vahepeal 6600 masinasse panid siis kas draiveritega tegid midagi? vb jäi mingi 6600 seade vmt alles, millega mx440 hakkama ei saa
võta Driver Cleaner-iga kõik nVidia videodraiverid maha ja installi nt omega driverid http://www.omegadrivers.net/
_________________ Imperfection is perfect |
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
 |
JediMihkel
HV veteran

liitunud: 28.10.2005
|
09.07.2006 17:48:22
|
|
|
@Marduuhin
IDLE? Kui jah siis usun küll, et kiireneb väga kiirelt AA'ga 80-90c peale või on biosist automaatne restart temp pandud väga madalaks..
---------------------------------
Seetõttu niikõrge temp kuna toas ise on juba mingi 30-35 kraadi sooja, tõeline saun.
Anti A-d mule ei tohiks üldse olla, kuna MX 440 ei tohiks võimaldada neid Shaderieid ja AA-sid ja muud sellist jura.
Väga madal ei tohiks see shut down temp olla, viimati näppisin, siis panin mingi 90 peale umbes, järgmise restardi ajal vaatan üle need.
Kui tirisin 6600 välja ja panin MX 440 sisse, siis ma panin ikka MX-i draiverid ka sisse, aga nende Up-to-dates ma kahtlen, oskab keegi anda mulle uusimad draiverid mis on mõeldud MX 440 128 mb-le ? Ja siis samuti oleks soovi ka Kõige uuema Direct-X järele, olen otsinud mingeid, aga mõned on nagu arvuti veel hullemaks teinud (filmid/videod ei tööta jne).
Tänan
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
Marduuhin
HV Guru

liitunud: 02.09.2004
|
09.07.2006 17:50:24
|
|
|
Ma mõtlesin seda, et kui sul on idles temp 55c, siis America's Army tööle pannes tõuseb temperatuur kiiresti 80+ ja jookseb kokku/teeb restarti suure tõenäosusega.
Proovi downclocki teha..
_________________ Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018 |
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
108 |
|
tagasi üles |
|
 |
Speedee
HV kasutaja

liitunud: 23.04.2003
|
10.07.2006 09:03:55
|
|
|
Ma kujutan ette, et MX 440-ga saab olema sul AA-d mängida paras piin. Lähivõitluses saab olema pidevalt HW lag.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
JediMihkel
HV veteran

liitunud: 28.10.2005
|
10.07.2006 14:10:04
|
|
|
,a vaatasin ühelt lehelt kus oli igavene hunnik mänge, ja küsimus Can You Run it ? A*Aga Näitas et arvuti on 100 % võimeline seda jooksutama hea kvaliteediga.
Ja kusjuures Isegi kõik põhja lastes üksi olles töötab mäng korralikult (aa ja muide ma sain mängu tööle sama nippiga mis ma MW-gi tööle sain)
AGA, kas kogu mäng ongi tettd üles aint selle modi peale et on roundid et kui korra surma sad siis pead mingi 5 min ootama järgmist roundi ? või on ikka see variant ka nagu Codis et tekid kohe uuesti kui sruma saad, nagu julmalt käib pinda see metsik ootamine....
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
Juhan88
HV Guru
liitunud: 11.11.2003
|
10.07.2006 14:16:08
|
|
|
Mõnikord peab isegi rohkem ootama
_________________ Fotoblogi |
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dominus
HV Guru

liitunud: 05.03.2004
|
10.07.2006 15:12:13
|
|
|
JediMihkel, ära siis surma saa AA pole just jah mingi rambo rush in and kill everyone tüüpi mäng
Seal peab taktikat ja mõtlemist veidi olema,lambist peale vajudes saad jah owni või kui campad liiga palju.
Kui mapi selgeks saad ja tiimitöö hästi läheb siis hakkab sulle meeldima
|
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
1 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
 |
Herr Kurm
Piiratud kasutaja

liitunud: 25.03.2004
|
10.07.2006 15:29:31
|
|
|
tavaliselt kõik passivad alguses kuna ei taha käpet peale lennates kuuli saada. Võtad vastupidise approachi ja väikese luckiga rushid poole vastastiimist lõdvalt maha sel ajal kui nemad mõtlevad et nüüd istume siin vaikselt ja ootame natuke ja ei saa surma, viimane kord just bridges oligi nii - 2ne nade, 2 venda autumaadiga maha ja minu elupäevad lõpetas teammate poolt visatud naat
_________________ -logod, firmaidentiteet, küljendamine, flash-
-portfolio- |
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
Speedee
HV kasutaja

liitunud: 23.04.2003
|
10.07.2006 19:15:29
|
|
|
Üks asi on mängu jooksutamine ja teine asi normaalse FPS-i kätte saamine. Miinimum nõuded on miinimum nõuded. mõttekam on vaadata ka soovitatud nõudeid ja kui arvuti andmed jäävad kuhu sinna kahevahele, siis peaks juba enam-vähem olema. Noh nagu see iga mängu puhul on.
Ma nüüd ei taha sind selle jutuga AA-st eemale peletada, kuna AA on lihtsalt parim FPS mis olemas on Kõik muu on sellega võrreldes mõttetu arcade. Ja palun ärme räägi respawn-imisest AA-s. Selle peale ütlevad AA mängijad - kui ei taha oodata mine mängi CS-i.
Hooah 8)
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Juhan88
HV Guru
liitunud: 11.11.2003
|
10.07.2006 19:59:03
|
|
|
Damn...lagi suht palju mul...sain alles asja uuesti peale ja nii kaob mänguisu ära..
_________________ Fotoblogi |
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
 |
JediMihkel
HV veteran

liitunud: 28.10.2005
|
10.07.2006 23:18:36
|
|
|
Rääkides Hooahst mida hekki see tähendama peaks ?
AGA jah sinna HV servvusse ma nüüd joinida ei saa nüüd küll, valin open IP kirjutan sisse 8670 ja vajutan join siis tuleb see Mõtlemsi pilt ette.......ja on ees........ja on ees......ja on ees.....ja ei kaogi ära lõpuks kui vajutan Esc siis viskab mingi kirja ette et (krt nati meelest ära läind nüüd) Systam cannot find (mingi) Breifing vms....Kõõikidese teistesse saan muretult joinida....
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
Juhan88
HV Guru
liitunud: 11.11.2003
|
10.07.2006 23:20:00
|
|
|
Hooah...no kas on raske selle peale tulla, mida ta tähendama peaks?
_________________ Fotoblogi |
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mart352
HV Guru

liitunud: 05.02.2003
|
10.07.2006 23:27:45
|
|
|
JediMihkel kirjutas: |
Rääkides Hooahst mida hekki see tähendama peaks ?
AGA jah sinna HV servvusse ma nüüd joinida ei saa nüüd küll, valin open IP kirjutan sisse 8670 ja vajutan join siis tuleb see Mõtlemsi pilt ette.......ja on ees........ja on ees......ja on ees.....ja ei kaogi ära lõpuks kui vajutan Esc siis viskab mingi kirja ette et (krt nati meelest ära läind nüüd) Systam cannot find (mingi) Breifing vms....Kõõikidese teistesse saan muretult joinida.... |
hooah kohta http://usmilitary.about.com/od/jointservices/a/hooah.htm
see 8670 pole HV serveri ip vaid HV klanni id
loe hästi hoolega esimene post läbi https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=97288#97288
Juhan88 kirjutas: |
Hooah...no kas on raske selle peale tulla, mida ta tähendama peaks? |
btw kui lihtsalt kirjapilti vaadata ning hääldust pole varem kuulnud ega siis ei oskaks ära arvata küll mida ta tähendama peaks
_________________ Imperfection is perfect |
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
 |
Speedee
HV kasutaja

liitunud: 23.04.2003
|
11.07.2006 12:50:49
|
|
|
JediMihkel kirjutas: |
AGA jah sinna HV servvusse ma nüüd joinida ei saa nüüd küll... |
Mängi serverites, kus sul on kõige parem ping (samas, erinevate kaartide parimad serverid ongi tavaliselt parima pingiga või vähemalt 10 parima hulgas). Serverite järjestamiseks pingi järgi vajuta ping kirjale, kui valid servusi kuhu mängima minna. Alla 100ms on v. hea ping, üle 150ms on halb. Siis peab juba sihtimisel hakkama arvestama lagiga ja kui vastane liigub, siis sihtima ette poole, et lägi kompenseerida. Ning serverid, mille IP number algab 66 või 69-ga, on USA kontingendilt.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
JediMihkel
HV veteran

liitunud: 28.10.2005
|
11.07.2006 14:04:45
|
|
|
@ Speedee , ma tean neid asju, ma ei ole esimene kord mängimas MP FPS,
Aga keegi siis äkki palun ütleks mis on HV serveri IP, kui nüd muidugi on selline olemas ?
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dominus
HV Guru

liitunud: 05.03.2004
|
11.07.2006 14:14:01
|
|
|
JediMihkel, ei ole.
ja kuidas sa siis aru said et 8670 on IP?
Kunagi sai mängitud suht palju ühe HV'lase hostitud serveris,suht fun oli.
|
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
1 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
 |
Speedee
HV kasutaja

liitunud: 23.04.2003
|
11.07.2006 14:17:34
|
|
|
Ma sellepärast kirjutasingi, et sa kipud millegipärast HV serverit taga ajama. Miks? Ja minu teada on Eestis olemas ainult 1 honor servu ja see on ka enamuse ajast tühi. Neid mittehonor servereid pole nagu mõtet eriti arvestada.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
coolmode
HV kasutaja

liitunud: 24.12.2003
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
cristian12
HV vaatleja
liitunud: 22.04.2006
|
11.07.2006 23:14:00
kle |
|
|
kas keegi teab kuna 2.0.7 välja tuleb :roll:
|
|
tagasi üles |
|
 |
Juhan88
HV Guru
liitunud: 11.11.2003
|
12.07.2006 07:18:48
Re: kle |
|
|
cristian12 kirjutas: |
kas keegi teab kuna 2.0.7 välja tuleb  |
Ammu väljas.
Sa ootad vist hoopis 2.7.0-i...
_________________ Fotoblogi |
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
 |
Speedee
HV kasutaja

liitunud: 23.04.2003
|
12.07.2006 14:51:49
|
|
|
AA tegijad pole kunagi välja ütelnud järgmise versiooni välja tulemise kuupäeva. Heal juhul öeldakse kvartal või kuu ja tavaliselt ei pea need ka paika.
Aga paar nädalat enne välja tulekut hakatakse üha rohkem nägema lukus beta servereid, kus testijad ja devid mängivad ja mis on uue versiooni numbriga, vot siis läheb rahvas kihevile.
Loodetavasti tuleb v2.7 varsti. Uus ACU ja NV, Hummer ja Javelin, CO-OP mode ja võimalik, et ka uus kaart.
It's gonna be sweeeet
v2.7 SITREP
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Yorick
HV kasutaja

liitunud: 25.12.2004
|
12.07.2006 15:04:48
|
|
|
Paneme siis siia kah 2.7 SITREPi..
tsitaat: |
AMERICA'S ARMY: SPECIAL FORCES (OVERMATCH) V2.7.0
Posted: July 11, 2006 - by [Dev]Poland
America's Army: Overmatch is our biggest release ever!
America's Army has reached a significant milestone: our 4th Anniversary! This is a remarkable achievement in an era where videogames and movies are considered successful if they remain #1 for more than two weeks in a row. Despite heavy competition over the past four years, America's Army consistently remains in the top five most active online games according to Gamespy. Now we're preparing to launch America's Army: Overmatch, possibly our biggest - and most ambitious - version yet!
When Overmatch is released later this summer (we're in late beta now), it will debut several new features we believe will absolutely impact how this game is played, while also speaking to the future of America's Army is moving as we prepare to begin development of America's Army 3 on the UnrealEngine 3 platform.
Co-Op Gameplay vs. a new AI Enemy
To date, America's Army has been singularly focused upon objective-based, multiplayer gameplay in missions set against a balanced human enemy. With Overmatch, we'll debut two new missions that will pit Rangers and Special Forces against an overwhelming force of Enemy AI Soldiers and Vehicles. Rather than presenting players with the one-to-one odds, as is customary in our current missions, these two new levels represent asymmetric conflict; wherein the enemy outnumbers the U.S. forces by upwards of three-, four- and even five-to-one! The new AI enemy represents a more organized military force than the insurgency/terrorist antagonists of our multiplayer missions.
Here's a quick description of this AI and how it differs from the kind of AI you'll see in other games:
4 AI Soldier classes: Infantry, Sergeants (NCOs), Officers and Commandos - each can be distinguished by their voices, headgear and weaponry.
3 AI Vehicles: T-62 Tank, BMP-1 Infanry Fighting Vehicle and BTR-80 Armored Personnel Carrier - each with different movement, armor and weaponry.
9 Mental States: Each AI possesses a morale level ranging from Brave to Normal to Concerned to Suppressed to Panicked.
9 Types of Orders: AI are assigned to follow specific Primary Orders (Patrol, Guard, Ambush) and will shift to Secondary Orders when engaged (Hunt, Defend, Harass).
150 new Opfor-ese phrases: AI will use contextual speech based on their mental state and the interrupts that compel their reactions; players will be able to recognize whether an AI is panicked versus attacking, for example.
12 different Interrupts: AI will react to a variety of specific combat events (such as: see grenade, bullet whip, take injury).
25 Combat Actions: AI will be individually directed to perform a wide variety of specific actions (such as: Cower, Suppress, Fire Blind, Advance).
AI is subject to CEM: it is vital our AI be subject to the same battlefield conditions are human players, so CEM will impact AI's accuracy too!
We recognized the need for an AI that is unpredictable and gameplay that warrants replay. Therefore we could not employ the usual trappings of magically spawning enemies, triggered sequences or scripted events. All of our AI is dynamic and emergent and will react to players based on situation and circumstance. The first time you see a Commando sneaking up on a unwitting player you'll be convinced this is something different.
Just a few examples of the various things you can expect: AI can spawn in random locations, can be suppressed, will react to overwhelming fire, will react aggressively to grenades, can engage with a variety of weapons (AK-47, AK74su, VSS, Smoke/frag grenades, RPG and RPK) against U.S. vehicles/soldiers, set random ambushes, call for mortar support and request reinforcements via BTR-80.
So get ready for 9-player Cooperative missions against a tough, entrenched and variable AI enemy. Fortunately, were giving players a few new tools to apply in these missions.
More updates coming soon!!
|
http://americas-army.4players.de/gallery.php?action=viewpic&picture=13977
http://americas-army.4players.de/gallery.php?action=viewpic&picture=13978
http://americas-army.4players.de/gallery.php?action=viewpic&picture=13979
Edit:uups, kuni copisin, jõuti ette...
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
|