Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
mutabor
HV veteran

liitunud: 06.06.2002
|
15.09.2005 12:40:21
|
|
|
see on juba yhe teise mängu teema kus asju lohistatakse sinna kuhu vaja, kuid see oleks loomulikult kena detail
_________________ /allkiri |
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
madmel
HV veteran

liitunud: 21.03.2004
|
15.09.2005 12:50:23
|
|
|
Ma kardan, et ainult selline pidev lohistamine ühest kohast teise ja eriti suure mapi korral, võib viia mängu tüütavalt
pikaks....ehk siis selline venimis tunne tuleb
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
Firefly
HV Guru

liitunud: 26.02.2004
|
15.09.2005 13:56:24
|
|
|
Üks asi häiris mind veel, et püssimehed lasevad läbi müüri
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
141 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draco
HV veteran

liitunud: 15.09.2005

|
15.09.2005 16:02:08
|
|
|
kas see demo win64 peal töötab? on keegi proovinud? või on tulemas mingi 64bit vers kah?
_________________ Purgatory Judgement |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kellogg's
HV kasutaja

liitunud: 02.01.2004
|
15.09.2005 16:30:16
|
|
|
Noname kirjutas: |
ja siis ootab kuni vennikesed jooksevad, kiiremini saaks aga koguaeg uut maja metsale lähemale teha, et töölised puud käes teise kaardi otsa jooksma ei peaks.
|
Kõva strateegia küll
Aga muidu jah, eks pidi küll seda "wood shacki" igale poole ehitama.
Kord oli naljakas, kui mul oli s1taks puud vaja ja kui üritasin woodshacki ehitada, siis ütles, et "you don't have enough wood to build a wood shack".
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Luury
HV kasutaja
liitunud: 30.03.2005
|
15.09.2005 16:33:07
|
|
|
See on jah hea, et ei pea enam tassima asju majakestesse, vaid automaatselt läheb. See
_________________
 |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
 |
Shelby-SV
Jõulud On Läbi!

liitunud: 27.08.2004
|
15.09.2005 16:35:57
|
|
|
PlatoonSgtElias kirjutas: |
Sellest ei saa ise ka aru kes loll otsustas, et nüüd hakivad mehed puid ja puit kohe tuleb kohale ja nad ei pea kuhugi seda viima... nagu kaoks asi käes ära |
Luury kirjutas: |
See on jah hea, et ei pea enam tassima asju majakestesse, vaid automaatselt läheb. See  |
no mine võta kinni
mulle näiteks ikka meeldib see reaalsem variant ikka, et kogutud stuffi peab ikka kuhugi ära ka viima, mitte et see kuhugi lõpmatusse taskusse ära kaob
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
55 |
|
tagasi üles |
|
 |
madmel
HV veteran

liitunud: 21.03.2004
|
15.09.2005 16:51:55
|
|
|
Kuhugi viima, see ei oleks kõige hullem aga just see et pärast kuhugi tassida, et midagi ehitada oleks juba liiga kirju.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
Shelby-SV
Jõulud On Läbi!

liitunud: 27.08.2004
|
15.09.2005 16:56:03
|
|
|
no seda küll jah. samas, oleneb mängijast, mõnele on "kämpimise" strateegia südamelähedasem. aga jah, kogumistelgist asju edasi tassidea oleks jah juba suti mõttetu. minu arust oli selline värk kasutusel vist settlers 4's äkki we?
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
55 |
|
tagasi üles |
|
 |
Fukiku
Kreisi kasutaja

liitunud: 06.11.2003
|
15.09.2005 17:19:22
|
|
|
Shelby-SV kirjutas: |
no seda küll jah. samas, oleneb mängijast, mõnele on "kämpimise" strateegia südamelähedasem. aga jah, kogumistelgist asju edasi tassidea oleks jah juba suti mõttetu. minu arust oli selline värk kasutusel vist settlers 4's äkki we? |
OT: aga kõigis settlerites alates esimesest on sama süsteem olnud.. et mitte öelda, et see ongi kogu settlersi ideoloogia alustala..
_________________ Foxic is just a simple fox
Enne kui sa küsid oma küsimuse - küsi seda vannipardilt! Rangelt soovitatav enne programmeerimise alafoorumisse uue teema tegemist. |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Unholy
HV veteran

liitunud: 13.05.2003
|
15.09.2005 18:00:26
|
|
|
ei suuda kuidagi seda kuud ja 2 nädalat ära oodata. Endale meeldib kh "cämpimis" värk. Tahan ennast põhja aretada. Siis kõik vastase peale tulevad väed alistada. Ja lõpuks kui igavaks läheb...siis vastane ära tappa. Sellepärast on ka outpostid mu parimad sõbrad. Kahjuks ainult 7 saab teha
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Firefly
HV Guru

liitunud: 26.02.2004
|
15.09.2005 18:06:12
|
|
|
huntermagic, pane ka hea hunnik kahureid aedade taha! ja laevad kuhugi lähedale mis saaks pommitada vastaseid, variante on ju mitmeid
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
141 |
|
tagasi üles |
|
 |
Luury
HV kasutaja
liitunud: 30.03.2005
|
15.09.2005 18:53:21
|
|
|
Kahurid on jah võimsad. Eriti mitmekesi masside hävitamiseks. Kahurid minu parimad sõbrad.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
 |
heix24
HV kasutaja

liitunud: 15.09.2005
|
15.09.2005 19:24:13
|
|
|
ega keegi ei tea kui suur se täisversioon tulla võib.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Luury
HV kasutaja
liitunud: 30.03.2005
|
15.09.2005 19:29:16
|
|
|
Nu ei saa aru....ei leia kusagilt millal täisversii välja tuleb..
_________________
 |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
 |
heix24
HV kasutaja

liitunud: 15.09.2005
|
15.09.2005 19:31:36
|
|
|
kiirelt öeldes et natuke üle ühe kuu.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
15.09.2005 19:32:52
|
|
|
Luury, https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=2202840#2202840
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Unholy
HV veteran

liitunud: 13.05.2003
|
15.09.2005 20:05:09
|
|
|
Sai ühte ennepool kuuldud soovitust kasutanud ja läksin seal uus inglismaal sinna saarele..Siis factory=puud, Plantation=kuld ja Mill= toit püsti arenesin ilusti lõpuni välja ja siis peksin arvuti näo sisse. Experdi all muidugi. easy ja moderate pleks sellist pikka värki vaja. 1h ja 20 minta l2ks aga jah...
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
tomz
HV veteran

liitunud: 02.10.2002
|
15.09.2005 20:07:34
|
|
|
pole kunagi ühtegi strateegia mängu mänginud. võtsin käsile, meeldis, ootan fulli
vaikselt hakkan asjalle pihta ka saama
_________________ Tom & Veronica around the world  |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kellogg's
HV kasutaja

liitunud: 02.01.2004
|
17.09.2005 17:41:48
|
|
|
Kuidas neid raketi asju teha?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Killtec
HV vaatleja

liitunud: 16.10.2004
|
17.09.2005 20:06:21
|
|
|
Kellogg's kirjutas: |
Kuidas neid raketi asju teha? |
kui ma ei eksi siis neid sai industrial ages teha seal artillery majakeses, endal oli üks aga ei jõudnud seda katsetada kuna see liigub aeglaselt ja vaenlased olid kohe pähe saamas.
btw: kas keegi teab kas AOE3-s kivimüüre ka on, ühegi skriini peal ma neid leidnud ei ole, või siis tulevad alles fullis mingi teise tsivilisatsiooniga ?
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
weasel
HV Guru

liitunud: 27.08.2003
|
17.09.2005 20:08:34
|
|
|
Industrial aega jõudes (V) muutuvad need puuaiad kiviaedadeks.
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oliver112
HV veteran
liitunud: 13.01.2004
|
17.09.2005 20:09:36
|
|
|
weasel kirjutas: |
Industrial aega jõudes (V) muutuvad need puuaiad kiviaedadeks. |
Ise nad ei muutu midagi. Kirikust tuleb upgrade teha.
|
|
Kommentaarid: 93 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
 |
alks737
HV vaatleja
liitunud: 11.06.2005
|
17.09.2005 20:39:41
|
|
|
Ma olen ka nüüd mõned päevad AOE3 demo mänginud ja tekkis üks väike mure: kirvega indiaani sõdalastest on näha ainult kirved ja neid ei saa ka kätte võtta ega midagi teha nendega, kui aga mõni vaenlase mees neist mööda läheb, siis nad ise ründavad, kuigi vaenlane nad alati üle laksuga maha lööb. Milles on probleem ja kas on kellelgi veel nii juhtunud ? Ise arvan, et mu GF2 videokaart (profiilis) jääb selle mängu jaoks liiga lahjax. Muidu täitsa mäng.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
inc
HV veteran

liitunud: 18.04.2004
|
18.09.2005 01:25:31
|
|
|
Väga lahe et igale väiksemalegi detailile mõjub gravitatsioon. Näiteks lasin veskilt küljest 3 laba neljast, ja nii kui see suurem osa ülesse jõudis, siis jäi aeglasemaks ja siis liikus alla ja tegi alumise tiiru kiirelt ära jne.
Kuid need limiidid võiksid kõik ära kaduda (va. pop limiit).
|
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
|