Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
der hammer
HV Guru

liitunud: 05.10.2004
|
05.04.2006 22:51:13
|
|
|
mairox kirjutas: |
Lähed sina forti, kust sa selel said tekib kohe sinna
|
Tänan
_________________ Tere. |
|
Kommentaarid: 148 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
130 |
|
tagasi üles |
|
 |
mati
HV kasutaja

liitunud: 21.09.2003
|
05.04.2006 22:54:54
|
|
|
appi jälle jäin mingi bugi küüsi! magasin selles laevas, mis on imperial city sadamas. kui ärkasin olin keset merd ja vargad olid laeva ära röövinud. tapin nad ära ja päästsin meeskonna. nüüd, et linna tagasi saada pean voodis magama. peale magamist tuleb see hääl, mis tähendab questi uuendamist või läbimist ning seejärel jookseb kokku. nüüd olengi seal pagana laeval kinni.
viimati muutis mati 05.04.2006 23:00:52, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
mairox
HV vaatleja

liitunud: 16.03.2006
|
05.04.2006 22:58:12
|
|
|
tsitaat: |
Natuke eba-huvitav pole mängida, kui sul nii palju nodi on?
Ma mõtlen seda sellepärast, sest alati on mängudes kõige parem periood see, kui oled vaen ja ajad elu eest kokku paari kopikaid, et saaks midagigi osta.
Igaljuhul, keegi ei tea, kes müüb siin mängus Open Hard Lock spelli?
|
Ei noh see vanarauds mind üldse ei huvitanud, aga mu terve armor ja relv, mis peavad olema tasemel, et lvl 30 edasi jõuda, kõik vaevaga kogutud quest relvad, shrine jubinad lihtsalt läinud.... Ma lihtsalt ei saa aru, mida see crash tegi, kustutas mingi itemite mälu või midagi ??? Keegi oskaks mulle seletada...?
Set mis kaduam läks oli siis siuke. 50% protect diseas, +50str + 20 agility +105 feather +10% reflect damage, 70% spell reflection
_________________ Just buy my shitt !!! |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
daman
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2001

|
05.04.2006 23:23:49
|
|
|
Mina nuriseks jälle lockpickingu üle: liiga pagana kergeks on see tehtud.
Skilliga 0 või 1 võin very hard locki lahti teha vähem kui minutiga. Lihtsalt tuleb silmad lahti hoida kui muugid.
Hobused on ka parajad pain-in-the-assid: kõik vastased ründavad neid ja praegusel tasemel, level 21 vist olen, saavad hobused räigelt kähku surma, kui mingi minotaur king neid lahmima tuleb, samal ajal, kui ma aasal lilli korjan. Kuidas hobeseid healida saab? Ja kuidas pagan enchantida saab? Mul on ilgelt suur nui (ebony warhammer), tahaks sinna sisse mingi võlujõu panna, paagib paremini.
_________________ Täna on see homme, mida sa eile kartsid. |
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
bush
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.04.2002
|
05.04.2006 23:43:40
|
|
|
Enchantimiseks on vaja Sigil Stone. Hobuseid saab healida nii, et ostad spelli - Minor Heal Other
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
Metsjeesus
HV Guru

liitunud: 12.07.2004
|
06.04.2006 00:22:04
|
|
|
Ma laksin oma Umbraga ringi soultrap on sees ja damage on ka korralik, võrreldes ebonyga peaks 5 silma võrra suurem olema (12 vs 17 imo)
Raha eest treenitud skilliarendus aitab ka lvlile kaasa jah? Hetkel on mingi 68k raha vms ja pole midagi tarka peale hakata Peaks panema "0 training" modi peale ja kukkuma lahmima.
_________________ Füsioteraapia alane hindamine & nõu ¤ treeningfilosoofia & toitumine ¤ kaela- ja õlavöötme lihaspingete leevendamine |
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
Paganarh
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.09.2004
|
06.04.2006 08:42:41
|
|
|
koromon kirjutas: |
muide, Shadowmere ei sure |
ahso, seda ma ei teadnud. varimärat mul endal ei ole kuna põhimõtte pärast hoian end DB ja thieves guild missioonidest eemale
daman kirjutas: |
Hobused on ka parajad pain-in-the-assid: kõik vastased ründavad neid ja praegusel tasemel, level 21 vist olen, saavad hobused räigelt kähku surma, kui mingi minotaur king neid lahmima tuleb, samal ajal, kui ma aasal lilli korjan. Kuidas hobeseid healida saab? Ja kuidas pagan enchantida saab? Mul on ilgelt suur nui (ebony warhammer), tahaks sinna sisse mingi võlujõu panna, paagib paremini. |
ma ikka ronin maha obeselt enne kui vaenlane mind märkab siis neil pole enam aega mõelda mu vaese looma kiusamise peale kui raske hoop vastu kiivrit tuleb.
enchantimiseks on siis kaks võimalust- kas sigil kivid oblivioni väravatest või maagide gildis mingi taseme saavutamine et saada enchanting aparaadi kasutamisõiguse. see toimub soul gemide ja nende sees olevate hingede abiga. (mida kõvem hing ja värk, seda kõvem enchantment)
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
madness
HV veteran

liitunud: 11.10.2004
|
06.04.2006 09:35:13
|
|
|
Paganarh kirjutas: |
koromon kirjutas: |
muide, Shadowmere ei sure |
ahso, seda ma ei teadnud. varimärat mul endal ei ole kuna põhimõtte pärast hoian end DB ja thieves guild missioonidest eemale  |
miks? need just kõige lahedamad
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Paganarh
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.09.2004
|
06.04.2006 10:30:04
|
|
|
madness kirjutas: |
Paganarh kirjutas: |
ahso, seda ma ei teadnud. varimärat mul endal ei ole kuna põhimõtte pärast hoian end DB ja thieves guild missioonidest eemale  |
miks? need just kõige lahedamad |
ära pane tähele, minu enda kiiks- mulle ei meeldi vargad ja mõrvarid ning kuna see on ikkagi RPG, võin ma seda rolli välja ka mängida. võibolla kunagi hiljem võtan ette.
pealegi pole nagu erilist pointi mängida kurja onu kuna tegelikult see eriti mdiagi ei muuda, võinoh, ei oma mingit erilist impacti mängu stoorile.
ainuke mäng kus ma tõesti nautisin pahalaste poole üleminekut oli KOTORi seeria, ning seal sa juba said mõjutada ka tervet mängu outcome'i sellega.
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
aise
HV Guru

liitunud: 02.10.2003
|
06.04.2006 10:40:16
|
|
|
ma tegin esimesena mages guild läbi, nüüd teen thieves guild´i. ses mõttes on neid nagu mõttekas teha, et saab häid vidinaid
|
|
Kommentaarid: 189 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
06.04.2006 11:47:25
|
|
|
daman kirjutas: |
Mina nuriseks jälle lockpickingu üle: liiga pagana kergeks on see tehtud.
Skilliga 0 või 1 võin very hard locki lahti teha vähem kui minutiga. Lihtsalt tuleb silmad lahti hoida kui muugid.
|
Räägi lähemalt! Mida täpselt jälgima peab, et lukku lahti muukida, et see jublakas ära ei murduks?
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
gj
HV veteran
liitunud: 09.05.2003
|
06.04.2006 11:49:18
|
|
|
ma tegin suures hirmus, et leveli tõustes ei saa äkki hakkama, mainquesti läbi , mõned ükskud kõrvalülesanded ka ja dark brotherhood ja arena ka läbi. mõnesmõttes on nats nüüd igav ka kuna väravaid, mis mulle erinevalt osadest mänguritest päris meeldisid, enam ei ole. Achievementsidest 360 mängus on tuhandest 600g käes. erinevalt mängu algusest, jääb nüüd vahel ka 360 mängu vedamisega jänni, paistab et lihtsalt kuna mu tegelase ja uue hobuse kiirus on juba teist masti, ei jõua vahepeal maastikku nii kiirelt laadida, samas võitlusmomendid ei saki kusagilt, mängitavus ja pilt on ikka nagu peab, mitte nagu siin osadel, suure tweakimisega pole mängust suurt midagi järele jäänud.
viimati muutis gj 06.04.2006 12:53:18, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mawrec
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.04.2002

|
06.04.2006 12:32:05
|
|
|
Erksxx kirjutas: |
daman kirjutas: |
Mina nuriseks jälle lockpickingu üle: liiga pagana kergeks on see tehtud.
Skilliga 0 või 1 võin very hard locki lahti teha vähem kui minutiga. Lihtsalt tuleb silmad lahti hoida kui muugid.
|
Räägi lähemalt! Mida täpselt jälgima peab, et lukku lahti muukida, et see jublakas ära ei murduks? |
Seda, mis kiirusega see jupp seal üles liigub. Tuleb oodata ära see hetk, kui ülespoole liikumise kiirus on märgatavalt aeglasem tavalisest, siis kinni vajutada. Kui selle kord käppa saab, siis edasi läheb juba ladusalt. Tähelepanuvõime peab ka hea olema muidugi ehk siis soovitavalt pea selge
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
madness
HV veteran

liitunud: 11.10.2004
|
06.04.2006 12:50:08
|
|
|
Erksxx kirjutas: |
daman kirjutas: |
Mina nuriseks jälle lockpickingu üle: liiga pagana kergeks on see tehtud.
Skilliga 0 või 1 võin very hard locki lahti teha vähem kui minutiga. Lihtsalt tuleb silmad lahti hoida kui muugid.
|
Räägi lähemalt! Mida täpselt jälgima peab, et lukku lahti muukida, et see jublakas ära ei murduks? |
seivi, hakka muukima ja kasuta auto attempt vms. kui lockpick katki läheb, pane load ja uuesti
nii saab very hard ka lahti ilma lockpicki kulutamiseta
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
daman
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2001

|
06.04.2006 14:11:08
|
|
|
Eieiei, Mawrec on õigus.
Kogu asja point ongi selles, et muukimisel tuleb jälgida seda kiirust, millega keel üles liigub.
Kui keel hüppab paika kiiresti ja sa klikid, siis on kindel see, et kaotad picki. Klikkida tuleb ainutl siis, kui see keel sujuvalt paika libiseb, peaaegu et venib. Keele liikumise kiiruseid on muidugi erinevaid ent mõna aja möödudes saab tehnika käppa ja suudab selle piiri ära tabada, mil keele võib kinni klikkida.
Ühesõnaga liiga lihtne on see asi, oleks veel mingeid puzzlesid vaja lahendada, et mingis õiges järjekorras keeled panna vms. aga paraku järjekord ei ole üldse oluline ning kõik sõltubki sellest keele liikumise kiirusest.
_________________ Täna on see homme, mida sa eile kartsid. |
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draco
HV veteran

liitunud: 15.09.2005
|
06.04.2006 14:15:34
|
|
|
OT: kas keegi oskab öelda mõnda proget mis recordib mälu kasutatavust?
_________________ Purgatory Judgement |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Metsjeesus
HV Guru

liitunud: 12.07.2004
|
06.04.2006 15:35:59
|
|
|
Paganarh kirjutas: |
madness kirjutas: |
Paganarh kirjutas: |
ahso, seda ma ei teadnud. varimärat mul endal ei ole kuna põhimõtte pärast hoian end DB ja thieves guild missioonidest eemale  |
miks? need just kõige lahedamad |
ära pane tähele, minu enda kiiks- mulle ei meeldi vargad ja mõrvarid ning kuna see on ikkagi RPG, võin ma seda rolli välja ka mängida. võibolla kunagi hiljem võtan ette.
pealegi pole nagu erilist pointi mängida kurja onu kuna tegelikult see eriti mdiagi ei muuda, võinoh, ei oma mingit erilist impacti mängu stoorile.
ainuke mäng kus ma tõesti nautisin pahalaste poole üleminekut oli KOTORi seeria, ning seal sa juba said mõjutada ka tervet mängu outcome'i sellega. |
Thiefi guestid on väga nauditavad, eriti lõpupoole enne Gray Fox'i. Hiilimised ja asjad lisavad pinget, samuti muukimised igalpool.
_________________ Füsioteraapia alane hindamine & nõu ¤ treeningfilosoofia & toitumine ¤ kaela- ja õlavöötme lihaspingete leevendamine |
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
MitchriX
HV kasutaja
liitunud: 06.01.2005
|
06.04.2006 15:47:08
|
|
|
Erksxx kirjutas: |
Räägi lähemalt! Mida täpselt jälgima peab, et lukku lahti muukida, et see jublakas ära ei murduks? |
*cough cough* nüüd räägib master thief, kes saab very hard locki kuulmise järgi lahti
Iga erineva raskusastmega lukul liiguvad need orad kindlat sorti kiirusega loop'ides. Näiteks very easy locki ora liigub ainult ühe kiirusega - venib sõnaotsesesmõttes ühes ja samas loop'is. Very hard locki orad (kõik viis) vähemalt viiel erineval kiirusel (3/5 orade kiirustest on väga raskesti tabatavad ja need kaks ülejäänud kiirust viiest on aeglasemad). Kõik need viis varianti moodustavad ühe loop'i. Tuleb vaid tähele panna, millal on toimunud võimalikult palju kiireid liikumisi ja oodata (ja seda siis suht kindla teadmisega, kui on toimunud näiteks juba kolm järjestikust kiiret liikumist) aeglast liikumist. Asi on seotud vaid tõenäosusteooriaga
gj kirjutas: |
mängitavus ja pilt on ikka nagu peab, mitte nagu siin osadel, suure tweakimisega pole mängust suurt midagi järele jäänud |
Hmm, suure tweakimisega tagajärjel on seda mängu üldse võimalik alles korralikul moel nautima hakata (LOD + AI + level mods)
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
soovija
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.12.2004
|
06.04.2006 17:07:18
|
|
|
MitchriX kirjutas: |
Erksxx kirjutas: |
Räägi lähemalt! Mida täpselt jälgima peab, et lukku lahti muukida, et see jublakas ära ei murduks? |
*cough cough* nüüd räägib master thief, kes saab very hard locki kuulmise järgi lahti
Iga erineva raskusastmega lukul liiguvad need orad kindlat sorti kiirusega loop'ides. Näiteks very easy locki ora liigub ainult ühe kiirusega - venib sõnaotsesesmõttes ühes ja samas loop'is. Very hard locki orad (kõik viis) vähemalt viiel erineval kiirusel (3/5 orade kiirustest on väga raskesti tabatavad ja need kaks ülejäänud kiirust viiest on aeglasemad). Kõik need viis varianti moodustavad ühe loop'i. Tuleb vaid tähele panna, millal on toimunud võimalikult palju kiireid liikumisi ja oodata (ja seda siis suht kindla teadmisega, kui on toimunud näiteks juba kolm järjestikust kiiret liikumist) aeglast liikumist. Asi on seotud vaid tõenäosusteooriaga
gj kirjutas: |
mängitavus ja pilt on ikka nagu peab, mitte nagu siin osadel, suure tweakimisega pole mängust suurt midagi järele jäänud |
Hmm, suure tweakimisega tagajärjel on seda mängu üldse võimalik alles korralikul moel nautima hakata (LOD + AI + level mods) |
Õige jutt tänu MitchriX jagatud LOD modidele jne on mäng saanud minu silmis kohe hoopis teise valguse
Tänan sind selle eest.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 98 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
4 :: |
83 |
|
tagasi üles |
|
 |
mati
HV kasutaja

liitunud: 21.09.2003
|
06.04.2006 20:28:07
|
|
|
aise kirjutas: |
ma tegin esimesena mages guild läbi .... |
oskad siis öelda kuidas mannimarcost jagu saab?
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
aise
HV Guru

liitunud: 02.10.2003
|
06.04.2006 20:51:28
|
|
|
mati kirjutas: |
aise kirjutas: |
ma tegin esimesena mages guild läbi .... |
oskad siis öelda kuidas mannimarcost jagu saab?  |
2 hoopi mõõgaga, ise ei saanud üldse pihta
mul mingist hetkest mäng nagu "walk in the park" kõik ahvid kukuvad pmst 1 hoobiga
|
|
Kommentaarid: 189 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
172 |
|
tagasi üles |
|
 |
MitchriX
HV kasutaja
liitunud: 06.01.2005
|
06.04.2006 21:02:28
|
|
|
soovija kirjutas: |
Õige jutt tänu MitchriX jagatud LOD modidele jne on mäng saanud minu silmis kohe hoopis teise valguse
Tänan sind selle eest. |
Well, ma pole ainuke, kes seda infot jaganud siin but thx anyway
Paganarh kirjutas: |
Obestel on üldiselt komme uitama ja kõrsi näksima minna. Sa quicktraveli kuskile lähedale, avatud maastikule nagu mingi kaevandus või tall vms, ning kui siis ka obest kohe kõrvale ei teki, on su suksuga kutupiilu |
Mul endal oli täna suht kriitiline olukord, kus oleks isegi seisva hobuse ära kaotanud. Sattusin liblikate püüdmisega liiga hoogu ja unustasin ära, kus maha ronisin (eh, ma ei kujuta ette, kuidas originaalvariandis hobuseid üldse ilma järelvalveta on võimalik jätta )
Seega veelkord üks lihtne mod: Horses Stay Put
tsitaat: |
V 1.0
Now stolen horses will not wander home when you dismount to fight or whatever. No more running after stolen horses. Enjoy.
Talonhoff (original modder) |
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
mutabor
HV veteran

liitunud: 06.06.2002
|
06.04.2006 21:05:11
|
|
|
aise kirjutas: |
mul mingist hetkest mäng nagu "walk in the park" kõik ahvid kukuvad pmst 1 hoobiga  |
sättisid raskusaste miinimumi peale?
_________________ /allkiri |
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
Elof
HV Guru

liitunud: 07.05.2003
|
06.04.2006 21:09:43
|
|
|
Ei saa aru küll, mul blade skill küll 100 ning vastaseid saab surkida daedric mõõgaga, mis teeb +25 külma, peale füüsilise damage, ent reeglina Gloom Wraithid tahavad ligi 10 korda äsaga pihta saada enne kui toss välja tuleb
Mul vist keskmisel raskusastmel, st. pole muutnud raskusastet. Ent liiga lihtne on küll Oblivion, võrrelduna isegi Morrowindi kõige kergema raskusastmega
|
|
Kommentaarid: 212 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
175 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kellogg's
HV kasutaja

liitunud: 02.01.2004
|
06.04.2006 21:21:09
|
|
|
Sellistele võlu-asjadele on poole efektiivsemad hõbedast või maagilise effektiga relvad.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
|