Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
g3n1us
HV veteran

liitunud: 31.10.2004
|
24.03.2006 00:15:06
|
|
|
Saan muidugi, aga seda fps'i arvelt. Kohati on 10-15 valvurit pildil kes kõik tahavad mu katanat maitsta ning see situatsioon mõjuba vägagi masendavalt fps'ile. Niisiis kakkusin kõik asjad nii maha kui sain, et saaks normaalselt mõõka keerutada.
-e-
Pealegi, mängime hakates on graafika viimane asi mida te märkate. Tõesti, see mäng on lihtsalt nii kaasa haarav. Nagu üks eelkõnelejatest ütles: Hakkasin kell <insert number> hommikul mängima, tundsin, et kõht läheb tühjaks, vaatan, kell on 23.07.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
98 |
|
tagasi üles |
|
 |
blackhawk
Kreisi kasutaja

liitunud: 06.06.2005
|
24.03.2006 00:16:13
|
|
|
Tee mõni pilt veel, kus ikka saad oma maximumi näidata. Ja kuidas muidu laadimisega on, laeb kiiresti mäng asju jne. Vaatan et sul 512 ka aint rammi.
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
87 |
|
tagasi üles |
|
 |
g3n1us
HV veteran

liitunud: 31.10.2004
|
24.03.2006 00:25:05
|
|
|
Täpselt nii kiiresti laeb, et ma jõuan limonaadipudeli lahti teha, ühe lonksu võtta ja siis kogu joogi ekraani peale puristada kui mu tegelase pihta tulepallid lendama hakkavad.
Kui ma graafika põhja väänan, siis ilmselt muutub fps'i number negatiivseks.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
98 |
|
tagasi üles |
|
 |
capricorn
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.01.2003
|
24.03.2006 00:30:51
|
|
|
Kuidas peaks 7600gt selle mänguga hakkama saama? kas 1024 peal kannataks ilusti mängida või on vaja natuke paremat kaarti selleks, ülejäänud conf. on 1GB mälu ja amd 2.0 gigane prose.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
blackhawk
Kreisi kasutaja

liitunud: 06.06.2005
|
24.03.2006 00:38:53
|
|
|
g3n1us kirjutas: |
Täpselt nii kiiresti laeb, et ma jõuan limonaadipudeli lahti teha, ühe lonksu võtta ja siis kogu joogi ekraani peale puristada kui mu tegelase pihta tulepallid lendama hakkavad.
Kui ma graafika põhja väänan, siis ilmselt muutub fps'i number negatiivseks.  |
Mul lennutas see jutt praegu terve lonksutäie limpsi mööda ekraani
Tegelt ma ei mõelnud, et sa põhja paneksid vaid sinna piirimaale kus saaks normaalselt mängida va. need valvurid kes su katanat maitsta tahtsid.
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
87 |
|
tagasi üles |
|
 |
H!tman
Piiratud kasutaja

liitunud: 22.03.2005
|
24.03.2006 00:49:56
|
|
|
Selline küsimuskasrelvade ja armoriandmeidka kuidagi vaadatasaabvpolegivahet midama kannan:S
|
|
Kommentaarid: 43 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
3 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Drake
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2001
|
24.03.2006 01:12:29
|
|
|
äkki saaks vihjeid, et mida täpselt sellest ini failist keerama peaks,
et saada piisavalt rohtu ja ilusamat maailma
või siis mingit seletavat linki
d.
_________________ On the other hand, I've turned rivers into blood... kings into cripples... cities into salt. So I don't think that I have to explain myself to you. -Gabriel- |
|
Kommentaarid: 87 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Smoking
HV Guru

liitunud: 15.08.2005
|
|
Kommentaarid: 360 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
298 |
|
tagasi üles |
|
 |
robin
Kreisi kasutaja

liitunud: 25.01.2005
|
24.03.2006 01:29:37
|
|
|
fLODMultTrees - sellega saab määrata ära kui kaugele renderdatakse detailselt puid
iMinGrassSize=200 - (def. 80) mida suurem number, seda väiksem muru tihedus
fGrassEndDistance=10000.0000 - kui kaugele muru joonistatakse
fGrassStartFadeDistance=5000.0000 - muru fade
iMaxGrassTypesPerTexure=4 - (def. 2) määrab ära kui mitu erinevat murutüüpi maatekstuuri kohta näidatakse
uGridsToLoad=7 või 9 - määrab ära kui kaugelt hakkavad pihta udused tekstuurid. peab olema paaritu arv
uGridDistantCount=50 - ei saanud ingl. keelsest kirjeldusest kahjuks piisavalt hästi aru
bEquippedTorchesCastShadows=1 - kantav tõrvik heidab varje
iShadowMapResolution=2048 - varjude resolutsioon
bActorSelfShadowing=1 - tegelased heidavad endale varje
iShadowFilter=5 - mida suurem number, seda siledamad(smooth) varjud.. see muudab varje udusemaks.. äkki siis soft shadows?
|
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
 |
MitchriX
HV kasutaja
liitunud: 06.01.2005
|
24.03.2006 02:34:29
|
|
|
Noooo! Mu "luck" attribute kukkus kolinal 60 pealt 13-le. Mismõttes nagu?! Mingisuguse spelli küüsis ka ei ole...no fckn idea
Damn, see mäng kordab ennast tohutult: majad ja dungeonid - kõik ühesuguse plaani järgi. Mul hakkab sellest juba koppa ette viskama...ainult uute kollide ja magic itemite nimel veel viitsiks edasi mängida.
Täielik filmitrikk
viimati muutis MitchriX 24.03.2006 04:01:42, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
sfx
HV veteran
liitunud: 20.10.2003
|
24.03.2006 03:35:18
|
|
|
H!tman kirjutas: |
Selline küsimuskasrelvade ja armoriandmeidka kuidagi vaadatasaabvpolegivahet midama kannan:S
PALUKS VASTUST SELLELE! |
Enne õpi mängu mõte ära, siis hakka küsima.
Mis vahet sel on, milline su armor välja näeb? Nii ehk naa näed sa ainult mängija käsi ja relva (juhul kui sa supergay 3-rd person vaadet ei kasuta). Tähtsamad on esemete omadused, mitte nende välimus.
|
|
Kommentaarid: 170 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
24.03.2006 04:41:49
|
|
|
Eee... ta vist küsiski pigem seda, kas igal asjal on oma omadused. Jah, on küll. Ja saab vaadata ka kenasti, kui inventory's ringi surfad.
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Flab
HV Guru
liitunud: 09.10.2005
|
24.03.2006 08:16:50
|
|
|
keegi teab palju tõuseb fps koos nvidia uute beta driveritega
ise saan mängu kell kümme,kuller helistas
|
|
Kommentaarid: 986 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
780 |
|
tagasi üles |
|
 |
Paganarh
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.09.2004
|
24.03.2006 10:03:21
|
|
|
robin kirjutas: |
fLODMultTrees - sellega saab määrata ära kui kaugele renderdatakse detailselt puid
iMinGrassSize=200 - (def. 80) mida suurem number, seda väiksem muru tihedus
fGrassEndDistance=10000.0000 - kui kaugele muru joonistatakse
fGrassStartFadeDistance=5000.0000 - muru fade
iMaxGrassTypesPerTexure=4 - (def. 2) määrab ära kui mitu erinevat murutüüpi maatekstuuri kohta näidatakse
uGridsToLoad=7 või 9 - määrab ära kui kaugelt hakkavad pihta udused tekstuurid. peab olema paaritu arv
uGridDistantCount=50 - ei saanud ingl. keelsest kirjeldusest kahjuks piisavalt hästi aru
bEquippedTorchesCastShadows=1 - kantav tõrvik heidab varje
iShadowMapResolution=2048 - varjude resolutsioon
bActorSelfShadowing=1 - tegelased heidavad endale varje
iShadowFilter=5 - mida suurem number, seda siledamad(smooth) varjud.. see muudab varje udusemaks.. äkki siis soft shadows? |
lisab siia veel ühe asja-
kui kedagi veel häirib et vesteldes kaamera teise inimese ninasõõrmesse sõidab siis abi leiab nii
tsitaat: |
Do a search for fDlgFocus=2.1000. Raise this value to pull the camera back during conversations. I set it to 4 and its a LOT better.
|
pole ise saand veel proovida. siin on allikas
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Velociraptor
HV veteran

liitunud: 27.03.2004
|
24.03.2006 11:46:19
|
|
|
kas keegi oskab öelda miks ma ring of vipereye ei saa kanda enam ? käisin mageguildi questiga seal dreamworldis ära ja peale seda ei saa enam.
kirjtuab " you cannot equip this enchanted item right now" vms.
veel tahaks teada kuidas seal ghost shipis seda kaarti leida peale selle tüübi vabastamist " the forlorn watchman"
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
H!tman
Piiratud kasutaja

liitunud: 22.03.2005
|
24.03.2006 11:52:21
|
|
|
sfx kirjutas: |
H!tman kirjutas: |
Selline küsimuskasrelvade ja armoriandmeidka kuidagi vaadatasaabvpolegivahet midama kannan:S
PALUKS VASTUST SELLELE! |
Enne õpi mängu mõte ära, siis hakka küsima.
Mis vahet sel on, milline su armor välja näeb? Nii ehk naa näed sa ainult mängija käsi ja relva (juhul kui sa supergay 3-rd person vaadet ei kasuta). Tähtsamad on esemete omadused, mitte nende välimus. |
Ma pole küsinudkimis onnende välimus vaid kas neil ka kuskilmingid andmed kirjas on
|
|
Kommentaarid: 43 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
3 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
madness
HV veteran

liitunud: 11.10.2004
|
24.03.2006 11:53:57
|
|
|
Kuidas seal saigi esemeid/asju mingile kindlale klahvile panna, et kui vajutad näiteks üht klahvi, siis võtab tõrviku vms?
Algul tutorialis oli, et klikid mingi asja peal, hoiad ja vajutad numbriklahvi ? Ei tööta imo..
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
H!tman
Piiratud kasutaja

liitunud: 22.03.2005
|
24.03.2006 11:54:08
|
|
|
erick kirjutas: |
Eee... ta vist küsiski pigem seda, kas igal asjal on oma omadused. Jah, on küll. Ja saab vaadata ka kenasti, kui inventory's ringi surfad. |
Mina ei leia peale relva mnimede mingeid andmeid enamusel pole mitte midagi kirjas
Vkeegi informeeriks ming koos pildiga et kus onandmed mingil relval v asjal kirjas
viimati muutis H!tman 24.03.2006 12:18:56, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 43 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
3 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
HDTanel
Overclocker

liitunud: 15.12.2002

|
24.03.2006 12:10:25
|
|
|
Winterwind kirjutas: |
|
Irw@käsi
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel |
|
Kommentaarid: 635 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
496 |
|
tagasi üles |
|
 |
g3n1us
HV veteran

liitunud: 31.10.2004
|
24.03.2006 12:19:40
|
|
|
madness kirjutas: |
Kuidas seal saigi esemeid/asju mingile kindlale klahvile panna, et kui vajutad näiteks üht klahvi, siis võtab tõrviku vms?
Algul tutorialis oli, et klikid mingi asja peal, hoiad ja vajutad numbriklahvi ? Ei tööta imo..  |
Sa teed vastupidi, võta inventory, hoia 1'te all ja siis vajuta asja peale. Kui sa inventoris mingit numbrit vajutad 1-9 siis ta näitab sulle kõik hotkeyd ette. Mis on määratud ja mis ei ole.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
98 |
|
tagasi üles |
|
 |
Paganarh
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.09.2004
|
24.03.2006 12:22:20
|
|
|
H!tman kirjutas: |
Mina ei leia peale relva mnimede mingeid andmeid enamusel pole mitte midagi kirjas
Vkeegi informeeriks ming koos pildiga et kus onandmed mingil relval v asjal kirjas |
kui inventorys oled siis näitab kenasti kõikide relvade/armorite/itemite statsi- kui kallis, mis atribuutika, kui katki jne.
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
daman
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2001
|
24.03.2006 12:23:01
|
|
|
Inventory all on ju mitu tulpa esemete atribuutikaga: 1. Hind, 2. Kaal, 3. Tugevus, 4. Kui palju on asi kannatada saanud. Samuti ilmub paremale teade, mis klassi antud ese kuulub, mida sul veel vaja on?
Omaenese vällimust näed inventoryt kuvades (parema nupuga saad veel oma tegelast seal liigutada) või kui mängu sees vajutad ja hoiad all "R", siis saad ka oma tegelast vaadata. Lisaks saad vaadet muuta hiire rullikuga (ja ka klahviga "R")
_________________ Täna on see homme, mida sa eile kartsid. |
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
H!tman
Piiratud kasutaja

liitunud: 22.03.2005
|
24.03.2006 12:30:18
|
|
|
välimust pole mul vaja olnud ja seda ma oskan ise vaadata aga siis on aint iga relval 4 erinevat andmet hnd kaal kuikatkija kuitugev:D ja siis kui veab mingi eri funksioon!
|
|
Kommentaarid: 43 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
3 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
[toom]
HV vaatleja
![[toom] [toom]](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/8cfdf3de56935987d8a636e25fd76445.jpg)
liitunud: 07.05.2005
|
24.03.2006 12:55:31
|
|
|
panin fx 5200'ga kõikvõimalikud settingud nii madalale kui sain (ka .ini failist), linnas/õues oli täiesti mängitav, tubades jõnksutas, fps sõid ka tõrvikud/tuli.
ja kõige suuremaks fps sööjaks oli combat, elukatega sai veel kuidagi hädapärast võidelda aga inimestega mitte. Ei ole mõtet oma vana graafikakaarti seda mängu pelama sundida.
Järelikult ootan selle mängimisega niikaua, kui uue graafikakaardi saan.
Aga siiamaani saadud kogemustest on väga hea mäng, morrowindiga suhtes palju detailsem, huvitavam ja (veel rohkem) kaasakiskuvam
_________________ ^^
viimati muutis [toom] 24.03.2006 23:31:37, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
24.03.2006 13:15:27
|
|
|
madness kirjutas: |
Kuidas seal saigi esemeid/asju mingile kindlale klahvile panna, et kui vajutad näiteks üht klahvi, siis võtab tõrviku vms? |
Mängu passis siis pole kirjas?
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
|