Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
kb-8
HV vaatleja
liitunud: 20.08.2005
|
23.08.2005 00:41:43
|
|
|
mängus oli puusse pandud sellega, et rannikul ootasin ma seda, et saan vähemalt üle vee kaugematele saartele ujuda ja et tegevuspaik on laiem, mitte et on mingid nõmedad kalad pandud, kes mu ära närivad.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
tanel112
HV kasutaja
liitunud: 07.12.2003
|
23.08.2005 00:46:26
|
|
|
see oli ja nõme.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
limp
HV Guru

liitunud: 11.08.2003
|
23.08.2005 07:40:23
|
|
|
ka midagi huvitavat lugeda hl2 kasutajate kohta amd ei löögi intelit hl2-s
_________________ Ärgake lapsed, maailm on hädaohus
Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta! |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
Riivo
HV Guru

liitunud: 23.02.2004
|
23.08.2005 10:47:04
|
|
|
limp kirjutas: |
ka midagi huvitavat lugeda hl2 kasutajate kohta amd ei löögi intelit hl2-s  |
on jah huvitavad andmed. need näitavad juba mõndagi. intel juhub napilt amd ees. kaks kõige levinumat kaarti on ati omad, kuid koguarvestuses juhib nvidia
|
|
Kommentaarid: 233 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
23.08.2005 13:39:01
|
|
|
Scart kirjutas: |
DigeBeni kirjutas: |
Iseenesest paneb mind lausa imestama, miks HL2 mootoril nii vähe mänge teada on või hoitakse tulevasi tõelisi pärle sedavõrd kiivalt vaka alla  |
probleem peitub faktis, et peale füüsika pole selles midagi erilist ning enamikke stuudioid selline asi õnneks ei tõmba |
... mis tähendab peale füüsika ? Jättes kõrvale mängu ja jälgides ainult mootorit ja selle võimalusi, siis ma ei leia küll mingeid puudujääke, pigem on kitsaskohti HL2 -s, kui mängus, mis ei suutnud mootori demomisega piisavalt head üldmuljet jätta. Kõik on ju olemas, mis ühe korraliku mängu jaoks tarvis:
- mootor saab võrdselt hästi hakkama nii suurte avamaastike kui ka väikeste ruumidega;
- interaktiivsed objektid on piisavalt detailsed, et luua tänapäevasele mängule vastav tõetruu käitumine;
- füüsika ;
- AI on piisavalt hästi programmeeritav, et panna objektid tegema nii mõndagi, mida pole varem nähtud;
- graafilised efektid ja tekstuuride kvaliteet, võimaldaks luua fotorealismile lähedase kujutise, kui arvutid seda kuvada suudaks;
- netikood on täiesti piisavalt hea, et luua ka midagi rohkemat, kui CS stiilis kämpimine.
... korralik mootor on olemas, puudu on vaid selle korralik rakendus. HL2's on kõik olemas, kuid ainult näpuotsaga, sellepärast pole üldmulje nii vägev, kui võimalusi silmas pidades see olla võiks ...
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
g-nome
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.11.2002
|
23.08.2005 17:19:46
|
|
|
täpselt nii. kas see vampiiri teemaa mäng polnud mitte hl2 mootoriga...ja kas see polnud ka mitte väga hea mäng?
btw...see koomiks on super hea, haha
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Riivo
HV Guru

liitunud: 23.02.2004
|
23.08.2005 17:33:49
|
|
|
tsitaat: |
kas see vampiiri teemaa mäng polnud mitte hl2 mootoriga...ja kas see polnud ka mitte väga hea mäng? |
oli küll sama mootoriga, aga minu arvates ei saanud nii populaarseks ebameeldiva stoori ja tegelaste pärast (vähemalt minu jaoks )
|
|
Kommentaarid: 233 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
221 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002

|
23.08.2005 17:47:01
|
|
|
source mootoril pole häda miskit, lihtsalt valve plokib sellega..
ei reklaami korralikult ja ega ei taha eriti litsentsi kah anda..
kuigi nüüd mõned source baasil mängud hakkavad tulema
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
maniacaic
Piiratud kasutaja

liitunud: 29.03.2005
|
23.08.2005 17:49:09
|
|
|
hea mäng.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
23.08.2005 17:51:11
|
|
|
DigeBeni kirjutas: |
... mis tähendab peale füüsika ? Jättes kõrvale mängu ja jälgides ainult mootorit ja selle võimalusi, siis ma ei leia küll mingeid puudujääke, pigem on kitsaskohti HL2 -s, kui mängus, mis ei suutnud mootori demomisega piisavalt head üldmuljet jätta. Kõik on ju olemas, mis ühe korraliku mängu jaoks tarvis:
- mootor saab võrdselt hästi hakkama nii suurte avamaastike kui ka väikeste ruumidega;
- interaktiivsed objektid on piisavalt detailsed, et luua tänapäevasele mängule vastav tõetruu käitumine;
- füüsika ;
- AI on piisavalt hästi programmeeritav, et panna objektid tegema nii mõndagi, mida pole varem nähtud;
- graafilised efektid ja tekstuuride kvaliteet, võimaldaks luua fotorealismile lähedase kujutise, kui arvutid seda kuvada suudaks;
- netikood on täiesti piisavalt hea, et luua ka midagi rohkemat, kui CS stiilis kämpimine.
... korralik mootor on olemas, puudu on vaid selle korralik rakendus. HL2's on kõik olemas, kuid ainult näpuotsaga, sellepärast pole üldmulje nii vägev, kui võimalusi silmas pidades see olla võiks ... |
muig, see nimekiri kehtib vabalt vähemalt poolte viimase n aasta 'revolutsioonilise' mängu kohta.
füüsikamootor pole nende oma ka.
ai oli ikkagi piisavalt skriptitud.
graafiline pool on ikkagi enamjaolt graafikakaartide metsikul arengul tuginev. selline hulknurkade arv ja tekstuuride suurused olid mõni aeg tagasi suht mõeldamatud.
netikoodist ei tea midagi.
edit: ahjaa, sortsu mootori peale mängu tegemine ei ole tänu nendele lahedatele asjadele ilmselt mitte enam väga lihtne ja kiire ettevõtmine.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
23.08.2005 18:37:00
|
|
|
DigeBeni kirjutas: |
- mootor saab võrdselt hästi hakkama nii suurte avamaastike kui ka väikeste ruumidega; |
Huvitav mitu dünaamilist valgusallikat saaks sources kusagile metsa või lageda põllu peale panna?
DigeBeni kirjutas: |
- interaktiivsed objektid on piisavalt detailsed, et luua tänapäevasele mängule vastav tõetruu käitumine; |
ühesõnaga pead silmas füüsikat?
DigeBeni kirjutas: |
- füüsika |
Nagu öeldud siis pole see otseselt mootori osa, kui tahta siis võiks selle asendada muuga, samuti ei ole ühtegi takistust mis keelaks kasutama toda füüsikamootorit mõne teise mängumootoriga. Muidugi praegusel hetkel võetaks Havoc 3 HL2's oleva teise versiooni asemel.
DigeBeni kirjutas: |
- AI on piisavalt hästi programmeeritav, et panna objektid tegema nii mõndagi, mida pole varem nähtud; |
Ehk oskad midagi konkreetset nimetada? Oleks tore kui oleks miskit mis ei ole skriptitud.
DigeBeni kirjutas: |
- graafilised efektid ja tekstuuride kvaliteet, võimaldaks luua fotorealismile lähedase kujutise, kui arvutid seda kuvada suudaks; |
Tekstuure võib pea igas mängus kasutada suvalise kvaliteediga. See ei sõltu mängumootorist. Shaderid pole enamasti osa mootorist. Need on samasugused ressursid kui tekstuurid, kaardid ja modelidki.
DigeBeni kirjutas: |
- netikood on täiesti piisavalt hea, et luua ka midagi rohkemat, kui CS stiilis kämpimine. |
Pole eriti kursis HL2 modidega ega netikoodiga. Millest sa järeldad et saab teha midagi paremat kui CSS?
Winterwind kirjutas: |
ei reklaami korralikult ja ega ei taha eriti litsentsi kah anda.. |
Huvitav miks ta ei peaks tahtma anda? Ma olen surmkindel et kui keegi oleks nõus mootori litsentsi eest piisavalt raha välja käima siis ta selle ka saaks. Iseasi kas hetkel keegi tahabi source't. D3 nign U3 tunduvad paremini peale minevat miskipärast
Winterwind kirjutas: |
kuigi nüüd mõned source baasil mängud hakkavad tulema |
Päris ausalt öelda ma ei teagi ühesti teisest source't kasutavast mängust kui vampires. Ehk avaldaksid paari tulevase mängu nime?
Minu arvates pole source's suurt midagi revolutsioonilist. Oleks ta tulnud välja siis kui pidi tulema siis oleks ehk olukord suts parem olnud.
|
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
madness
HV veteran

liitunud: 11.10.2004
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mirkel
HV veteran

liitunud: 25.08.2004
|
23.08.2005 19:37:17
|
|
|
kickass
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
g-nome
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.11.2002
|
24.08.2005 09:22:00
|
|
|
see Ho Ho on mingi tuumaskeptik. oleks siis et lükkaks midagi ümber...niisama nokib ainult.
ise olen siiski digeda peniga suht samal arvamusel
ksjuures londiste. esimest korda mängsin hl2 ühe vana r8500 kaardiga...töötas väga hästi (va. dx9)
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
24.08.2005 13:34:59
|
|
|
muig, doom3 mängisin esimest korda 9100 kaardiga, töötas väga hästi v.a. varjud
edit: kurat, seda d3 ei tahtnud siia sisse tuua. aga enter jäi liiga näpu alla:
g-nome, ja see 8500ga mängimine näitab mida?
hl2 on content over engine tegelikult.
ma ei näe selles mootoris midagi nii revolutsioonilist kui kõik räägivad. algselt lubati jah suure suuga maa ja ilm kokku aga mootor ise on nagu on.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
viimati muutis londiste 24.08.2005 13:39:52, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Smoking
HV Guru

liitunud: 15.08.2005
|
24.08.2005 13:39:10
|
|
|
ise mängisin D3-e esimest korda GeForceFX 5700 ja teine kord 9100 mida on natuke klokitud ja jooksis kõvasti paremini kui 5700. Hl2 jooksis minu klokkitud hercules 9700- 1024x768 kõik põhjas koos AA-ga puhtalt. Võisid natuke kõrgemad seaded isegi olla.
|
|
Kommentaarid: 360 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
298 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kellogg's
HV kasutaja

liitunud: 02.01.2004
|
24.08.2005 14:05:13
|
|
|
HL2 source mootor on üks veider asi küll.
Mu sõbral on 6600GT goos pent 2.4 ja 512 RAMiga ja me panime 1280x1000 resol kõik asjad põhja ja asi läägas kuskil 2 fpsiga.
Siis panime selle 1600x1200 resole ja kõik jooksis puhtalt.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
24.08.2005 14:06:28
|
|
|
g-nome kirjutas: |
see Ho Ho on mingi tuumaskeptik. oleks siis et lükkaks midagi ümber...niisama nokib ainult. |
Kas midagi mu öeldust oli vale?
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kellogg's
HV kasutaja

liitunud: 02.01.2004
|
24.08.2005 14:08:30
|
|
|
Ega ta eriti õige ka ei olnud. See oli nagu selline neutraalne nokitsemine, mis ainult tekitaks illusiooni, et sa oleks midagi tõestanud kuigi tegelikult mitte.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
24.08.2005 14:16:47
|
|
|
Kellogg's kirjutas: |
Ega ta eriti õige ka ei olnud |
Palun konkreetsemalt mida sa täpselt silmas pead.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kellogg's
HV kasutaja

liitunud: 02.01.2004
|
24.08.2005 14:27:14
|
|
|
Näiteks "Huvitav mitu dünaamilist valgusallikat saaks sources kusagile metsa või lageda põllu peale panna?" - Öelnud siis, et source ei saa mitut dünaamilist valgusallikat metsa või põllu peale panna aga ei, kuna sa ise ei ole endas kindel, siis sa esitasid selle küsimusena lootes, et keegi ei vasta sulle ja jääb mulje, et siiski sinu arvamus on õige.
"Oleks tore kui oleks miskit mis ei ole skriptitud" - Kõik mängud on skriptitud. Selles ongi mängu mõte: see on põhimõtteliselt interaktiivne film.
Pealegist, vastane siiski mõtleb, sellepärast ongi ta A.I. Näiteks strateegiamängudes ei ole A.I.d seal ei mõtle su vastane ta lihtsalt reageerib sinu liigutuste vastu. Ma pole näinud FPSi, kus vastased ei oleks skriptitud.
"Nagu öeldud siis pole see otseselt mootori osa, kui tahta siis võiks selle asendada muuga, samuti ei ole ühtegi takistust mis keelaks kasutama toda füüsikamootorit mõne teise mängumootoriga. Muidugi praegusel hetkel võetaks Havoc 3 HL2's oleva teise versiooni asemel." - Oleks poleks aga nad siiski tegid enda füüsika mootori, mis oli HL2 väljalaskmise ajal parim.
Oled rahul?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
tolm
HV kasutaja

liitunud: 01.01.2005
|
24.08.2005 14:36:59
|
|
|
krt valve võiks ikka source mootorit piirideni kasutada, mitte niivisi nagu praegu
aga krt source engine ise ei ole kah just kõige parem, näiteks juba vesi.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
24.08.2005 15:13:17
|
|
|
http://www.hlfallout.net/comments.php?id=8084
Half-Life 2 looks even better with this High Res Skin Pack by FAKEFACTORY. The pack replaces the textures of Alyx, Eli, Human Females, Kleiner, Mossman and Odessa with high resolution 2024x2048 and 2048x1024 versions.
Kommentaarid:
> I can only think of one need for these skins, and it involves using one hand with the game.
> the hi-res alyx has a black person's nose
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
24.08.2005 15:31:19
|
|
|
Kellogg's kirjutas: |
Näiteks "Huvitav mitu dünaamilist valgusallikat saaks sources kusagile metsa või lageda põllu peale panna?" - Öelnud siis, et source ei saa mitut dünaamilist valgusallikat metsa või põllu peale panna aga ei, kuna sa ise ei ole endas kindel, siis sa esitasid selle küsimusena lootes, et keegi ei vasta sulle ja jääb mulje, et siiski sinu arvamus on õige. |
Ma eeldasin et inimesed suudavad sellest ise aru saada et too mootor ei võimalda sellist tegevust eriti hästi. Tegelikult peaks taolisea asjaga üsna hästi hakkama sama ainult Stalker mis kuulujuttude järgi kasutab radikaalselt erinevat valguse-varjude renderdamise algoritmi.
Kellogg's kirjutas: |
"Oleks tore kui oleks miskit mis ei ole skriptitud" - Kõik mängud on skriptitud. Selles ongi mängu mõte: see on põhimõtteliselt interaktiivne film. |
Toon välja esialgse väite mille kohta ma seda väitsin:
DigeBeni kirjutas: |
- AI on piisavalt hästi programmeeritav, et panna objektid tegema nii mõndagi, mida pole varem nähtud; |
Kui ta pidas silmas et AI'd on võimalik hästi skriptida siis ei näe mina selles midagi enneolematut. Keegi ei keela tegemast sarnaseid skripte kasvõi Quake2's. Kui ta pidas silmas et AI'd on võimalik muuta käsitsi koodi kallale minnes siis seda saab teha iga mänguga.
Kellogg's kirjutas: |
Pealegist, vastane siiski mõtleb, sellepärast ongi ta A.I. Näiteks strateegiamängudes ei ole A.I.d seal ei mõtle su vastane ta lihtsalt reageerib sinu liigutuste vastu. |
Nüüd sa ajad vist midagi vägagi sassi. Starteegia mängudes on AI'l reeglina palju suurem tähtsus kui FPS'ides ning see on ka enamasti palju "targemaks" progetud.
Vaatame näiteks AoE(2). Võtad sealt näiteks random mapi ning mängid arvuti vastu skirmishit. Otsesest skriptimisest on sel juhul asi üsna kaugel. "Lihtsalt reageerimist" juhib AI vastavalt eeldefineeritud reeglitele.
FPS'ides on enamasti sedasi et kui mängija jõuab kohta X siis tekitatakse nurga taha hunnik vastaseid kes mängijat nähes tollele kallale lähevad kasutades oma (enamasti kehvapoolset) võitlus-AI'd. Kui vatasele näiteks miski kast tee peale ette lükata siis ongi kaputt ning enam hakkama ei saa, tammub niisama teisel pool kasti. Strateegia mängudes seevastu suudab AI enamasti kohaneda muutuva ümbrusega.
Skriptimise all pean silmas näiteks seda et kaarti on sisse "programmeeritud" et kui objekt X liigub asukohta Y siis käivitatakse objekti X animatsioon Z. Alyx'i hüppamine üle ühe käsipuu oleks selle musternäidis. Korralik mitte liigselt skriptitud AI oleks ise välja nuputanud mis valemiga takistusest mööda saada.
Kellogg's kirjutas: |
Ma pole näinud FPSi, kus vastased ei oleks skriptitud. |
Täpselt. Seega mis teeb HL2's AI niivõrd eriliseks?
Enamasti on võitlustseenid rohkem või vähem skriptimata ning seal käituvad vastased vastavalt AI tehtud otsustele, enamasti üsnagi rumalalt (ei oska otsida varju, ründavad otse, rühamtöö puudulik jne). Enamus mängudes on AI endiselt kehvapoolne ning HL2 oma pole võrreldes teistega minu silmis oluliselt parem.
Näideteks üsna vähese skirptituse kohta võivad olla veel Xcom, Spore ning väikeste möödnustega ka B&W, kuulujuttude järgi ka Stalker. FPS'ide AI ning skriptit(av)us on minu arvates püsinud viimase 3-4a jooksul üsna samal tasemel.
Kellogg's kirjutas: |
"Nagu öeldud siis pole see otseselt mootori osa, kui tahta siis võiks selle asendada muuga, samuti ei ole ühtegi takistust mis keelaks kasutama toda füüsikamootorit mõne teise mängumootoriga. Muidugi praegusel hetkel võetaks Havoc 3 HL2's oleva teise versiooni asemel." - Oleks poleks aga nad siiski tegid enda füüsika mootori, mis oli HL2 väljalaskmise ajal parim. |
kes olid "nad"? Inimesed kes tegid Havoc'i? See et Havoc on parim ei ole kindel, HL2 välja laskmise hetkel polnud ta seda kindlasti. Tegemise ajal üsna tõenäoliselt mitte.
http://www.stalker-game.com/ -> engine
tsitaat: |
Physics:
* Based on ODE engine
* Simulation speed outperforms commercial engines such as MathEngine, Havok, etc. |
Kahjuks ei tea ma suurt midagi Havoc 3'st kuid üsna kindlasti pakub tollele kõva konkurentsi Novodex, viimast peaks by default kasutama ka Unrea Engine3.
Üldiselt võiks öelda et mängudes on viimase 10a jooksul arendatud ainult graafikat, viimase ~2-3a jooksul füüsikat. Kõik muu on jäänud teisejärguliseks ning enamasti on samal tasemel mis ~10a tagasi.
|
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
24.08.2005 17:24:40
|
|
|
tsitaat: |
HL2 source mootor on üks veider asi küll.
Mu sõbral on 6600GT goos pent 2.4 ja 512 RAMiga ja me panime 1280x1000 resol kõik asjad põhja ja asi läägas kuskil 2 fpsiga.
Siis panime selle 1600x1200 resole ja kõik jooksis puhtalt. |
128megane videomälu ja kõik põhjas = nxaa ja nxaniso?
tsitaat: |
Näiteks "Huvitav mitu dünaamilist valgusallikat saaks sources kusagile metsa või lageda põllu peale panna?" - Öelnud siis, et source ei saa mitut dünaamilist valgusallikat metsa või põllu peale panna aga ei, kuna sa ise ei ole endas kindel, siis sa esitasid selle küsimusena lootes, et keegi ei vasta sulle ja jääb mulje, et siiski sinu arvamus on õige. |
iroonia pigem. kui palju konkreetselt neid panna saab, sõltub vajadusest ja nõuetest. high-end masina peal saab rohkem ja kui fps võib rohkem fpm või fph poole kalduda, siis veel rohkem. tõsiasi on lihtsalt, et eriti palju neid olla ei saa.
[qoute]"Oleks tore kui oleks miskit mis ei ole skriptitud" - Kõik mängud on skriptitud. Selles ongi mängu mõte: see on põhimõtteliselt interaktiivne film.
Pealegist, vastane siiski mõtleb, sellepärast ongi ta A.I. Näiteks strateegiamängudes ei ole A.I.d seal ei mõtle su vastane ta lihtsalt reageerib sinu liigutuste vastu. Ma pole näinud FPSi, kus vastased ei oleks skriptitud.[/quote]
pigem vastupidi. strateegiamängudes ajab ai rohkem oma rida kui fpsides. fpsid on puhas action-reaction suhe. aga selle üle on suht mõttetu vaielda.
tsitaat: |
Oleks poleks aga nad siiski tegid enda füüsika mootori, mis oli HL2 väljalaskmise ajal parim. |
nemad ei teinud, litsentseerisid havoki. havok on miski hunniku mängude taga, max payne 2, freelancer, deus ex: iw tulevad esimestena meelde.
tsitaat: |
aga krt source engine ise ei ole kah just kõige parem, näiteks juba vesi. |
veel peaks mootoriga suht vähe pistmist olema. rohkem kunstnike ja shaderiprogejate asi. mtak nägi vesi piisavalt hea välja. arenguruumi muidugi on aga ega vist kuskil mängus praegu paremat pole näinud ka.
havok on tuntuim-levinuim kindlasti. ilmselt on tulemuse-jõudluse suhe paigas. novodex oli see ageia physx vms raua poole asi?
skriptimise osas: ma tunnen siiamaani puudust fpsist, kus vastased ei spawniks kuhugi vaid vedeleksid by default kuskil barakis ja vajadusel liduksid välja vms. simuhõngulistes shooterites on seda küll näinud aga sellises 'keskmises' fpsis mitte.
edit: graafika on ka ikka paremaks läinud. aga seda enamjaolt lihtsalt raua meeletu kiirenemise peale. suurenevad tekstuurid ja polycount lihtsalt. samas ei ole midagi halba shaderite jms kohta öelda. vist ainuke suurem uuendus graafika osas viimase 10 aasta jooksul.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
|