Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
02.10.2005 20:32:55
|
|
|
ajuNolk kirjutas: |
Teeks nii, et kõik, kes mängivad Gameland serveris, paigutakse mingil moel HV ka oma nime sisse...
Minul on .EST@HV
Ning proovige vähem seda toikapüssi kasutada
Mina kasutan näiteks esimest kolme relva ja siis neid mida levelist või teiste käest saab...
Siis veits huvitavam või nii... |
jumala närvi ajab mind üldse see toika püss, kuradi ebareaalne jura, kuid tappab hästi, samas ma ise üldse seda ei kasuta, kuna tahan paremat fiilingut saada. Kasutan ikka combat shotguni ja mingi automatic rifle või midagi ja palju granaate, pooled killidest teen granaatidega, õigemini need ei ole killid vaid tapatalgud
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Le Inc
HV Guru

liitunud: 06.09.2002
|
02.10.2005 21:08:28
|
|
|
Sellisel juhul on slow motion puhas petukaup ... kui mäng peatab osadel mängijatel mängu, samas teised naudivad lihtsat killimist. Tegelt ei saa, kui üldse, olla ühel mängijal slow m. kiirem, vastasel juhul tunneks üks osapool korraks mängu kinnijäämist, et kompenseerida vastaste poolt tekitatud kunstlikku "läägi" (saage aru mäng toimub reaalajas .. üks mängija ei saa ajas ette minna või maha jääda). SP on asi vahva, aga MP mittevajalik .. rikub rütmi ära
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
02.10.2005 21:16:08
|
|
|
Le Inc kirjutas: |
Sellisel juhul on slow motion puhas petukaup ... kui mäng peatab osadel mängijatel mängu, samas teised naudivad lihtsat killimist. Tegelt ei saa, kui üldse, olla ühel mängijal slow m. kiirem, vastasel juhul tunneks üks osapool korraks mängu kinnijäämist, et kompenseerida vastaste poolt tekitatud kunstlikku "läägi" (saage aru mäng toimub reaalajas .. üks mängija ei saa ajas ette minna või maha jääda). SP on asi vahva, aga MP mittevajalik .. rikub rütmi ära  |
vaidlen vastu, mp on vägagi fiilingurikas, actionit saab nii, et tappab. Parim mp imo ausalt öeldes. Visuaalsed efektid on lihtsalt rabavad, sound ja kõik juurde - ülikõva. Suitsupilvest jooksed läbi, laibad kõik maas, osad käed veel ripuvad kuskil kastide otsas ja keha tükid koos klaasikildudega veritsevad maas, ja siis suitsupilvest tulevad nähtavale uued vaenlased, viskad ühe granaadi ja buum, suitsupilv asendub verepilvega, metsikult võimas asi. Samas sa ei pea liituma serveritega, kus slowmo. sees on. Väga kaif on mängida ilma selleta, päris palju on antud valida, kui hostid mp-d. Saad jooksukiirust valida, cs tagujad saavad jätkata samal kiirusel ja teised aeglasemalt, kui vastavad seaded valitakse, relvavalikut saab piirata ja veel muidku asju valida. Väga pro mp on.
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
ajuNolk
HV veteran

liitunud: 10.07.2003
|
02.10.2005 21:19:34
|
|
|
Le Inc, ma ei saa enam aru, mida sa üritad meile selgeks teha?
Mängi siis ise, kui sa ei saa aru, kuidas see värk toimib...
Mis laggist sa räägid, kui sa ei tea, kuidas see SM töötab, siis miks sa mõtled siin enda loogilist seletust asjale välja... Minu meelest on slow m. täiesti paigas ja nii nagu on, võiks ka jääda...
Ikkagi, kastage vähem seda kuradi toikapüssi, ma saan aru jah, et ta on täpne ja niidab hästi, aga see ongi selle asja juures nõme, palju mõnusam on käsipüssidega, pumbaga või tavalise automaadiga madistada...
|
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nu
HV Guru

liitunud: 21.12.2001
|
02.10.2005 21:30:49
|
|
|
see HV penetrator pole minuarust nii hull midagi. Mind ajavad närvi hoopis need unarmed attacki vennad.
ei teagi miks. vb sellepärast et nad mulle koguaeg 1:0 teevad
_________________ DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss |
|
Kommentaarid: 177 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mario153
HV veteran

liitunud: 16.08.2004
|
02.10.2005 21:34:32
|
|
|
Sai siis uus isiklik rekord tehtud.....Score 495
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
 |
ziiga
HV vaatleja

liitunud: 09.03.2005
|
02.10.2005 21:52:36
|
|
|
BF2 jäi igatahes tahaplaanile
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mario153
HV veteran

liitunud: 16.08.2004
|
02.10.2005 22:40:47
|
|
|
Kusjuures olen tähele pannud, et eriti hyper scooride vennad kasutavad põhiliselt automaate(headshot) ja siis seda sinise kiire relva....Loomulikult saab ka toikapüssiga väga head scoori teha, aga rohkem on ta ikkagi Fun-i pärast....Sobib sinna ideaalselt...
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
 |
corvette
HV veteran
liitunud: 17.02.2003
|
02.10.2005 23:21:28
|
|
|
Le Inc kirjutas: |
Sellisel juhul on slow motion puhas petukaup ... kui mäng peatab osadel mängijatel mängu, samas teised naudivad lihtsat killimist. Tegelt ei saa, kui üldse, olla ühel mängijal slow m. kiirem, vastasel juhul tunneks üks osapool korraks mängu kinnijäämist, et kompenseerida vastaste poolt tekitatud kunstlikku "läägi" (saage aru mäng toimub reaalajas .. üks mängija ei saa ajas ette minna või maha jääda). SP on asi vahva, aga MP mittevajalik .. rikub rütmi ära  |
Sa ei saa aru Vaata, ma seletan.
Ütleme, et mängul on kaks kiirust (nii nagu sina väidad), kiirus A ja kiirus B. Kiirus A tähistab normaalset aega väärtusega 1 ning kiirus B tähistab aegluubis kiirust väärtusega 0.5. Ehk kiirus B on kiirus A'st 2x väiksem (loe aeglasem).
Mängitakse mängu kiirusel A kus kõik mängijad üle maailma näevad ühesugust kiirust. Kuid ühel mängijast on Jõud (loe kollase helendava tulega mingi ASI) manipuleerida kiirusega, ta lülitab sisse aegluubis effekti ning kõik mängijad selles serveris ülemaailma näevad kuidas tegevus toimub kiirusel B, ehk poole aeglasemalt. AGA, mitte päris kõik ei toimu kiirusel 0.5. Siit ka asja kasulikkuse tegur. Sellel mängiljal, kellel on see ASI, toimib kolmas kiirus, ehk kiirus C väärtusega 0.75. See tähendab, et tema ei näe maailma sama kiirusega mis teised, vaid tema saab liikuda veidi kiiremini kui teised. Täpselt sama näevad ka teised, kes poole aeglasemalt ringi liiguvad. Nad näevad kuidas kiirusemanipuleerja(ehk selle ASJA omanik) saab neist liikuda kiiremini ehk kiirusel 0.75
Kas selgitasin arusaadavalt?
Mario153 kirjutas: |
....Loomulikult saab ka toikapüssiga väga head scoori teha, aga rohkem on ta ikkagi Fun-i pärast....Sobib sinna ideaalselt...  |
Mulle kaa see püss meeldib
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
 |
Viilutaja
HV Guru

liitunud: 28.07.2002
|
03.10.2005 00:33:54
|
|
|
kas see gameland servu maas? Ei leidnud nagu enam ülesse
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
ziiga
HV vaatleja

liitunud: 09.03.2005
|
03.10.2005 01:07:15
|
|
|
corvette kirjutas: |
Sa ei saa aru icon_smile.gif Vaata, ma seletan.
Ütleme, et mängul on kaks kiirust (nii nagu sina väidad), kiirus A ja kiirus B. Kiirus A tähistab normaalset aega väärtusega 1 ning kiirus B tähistab aegluubis kiirust väärtusega 0.5. Ehk kiirus B on kiirus A'st 2x väiksem (loe aeglasem).
Mängitakse mängu kiirusel A kus kõik mängijad üle maailma näevad ühesugust kiirust. Kuid ühel mängijast on Jõud (loe kollase helendava tulega mingi ASI) manipuleerida kiirusega, ta lülitab sisse aegluubis effekti ning kõik mängijad selles serveris ülemaailma näevad kuidas tegevus toimub kiirusel B, ehk poole aeglasemalt. AGA, mitte päris kõik ei toimu kiirusel 0.5. Siit ka asja kasulikkuse tegur. Sellel mängiljal, kellel on see ASI, toimib kolmas kiirus, ehk kiirus C väärtusega 0.75. See tähendab, et tema ei näe maailma sama kiirusega mis teised, vaid tema saab liikuda veidi kiiremini kui teised. Täpselt sama näevad ka teised, kes poole aeglasemalt ringi liiguvad. Nad näevad kuidas kiirusemanipuleerja(ehk selle ASJA omanik) saab neist liikuda kiiremini ehk kiirusel 0.75
Kas selgitasin arusaadavalt? |
see on nüüd küll hästi ära seletatut ja kui keegi ei saa aru siis peab küll midagi viga olema..
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Venturi
HV kasutaja

liitunud: 06.12.2004
|
03.10.2005 02:10:03
|
|
|
Viilutaja kirjutas: |
kas see gameland servu maas? Ei leidnud nagu enam ülesse  |
ma ei leidnud juba 8'sast seda enam üles
[edit]
PS.
September 28, 2005 - The November issue of PC Gamer has the first review of Monolith's F.E.A.R. calling it THE BEST GAME EVAH. Okay, just kidding about that part, but it was awarded a very strong 92% score. They seemed to dig the combat, narrative, creepy environments and movie quality audio.Word is the single player portion is around 10-hours long. F.E.A.R. hits stores in about 3 weeks.
-- Robert 'Apache' Howarth
SP'd oleks võind rohkem olla sellel pelil
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Marduuhin
HV Guru

liitunud: 02.09.2004
|
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
108 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001

|
03.10.2005 07:28:20
|
|
|
512 oleks min jah...
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
Le Inc
HV Guru

liitunud: 06.09.2002
|
03.10.2005 08:15:08
|
|
|
Mnjah, enne magama minekut turgatas pähe, et mängu kiirust saab maha tõmmata ka mängusiseselt ehk server ise ütleb kuna ja kes peab kui kiiresti liikuma (kuigi miks ei ole SM siis kõigile võrdne!?). Ikkagi minu kogemused selle SM on igati "pahad" ... miskipärast just siis asi aktiveeriti kui mingi vend seljataga kallale kargab või siis kui mul laadimine parasjagu käsil, pluss see et asi tuleb ootamatult. Paraku tekib ka siin "rampage" efekt nagu UT2004 ning kui miski muu seda ära ei riku siis SM kindlasti.
SM - Slow Motion.
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
madness
HV veteran

liitunud: 11.10.2004
|
03.10.2005 09:35:14
|
|
|
Seepärast ongi slow-motion omajal eelis, et sulle tuleb see ootamatult.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
03.10.2005 13:18:51
|
|
|
keegi ei käse kellelgi slow motioniga varustatud serveritega liituda.
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Le Inc
HV Guru

liitunud: 06.09.2002
|
03.10.2005 14:44:29
|
|
|
Erksxx kirjutas: |
keegi ei käse kellelgi slow motioniga varustatud serveritega liituda. |
Tõsi, ma gameland.ee serveris käisin. Imelikul kombel SM'itasid ikka need ühed ja samad vennad ...
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
03.10.2005 15:18:04
|
|
|
selle slomo eelis ongi see, et saa see junn enda teami kätte siis saate väheke kasu, tapetakse ära see hoidja ning võetakse ära teilt see slomo jublake saab vastastiim kasu...
ja kiiremini ei liigu vaid see aktiveerija vaid kogu tiim...
slomo effekti seletaksin ise nii: kui aktiveerub SloMo mode, siis mängu kell aeglustub ~10-20% peale, kõik vastastiimi vennad liiguvad ka vastava kiirusega, kuid aktiveerija tiimi vennad liiguvad samal ajal 2x kiirusega...
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
ziiga
HV vaatleja

liitunud: 09.03.2005
|
03.10.2005 17:11:26
|
|
|
ja sellele kes seda SM´it veab tiksub iga natukese aja jooksul 1 punkt...
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
03.10.2005 18:27:26
|
|
|
et osadel oli probleeme selle SloMo ülesleidmisega, siis tegin sellest ka pildikese teile
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kellogg's
HV kasutaja

liitunud: 02.01.2004
|
03.10.2005 19:37:25
|
|
|
Miks sa nii pa5a graafikaga mängid? Võta varjud maha, siis vahest saad paarikordse AA ka peale pandud?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
03.10.2005 19:47:25
|
|
|
mul on 17'' lcd, sellega pole see ruudulisus nii palju näha (st monitor teeb ise omamoodi AA, kui piksel satub monitoril kahe piksli vahekohta), pealegi ei ole mul aega neid servasid jälgida, niikuinii on pidevalt suitsupilv ümber mille seest pole servasid näha...
seega mul savi... varjusid ei võta mingi hinna eest maha, need on liiga kõvad
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrikU
HV veteran

liitunud: 14.12.2001
|
03.10.2005 23:45:02
|
|
|
Kellogg's kirjutas: |
Miks sa nii pa5a graafikaga mängid? Võta varjud maha, siis vahest saad paarikordse AA ka peale pandud? |
Ei teeks iialgi sellist asja
Mängu sisesed detailid ennekõige (need mängu loojatelt) ja siis alles AA ja muud asjad...
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kellogg's
HV kasutaja

liitunud: 02.01.2004
|
04.10.2005 07:24:07
|
|
|
Minu arust on varjud kõige mõttetumad asjad eriti pimedates FEARi koridorites.
Näiteks Battlefield 2's on küll parem ohverdada AA, et saaks varjud peale jätta, sest seal on nagu selline suur pind ja saad rohkem varje jälgida.
Ning varjud pole ju detailid.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
|