Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
hentz88
HV kasutaja

liitunud: 22.03.2005
|
03.02.2006 09:40:46
|
|
|
tegelt sa võiksid ikka mingid pildid teha saaks asjast mingi ette kujutuse kui hull see asi siis on
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
timok
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.08.2005
|
07.02.2006 20:22:55
|
|
|
täna õhtul ehk otsin miski aparaadi, teen pildid ja riputan üles.
õhtul: hakkasin sugulase aparaadiga pilte tegema, a välk peegeldas nii palju, et suurt muhvigi peale ei jäänud. aparaadi omanik tuleb homme ja oskab ehk paremini seadistada, ehk tulevad päevavalges päikse käes pildid paremad.
07.02.`06
nõndaks, lõpuks siis mingid pildid. pole just parimad, a miski ülevaate ehk saab
http://img256.imageshack.us/my.php?image=pilt17or.jpg
http://img95.imageshack.us/my.php?image=pilt20gq.jpg
kadunud siis tolle ringi seest (väga umbes öeldud) needsamad häguselt näha olevad eri suurusega pruunid jublakad, ehk siis teadjamate jutu järgi takistid
väga hägusalt näha oleva ringi (kollased-punased täpid) sees näha õrn valge kruvikeeraja jälg ja ka sel teekonnal mõned jubinad puudu
viimati muutis timok 09.02.2006 00:01:54, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
 |
hentz88
HV kasutaja

liitunud: 22.03.2005
|
08.02.2006 10:29:36
|
|
|
tegu vist siiski kondensaatoritega. ja suht suur tõenäosus et saab korrda lihtsalt oleks hea kui saaks korra kuskit samasuguse kaardi, et vaadata sealt mis komponendid puudu.
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rimm
HV kasutaja

liitunud: 14.05.2002
|
08.02.2006 10:54:38
|
|
|
Minu soovitus oleks selline - proovi asi ära puhastada nii, et silmnähtavaid vigastuse jälgi ei jääks ning lippa tipa-tapa õnnetu näoga grantiisse ja proovi ehk läheb õnge Kui ei lähe läbi ega siis midagi katki pole - annavad tagasi.
_________________ Kribin-krabin |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
remi
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.05.2003
|
08.02.2006 11:41:16
|
|
|
Rimm kirjutas: |
Minu soovitus oleks selline - proovi asi ära puhastada nii, et silmnähtavaid vigastuse jälgi ei jääks ning lippa tipa-tapa õnnetu näoga grantiisse ja proovi ehk läheb õnge Kui ei lähe läbi ega siis midagi katki pole - annavad tagasi. |
Mõnus petise suhtumine küll sul.
Ma loodan, et keegi sulle samas stiilis kunagi midagi müüb. Ehk sa ei pane tähele ja pärast oled ise loll.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rimm
HV kasutaja

liitunud: 14.05.2002
|
08.02.2006 18:43:26
|
|
|
Irw, mida pe..et on vahet kui kaart saadetakse nagu nii kusagile Euroopa kesklattu ja sealt prükkarisse Stiil ja lollus on üks asi - progressiivne ja tulemusteni viiv mõtlemine teine asi.
_________________ Kribin-krabin |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
timok
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.08.2005
|
08.02.2006 18:50:38
|
|
|
Garantiiga kahjuks nii, et teine kaart läks enne garantii lõppu tuksi, seejärel ootasin ja ootasin kuni lasin praeguse kaardi vastu vahetada, ja nüüd sellel kaardil enam garantiid pole. Läbi sai. Kurb.
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
 |
remi
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.05.2003
|
08.02.2006 23:38:09
|
|
|
Rimm kirjutas: |
Irw, mida pe..et on vahet kui kaart saadetakse nagu nii kusagile Euroopa kesklattu ja sealt prükkarisse Stiil ja lollus on üks asi - progressiivne ja tulemusteni viiv mõtlemine teine asi.  |
Oled sa RMA'ga tegelenud?
Üleval oleva jutu põhjal on vastus kindel EI.
See on otsene kulu sellele, kes kliendilt selliselt lõhutud kaardi vastu võtab. Garantiiosakonnale siis.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
silver010
HV veteran

liitunud: 31.10.2003
|
09.02.2006 00:13:04
|
|
|
ot aga, mis see RMA on
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rimm
HV kasutaja

liitunud: 14.05.2002
|
09.02.2006 10:39:45
|
|
|
tsitaat: |
Rimm kirjutas:
Irw, mida pe..et on vahet kui kaart saadetakse nagu nii kusagile Euroopa kesklattu ja sealt prükkarisse Stiil ja lollus on üks asi - progressiivne ja tulemusteni viiv mõtlemine teine asi.
Oled sa RMA'ga tegelenud?
Üleval oleva jutu põhjal on vastus kindel EI.
See on otsene kulu sellele, kes kliendilt selliselt lõhutud kaardi vastu võtab. Garantiiosakonnale siis.
|
Irw tundub, et sa ise pole RMA-ga tegelenud - RMA sid on teadupärast mitut sorti - 1. garantiiline toode kui kulu, kantakse maha ja see kulu on müüki sisse arvestatud ehk siis iga müüdud toote pealt kantakse teatud summa garantiifondi või siis tootja moodustab iga müüdud tootepealt garantiifondi ja kannab selle tarnijale üle ja 2. toode saadetakse tehasesse/tarnijale, kes selle ümbervahetab või parandab.
Keda see kotib - Club3D kaardid tehakse minuteada RMA viimase variandi järgi.
Kui RMA vend on tainas ja ei hammusta läbi, et kondekad või takistid on kaardilt ärapühitud, siis see vend lihtsalt ei sobi oma töökohale ja selliseid situatsioone tuleb pidevalt ette. Oma asi kas kasutad seda ära või mitte.
Variant 2. kleebi kondekad superatackiga skeemi külge ja vii garantiisse - see vend peab eriti kõva olema, et asjale pihta saada.
Kindlasti nüüd karjutakse, et ääääh ebaaus, kaabakas - aga tegelikult on kõik inimesed nihverdised ühel või teisel juhul. Kui ikka häda on käes, siis tehkase endale kasulikke otsuseid, mitte teistele.
Praeguses situatsioonis on kaks varianti: 1. üritad kaardi ära paradada, mis tähendab ringi jooksmist, kondekate/takistite muretsemist, tõenäosus, et asi tööle hakkab on tühine, AEG mis selle peale kulutad on 10x rohkem väärtuslikum kui see toode ise 2. kasutad natuke vildakamat teed ja üritad asja garantii kaudu ümbervahetada - kulu kannab tootja või tasaarvestatakse garatiifondist.
Ma mitte ei propageeri vildakat lahendust vaid seletan, et asja lahendamiseks on ka alternatiivseid variante.
_________________ Kribin-krabin |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
Barbo20
HV veteran

liitunud: 21.06.2003
|
09.02.2006 10:46:32
|
|
|
Olen viimase postitajaga nõus, kuna ise samasuguse probleemi ees olnud ja tean kui haige hing on kui 1 liigutusega viskad üle 2 tonni prükkarisse ja siis püüad iga hinna eest seda jama korda saada, niiet kui võimalus garantiiga jamada siis lase aga käia. Ja arvestades teemaalgatajat, et tal huvi remontida asja, siis ei saa öelda, et davai osta uus kaart, nii lihtsam.... kui oleks nii, siis vaevalt, et ta siia üldse oleks teemat teinud.
|
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
5 :: |
99 |
|
tagasi üles |
|
 |
wader
HV kasutaja

liitunud: 10.03.2004
|
09.02.2006 11:02:21
|
|
|
vaadake härrad barbo20 ja rimm, tsiviliseeritud inimesed nii ei tee.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
udumees
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.11.2001
|
09.02.2006 11:11:24
|
|
|
wader kirjutas: |
vaadake härrad barbo20 ja rimm, tsiviliseeritud inimesed nii ei tee. |
'
Tjah - kahjuks Eestis pole tsiviliseeritud mõtlemine kombeks. Siin tahavda kõik EEK kokku ajada - pole vahet kas ausate või ebaausate võtetega. Kõik muu on ebaoluline.
Ma vist jube küüniliseks muutnud - tuleb vähem kodumaa kohta käivaid uudiseid kugeda, muidu kukun päris pessimistiks kätte ära...
_________________ "My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes." - Ford Prefect |
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rimm
HV kasutaja

liitunud: 14.05.2002
|
09.02.2006 11:26:29
|
|
|
Irw, "tsiviliseeritud inimesed nii ei tee", pangad, pankades töötavad inimesed pressivad igapäev ja tund "tsiviliseeritud" inimestelt pappi välja ja kas see on samuti normaalne? Sinul kui "tsiviliseeritud" inimesel tuleb ka käituda vahest nii, et sinust teerulliga üle ei sõideta. Kogu ühiskonnasüsteem on nõnda üles ehitatud - keegi kusagil petab kedagi oma kasu nimel. Sa võid loomulikult endal kõrvad peaalla panna ja selja küüru tõmmata aga mina nii ei kavatse. Kui on võimalik kusagil liugu lasta, siis tuleb seda teha, sest muidu teeb seda keegi teine.
_________________ Kribin-krabin |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
remi
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.05.2003
|
10.02.2006 02:05:13
|
|
|
Rimm kirjutas: |
tsitaat: |
Rimm kirjutas:
Irw, mida pe..et on vahet kui kaart saadetakse nagu nii kusagile Euroopa kesklattu ja sealt prükkarisse Stiil ja lollus on üks asi - progressiivne ja tulemusteni viiv mõtlemine teine asi.
Oled sa RMA'ga tegelenud?
Üleval oleva jutu põhjal on vastus kindel EI.
See on otsene kulu sellele, kes kliendilt selliselt lõhutud kaardi vastu võtab. Garantiiosakonnale siis.
|
Irw tundub, et sa ise pole RMA-ga tegelenud - RMA sid on teadupärast mitut sorti - 1. garantiiline toode kui kulu, kantakse maha ja see kulu on müüki sisse arvestatud ehk siis iga müüdud toote pealt kantakse teatud summa garantiifondi või siis tootja moodustab iga müüdud tootepealt garantiifondi ja kannab selle tarnijale üle ja 2. toode saadetakse tehasesse/tarnijale, kes selle ümbervahetab või parandab.
Keda see kotib - Club3D kaardid tehakse minuteada RMA viimase variandi järgi.
Kui RMA vend on tainas ja ei hammusta läbi... |
Vaata mina olen sellega tegelenud mitmeid aastaid.
Praeguseks on ajad igatahes sellised, et pea kõik kulgeb variandi nr. 2 järgi - ehk siis kõik tarnijad tahavad seadet ka oma silmaga näha ja võimaluse korral parandavad selle. Toiteplokid on hetkel ainus erand, mis meelde tuleb. Club3D tahab samuti kaarte tagasi.
Teiseks - RMA vend on ahela viimane lüli enne kauba ärasaatmist - kui kliendi käest on juba kaart vastu võetud siis on kulusse kandmine üsna kindel.
Sellepärast ei olegi ilus soovitada teistel pettusega tegeleda. Selliste petmiste tõttu peab iga edasimüüja mingil hetkel hinda tõstma, sest garantiikulu läheb üle mõistuse suureks.
Lisaks. Ka tootjad on aru saanud kui palju neile mittegarantiilist, lõpptarbija lõhutud kraami saadetakse. Nende sõel muutub järjest tihedamaks ja väga harva tuleb ette saadetisi, millest 100% kaupa garantiiliseks tunnistatakse.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
|