Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  The Matrix: Path of Neo märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
HV veteran
HV vaatleja

liitunud: 04.10.2005




sõnum 01.11.2005 22:05:41 vasta tsitaadiga

Erksxx: "kuna midagi muud erilist tõesti mängus ei tundu olema, mis ETM-is ei olnud"
Kardan, et panid puusse sellega.. Ei väida, aga kardan seda.. Eks mäng näitab.. Liigne spekuleerimine enne mängu ei ole kuigi mõistlikt tegelt.. Võib rääkida selles, mis seal uut on, mis võimalused seal tulevad jne jne jne.. Aga seda ei oleks mõistlik arutleda, kas ta "hea" või "halb" saab olema..

_________________
thezone.myminicity.komm
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 02.11.2005 15:05:52 vasta tsitaadiga

HV veteran kirjutas:
Erksxx: "kuna midagi muud erilist tõesti mängus ei tundu olema, mis ETM-is ei olnud"
Kardan, et panid puusse sellega.. Ei väida, aga kardan seda.. Eks mäng näitab.. Liigne spekuleerimine enne mängu ei ole kuigi mõistlikt tegelt.. Võib rääkida selles, mis seal uut on, mis võimalused seal tulevad jne jne jne.. Aga seda ei oleks mõistlik arutleda, kas ta "hea" või "halb" saab olema..



Ei olegi mõistlik ? Mis on siis mõistlik ? Ma arvan, et mängu featuuridest pajatavad mängu tegijad ning reklaami kampaania niigi nii, et ei ole nagu mõtet korrata nende öeldut... Minu arvamus hetkel on kujunenud Path of Neo videodel, mis ei erine mitte sittagi ETM- ist. Jõle äge on küll tulistada in real time ja näha valgeid jurakaid heal juhul mingi 45 m\s välja lendamas relva torust. Julm tõeline tunne tuleb sisse, ETM-is oli nii ja kahjuks oli juba ühes videos näha seda sama. Kohutav lihtsalt. Peitku siis kasvõi ära see kuradi valge jurakas, et oleks rohkem tõelisem... Ning reaalsusest rääkides, kui bullet time käivituks siis ei peaks ühegi inimese liigutust olema võimalik näha, kui kuuli näed (siinkohal räägin siis neis kapslites maatriksi sees magavatest politseidest ja muudest energia tootjatest)... St. sellel hetkel peaks aeg praktiliselt seisma, et näha kuuli õhus... ja nu, mängus näedki kuuli õhus, kuid kiirusel 45 m\ s umbes, mille tõttu näed ka inimeste liikugutusi bullet time'i käivitades.

EDIT:
Tuletab meelde Max Payne ühte, kus bullet time'i käivitades ning vaenlasega nägudega vastamisi diagonaalselt joostes mingi 50 m kaugusel ning lastes vaenlase suunas kuuli, kus sa nägid teda, siis ühe sekundi pärast oli vaenlane juba kadunud sealt kohast ja vaenlane jooksis tavalise inimesele omase kiirusega kuuli eest ära ... Et nagu wtf, kuuli kiirus oligi siis umbes 50 m\s voi vahem isegi... MAx Payne ühes oli vähemalt reaalajas kuul ära peidetud.

See häiriski mind ETM-i juures kõige rohkem ning tundub, mitte ei VÄIDA, vaid tundub, nagu sama jama kantaks ka nuud siia üle... Tjah, loodetavasti on võimalik seekord ise sihtida. Ok, graafika graafikaks, kui mäng hea tuleb, siis ei häiri see 2003 aasta mootor kah. Õigemini 2003 aastal valminud mootor.[/b]


viimati muutis Vananematu 02.11.2005 15:12:35, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madness
HV veteran
madness

liitunud: 11.10.2004




sõnum 02.11.2005 15:08:26 vasta tsitaadiga

Ise olin ka enne suht kesisel arvamusel sellest mängust. Aga kuuldavasti said Wachowski vennad ikka päris tõsiselt mängu tegemise käigus kaasa lüüa ja see saab ainult hea asi olla. Tegid asjale uue alguse ja lõpu jne.
Kahju jah, et see siiski mingi PS2 port on..
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 02.11.2005 15:16:13 vasta tsitaadiga

madness kirjutas:
Ise olin ka enne suht kesisel arvamusel sellest mängust. Aga kuuldavasti said Wachowski vennad ikka päris tõsiselt mängu tegemise käigus kaasa lüüa ja see saab ainult hea asi olla. Tegid asjale uue alguse ja lõpu jne.
Kahju jah, et see siiski mingi PS2 port on..


See oli juba alguses teada, et filmilegi sisu andnud tegelased kaasa löövad, seda tegid nad ka ETM-is. Ning ma ütlen, et tänu neile säilitab see mäng veel mängu kuju. Süžee, sound on raudselt väga kõva. Selles ei ole kahtlustki, ning seda need vennad rohkem vaatavadki... Atari siiski väljaandjaks nii, et jah...
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HV veteran
HV vaatleja

liitunud: 04.10.2005




sõnum 02.11.2005 20:28:55 vasta tsitaadiga

Kule Erksxx, sinu bullet time probleemi kohta.. ET.. Arvad, et oleks bullettime oleks huvitavam, kui kogu pilt seisab liikumatult kuuli lennu ajal? Las need vaenlased liigutavad seal enne laksu.. Arvad, et mänguloojad mingid dumbassid on? See kerge liikuvus on effekti mõttes.. Mind näiteks pole see kunagi häirinud.. Häiriks vb isegi see, kui nad karvagi ei liigutaks, kui kuul teel nende poole oleks..
_________________
thezone.myminicity.komm
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 02.11.2005 20:41:48 vasta tsitaadiga

arvestades, et ETM oli 2003 aasta ainuke mäng, kus autorattad olid kandilised ning mootor on sama... siis mnjah
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 02.11.2005 20:53:31 vasta tsitaadiga

HV veteran kirjutas:
Kule Erksxx, sinu bullet time probleemi kohta.. ET.. Arvad, et oleks bullettime oleks huvitavam, kui kogu pilt seisab liikumatult kuuli lennu ajal? Las need vaenlased liigutavad seal enne laksu.. Arvad, et mänguloojad mingid dumbassid on? See kerge liikuvus on effekti mõttes.. Mind näiteks pole see kunagi häirinud.. Häiriks vb isegi see, kui nad karvagi ei liigutaks, kui kuul teel nende poole oleks..


See oleks, mis filmis oli icon_wink.gif Ning film mulle meeldiski, jäljendagu siis filmi võimalikult efektselt.
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
EvilKatarn
diivanilill
EvilKatarn

liitunud: 25.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.11.2005 22:01:16 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
arvestades, et ETM oli 2003 aasta ainuke mäng, kus autorattad olid kandilised ning mootor on sama... siis mnjah

Kuskil olid tegijad öeld kah et enam kandilisi rattaid ei tule.

ma väga loodan
Kommentaarid: 109 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 80
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mario153
HV veteran
Mario153

liitunud: 16.08.2004




sõnum 02.11.2005 22:23:13 vasta tsitaadiga

amddude kirjutas:
Scart kirjutas:
arvestades, et ETM oli 2003 aasta ainuke mäng, kus autorattad olid kandilised ning mootor on sama... siis mnjah

Kuskil olid tegijad öeld kah et enam kandilisi rattaid ei tule.

ma väga loodan


Nüüd tulevad sakilised icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 50
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 03.11.2005 00:22:36 vasta tsitaadiga

Täpilised ja karvased.
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HV veteran
HV vaatleja

liitunud: 04.10.2005




sõnum 03.11.2005 09:18:42 vasta tsitaadiga

Erksxx kirjutas:
HV veteran kirjutas:
Kule Erksxx, sinu bullet time probleemi kohta.. ET.. Arvad, et oleks bullettime oleks huvitavam, kui kogu pilt seisab liikumatult kuuli lennu ajal? Las need vaenlased liigutavad seal enne laksu.. Arvad, et mänguloojad mingid dumbassid on? See kerge liikuvus on effekti mõttes.. Mind näiteks pole see kunagi häirinud.. Häiriks vb isegi see, kui nad karvagi ei liigutaks, kui kuul teel nende poole oleks..


See oleks, mis filmis oli icon_wink.gif Ning film mulle meeldiski, jäljendagu siis filmi võimalikult efektselt.


Peab ikka filmid uuesti läbi vaatama.. Et kas seal lihtlabane ment bullet time ajal ligutas või mitte..
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 03.11.2005 10:58:14 vasta tsitaadiga

HV veteran kirjutas:
Erksxx kirjutas:
HV veteran kirjutas:
Kule Erksxx, sinu bullet time probleemi kohta.. ET.. Arvad, et oleks bullettime oleks huvitavam, kui kogu pilt seisab liikumatult kuuli lennu ajal? Las need vaenlased liigutavad seal enne laksu.. Arvad, et mänguloojad mingid dumbassid on? See kerge liikuvus on effekti mõttes.. Mind näiteks pole see kunagi häirinud.. Häiriks vb isegi see, kui nad karvagi ei liigutaks, kui kuul teel nende poole oleks..


See oleks, mis filmis oli icon_wink.gif Ning film mulle meeldiski, jäljendagu siis filmi võimalikult efektselt.


Peab ikka filmid uuesti läbi vaatama.. Et kas seal lihtlabane ment bullet time ajal ligutas või mitte..


Kle mees mõtle loogiliselt !!!
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madness
HV veteran
madness

liitunud: 11.10.2004




sõnum 03.11.2005 11:20:06 vasta tsitaadiga

Nii ei saa võtta, et kui kuulid liiguvad aegluubis, siis inimesed peaksid ka kohe seisma.. Neo suutis ju kuule lausa peatada, aga pahad liikusid ikka samamoodi nagu tavaliselt.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 03.11.2005 11:25:53 vasta tsitaadiga

madness kirjutas:
Nii ei saa võtta, et kui kuulid liiguvad aegluubis, siis inimesed peaksid ka kohe seisma.. Neo suutis ju kuule lausa peatada, aga pahad liikusid ikka samamoodi nagu tavaliselt.


Bullet Time - aeg liigub nii aeglaselt, et näeme kuuli liikumist, teades, et kuulid liiguvad vähemalt mingid sajad meetrid sekundis, on inimeste liikumise nägemine sel ajal võimatu, mõelge peaga inimesed, reaalses elus siiski kuulide eest ei põigeda.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madness
HV veteran
madness

liitunud: 11.10.2004




sõnum 03.11.2005 11:29:12 vasta tsitaadiga

Seda ma räägingi..reaalsusega pole siin mingit pistmist ja võivad väänata seda kuidas tahavad.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 03.11.2005 18:47:36 vasta tsitaadiga

madness kirjutas:
Seda ma räägingi..reaalsusega pole siin mingit pistmist ja võivad väänata seda kuidas tahavad.


Kurat raisk icon_smile.gif . Ma ju utlesingi eespool, või eeldasin, et teie mõtlete seda, et tavaliste pollarite liigutusi polegi voimalik naha, agendid ja need muud elukad olid ju arvuti programmid, kellel oli reageerimisaeg "väheke" kiirem... Ning neo lihtsalt eiras reegleid ja peatas kuulid, alguses ka põikes nende eest, kuid teised tavainimesed ja pollarid said ikkagi surma sest ei põigelnud ega reageerinud kiirelt...


EDIT:

Mingid uuemad skriinid
http://www.3dgamers.com/games/matrixpathneo/screenshots/
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 03.11.2005 19:00:27 vasta tsitaadiga

mnjah, raha on et wachowski vennad palgata aga selleks mitte, et korralik mootor osta... no comments
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madness
HV veteran
madness

liitunud: 11.10.2004




sõnum 03.11.2005 19:01:43 vasta tsitaadiga

Sa kohe pead millegi kallal virisema icon_razz.gif
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 03.11.2005 19:05:30 vasta tsitaadiga

madness kirjutas:
Sa kohe pead millegi kallal virisema icon_razz.gif


kas ma ei peaks? tegemist on Matrixi'ga, filmiga mis muutis täielikult filmimaailma ja selle põhjal ei suudeta müstiliste summade juures ühtegi korraliku mängu kokku klopsida?
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madness
HV veteran
madness

liitunud: 11.10.2004




sõnum 03.11.2005 19:07:15 vasta tsitaadiga

No mäng pole väljaski. Preview'de sõnul on selles mängus kõik hea, peale graafika mis natuke aegunud...sellest pole midagi hullu. Eks tuleb release date ära oodata icon_eek.gif
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.11.2005 19:27:12 vasta tsitaadiga

A a e e g g l l u u u u b b i i s s l l i i i i g g u u b b K k e e a a n n u . .
Kui filmi väärtus piirdus esimese osa tiitrite otsaga, miks peaks mängust asja saama?
Resident Evil tõestas, et mängu põhjal saab hea filmi teha (esimene osa, zombiaustajatele).
On olemas mõni filmi põhjal tehtud mäng, (või siis mängu põhjal tehtud film) mis väärib kriitikat?
Kommentaarid: 341 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 272
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zoig
HV veteran
Zoig

liitunud: 22.02.2003




sõnum 03.11.2005 19:36:02 vasta tsitaadiga

http://www.3dgamers.com/screenshots/games/matrixpathneo/429678/

graafika küll eriti kobe hetkel ei tundu... icon_rolleyes.gif

ps: tagumine tegelane hoiab teist mp5-te väga imelikult icon_question.gif

_________________
Et oleks raskem!
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 03.11.2005 19:45:30 vasta tsitaadiga

Zoig kirjutas:
http://www.3dgamers.com/screenshots/games/matrixpathneo/429678/

graafika küll eriti kobe hetkel ei tundu... icon_rolleyes.gif

ps: tagumine tegelane hoiab teist mp5-te väga imelikult icon_question.gif


Tüüp puhkab vasakut kätt lihtsalt. icon_smile.gif
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 03.11.2005 23:50:58 vasta tsitaadiga

ei noh... vauu.. glow on suutnud nad isegi peale suruda, aga rohkem polysid teha ei suuda ?
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
H!tman
Piiratud kasutaja
H!tman

liitunud: 22.03.2005




sõnum 09.11.2005 23:53:28 vasta tsitaadiga

kellelgi juba mäng olemas?
Kommentaarid: 43 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 3 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  The Matrix: Path of Neo mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.