Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Elder Scrolls 4: Oblivion. märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 175, 176, 177  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
g3n1us
HV veteran
g3n1us

liitunud: 31.10.2004




sõnum 24.03.2006 00:15:06 vasta tsitaadiga

Saan muidugi, aga seda fps'i arvelt. Kohati on 10-15 valvurit pildil kes kõik tahavad mu katanat maitsta ning see situatsioon mõjuba vägagi masendavalt fps'ile. Niisiis kakkusin kõik asjad nii maha kui sain, et saaks normaalselt mõõka keerutada.

-e-

Pealegi, mängime hakates on graafika viimane asi mida te märkate. Tõesti, see mäng on lihtsalt nii kaasa haarav. Nagu üks eelkõnelejatest ütles: Hakkasin kell <insert number> hommikul mängima, tundsin, et kõht läheb tühjaks, vaatan, kell on 23.07.
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
blackhawk
Kreisi kasutaja
blackhawk

liitunud: 06.06.2005




sõnum 24.03.2006 00:16:13 vasta tsitaadiga

Tee mõni pilt veel, kus ikka saad oma maximumi näidata. Ja kuidas muidu laadimisega on, laeb kiiresti mäng asju jne. Vaatan et sul 512 ka aint rammi.
Kommentaarid: 97 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 87
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
g3n1us
HV veteran
g3n1us

liitunud: 31.10.2004




sõnum 24.03.2006 00:25:05 vasta tsitaadiga

Täpselt nii kiiresti laeb, et ma jõuan limonaadipudeli lahti teha, ühe lonksu võtta ja siis kogu joogi ekraani peale puristada kui mu tegelase pihta tulepallid lendama hakkavad.

Kui ma graafika põhja väänan, siis ilmselt muutub fps'i number negatiivseks. icon_lol.gif
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
capricorn
Kreisi kasutaja

liitunud: 26.01.2003




sõnum 24.03.2006 00:30:51 vasta tsitaadiga

Kuidas peaks 7600gt selle mänguga hakkama saama? kas 1024 peal kannataks ilusti mängida või on vaja natuke paremat kaarti selleks, ülejäänud conf. on 1GB mälu ja amd 2.0 gigane prose.
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
blackhawk
Kreisi kasutaja
blackhawk

liitunud: 06.06.2005




sõnum 24.03.2006 00:38:53 vasta tsitaadiga

g3n1us kirjutas:
Täpselt nii kiiresti laeb, et ma jõuan limonaadipudeli lahti teha, ühe lonksu võtta ja siis kogu joogi ekraani peale puristada kui mu tegelase pihta tulepallid lendama hakkavad.

Kui ma graafika põhja väänan, siis ilmselt muutub fps'i number negatiivseks. icon_lol.gif



Mul lennutas see jutt praegu terve lonksutäie limpsi mööda ekraani icon_lol.gif icon_biggrin.gif

Tegelt ma ei mõelnud, et sa põhja paneksid vaid sinna piirimaale kus saaks normaalselt mängida va. need valvurid kes su katanat maitsta tahtsid.
Kommentaarid: 97 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 87
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
H!tman
Piiratud kasutaja
H!tman

liitunud: 22.03.2005




sõnum 24.03.2006 00:49:56 vasta tsitaadiga

Selline küsimuskasrelvade ja armoriandmeidka kuidagi vaadatasaabvpolegivahet midama kannan:S
Kommentaarid: 43 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 3 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Drake
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2001




sõnum 24.03.2006 01:12:29 vasta tsitaadiga

äkki saaks vihjeid, et mida täpselt sellest ini failist keerama peaks,
et saada piisavalt rohtu ja ilusamat maailma icon_razz.gif
või siis mingit seletavat linki

d.

_________________
On the other hand, I've turned rivers into blood... kings into cripples... cities into salt. So I don't think that I have to explain myself to you. -Gabriel-
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Smoking
HV Guru
Smoking

liitunud: 15.08.2005




sõnum 24.03.2006 01:19:02 vasta tsitaadiga

Drake kirjutas:
äkki saaks vihjeid, et mida täpselt sellest ini failist keerama peaks,
et saada piisavalt rohtu ja ilusamat maailma icon_razz.gif
või siis mingit seletavat linki

d.



http://elderscrolls.com/forums/?Cat=&Number=2940033&Main=2763671 siin foorumis peaks kõik olemas olema.
Kommentaarid: 360 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 298
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
robin
Kreisi kasutaja
robin

liitunud: 25.01.2005




sõnum 24.03.2006 01:29:37 vasta tsitaadiga

fLODMultTrees - sellega saab määrata ära kui kaugele renderdatakse detailselt puid

iMinGrassSize=200 - (def. 80) mida suurem number, seda väiksem muru tihedus
fGrassEndDistance=10000.0000 - kui kaugele muru joonistatakse
fGrassStartFadeDistance=5000.0000 - muru fade
iMaxGrassTypesPerTexure=4 - (def. 2) määrab ära kui mitu erinevat murutüüpi maatekstuuri kohta näidatakse

uGridsToLoad=7 või 9 - määrab ära kui kaugelt hakkavad pihta udused tekstuurid. peab olema paaritu arv
uGridDistantCount=50 - ei saanud ingl. keelsest kirjeldusest kahjuks piisavalt hästi aru

bEquippedTorchesCastShadows=1 - kantav tõrvik heidab varje
iShadowMapResolution=2048 - varjude resolutsioon
bActorSelfShadowing=1 - tegelased heidavad endale varje
iShadowFilter=5 - mida suurem number, seda siledamad(smooth) varjud.. see muudab varje udusemaks.. äkki siis soft shadows?
Kommentaarid: 54 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 50
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MitchriX
HV kasutaja

liitunud: 06.01.2005




sõnum 24.03.2006 02:34:29 vasta tsitaadiga

Noooo! icon_mad.gif Mu "luck" attribute kukkus kolinal 60 pealt 13-le. Mismõttes nagu?! icon_eek.gif Mingisuguse spelli küüsis ka ei ole...no fckn idea icon_neutral.gif
Damn, see mäng kordab ennast tohutult: majad ja dungeonid - kõik ühesuguse plaani järgi. Mul hakkab sellest juba koppa ette viskama...ainult uute kollide ja magic itemite nimel veel viitsiks edasi mängida.
Täielik filmitrikk icon_biggrin.gif


viimati muutis MitchriX 24.03.2006 04:01:42, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sfx
HV veteran

liitunud: 20.10.2003




sõnum 24.03.2006 03:35:18 vasta tsitaadiga

H!tman kirjutas:
Selline küsimuskasrelvade ja armoriandmeidka kuidagi vaadatasaabvpolegivahet midama kannan:S


PALUKS VASTUST SELLELE!


Enne õpi mängu mõte ära, siis hakka küsima.

Mis vahet sel on, milline su armor välja näeb? Nii ehk naa näed sa ainult mängija käsi ja relva (juhul kui sa supergay 3-rd person vaadet ei kasuta). Tähtsamad on esemete omadused, mitte nende välimus.
Kommentaarid: 170 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 24.03.2006 04:41:49 vasta tsitaadiga

Eee... ta vist küsiski pigem seda, kas igal asjal on oma omadused. Jah, on küll. Ja saab vaadata ka kenasti, kui inventory's ringi surfad.
Kommentaarid: 105 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 95
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Flab
HV Guru

liitunud: 09.10.2005




sõnum 24.03.2006 08:16:50 vasta tsitaadiga

keegi teab palju tõuseb fps koos nvidia uute beta driveritega
ise saan mängu kell kümme,kuller helistas thumbs_up.gif
Kommentaarid: 986 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 780
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Paganarh
Kreisi kasutaja
Paganarh

liitunud: 16.09.2004




sõnum 24.03.2006 10:03:21 vasta tsitaadiga

robin kirjutas:
fLODMultTrees - sellega saab määrata ära kui kaugele renderdatakse detailselt puid

iMinGrassSize=200 - (def. 80) mida suurem number, seda väiksem muru tihedus
fGrassEndDistance=10000.0000 - kui kaugele muru joonistatakse
fGrassStartFadeDistance=5000.0000 - muru fade
iMaxGrassTypesPerTexure=4 - (def. 2) määrab ära kui mitu erinevat murutüüpi maatekstuuri kohta näidatakse

uGridsToLoad=7 või 9 - määrab ära kui kaugelt hakkavad pihta udused tekstuurid. peab olema paaritu arv
uGridDistantCount=50 - ei saanud ingl. keelsest kirjeldusest kahjuks piisavalt hästi aru

bEquippedTorchesCastShadows=1 - kantav tõrvik heidab varje
iShadowMapResolution=2048 - varjude resolutsioon
bActorSelfShadowing=1 - tegelased heidavad endale varje
iShadowFilter=5 - mida suurem number, seda siledamad(smooth) varjud.. see muudab varje udusemaks.. äkki siis soft shadows?


lisab siia veel ühe asja-
kui kedagi veel häirib et vesteldes kaamera teise inimese ninasõõrmesse sõidab siis abi leiab nii

tsitaat:
Do a search for “fDlgFocus=2.1000”. Raise this value to pull the camera back during conversations. I set it to 4 and it’s a LOT better.


pole ise saand veel proovida. siin on allikas
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Velociraptor
HV veteran
Velociraptor

liitunud: 27.03.2004




sõnum 24.03.2006 11:46:19 vasta tsitaadiga

kas keegi oskab öelda miks ma ring of vipereye ei saa kanda enam ? käisin mageguildi questiga seal dreamworldis ära ja peale seda ei saa enam.
kirjtuab " you cannot equip this enchanted item right now" vms.
veel tahaks teada kuidas seal ghost shipis seda kaarti leida peale selle tüübi vabastamist " the forlorn watchman"
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
H!tman
Piiratud kasutaja
H!tman

liitunud: 22.03.2005




sõnum 24.03.2006 11:52:21 vasta tsitaadiga

sfx kirjutas:
H!tman kirjutas:
Selline küsimuskasrelvade ja armoriandmeidka kuidagi vaadatasaabvpolegivahet midama kannan:S


PALUKS VASTUST SELLELE!


Enne õpi mängu mõte ära, siis hakka küsima.

Mis vahet sel on, milline su armor välja näeb? Nii ehk naa näed sa ainult mängija käsi ja relva (juhul kui sa supergay 3-rd person vaadet ei kasuta). Tähtsamad on esemete omadused, mitte nende välimus.



Ma pole küsinudkimis onnende välimus vaid kas neil ka kuskilmingid andmed kirjas on
Kommentaarid: 43 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 3 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madness
HV veteran
madness

liitunud: 11.10.2004




sõnum 24.03.2006 11:53:57 vasta tsitaadiga

Kuidas seal saigi esemeid/asju mingile kindlale klahvile panna, et kui vajutad näiteks üht klahvi, siis võtab tõrviku vms?
Algul tutorialis oli, et klikid mingi asja peal, hoiad ja vajutad numbriklahvi ? Ei tööta imo.. icon_idea.gif
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
H!tman
Piiratud kasutaja
H!tman

liitunud: 22.03.2005




sõnum 24.03.2006 11:54:08 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
Eee... ta vist küsiski pigem seda, kas igal asjal on oma omadused. Jah, on küll. Ja saab vaadata ka kenasti, kui inventory's ringi surfad.



Mina ei leia peale relva mnimede mingeid andmeid enamusel pole mitte midagi kirjas

Vkeegi informeeriks ming koos pildiga et kus onandmed mingil relval v asjal kirjas


viimati muutis H!tman 24.03.2006 12:18:56, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 43 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 3 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HDTanel
Overclocker
HDTanel

liitunud: 15.12.2002



Online

sõnum 24.03.2006 12:10:25 vasta tsitaadiga

Winterwind kirjutas:




Irw@käsi icon_biggrin.gif

_________________
Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Kommentaarid: 635 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 496
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
g3n1us
HV veteran
g3n1us

liitunud: 31.10.2004




sõnum 24.03.2006 12:19:40 vasta tsitaadiga

madness kirjutas:
Kuidas seal saigi esemeid/asju mingile kindlale klahvile panna, et kui vajutad näiteks üht klahvi, siis võtab tõrviku vms?
Algul tutorialis oli, et klikid mingi asja peal, hoiad ja vajutad numbriklahvi ? Ei tööta imo.. icon_idea.gif


Sa teed vastupidi, võta inventory, hoia 1'te all ja siis vajuta asja peale. Kui sa inventoris mingit numbrit vajutad 1-9 siis ta näitab sulle kõik hotkeyd ette. Mis on määratud ja mis ei ole.
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 3 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Paganarh
Kreisi kasutaja
Paganarh

liitunud: 16.09.2004




sõnum 24.03.2006 12:22:20 vasta tsitaadiga

H!tman kirjutas:

Mina ei leia peale relva mnimede mingeid andmeid enamusel pole mitte midagi kirjas

Vkeegi informeeriks ming koos pildiga et kus onandmed mingil relval v asjal kirjas


kui inventorys oled siis näitab kenasti kõikide relvade/armorite/itemite statsi- kui kallis, mis atribuutika, kui katki jne.
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
daman
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.11.2001




sõnum 24.03.2006 12:23:01 vasta tsitaadiga

Inventory all on ju mitu tulpa esemete atribuutikaga: 1. Hind, 2. Kaal, 3. Tugevus, 4. Kui palju on asi kannatada saanud. Samuti ilmub paremale teade, mis klassi antud ese kuulub, mida sul veel vaja on?

Omaenese vällimust näed inventoryt kuvades (parema nupuga saad veel oma tegelast seal liigutada) või kui mängu sees vajutad ja hoiad all "R", siis saad ka oma tegelast vaadata. Lisaks saad vaadet muuta hiire rullikuga (ja ka klahviga "R")

_________________
Täna on see homme, mida sa eile kartsid.
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
H!tman
Piiratud kasutaja
H!tman

liitunud: 22.03.2005




sõnum 24.03.2006 12:30:18 vasta tsitaadiga

icon_biggrin.gif välimust pole mul vaja olnud ja seda ma oskan ise vaadata aga siis on aint iga relval 4 erinevat andmet hnd kaal kuikatkija kuitugev:D ja siis kui veab mingi eri funksioon!
Kommentaarid: 43 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 3 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
[toom]
HV vaatleja
[toom]

liitunud: 07.05.2005




sõnum 24.03.2006 12:55:31 vasta tsitaadiga

panin fx 5200'ga kõikvõimalikud settingud nii madalale kui sain (ka .ini failist), linnas/õues oli täiesti mängitav, tubades jõnksutas, fps sõid ka tõrvikud/tuli.
ja kõige suuremaks fps sööjaks oli combat, elukatega sai veel kuidagi hädapärast võidelda aga inimestega mitte. Ei ole mõtet oma vana graafikakaarti seda mängu pelama sundida.
Järelikult ootan selle mängimisega niikaua, kui uue graafikakaardi saan.
Aga siiamaani saadud kogemustest on väga hea mäng, morrowindiga suhtes palju detailsem, huvitavam ja (veel rohkem) kaasakiskuvam icon_wink.gif

_________________
^^


viimati muutis [toom] 24.03.2006 23:31:37, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.03.2006 13:15:27 vasta tsitaadiga

madness kirjutas:
Kuidas seal saigi esemeid/asju mingile kindlale klahvile panna, et kui vajutad näiteks üht klahvi, siis võtab tõrviku vms?

Mängu passis siis pole kirjas?
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Elder Scrolls 4: Oblivion. mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 175, 176, 177  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.