Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Protsessorid »  future processing märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 08.08.2005 18:01:36 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Pigem oleks m6nus selline "isearenev" ma"ng.
Keegi mäletab mida räägiti mõnda aega tagasi spore'st?
Vaadake trailer ära:
http://spore.ea.com/

Seejärel registreerige gamasutra kasutajaks ning vaadake ~1h videot kus mängu tegija demonstreerib milleks tehnoloogia võimeline on.
http://www.pqhp.com/cmp/gdctv/
Will Wright discusses his new game creation called "Spore" aka The Future of Content


Stalker on küll uus ja huvitav kuid peale AI ei näe ma seal suurt midagi revolutsioonilist.

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
omnibook
HV kasutaja
omnibook

liitunud: 17.07.2005




sõnum 08.08.2005 18:12:06 vasta tsitaadiga

OFFF kirjutas:
Milleks mega ja gigapolyd. Ma"ngud la"hevad m6ttetult kalliks. Juba praegu on nende tegemise yle m6istuse kulukas ja eelarved ulatuvad Lollivuudi "hittide" ligi. Pigem oleks m6nus selline "isearenev" ma"ng. Pakuks, et STALKER paneb aluse uuele p6lvkonnale. Kui nüüd STALKERI laadne tehnoloogia kombineerida yliv6imsate prosedega, siis saab teha simulatsiooni, kus puud kasvavad, lilled 6itsevad, mingi elukad elavad, synnivad ja surevad ja ma"ngutegijad ISE ka ei tea, kuidas see asi l6puks va"lja tuleb. Nemad annavad la"hteandmed ja arvuti tegeleb siis "elu" simuleerimisega. Raud roostetab, majad vajuvad kokku, kusagil na"rivad rotid midagi la"bi. Kogu keskkond on ELUS ja elab "oma elu".


selleks et niikaugele jõuda ja et need evolutsioonihakatised ka loogiliselt käituksid, oleks vaja veel rohke resursse ja tööd, kui täpse inimese ja maailma tegemisel. Igale olevusele tuleks teha iga asjakokkupuutel eraldi reaktsiion(kokku tuleks neid tuhandeid) niiet see suht raske asi sest arvuti ei suuda ise välja mõelda mis ta tegema peab, kui seda temasse programeeritud pole.
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Nu
HV Guru
Nu

liitunud: 21.12.2001




sõnum 08.08.2005 18:44:17 vasta tsitaadiga

Tbit kirjutas:
ma arvan, et graafika tööstus vaevleb tavainimese jaoks viimased aastad ebaeffektiivsete protsessorite parast, kuna keskmine 6600gt on palju rohkemaks võimeline kui keskmine laua-arvuti vaid suudaks talle piisavalt infot ette sööta


kõige lihtsam on seda väidet kontrollida, võrreldes fps mingis uuemas mängus.
Kui tõsta prose kiirust 500Mhz või kui tõsta videokaardi coret 100Mhz.
Proovi ise järgi ja sa näed, et prose jõudluse tõstmine ei mõjuta praktiliselt midagi. seega...

_________________
DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss
Kommentaarid: 177 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 08.08.2005 18:52:03 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Proovi ise järgi ja sa näed, et prose jõudluse tõstmine ei mõjuta praktiliselt midagi. seega...
Kas sa kogemata tead proset mis suudab HL2's või UT2004's toita üht GTX'i, rääkimata kaht? Kellamata prosedel on keeruline isegi 68000U'd ära toita
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Nu
HV Guru
Nu

liitunud: 21.12.2001




sõnum 08.08.2005 19:56:04 vasta tsitaadiga

kui sa ei kogemata näinud siis vaata et Tbit rääkis 6600GT'st nagu minagi.
_________________
DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss
Kommentaarid: 177 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 09.08.2005 01:46:37 vasta tsitaadiga

6600GT pole nüüd mingi tippkaart mille järgi vaadata kui võimekad on prosed kaartide toitmises. Aasta lõpuks on väljas süsteemid millel peaks võimsust olema ~4-8x rohkem kui mingil 6600GT'l. Kui suur edasiminek on prosede vallas ütleme aasta või paari pärast kui tuleb välja (üle) järgmine põlvkond?

Minu jutu point on et praegu on saadaval graafikakaardid mida ei suuda ära toita ükski prose. Alates ~80 algusest kui 8bit 086 oli kõva sõna on protsessorite võimsus kasvanud ~10,000 korda kuid video oma ~1,000,000 korda. Samas arvestage seda et arvestatav areng hakkas videokaartidel pihta alles ~10a tagasi. Kui võtta sama võrdlus mitte 25a vaid 10a kohta siis on pilt veelgi drastilisem.

[edit]

Tegin ennist vea kui ütlesin et R520 suudab renderdada ~1M polügoni kaadris. Tegu oli siiski XBox 360'i viimase devkitiga

http://theinquirer.net/?article=25197
Xbox 360 pictured, does a million polygons


The guy in charge of the demo told us that the graphic part is much more powerful than even the upcoming R5XX, series and that ATI's desktop unit will match Xbox 360 graphics with a next generation scheduled for next year.

The Rubi model was rendered with 70,000 polygons while some of its elements had as many as 120,000 polygons per character. The most demanding scene had the dreamlike number of one million polygons per scene.

Yeah, right, dreamlike. Mul jooksis kehvalt optimeeritud ray tracer dünaamilise valgustuse, valguse murdumise ning peegeldumisega mu 3.3G NW peal 50k nähtava polügoniga ~5FPS'i. Neist efektidest suudavad praegused videokaardid fakeda enam-vähem normaalselt kõigest esimest. Peaks pulli pärast proovima kuidas mõjutab kiirust HDR'i lisamine. Ma isiklikult arvan et mitte rohkem kui mõni protsent kuid samas ma kasutaks 16bit half'i asemel 32bit floati iga värvikanali jaoks.

Ühesõnaga praegused PC graafikakaardid ei ole suutelised normaaltingimustes isegi 1M polügoni kaadri kohta näitama.

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Oioi
HV veteran


liitunud: 15.04.2002




sõnum 12.08.2005 18:08:15 vasta tsitaadiga

Väike illustratsioon, kuidas ainult evolutsioonile lootes pool sajandit ettepoole ennustades ka vägevatel tulemustega lood olla võivad:
Funpic
Kommentaarid: 262 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 236
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tolm
HV kasutaja
tolm

liitunud: 01.01.2005




sõnum 12.08.2005 18:51:33 vasta tsitaadiga

Oioi kirjutas:
Väike illustratsioon, kuidas ainult evolutsioonile lootes pool sajandit ettepoole ennustades ka vägevatel tulemustega lood olla võivad:
Funpic


see pilt on fake, mingi võistluse jaoks icon_wink.gif mingis teemas on selle koha originaalpilt kah olemas.


enivei, see tulevikku arenemine on nii sitaks ettearvamatu icon_biggrin.gif muidugi ala athlon 256 15ghz 5mb chache s3001 32gb ram 2gb gevurts 9999gtx ultra super gt 64piibuga ja linux kernel 3.6.2 oleks tore, aga noh... icon_biggrin.gif

krt seda ei teagi ette, suht kiiresti arenevad asjad tänapäeval icon_razz1.gif tuleb ainult oodata :/
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heikis
HV Guru

liitunud: 17.03.2003




sõnum 12.08.2005 18:53:17 vasta tsitaadiga

kui natuke ootad, siis oled juba ajast maas icon_neutral.gif
Kommentaarid: 338 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 4 :: 290
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
omnibook
HV kasutaja
omnibook

liitunud: 17.07.2005




sõnum 12.08.2005 21:15:33 vasta tsitaadiga

Oioi kirjutas:
Väike illustratsioon, kuidas ainult evolutsioonile lootes pool sajandit ettepoole ennustades ka vägevatel tulemustega lood olla võivad:
Funpic


tegelt väga õige!!! Meie ootame tulevikult just 10gigaseid athloneid ja muud sellist jura... samas kui mingi 50 aastat tagasi arvati et tuleviku koduarvuti on riidekapi suurune ja sellega saab kirjutada ja muud sellist algelist värki teha alguses käis asi mingi lintidega info kirjutamine jne kuid siis kui hakati arvuti jubinaid tegema nendele "rohelistele plaatidele" muutus asi revolutsiooniliseks!! tekkisid algelised arvutid nagu 286 ja taolised mis suutis juba graafilist pilti näidata ning asi on siiamaani arenenud.
kui varsti peaks midagi hüppeliselt arenema siis näevad arvutid välja hoopis teistsugused nagu meie ette kujutame : D
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
v2hja
HV Guru
v2hja

liitunud: 14.03.2003




sõnum 12.08.2005 21:42:00 vasta tsitaadiga

Oioi kirjutas:
Väike illustratsioon, kuidas ainult evolutsioonile lootes pool sajandit ettepoole ennustades ka vägevatel tulemustega lood olla võivad:
Funpic


see konsool vms mis seal taustal on on mingi allveelaeva osa
kuskil on pilt .... kuidas see on kuskil muuseumis vms

_________________
www.ninjatune.net
RIP Monkey Radio
Kommentaarid: 74 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M!nA
HV Guru
M!nA

liitunud: 10.02.2004




sõnum 13.08.2005 18:33:39 vasta tsitaadiga

minu teadmist mööda pole ma parema füüsikamootoriga pela näinudki kui seda on näiteks FEAR
Asi on tegelikult reaalsusest kaugel, aga panen rõhu just graafikale ja füüsikamootorile
graafikast selles mängus niipalju, et vesi on nagu vesi olema peab, peegeldab ja lainetab jne jne

igaljuhul mina soovitan proovida, sellest pelast on väljas ainult demo veel icon_cry.gif

HV teema ka:
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=98733

See pilt on ka suht veenev:
http://www.3dgamers.com/screenshots/games/fear/397885/

_________________
TEL.:56477545
Kommentaarid: 146 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 110
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
omnibook
HV kasutaja
omnibook

liitunud: 17.07.2005




sõnum 13.08.2005 19:54:18 vasta tsitaadiga

suht sex tundub see fear, kui ainult saaks max setingutega mängida : D
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 18.08.2005 13:34:03 vasta tsitaadiga

veidi üsna kõrgelennulist pigem fantaasia poole kalduvat juttu Inteli järgmise prose arhitektuuri ülesehitusest
http://theinquirer.net/?article=25496
Soovitan lugeda, seal räägitakse mõnest üsna huvitavast ideest. Paar nopet:
tsitaat:
If it was just a Pentium M variant I don’t think there’d be such a fuss about it. Intel is portraying this as the biggest change since the original P4, yet there have been several new cores introduced since then including the Pentium M itself. No, this change is bigger.
...
It gets better. Both the Itanium and the Transmeta designs were said to be inspired by VLIW designs built in Russia by a company called Elbrus. Intel did a deal with Elbrus in mid 2004 then went on to buy the company in August 2004. The exact nature of the deal is unclear, however, as another company continued and taped out the E2K processor earlier this year.
...
With the X86 baggage gone the hardware can be radically simplified - the limited architectural registers of the x86 will no longer be a limiting factor. Intel could use a design with a single large register file covering integer, floating point and even SSE, 128 x 64 bit registers sounds reasonable (SSE registers could map to 2 x 64 bit registers).
...
How Fast Will It Be?
Like the Transmeta devices, software will not run at it’s full potential until it’s been fully translated, you can pretty much bet Intel will make sure third party bench-markers will be made well aware of this. I suspect we may also see speculative translation running in the background so everything gets translated and saved as soon as possible. Once translated, the new binaries are saved to disc, they will run as native VLIW thereafter.

The forte of this processor will be multithreaded code and multitasking. If you are doing lots of things at one you’ll be well happy, servers in particular will benefit from this approach. Multitasking will benefit because different cores will get different tasks, a user switching between them will not cause them to halt so responsiveness of systems with this processor will be very good.

Single threaded performance on the other hand could be relatively weak although that’s not a given, I expect AMD will hold on to its crown in single threaded performance for now.
...
Conclusion
Based on the various comments and actions of Intel, as well as other companies, I think Intel is preparing to announce a completely new VLIW processor which uses software to decode x86 instructions and order their execution. It might be relatively weak on single threaded code but it’ll more than make up for it in numbers, heavily multithreaded code should run very nicely indeed.
...
I expect Intel will apply its full manufacturing skills to this device - this processor could have as many as 16 cores.

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tolm
HV kasutaja
tolm

liitunud: 01.01.2005




sõnum 18.08.2005 14:56:23 vasta tsitaadiga

huvitav....

kuna IDF toimub? tahaks asja detaile juba teada icon_razz1.gif
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 18.08.2005 16:44:22 vasta tsitaadiga

Veel huvitavaid uudiseid Inteli poolt:

http://theinquirer.net/?article=25512
Intel 45 nanometre process is good to go


[quote] Think happy thoughts here people, from what several sources have told the INQ, the leakage problem is solved, and I mean solved, not lessened. This will be a massive gain for Intel, and unless AMD and IBM can match it, it will pretty much hand it the mobile space, not to mention anything else where power matters.

From what we have been told, the 65nm process is better than 90nm in leakage, but it is an advance, not an answer by any means. Sadly, the process breakthroughs can't be backported to 65 in a way that would do the same there. There are some other 45nm breakthroughs, and I am not using that word in lightly, in the yield area that will get sucked into 65nm. Expect improvements on this process over time, and then a huge leap at 45.

What does this mean? It means that until 45nm, Yonah will survive, the power draw of Merom is a little high for most low power laptop configs. Merom will get to 9W in a ULV dual core part, but Yonah is down at 5.5W, single core though. When Penryn hits, expect the power draw on the low end to go way down, and Yonah to be laid to rest.

So, if you hear gushingly good things about 45nm coming from IDF, believe it. If you hear anyone pooh-poohing Intel and its process tech because of the debacle that was 90nm, just point and laugh. This one will be very very good. µ[/qutoe]Huvitav mis valemiga lekkevoolude probleem siis lahendati

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
silver010
HV veteran
silver010

liitunud: 31.10.2003




sõnum 18.08.2005 17:11:20 vasta tsitaadiga

M!nA kirjutas:
minu teadmist mööda pole ma parema füüsikamootoriga pela näinudki kui seda on näiteks FEAR
Asi on tegelikult reaalsusest kaugel, aga panen rõhu just graafikale ja füüsikamootorile
graafikast selles mängus niipalju, et vesi on nagu vesi olema peab, peegeldab ja lainetab jne jne

igaljuhul mina soovitan proovida, sellest pelast on väljas ainult demo veel icon_cry.gif

HV teema ka:
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=98733

See pilt on ka suht veenev:
http://www.3dgamers.com/screenshots/games/fear/397885/

paned graafikale ja füüsikale rõhu ja tood veel pildi, mina näen seal pildil kandlilisi modeleid, halvasti joonistatud textuure(kogu riietus on ühes kihis) veri põrandal, laes ja õhus oleks justkui tilgad läbipaistval kilel( ehk siis 2d) mitte reaalsuse poolegi....
see on praeguste võimaluste musternäidis? peaks häbi lausa olema icon_neutral.gif
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 24.08.2005 21:13:17 vasta tsitaadiga

tsitaat:
võtame näite: kui vanemates arvutites on 2MB graafika ja 32MB mälu(suhe 16x) siis tänapäeval on see graafikakaartil 128MB ja mälul 512MB(suhe 4x). (järgmine suhe on arvatavasti 2x)
loe agp ja pci-e puudutavaid tekste.2mb graafika ajastul ei olnud isegi tolle aja kohta väga kiire graafikamälu kaugeltki mitte võrreldav praeguse ramiga.

tsitaat:
kuna vahepeal oli protsessorite turuvallutus tohutu, ning mingi ühe aastaga kasvas protsessori kiirus 1GHz kuni 2 GHz. Peale seda on aga asi mahajahtunud ja kiirused tõusevad väga aeglaselt.
taktsagedus jah. aga ka mitte aastaga. taktsagedus ei ole jõudlus. nagu hunnik inimesi. ka hvs üritab tükk aega juba rääkida.

tsitaat:
Eem... umbes nii see asi vist töötama peaks jah
Et nagu... 3d renderdamiseks jääb sellel cellil, mis sul on, jõudu väheks, laenab lihtsalt soomest mingilt idle cellilt jõudu
Aga jah, nii see välja peaks tõesti nägema. Kui suur see cell ise oligi? Kuskil nägin mingit pliiatsisarnast pilti (arvutimaailm vist või tehnikamaailm, ei mäleta), aga igatahes nägi välja nagu kahtlane rohelise vedela sisuga täidetud pliiats.
muig. sa võtad seda ise tõsiselt? suudad sa tõesti eeldada, et võrguühenduste kiirus kasvab kaugeltki sinna kanti, mis protsessoritevaheliseks sideks vaja on? naiivitar.

tsitaat:
Milleks mega ja gigapolyd. Ma"ngud la"hevad m6ttetult kalliks. Juba praegu on nende tegemise yle m6istuse kulukas ja eelarved ulatuvad Lollivuudi "hittide" ligi. Pigem oleks m6nus selline "isearenev" ma"ng. Pakuks, et STALKER paneb aluse uuele p6lvkonnale. Kui nüüd STALKERI laadne tehnoloogia kombineerida yliv6imsate prosedega, siis saab teha simulatsiooni, kus puud kasvavad, lilled 6itsevad, mingi elukad elavad, synnivad ja surevad ja ma"ngutegijad ISE ka ei tea, kuidas see asi l6puks va"lja tuleb. Nemad annavad la"hteandmed ja arvuti tegeleb siis "elu" simuleerimisega. Raud roostetab, majad vajuvad kokku, kusagil na"rivad rotid midagi la"bi. Kogu keskkond on ELUS ja elab "oma elu".
stalker on fps. mõned uued featuurid aga tavaline fps. mängutegijad teavad kuidas asi välja kukub. minu teadmist mööda pole tõsist ai-d veel luua suudetud. ja just seda sellise taseme simulatsiooniks vaja oleks. eeldades, et simulatsiooni areng piirdub üksnes arvutiga.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 24.08.2005 21:39:09 vasta tsitaadiga

tsitaat:
muig. sa võtad seda ise tõsiselt? suudad sa tõesti eeldada, et võrguühenduste kiirus kasvab kaugeltki sinna kanti, mis protsessoritevaheliseks sideks vaja on? naiivitar.
infiband on suurema läbilaskega kui praeguste masinate CPU->ram kiirus, 12x QDR'i puhul üle kümne korra laiem ribalaius. Mõned inimesed pakuvad seda välja järgmise generatsiooni lühimaa võrgus tavalise etherneti asenduseks. Viiteaja kohta ei oska kommenteerida. Peaks olema parem kui ethernetil.
Praegu kasutatakse enamasti superarvutites(klastrites) kuid pole välistatud et kunagi ka inimestele koju jõuab
http://en.wikipedia.org/wiki/InfiniBand


Olen 95% kindel et praeguste prosedega sarnanevate prosedega on üsna võimatu intellekti simuleerida. Selleks oleks tarvis midagi hoopis teistsugust. Intel küll vist lubas vahepeal et 2010(2018?) on nende prosed piisavad kimalase aju simuleerimiseks kuid ega seda ei saa enne teada kui see aeg käes on.

_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
neros
HV Guru
neros

liitunud: 26.11.2003




sõnum 25.08.2005 01:00:06 vasta tsitaadiga

tsitaat:

muig. sa võtad seda ise tõsiselt? suudad sa tõesti eeldada, et võrguühenduste kiirus kasvab kaugeltki sinna kanti, mis protsessoritevaheliseks sideks vaja on? naiivitar.


Jah, võtan. Cellide leviku ajaks on I2 ka juba piisavalt levinud, seega võib küll eeldada, et asi nii toimib.
Lisaks kuulsin seda juttu ühel seminaril Lanpartil, mehe nimi ei jäänd küll meelde, aga niipalju sain aru, et arvutitest jagab ta rohkem kui sina või mina kokku. vot.

_________________
GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 25.08.2005 02:03:28 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Jah, võtan. Cellide leviku ajaks on I2 ka juba piisavalt levinud, seega võib küll eeldada, et asi nii toimib.
afaik I2 ei saa tavainimestele kättesaadavaks, kindlasti mitte lähema 5-10 a jooksul, kui üldse.
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
neros
HV Guru
neros

liitunud: 26.11.2003




sõnum 25.08.2005 02:30:47 vasta tsitaadiga

Ning afaik ei tule ka Cellid laiemalt kasutusele varem kui 5-10a jooksul.
_________________
GitHub
.NET Core & Azure baasil lahendused ja arhitektuur - kontakt.
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
silver010
HV veteran
silver010

liitunud: 31.10.2003




sõnum 25.08.2005 03:25:01 vasta tsitaadiga

OT: mis see afaik tähendab icon_question.gif
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ZAndlamb
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.02.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.08.2005 03:41:56 vasta tsitaadiga

Google: esimene vastus-What is AFAIK? It's an acronym for As Far As I Know
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 25.08.2005 09:21:06 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
infiband on suurema läbilaskega kui praeguste masinate CPU->ram kiirus, 12x QDR'i puhul üle kümne korra laiem ribalaius. Mõned inimesed pakuvad seda välja järgmise generatsiooni lühimaa võrgus tavalise etherneti asenduseks. Viiteaja kohta ei oska kommenteerida. Peaks olema parem kui ethernetil.
Praegu kasutatakse enamasti superarvutites(klastrites) kuid pole välistatud et kunagi ka inimestele koju jõuab
http://en.wikipedia.org/wiki/InfiniBand

Uses today are generally computer cluster applications from a small set of vendors, and there appears to be no real effort to adapt InfiniBand as a "standard" interconnect within low-cost machines, for instance. In the high-end role InfiniBand competes with a number of other switch fabric vendors, as well as commodity solutions such as gigabit ethernet.
klaster ja random soome idle celli arvutusvõimsuse laenamine on ikka 2 VÄGA eri asja.

muide, sellega tekiks miljon korralduslikku probleemi ka. kuidas kontrollida idle cellide hõivamist? antakse random tüüpidele kes tahavad mängida? seti tegemiseks? teadusprojektideks? või lihtsalt vabalt laiali? et siis spämmeritel või miskitel kräkkeritel on potentsiaali? icon_smile.gif

mõte on muidugi hea aga koordineerimine saaks räme olema.

muide, eile sai windows 95 10 aastaseks icon_smile.gif
http://www.washingtonpost.com/wp-srv/business/longterm/microsoft/stories/1995/debut082495.htm <- 10 aasta tagune link

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Protsessorid »  future processing mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.