Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Pihv
HV veteran
liitunud: 27.08.2002
|
06.10.2005 17:57:12
LCD garantii. |
|
|
Oskab keegi öelda kas 1 punase täpiga ekraanil vahetatakse ka monitor ringi?
LG FLATRON L1740PQN
Asi umbes 2,5 kuud vana, minu mäletamist mööda tekkis sinna kohe algul, iseenesest ei häiri kuid kui võimalik välja vahetada teeks seda siiski kasvõi juba hilisema ladusama müümise eesmärgil.
Valge taustal hakkab kohe silma, mängudes ei saa midagi aru.
Algul oli ka miskine sinine aga see kadus sama kiiresti kui tekkids kuid sellel punasel pole plaanis kuhugi minna
Saab selle vastu midagi teha või läheb see gar. alla, on kellelgi kogemusi?
Tänud.
|
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
93 |
|
tagasi üles |
|
|
MacAivar
Kreisi kasutaja
liitunud: 22.11.2002
|
06.10.2005 23:41:43
|
|
|
muidu nii8elda "ametlik garantii" on alates kahe v6i kolme surnud piksliga monitoridel
kuid samas, mul vahetati t88kuvar kaks korda ymber, sest ma lihtsalt ei saanud t88d teha,
kui taustal kogu aeg mingi teist v2rvi t2pp helendamas oli...
...virisesid ordi vennad mis virisesid aga ymber vahetati
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
SHOXi
HV kasutaja
liitunud: 13.09.2004
|
07.10.2005 12:57:18
|
|
|
endal on sinine täpp, mis on näha mustal taustal. lg eesti garantiist öeldi et vähemalt 3-4 surnud pixleit peab olema.
_________________ H| |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
MacAivar
Kreisi kasutaja
liitunud: 22.11.2002
|
07.10.2005 14:00:02
|
|
|
enne kui uue LCD ostate, _ALATI_ n6uda kuvari t88lepanekut
..kuigi jah, hiljem saab teinekord monitori ymber ka vahetada, k6ik oleneb sellest kuidas asja serveerida...
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
Pihv
HV veteran
liitunud: 27.08.2002
|
10.10.2005 21:37:24
|
|
|
Kui asjal on
Dead Pixel Policy Zero bright pixels
kas see katab ka neid värvilis dead pixleid?
hetkel 1 punane ja sinine .
Nii palju kui netist välja loen peaks sellel mudelil olema 3y warranty for ANY defective pixel.
Tundub et lasen asja ringi vahetada.
viimati muutis Pihv 10.10.2005 21:39:09, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
93 |
|
tagasi üles |
|
|
kristoka
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.06.2004
|
10.10.2005 21:39:03
|
|
|
Pihv kirjutas: |
Kui asjal on
Dead Pixel Policy Zero bright pixels
kas see katab ka neid värvilis dead pixleid?
hetkel 1 punane ja sinine . |
Nüüd küll garantiise.
Kristo
|
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
|
Ten
HV kasutaja
liitunud: 14.02.2003
|
10.10.2005 21:39:33
|
|
|
muide minul aitas see niinimetatud mudimine, ehk siis lihtsalt sõrmega avaldad natuke survet, mul kadus ära, mingi 2 nädala pärast tuli tagasi peale hullu vibratsiooni, aga siis tegin uuesti ja siiamaani(üle aasta juba) pole tagasi tulnud
_________________ Sõida . . . aga ära mölise . . . |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
Pihv
HV veteran
liitunud: 27.08.2002
|
10.10.2005 21:41:25
|
|
|
Ten kirjutas: |
muide minul aitas see niinimetatud mudimine, ehk siis lihtsalt sõrmega avaldad natuke survet, mul kadus ära, mingi 2 nädala pärast tuli tagasi peale hullu vibratsiooni, aga siis tegin uuesti ja siiamaani(üle aasta juba) pole tagasi tulnud |
kui tugevasti sa seda mudisid? lugesin ka kuskilt õrnalt proovisin , ei taha väga mudida ka, asi ikkagi suht uus alles ehk oleks garantii targem . asi K-st ostetud nalja saab, nendega kogu aeg mingi kamm ei taha nad midagi vahetada
|
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
93 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
10.10.2005 21:41:50
|
|
|
pihv, anna siis aga teada, kuidas garantiis läks
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Ten
HV kasutaja
liitunud: 14.02.2003
|
10.10.2005 21:45:56
|
|
|
no jõuga ikka surusin peale ja mudisin ...
_________________ Sõida . . . aga ära mölise . . . |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
Pihv
HV veteran
liitunud: 27.08.2002
|
12.10.2005 21:06:43
|
|
|
saatsin LG customer supporti e-maili, vaatab mis vastavad, kui on zero pixel warranty siis prindin välja ja vahetan ringi ei viitsi niisama tormama hakata
EDIT: Kel huvi tuvuda
http://www.computermarket.com.au/pdf/LG%20Pixel%20Policy%20v1.11.pdf
40 and 80 series >0 pixels
prindin selle välja.
Asi nüüd võeti garantiisse ja nagu eestis ikka venib siin kõik nagu tatt, asjaga pidi minema kuni 1 nädal, loodame et kauem ei lähe mis pole sugui välistatud .
Vahetuseks anti F700B LG mis polegi üldse paha monitor aga too isend oli ilma jalata, pilt täiesti pees, värvid sassis, pilt väga udune jne.
|
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
93 |
|
tagasi üles |
|
|
marttisiitsman
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.03.2003
|
16.10.2005 14:20:34
|
|
|
Garantii tingimused on kõigil monitoridel samad, olenemata müügifirmast?
LG puhul 3-4 pikslit?
Esimest korda sisse lülitades oli 1 surnud piksel (sinine). Nüüd vaatan, et üks veel juurde tekkinud (roheline-punane) ning kui kõõritasin seda pikslit, siis ennäe 2 tükki koguni
Sellisel juhul läheb garantii alla või mis?
Asi vaid kuu aega vana
|
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
|
Pihv
HV veteran
liitunud: 27.08.2002
|
20.10.2005 17:28:04
|
|
|
londiste kirjutas: |
pihv, anna siis aga teada, kuidas garantiis läks |
Niisiis juba 1,5 nädalat möödas, tervelt nädala seisis asi Central service riiulil, kuna ega nad ju enne ei teadnud et seda parandada ei saa ja tuleb ringi vahetada. Kui siis järjekord käes anti asi edasi maaletoojale (loomulikult kui olin ise neile 2 korda helistanud ja asjad käima lükanud) . Seega central service hoidis minu monitori 1 nädala mõttetult enda käes, väga ebameeldiv esimene ja arvatavasti ka viimane kontakt nendega. Meistri käest sain kuidagi maaletooja numbri. Seal kõik väga meeldiv ja viisakas, helistasin teisip. ja kuna nad alles samal päeval olid selle nõude saanud siis oli arusaadav et asi võtab aega ja lubati neljap. uus anda. No nii siis täna pidin jällegi ise kaks korda helistama et teada saada mis siis toimub. Vahepalaks võin öelda et esimese kontakti ajal nad kinnitasid jah et minu mudelil L1740PQN on 0 surnud piksli garantii.
Tuleb välja et neil eestis ladu pole ja ajavad asju läbi Leedu ja enne esmasp. teisip. kuidagi ei saa, kahjuks loomulikult. Noh eks ma siis ootan veel mõned päevad, hea et omale asendus monitori sain sest see mis Central Servicest anti, no selle võivad nad omale teadagi kuhu pista.
Igal juhul järeldus sellest MITTE KUNAGI ei maksa osta midagi suuremat K -arvutisalongist, nende garantii käib läbi kolme firma ja uut monitori tuleb kusagilt leedust taga ajada. Hea seegi et uus lubati ja ma palun jumalat et see oleks korras, enam seda rada küll läbida ei taha.
Ostke Ordist nad peaks ise olema maaletoojad ja kunagi kui ostsin ka monitori ja pilt oli ühest servast väheke tumedan sain kohe uue monitori vastu, läks umbes 5min. Eks inimene oma vigadest õpib, mina sain oma vitsad kätte.
|
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
93 |
|
tagasi üles |
|
|
|