Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  FEAR - First Encounter Assault Recon märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 64, 65, 66  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 02.10.2005 20:32:55 vasta tsitaadiga

ajuNolk kirjutas:
Teeks nii, et kõik, kes mängivad Gameland serveris, paigutakse mingil moel HV ka oma nime sisse...
Minul on .EST@HV
Ning proovige vähem seda toikapüssi kasutada icon_razz.gif
Mina kasutan näiteks esimest kolme relva ja siis neid mida levelist või teiste käest saab...
Siis veits huvitavam või nii...


jumala närvi ajab mind üldse see toika püss, kuradi ebareaalne jura, kuid tappab hästi, samas ma ise üldse seda ei kasuta, kuna tahan paremat fiilingut saada. Kasutan ikka combat shotguni ja mingi automatic rifle või midagi ja palju granaate, pooled killidest teen granaatidega, õigemini need ei ole killid vaid tapatalgud icon_smile.gif
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Le Inc
HV Guru
Le Inc

liitunud: 06.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.10.2005 21:08:28 vasta tsitaadiga

Sellisel juhul on slow motion puhas petukaup ... kui mäng peatab osadel mängijatel mängu, samas teised naudivad lihtsat killimist. Tegelt ei saa, kui üldse, olla ühel mängijal slow m. kiirem, vastasel juhul tunneks üks osapool korraks mängu kinnijäämist, et kompenseerida vastaste poolt tekitatud kunstlikku "läägi" (saage aru mäng toimub reaalajas .. üks mängija ei saa ajas ette minna või maha jääda). SP on asi vahva, aga MP mittevajalik .. rikub rütmi ära icon_lol.gif
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 02.10.2005 21:16:08 vasta tsitaadiga

Le Inc kirjutas:
Sellisel juhul on slow motion puhas petukaup ... kui mäng peatab osadel mängijatel mängu, samas teised naudivad lihtsat killimist. Tegelt ei saa, kui üldse, olla ühel mängijal slow m. kiirem, vastasel juhul tunneks üks osapool korraks mängu kinnijäämist, et kompenseerida vastaste poolt tekitatud kunstlikku "läägi" (saage aru mäng toimub reaalajas .. üks mängija ei saa ajas ette minna või maha jääda). SP on asi vahva, aga MP mittevajalik .. rikub rütmi ära icon_lol.gif



vaidlen vastu, mp on vägagi fiilingurikas, actionit saab nii, et tappab. Parim mp imo ausalt öeldes. Visuaalsed efektid on lihtsalt rabavad, sound ja kõik juurde - ülikõva. Suitsupilvest jooksed läbi, laibad kõik maas, osad käed veel ripuvad kuskil kastide otsas ja keha tükid koos klaasikildudega veritsevad maas, ja siis suitsupilvest tulevad nähtavale uued vaenlased, viskad ühe granaadi ja buum, suitsupilv asendub verepilvega, metsikult võimas asi. Samas sa ei pea liituma serveritega, kus slowmo. sees on. Väga kaif on mängida ilma selleta, päris palju on antud valida, kui hostid mp-d. Saad jooksukiirust valida, cs tagujad saavad jätkata samal kiirusel ja teised aeglasemalt, kui vastavad seaded valitakse, relvavalikut saab piirata ja veel muidku asju valida. Väga pro mp on.
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ajuNolk
HV veteran
ajuNolk

liitunud: 10.07.2003




sõnum 02.10.2005 21:19:34 vasta tsitaadiga

Le Inc, ma ei saa enam aru, mida sa üritad meile selgeks teha? icon_confused.gif
Mängi siis ise, kui sa ei saa aru, kuidas see värk toimib...
Mis laggist sa räägid, kui sa ei tea, kuidas see SM töötab, siis miks sa mõtled siin enda loogilist seletust asjale välja... Minu meelest on slow m. täiesti paigas ja nii nagu on, võiks ka jääda...
Ikkagi, kastage vähem seda kuradi toikapüssi, ma saan aru jah, et ta on täpne ja niidab hästi, aga see ongi selle asja juures nõme, palju mõnusam on käsipüssidega, pumbaga või tavalise automaadiga madistada...
Kommentaarid: 125 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 121
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nu
HV Guru
Nu

liitunud: 21.12.2001




sõnum 02.10.2005 21:30:49 vasta tsitaadiga

see HV penetrator pole minuarust nii hull midagi. Mind ajavad närvi hoopis need unarmed attacki vennad.
ei teagi miks. vb sellepärast et nad mulle koguaeg 1:0 teevad icon_mad.gif

_________________
DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss
Kommentaarid: 177 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mario153
HV veteran
Mario153

liitunud: 16.08.2004




sõnum 02.10.2005 21:34:32 vasta tsitaadiga

Sai siis uus isiklik rekord tehtud.....Score 495 icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 50
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ziiga
HV vaatleja
ziiga

liitunud: 09.03.2005




sõnum 02.10.2005 21:52:36 vasta tsitaadiga

BF2 jäi igatahes tahaplaanile icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Mario153
HV veteran
Mario153

liitunud: 16.08.2004




sõnum 02.10.2005 22:40:47 vasta tsitaadiga

Kusjuures olen tähele pannud, et eriti hyper scooride vennad kasutavad põhiliselt automaate(headshot) ja siis seda sinise kiire relva....Loomulikult saab ka toikapüssiga väga head scoori teha, aga rohkem on ta ikkagi Fun-i pärast....Sobib sinna ideaalselt... thumbs_up.gif
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 50
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
corvette
HV veteran

liitunud: 17.02.2003




sõnum 02.10.2005 23:21:28 vasta tsitaadiga

Le Inc kirjutas:
Sellisel juhul on slow motion puhas petukaup ... kui mäng peatab osadel mängijatel mängu, samas teised naudivad lihtsat killimist. Tegelt ei saa, kui üldse, olla ühel mängijal slow m. kiirem, vastasel juhul tunneks üks osapool korraks mängu kinnijäämist, et kompenseerida vastaste poolt tekitatud kunstlikku "läägi" (saage aru mäng toimub reaalajas .. üks mängija ei saa ajas ette minna või maha jääda). SP on asi vahva, aga MP mittevajalik .. rikub rütmi ära icon_lol.gif

Sa ei saa aru icon_smile.gif Vaata, ma seletan.
Ütleme, et mängul on kaks kiirust (nii nagu sina väidad), kiirus A ja kiirus B. Kiirus A tähistab normaalset aega väärtusega 1 ning kiirus B tähistab aegluubis kiirust väärtusega 0.5. Ehk kiirus B on kiirus A'st 2x väiksem (loe aeglasem).
Mängitakse mängu kiirusel A kus kõik mängijad üle maailma näevad ühesugust kiirust. Kuid ühel mängijast on Jõud (loe kollase helendava tulega mingi ASI) manipuleerida kiirusega, ta lülitab sisse aegluubis effekti ning kõik mängijad selles serveris ülemaailma näevad kuidas tegevus toimub kiirusel B, ehk poole aeglasemalt. AGA, mitte päris kõik ei toimu kiirusel 0.5. Siit ka asja kasulikkuse tegur. Sellel mängiljal, kellel on see ASI, toimib kolmas kiirus, ehk kiirus C väärtusega 0.75. See tähendab, et tema ei näe maailma sama kiirusega mis teised, vaid tema saab liikuda veidi kiiremini kui teised. Täpselt sama näevad ka teised, kes poole aeglasemalt ringi liiguvad. Nad näevad kuidas kiirusemanipuleerja(ehk selle ASJA omanik) saab neist liikuda kiiremini ehk kiirusel 0.75

Kas selgitasin arusaadavalt? icon_razz.gif

Mario153 kirjutas:
....Loomulikult saab ka toikapüssiga väga head scoori teha, aga rohkem on ta ikkagi Fun-i pärast....Sobib sinna ideaalselt... thumbs_up.gif

Mulle kaa see püss meeldib thumbs_up.gif
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.10.2005 00:33:54 vasta tsitaadiga

kas see gameland servu maas? Ei leidnud nagu enam ülesse icon_neutral.gif
Kommentaarid: 224 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ziiga
HV vaatleja
ziiga

liitunud: 09.03.2005




sõnum 03.10.2005 01:07:15 vasta tsitaadiga

corvette kirjutas:
Sa ei saa aru icon_smile.gif Vaata, ma seletan.
Ütleme, et mängul on kaks kiirust (nii nagu sina väidad), kiirus A ja kiirus B. Kiirus A tähistab normaalset aega väärtusega 1 ning kiirus B tähistab aegluubis kiirust väärtusega 0.5. Ehk kiirus B on kiirus A'st 2x väiksem (loe aeglasem).
Mängitakse mängu kiirusel A kus kõik mängijad üle maailma näevad ühesugust kiirust. Kuid ühel mängijast on Jõud (loe kollase helendava tulega mingi ASI) manipuleerida kiirusega, ta lülitab sisse aegluubis effekti ning kõik mängijad selles serveris ülemaailma näevad kuidas tegevus toimub kiirusel B, ehk poole aeglasemalt. AGA, mitte päris kõik ei toimu kiirusel 0.5. Siit ka asja kasulikkuse tegur. Sellel mängiljal, kellel on see ASI, toimib kolmas kiirus, ehk kiirus C väärtusega 0.75. See tähendab, et tema ei näe maailma sama kiirusega mis teised, vaid tema saab liikuda veidi kiiremini kui teised. Täpselt sama näevad ka teised, kes poole aeglasemalt ringi liiguvad. Nad näevad kuidas kiirusemanipuleerja(ehk selle ASJA omanik) saab neist liikuda kiiremini ehk kiirusel 0.75

Kas selgitasin arusaadavalt?


see on nüüd küll hästi ära seletatut ja kui keegi ei saa aru siis peab küll midagi viga olema.. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Venturi
HV kasutaja
Venturi

liitunud: 06.12.2004




sõnum 03.10.2005 02:10:03 vasta tsitaadiga

Viilutaja kirjutas:
kas see gameland servu maas? Ei leidnud nagu enam ülesse icon_neutral.gif


ma ei leidnud juba 8'sast seda enam üles icon_sad.gif

[edit]

PS.

September 28, 2005 - The November issue of PC Gamer has the first review of Monolith's F.E.A.R. calling it THE BEST GAME EVAH. Okay, just kidding about that part, but it was awarded a very strong 92% score. They seemed to dig the combat, narrative, creepy environments and movie quality audio.Word is the single player portion is around 10-hours long. F.E.A.R. hits stores in about 3 weeks.
-- Robert 'Apache' Howarth

SP'd oleks võind rohkem olla sellel pelil icon_sad.gif
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Marduuhin
HV Guru
Marduuhin

liitunud: 02.09.2004




sõnum 03.10.2005 07:16:42 vasta tsitaadiga

Krt te ajasite oma jutuga mulle isu peale.. icon_razz1.gif
256st RAMist jääb ilmselt väheseks? 512 oleks miinimum?? icon_rolleyes.gif

_________________
Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018
Kommentaarid: 128 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 108
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001



Online

sõnum 03.10.2005 07:28:20 vasta tsitaadiga

512 oleks min jah...
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Le Inc
HV Guru
Le Inc

liitunud: 06.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.10.2005 08:15:08 vasta tsitaadiga

Mnjah, enne magama minekut turgatas pähe, et mängu kiirust saab maha tõmmata ka mängusiseselt ehk server ise ütleb kuna ja kes peab kui kiiresti liikuma (kuigi miks ei ole SM siis kõigile võrdne!?). Ikkagi minu kogemused selle SM on igati "pahad" ... miskipärast just siis asi aktiveeriti kui mingi vend seljataga kallale kargab või siis kui mul laadimine parasjagu käsil, pluss see et asi tuleb ootamatult. Paraku tekib ka siin "rampage" efekt nagu UT2004 ning kui miski muu seda ära ei riku siis SM kindlasti.

SM - Slow Motion.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madness
HV veteran
madness

liitunud: 11.10.2004




sõnum 03.10.2005 09:35:14 vasta tsitaadiga

Seepärast ongi slow-motion omajal eelis, et sulle tuleb see ootamatult.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 03.10.2005 13:18:51 vasta tsitaadiga

keegi ei käse kellelgi slow motioniga varustatud serveritega liituda.
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Le Inc
HV Guru
Le Inc

liitunud: 06.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.10.2005 14:44:29 vasta tsitaadiga

Erksxx kirjutas:
keegi ei käse kellelgi slow motioniga varustatud serveritega liituda.


Tõsi, ma gameland.ee serveris käisin. Imelikul kombel SM'itasid ikka need ühed ja samad vennad ...
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 03.10.2005 15:18:04 vasta tsitaadiga

selle slomo eelis ongi see, et saa see junn enda teami kätte siis saate väheke kasu, tapetakse ära see hoidja ning võetakse ära teilt see slomo jublake saab vastastiim kasu...
ja kiiremini ei liigu vaid see aktiveerija vaid kogu tiim...

slomo effekti seletaksin ise nii: kui aktiveerub SloMo mode, siis mängu kell aeglustub ~10-20% peale, kõik vastastiimi vennad liiguvad ka vastava kiirusega, kuid aktiveerija tiimi vennad liiguvad samal ajal 2x kiirusega...
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ziiga
HV vaatleja
ziiga

liitunud: 09.03.2005




sõnum 03.10.2005 17:11:26 vasta tsitaadiga

ja sellele kes seda SM´it veab tiksub iga natukese aja jooksul 1 punkt...
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 03.10.2005 18:27:26 vasta tsitaadiga

et osadel oli probleeme selle SloMo ülesleidmisega, siis tegin sellest ka pildikese teile
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kellogg's
HV kasutaja
Kellogg's

liitunud: 02.01.2004




sõnum 03.10.2005 19:37:25 vasta tsitaadiga

Miks sa nii pa5a graafikaga mängid? Võta varjud maha, siis vahest saad paarikordse AA ka peale pandud?
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 03.10.2005 19:47:25 vasta tsitaadiga

mul on 17'' lcd, sellega pole see ruudulisus nii palju näha (st monitor teeb ise omamoodi AA, kui piksel satub monitoril kahe piksli vahekohta), pealegi ei ole mul aega neid servasid jälgida, niikuinii on pidevalt suitsupilv ümber mille seest pole servasid näha...
seega mul savi... varjusid ei võta mingi hinna eest maha, need on liiga kõvad icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrikU
HV veteran
KrikU

liitunud: 14.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.10.2005 23:45:02 vasta tsitaadiga

Kellogg's kirjutas:
Miks sa nii pa5a graafikaga mängid? Võta varjud maha, siis vahest saad paarikordse AA ka peale pandud?


Ei teeks iialgi sellist asja icon_eek.gif
Mängu sisesed detailid ennekõige (need mängu loojatelt) ja siis alles AA ja muud asjad...
Kommentaarid: 129 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 119
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Kellogg's
HV kasutaja
Kellogg's

liitunud: 02.01.2004




sõnum 04.10.2005 07:24:07 vasta tsitaadiga

Minu arust on varjud kõige mõttetumad asjad eriti pimedates FEARi koridorites.
Näiteks Battlefield 2's on küll parem ohverdada AA, et saaks varjud peale jätta, sest seal on nagu selline suur pind ja saad rohkem varje jälgida.
Ning varjud pole ju detailid.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  FEAR - First Encounter Assault Recon mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 64, 65, 66  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.