Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Age of Empires III: Age of Discovery märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 31, 32, 33  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 15.09.2005 12:40:21 vasta tsitaadiga

see on juba yhe teise mängu teema kus asju lohistatakse sinna kuhu vaja, kuid see oleks loomulikult kena detail icon_smile.gif
_________________
/allkiri
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madmel
HV veteran
madmel

liitunud: 21.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.09.2005 12:50:23 vasta tsitaadiga

Ma kardan, et ainult selline pidev lohistamine ühest kohast teise ja eriti suure mapi korral, võib viia mängu tüütavalt
pikaks....ehk siis selline venimis tunne tuleb icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Firefly
HV Guru
Firefly

liitunud: 26.02.2004




sõnum 15.09.2005 13:56:24 vasta tsitaadiga

Üks asi häiris mind veel, et püssimehed lasevad läbi müüri icon_neutral.gif
Kommentaarid: 151 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 141
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draco
HV veteran
Draco

liitunud: 15.09.2005



Online

sõnum 15.09.2005 16:02:08 vasta tsitaadiga

kas see demo win64 peal töötab? on keegi proovinud? või on tulemas mingi 64bit vers kah?
_________________
Purgatory Judgement
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kellogg's
HV kasutaja
Kellogg's

liitunud: 02.01.2004




sõnum 15.09.2005 16:30:16 vasta tsitaadiga

Noname kirjutas:

ja siis ootab kuni vennikesed jooksevad, kiiremini saaks aga koguaeg uut maja metsale lähemale teha, et töölised puud käes teise kaardi otsa jooksma ei peaks.


Kõva strateegia küll icon_rolleyes.gif

Aga muidu jah, eks pidi küll seda "wood shacki" igale poole ehitama.
Kord oli naljakas, kui mul oli s1taks puud vaja ja kui üritasin woodshacki ehitada, siis ütles, et "you don't have enough wood to build a wood shack".
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Luury
HV kasutaja

liitunud: 30.03.2005




sõnum 15.09.2005 16:33:07 vasta tsitaadiga

See on jah hea, et ei pea enam tassima asju majakestesse, vaid automaatselt läheb. See thumbs_up.gif
_________________
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Shelby-SV
Jõulud On Läbi!
Shelby-SV

liitunud: 27.08.2004




sõnum 15.09.2005 16:35:57 vasta tsitaadiga

PlatoonSgtElias kirjutas:
Sellest ei saa ise ka aru kes loll otsustas, et nüüd hakivad mehed puid ja puit kohe tuleb kohale ja nad ei pea kuhugi seda viima... nagu kaoks asi käes ära

Luury kirjutas:
See on jah hea, et ei pea enam tassima asju majakestesse, vaid automaatselt läheb. See thumbs_up.gif


no mine võta kinni icon_smile.gif
mulle näiteks ikka meeldib see reaalsem variant ikka, et kogutud stuffi peab ikka kuhugi ära ka viima, mitte et see kuhugi lõpmatusse taskusse ära kaob icon_lol.gif
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madmel
HV veteran
madmel

liitunud: 21.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.09.2005 16:51:55 vasta tsitaadiga

Kuhugi viima, see ei oleks kõige hullem aga just see et pärast kuhugi tassida, et midagi ehitada oleks juba liiga kirju.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Shelby-SV
Jõulud On Läbi!
Shelby-SV

liitunud: 27.08.2004




sõnum 15.09.2005 16:56:03 vasta tsitaadiga

no seda küll jah. samas, oleneb mängijast, mõnele on "kämpimise" strateegia südamelähedasem. aga jah, kogumistelgist asju edasi tassidea oleks jah juba suti mõttetu. minu arust oli selline värk kasutusel vist settlers 4's äkki we?
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Fukiku
Kreisi kasutaja
Fukiku

liitunud: 06.11.2003




sõnum 15.09.2005 17:19:22 vasta tsitaadiga

Shelby-SV kirjutas:
no seda küll jah. samas, oleneb mängijast, mõnele on "kämpimise" strateegia südamelähedasem. aga jah, kogumistelgist asju edasi tassidea oleks jah juba suti mõttetu. minu arust oli selline värk kasutusel vist settlers 4's äkki we?

OT: aga kõigis settlerites alates esimesest on sama süsteem olnud.. et mitte öelda, et see ongi kogu settlersi ideoloogia alustala.. icon_wink.gif

_________________
Foxic is just a simple fox
Enne kui sa küsid oma küsimuse - küsi seda vannipardilt! Rangelt soovitatav enne programmeerimise alafoorumisse uue teema tegemist.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Unholy
HV veteran
Unholy

liitunud: 13.05.2003




sõnum 15.09.2005 18:00:26 vasta tsitaadiga

ei suuda kuidagi seda kuud ja 2 nädalat ära oodata. Endale meeldib kh "cämpimis" värk. Tahan ennast põhja aretada. Siis kõik vastase peale tulevad väed alistada. Ja lõpuks kui igavaks läheb...siis vastane ära tappa. Sellepärast on ka outpostid mu parimad sõbrad. Kahjuks ainult 7 saab teha icon_sad.gif icon_sad.gif icon_sad.gif
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Firefly
HV Guru
Firefly

liitunud: 26.02.2004




sõnum 15.09.2005 18:06:12 vasta tsitaadiga

huntermagic, pane ka hea hunnik kahureid aedade taha! ja laevad kuhugi lähedale mis saaks pommitada vastaseid, variante on ju mitmeid
Kommentaarid: 151 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 141
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Luury
HV kasutaja

liitunud: 30.03.2005




sõnum 15.09.2005 18:53:21 vasta tsitaadiga

Kahurid on jah võimsad. Eriti mitmekesi masside hävitamiseks. Kahurid minu parimad sõbrad. beer_yum.gif
_________________
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
heix24
HV kasutaja
heix24

liitunud: 15.09.2005




sõnum 15.09.2005 19:24:13 vasta tsitaadiga

ega keegi ei tea kui suur se täisversioon tulla võib.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Luury
HV kasutaja

liitunud: 30.03.2005




sõnum 15.09.2005 19:29:16 vasta tsitaadiga

Nu ei saa aru....ei leia kusagilt millal täisversii välja tuleb..
_________________
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
heix24
HV kasutaja
heix24

liitunud: 15.09.2005




sõnum 15.09.2005 19:31:36 vasta tsitaadiga

kiirelt öeldes et natuke üle ühe kuu.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 15.09.2005 19:32:52 vasta tsitaadiga

Luury, https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=2202840#2202840 icon_rolleyes.gif
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Unholy
HV veteran
Unholy

liitunud: 13.05.2003




sõnum 15.09.2005 20:05:09 vasta tsitaadiga

Sai ühte ennepool kuuldud soovitust kasutanud ja läksin seal uus inglismaal sinna saarele..Siis factory=puud, Plantation=kuld ja Mill= toit püsti arenesin ilusti lõpuni välja ja siis peksin arvuti näo sisse. Experdi all muidugi. easy ja moderate pleks sellist pikka värki vaja. 1h ja 20 minta l2ks aga jah... icon_rolleyes.gif icon_wink.gif thumbs_up.gif
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tomz
HV veteran
tomz

liitunud: 02.10.2002




sõnum 15.09.2005 20:07:34 vasta tsitaadiga

pole kunagi ühtegi strateegia mängu mänginud. võtsin käsile, meeldis, ootan fulli icon_smile.gif
vaikselt hakkan asjalle pihta ka saama thumbs_up.gif

_________________
Tom & Veronica around the world icon_smile.gif
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Kellogg's
HV kasutaja
Kellogg's

liitunud: 02.01.2004




sõnum 17.09.2005 17:41:48 vasta tsitaadiga

Kuidas neid raketi asju teha?
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killtec
HV vaatleja
Killtec

liitunud: 16.10.2004




sõnum 17.09.2005 20:06:21 vasta tsitaadiga

Kellogg's kirjutas:
Kuidas neid raketi asju teha?

kui ma ei eksi siis neid sai industrial ages teha seal artillery majakeses, endal oli üks aga ei jõudnud seda katsetada kuna see liigub aeglaselt ja vaenlased olid kohe pähe saamas.

btw: kas keegi teab kas AOE3-s kivimüüre ka on, ühegi skriini peal ma neid leidnud ei ole, või siis tulevad alles fullis mingi teise tsivilisatsiooniga icon_rolleyes.gif?
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
weasel
HV Guru
weasel

liitunud: 27.08.2003




sõnum 17.09.2005 20:08:34 vasta tsitaadiga

Industrial aega jõudes (V) muutuvad need puuaiad kiviaedadeks.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oliver112
HV veteran

liitunud: 13.01.2004




sõnum 17.09.2005 20:09:36 vasta tsitaadiga

weasel kirjutas:
Industrial aega jõudes (V) muutuvad need puuaiad kiviaedadeks.


Ise nad ei muutu midagi. Kirikust tuleb upgrade teha. icon_wink.gif
Kommentaarid: 93 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 90
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alks737
HV vaatleja

liitunud: 11.06.2005




sõnum 17.09.2005 20:39:41 vasta tsitaadiga

Ma olen ka nüüd mõned päevad AOE3 demo mänginud ja tekkis üks väike mure: kirvega indiaani sõdalastest on näha ainult kirved ja neid ei saa ka kätte võtta ega midagi teha nendega, kui aga mõni vaenlase mees neist mööda läheb, siis nad ise ründavad, kuigi vaenlane nad alati üle laksuga maha lööb. Milles on probleem ja kas on kellelgi veel nii juhtunud ? Ise arvan, et mu GF2 videokaart (profiilis) jääb selle mängu jaoks liiga lahjax. Muidu täitsa icon_biggrin.gif mäng.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
inc
HV veteran
inc

liitunud: 18.04.2004




sõnum 18.09.2005 01:25:31 vasta tsitaadiga

Väga lahe et igale väiksemalegi detailile mõjub gravitatsioon. Näiteks lasin veskilt küljest 3 laba neljast, ja nii kui see suurem osa ülesse jõudis, siis jäi aeglasemaks ja siis liikus alla ja tegi alumise tiiru kiirelt ära jne.

Kuid need limiidid võiksid kõik ära kaduda (va. pop limiit).
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Age of Empires III: Age of Discovery mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 31, 32, 33  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.