Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Elder Scrolls 4: Oblivion. märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 175, 176, 177  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
der hammer
HV Guru
der hammer

liitunud: 05.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.04.2006 22:51:13 vasta tsitaadiga

mairox kirjutas:
Lähed sina forti, kust sa selel said tekib kohe sinna


Tänan icon_wink.gif

_________________
Tere.
Kommentaarid: 148 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 130
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mati
HV kasutaja
mati

liitunud: 21.09.2003




sõnum 05.04.2006 22:54:54 vasta tsitaadiga

appi jälle jäin mingi bugi küüsi! magasin selles laevas, mis on imperial city sadamas. kui ärkasin olin keset merd ja vargad olid laeva ära röövinud. tapin nad ära ja päästsin meeskonna. nüüd, et linna tagasi saada pean voodis magama. peale magamist tuleb see hääl, mis tähendab questi uuendamist või läbimist ning seejärel jookseb kokku. nüüd olengi seal pagana laeval kinni. icon_sad.gif

viimati muutis mati 05.04.2006 23:00:52, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mairox
HV vaatleja
mairox

liitunud: 16.03.2006




sõnum 05.04.2006 22:58:12 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Natuke eba-huvitav pole mängida, kui sul nii palju nodi on?
Ma mõtlen seda sellepärast, sest alati on mängudes kõige parem periood see, kui oled vaen ja ajad elu eest kokku paari kopikaid, et saaks midagigi osta.

Igaljuhul, keegi ei tea, kes müüb siin mängus Open Hard Lock spelli?



Ei noh see vanarauds mind üldse ei huvitanud, aga mu terve armor ja relv, mis peavad olema tasemel, et lvl 30 edasi jõuda, kõik vaevaga kogutud quest relvad, shrine jubinad lihtsalt läinud.... Ma lihtsalt ei saa aru, mida see crash tegi, kustutas mingi itemite mälu või midagi ??? Keegi oskaks mulle seletada...?

Set mis kaduam läks oli siis siuke. 50% protect diseas, +50str + 20 agility +105 feather +10% reflect damage, 70% spell reflection

_________________
Just buy my shitt !!!
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
daman
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2001



Online

sõnum 05.04.2006 23:23:49 vasta tsitaadiga

Mina nuriseks jälle lockpickingu üle: liiga pagana kergeks on see tehtud.
Skilliga 0 või 1 võin very hard locki lahti teha vähem kui minutiga. Lihtsalt tuleb silmad lahti hoida kui muugid.

Hobused on ka parajad pain-in-the-assid: kõik vastased ründavad neid ja praegusel tasemel, level 21 vist olen, saavad hobused räigelt kähku surma, kui mingi minotaur king neid lahmima tuleb, samal ajal, kui ma aasal lilli korjan. Kuidas hobeseid healida saab? Ja kuidas pagan enchantida saab? Mul on ilgelt suur nui (ebony warhammer), tahaks sinna sisse mingi võlujõu panna, paagib paremini.

_________________
Täna on see homme, mida sa eile kartsid.
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bush
Kreisi kasutaja
bush

liitunud: 14.04.2002




sõnum 05.04.2006 23:43:40 vasta tsitaadiga

Enchantimiseks on vaja Sigil Stone. Hobuseid saab healida nii, et ostad spelli - Minor Heal Other
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Metsjeesus
HV Guru
Metsjeesus

liitunud: 12.07.2004




sõnum 06.04.2006 00:22:04 vasta tsitaadiga

Ma laksin oma Umbraga ringi icon_smile.gif soultrap on sees ja damage on ka korralik, võrreldes ebonyga peaks 5 silma võrra suurem olema (12 vs 17 imo)
Raha eest treenitud skilliarendus aitab ka lvlile kaasa jah? Hetkel on mingi 68k raha vms ja pole midagi tarka peale hakata icon_biggrin.gif Peaks panema "0 training" modi peale ja kukkuma lahmima.

_________________
Füsioteraapia alane hindamine & nõu ¤ treeningfilosoofia & toitumine ¤ kaela- ja õlavöötme lihaspingete leevendamine
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Paganarh
Kreisi kasutaja
Paganarh

liitunud: 16.09.2004




sõnum 06.04.2006 08:42:41 vasta tsitaadiga

koromon kirjutas:
muide, Shadowmere ei sure

ahso, seda ma ei teadnud. varimärat mul endal ei ole kuna põhimõtte pärast hoian end DB ja thieves guild missioonidest eemale icon_wink.gif
daman kirjutas:
Hobused on ka parajad pain-in-the-assid: kõik vastased ründavad neid ja praegusel tasemel, level 21 vist olen, saavad hobused räigelt kähku surma, kui mingi minotaur king neid lahmima tuleb, samal ajal, kui ma aasal lilli korjan. Kuidas hobeseid healida saab? Ja kuidas pagan enchantida saab? Mul on ilgelt suur nui (ebony warhammer), tahaks sinna sisse mingi võlujõu panna, paagib paremini.

ma ikka ronin maha obeselt enne kui vaenlane mind märkab icon_smile.gif siis neil pole enam aega mõelda mu vaese looma kiusamise peale kui raske hoop vastu kiivrit tuleb.
enchantimiseks on siis kaks võimalust- kas sigil kivid oblivioni väravatest või maagide gildis mingi taseme saavutamine et saada enchanting aparaadi kasutamisõiguse. see toimub soul gemide ja nende sees olevate hingede abiga. (mida kõvem hing ja värk, seda kõvem enchantment)
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madness
HV veteran
madness

liitunud: 11.10.2004




sõnum 06.04.2006 09:35:13 vasta tsitaadiga

Paganarh kirjutas:
koromon kirjutas:
muide, Shadowmere ei sure

ahso, seda ma ei teadnud. varimärat mul endal ei ole kuna põhimõtte pärast hoian end DB ja thieves guild missioonidest eemale icon_wink.gif


miks? icon_razz.gif need just kõige lahedamad
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Paganarh
Kreisi kasutaja
Paganarh

liitunud: 16.09.2004




sõnum 06.04.2006 10:30:04 vasta tsitaadiga

madness kirjutas:
Paganarh kirjutas:
ahso, seda ma ei teadnud. varimärat mul endal ei ole kuna põhimõtte pärast hoian end DB ja thieves guild missioonidest eemale icon_wink.gif


miks? icon_razz.gif need just kõige lahedamad

ära pane tähele, minu enda kiiks- mulle ei meeldi vargad ja mõrvarid icon_smile.gif ning kuna see on ikkagi RPG, võin ma seda rolli välja ka mängida. võibolla kunagi hiljem võtan ette.
pealegi pole nagu erilist pointi mängida kurja onu kuna tegelikult see eriti mdiagi ei muuda, võinoh, ei oma mingit erilist impacti mängu stoorile.
ainuke mäng kus ma tõesti nautisin pahalaste poole üleminekut oli KOTORi seeria, ning seal sa juba said mõjutada ka tervet mängu outcome'i sellega.
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aise
HV Guru
aise

liitunud: 02.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.04.2006 10:40:16 vasta tsitaadiga

ma tegin esimesena mages guild läbi, nüüd teen thieves guild´i. ses mõttes on neid nagu mõttekas teha, et saab häid vidinaid
Kommentaarid: 189 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 06.04.2006 11:47:25 vasta tsitaadiga

daman kirjutas:
Mina nuriseks jälle lockpickingu üle: liiga pagana kergeks on see tehtud.
Skilliga 0 või 1 võin very hard locki lahti teha vähem kui minutiga. Lihtsalt tuleb silmad lahti hoida kui muugid.


Räägi lähemalt! Mida täpselt jälgima peab, et lukku lahti muukida, et see jublakas ära ei murduks?
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
gj
HV veteran

liitunud: 09.05.2003




sõnum 06.04.2006 11:49:18 vasta tsitaadiga

ma tegin suures hirmus, et leveli tõustes ei saa äkki hakkama, mainquesti läbi icon_lol.gif , mõned ükskud kõrvalülesanded ka ja dark brotherhood ja arena ka läbi. mõnesmõttes on nats nüüd igav ka kuna väravaid, mis mulle erinevalt osadest mänguritest päris meeldisid, enam ei ole. Achievementsidest 360 mängus on tuhandest 600g käes. erinevalt mängu algusest, jääb nüüd vahel ka 360 mängu vedamisega jänni, paistab et lihtsalt kuna mu tegelase ja uue hobuse kiirus on juba teist masti, ei jõua vahepeal maastikku nii kiirelt laadida, samas võitlusmomendid ei saki kusagilt, mängitavus ja pilt on ikka nagu peab, mitte nagu siin osadel, suure tweakimisega pole mängust suurt midagi järele jäänud.

viimati muutis gj 06.04.2006 12:53:18, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mawrec
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.04.2002




sõnum 06.04.2006 12:32:05 vasta tsitaadiga

Erksxx kirjutas:
daman kirjutas:
Mina nuriseks jälle lockpickingu üle: liiga pagana kergeks on see tehtud.
Skilliga 0 või 1 võin very hard locki lahti teha vähem kui minutiga. Lihtsalt tuleb silmad lahti hoida kui muugid.


Räägi lähemalt! Mida täpselt jälgima peab, et lukku lahti muukida, et see jublakas ära ei murduks?


Seda, mis kiirusega see jupp seal üles liigub. Tuleb oodata ära see hetk, kui ülespoole liikumise kiirus on märgatavalt aeglasem tavalisest, siis kinni vajutada. Kui selle kord käppa saab, siis edasi läheb juba ladusalt. Tähelepanuvõime peab ka hea olema muidugi ehk siis soovitavalt pea selge icon_smile.gif
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madness
HV veteran
madness

liitunud: 11.10.2004




sõnum 06.04.2006 12:50:08 vasta tsitaadiga

Erksxx kirjutas:
daman kirjutas:
Mina nuriseks jälle lockpickingu üle: liiga pagana kergeks on see tehtud.
Skilliga 0 või 1 võin very hard locki lahti teha vähem kui minutiga. Lihtsalt tuleb silmad lahti hoida kui muugid.


Räägi lähemalt! Mida täpselt jälgima peab, et lukku lahti muukida, et see jublakas ära ei murduks?


seivi, hakka muukima ja kasuta auto attempt vms. kui lockpick katki läheb, pane load ja uuesti icon_biggrin.gif
nii saab very hard ka lahti ilma lockpicki kulutamiseta icon_razz1.gif
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
daman
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2001



Online

sõnum 06.04.2006 14:11:08 vasta tsitaadiga

Eieiei, Mawrec on õigus.

Kogu asja point ongi selles, et muukimisel tuleb jälgida seda kiirust, millega keel üles liigub.

Kui keel hüppab paika kiiresti ja sa klikid, siis on kindel see, et kaotad picki. Klikkida tuleb ainutl siis, kui see keel sujuvalt paika libiseb, peaaegu et venib. Keele liikumise kiiruseid on muidugi erinevaid ent mõna aja möödudes saab tehnika käppa ja suudab selle piiri ära tabada, mil keele võib kinni klikkida.

Ühesõnaga liiga lihtne on see asi, oleks veel mingeid puzzlesid vaja lahendada, et mingis õiges järjekorras keeled panna vms. aga paraku järjekord ei ole üldse oluline ning kõik sõltubki sellest keele liikumise kiirusest.

_________________
Täna on see homme, mida sa eile kartsid.
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draco
HV veteran
Draco

liitunud: 15.09.2005




sõnum 06.04.2006 14:15:34 vasta tsitaadiga

OT: kas keegi oskab öelda mõnda proget mis recordib mälu kasutatavust?
_________________
Purgatory Judgement
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Metsjeesus
HV Guru
Metsjeesus

liitunud: 12.07.2004




sõnum 06.04.2006 15:35:59 vasta tsitaadiga

Paganarh kirjutas:
madness kirjutas:
Paganarh kirjutas:
ahso, seda ma ei teadnud. varimärat mul endal ei ole kuna põhimõtte pärast hoian end DB ja thieves guild missioonidest eemale icon_wink.gif


miks? icon_razz.gif need just kõige lahedamad

ära pane tähele, minu enda kiiks- mulle ei meeldi vargad ja mõrvarid icon_smile.gif ning kuna see on ikkagi RPG, võin ma seda rolli välja ka mängida. võibolla kunagi hiljem võtan ette.
pealegi pole nagu erilist pointi mängida kurja onu kuna tegelikult see eriti mdiagi ei muuda, võinoh, ei oma mingit erilist impacti mängu stoorile.
ainuke mäng kus ma tõesti nautisin pahalaste poole üleminekut oli KOTORi seeria, ning seal sa juba said mõjutada ka tervet mängu outcome'i sellega.


Thiefi guestid on väga nauditavad, eriti lõpupoole enne Gray Fox'i. Hiilimised ja asjad lisavad pinget, samuti muukimised igalpool.

_________________
Füsioteraapia alane hindamine & nõu ¤ treeningfilosoofia & toitumine ¤ kaela- ja õlavöötme lihaspingete leevendamine
Kommentaarid: 108 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
MitchriX
HV kasutaja

liitunud: 06.01.2005




sõnum 06.04.2006 15:47:08 vasta tsitaadiga

Erksxx kirjutas:
Räägi lähemalt! Mida täpselt jälgima peab, et lukku lahti muukida, et see jublakas ära ei murduks?


*cough cough* nüüd räägib master thief, kes saab very hard locki kuulmise järgi lahti icon_razz.gif
Iga erineva raskusastmega lukul liiguvad need orad kindlat sorti kiirusega loop'ides. Näiteks very easy locki ora liigub ainult ühe kiirusega - venib sõnaotsesesmõttes ühes ja samas loop'is. Very hard locki orad (kõik viis) vähemalt viiel erineval kiirusel (3/5 orade kiirustest on väga raskesti tabatavad ja need kaks ülejäänud kiirust viiest on aeglasemad). Kõik need viis varianti moodustavad ühe loop'i. Tuleb vaid tähele panna, millal on toimunud võimalikult palju kiireid liikumisi ja oodata (ja seda siis suht kindla teadmisega, kui on toimunud näiteks juba kolm järjestikust kiiret liikumist) aeglast liikumist. Asi on seotud vaid tõenäosusteooriaga icon_wink.gif

gj kirjutas:
mängitavus ja pilt on ikka nagu peab, mitte nagu siin osadel, suure tweakimisega pole mängust suurt midagi järele jäänud

Hmm, suure tweakimisega tagajärjel on seda mängu üldse võimalik alles korralikul moel nautima hakata icon_smile.gif (LOD + AI + level mods)
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
soovija
Kreisi kasutaja
soovija

liitunud: 26.12.2004




sõnum 06.04.2006 17:07:18 vasta tsitaadiga

MitchriX kirjutas:
Erksxx kirjutas:
Räägi lähemalt! Mida täpselt jälgima peab, et lukku lahti muukida, et see jublakas ära ei murduks?


*cough cough* nüüd räägib master thief, kes saab very hard locki kuulmise järgi lahti icon_razz.gif
Iga erineva raskusastmega lukul liiguvad need orad kindlat sorti kiirusega loop'ides. Näiteks very easy locki ora liigub ainult ühe kiirusega - venib sõnaotsesesmõttes ühes ja samas loop'is. Very hard locki orad (kõik viis) vähemalt viiel erineval kiirusel (3/5 orade kiirustest on väga raskesti tabatavad ja need kaks ülejäänud kiirust viiest on aeglasemad). Kõik need viis varianti moodustavad ühe loop'i. Tuleb vaid tähele panna, millal on toimunud võimalikult palju kiireid liikumisi ja oodata (ja seda siis suht kindla teadmisega, kui on toimunud näiteks juba kolm järjestikust kiiret liikumist) aeglast liikumist. Asi on seotud vaid tõenäosusteooriaga icon_wink.gif

gj kirjutas:
mängitavus ja pilt on ikka nagu peab, mitte nagu siin osadel, suure tweakimisega pole mängust suurt midagi järele jäänud

Hmm, suure tweakimisega tagajärjel on seda mängu üldse võimalik alles korralikul moel nautima hakata icon_smile.gif (LOD + AI + level mods)


Õige jutt tänu MitchriX jagatud LOD modidele jne on mäng saanud minu silmis kohe hoopis teise valguse thumbs_up.gif

Tänan sind selle eest.

_________________
Kommentaarid: 98 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 4 :: 83
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mati
HV kasutaja
mati

liitunud: 21.09.2003




sõnum 06.04.2006 20:28:07 vasta tsitaadiga

aise kirjutas:
ma tegin esimesena mages guild läbi ....

oskad siis öelda kuidas mannimarcost jagu saab? icon_smile.gif
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aise
HV Guru
aise

liitunud: 02.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.04.2006 20:51:28 vasta tsitaadiga

mati kirjutas:
aise kirjutas:
ma tegin esimesena mages guild läbi ....

oskad siis öelda kuidas mannimarcost jagu saab? icon_smile.gif


2 hoopi mõõgaga, ise ei saanud üldse pihta icon_rolleyes.gif

mul mingist hetkest mäng nagu "walk in the park" kõik ahvid kukuvad pmst 1 hoobiga icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 189 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MitchriX
HV kasutaja

liitunud: 06.01.2005




sõnum 06.04.2006 21:02:28 vasta tsitaadiga

soovija kirjutas:
Õige jutt tänu MitchriX jagatud LOD modidele jne on mäng saanud minu silmis kohe hoopis teise valguse thumbs_up.gif

Tänan sind selle eest.


Well, ma pole ainuke, kes seda infot jaganud siin icon_wink.gif but thx anyway icon_smile.gif

Paganarh kirjutas:
Obestel on üldiselt komme uitama ja kõrsi näksima minna. Sa quicktraveli kuskile lähedale, avatud maastikule nagu mingi kaevandus või tall vms, ning kui siis ka obest kohe kõrvale ei teki, on su suksuga kutupiilu

Mul endal oli täna suht kriitiline olukord, kus oleks isegi seisva hobuse ära kaotanud. Sattusin liblikate püüdmisega liiga hoogu ja unustasin ära, kus maha ronisin icon_biggrin.gif (eh, ma ei kujuta ette, kuidas originaalvariandis hobuseid üldse ilma järelvalveta on võimalik jätta icon_neutral.gif )
Seega veelkord üks lihtne mod: Horses Stay Put

tsitaat:
V 1.0

Now stolen horses will not wander home when you dismount to fight or whatever. No more running after stolen horses. icon_smile.gif Enjoy.

Talonhoff (original modder)
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 06.04.2006 21:05:11 vasta tsitaadiga

aise kirjutas:
mul mingist hetkest mäng nagu "walk in the park" kõik ahvid kukuvad pmst 1 hoobiga icon_biggrin.gif



sättisid raskusaste miinimumi peale? icon_smile.gif

_________________
/allkiri
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Elof
HV Guru
Elof

liitunud: 07.05.2003




sõnum 06.04.2006 21:09:43 vasta tsitaadiga

Ei saa aru küll, mul blade skill küll 100 ning vastaseid saab surkida daedric mõõgaga, mis teeb +25 külma, peale füüsilise damage, ent reeglina Gloom Wraithid tahavad ligi 10 korda äsaga pihta saada enne kui toss välja tuleb icon_rolleyes.gif
Mul vist keskmisel raskusastmel, st. pole muutnud raskusastet. Ent liiga lihtne on küll Oblivion, võrrelduna isegi Morrowindi kõige kergema raskusastmega icon_neutral.gif thumbs_down.gif
Kommentaarid: 212 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 175
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kellogg's
HV kasutaja
Kellogg's

liitunud: 02.01.2004




sõnum 06.04.2006 21:21:09 vasta tsitaadiga

Sellistele võlu-asjadele on poole efektiivsemad hõbedast või maagilise effektiga relvad.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Elder Scrolls 4: Oblivion. mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 52, 53, 54 ... 175, 176, 177  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.