Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Programmeerimine »  teeme kamba peale oma mängu!! märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14, 15, 16  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
j22lind
HV kasutaja

liitunud: 31.03.2004




sõnum 28.11.2005 00:16:33 vasta tsitaadiga

Kas siis põhimõtteliselt mod tähendab seda, et valminud teost ei tohi müüa ilma mootori eest maksmata, vaid seda peab tasuta jagama. Vastasel juhul ma ei näe mingit mõtet kalli rahaeest mängumootori litsentsi ostmisel ju icon_confused.gif
_________________
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 28.11.2005 00:25:13 vasta tsitaadiga

j22lind kirjutas:
Kas siis põhimõtteliselt mod tähendab seda, et valminud teost ei tohi müüa ilma mootori eest maksmata, vaid seda peab tasuta jagama
jah, minu teada küll. Täpsem info on kirjas SDK/mänguga kaasas olevas EULA's
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
phpzone
HV kasutaja

liitunud: 02.04.2002




sõnum 28.11.2005 11:58:12 vasta tsitaadiga

Soe soovitus, tehke midagi lastele vanuses 2-6 a.
Eesti keelne ja arusaadav. Saate hoobilt mitukümmend tuhat tänuliku kasutajat, isegi kui mäng on tasuline.
Mingid flash'i põhised rakendused väikestele lastele on netis juba olemas, kuid kubisevad reklaamidest ja on väga algelised.
Sisu võiks: olla hariv, laiendama silmaringi, õpetama lugema-kirjutama ja arvutama.

3D mängu aretades vaevalt, et "nii väikeste jõududega" suudab tänapäeva mängutööstuses millegagi hiilata.

_________________
One man's constant is another man's variable
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 28.11.2005 12:08:26 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Sisu võiks: olla hariv, laiendama silmaringi, õpetama lugema-kirjutama ja arvutama.
Ehk saaks veidi täpsema teema? Nii üldist asja on loomulikult lihtne tahta kuid reaalselt midagi ära teha pole sugugi mitte lihtne. Kui veel eesmärgiks on mudilastele meeldimine muutub asi suht keerukaks icon_smile.gif


Endal tuli hetkel idee et võiks olla miski lihtne rollimängu laadne asi kus tegelased esitavad igasugu küsimusi ja ülesandeid kus siis mängija peab kas piltidel kujutatud asjade nimed kirjutama või esemeid loendama nign raskemal tasemel matemaatika ülesandeid lahendama. Vaja veel ainult mingi eesmärk välja mõelda miks hea pärast too mängija seal virtuaalmaailmas üldse ringi tolgendama peab icon_razz1.gif

Mu idee tundub mulle endale täiesti vastuvõetavana, hakka või ise tegema. Kahju ainult et aega pole.

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Ohohh
Kreisi kasutaja
Ohohh

liitunud: 13.09.2003




sõnum 28.11.2005 12:37:16 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
Vaja veel ainult mingi eesmärk välja mõelda miks hea pärast too mängija seal virtuaalmaailmas üldse ringi tolgendama peab icon_razz1.gif

Eks ikka mingi kurjami maailmavallutus plaani nurjamine icon_lol.gif
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
phpzone
HV kasutaja

liitunud: 02.04.2002




sõnum 28.11.2005 13:09:04 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
tsitaat:
Sisu võiks: olla hariv, laiendama silmaringi, õpetama lugema-kirjutama ja arvutama.
Ehk saaks veidi täpsema teema? Nii üldist asja on loomulikult lihtne tahta kuid reaalselt midagi ära teha pole sugugi mitte lihtne. Kui veel eesmärgiks on mudilastele meeldimine muutub asi suht keerukaks icon_smile.gif
.


Mudilasi pole üldse raske ligi meelitada, otse vastupidi. neid ei tõmba mitte niivõrd mängu sisu, vaid hoopis ilusad ja kirevad pildid.
Hetkel on olemas lastekas.hot.ee ja lastekas.ee - minu lapsed mängivad neid väga usinasti, peale seda, kui neile neid näitasin.
Lisaks on tohutult palju huvitava sisuga inglise keelseid mänge, mida laps hea meelega mängiks aga kuna keelest aru ei saa siis ei suuda ta seda ka üksi teha.
Ideaalis pidasingi silmas sellist mängu, mis oleks "ringi rändamine ajas ja ruumis", erinevate raskus tasemetega. Õpetav-õpetlik sisu võiks katta lasteaia tasemest kuni algklasside õppematerjalini.

_________________
One man's constant is another man's variable
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
djartz
HV kasutaja
djartz

liitunud: 19.03.2004




sõnum 28.11.2005 13:16:09 vasta tsitaadiga

Mu vend on vana unreal 1 mootori peale teind igasugu teemasid, unreal 2 mootori peale ka. Rohkem leveli tegija. Et kui mänguideest midagi välja peaks tulema, siis võite meilida või midagi. Tal ongi koolis probleeme, isegi keskkooliga raskusi käitumishäirete tõttu - mängutegemine oleks sobiv amet.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
neros
HV Guru
neros

liitunud: 26.11.2003




sõnum 28.11.2005 16:47:18 vasta tsitaadiga

Ei noh, idee iseenesest oleks suhteliselt hea, midagi mudliastele teha, hästi värvikirev maailm jms... Nagu kunagi oli see "esmaabimäng" ja "narkomäng"... Sai ise ka mängitud. Ja kui siis veel erinevad huvitavad arvutusülesanded teha... vms...

djartz, me oleme selgeltnägijad ja teame sul venna e-maili aadressi icon_lol.gif.

_________________
GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iceincube
HV veteran
iceincube

liitunud: 18.11.2005




sõnum 29.11.2005 23:17:09 vasta tsitaadiga

nagu aru saan kõik oskavad eri keeles teha. mis ja milles siis üldse teha?

mul kodus GameStudio A5 proffessional - täisversioon.
sellega on tehtud vist ka sellised tuntud mängud ( mingi sokk oli seal - pole nii kindel, aga usun )
nagu Unreal tournament ja quake mingi ver.

seal lihtne, tee mudelid, tee levelid, pane mudelitele ja objektidele Action-id kylge ja voila.
Koodi on ka suht lihtne teha seal, vähemalt mulle tundub- pole muudes keeltes 3D-ga eriti kokku puutunud,
graafika nagu unrealis. või noh niii ilus kui ise teha oskad icon_biggrin.gif

ah jaa, 2D mängude jaoks on mul BlitzBasic, kus saab ka *.exe -ks kompileerida. täisversioon jällegi. seal olen lihtsa LAN game ka valmis teinud...

mängu kohta niipalju, et dynaamikat peab palju olema, hästi palju asju peab liikuma ( ja pathid peavad ikka reaalsed olema ) ja kaamera peab ikka tiirutama karakteri ümber jne. siis on lastele äge.
A5-ga on hea teha, sest paned igale asjale oma Actioni kylge ja ülejäänu toimib automaatselt vastavalt programmile.

mänguidee- kuna arvutid on huvitav teema enamus lastele, võiks asi seotud olla( digimon+matrix ) digimaailmaga. digimaailmas lõksus olev tegelane peab leidma väljapääsu. kogub siis miskit ja räägib oraaklitega jne edasi. et avada värav kodu.
see idee suht kandiline, aga äkki annab kellelegi inspiratsiooni.
actionit peaks olema raskem teha, kuna siis on vaja mudelitele erinevaid poose teha.

lõpetusex. kui mäng peakski valmima, siis tuleb hakata otsima firmasid, kes mängus olevaid pindu reklaamiga täita sooviksid. icon_biggrin.gif


viimati muutis iceincube 29.11.2005 23:46:53, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 29.11.2005 23:42:16 vasta tsitaadiga

iceincube kirjutas:
mul kodus GameStudio A5 proffessional - täisversioon.
Sa ikka tead et reaalseks arendamiseks on tarvis legaalset versiooni? Vaatasin et vähe kobedam maksab ~$900. Pealegi on viies versioon suht vana
iceincube kirjutas:
sellega on tehtud vist ka sellised tuntud mängud ( mingi sokk oli seal - pole nii kindel, aga usun )
nagu Unreal tournament ja quake mingi ver.
Nende originaalid pole selle mootoriga kindlalt tehtud. Tegelikult pole ma kuulnud ühestki mängust mis selle peale ehitatud oleks.

Samuti on mõlemad vidinad ainult Wini peale seega võite mind koos nii mõnegi teise arendajaga kohe välja arvata. Ma põhimõtteliselt ei tegele taoliste platformispetsiifiliste asjadega icon_smile.gif

Kui tahaks midagi tõsist teha siis tasuks mõelda vähe kobedamate asjade peale, näiteks Ogre3d+ode+veel paar vidinat või irrliciht. Need küll vajavad veidi rohkem vaeva kuid vähemalt puudub enamus piiranguid mis taoline poolfabrikaat.

Hädapärast võib veel kasutada torque'd millel peaks olema veidi parem support ning lademes rohkem feature, k.a Linuxi ja mac'i support. Hind on umbes samas suurusjärgus kui GS'il

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
iceincube
HV veteran
iceincube

liitunud: 18.11.2005




sõnum 29.11.2005 23:51:47 vasta tsitaadiga

kui on soov legaalset teha siis jah ei sobi.
mõte: teed mängu ära, otsid sponsorid, ostad legaalse ja siis kompileerid levitatava variandi. 8)

kahjuks muid vidinaid ei tunne. mulle meeldib mugavus...
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 30.11.2005 00:23:59 vasta tsitaadiga

icenincube kirjutas:
mõte: teed mängu ära, otsid sponsorid, ostad legaalse ja siis kompileerid levitatava variandi.
Kehv mõte.

Peale konkreetse mängu tegemise kiti on tarvis ka kõiki muid programme nende legaalsel kujul, k.a OS ja content creation asjad. Kui tahaks teha samade progedega millega kõik praegu kodus nokitsevad (xppro, 3dmax, photoshop, visual studio jne) siis per developer läheb selle softi ostmine isetegijate jaoks üüratult kalliks.


Loomulikult on olemas ka hunnikuga korralikke OSS vasteid millega taoline probleem ära langeks (Linux, Blener, Gimp, eclipse/kdevelop)

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Ohohh
Kreisi kasutaja
Ohohh

liitunud: 13.09.2003




sõnum 30.11.2005 00:33:05 vasta tsitaadiga

Aasta pärast (siis kui s6javäest tagasi olen), v6taks küll mingi mängu projekti ette. V6ibolla liitun m6ne eksisteerivaga...
Paljude vabavara projektidega on see jama, et nad venivad kohutavalt kaua. Näiteks nagu project xenocide (http://www.projectxenocide.com/). Mitu aastat juba teevad, aga ikka pole midagi valmis.

Kui te oma lastemängu projekti alustate, siis äkki aasta pärast on see j6udnud enam-vähem sellisesse seisu, et hakatakse midagi ka tegema. Eks ma siis liitun teiega icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002




sõnum 30.11.2005 11:00:40 vasta tsitaadiga

Tre,

Nu aga võtke Java siis kasutusele. Java3D ka olemas e. Direct3D Javale. Ise viisin oma koodi (mingi simu projekt mida teen juba 6 aastat vahelduva eduga icon_razz.gif ) Java peale üle.

Edit: For unix users Sun's Java3D is implemented on top of OpenGL. For Win32 users Java3D is available for OpenGL and Direct3D.

Jah tõesti Linuxile on ainult OpenGL tugi. Win32 kasutajatele siis mõlemad. Seda nüanssi ei teadnud ma isegi.

Equ

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015


viimati muutis Equinox 01.12.2005 11:20:48, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
neros
HV Guru
neros

liitunud: 26.11.2003




sõnum 30.11.2005 11:26:14 vasta tsitaadiga

Ma usun, et D3D tegemine jätab järjekordselt Ho Ho jt välja - Linux ju ei toeta D3D-d. OpenGL on samas jälle üks variant. Java toetab seda ka.
_________________
GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 30.11.2005 11:46:30 vasta tsitaadiga

Equinox kirjutas:
Java3D ka olemas e. Direct3D Javale.
Kas see siiski mitte OpenGL polnud mis Java3d's on? Või siis lihtsalt miski tarkvaraline renderdaja.

Tegelikult on minu teada Java3d üsna surnud asi ning JOGL peaks selle järglane olema.
Koos joal, jinputi ja jutils'iga peaks suht kobe komplekt olema.

Samas lihtsalt 3d teek, 3d graafikamootor ja täisvereline mängumootor on väga erinevad asjad. Kui keegi kavatseb kunagi midagi üldse valmis teha siis tasuks vaadata võimalikult komplekse asja ehk siis mängumootori poole.

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Yorick
HV kasutaja
Yorick

liitunud: 25.12.2004




sõnum 30.11.2005 13:13:03 vasta tsitaadiga

Vist ikka gl ist oli jutt - http://www.bytonic.de/html/jake2.html ehk muidugi on veel uuemaid javamootoreid..
Teemast,siis nagu siin juba öeldi,on peamine asi - teema,süzee.Sest kui tagantjärgi vaadata,mida on pikema aja vältel mängitud,siis tuleb ikka ette mitte graafiline pool,vaid näiteks OFP,kus editorid,addonid ja isetegemine pikendasid asja elu ikka mitmekordselt,võrreldes "hittmängudega".Ehk tasuks proovida teha mingi isomeetrilise vaatega Stalkeri?Võttes Tsooni aluseks relvavaba filmiliku Stalkeri ja ümbritseva ala raamatust...Küll siis saab ka Soovide toas igasugustele küsimustele vastata. 8)
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
v6sa
HV Guru
v6sa

liitunud: 29.01.2004




sõnum 30.11.2005 13:19:08 Dark Oberon vasta tsitaadiga

Tere! Leidsin sellise huvitava WarCraftile sarnase mängu. Lahe on see et kõik tegelased ja ehitused on tehtud plasteliinist! Projekt on veel poolik nii et võiks kampa lüüa!

http://dark-oberon.sourceforge.net

Screenshot

_________________
Otsid kohta nokitsemiseks? Pole vajalikke tööriistu varnast võtta? Kodus lapsed ei lase rahus tööd teha? Tule kiika meie hackerspace'i k-space.ee
Kommentaarid: 109 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 91
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
aht0
HV veteran

liitunud: 14.10.2003




sõnum 21.12.2005 00:00:34 vasta tsitaadiga

kirjutage sof2 (korralik SDK netis) graafikamootor ümber nii et annaks ekraanile vana asemel tänapäevasema graafika (olgu või uuem OpenGL vana v1.1 asemel) aga oleks muudelt parameetritelt ühilduv originaaliga ja et oleks ümbertehtuga võimalik ka samades netiserverites mängida..
HTTP_REDIRECTi võiks ka sisse panna nagu COD 1.6-s..et oleks uuemaid funktsioone aga toetaks ka täies ulatuses vanu..
mootoriks modifitseeritud Q3A oma.

Ei oleks tarvis midagi päris nullist aretada vaid ainult täiendada niigi olemasolevat..

terve sof2 kommuun oleks teile lõpmata tänulik;)

naiivne soov tglt ma tean
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 21.12.2005 00:58:54 vasta tsitaadiga

Ma pole küll kontrollinud kuid kui too SOF2 SDK on sarnane kõigi seniste SDK'dega siis pole seal just teab mis suurt kontrolli graafikamootori üle.
Loomulikult kui saadaval on terve mootori kood siis on teine asi.

Üldiselt selline mootori uuendamine ei paku enamus inimestele huvi. Eriti seetõttu et nii mõnigi mängu tegija on remakede tegijate tegevuse ära lõpetanud. Näiteks warcraft2 remake freecraft suleti peale seda kui see tehti ühilduvaks battlenet'i serveritega.

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
aht0
HV veteran

liitunud: 14.10.2003




sõnum 21.12.2005 18:21:05 vasta tsitaadiga

ma ei tea sof2 sdk kohta ka nii täpselt küll aga on kättesaadav terve q3a mootor millest see on arendatud.. põhierinevus on Ghoul2 mis lisati sof2-le.. ja Ghoul2 ei tegele graafika endaga vist niiväga vaid mängu füüsikapoolega
ainult SDK abil peaks olema võimalik kokku kompileerida töötav Sof2MP.exe v1.02 (1.03 erineb sellest ainult paari lisanduva pk3 failiga /base/mp kataloogis)
projektifailid peaks ka SDK sees olema.. tööarvuti tagant ei saa tõmmata ega kontrollida..

Vaevalt see Ravensofti enam huvitab mis sof2 tehakse.. juba 4-5a vana ja pole aastaid ühtegi ametlikku uuendust välja tulnud
Vähemalt Nerofixi ümberkompileeritud kliendiga modifikatsioon ei tekitanud küll mingeid kuuldavaid probleeme..

SOF2 SDK saab http://soldieroffortune2.filefront.com/file/Soldier_of_Fortune_2_Multiplayer_SDK;5824
(mul puuduvad erilised progemiskogemused ja ei oska vaadata mis seal sees nii täpselt on)
Lehelt suunab edasi peeglitele.. Filefronti peeglitest tuleb probleemivabalt kohale.

inimesi kes seda mängivad (ikka veel) on päris palju..eestis on igal õhtul WKSi klanniserver rahvast täis.. samalaadset uuemat alternatiivi eriti ei ole..FEAR on ehk lähim neist aga ka see ei paku seda fiilingut..quake3 laadne kiire madin tavaliste relvadega olevikus..
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aanz
HV kasutaja

liitunud: 24.06.2005




sõnum 25.12.2005 02:00:42 vasta tsitaadiga

väga tore idee...aga vot, kui tahate sellega kuulsust koguda siis tehke miskit sellist

http://files.moddb.com/176/Download-THE-BEST-MOD-IN-THE-WORLD-unsta/

ise mängisin seda kuskil 2h, väga fun:P


EDIT: ärge karke...et seda ''mod''i mängida ei pea olema sul doom-i arvuti peal:D

EDIT2: Endal plaanis teha GTA Vice City mod. seega kes on huvitatud 2-ht modelit tegema siis andke aga teada(aanz_1@hotmail.com)
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
silver010
HV veteran
silver010

liitunud: 31.10.2003




sõnum 25.12.2005 02:10:36 vasta tsitaadiga

aga kas diablo 2-l on muidu mingit modifikatsiooni vms, et saaks panna näiteks 1152x864 reso ja oleks ka battle.netiga ühilduv? icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aanz
HV kasutaja

liitunud: 24.06.2005




sõnum 25.12.2005 02:30:44 vasta tsitaadiga

www.games.moddb.com

kui otsid mod-e siis sealt leiad nii mõndagi:D thumbs_up.gif
Kindel pole kas seal on miskit aga ''kes otsib see leiab'' icon_exclaim.gif
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Marduuhin
HV Guru
Marduuhin

liitunud: 02.09.2004




sõnum 02.01.2006 11:19:14 vasta tsitaadiga

Muide mul tuli idee, millest mäng teha. Autode tuunimisest ja võidurallist on igasugu mänge. Aga miks mitte teha casemod'i pela? icon_biggrin.gif Saab ohutult korpust lõikuda ja pedemajakaid ridamisi valmistada. 8),
_________________
Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018
Kommentaarid: 128 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 108
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Programmeerimine »  teeme kamba peale oma mängu!! mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14, 15, 16  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.